Brand New Day
Alle reviewsBrand New Day
Alle reviews (23)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Veel rendement, weinig kosten!
Ik heb alles vergeleken en van de grote betrouwbare pensioenfondsen waar je je pensioen zelf kan regelen heeft Brand New day veruit de laagste jaarlijkse kosten. Dat vind ik erg belangrijk, omdat zelfs ook al is het maar 1 procentpunt verschil dat op 37 jaar tijd (ik ben nu 30) toch een fiks verschil maakt in de hoogte van de uitkering van het pensioen zelf. Daarom was ik erop gebrand dat dit goed zat en bij Brand New Day was dat dus veruit het laagst.
Verder werkt het online systeem prima. Je kan opgeven hoe je je geld wilt investeren (keuze uit bepaalde fondsen en je kan verdelen tussen aandelen/obligaties). Niet briljant mooi weergegeven, maar met ff zoeken is het prima te regelen. Ik heb ze voor de zekerheid nog ff gebeld of alles goed stond, moest 1 dingetje aanpassen om het toch wat beter in te stellen, dus dat is wel aan te bevelen, zo'n laatste check.
Ik ben vorig jaar begonnen met mn pensioen daar, heb 100% aandelen gekozen in BND Wereld Indexfonds Unhedged en daar in 1 jaar een rendement van 17% gehad!! Ik kan dat niet vergelijken met andere pensioenorganisaties, maar over 17% hoor je mij niet klagen, probeer dat zelf maar eens in je aandelenportefeuille. Voordeel trouwens was dat ik unhedged had gekozen, hedged was iets van 12% geweest.
Wat ik ook een belangrijk voordeel van BND vind is dat je na afloop zelf kan kiezen wat je met het opgebouwde geld gaat doen, een levensverzekering aanschaffen, of het langzaam uit laten keren. Bij veel andere instanties (rabobank bijvoorbeeld) kon je alleen een levensverzekering kiezen. Ik wil dat nu zelf nog helemaal niet vast zetten! Waarom zou ik dat nu al moeten kiezen?
Een zeer tevreden klant.Zeer tevreden over Brand new day
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met Brand new day. Ik heb jaren mij kapot geergerd aan een van hun concurrenten, waar ik destijds klant van was. Veel problemen met administratie en communicatie. Overstappen naar een ander leek mij te veel gedoe en ik ben daar niet zo handig in maar na jaren ergernis toch de overstap gemaakt naar Brand new day. Ik was ze tegen gekomen in een advertentie en ik was benieuwd geworden.
Nou, het verschil kon niet groter zijn. De communicatie was niet alleen snel, maar ook uiterst prettig. Een vriendelijke toon, daar kom je toch al een heel end mee.
Bovendien was het overstappen vele malen minder omslachtig voor mij dan ik vooraf zo had gevreesd. Want eigenlijk hoef je je als nieuwe klant alleen maar aan te melden; de rest doen zij voor je.
Al het gedoe met administratieve rompslomp is prompt opgehouden, dat geeft mij een veel geruster gevoel
Ik ben dus zeer tevreden over Brand new day!Brand New Day, méér dan oké
Nu met minder taalfouten:
15 jaar lang was ik een kleine klant bij een private bank. Die bank, Bank ten Cate & Cie NV, meende ineens van de kleine klant af te moeten en verhoogde het minimale beleggingsbedrag naar 500k. Dus na 15 jaar werd mij ongemakkelijk doch beleefd verzocht bij te storten of te vertrekken. Omdat een collega van me goede ervaring had bij BND ben ik daar eens op gaan Googelen en het leek me wel oké. Ik ben er goed door de BND medewerkers geholpen bij de overstap. Waar ik zeer tevreden over ben is dat het beleggingsresultaat in goede en slechte tijden niet onder doet voor die van mijn vorige belegger en dat de beheerkosten ongeveer de helft lager zijn! Omdat ik er zelf de ballen verstand van heb (anders kocht ik zelf wel aandelen en obligaties) ben ik meer dan tevreden over BND. En ja, er zullen slechtere tijden komen zoals in 2008, maar ook dat verbeterd weer. Je lijd pas verlies als je verkoopt op het verkeerde moment :)Minder taalfouten? Lees de laatste twee regels eens terug
