Allianz verzekeringen

4.8

Bestellen

4

Service

4.2

Prijs

3.9

Levering

34.6%

Zou hier weer kopen

Allianz verzekeringen

Allianz heeft wereldwijd 85 miljoen klanten. 85 miljoen klanten waar ze erg blij mee zijn en welke ze ook serieus nemen. Allianz is een onderdeel van de Allianz Group. De Allianz Group is een van de grootste financiële instellingen van de wereld. Het is een sterk merk en het bedrijf heeft een geweldig imago. Naast een sterke vermogenspositie is het een bedrijf welke nog steeds actief aan de weg timmert om meer klanten te krijgen. Laten we eens wat meer kijken naar Allianz en wat anderen van dit bedrijf vinden en zeggen. Op NederlandReview kunt u ontdekken hoe anderen over dit bedrijf denken, door hun reviews en beoordelingen te lezen. 

Over Allianz

Om de 85 miljoen klanten te helpen over de hele wereld zijn er 145.000 mensen in dienst verdeeld over 70 landen in de wereld. Ze zorgen ervoor dat de klanten een goede service krijgen en een uitstekende dienstverlening. Klantgericht, een grote kennis van zaken en een goede dienstverlening leveren zorgen voor volop tevreden klanten. 

Naast een goed opgeleid leger van medewerkers is het voor Allianz ook belangrijk om transparant te werk te gaan. Uiteraard is betrouwbaarheid ook van groot belang voor de Allianz group. 
Het doel van de Allianz group is om het mogelijk te maken voor mensen om verder te komen in hun leven. De kernwaarden van Allianz zijn:

•Responsible
•Caring
•Connected
•Excellent



De diensten van Allianz

Allianz is vooral groot in het aanbieden van verzekeringen. Hieronder hebben wij een opsomming gemaakt van de verschillende verzekeringen welke door Allianz aangeboden worden:
•    De Autoverzekering van de Allianz
•    Een bootverzekering van de Allianz
•    De caravanverzekering van de Allianz
•    Een inboedelverzekering van de Allianz
•    De  rechtsbijstandsverzekering van de Allianz
•    Een reisverzekering van de Allianz
•    De Opstalverzekering van de Allianz
•    Een ansprakelijkheidsverzekering van de Allianz
•    De Ongevallenverzekering van de Allianz
•    Een Glasverzekering van de Allianz
•    De Watersportverzekering van de Allianz
•    Een Jachtverzekering van de Allianz

Daarnaast is de Allianz group ook actief op het gebied van:
•    Levensverzekeringen 
•    Schadeverzekeringen (hierboven opgesomd)
•    Inkomensverzekeringen 
•    Vermogensbeheer

Klachten, opmerkingen en complimenten over Allianz

Als een bedrijf 85 miljoen klanten heeft dan zijn er mogelijk ook 85 miljoen verschillende meningen over de Allianz group. Het is goed om de verschillende reviews en beoordelingen van hun te lezen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Als u trouwens een klacht heeft over de Allianz group dan is het niet moeilijk om deze in te dienen. Via de website kunt u naar een aparte pagina gaan om uw klacht in te dienen. Vervolgens zal de klacht uiteraard verder afgewikkeld worden. 

Uw mening over Allianz

Bent u een klant of een klant geweest van de Allianz group? Dan zien we graag uw mening, review en oordeel terug op NederlandReview. U kunt hiermee anderen helpen om een goed afgewogen keuze te maken om wel of geen klant van hun te worden. Ook is het natuurlijk fijn om uw mening gepubliceerd te zien op NederlandReview. Uw klachten, tips en complimenten zijn van harte welkom. 


