Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
10% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een luchtvaarmaatschappij in Portugal? Wellicht is TAP Air Portugal precies wat je zoekt. Bekijk op deze pagina welke klantervaringen er bij TAP Air Portugal bekend zijn.
TAP Air Portugal is de nationale luchtvaartmaatschappij van Portugal met als basis Lissabon. TAP Air Portugal regelt vluchten naar bestemmingen in Europa, Afrika en Noord-, Midden- en Zuid-Amerika. Elk toestel is genoemd naar een bekend Portugees persoon.
Passagiers kunnen volgens TAP Air Portugal profiteren van een hoger niveau van verantwoordelijkheid. Dit kunnen ze doen door een speciale verklaring in te vullen. Als jouw bagage te laat is, kun je het formulier nu online invullen en wachtrijen op de luchthaven vermijden. Je kunt dit tot 12 uur na de landing doen (behalve in Brazilië en Italië, vanwege wettelijke beperkingen). Je kunt je koffers volgen. Controleer of jouw bagage tijdens jouw vlucht is vervoerd. Deze service is alleen beschikbaar voor vluchten die vertrekken vanuit Lissabon, Porto, Faro, Funchal en Sao Paulo (Guarulhos).
Op de website kun je de verschillende betalingsmethoden die je kunt gebruiken bekijken. Zo kun je jouw vlucht boeken. Je kunt de specifieke methodes nemen en degene kiezen die het beste bij je past. Op het moment van schrijven is het populair om via de creditcard te betalen. Je kunt een van de volgende creditcards kiezen: Visa, MasterCard, American Express, Diners en UATP. Jouw kaart zal direct worden gedebiteerd en bij betalingen via de Nederlandse website wordt € 7,50 per ticket in rekening gebracht over de boekingswaarde. Je kunt ook via PayPal betalen.
Wil je contact met het bedrijf opnemen? Dit is op verschillende manieren mogelijk. Zo kun je gebruik maken van een online support service. Mocht je telefonisch contact willen opnemen kun je dit doen via het telefoonnummer +31 207 080 067.
Je kunt tijd besparen met online inchecken. Vermijd wachtrijen. Reis in jouw eigen tempo zonder tijd te verspillen met wachten. Presenteer jouw digitale instapkaart. Laat het papierwerk thuis en neem je instapkaart mee op jouw smartphone of tablet. Je kunt sneller instappen. Als je zonder bagage reist, begin jouw reis dan sneller en ga direct naar de vertrekgate.
Er worden door het bedrijf velen voordelen beschreven. Zo bespaar je volgens het bedrijf tijd. Je kunt via een digitale code naar binnen. Je kunt overal internettoegang gebruiken. Je hebt het voordeel dat je jouw stoelen zelf kunt kiezen. Het is milieuvriendelijk. Je hoeft jouw instapkaart niet uit te printen. Je kunt het laten zien op je smartphone of tablet. Mocht je geen bagage hebben, kun je rechtstreeks naar de gate gaan. Als je bagage hebt, kun je deze achterlaten bij de afleverbalies.
Op de website is belangrijke informatie te lezen over bepaalde luchthavens. Het gaat om luchthavens in Abidjan, Accra, Argel, Bissau, Casablanca, Moskou, Lomé, Praia, Marrakech, Sao Tomé, Tanger en São Vicente. Hier zul je jouw instapkaart moeten ophalen bij de balie, zelfs als je gebruik hebt gemaakt van de mobiele check- in dienst. Als jouw verbindingstijd tussen 6 uur en 24 uur ligt, kun je automatisch inchecken op jouw eindbestemming. Dus als je jouw bagage op een 'tussenpunt' wilt ophalen, dien je dit aan te geven als je jouw koffer gaat inchecken.
Ben je klant bij TAP Air Portugal? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij deze organisatie? Is dit Portugese bedrijf volgens jou een geschikte partner om zaken mee te doen? Ga je vaker vluchten bij TAP Air Portugal boeken. Jouw mening is goud waard. We stellen het op prijs als jij je visie over TAP Air Portugal deelt op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
B.
16-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
In okt heeft TAP mijn vlucht geannuleerd, midden dec, ondanks toezeggingen geen refund gehad. Beschikbare afdeling is onbereikbaar..
B.
09-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Goede vluchten, slechte service De vlucht die we hadden was goed. De terugvlucht was echter overboekt. Daardoor werd er gevraagd om passagiers die vrijwillig wilden overstappen naar een vlucht later. Men kreeg een compensatie. Wij gingen hiermee akkoord. Nu willen we een nieuwe vlucht boeken met de compensatie. Echter, op het moment heb ik al 3 uur aan de lijn gehangen met TAP portugal om een vlucht te boeken en telkens lukt het niet met de vouchers. Iedere keer opnieuw dezelfde 'oplossingen' aanbieden die niet uitgevoerd worden helpt niet! Heren en Dames van de Customer Service van TAP Portugal, leer je verantwoordelijkheid te nemen.