Brand New Day is voor mij meer dan oke
15 jaar lang was ik kleine klant bij een private bank. Die bank, Bank ten Cate & Cie NV, meende ineens van de kleine klant af te moeten en verhoogden het minimale beleggingsbedrag naar 500k. Dus na 15 jaar werd mij ongemakkelijk doch beleefd verzocht bij te storten of te vertrekken. Omdat een collega van me goede ervaring had bij BND ben ik daar eens op gaan Googelen en het leek me wel oké. Ik benz er goed door de BND medewerkers geholpen bij de overstap. Waar ik zeer tevreden over ben is dat het belevingsresultaat in goede en slechte tijden niet onder doet voor die van mijn vorige belegger en dat de beheerkosten ongeveer de helft lager zijn! Omdat ik er zelf de ballen verstand van heb (anders kocht ik zelf wel aandelen en obligaties) ben ik meer dan tevreden over BND. En ja, er zullen slechtere tijden komen zoals in 2008, maar ook dat verbeterd weer. Je leid pas verlies als je verkoopt op het verkeerde moment :)
Pensioenbeleggingfonds van Brandnewday
+punt Het aanmelden ging uitstekend en het moeten betalen ook. :-(
-punten Ik ben nu al ruim 3 maanden bezig om mijn geld bij Avero bij Brandnewday op mijn pensioenbeleggingsfonds te krijgen. Iedere keer moet ik er zelf achteraan om te kijken waarom er nog steeds geen geld op mijn rekening is gestort. de 4e juni was de laatste keer dat ik gebeld had. Toen was de overstapbrief abusievelijk niet naar mij opgestuurd. Vandaag de 7e juli weer gebeld en nu bleek dat men gisteren pas mijn rijbewijs naar Avero had opgestuurd. Dan krijg je ook nog iemand die alleen maar heel lovend is over zijn organisatie, maar niet luistert naar het probleem van mij als klant. Ik baal hier zo van. Vooral als je leest hoe makkelijk alles gaat bij Brandnewday, maar niet heus. Ik heb zo'n spijt dat ik met deze organisatie in zee ben gegaan. bah bah en nog eens bah.Wereld Duurzaam indexC
Rampzalige helpdesk.
Krijg steeds andere antwoorden.Ben 10 minuten bezig om ze uit te leggen wat ik bedoel.
Doorverbinden naar medewerkers die wel verstand van zaken hebben kan nietSparen voor de toekomst
Heel erg geschrokken van de stijging van de prijzen van de zorgverzekeringen en ik vertrouw ze ook voor geen ene meter want waarom moet het zoveel duurder worden??
Om kosten in de toekomst te sparen, hebben we ons nu aangemeld bij Brand New Day. Zo sparen we voor later en hoeven we ons minder zorgen te maken om toekomstige rekeningen.
Ze zijn hier tenminste echt vriendelijk en denken goed met je mee, dat is erg fijn !!!Heel tevreden met Brand New Day
Heel tevreden met mijn overstap naar Brand New Day. Voorheen verliep de communicatie erg stroef (bij een grotere verzekeraar), hier is dat geenszins het geval. Er zijn duidelijke antwoorden en ze hebben me erg goed op weg geholpen. Absoluut een aanrader. Misschien omdat ze kleiner zijn dan andere verzekeraars, of nieuwer. Ik weet het niet. Maar ik ben zeker tevreden, voel me daardoor ook zekerder over de verzekering, dat vind ik ook belangrijk.
Pensioenrekening, snel geregeld, goede voorwaarden
Eindelijk maar eens die pensoenrekening geregeld, dat moet ik namelijk zelf doen.
Ik heb gekozen voor Brand New Day omdat de voorwaarden hier gunstiger leken dan elders en mijn geld snel zou gaan groeien.
Blij dat het geregeld is ook vooral, het ging eigenlijk best snel.Goede service, hoog rendement
Heel prettig.
Als je Brand New Day belt, krijg je telkens hele goede service. Als je directe vragen hebt, geven ze direct antwoord.
En een goed rendement, wat uiteraard heel belangrijk is voor mijn pensioenrekening.Lijfrente uitkering
Wij vinden het niet fijn dat BND telkens excuses heeft om niet op tijd uit te betalen.