 


Ervaringen over Allianz en services als global assistance en autoverzekeringen. Betrouwbaar en goed? Lees ervaringen op NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (26)

Inboedel

Je bent 87 jaar oud en hebt Parkinson. Op een avond wordt de pijn zo erg dat je wordt opgenomen in het ziekenhuis. Dat gebeurde mijn moeder. En natuurlijk heb je dan je ID kaart bij, want die moet je bij je hebben als je uit huis gaat. De tweede dag dat mijn moeder in het ziekenhuis lag werd haar ID kaart gestolen. Haar hele portemonnee werd gesloten van haar kamer. Haar ID kaart, de bankpas, meer dan 100 euro en meerdere sentimentele voorwerpen, zoals foto’s van kinderen, klein kinderen en achterkleinkinderen. De diefstal van de portemonnee heeft in de nacht plaatsgevonden, iemand is op haar kamer geweest, heeft haar portemonnee uit haar tas gestolen. Natuurlijk zijn er geen ‘sporen van braak’, want er is niets om af te sluiten, dus niets om open te breken. Deze verdwijning valt onder haar inboedel verzekering, dus zou volgens de polis vergoed moeten worden. Maar er zijn geen inbraaksporen. De diefstal wordt netjes aangegeven en aansluitend wend je jezelf tot de verzekeraar. Natuurlijk krijg je de belangrijkste zaken niet terug, de emotionele, maar je kan minstens de kosten die dit met zich meebrengt vergoed krijgen. Antwoord van de verzekeraar, dit wordt niet vergoed want er zijn geen sporen van braak. Dat is lekker makkelijk als je als bedrijf gaan puntenneuken. Je kan natuurlijk ook uit coulance beslissing om iemand wel te helpen die tenslotte al in een benauwde situatie zit, ziek in een ziekenhuis. Premie wordt natuurlijk wel maandelijks netjes afschreven. Ik weet wat ik hier van vind, maar ik vraag me af hoe mensen hier in Nederland hier over denken, dat je een slachtoffer, die al in een kwetsbare situatie zit en niet voor zichzelf kan opkomen, zonder coulance wordt behandeld.

P

Pascal

16-08-2023

0

Auto verzekering AR

Wel premie incasseren maar vooral niet claimen..... Ik reed een VW T-Roc, verzekerde hem jaren AR bij Allianz. Ik ruilde hem na twee jaar in bij Nederlands garagebedrijf voor een jonge (2018) VW Golf Variant (bleek een import uit Duitsland) en tot mijn stomme verbazing wilde ALLIANZ deze niet AR verzekeren. Diende klacht en en kreeg als reden dat het een "hoog-risico"-auto was omdat hij was geïmporteerd. Wat een kul-reden, een VW Golf nota bene.....!!! . Ik vermoed dat ALLIANZ mij kwijt wilde omdat ik, helaas, twee ruitschades had geclaimd in een jaar. Dus mensen, NIET verzekeren bij ALLIANZ, wel premie incasseren maar als je een claim indient, willen ze van je af. Hun premies zijn laag, maar dat heeft een reden dus.

H

Harry Kegel

22-07-2023

0

Inboedelverzekering

Echt afgrijselijk, zo lang word ik aan het lijntje gehouden na mijn waterlekkage!!! Ik wil graag dat mijn schade adequaat wordt opgepakt maar Allianz reageert amper op e-mails, terugbelafspraken worden niet nagekomen en ze schuiven hun verantwoordelijkheid af op een extreem dubieus en niet te bereiken taxatie bedrijf genaamd "CED", dat ook telefonisch niet te bereiken is in de praktijk. Echt extreem onredelijk en er komt nergens wat van terecht. Ik zit al tijden met doorweekte en beschadigde spullen in onduidelijkheid door Allianz! SCHANDE!!!!

