NederlandReview

    Ervaringen Klikzeker

    Een fietsverzekering, of een verzekering voor je mobiele telefoon; het kan allemaal bij klikzeker.nl. Klikzeker is gespecialiseerd in verzekeringen voor allerhande zaken die je in eerste instantie misschien niet zou verzekeren. Toch zijn fietsen tegenwoordig erg waardevol, en ook de aanschafwaarde van mobiele telefoons worden steeds hoger. Reden genoeg dus om ook deze te verzekeren.

    Over Klikzeker.nl
    Klikzeker is een van oorsprong Duits bedrijf dat nu ook in Nederland snel groeit. Een verzekering afsluiten bij Klikzeker gebeurt veelal via de website waar je het product aanschaft. Klikzeker is namelijk een online verzekeraar.  Voor fietsland Nederland is Klikzeker.nl met zijn gerichte fietsverzekering een uitkomst.

    Diensten
    Bij Klikzeker kan je voor veel verschillende soorten verzekeringen terecht. Zo kan je denken aan:
    -    Smartphone-, of iPhoneverzekering
    -    Tabletverzekering
    -    Laptopverzekering
    -    Fietsverzekering
    -    Pedelecverzekering
    -    Cameraverzekering

    Sophia is niet tevreden over klikzeker in haar vlog. Bent u het met haar eens? Bekijk dit filmpje en vertel ons uw ervaringen!


    Klikzeker biedt verzekeringsproducten aan met een vaste looptijd, daarnaast worden ze niet automatisch verlengd. Het enige wat je nodig hebt om een verzekering af te sluiten is een e-mailadres en een omschrijving van het gewenste verzekeringsproduct. Afsluiten kan via de webshop waar het product word aangeschaft, maar het kan ook via klikzeker.nl zelf.

    Klikzeker gaat verder dan de gemiddelde verzekeraar door meer dingen te dekken. Beschadigingen, bedieningsfouten en verlies van het product is allemaal verzekerd. 
    Inwoners van Nederland kunnen hun apparaten zoals mobiel en camera verzekeren op klikzeker.nl, inwoners van Duitsland via schutzklick.de. Helaas kan je niet via klikzeker.nl verzekeren als je in een ander land woonachtig bent.

    Klachten
    Over klikzeker.nl zijn vrijwel geen klachten te vinden. Dit kan goed, maar ook slecht zijn. Een klacht die gaande is is een weigering om uit te betalen omdat het product in kwestie tweedehands zou zijn. Dan zou er toch op zijn minst bekend moeten zijn hoe dit product de verzekering is ingegaan. Verder is er vrijwel niets te vinden over Klikzeker.nl.

    Heb jij een ervaring met klikzeker.nl en wil je die graag delen? Vergeet dan niet hier je review achter laten.    

     

    Eenvoudig online verzekeren of een ramp? Wat vindt u? Lees ervaringen of beoordeel zelf klikzeker op eigen risico, kortingsbonnen of service. Lees alle ervaringen bij NederlandReview!

    Klikzeker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (34)

    6,8
    56% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,6

    Service

    6,2

    Prijs

    7

    Leveren

    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    slecht

    aarti10-07-2018

    mijn mobiel is gevallen dien ik een claim in, en wijzen ze het af op dagelijks gebruik/slijtage. De verzekeraar verleent uitsluitend schadevergoeding voor materiële
    schade door:
    a) bedieningsfouten;
    b) valschade. hebben ze hun polis wel gelezen. ben nog bezig om het rond t krijgen. foute boel dus

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Very happy with the service

    Florent Gatin27-06-2018

    I was very afraid to send my iPhone X for repairs after reading all the negative reviews on this site. I must say that I was positively surprised. My iPhone had a broken screen and some water had infiltrated the inside which prevented the phone from booting up.
    I sent the phone for repair and got it back within 5 working days. The phone worked fine for a couple of days until the Face ID camera stopped working. I sent the phone again and now I just received what seems to be a brand new phone. I don't see any scratches on the frame or on the screen.
    Keep in mind that most of the time people that are happy with a service don't bother writting a review.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    De oplichter

    Fatemeh Kianynejad27-02-2018

    De oplichter Bedrijf

    Nick 29-05-2018

    Waarom?

    Nick 29-05-2018

    Waarom?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    al bijna 3 weken geen telefoon

    santoesha15-11-2017

    Ik liet mijn telefoon vallen. 27 oktober opgestuurd naar klikzeker tot nu toe nog steeds geen mobiel. Elk keer krijg ik een reactie van de klantenservice dat ik geduld moet hebben, als ik eerst de reviews had gelezen voordat ik deze verzekering had afgesloten had ik het beter nooit gedaan.

    santoesha25-11-2017

    Eindelijk weer een bericht dat ze mijn telefoon gaan opsturen. Maar natuurlijk kan niet alles goed gaan want ze hebben naar de verkeerde adres gestuurd dus in andere worden moet ik hopen dat ik ooit mijn telefoon nog terug zie.

