NederlandReview

    Ervaringen Simplesurance

    Een fietsverzekering, of een verzekering voor je mobiele telefoon; het kan allemaal bij Simplsurance (vorheen bekend als Klikzeker). Simplesuranceis gespecialiseerd in verzekeringen voor allerhande zaken die je in eerste instantie misschien niet zou verzekeren. Toch zijn fietsen tegenwoordig erg waardevol, en ook de aanschafwaarde van mobiele telefoons worden steeds hoger. Reden genoeg dus om ook deze te verzekeren.

    Over Simplesurance

    Simplesurance is een van oorsprong Duits bedrijf dat nu ook in Nederland snel groeit. Een verzekering afsluiten bij Simplesurance gebeurt veelal via de website waar je het product aanschaft. Simplesurance is namelijk een online verzekeraar. Voor fietsland Nederland is Simplesurance met zijn gerichte fietsverzekering een uitkomst.

    Diensten

    Bij Simplesurance kan je voor veel verschillende soorten verzekeringen terecht. Zo kan je denken aan:
    - Smartphone-, of iPhoneverzekering
    - Tabletverzekering
    - Laptopverzekering
    - Fietsverzekering
    - Pedelecverzekering
    - Cameraverzekering



    Sophia is niet tevreden over Simplesurance in haar vlog. Bent u het met haar eens? Bekijk dit filmpje en vertel ons uw ervaringen!


    Simplsurance (vorheen bekend als Klikzeker) biedt verzekeringsproducten aan met een vaste looptijd, daarnaast worden ze niet automatisch verlengd. Het enige wat je nodig hebt om een verzekering af te sluiten is een e-mailadres en een omschrijving van het gewenste verzekeringsproduct. Afsluiten kan via de webshop waar het product word aangeschaft, maar het kan ook via Simplsurance zelf.

    Simplsurance gaat verder dan de gemiddelde verzekeraar door meer dingen te dekken. Beschadigingen, bedieningsfouten en verlies van het product is allemaal verzekerd.
    Inwoners van Nederland kunnen hun apparaten zoals mobiel en camera verzekeren op Simplsurance, inwoners van Duitsland via schutzklick.de. Helaas kan je niet via Simplsurance verzekeren als je in een ander land woonachtig bent.

    Klachten

    Over Simplsurance zijn vrijwel geen klachten te vinden. Dit kan goed, maar ook slecht zijn. Een klacht die gaande is is een weigering om uit te betalen omdat het product in kwestie tweedehands zou zijn. Dan zou er toch op zijn minst bekend moeten zijn hoe dit product de verzekering is ingegaan. Verder is er vrijwel niets te vinden over Simplsurance.

    Heb jij een ervaring met Simplsurance en wil je die graag delen? Vergeet dan niet hier je review achter laten.

    Eenvoudig online verzekeren of een ramp? Wat vindt u? Lees ervaringen of beoordeel zelf Simplsurance op eigen risico, kortingsbonnen of service. Lees alle ervaringen bij NederlandReview!

    Simplesurance
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (50)

    6
    46% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6,8
    Service
    rating
    5,4
    Prijs
    rating
    6,4
    Leveren
    rating
    5,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    verzekering iPhone X

    Waardeloos! , De beloofde bedragen worden niet uitgekeerd. Ik had mijn telefoon niet in mijn jaszak mogen dragen :( OMG!! Mijn Advies koop hier niet! Ze beloven gouden bergen maar komen ze niets na als je telefoon werkelijk waar word gestolen. Sterker nog men durft ook nog te zeggen dat ik maar moet bewijzen dat ik mijn telefoon niet ben verloren! Belachelijk

    Door: Jee11-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    CLAIM INGEDIEND

    het is belachelijk hoelang het duurt als je telefoon gestolen is
    je krijgt 500 keer dezelfde vragen maar oplossen homaar
    nooit meer hier verzekeren

    Door: vanessa 14-05-2019
    Jaap14-05-2019

    Ik vind het ook lang duren. Heb vorige week mijn eigen risico al betaald. Telefoon heeft waterschade dus onherstelbaar maar ze hebben nog geen antwoord van hun repaircentrum? Heel vreemd. Vraag me af of dit wel te vertrouwen is, aangezien er veel slechte recensies zijn. Ik heb ze net gebeld en krijg vandaag of morgen te horen wat de status is. Ik ga anders gewoon aangifte doen..