T

T

20-06-2023

0

Autoverzekering

Waardeloos bedrijf. Ik heb 13 en 18 schadevrije jaren maar ze de ene medwerker kan ze wél vinden en de andere niet. Nadat ik hier mijn beklach over heb gedaan wordt ineens de premie verdubbeld van één van de twee verzekeringen (maar niet van de andere, ook raar). Achteraf blijkt dat er van hun kant onjuist gecorrespondeerd is en het onterrecht is geweest dat men gezegd heeft dat de schadevrije jaren gevonden waren (bewijs dat men ze gevonden heeft is er in de chat historie). Ik heb de schadevrije jaren op mijn bedrijf zo blijkt, die kunnen worden overgenomet door een formulier in te vullen. Nou prima, dan vul ik het gevraagde formulier in zodat ze alsnog kunnen worden toegepast. Nee dat gaat nu niet meer omdat u de verzekering al heeft beïndigd. Ja maar natuurlijk heb ik hem beïndigd als jullie ineens de premie verdubbelen en bij iedere chat aangeven dat de jaren gevonden zijn maar vervolgens toch weer vrolijk mailen dat ze niet gevonden zijn en daarna ook die fout niet willen erkennen. Ik ben hier veel uur voor aan het chatten en mailen geweest en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en iedereen verteld wat anders maar de klachten service kent de term hand in eigen boezem steken blijkbaar niet. Er is letterlijk bevestigd (ligt ook vast) dat de schadevrije jaren gevonden zijn en tóch vind de klachtenservice dat dat niet telt en accepteerd ook niet om alsnog het formulier in te vullen of anderszins tot een oplossing te komen. Zo jammer, voorheen bij ZLM geweest (4,5 sterren Google), werkelijk een TOP verzekering maar zijn niet zo sterk in Youngtimers. Nu naar Univé gegaan (4,2 sterren Google), net als ZLM, ook véél klantvriendelijker en nette premies. Alles is beter dan Allianz Direct (3,5 sterren Google, ze kregen het voordeel van de twijfel maar inmiddels toch bewezen dat die reviews echt waarde hebben).

H

Hugo

05-05-2023

1

Verzekeringen

Al mijn verzekeringen via internet site bij Allianz afgesloten. 2 x schade ingediend ( autoraam en huis ) ; Spullen aangeleverd en correct en snelle afhandeling. Ook toen er iets mis ging werd dat snel en adequaat opgelost. Marktconforme tarieven. De gemiddelde 4.4 verbaast me, maar als dat de ervaringen van anderen zijn, dan is dat wel wat het is. Tot nu toe een tevreden klant hier. En so far, so good.

P

Paul F,

19-01-2022

0

SLUIT HIER NOOIT EEN VERZEKERING AF !!

SLUIT HIER NOOIT EEN VERZEKERING AF !! SLUIT HIER NOOIT EEN VERZEKERING AF !! Na het melden van mijn schade duurde erg lang voor ik is een keer wat terug ontving. Na 2 weken kreeg in dan eindelijk een bericht: Ik zou vanaf dan nog 14 dagen moeten wachten op een uitslag. Niets van ze gehoord !! heb weer Contact met ze opgenomen, toen is mij beloofd dat ik het uiterlijk na het weekend het te horen zou krijgen, En uiteraard niets gehoord !!. Weer contact opgenomen, is mij verteld dat ik uiterlijk 11-01-22 voor 1800h bericht zou krijgen. maar uiteraard weer niets gehoord. Wat een vreselijk slecht bedrijf !! Onvriendelijk, Onbetrouwbaar en afspraken totaal niet nakomen. SLUIT HIER NOOIT EEN VERZEKERING AF !!

K

Kevin van Gulik

11-01-2022

0

Auto verzekering

Maarten 49 seconden geleden Grappig; ik kreeg het nieuwe premie voorstel; ruim 63 euro WA+ met nog wat service.veel vond ik, dus ik even naar de site en net doen of ik hetzelfde voertuig met zelfde schadevrije jaren en de zelfde serviceses. ik kom ruim 15 euro per maand goedkoper uit met precies dezelfde voorwaarden. ik ga dus weg hier natuurlijk. 180 euro per jaar. Kun je na gaan eerst wilde we nog al onze verzekeringen onderbrengen, niet meer dus. Ik ben een voorzitter van een VVE dat gaat ze dus veel geld kosten!

M

Maarten

01-01-2022

0

Auto verzekering

Afsluiten auto verzekering gaat prima, gelijk alles geregeld. Ik was ook 240 euro goedkoper per jaar dan bij mijn vorige verzekering met 22 schade vrije jaren. Maar nu 2 maanden later krijg ik ineens een aangepaste polis met een verhoging van 900 euro. hebben ze een tweede auto gepakt uit mijn pool schade vrije jaren die op -3 jaren stond. ik had ook nog een Quad met 19 schade vrije jaren. maar nee Alliantz pakt de slechtste voor de klant en beste voor hun. ben weer terug gestapt en gelijk opgezegt. Dus ter leer kijk uit, Als het te mooi lijkt om waar te zijnis dat meestal ook zo