    Nick29-05-2018

    ?terugal telefoon de nu je Heb

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Hele slechte verzekering

    Van heeswijk03-10-2017

    Twee jaar geleden een verzekering voor telefoon afgesloten. Het scherm is twee keer kapot gegaan. Dit is zogenaamd gemaakt door hun. Na de tweede melding kreeg ik een mail dat ze me uit de verzekering gooiden omdat het de tweede keer was. En dat mocht volgens de kleine lettertjes....
    Nu een maand nadat ik hem terug heb doet het toestel raar. Hij blijft getallen intoetsen uit zichzelf en staat op blokkade. Ik ben naar een plaatselijke winkel gegaan en die zei meteen: ligt aan het scherm. Er zit geen origineel scherm op....
    En er ontbraken(!) schroefjes binnen in toestel. Schandalig!!!!!! Wat een prutswerk. Nooit doen!!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Geen uitkering bij diefstal fiets

    Ronnie Rutten11-09-2017

    Beste lezers,

    De fiets van mijn dochter is 2 maanden geleden gestolen in Nijmegen. De schade keurig gemeld bij de Politie en Klikzeker. De sleutels van de fiets en van de sloten gestuurd naar Duitsland (Klikzeker.) Bericht ontvangen dat aan alle voorwaarden is voldaan.
    Nu blijkt dat mijn dochter niets vergoed krijgt, maar pas als ze een nieuwe fiets koopt en hiervan de factuur toestuurt.
    In de polisvoorwaarden van Klikzeker staat niet vermeld, dat men bij diefstal pas uitkeert nadat eerst weer een nieuwe fiets is gekocht. Het doel om haar fiets te verzekeren is dat men bij diefstal een andere kan kopen, nu moet je eerst weer geld hebben om een fiets te kopen voordat de verzekering gaat uitkeren.


    Al met al ben ik dus zeer ontevreden en zal ik iedereen adviseren om GEEN verzekering bij Klikzeker af te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Ronnie

    C. Weijdom 12-09-2017

    Ja, helemaal eens met u review. Ik maakt nu het zelfde mee. Mijn dure telefoon is gestolen en ik moet nu eerst een nieuwe kopen voor dat ik het bedrag krijg uitgekeerd. Verder nog hoog eigen risico die niet duidelijk wordt vermeld bij het afsluiten van de verzekering. Kortom zeer slecht.

    Philip Visser22-09-2017

    Inderdaad, een onbetrouwbare partner in verzekeringen. Wel premie betalen maar geen schade uitbetalen. Zakkenvullers zijn het!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Kastje naar de muur.

    Alexander Keijzers01-08-2017

    Wat een slechte service.

    Klantenservice alleen engels talig! Telefoon is inmiddels al 4 weken weg. Eigen risico van € 50,- is 13 dagen geleden betaald (zou dan nog max 7 dagen duren) net weer gebeld waar de telefoon blijft. Ze weten het niet en ze wachten reactie af van reparatie punt.
    Mijn vraag hoe lang dit nog gaat duren maar ook daar had ze geen antwoord op. (ook geen leen toestel of ander oplossing)

    Als je het mij vraagt niet doen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer slechte afhandeling bij diefstal

    Joke12-07-2017

    Je sluit verzekering met diefstal bij klikzeker.nl. bij diefstal zijn echter de kleine letters niet gelijk helder en betaal je dus een mega eigen risico. Ook is de communicatie in duits of Engels en snapt men niets van de aangifte waardoor je rare vragen krijgt. Als je belt is er geen persoon die Nederlands spreekt en duurt alles weken voordat je antwoord krijgt. Kortom betaal wat meer maar blijf bij o.a. ace verzekering.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Verbazingwekend goed uitgekeurd

    Ferdinant HK09-06-2017

    Het verbaasde me dat ze geen enkel probleem maakte van het schade-herstel. Terwijl het toch echt mijn fout was. Snel opgelost en weer verder. Dank u.

    HELEEN VAN DER VALK07-07-2017

    WIJ HEBBEN SLECHTE ERVARINGEN. OOK DE TUDELFT BEVESTIGT DAT ER VEEL KLACHTEN ZIJN OVER DE SERVICE VAN KLIKZEKER. ONZE LAPTOP KREGEN WE NA 3 MAANDEN TERUG MET DE MEDEDELING " WIJ KUNNEN NIETS VOOR U BETEKENEN".

