Kiwi.com

3.9

Bestellen

2.6

Service

3.6

Prijs

2.7

Levering

30.3%

Zou hier weer kopen

Kiwi.com

Met wat voor soort vervoer je ook reist, je wilt natuurlijk niet dat dit duurder uitpakt dan strikt noodzakelijk. Kiwi.com kan je helpen om de goedkoopste vluchten te regelen, treinreizen of busritten te regelen. Maar hoe comfortabel zullen deze treinreizen nou echt zijn? Zul je wel voldoende beenruimte hebben tijdens een lange vliegreis? Zullen de busritten op hun website echt de meest goedkope optie zijn of vind je al snel ergens een betere deal? Zal het moeilijk zijn om tickets of kaartjes te bestellen via hun website? En wat voor een klantenservice kan er van Kiwi.com verwacht worden als je even ergens wat hulp bij nodig hebt? De enigen die je hier een duidelijk antwoord over kunnen geven zijn de reizigers die al eens kaartjes via Kiwi.com op de kop hebben getikt. Lees dus de reviews die hier op NederlandReview zij geplaatst zodat je een eerlijk beeld van Kiwi.com krijgt. Hun beoordelingen, cijfers, meningen en ervaringen zullen je een aardig beeld geven voordat je zelf een kaartje via Kiwi.com koopt.


Over Kiwi.com

Kiwi.com is een bedrijf dat goedkope tickets aanbiedt. Het gaat hierbij om tickets voor verschillende soorten vervoer. Vooral in eigen land kun je natuurlijk veel met de bus af. Je kan dan via Kiwi.com bustickets bestellen zodat je makkelijk in kunt stappen. Maar je kunt natuurlijk ook tickets voor busreizen in Frankrijk, Amerika of zelfs Azië krijgen. Zoek op Eiffel Tower, Grand Canyon of andere bestemming en zie wat voor mogelijkheden er zijn. Voor verdere bestemmingen kan de trein een sneller alternatief zijn. Daarom heeft Kiwi.com ook verschillende treintickets over de hele wereld. En als je van plan bent om echt een verre reis te maken, dan kun je gebruik maken van één van hun vliegtickets. Je kunt naar alle vliegvelden van de wereld vliegen, want overal heeft wel vluchten naartoe. Dus of je nou in Europa wilt blijven of naar Australië of Nieuw-Zeeland wilt, Kiwi.com heeft wat manieren om er te komen.




Diensten van Kiwi.com

Je kunt op Kiwi.com heel gemakkelijk kaartjes bestellen. Je kunt zoeken op steden, landen, bezienswaardigheden en andere bestemmingen. Het is zelfs mogelijk te werken met verschillende mogelijke beginpunten. Natuurlijk willen ze ook je vertrekdatum en de datum van de terugreis weten. Bij vluchten kun je kiezen tussen economy, business en First class. Als je je e-mailadres invoert en dus lid wordt van hun digitale nieuwsbrief krijg je €10 korting op je eerstvolgende treinreis, busrit of vliegreis. Verder is er nog een Kiwi.com klantenservice die je zal helpen als je wat hulp of advies nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Kiwi.com

Heb jij wel eens een vlucht geboekt via Kiwi.com? Dan horen wij graag meer over jouw eigen ervaring met deze reismaatschappij. Was het makkelijk je beginpunt en eindbestemming te vinden via hun website? Kreeg je de tickets op tijd in huis of kwamen ze pas aan toen je al weg had moeten zijn? En wat voor een klantenservice biedt Kiwi.com aan? Schrijf je eigen Kiwi.com review en laat ons weten wat jouw mening over Kiwi.com is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (76)

Vliegtickets

Ze bieden een last minuut vlucht aan. Nadat alles netjes was afgerekend zijn we enkele uren later naar de luchthaven gegaan. Tot vlak voor het vertrek geen instapkaarten mogen ontvangen. Na heel wat telefoontjes bleek er een technisch defect! Uiteindelijk onze vlucht gemist omdat kiwi de vlucht niet rond kreeg. Gevolg .....een nieuwe vlucht moeten boeken waardoor dat we 9u hebben moeten wachten in de luchthaven met 2 kinderen en een persoon die dringend naar het ziekenhuis moest!

C

Custers

28-08-2023

0

Boeking

Dont book. At the pay page they say sorry. Price went up. Discount code could not be entered. No or bad customer service

A

An

26-07-2023

0

Vlucht

Kiwi heeft de verkeerde Chek in document gestuurd via de App, daardoor mijn vlucht verloren, extra moeten betalen voor een ander vlucht en beland in een ander vliegveld. Geprobeerd op te lossen met kiwi. Geen gehoor. Onbetrouwbaar. Nooit meer. Goedkoop duurkoop.

I

Ihsan

26-06-2023

0

Retour vliegticket van Amsterdam naar Lissabon

Ik zat om 13:00 uur zat ik al in de wachtruimte voor mijn vlucht naar Luton met easyJet waarna ik zou moeten overstappen naar Lissabon (voor het bezoeken van een goeie vriendin) de vlucht naar Luton zou vertrekken om 15:40 Om 15:30 zag ik op de borden staan dat mijn vlucht was vertraagd en keek toen gelijk op de app van kiwi.com voor de gevolgen hier van. Deze gaf echter aan dat ik mij geen zorgen hoefte te maken over de overstap en dat ik deze nog zou redden. Eenmaal aangekomen op Luton bleek dit echter minder waar want na een vertraging van 2 uur zonder vervolgbericht moest ik rennen naar de gate van WizzAir. Hier werd mij de toegang tot het vliegtuig ontzegt omdat de gate al gesloten was en waarmee mijn nachtmerrie begon. Kort samen gevat werd zowel ik als enkele andere passagiers van het kastje naar de muur gestuurd. easyJet haalden hun schouders op en zeiden dat ik een nieuwe vlucht moest boeken op eigen kosten of bij WizzAir moest zijn. Het vliegveld op Luton had geen internet en mijn mobiel begon ook op te raken waarvoor ik een dure oplader moest kopen vanwege de andere stopcontacten daar. Ik heb toen thuis opgebeld omdat ik mij niet langer veilig voelde en ik heb toen samen met mijn familie een hotel voor de overnachting geboekt. Diezelfde avond hebben wij ook nog een vlucht terug naar Amsterdam geboekt waar ik achteraf veel spijt van zou krijgen. De volgende dag had mijn vriend kiwi opgebeld om te vragen wat er nu moest gebeuren, deze hebben mijn vriend verteld dat ze gingen kijken voor een vlucht vanuit Amsterdam naar Lissabon. Bij aankomst op het vliegveld in Amsterdam zag ik dit ook verschijnen in mijn kiwi app en heb toen gelijk een screenshot gemaakt. Kiwi heeft mij ook getracht te bellen maar toen zat ik al in het vliegtuig richting Amsterdam. Enkele uren later was deze vlucht vanuit Amsterdam naar Lissabon ineens verdwenen. Mijn vriend heeft toen kiwi opgebeld om poolshoogte te nemen. Het begon met een vlucht voor de 25e of 26e richting Lissabon, veelbelovend dus. Het liep hierna echter over tot het moeten betalen van deze vlucht wat de bijna de gehele kosten zou zijn voor de gehele boeking die ik al gemaakt had. Ik had dus geen keuze behalve te annuleren. Hiermee hoopte ik dat een gedeelte van mijn vlucht van 283 euro zou worden terug geboekt. Nadat ik alle informatie had ingevoerd om in ieder geval het geld van de terug vlucht te krijgen welke op een aankomende zondag is kreeg ik de melding dat ik 0 euro terug kreeg en nadat we kiwi weer hadden terug gebeld vertelden deze ons dat wij 48 uur voor de eerste vlucht (De easyJet naar Luton) hadden moeten annuleren om geld terug te kunnen krijgen want dit staat in hun "terms and agreements". Zelfs op dit moment nog 3 dagen voordat deze vlucht moet vertrekken. De policy van kiwi houdt de medewerkers tegen om deze vlucht te annuleren en Vueling waarmee de terugvlucht is geboekt is voor mijn weten op geen enkele manier bereikbaar. Hierdoor krijg ik zelfs geen vergoeding terug voor de vlucht terug.6

F

Fraukje

26-05-2023

0

Vlucht naar Vancouver

Ik heb onlangs een vlucht naar Vancouver geboekt met een stop in Toronto. Daar er al vertraging op Schiphol was, was de overstaptijd op vliegveld Toronto tekort om mijn vlucht naar Vancouver te halen. Ik kreeg gelijk sms van ze en kon een volgende vlucht naar Vancouver boeken, zonder extra kosten. Zelf 100 euro vergoed gehad voor het hotel in Toronto! Super geregeld!! Bedankt

A

Annet Willemink

26-05-2023

0

Fly to Madrid

I bought a combinated tikket to fly to Madrid. After a few days they write me (from kiwi) saying that one of the flys is changed, so It's imposible to combine that times anymore. They gave me back just 25% of what I paid for my fly, saying that the fly Company didn't give more money. So, where is my money if the fly is cancelled?

J

Jesus Palacios

25-05-2023

0

Vliegticket

Het zijn dieven. Klantenservice is te bereiken in het Engels, zullen alleen de algemene voorwaarden oplezen en zullen nooit helpen of enige empathie tonen. Niet en nooit meer. Mijn geld is weg. Liever iets duurder boeken elders.

W

WW

12-05-2023

0

Vliegticket en bagage bijgeboekt voor 269,24

Het zijn oplichters. De prijs loopt op terwijl je boekt. Bagage aangeklikt maar dat bleek niet toegevoegd te zijn aan de boeking, toen nog eens bagage bijgeboekt voor 269,24 (je hebt geen keuze) en dat bleek óók niet bij de boeking gevoegd, waardoor op de luchthaven alsnog moest worden betaald voor de bagage. Op klachten en claims komen alleen maar standaard antwoorden dat ze het wél goed gedaan hebben en dat ik nergens recht op heb, terwijl ik de bewijzen (de boeking, waarop geen bagage staat + het bewijs van betaling voor de bagage op de luchthaven) heb opgestuurd. Ze misleiden je, ze rekenen veel te veel geld voor een dienst die ze niet leveren, brengen je in de problemen op de luchthaven en geven vervolgens niet thuis en naar je geld kun je fluiten. Echt, wat een nare club.

E

Esther

05-04-2023

0

Vlieg Tickets

Vlieg tickets gekocht om bij elkaar te zitten. In totaal 500 EURO voor de heen en terug reis. Helaas was niet mogelijk. Was een ongmogelijke optie die KIWI geboden heeft. Probeer nu al sinds begin Januari in contact te komen met Kiwi. Is helaas onmogelijk. Afwachten tot er iemand van Kiwi een keer gaat reageren .............

M

Maupert Luigies

14-03-2023

0

tickets

niet bereikbaar. 600 euro kwijt door geen service en bereikbaarheid. ze hebben mij bestolen. geen tickets. 600 euro armer. dieven

S

sandra Hulsebos

01-03-2023

0

Air ticket

It is a SCAM !!! Never book with KIWI !! I booked and paid a flight with them (more than 1000 EUR) and 24 hours later they emailed me saying they were not able to issue the ticket and suggesting I get a credit with them for other travels or they would refund me through my credit card, but this will take several days (according to their own words) !! So now I have more then 1000 EUR blocked in my credit card for NOTHING ... it is a fraud this website !!

E

eduardo

15-02-2023

0

Tickets

Wegens overlijden van familie in Turkije, had ik gezocht op de eerst volgende ticket voor 5 personen. Daar kwam kiwi als voordeligste uit de bus met tickets bin Pegasus. De prijs van ruim 26 euro goedkoper dan bij anderen. Omdat het nogal hectisch was op het moment van boeken, en onze leeftijd, ging het schijnbaar niet allemaal snel genoeg. Nadat ik klaar was en had betaald, duurde het een eeuwigheid voordat ik iets hoorde. Let wel, er zat na het boeken en de eerste vlucht nog 6 uur tijd. Tegen 24:00 kregen wij een mail dat onze vlucht niet door ging, en dat wij klantenservice moesten bellen. We hebben direct contact gezocht ( tijd drong) en kregen te horen dat de prijzen waren veranderd tijdens ons boeken. Ze konden alsnog de tickets klaar maken, maar moest flink bij betalen. Let wel, na kiwi was Pegasus het voordeligst. Maar hun prijs was 4,5 keer meer, waarop wij ontzettend teleurgesteld andere tickets moesten regelen. Ons geluk was dat wij via Paypal hadden betaald, en deze ook direct konden annuleren. Uiteindelijk is het gelukt om bij Pegasus voor bijna de zelfde prijs als bij kiwi de tickets te regelen. Al met al konden wij aan boord om 04:20. We hebben geen van allen kunnen slapen! Kiwi? Nee, nooit meer!

K

Kassar

10-02-2023

0

Vliegtickets

1 woord, ABSURD. NOOIT MEER 2 dagen lang lopen te stressen over dat ik 1500 euro extra moest gaan betalen over iets wat KOSTELOOS is. bespaar jezelf en boek NIET via KIWI. ze hebben in mijn boeking TH.OM.AS.WEN.DMO.RG.AN@GMAIL.COM dit email adres gebruikt zodat ik niet in contact kon komen met de vliegmaatschappij om mijn vlucht kosteloos te herboeken. Echt schandalig, ben ook bang voor alle persoonsgegevens die zij nu gaan bewaren. klantenservice is ook waardeloos en onprofessioneel

H

H.A.O.

08-02-2023

0

vliegtickets naar riga

koop nooit via deze luchtvaartmaatschappij. mijn vlucht was geannuleerd en ze betalen de tickets niet terug. zij leven van dit soort transacties.

J

J.R.

19-01-2023

0

Ticket

Heel slexhte service, er moest 1 letter meer in me achternaam. En de kiwi zei dat het niet kon. Heb toe De vliegmaatschapij gesproken en het was geen probleem moets wel door Kiwi aangevraagd worden. Dus als je tickets boekt via intermediar is klote. En duurde 4 dagen on antword te krijgen van Kiwi.

M

Martha

19-01-2023

0

vlucht

R

Roy

06-01-2023

0

Een vliegticket

Een vlucht van Aruba naar Curaçao. Werd door hun geannuleerd maar kan geld niet terug krijgen. Behalve deze vlucht ook aansluitende vlucht gemist dus 1000 euro schade . Je kunt geen contact opnemen , alleen nieuwe vlucht boeken. Geven gewoon niets terug, schandalig . Zijn ook niet te bereiken

K

Karin melis

30-11-2022

0

Vliegreis naar Denpasar.

Eenmaal op het vliegveld aangekomen, was onze reis op die dag geannuleerd. Maar dit was dit het geval. Wat bleek toen we spraken met de Emirates crew.. Kiwi had nooit stoelen voor ons geboekt… Heel slecht, nooit een oplossing geboden.

M

Maaike

04-11-2022

0

dont buy with this website bullshit .

K

khadka

03-11-2022

0

flight with and option to change ticket date

Like usually everything goes well when there is no problem. This is not my case.? I bought a ticket and payed 429,66 euro extra to be able to change my return. I bought this ticket 24 hours before the actually flight because of an emergency health situation in my family. Yesterday I wanted to change my return flight and Kiwi says it is no possible because my flight is already left and if wanted to change my flight I had to do this 48 hours before the flight. There is clearly a bug in the system because they actually gave me the option to buy something that was already expired! 'You should have seen this sir, and you agreed when you bought'. Read: you agreed to be a fool and let you rob 429,66 euro. So now they refuse me to give a refunds for this 429,66 extra I gave and they also won't change my ticket so I have to buy a new return ticket. So I probably will loose like 1500 euro now. In my eyes only criminals and thieves will sell something to the customers that is already expired. Yes i should have seen this but obviously I didn't see this trap. Who will think that they will try to rob your money in offering something that is already expired. I feel so cheated. I bought the option standard fare ticket. (which is not a normal ticket because for this standard option I payed 429,66 euro). In the info it says: Standard Ticket ''If you change your trip, you’ll only pay the difference for the new booking. We’ll cover the rest.'' 'If you cancel, you’ll get €10 in Kiwi.com Credit that you can use for a new booking — but only when your booking cost more than €20.'' So where is the info about 48 hours??? ooh yes no I see it: somewhere in small letter above, not where it actually should be, it say something about the 48 hours. Out of place where it actually seems that it has nothing to do with your ticket. Imagine you want to know the ingredients of your product but they tell you that you have to check for this one ingredient that might be poisoning for you, somewhere else on another product. Such a lack of transparency. And if I agreed to pay for an option that already was expired, because on the moment I bought it I already couldn't use it anymore so my 429,66 euro was just a 'gift', I think it is illegal to do this and only criminals and thieves will do this. Actually even worse, because they not only cheated me, they also admit that they stole it from me because I should have seen it...that I will be cheated. I was hoping that they will see this bug in the system with lack of transparency and help me but they keep repeating like a robot that I agreed and that the change should be 48 hours before the flight. So please be aware that you might buying tickets with them that are already expired!! thing goes well when there is no problem. This is not my case.? I bought a ticket and payed 429,66 euro extra to be able to change my return. I bought this ticket 24 hours before the actually flight because of an emergency health situation in my family. Yesterday I wanted to change my return flight and Kiwi says it is no possible because my flight is already left and if wanted to change my flight I had to do this 48 hours before the flight. There is clearly a bug in the system because they actually gave me the option to buy something that was already expired! 'You should have seen this sir, and you agreed when you bought'. Read: you agreed to be a fool and let you rob 429,66 euro. So now they refuse me to give a refunds for this 429,66 extra I gave and they also won't change my ticket so I have to buy a new return ticket. So I probably will loose like 1500 euro now. In my eyes only criminals and thieves will sell something to the customers that is already expired. Yes i should have seen this but obviously I didn't see this trap. Who will think that they will try to rob your money in offering something that is already expired. I feel so cheated. I bought the option standard fare ticket. (which is not a normal ticket because for this standard option I payed 429,66 euro). In the info it says: Standard Ticket ''If you change your trip, you’ll only pay the difference for the new booking. We’ll cover the rest.'' 'If you cancel, you’ll get €10 in Kiwi.com Credit that you can use for a new booking — but only when your booking cost more than €20.'' So where is the info about 48 hours??? ooh yes no I see it: somewhere in small letter above, not where it actually should be, it say something about the 48 hours. Out of place where it actually seems that it has nothing to do with your ticket. Imagine you want to know the ingredients of your product but they tell you that you have to check for this one ingredient that might be poisoning for you, somewhere else on another product. Such a lack of transparency. And if I agreed to pay for an option that already was expired, because on the moment I bought it I already couldn't use it anymore so my 429,66 euro was just a 'gift', I think it is illegal to do this and only criminals and thieves will do this. Actually even worse, because they not only cheated me, they also admit that they stole it from me because I should have seen it...that I will be cheated. I was hoping that they will see this bug in the system with lack of transparency and help me but they keep repeating like a robot that I agreed and that the change should be 48 hours before the flight. So please be aware that you might buying tickets with them that are already expired!!

W

ward

07-10-2022

0