R

R Wijnia

16-10-2021

0

Insurance

I have been insured with Allianz Direct Netherlands for more than a 1.6 years now. Everything was good until it turned more than 1 year and they still do not allow me claim free year. This company wants money and money but no service. They have agents all over 3rd World and no support from them only talk. When I ask them why I still do not have the claim free year, they are like this and that. The fact is I do not have claim for 1.6 years and I still do not get claim free year. I have been talking to their stupid agents 100 times over and over again but they can't explain why simply the same answer the claim free year will come in 3 more months. That is what they also told me 6 months ago. The fact is their agents don't have a clue what to answer. In short, really badly run company who is eager to make money and put no service.

K

Krishna Neupane

15-06-2021

0

Schade

Zeer slecht bedrijf schakelt corrupte bureaus in voor onderzoek die in hun voordeel uitkomen. Ik ervaarde hun dienstverlening als etnischprofileren. Ook traag en onprofessioneel bij het afhandelen van letselschade zaken.

J

Johan

01-04-2021

0

Horrible service.

Horrible service. 30 minutes waiting on the phone every time i called (I had to call many times) and more than 3 motnhs till my broken windows and they never paid. I was a loyal customners for 2 year and the first time I need a refund they didn't deliver.

D

diego moreno

09-02-2021

0

Nooit meer bij Allianz Direct

Na eerdere berichten gelezen te hebben had ik het kunnen weten. Ook ik ben totaal niet geholpen door de klantenservice. Volgens hen ging er intern iets niet goed met de betalingen en hadden zij achter de schermen problemen met het incasseren van de automatische incasso. Tot ik ineens werd uitgeschreven als verzekerde. Nadat ik belde om me terug te verzekeren, was de polis ineens verhoogd (terwijl ik net een nieuw schadevrij jaar had opgebouwd). Het was te moeilijk om terug te gaan naar de oude polis, en ook het incasseren van dat bedrag leek niet te kunnen. Klantenservice totaal onbereikbaar of wel bereikbaar via de chat. Zij vertellen je dan dat alles in orde is, om vervolgens een mail te krijgen met het bericht dat ik een bedrag moet betalen (totaal onbekend bedrag zonder factuur). En dat terwijl ik al uitgeschreven was als klant. Wanneer je dan belt om een verklaring van het bedrag te krijgen hebben ze geen idee waar het precies uit opgemaakt is. Ik ben in ieder geval al overgestapt naar een andere verzekeraar, maar blijf mailtjes van Allianz Direct ontvangen over een betaling. Dit nooit meer..

C

C. H

19-10-2020

0

Autoverzekering Allrisc

De klantenservice weet niet waar ze het over hebben, raden extra dekkingen af zonder correcte uitleg. Daarnaast was ik bijna onderverzekerd als ik er na 3 keer erachteraan te gaan er geen 4e keer achteraan was gegaan. Zo geeft een van de medewerkers de uitleg dat als een dier op je voorruit beland waardoor je blik en ruit schade hebt, alleen de blikschade wordt vergoed. Wanneer ik vraag of ze dit wil navragen omdat dit gek klinkt, komt ze na overleg met haar collega na een half uur terug met de informatie dat het wel vergoed wordt maar dat je daarvoor eerst bij een garage de blikschade moet laten maken en dat de auto dan naar een andere garage gebracht moet worden voor de ruitschade, omdat ze het ander niet vergoede, wanneer ik nogmaals zegt dat dit gek klinkt gaat ze het nog een keer navragen bij een andere collega en komt ze na een half uur terug bij mij met het feit dat het alleen niet vergoed wordt als de ruitschade niet passend is bij de blikschade. Ze hebben dus geen kennis! Daarnaast raden ze inzittende verzekering af want 'dat komt toch nooit voor zegt de medewerker' en raden ze rechtsbijstand af omdat dat zogenaamd ook in de allrisc verzekering zit. Niet dus, want daar zit geen juridische hulp bij. Als laatste heb ik 3 keer contact gehad waarbij ze 3 keer aangeven dat ik verzekerd ben en dat het goed geregeld is. Op de dag dat de verzekering overgezet zou worden was er nog niets van geld afgeschreven en had ik nog geen enkel bewijs dat ik uberhaupt verzekerd was. Dus heb ik opnieuw contact opgezocht (4e keer). Opnieuw zegt de medewerker dat het wel klopt en goed geregeld is. Wanneer ik vraag of ik dan uberhaupt bewijs mag dat ik wel gewoon verzekerd ben vraagt hij of ik een moment heb en komt hij na 10 minuten terug met de conclusie dat ik gelijk heb en dat het inderdaad niet klopte en ik dus nog niet verzekerd was. Als ik er dus niet achteraan was gegaan en niet had volgehouden was ik nu dus onderverzekerd geweest! Onwijs slecht dus!