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Na een jaar nog niet gerepareerd

    Luuk van Hoogstraaten02-06-2017

    Simpele website, duidelijke taal. Makkelijk. Top! Zou je denken... totdat er iets met je telefoon gebeurd, dan kan de ellende beginnen.

    Vorige jaar juli is er een vetvlek in mijn telefoonscherm gekomen, waarna langzaam het geluid en de luidspreker ook kapot ging. Via de website een schadeclaim ingediend. Deze werd afgewezen omdat ik 'fabrieksfout' ofzo had ingevoerd, dit had ik gedaan omdat ik maar uit 4 dingen kon kiezen. Achteraf bleek dat ik in de dropdown kon scrollen, maar dat zag je pas als je in de dropdown probeerde te scrollen. Ik ben zelf producer bij een webagency, dus als ik dat al niet zie... dan is dat een zwak punt in een website.

    Gezien de fout heb ik opnieuw precies dezelfde claim gedaan- deze werd opnieuw afgewezen omdat het een dubbele claim was, waarvan de eerste was afgewezen. Geen probleem toch, zou je denken? Even belletje, uitleggen en eerste claim ongedaan maken. Nou dit heeft me 5 belletjes gekost, met een enorm grove chick, (die er helaas ook elke dag- als enige Nederlander zat). Ze kon het niet ongedaan maken, dat kon ze gewoon niet. Punt. Was nu mijn probleem.

    2-3 maanden maar laten zitten, op vakantie geweest. Daarna dacht ik- tis ook te gek voor woorden. Weer begonnen met bellen. Vriendelijke jongen mij goed geholpen en mijn telefoon zou gemaakt worden.

    Telefoon bijna 2 maanden kwijt geweest. Weer ontvangen, scherm was het vet weg. Ik doe mijn telefoon aan- scherm werkt maar tot de helft. Echt.... Serieus? Misschien 1x checken of hij het nog doet, na schermvervaning voordat je hem terug stuurt?!

    Klacht ingediend, en snel bericht gekregen dat ze hun partner om een verklaring vragen en bij mij terug komen. Nu 14 dagen later nog niks gehoord. Dus zelf weer gebeld... Ja, ze hadden nog niks terug van de Service partner. Ja, dus? Niet mijn probleem.

    Enorm vermoeiend als dingen zo lang duren en service zo dramatisch is. Daarom duurt nu alles bij elkaar al 11 maanden, en gebruik ik sinds die tijd de telefoon van een vriend. Compensaties doen ze ook niet aan.

    TIP: laat je niet verleiden door de mooie website praatjes- goedkope diensten. In dit geval is goedkoop zeeeeker duurkoop.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    TV Barst goed gerepareerd

    Van Danzen30-04-2017

    Dure tv gekocht, dus toch maar verzekerd. Maar goed ook. Na een aanval van mijn zoontje met een wi. Supergrote barst in het scherm. Eigen domme fout, maar goed en (redelijk)snel gerepareerd. Dus heeeel erg blij dat ik een verzekering had genomen. Goede service trouwens, geen klagen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ook tevreden klanten zijn er.

    Wilhem17-04-2017

    Er zijn denk ik altijd wel wat (azijn)zeikerds die hier dan hun ongenoegen uiten, terwijl er ook genoeg mensen zijn die prima geholpen worden maar hier niks zeggen. Dus niet altijd aannemen van die "paar" die negatief zijn. Ik heb namelijk prima service gehad. Mag ook gezegd worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Een verzekeraar waar constant op de vingers gekeken moest worden!

    Michelle07-04-2017

    Het bestellen van de Klikzeker verzekering was binnen een paar tellen gedaan: super, dacht ik toen!
    Maar toen begon de echte "pret" pas.

    Mijn telefoon, Samsung S7 Edge, kreeg een hele tijd geleden een groene lijn in het scherm waardoor ik besloot toch maar dit via mijn telefoonverzekeraar te laten repareren. Ik moet toegeven dat ik zelf niet op tijd was met het insturen van mijn schadeclaim, mede doordat ik zelf langs een Samsung reparatiecentrum ben gegaan omdat mijn eerste schadeclaim was afgewezen door Klikzeker. Zij gaven bij mijn eerste schadeclaim aan dat mijn schade een garantiegevalletje was. Doordat mijn telefoon ooit eerder een klein krasje heeft opgelopen, wilde het reparatiecentrum dit niet repareren. Na een tweede claim in te dienen, mocht ik mijn telefoon dan toch opsturen ter reparatie.