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Slechte service

    Telefoon eind 2018 opgestuurd ter reparatie. 2 weken later (wat al gek is) pas te horen gekregen dat pakketje zou zijn aangekomen. Echter was het pakketje wel aangekomen maar zonder telefoon.... Dus onderzoek met koeriersdienst (DHL) zou 8 weken duren. Inmiddels zijn we 12 weken verder en beloven ze elke keer dat het binnen 2 weken wordt opgelost. Wat nu dus nog steeds niet is gebeurd. Klikzeker/Simplesurance beroept zich telkens op de schuld van de koeriersdienst en neemt totaal geen verantwoordelijkheid naar haar klanten toe. Belachelijk dat je ook voor diefstal verzekerd (+/- €100 extra)en dat ze niet over gaan tot uitkeren van de diefstaldekking terwijl je het nu toch blijkt dat die gestolen is... omdat die niet onder mijn hoede gestolen is...

    Als ik jullie mag adviseren zou ik liever 50€ extra voor een verzekering betalen en zorgen dat ook het reparatiecentrum in NL zit i.p.v. in Duitsland. Koop hier nooit weer wat!!

    Door: Bram26-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Hele snelle en volledige service!

    Nadat ik hier vele reviews had gelezen over de service van Simplesurance en het feit dat er veel telefoons 'verdwijnen' tijdens de verzending naar het hoofdkantoor, stond het zweet mij in de nek. Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd om er zeker van te zijn dat zij op de hoogte waren van het feit dat ik mijn telefoon ging opsturen en dat ze ervoor zouden zorgen dat hij aan zou komen.

    Na weken twijfelen heb ik mijn telefoon op donderdag-middag dan toch op de post gedaan. De dinsdagavond daarna kreeg ik bericht dat mijn telefoon gerepareerd was en alweer was verstuurd. Afgelopen vrijdag heb ik mijn telefoon weer zo gloed als nieuw mogen ontvangen! De service en levering waren top en het eigen risico was ook ontzettend laag in vergelijking tot de kosten voor de reparatie. Misschien komt het doordat ik ze zo vaak heb gebeld, maar bij mij is alles goed verlopen en ik zou Simplesurance om die reden zeker aanraden.

    Door: Anna04-03-2019
    Lars20-03-2019

    Zou je naar mij kunnen mailen welke stappen je hebt ondernomen om te zorgen dat de telefoon zo goed is afgehandeld. Ik ben ook hier verzekerd en ben ook bang om mijn telefoon op te sturen na de reviews op deze pagina.

    Peter06-05-2019

    peter

    Peter06-05-2019

    Beste Anna, ik heb nu ook een schadegeval en mij is gevraagd om de telefoon naar Litouwen te sturen t.a.v MTTC. Met alle verhalen die ik hier lezen, ga ik zeker geen telefoon versturen naar Litouwen. Is jouw telefoon ook naar Litouwen verstuurd?

    Yerun12-06-2019

    Mijn 8plus is ook kapot en sta op het punt ‘m op te sturen. Maar deze comments maken me een beetje bang. Zou het denken jullie helpen als je het pakketje aangetekend op zou sturen? Ik geloof namelijk niet dat onze Nederlandse koeriersdiensten de boeman zijn..

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Manon28-06-2019

    Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Waardeloos

    Telefoon opgestuurd voor reparatie, nu zeggen ze dat de telefoon nooit is aangekomen. Wordt er van je verwacht dat je nog 8 weken zonder telefoon kan en dan gaan ze pas over naar diefstal. En dat voor een telefoon van +/- 900€. Ik ga hier nooit meer wat verzekeren!!

    Door: Bram03-01-2019
    Ronald16-01-2019

    Opvallend, ik heb namelijk mijn telefoon op 2 januari opgestuurd en ook mijn telefoon is nooit aangekomen: Dank u wel voor uw bericht inzake uw claim. Wij zien inderdaad ook dat de zending is aangekomen bij onze reparateur. De reparateur informeerde ons echter dat het telefoondoosje welke in de doos/envelop zat geen telefoon bevatte. Het originele doosje was leeg. Hierop hebben wij direct een klacht ingediend bij de koeriersdienst wegens het leeg zijn van de verpakking. Echter, om uit te sluiten dat u niet per ongeluk vergeten bent om de telefoon in het doosje te doen voor het opsturen (dit hebben wij ook al eens meegemaakt namelijk), verzoeken wij u dit te controleren en indien u de telefoon niet meer heeft en dus heeft opgestuurd, dit aan ons te bevestigen.

    Tom21-01-2019

    Ik heb precies hetzelfde. 29 dec 2018 verstuurd, nooit aangekomen (nog steeds bij PostNL). 8 weken is idd erg lang. Ik vermoed dat iemand bij PostNL pakketjes naar simplesurance onderschept.

    Bram29-03-2019

    @Ronald, @Tom; ik zit nog steeds in een geschil met simplesurance omdat zij nu niet willen betalen. Zij zeggen dat de koeriersdienst nu aansprakelijk is en dat zij naar hen moeten uitkeren en dat ik dan mijn geld pas krijg. Dit geschil duurt nu alweer 4 weken langer dan de onderzoekstijd. Ik ga er al van uit dat ik mijn telefoon en mijn geld nooit weer terug zie. Is er iets waardoor we dit kunnen aanspannen tegen Simplesurance of de koeriersdienst?

    Jaap 14-05-2019

    Ik vind het ook lang duren. Heb vorige week mijn eigen risico al betaald. Telefoon heeft waterschade dus onherstelbaar maar ze hebben nog geen antwoord van hun repaircentrum? Heel vreemd. Vraag me af of dit wel te vertrouwen is, aangezien er veel slechte recensies zijn. Ik heb ze net gebeld en krijg vandaag of morgen te horen wat de status is. Ik ga anders gewoon aangifte doen.. Krijgt iemand hier wel iets uitgekeerd?

    Jaap 14-05-2019

    Ik vind het ook lang duren. Heb vorige week mijn eigen risico al betaald. Telefoon heeft waterschade dus onherstelbaar maar ze hebben nog geen antwoord van hun repaircentrum? Heel vreemd. Vraag me af of dit wel te vertrouwen is, aangezien er veel slechte recensies zijn. Ik heb ze net gebeld en krijg vandaag of morgen te horen wat de status is. Ik ga anders gewoon aangifte doen.. Krijgt iemand hier wel iets uitgekeerd?

    Jaap 14-05-2019

    Ik vind het ook lang duren. Heb vorige week mijn eigen risico al betaald. Telefoon heeft waterschade dus onherstelbaar maar ze hebben nog geen antwoord van hun repaircentrum? Heel vreemd. Vraag me af of dit wel te vertrouwen is, aangezien er veel slechte recensies zijn. Ik heb ze net gebeld en krijg vandaag of morgen te horen wat de status is. Ik ga anders gewoon aangifte doen.. Krijgt iemand hier wel iets uitgekeerd?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    telefoon verzekerd

    ik zat eerst bij ze met klikzeker en nu overgestapt naar simplesurance
    vind het fijn dat mijn telefoon goed is verzekerd en alles was netjes geregeld

    Door: sanne29-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    pakketje ontvangen zonder telefoon

    Onze telefoon ingestuurd naar Kliczeker voor beoordeling inzake schade. Zij zeggen dat ze een lege doos ontvangen, terwijl het verzendbewijs van PostNL duidelijk gewicht met telefoon aangeeft. Ze onderzoeken dit probleem al twee maanden zonder tot een oplossing te komen. Daaaag telefoon van €500 incl. vezekeringskosten. Wat een oplichters

    Door: Bettina19-11-2018
    Tom21-01-2019

    Is het inmiddels wel opgelost?