Zgn hebben ze storing. Heel toevallig als er uitgekeerd moet worden.
Men behoort de zaken in orde te hebben.Binnen een half jaar 2x te laat met uitkeren op de beloofde datum.
Dan heb je de zaken naar mijn gevoel niet goed op orde!beleggingsrekening
De kosten zijn inderdaad heel laag en de online tools makkelijk om me te werken. Ben al rond 4 jaar klant. De klantenservice is een ramp. Als er vragen zijn of problemen bereid je voor dagen en zelfs weken te wachten op een reactie. In het laatste geval wacht ik nu weer al 5 dagen. Op did moment als ik dit schrijf op een gewone dinsdag ochtend zijn ze niet telfonisch of via chat te bereijken. Alleen via email. Dus is maar de vraag ob er iemand aan het werk is. De betrouwbaarheid en spoed in het uitvoeren van opdrachten moet omhoog.
Beste Martin, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Dat je aangeeft dat het weken kan duren voor wij een reactie geven is niet helemaal terecht. In hele drukke periodes kan het voorkomen dat onze gebruikelijke verwerkingstermijn van één werkdag niet gehaald wordt. Een verwerkingstermijn van weken is echter niet aan de orde. Klanten die ons telefonisch niet kunnen bereiken bellen wij in principe altijd terug. U heeft vermoedelijk net in een periode gebeld dat wij hier niet aan konden voldoen. Daar balen wij van en bieden wij onze excuses voor aan. Inmiddels hebben wij het contact met u gelukkig naar tevredenheid kunnen afronden. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze service om de klanttevredenheid te verhogen. Daarom willen wij u ook bedanken voor uw feedback. Wij nemen deze uiterst serieus en hebben inmiddels meer duidelijkheid geschept in de situatie dat een klant ons telefonisch niet kan bereiken.
klantenservice en website :-(
Tot nu toe was ik best tevreden met BND maar nu niet meer.
Ik wil (elders) vrijvallende koopsompolissen toevoegen aan mijn BND rekeningen. Niet moeilijk denk je. Maar de praktijk is anders.
Inmiddels 4 medewerkers van de klantenservice gesproken dan wel me ge-e-mailt. Aardige mensen maar allemaal vertellen ze wat anders en de info op de website vertelt wéér een ander verhaal.
En het is zo simpel. Ik moet alleen maar een nieuwe rekening openen om het bedrag op te kunnen laten storten maar dat proces loopt steeds fout en ik kom in een soort van loop terecht waar ik niet meer uit kom. Inmiddels 5 keer de "kennistest" gedaan, mijn tegenrekeningnummer (wat al jaren bekend is bij BND) steeds opnieuw moeten verifiëren door 0,01 over te maken, maar verder kom ik niet. Jammer.Hi Tom, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. En mijn excuses voor mijn late reactie!! Het overboeken van een polis zou, inderdaad, veel gemakkelijker moeten zijn. Zou je een e-mail willen sturen naar klant@brandnewday.nl met mijn naam in het onderwerp. Dan ga ik uitzoeken, waarom het overstappen bij jou niet vlekkeloos is verlopen en wat we hieraan kunnen doen om dit probleem op te lossen. In ieder geval mijn excuses!
slechte en vervelende ervaring
BND heeft mij nu tweemaal een onjuist advies gegeven. De eerste keer hebben ze dat later verklaard en erkend. Niet leuk maar netjes. Nu de tweede keer blijft het doodstil biedt de telefonist zijn excuses aan (als ik tweemaal moet bellen of er nog een reactie komt). en krijg ik na lang wachten een slap mailtje wat totaal niet ingaat op de kwestie. Echt jammer maar ik zou met deze club niet opnieuw in zee gaan. Gewoon niet professioneel. Geen aanbeveling.
Beste Hans, wat vervelend dat je niet tevreden bent over Brand New Day. De tevredenheid van onze klanten vinden wij namelijk heel erg belangrijk, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En het enige wat we na een fout nog kunnen doen is, met het schaamrood op onze kaken, onze excuses aanbieden en de fout proberen te herstellen. Van onze klantenservice heb ik begrepen dat dit inmiddels is gebeurd.