    Vervolgens heb ik mijn telefoon op 6 maart, geheel volgens protocol, inclusief aankoopfactuur en al naar hen verstuurd. Zij zouden 50 euro eigen risico aanrekenen maar informatie over betaling en verdere procedure zou ik nog ontvangen. Volgens de DHL tracking is deze 9 maart in ontvangst genomen. Ik heb toen géén bericht van Klikzeker ontvangen. Nadat het naar mijn idee wel erg lang duurde, besloot ik 20 maart (!) zelf te bellen. Toen werd mij telefonisch verteld dat de telefoon is ontvangen, maar dat ik nog moet betalen en dat er blijkbaar vergeten was deze betalingsmail naar mij te versturen. Een uur later ontving ik een e-mail met de vraag of ik 100 euro (2x50, dubbel eigen risico) wilde overmaken. Verder geen uitleg, wat dan ook. Ik bel vervolgens weer met de klantenservice, waarop mij verteld werd dat dit te maken had met het feit dat ik mijn claim te laat had ingediend. Ik vind dit een erg bizarre gang van zaken, zonder dat me iets verteld wordt of ik ergens van genotificeerd word moet ik dubbel gaan betalen?

    Hier heb ik geen genoegen mee genomen en na bijna elke dag twee keer aan de lijn te hangen of te mailen, heb ik met een van de medewerkers van de klantenservice kunnen afspreken dat ik gewoon het contractueel overeengekomen bedrag van 50 euro betaal. In ieder geval blij met de service van de medewerker die mijn claim toen als nog heeft geaccepteerd en met mij heeft geregeld dat het toch maar 50 euro wordt.. Dit bedrag heb ik vervolgens overgemaakt op 24 maart in de namiddag.

    Ik ging er vanuit dat dit dus goed zou komen, op 28 maart stuurde ik nog een vraag met of ik de status van mijn telefoon online kon bekijken, maar hierop kreeg ik als respons dat ik werd verzocht geduldig te wachten en dat er met mij contact op zou worden genomen, zodra er meer informatie tot hun beschikking zou komen.

    Op 6 april had ik nog steeds niets van hen vernomen, waarop ik toch besloot weer een mailtje te sturen met de vraag of er wellicht al een status update is. Vandaag kreeg ik een e-mail terug waarom er geen status is gevolgd, ik zou zogenaamd de aankoopfactuur niet hebben meegestuurd.

    Allereerst schandalig dat ik hier bijna een maand na ontvangst van mijn telefoon, en anderhalve week na betaling pas van te horen krijg, zelfs nadat ik nog een bericht heb gestuurd met de vraag of er een status update beschikbaar is.

    Ik hou echt mijn hart vast of ik mijn telefoon ooit nog terug ga zien. Ik raad het absoluut niet aan om een verzekering te nemen. Bij mijn vorige toestel (sony z1) heb ik 175 euro voor een schermreparatie betaald, waar ik binnen 45 minuten mijn telefoon terug heb. Nu heb ik 180 euro voor twee jaar verzekering + 50 euro eigen risico betaald en zit ik inmiddels al meer dan een maand zonder telefoon! Te belachelijk voor woorden!

    San17-04-2017

    Bij een shade hebben ze een klein deel uitbetaald met pijn en moeite en honderd keer bellen daarna zonder enige reden de verzekering beeindigd ook hebben ze van het verzekerd bedrag van 70€ maar een bedrag van 4.95€ terugbetaald totaal schandalig en oplichterij wat mij betreft

    N03-05-2017

    Ik heb precies hetzelfde gehad!!!! Echt exact hetzelfde verhaal alleen duurt het bij mij nu al twee maanden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    iphone stuk en gerepareerd via klikzeker

    Bram30-03-2017

    Was verzekerd voor mijn nieuwe iphone via klikzeker.

    Ik ben best voorzichtig met men telefoon, toch maar verzekerd voor de zekerheid. Duur apparaatje, he...
    Hield mijn hart vast toen ik em had laten vallen. Leek eerst niks mis, maar later toch ineens kuren. Beetje raar maar wel lastig

    Daarna opgestuurd naar Klikzeker en was beetje ongerust omdat niet iedereen tevreden was zag ik met hun service en reparatie.

    Maar bij mij ging het eigenlijk goed allemaal. Ik moest wel eventjes wachten op mn telefoon, dat was lastig omdat ik hem echt vaak gebruik. Maar had de telefoon binnen een weekje terug en het probleem was opgelost.

    Ik weet nog steeds niet wat er nou precies was eigenlijk, maar maakt me ook niet uit, ik ben blij dat men telefoon het gewoon weer helemaal doet en dat ik verzekerd was!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Goede reparatie

    Rachelle de Zwart02-02-2017

    Klik zeker is een aanrader om bij te verzekeren.

    Eerst was ik een beetje bang om mijn telefoon op te sturen door alle slechte reviews maar ik heb er geen spijt van gehad,

    Aanvraag verliep soepel. Kreeg een pakbon dus hoefde hem alleen bij de UPS.
    Telefoon kwam snel aan. Bekijken van de telefoon was redelijk snel en ontving netjes een mail met een betaal link voor de eigen risico. Deze heb ik GELIJK binnen 10 minuten betaald. Heb daarna een week niks meer gehoord... Toen kreeg ik een email van een medewerker om mij er aan te herinneren dat ik nog moest betalen. Hebben toen mail contact gehad over dat ik het wel had betaald wat redelijk snel is opgelost :) Heb mijn telefoon voor het einde van die week nog mogen ontvangen.

    Service is dus niet slecht. Redelijk snel als je ze eenmaal te pakken hebt. Ze zijn altijd vriendelijk geweest. Controlleer dat je meteen een betalings bevestiging hebt als je betaald. Zo niet stuur een email en verkom een situatie zoals dit als je je telefoon snel terug wilt hebben.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Zeer onprofessioneel

    Helga 16-01-2017

    Beste Sascia Thijssen

    Ik heb 4 weken geleden mijn iPhone 6 opgestuurd voor reparatie van het scherm. Ondertussen zijn wij 2 telefoongesprekken en 3 mails verder maar nog steeds geen telefoon terug. Wat mij verbaast is dat mij ook niets verteld kan worden hoe of wat door de klanten service, ook krijg ik geen reactie op mijn emails. Vandaag maar weer contact op genomen maar de man die mij duidelijk aan het lijntje probeerde te houden kan mij niets wijzer maken over de status van mijn reparatie. Ik denk dat u wel begrijpt dat mijn geduld nu op is en mijn vertrouwen in klickzeker ondertussen net zo verdwenen is als mijn telefoon.

    Het casenummer is 35835
    Helaas zie ik na 5 keer rustig en begripvol te blijven geen andere manier om tot een oplossing te komen dan u dit ultimatum op te leggen. Mocht ik niet binnen 24 uur een duidelijk en gegarandeerde oplossing hebben met betrekking tot wanneer mijn telefoon gerepareerd terug komt dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.

    Ik ben benieuwd naar u reactie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Barst in scherm. Snel & goed terug

    Mimi10-12-2016

    Ik ben het niet eens met de mensen die lang moesten wachten. In ieder geval heb ik een andere ervaring. Barst in het scherm, maar goed gerepareerd en ook weer snel terug.

    Klikzeker12-12-2016

    Beste Mimi, Hartelijk dank voor je positieve feedback naar aanleiding van je schadeclaim. Wat goed om te horen, tot je dienst! Hartelijke groet, Jouw Klikzeker-Team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede ervaring

    Sophie11-11-2016

    Ik snap de reviews niet die moeite hadden met opsturen. Bij mij ging het allemaal bijzonder vlot. Opgestuurd, bevestiging gekregen en binnen 1,5 week stond de bezorger op de stoep. Dus goede ervaring hier.

    Klikzeker29-11-2016

    Beste Sophie, Dank voor je feedback en wat fijn om te horen dat het zo vlot ging, dat is altijd ons doel uiteraard. Veel plezier weer met je toestel! Hartelijke groet, Jouw Klikzeker-Team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    ter reparatie

    Simone11-11-2016

    Inmiddels is telefoon in Duitsland aangekomen, word pas gerepareerd als je eerst je eigen risico betaald!!! Dit is wel slim want je eigen betaling kan je niet storneren.
    Telefoon is inmiddels al 1,5 week weg, als je belt word je alleen maar in het Engels te woord gestaan en ze moeten dan navragen wanneer je telefoon klaar is, vervolgens houden ze je niet op de hoogte.
    Ik heb echt spijt dat ik voor deze verzekeraar heb gekozen, heb echt echt stress of ik telefoon ooit nog terug zie.

    Klikzeker29-11-2016

    Beste Simone, Hartelijk dank voor je feedback. Wat betreft het eigen risico: dit staat aangegeven in onze polisvoorwaarden waarmee u, bij het afsluiten van de polis, akkoord bent gegaan. Uiteraard start een reparatie niet zonder dat het eigen risico is voldaan. Dat u in het Engels te woord bent gestaan is inderdaad vervelend als u met onze Nederlandse hotline belt, maar dat ging op dat moment even niet anders. Daarom zijn wij ook altijd bereikbaar via support@klikzeker.nl, waar enkel en alleen in de Nederlandse taal wordt gecorrespondeerd. Ik zie dat u onlangs nog contact heeft gehad met mijn collega, dus we handelen uw schadeclaim graag via onze reguliere weg af. Hartelijke groet, Jouw Klikzeker-Team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    opsturen telefoon

    simone05-11-2016

    Onlangs iphone ter reparatie opgestuurd via door klikzeker geleverd verzendformulier, twee dagen later wordt de zending door het bedrijf in Duitsland ! Geweigerd, en volgens Post nl retour gestuurd naar het retouradres, hierbij krijg ik een adres door wat niet mijn adres is maar een adres in Amsterdam! Heel raar verhaal, ik houd jullie op de hoogte van de afloop.

    Klikzeker29-11-2016

    Beste Simone, Hartelijk dank voor je feedback. Wij hebben ondertussen contact gehad en houden u verder op de hoogte zodra er informatie beschikbaar is. Hartelijke groet, Jouw Klikzeker-Team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Nuttig

    Liesje26-10-2016

    Ik ben goed geholpen en was nuttig om een verzekering te hebben.

    Klikzeker29-11-2016

    Hi Liesje, Top om te horen, dat doet ons goed. Hartelijke groet, Jouw Klikzeker-Team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    iphone kapot door kleine neefje en gerepareerd!

    Marianne Vrieskoop12-09-2016

    hallo allemaal

    ik ben zo iemand die nooit zijn telefoon vezrekert omdat dat toch alleen maar duurder is dan nodig.

    ik bedoel, hoe vaak gaat zo'n ding nou stuk? ik ben altijd heel zuinig met mijn apparaten, vooral met mijn smartphone, tablet en laptop. Ik laat ze echt niet zomaar vallen of ga er mee gooien ofzo hahaha!

    maar ik weet niet waarom, toen ik een aanbieding zag bij Klikzeker om te verzekeren heb ik dat toch maar gedaan. Het was echt heel goedkoop, volgens mij echt maar een paar euro ofzo en ik had net een nieuwe iPhone gekocht. Vrienden van mij zeiden dat die dingen dus veel sneller stuk gaan dan andere smartphones of eerdere iphones en ik weet niet of dat waar is, maar ik was toch ineens bang geworden.

    Juist omdat ik altijd zo zuinig met mn spullen ben.

    Nou, en je raad het al: wat was ik BLIJ met die verzekering! Ik kan dan zelf wel heel zuinig zijn, maar mijn kleine neefje van 5 dus niet... Gewend aan de telefoon van zijn vader, waar altijd spelletjes op staan en youtube filmpjes, had hij dus mijn iphone gepakt en was er mee gaan spelen, toen ik net even de kamer uit was. Echt stom!! En natuurlijk had hij er dus wel mee gegooid of zoiets, want hij was stuk toen ik hem terug vond.

    Meteen contact opgenomen met Klikzeker en de verzekering was dus een enorme meevaller, want ze konden hem direct voor me repareren.
    Binnen een week had ik gewoon een keurige nette telefoon terug, zonder enige schade of wat dan ook.

    Wat een geluk!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    iPhone barst in scherm en snel gerepareerd

    Annelies G.07-09-2016

    Ik loop al een tijdje bij Klikzeker. Heb vorig jaar de nieuwe iPhone gekocht en was natuurlijk heel bang dat daar iets mee zou gebeuren. Ondanks dat iedereen zei Nee joh hoeft echt niet verzekerd te worden! Heb ik het toch maar gedaan. Want je wil toch niet dat hij dan schade heeft dan ben je helemaal duur uit!! Heb geen abonnement, maar Sim Only en heb de iPhone dus los gekost, echt megaduur natuurlijk.
    Anyhow, alles ging altijd goed, maar toen had ik ineens van de zomer een barst in mijn scherm. Geen idee waarom. Hij zat gewoon in mijn tas en toen ik hem eruit haalde, zag ik die barst. Ik schrok me dood! Maar gelukkig was ik dus verzekerd!!

    Meteen contact opgenomen met Klikzeker. Daar was ik toch een beetje huiverig voor want je hoort weleens verhalen en mensen hadden al gezegd dat ik niet moest verzekeren, omdat je toch nooit iets terug krijgt, dat het afzetters zijn enzo!
    Ik was ook een beetje bang dat er problemen zouden zijn omdat ik dus niet wist hoe de schade aan mijn iPhone was ontstaan. Ik bedoel, er zat ineens een barst in! Ik had hem niet laten vallen en hij zat zelfs gewoon in zijn hoesje. Maar vond het zelf ook een beetje een vaag verhaal en was dus bang dat ze daar moeilijk over zouden doen ofzo.

    Maar heb de telefoon gewoon aangemeld via de website, dat ging eigenlijk best wel makkelijk. En daarna nam de klantenservice van Klikzeker contact met mij op, volgens mij nog dezelfde dag, in ieder geval snel. Ze stuurden zo'n verzendding mee, dan kon ik mijn iPhone naar hun toesturen. En dan zouden zij kijken naar hoe hij kon worden gemaakt. Nou ja, dat heb ik dus gedaan. Wees zich allemaal vanzelf en ik ben eigenlijk altijd best wel onhandig met die dingen, maar dit ging prima. Opgestuurd en volgens mij was het echt binnen een week dat ik mijn telefoon gewoon weer TERUG kreeg, zonder barst!!

    Ben echt superblij hiermee. Had eigenlijk verwacht dat ze een smoes zouden bedenken dat hij niet gedekt was ofzo. OF anders dat het megalang zou duren ofzo. Ben een beetje wantrouwig achterdochtig met bedrijven denk ik! Maar het ging allemaal prima, het viel onder de dekking. Ook was ik bang dat ik een nieuwe telefoon moest, het zag er nogal heftig uit die beschadiging, maar het viel dus kennelijk wel mee.

    O ja en wat ook wel grappig was, was dat mijn verzekering bijna zou vervallen, ik zat echt nog nèt in de tijd, anders was de verzekering dus al vervallen en had ik niks gehad!

    En nu had ik supersnel gewoon weer een iPhone zonder enge barst in het schem!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Pluim voor klikzeker!

    Van oosterburen09-08-2016

    Laptop verzekerd ongeveer een jaar geleden. Opgestuurd voor reparatie en snel weer teruggekregen en deed het prefect. Pluim voor klikzeker. Ik zat echt in de rats toen hij stuk ging (wat moet je dan??) maar erg uit de brand geholpen.

    Sascia Thyssen09-08-2016

    Beste heer Van Oosterburen, Kijk, dat horen wij graag. Tot uw dienst! Hartelijke groet, Sascia Thyssen - www.klikzeker.nl

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Echt een waardeloze onderneming

    M.T. Bennink03-08-2016

    Na glasschade telefoon opgestuurd voor reparatie. Na een week telefoon retour ontvangen, bleek de camera niet te werken. Daarna telefoon nogmaals opgestuurd, wederom 14 euro verzendkosten, nu deed de microfoon het niet meer en dus kon ik nog niet bellen met het toestel. Voor de derde keer gebeldmet het bedrijf hoe we dit nu opgingen lossen. Na een week nog niets van hen vernomen en ben toen gaan bellen met Sascia Thyssen van de klantenservice... Zij had er weinig begrip voor dat mijn geduld ondertussen tot het dieptepunt was gezakt, ik moest vooral rustig blijven. Ook kon zij zich deze case niet herinneren... Ik werk zelf bij een private bank... Wanneer zaken bij een dezelfde klant tot drie(!!) maal toe fout gaan zou er bij mij wel een lampje gaan branden...! Dat wil dus zeggen: OF die Sascia heeft het geheugen van een cavia OF er gaat daar binnen die organisatie zovéél fout dat zij inderdaad een reden heeft dat zij zich deze case niet kan herinneren...

    Wat mij betreft een waardeloze onderneming waarmee je geen zaken moet willen doen!

    M.T. Bennink

    Sascia Thyssen09-08-2016

    Beste heer Bennink, Het spijt ons te moeten vernemen dat u onze service als zo slecht heeft ervaren. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en ik kan u verzekeren dat er absoluut geen sprake is van vergeten cases (overigens kan ik u melden dat cavia's een vrij goed geheugen hebben). Inmiddels hebben wij contact met elkaar gehad en bent u wederom in het bezit van een verzendlabel. Wij zien erop toe dat deze claim zo spoedig mogelijk correct wordt afgehandeld. Hartelijke groet, Sascia Thyssen - www.klikzeker.nl

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    TV gestolen veel moeite en pas vergoeding na aanschaf nieuwe tv

    N02-08-2016

    Beste lezers,

    Mijn tv is 2 weken geleden gestolen en dit heb ik direct geclaimd bij Klikzeker en aangifte gedaan bij de Politie.
    Nu blijkt dat ik wel vergoedt krijg maar pas als ik een nieuwe tv koop en hiervan de factuur toestuur.
    In de polisvoorwaarden van Klikzeker staat dit niet en ook op email en telefoon reageert men zeer slecht.
    Pas na vele malen bellen en druk zetten heb ik mijn claim toegewezen gekregen.