    Ronald24-01-2019

    Exact hetzelfde meegemaakt met mijn telefoon. Verzonden op 2 januari en een week later ontvingen ze naar eigen zeggen een leeg pakketje. Diefstalverzekering vervalt, omdat de telefoon bij een koerierdienst was en dus niet in persoonlijke bewaring was. Lijkt dus op structurele diefstal van SimpleSurance. Tijd om aangifte te gaan doen.

    Stefan05-02-2019

    Hallo allemaal, mijn dochter heeft nu het zelfde al u heeft meegemaakt. Telefoon defect in garantie periode en netjes opgestuurd. Pakje netjes aangekomen in Duitsland,maar helaas zonder GSM. Het lijkt op oplichting of Corrupte collega's bij de reperateur. Na 6 maanden wordt ze nog steeds aan het lijntje gehouden met als reden dat Post nl en DHL de vermissing niet claimen en daarom de geleden schade niet kunnen uitkeren. Wordt vervolgd

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Goede service

    Dat was heel goed service en snel.
    Bedankt.!!

    Door: Khaled11-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    slechte bedrijf geen sevice

    Na heel wat jaren klant te zijn met verschillende apparaten, heb ik ze nu voor het eerst nodig gehad mij telefoon was gevallen alles door lopen kwam ik er achter dat je eigen risico van 50 euro, werd niet vermeld toen ik de verzekering afgesloten heb maar goed dat betaald en op gestuurd na een week weer de telefoon terug gestuurd toen weer in gebruik genomen. heb ik de pech dat me telefoon in me tas doet haal hem er uit en op een of ander manier beeld scherm kapot helaas ik weer 50 euro eigen risico betaald en op gestuurd telefoon weer gemaakt terug gekregen. toen later kreeg ik een mail dat ze mij verzekering opzegt vindt gewoon belachelijke heb meerdere verzekeringen lopen al heel wat jaren klant nooit wat gehad en dan wordt je zo behandeld.En ze zijn zeer slecht bereikbaar als je belt krijg je steeds een Engels sprekende persoon die zegt dat Nederlandse collega er niet is of dat die ziek is enz ik denk wel 10 keer gebeld en elke keer weer een ander smoes
    Echt nooit meer dat ik daar een verzekering afsluit.

    Door: jessica 06-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Al 3 weken bij de reparateur maar nog steeds niet terug.

    Op internet gezocht naar een geschikte telefoonverzekering voor mijn nieuwe Iphone 7. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Klikzeker.. Dit was heel gemakkelijk af te sluiten en ik was voorstander van een eenmalig bedrag. Nu liet ik mijn telefoon thuis flink vallen waardoor ik erg blij ben met de verzekering. Het bestellen is ontzettend makkelijk en de werknemers van Klikzeker zijn ontzettend vriendelijk. Het enige vervelende... mijn telefoon is nu al 3 weken weg en ik heb nog steeds niks gehoord over de stand van zaken.. Ik was ontzettend tevreden over de service en de prijs is ook niet verkeerd alleen het terugkoppelingsproces is waardeloos. Ik weet niet wanneer ik mijn telefoon terug kan verwachten en waarom het zo lang duurt. Het mailcontact duurt lang en de reacties zijn onduidelijk (wel vriendelijk). Ik wil gewoon mijn telefoon terug en had hem voor 100 euro meer liever ergens anders laten maken waar ik hem wel direct terug krijg. Als ze je iets meer op de hoogte houden en uitleggen waarom het wat langer duurt is het prima maar dit gebeurt niet. Ik zou daarom niet meer kopen bij Klikzeker.nl - Het is goedkoop t.o.v. andere telefoonverzekeringen maar dat is het wachten niet waard.

    Door: Bart30-10-2018
    Bart05-11-2018

    Mooiste is dat ik nog steeds geen reactie heb en dat mijn telefoon nog steeds niet is verzonden. Wat een triest bedrijf!

    Bart05-11-2018

    Mooiste is dat ik nog steeds geen reactie heb en dat mijn telefoon nog steeds niet is verzonden. Wat een triest bedrijf!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Geweldig, heel snel en goede service

    Toen ik mijn oneplus 5t had gekocht had ik hem meteen verzekerd bij klikzeker. na ongeveer 9 tot 10 maanden liet ik mijn mobiel vallen en had een hele grote barst in mijn scherm. Die avond heb ik dat nog opgegeven bij klikzeker en kon hem de week daarop al opsturen (naar tsjechie).

    Voor de zekerheid ging ik hier reviews lezen en tot grote schrik zag ik hoeveel lage cijfers mensen gaven. Na veel twijfelen heb ik hem toch maar opgestuurd.

    Ik had een mailtje gestuurd naar klikzeker hoelang het ongeveer zou duren en ze zeiden ongeveer 2 weken. Op donderdag 4-10 stuurde ik hem op en heb hem vandaag (9-10) al in huis! En ja hoor hij zag eruit als nieuw.

    Er zat een formulier bij wat ze allemaal hebben vervangen en dat was veel meer dan alleen het scherm, volumeknop, camera, moederbord, etc.

    al met al raad ik het zeker aan! Ze waren zeer snel en antwoorden goed op mijn vragen.

    Door: Pizza_s39109-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Geen verzekering hier afsluiten

    Ik had voor drie leden van ond gezin een verzekering voor de telefoon. Dit was een verzekering voor 2 jaar. Mijn dochter heeft in die periode twee keer haar glas moeten laten vervangen. De andere twee hebben nooit iets gehad. Na de tweede keer werd mijn dochter zo uit de verzekering gegooid. Dat mag volgens de kleine lettertjes.... dan kun je dus net zo goed geen verzekering aflsuiten en gewoon zelf je glas betalen. Ben je goedkoper uit!!!!
    Als klap op de vuurpijl bleek ook nog dat ze geen goed glas erop hadden gezet en niet alle schroefjes terug hadden geplaatst. Heb het alsnog zelf moeten regelen. Boeven zijn het!!!!

    Door: N. van Heeswijk04-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    betalen graag uitkeren ho maar

    het afsluiten van de verzekering ging gemakkelijk en snel en als het betalen van de verzekering.

    onlangs al 3x mijn S9+ aangemeld voor reparatie omdat deze eenmaal is gevallen. netjes alle papieren opgestuurd maar al 3x afgewezen.
    1x was het slijtage (WTF)
    2x waarom ben je na de eerste keer niet nog een bij ons aan gaan kloppen (afwijzing)
    3x papieren kloppen niet dus we kunnen je niet helpen. en dat terwijl het gewoon compleet is aangeleverd zoals gevraagd.

    al met al gewoon een grote oplichterij

    SCHANDALIG!!!!

    Door: Guus van Esch24-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    verzekering dekt schade niet door nieuw bedachte voorwaarde

    Sinds november 2017 heb ik mijn nieuwe Iphone verzekerd via Klikzeker. Onlangs heb ik mijn telefoon laten vallen waarbij het scherm beschadigd is en daarom contact opgenomen met Klikzeker. Ik heb het toestel voor 432 euro gekocht (zoals uit aankoopnota blijkt) en daarom voor een waarde tot en met 500 euro verzekerd. Zij beweren nu echter dat mijn telefoon onderverzekerd is en dat ik een verzekering boven de 500 euro moet nemen voordat de valschade vergoed kan worden. Dit omdat (letterlijk geciteerd) 'momenteel deze iPHone 7 bij Coolblue nog €629,- kost '.
    Ik vind het oplichting dat het scherm van mijn Iphone nu niet gerepareerd kan worden door klikzeker omdat mijn telefoon volgens hun 'onderverzekerd' is.