Mike
16-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wegens long covid 3 tickets geannuleerd. Ik zou geen geld terug krijgen, maar vouchers. Prima dat wist ik van te voren, want hier heb ik bij boeken op gelet. Ticket geannuleerd, voucher aangevraagd, voucher ontvangen. So far so good, maar wat blijkt..... ik krijg alleen de belastingen terug. Toch nog eens op zoek naar de kleine lettertjes, die zijn dus niet te vinden als je geen geboekt ticket hebt. Maar mijn tickets zijn geannuleerd en ik kan dus niet meer bij mijn boeking daarover iets terug zien. Vervolgens heb ik een nieuwe boeking gestart tot aan de laatste bevestiging: nergens is iets te lezen over hoe veel refund je krijgt voor dat je boekt. Nu probeer ik dus contact te krijgen met TAP, maar dat is onmogelijk. Je krijgt nergens reactie op. Het enige waar je wel een reactie op krijgt is als je de optie "Request invoice" gebruikt, je kunt dan een rekening aanvragen van je ticket. Dit heb ik gedaan, hier staat nu enkel de belasting teruggave op. Ik ga deze rekening in combinatie met de originele tickets gebruiken bij de annuleringsverzekering, want je krijgt namelijk ook gene bevestiging dat je je tickets hebt geannuleerd. Bewijsvoering richting de verzekeraar is dus ook nog eens een karwei an sich. En ik wilde helemaal niets claimen, ik wilde ene andere keer vliegen. Maar never nooit meer TAP.
Bjorn
13-07-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
In april 2020 zouden wij met Tap Fly naar Lissabon vliegen. Door de pandemie is dit niet doorgegaan. Wij hebben vanaf dat moment geprobeerd om een passende oplossing te zoeken, maar Tap is amper bereikbaar. Inmiddels hebben we 2 vouchers gekregen, welke aankomende maand aflopen, maar Tap beweert dat wij 1 van deze vouchers hebben gebruikt. Dit is echter niet waar. Opvallend genoeg verschilt het moment dat wij gebruik zouden hebben gemaakt van de voucher, per medewerker die we aan de lijn hebben. Bij de ene medewerker zouden we de voucher in december naar Guadelope hebben gebruikt en bij de ander in maart naar Rome. Beide vluchten hebben wij nooit gemaakt. Tevens is er geen contact mogelijk over de uitbetaling van de andere voucher. Vooralsnog hebben wij geen enkel uitzicht op terugbetaling of contact hierover. Ze reageren niet op social media, nemen beperkt de telefoon op en negeren ons in de chat. Ook verwijst Tap ons naar de tussenpersoon. Wij hebben inmiddels met een jurist uitgezocht of dit mag. Juridisch is dit echter volkomen onjuist en is Tap verantwoordelijk voor de terugbetaling en afhandeling van ons probleem. Ze weigeren dit echter te doen. Ik raad u aan om nooit bij dit bedrijf te boeken!
Joy
01-04-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik wil graag mijn verhaal delen over deze vliegmaatschappij. Ze zijn oplichters. Ik heb in januari 2020 vliegtickets online gekocht. Door corona kregen we ongevraagd een voucher en tot de dag van vandaag geen geld terug en ook niet kunnen reizen. Ik hoor veel soortgelijke verhalen hierover en wil graag dat deze vliegmaatschappij aangepakt wordt op slechte klantenservice en aan het lijntje houden van klanten. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden.
Valentina
14-03-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
De slechtste klantenservice die er bestaat. Op geen enkele manier bereikbaar.
Jan
19-02-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
WAARDELOOS BEDRIJF. Boeken en betalen gaat goed daarna alles waardeloos. Eerst wordt onze reis geannuleerd vanwege corona krijg je een mail bedankt voor het kiezen van Vouchers terwijl ik er niet om heb gevraagd. Vraag me geld terug krijg nooit maar ook nooit reactie na meerdere verzoeken. Om toch het geld niet kwijt te zijn nu maar nieuwe vlucht na 2 jaar geboekt. Dat gaat goed doch er blijft nog 250 euro over en toen ik boekte kreeg ik meteen een mail dat de rest is vervallen. Weg 250 euro. Nu komen we er achter dat er in de boeking een foutje zit, probeer contact te leggen via telefoon (alleen in de wacht staan en niemand neemt verder op) via mail (krijgen geen reactie na meerdere mails) via facebook (evenzo alleen standaard mail en voor de rest niks) GA NOOIT MET TAP AIR PORTUGAL VLIEGEN ALS U NOG CONTATC WIL LEGGEN MET HEN.
Marijke
15-02-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Tarieven tickets: gunstig. Soms zelfs goedkoop. Klantenservice slecht. Vaak onbereikbaar, Engels is een probleem. Bijboeken extra bagage kan pas nadat je je ticket hebt geboekt en betaald. En dat in 2021, gewoon achterlijk.
A Tavares
16-11-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
2x tickets rechtstreeks bij Tap gekocht,i.v.m. corona vlucht 2x door tap gewijzigd met afwijkend schema,door ons niet aanvaard. Nu al meer dan 1 jaar bezig ongeveer €1600 terug te krijgen.In het begin was communicatie middels Twitter na een lange wachttijd soms mogelijk, daarna niet meer. In het verleden vaak met Tap gevlogen, zonder problemen, maar nu een puinzooi daar.
Engelbert Zwijnenberg
06-08-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal