NKC

5.2

Bestellen

5.7

Service

5.2

Prijs

5.6

Levering

50%

Zou hier weer kopen

NKC

NKC is een bedrijf dat zich richt op de camper community en onder andere een camper verzekering aanbiedt. Misschien ben je nog niet bekend met ze? Dan is het goed om de website NKC te bezoeken. Ook kun je op deze site de reviews en beoordelingen van anderen over dit bedrijf lezen. Het is goed, wanneer je al bekend bent met hun, om jouw beoordeling op deze site achter te laten. Bekijk de mogelijkheden om anderen te kunnen helpen met jouw persoonlijke ervaring door een review op NederlandReview te plaatsen. 


Over NKC

NKC is de camperclub van Europa. Het is een platform om inspiratie op te doen en expert ervaringen voor alle camper liefhebbers in Nederland en eigenlijk heel Europa.  Er is een gevarieerd aanbod van reizen, verzekeringen en ook is er een juridische helpdesk voor een goede dienstverlening. Ook is er negen keer per jaar een magazine voor de camperaar. Het is goed om alle voordelen te bekijken voor het lidmaatschap.  


Naast het magazine zijn er ook evenementen om naar toe te gaan. Het is een ware ontmoetingsplek voor de camperaars in ons land.  


 


Diensten van NKC

NKC biedt groepsreizen aan, biedt camperroutes aan, tips voor camperplaatsen en volop andere bestemmingen. 


Klachten, tips en complimenten over NKC

Wanneer je een klacht hebt over de NKC, dan kun je dit bij hun melden. Je kunt dit schriftelijk doen, per mail en ook per telefoon. Het is goed om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn om zo samen een oplossing te zoeken. Een compliment of tip geven kan natuurlijk ook. Je kunt hier dezelfde kanalen voor gebruiken. 


Heb jij ervaring met NKC?

Mooi, goed, slecht, matig, gigantisch, sterk, uniek? Wat vind jij van dit bedrijf? Is het een organisatie waar jij ook mee wegloopt? Of is het compleet niets? Het is goed om de mogelijkheden te bekijken van dit mooie bedrijf. Laat een review achter op NederlandReview.


Lees hier de ervaringen van echte klanten met de Nederlandse Kampeerauto Club (of NKC), Europa’s grootste camperclub. Is het nuttig je aan te sluiten bij deze club voor camperaars en kampeerders?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (22)

Satelliet schotel

Op Vrijdag middag op een camping in Chaam plotseling problemen met mijn schotel hij kon Astra 3 niet meer vinden. Goede raad is duur na even zoeken op kwam ik terecht bij Satellite Systems in Hoeven . Deze gebeld en via een face time gesprek heeft hij gekeken wat voor systeem wij hadden hij kwam tot de conclusie dat het systeem erg oud was en zonde om er nog veel geld voor reparatie aan te spenderen. Na enig overleg besloten om een nieuw Oyster 70 schotel systeem de volgende dag te laten plaatsen en we kijken nu met veel plezier weer tv. Wilfred de Wolf een man met veel kennis van zaken en een goede service.

C

Cor van Dijk

29-09-2023

0forum

Verzekering

Bij wat voor problemen dan ook doet de NKC niets waardeloze club niet mee in zee gaan.

A

Arno Reimert

01-05-2023

0forum

Camperverzekering

Op de site staat levensgroot dat zij een 360 dagen verzekering aanbieden. Als je langer dan 8 maanden (per 12 maanden) op reis gaat moet je volgens de Nederlandse wetgeving jezelf uitschrijven bij de gemeente. NKC gaf aan dat zij uitgeschreven Nederlanders niet verzekeren. Dit staat haaks op hun aanbod van 360 dagen.

G

Guyon

28-02-2023

0forum

Camperverzekering

Afgelopen zomer had ik pech met mijn camper. Ik had recht op een vervangende camper, maar die was niet beschikbaar. Dus ik kreeg een vervangende auto, en mocht 10 dagen accommodatie boeken omdat ik in de auto niet kan slapen en koken. Dit heb ik gedaan. Ik mocht zelfs mijn restaurant bonnen bewaren gaf de medewerker aan, maar dit heb ik niet gedaan omdat ik in de AirBnB's ook gewoon kon koken. Weken hoorde ik niets over mijn declaraties, en vandaag kreeg ik eindelijk een reactie. De mededeling was, dat ik mijn accommodatie toch niet vergoed krijg, omdat mijn camper snel gerepatrieerd was naar Nederland (toen ik nog in Frankrijk was gaven ze aan dat dit weken ging duren). De medewerker gaf in de zomer aan dat ze mij moeten helpen/ondersteunen tot het einde van mijn vakantie, maar omdat mijn vakantie nog een aantal weken zou duren zou dit niet lukken. Dit vond ze heel vervelend, de 10 dagen accommodatie was alles wat ze me kon bieden. Maar zelfs die 10 dagen krijg ik dus niet terug. Ik voel me echt opgelicht, en mijn vertrouwen in verzekeringen (die al laag was) is weer naar 0 gezakt. Ze maken veel beloftes (altijd telefonisch, via de e-mail en whatsapp krijg je geen toezeggingen, en alleen zij mogen de gesprekken opnemen).

J

Jose

20-10-2022

0forum

Verzekering

Afhandeling van pech/schade komt niet op gang. We zijn ruim 3 weken terug van onze vakantie, nota's en begeleidende brief via de mail verstuurd, met we horen niks. Geen ontvangstbevestiging, echt helemaal niks. Uiteraard zelf weer gebeld. Op dinsdag zegt een medewerker:' Ik kan zien dat uw claim in behandeling is. Met een dag of twee zult u zeker bericht hebben'. Vrijdag weer gebeld, want we horen niks. Krijgen we te horen dat er helemaal niks in ons dossier staat en dat er geen mail van ons is ontvangen. NKC, hoe kan dit toch? Zo onprofessioneel, zo niet-klantvriendelijk. Er wordt niet gecommuniceerd bij deze verzekeraar. Niet met klanten, maar blijkbaar ook niet met medewerkers en tussen medewerkers. We betalen een forse premie, maar jullie maken niet waar wat jullie beloven. Wij zijn echt zwaar teleurgesteld. En erg gefrustreerd ondertussen (zie vorige twee reviews).

K

Klaassen

10-09-2022

0forum

Camper verzekering

Na onze review van gisteren kregen we opeens status updates via sms. Daar waren we heel blij mee. We werden goed op de hoogte gehouden en beloftes werden nagekomen. Uiteindelijk 48 uur na onze afsleep was er een vervangende camper voor ons, gebracht door Van der Linden uit Enschede. Vriendelijke en behulpzame mannen.

K

Klaassen

09-08-2022

0forum

Camper verzekering

Gisteren pech gekregen met onze camper. Gebeld met NKC en een uur later was de afsleepwagen er. Die heeft ons naar een garage gebracht. Tot zo ver de hulp en service van NKC. Vanmorgen een uur in de wacht gestaan om aan te geven dat de camper niet gerepareerd kan worden. Er zou vervangend vervoer geregeld worden. We zijn nu 24 uur verder, er wordt niks geregeld en we horen niks. We wachten op vervangend vervoer maar er wordt niet gecommuniceerd. Uiteraard proberen we zelf contact te zoeken maar we staan al 2,5 uur (!!) in de wacht. Schandalig! Echt schandalig.

K

Klaassen

08-08-2022

0forum

Verzekering

NkC alleen snel als dat in het voordeel van NKC is. Mails niet beantwoorden. Website niet stabiel bij mobiel gebruik. Dure verzekering, blijkt achteraf. Nee, met deze club gaan we niet verder.

J

J. Zaanen

09-12-2021

0forum

Lidmaatschap en verzekering

De grootste oplichters die er zijn. In 2019 een aantal keer contact gehad omdat we een schade hadden en de verzekering bij de NKC liep. Vervolgens hebben wij de camper verkocht en wilden wij ook ons lidmaatschap van de club opzeggen. Zo gezegd zo gedaan, zou je denken..... In 2020 weer een factuur gekregen voor het aan komend jaar; 2021 dus. Nette mail gestuurd waarin wij aangeven ons lidmaatschap te hebben opgezegd oktober 2019. Vervolgens worden wij gebeld door Linda Wiggemansen van de NKC die aangeeft dat wij helemaal niks hebben opgezegd en dat we gewoon nog een jaar moeten betalen. Dit is wel gebeurd maar mevrouw geeft aan dat dit eigenlijk ons probleem is en als we niet betalen er een incassobureau bij betrokken wordt. Als je toch zo met je leden omgaat kun je beter een andere studentenvereniging oprichten. Een tip voor de lezer: wordt nooit lid van dit clubje, want je komt er niet meer vanaf.

C

Carine

26-01-2021

0forum

Verzekering

Bij het afsluiten van een verzekering dien je lid te worden van NKC. Na een aantal maanden bleken de voorwaarden gewijzigd te zijn. Een nieuwe verzekering afsluiten of een bestaande verzekering wijzigen was niet meer mogelijk! Inmiddels is ook zonder opgaaf van reden de lopende verzekering beëindigd. Er moet zelfs een bedrag voor worden betaald!

H

Hylke

07-01-2021

0forum

Buscamper 2003

Onlangs Buscamper gekocht bij een Camperbedrijf, daar werd mij geadviseerd een verzekering af te sluiten bij het NKC Dit zou een gerenommeerd verzekeringsbedrijf zijn..Bij het aanmelden werd de vraag gesteld hoelang ik schadevrij auto rijd. Ik rijd al 30 jaar schadevrij en geniet dan ook 80 % korting bij mijn huidige verzekeraar. Het NKC komt met het verhaal dat ik niet geregistreerd sta bij Roy-data ??? dus met andere woorden omdat ik daar niet geregistreerd sta bij die club kan ik fluiten naar mijn welverdiende rijgedrag korting. Ik heb mijn huidige Polis doorgemaild naar het NKC waarop staat dat ik 80 % korting heb.. nog niet genoeg voor het NKC. stoicijns gedrag om de premie op te krikken. Ik adviseer dan ook om bij aanschaf van een Camper niet in zee te gaan met deze verzekeraar.. lees eerst de reviews van deze organisatie voordat u beslist !!

R

Rob van Geffen

12-10-2020

0forum

NKC verzekering

Ik heb een aantal jaren geleden een zo goed als nieuwe camper gekocht ( 1 jaar oud en 5.000km ). Onlangs heb ik lichte hagelschade opgelopen. De schade wordt door NKC niet uitgekeerd met als argument dat ik niet kan aantonen dat de schade al aanwezig was bij aankoop. Ondanks schriftelijk bewijs dat een nooit schade is uitgekeerd voor hagel schade wordt de schande niet vergoed. Wat ik nog kwalijker vindt de NKC klanten niet actief informeert bij het afsluiten van een (dure) verzekering dat zij schade niet uitkeert als je niet kunt bewijzen dat de camper bij aankoop schade vrij is. NKC onwaardige verkooppraktijken

J

J Klootsema

12-02-2020

0forum

Verzekering bij NKC

We zijn al meer dan 2 maanden bezig over een schade geval aan mijn camper ( was niet eens mijn schuld, politie rapport er bij gedaan wat daar ook duidelijk vermeld staat ) en is nog steeds niet opgelost, div keren gebeld en zou terug worden gebeld maar tot op heden is dit nog steeds niet gedaan afhandeling is slecht tot zeer slecht

H

Heijden

14-10-2019

0forum

toch nog een goede camperverzekering

Ik was helemaal vergeten mijn camper te verzekeren voordat we op reis gingen... Gelukkig was ik nog op tijd en kon alles netjes en uitgebreid geregeld worden bij NKC. Erg volledig allemaal. Niet zeer goedkoop, maar we kiezen graag voor veilig en hebben best wat extra euro's over voor extra veiligheid en comfort. En overigens zijn verzekeringen overal duur. Ik zou NKC aanraden.

P

Paul

30-01-2018

0forum

camperverzekering

Snel verzekerd met een goede dekking, wij zijn tevreden. En bedankt voor de goede hulp bij het afsluiten!

F

Fanny

09-08-2017

0forum

pluim adviseur NKC verzekering

Ben zeer goed geïnformeerd door medewerker van NKC waardoor ik door minder premie te betalen toch heel goed verzekerd ben

K

Kees Schaap

24-07-2017

0forum

volledige camperverzekering

Volgens mij is dit serieus de enige serieuze aanbieder van een goede en volledige camperverzekering voor niet belachelijk veel geld met een correcte dekking. Wij hebben gezocht en enkel deze gevonden. Ze zijn ook nog zeer behulpzaam en het geheel was relatief snel geregeld en in orde

B

Brands

29-06-2017

0forum

Verzelering snel geregeld

Snel geregeld en zo een stuk relaxter op reis Goede dekking, prima prijs.

A

An

20-06-2017

0forum

Erg geholpen bij pech onderweg met onze camperverzekering

Ik twijfelde zelf sterk of het wel zin zou hebben om een camperverzekering af te sluiten bij NKC. Je betaalt toch ervoor en hoe vaak heb je zoiets nou nodig? Maar mijn man stond er echt op, dus we hebben het gedaan. Dat was alweer een paar jaar geleden. Maar toen we onlangs ineens panne hadden en langs de weg waren komen te staan, was ik ineens erg blij dat we deze verzekering voor onze camper toen hebben afgesloten. We konden een telefoonnummer bellen, speciaal bedoeld voor als je pech onderweg hebt. Gelukkig werden we daar direct goed te woord gestaan en konden ze ons ook snel helpen. Ze hebben meteen iemand langs gestuurd die naar het probleem kwam kijken en het gelukkig ter plekke kon oplossen. Erg blij mee, vooral omdat we op weg waren met twee kleine kinderen en die moesten naar bed! Dus zeer tevreden over onze camperverzekering bij NKC. We werden echt goed geholpen, waren hiervoor volledig gedekt en het heeft ons veel problemen bespaard!

J

Jacqueline

28-02-2017

0forum

camperverzekering specialisten

ik ben gek op mijn camper en via NKC heb ik een goede verzekering af kunnen sluiten. ze zijn duidelijk echt gespecialiseerd hierin, daarom koos ik voor NKC. En leuke website!

W

Wikram

13-02-2017

0forum