    Door: Ellen Makker07-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Miskoop van het jaar

    Ik heb een telefoonverzekering afgesloten bij Klikzeker. Snelle afhandeling, eenvoudige procedure. Betalen gaat prima.
    Nu is het glas van mijn telefoon defect. Tot mijn grote verrassing moet ik mijn telefoon opsturen naar een adres in Duitsland.
    Ik weet dat er leveringsproblemen zijn bij Samsung met schermen, dus waarschijnlijk en ik een maand of langer mijn zakelijke telefoon kwijt.

    Even goed om te weten: er is geen adres waar je het in Nederland naartoe kunt brengen en kan wachten op reparatie (zoals dat bij elke willekeurige winkel in Nederland kan). Ik krijg geen vergoeding van de reparatiekosten en kan ook geen vervangend toestel krijgen.
    Betalen, betalen, maar uitkeren ho maar.
    Toch goed om te weten voordat je deze verzekering afsluit.

    Door: Willem31-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Voor mij nooit meer verzekeren bij klikzeker

    Ik ga nooit meer mijn telefoon laten verzekeren bij deze maatschappij.

    Ik was verzekerd alles inclusief diefstal, nu was mijn telefoon gestolen op vakantie dus ik wilde geld claimen bij klikzeker.

    Na meerdere berichten te hebben gestuurd, krijg ik te horen dat ik maar 250 euro terug zou krijgen.
    Terwijl de telefoon mij 600,00 euro had gekost en hij pas 8 maanden oud was.

    Waardeloos dus, voor diefstal of verlies heeft deze verzekering geen nut. En heeft het mij uiteindelijk alleen maar geld gekost.

    Door: Vita Lutters22-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    slecht

    mijn mobiel is gevallen dien ik een claim in, en wijzen ze het af op dagelijks gebruik/slijtage. De verzekeraar verleent uitsluitend schadevergoeding voor materiële
    schade door:
    a) bedieningsfouten;
    b) valschade. hebben ze hun polis wel gelezen. ben nog bezig om het rond t krijgen. foute boel dus

    Door: aarti10-07-2018
    Aart19-10-2018

    Had ik ook, maar bleek dat ik de verkeerde schadeoorzaak aangeklikt had toen ik de claim indiende. Gewoon een mailtje sturen naar ze en dan komt het goed ;-)

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Very happy with the service

    I was very afraid to send my iPhone X for repairs after reading all the negative reviews on this site. I must say that I was positively surprised. My iPhone had a broken screen and some water had infiltrated the inside which prevented the phone from booting up.
    I sent the phone for repair and got it back within 5 working days. The phone worked fine for a couple of days until the Face ID camera stopped working. I sent the phone again and now I just received what seems to be a brand new phone. I don't see any scratches on the frame or on the screen.
    Keep in mind that most of the time people that are happy with a service don't bother writting a review.

    Door: Florent Gatin27-06-2018
    Joost31-10-2018

    Hallo klikzeker medewerker. Ligt er wel erg dik op hè

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    De oplichter

    De oplichter Bedrijf

    Door: Fatemeh Kianynejad27-02-2018
    Nick 29-05-2018

    Waarom?

    Nick 29-05-2018

    Waarom?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    al bijna 3 weken geen telefoon

    Ik liet mijn telefoon vallen. 27 oktober opgestuurd naar klikzeker tot nu toe nog steeds geen mobiel. Elk keer krijg ik een reactie van de klantenservice dat ik geduld moet hebben, als ik eerst de reviews had gelezen voordat ik deze verzekering had afgesloten had ik het beter nooit gedaan.

    Door: santoesha15-11-2017
    santoesha25-11-2017

    Eindelijk weer een bericht dat ze mijn telefoon gaan opsturen. Maar natuurlijk kan niet alles goed gaan want ze hebben naar de verkeerde adres gestuurd dus in andere worden moet ik hopen dat ik ooit mijn telefoon nog terug zie.

    Nick29-05-2018

    ?terugal telefoon de nu je Heb

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    Schrijf zelf een review over Simplesurance

    Uw beoordeling