    Al met al ben ik dus zeer ontevreden en wil ik niemand adviseren een verzekering bij Klikzeker af te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    N

    Sascia Thyssen09-08-2016

    Beste N, Zoals eerder per e-mail gecommuniceerd kunnen wij helaas niet tot vergoeding overgaan zonder aankoopfactuur van een nieuwe televisie. Wij betreuren het feit dat u teleurgesteld bent in onze service, maar wij kunnen u helaas niet positiever berichten. Overigens heeft mijn collega u vandaag nog over uw schadeclaim bericht. Hartelijke groet, Sascia Thyssen - www.klikzeker.nl

    Tonnie29-09-2017

    U hebt helemaal gelijk, wel premie innen maar niet betalen. Dit zijn oplichters praktijken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Beste klantenservice ever!!

    Achmed A,25-07-2016

    Ik weet niet wat jullie (hieronder) meegemaakt hebben, maar ik heb een top ervaringen! Vervangende telefoon (zelfde) gekregen zolang de telefoon in reparatie was. Scherm stuk, mijn fout geen probleem en duurde wel even zegge een maandje voordat alles afgehandeld was. Maar paar keer gebeld en ik werd elke keer goed geinformeerd wat de problemen waren en waarom het een maandje duurde. Bleek nogal lastig gebarsten te zijn. Maar ik had dus weinig problemen zolang ik die vervangende had. Toppie!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Klikzeker

    Anouk07-01-2016

    Allemaal leuk die positieve reviews. Ik ben al 2 maanden mijn telefoon kwijt, krijg telkens standaard mailtjes wanneer ik naar de status van de reparatie vraag. Top. Iemand ook ervaring mee bij Klikzeker.nl?

    Padcal04-04-2016

    Bij mij hetzelfde verhaal, zit al 5 weken op mijn ipad te wachten. Afsluiten gaat lekker snel, maar repareren zeker niet.

    Patricia25-04-2016

    Zelfde ervaring! Telefoon begin maart opgestuurd. Vervolgens gaan er weken overheen. Klantenservice was telefonisch slecht bereikbaar en via de mail duurde het ook een paar dagen voordat ik reactie kreeg. Uiteindelijk bijna 2 maanden verder heb ik mijn telefoon terug ontvangen.

    Daan25-07-2016

    Gewoon ff blijven bellen, krijg je vanzelf antwoord. Lukte mij ook!

    Peemle29-03-2017

    Ik ben ook alweer 2.5 maand mijn laptop kwijt...'t gaat niet echt snel.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Mijn ervaring

    Robert03-01-2016

    Ik snap dat iedereen hieronder ook goede cijfers geeft. Is gewoon simpele service, goed bedrijf en hier ook een tevreden klantje!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Complimentje

    Mayra20-12-2015

    Ik wil een complimentje geven voor de service van klikzeker. Traumatische ervaring gehad waarbij mijn camera gestolen is in spanje en gelukkig inclusief diefstalverzekering gedaan. Binnen een week, zonder gezeur uitgekeerd. Ik snap waarom meerdere mensen een 10 geven.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Aanradertje!

    Frank28-11-2015

    Aanradertje dit hoor, ik hoorde het ook van een vriend.
    Afsluiten gaat snel en makkelijk en ze zijn goedkoper dan andere bedrijven dus ik zeg goede deal!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Samsung verzekerd voor 50 euro

    Simon24-11-2015

    Ik heb mijn samsung laten verzekeren voor 50 euro. Prima deal! Ding kost toch zo 700 euro dus voor 50 euro zeker weten dat je hem in je handen houd, doe ik het voor! Nu nog kijken hoe moeilijk ze doen als je hem ook echt kwijt bent (of gestolen). Iemand daar ervaringen mee?

    Daan25-07-2016

    Kan soms ff duren voordat je m terugkrijgt, maar ze maken hem prima!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Ik beveel de fietsverzekering aan

    Fiep15-11-2015

    Een dagje uit in Amsterdam werd bij mij en mijn man Richard erg verstoord door het feit dat mijn fiets (met elektrische motor, dus niet goedkoop) werd gestolen nadat we terug kwamen van een lunch. En dat nog wel op klaarlichte dag en we zijn niet langer dan een uurtje weg geweest. Ik had natuurlijk beter moeten weten in Amsterdam, daar gebeurt dat natuurlijk. Nouja, niks aan te doen en gelukkig had ik het fietssleuteltje nog. Een paar maanden geleden heb ik, met die niuwe fiets, die nu dus gestolen is, direct een verzekering afgesloten bij klikzeker. Zij hebben zonder enig probleem voor mij gezorgd dat ik een week later op precies dezelfde fiets weer in Alphen a/d rijn kon fietsen. Of ik ooit weer naar Amsterdam ga met mijn fiets? Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik bij klikzeker blijf.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    afsluiten makkelijk

    F. van K.17-10-2015

    Afsluiten ging makkelijker dan gedacht, daarna gelukkig geen contact meer hoeven maken

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over Klikzeker

    Uw beoordeling