Daarnaast wil ik nog laten weten dat we bij Brand New Day er bewust voor hebben gekozen géén advies te geven. "Tweemaal onjuist advies geven" kan dus enigszins worden genuanceerd. Desalniettemin blijven we het vervelend vinden dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dat graag.Stel oplichters
Een tijdje geleden kreeg ik bericht van het bedrijf waar mijn hypotheek is ondergebracht. Ze hadden hun tak verkocht / afgestoten aan Brand New Day. Netjes de informatie gekregen van Brand New Day om in te loggen en merkte verder weinig van de overgang.
Inmiddels een appartement verkocht en een huis gekocht en een hypotheek afgesloten bij een andere maatschappij. Dat betekende tevens dat ik mijn rekening bij Brand New Day wilde opzeggen.
En dan begint het verhaal over waardeloos communiceren pas echt. De klantenservice is echt bedroevend. Niet worden teruggebeld ondanks meerdere verzoeken, mailtjes waar maar half op wordt gereageerd en eindeloos moeite moeten doen om je geld te krijgen.
Inmiddels nog niet terug, het lijkt wel alsof ze bewust het geld zo lang mogelijk vast proberen te houden. Voor mij in elk geval reden om nooit meer deze partij mee te nemen bij een nieuwe orientatie, het is echt heel bedroevend wat zij laten zien in hun dienstverlening.Hallo H. De Jong, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Onze excuses hiervoor!
We maken het graag alsnog goed met je. Maar dan moeten we wel even uitzoeken wat er precies fout is gegaan. Zou je daarom een e-mail naar klacht@brandnewday.nl willen sturen met je gegevens erin? Alvast hartelijk bedankt!
Nikki van Brand New DayIk heb helaas dezelfde ervaring. Al 3 weken bezig om mijn geld terug te krijgen. U wordt teruggebeld, nou vergeet het maar. Mail wordt onvoldoende beantwoord etc.
Prima
Rekening snel en makkelijk afgesloten en de prijzen zijn netjes, net als de communicatie. Prima bedrijf om mee samen te werken, ik ben tevreden
geen service maar sores
Al enige tijd verschillende rekeningen bij Brand New Day. Rekening openen gaat makkelijk en zolang alles normaal verloopt is er niets aan de hand. Door een fout van BND zijn in oktober 2017 de beleggingen op mijn pensioenrekening verkocht, met alle (fiscale) gevolgen van dien. De situatie is nog steeds niet volledig gerepareerd en de beloftes van BND medewerkers zijn inmiddels niet meer op twee handen te tellen.
De bereikbaarheid is na de overname van Allianz ook echt om te janken.
De nieuwe klantomgeving laat ook al maandenlang de verkeerde koersen zien (bij alle fondsen staat de maandkoers van BND Wereld Indexfonds Hedged i.p.v. de bij het fonds behorende koers). Wordt niets mee gedaan. Via een linkje onderaan de website is wel koersinformatie te vinden via de oude klantomgeving maar deze wordt blijkbaar niet meer bijgehouden (laatste koersdatum 29-12-2017).
Volgens mij heeft BND een wat te grote broek aangetrokken met de overname. Organisatorisch loopt het volgens mij voor geen meter als zelfs de meest basale dingen al fout gaan.Overstappen
Overstap ging snel en het contact verliep helder. Tevreden met de overstap daarom.
Klantvriendelijk en servicegericht
Contact met Brand New Day is zeer goed! Klantvriendelijk en servicegericht.
Een hele verademing ten opzichte van onze vorige aanbieder!Pensioenrekening
Na rijp beraad gekozen voor een pensioenrekening bij Brand New Day. Goede voorwaarden en goede serviceverlening. We zijn blij dat we deze stap genomen hebben, we hadden het lang uitgesteld, maar zijn nu goed verder geholpen bij Brand New Day.
Very! This was a very superb report. Quite a few thanks for giving these specifics
Anderen bekeken ook



Ben jij op zoek naar een market maker? Kijk wat klanten hebben ervaren bij easyMarkets? Dit is het bedrijf voor objectieve en onafhankelijke bedrij...

Wat zeggen anderen over Bigbank? Wat zijn hun ervaringen? Bigbank is opgericht in 1992 in Estland. Ze hebben zich gespecialiseerd in deposito&rsquo...
jkljl jl jlk j