J

Jennifer

01-05-2020

0

Opstal en inboedel verzekering

Plus: prijs Min: bereikbaarheid, bellen heb ik na 30 minuten een bandje te hebben gehoord opgeheven. Dat bandje geeft de boodschap dat je ook kunt chatten, dat heb ik na geen antwoord na 20 minuten ook opgegeven. Op de site staat al geruime tijd dat ze het erg druk hebben. Hierdoor heb ik zware bedenkingen over een eventuele schadeafhandeling. Op dit moment twijfel ik nog om de verzekering die ik twee maanden geleden heb afgesloten op te zeggen.

T

Thom van den Elsen

29-01-2020

0

Verzekeringen

Al een aantal jaar klant van Allianz. Ooit voor gekozen, omdat wij een stabiele verzekeraar zochten die niet telkens van naam wijzigt of gekke fratsen uithaalt. Daardoor zijn ze misschien niet de goedkoopste aanbieder op het moment, maar ik ben altijd keurig geholpen en de paar declaraties die ik dan had, werden telkens netjes afgehandeld. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ik ben dus tevreden en zou Allianz dan ook zeker aanraden.

W

Wouter Vlas

31-12-2019

0

Antw: Allianz Verzekeringen dupeert ondernemer voor tonnen euro’s in 1 jaar!

30 januari 2019 ben ik van achteren aangereden op de snelweg door een bestuurder welke zakelijk verzekerd is bij Allianz Schadeverzekeringen. Na ongeval heeft de behandelaar, zijn hakken in het zand gezet en letterlijk de drie apen uitgehangen. Maanden ben ik genegeerd op alle vlakken, volgens Allianz betrof het een low impact schade. Er wordt door Allianz niet gemotiveerd dat de klachten niet door het ongeval veroorzaakt zijn of van wel. Ik ben niet geholpen om aan mijn herstel te werken waarbij in de tussentijd een aanvang gemaakt kon worden met het onderzoeken van de hypothetische verdiencapaciteit zonder ongeval. Ondanks de negeer modus van Allianz werden er wel verschillende financiële stukken opgevraagd, waaronder mijn ondernemingsplan. Uiteraard zijn deze stukken binnen enkele dagen aangeleverd, echter werd er niets mee gedaan. Mijn advocaat, Wolthers Jagersma letselschade advocaten, heeft diverse pogingen gedaan om Allianz in beweging te krijgen, welke weer genegeerd en opgeschoven werd. Uiteindelijk heeft mijn advocaat bij Niewold Advies BV een medisch adviesrapport aangevraagd en een second opinion bij Baan Hofman ongevallenanalyse. In het medisch adviesrapport vraagt Wolthers Jagersma letselschade advocaten specifiek vraagt de medische informatie te bespreken en aan te geven in hoeverre de klachten in causale relatie met het ongeval staan. Daarnaast vraagt hij Niewold Advies BV om in te gaan op de medische voorgeschiedenis en aan te geven of deze voorgeschiedenis relevant is en mogelijk het causale verband doorbreekt, en in te gaan op het entameren van een medische expertise, inclusief discipline, namen en vraagstelling. Op basis van het rapport komt het volgende advies en conclusie tot stand welke is opgesteld op 21 november 2019. Conclusie Gezien de aard van het ongeval kan aangenomen worden dat er sprake is van een mechanisch te begrijpen geweldsinwerking op de cervicale wervelkolom. Ten gevolge van dit ongeval heeft betrokkene klachten ontwikkeld passend bij een Whiplash Associated Disorder (WAD): nekklachten, pijnklachten in de rug en schouders, duizeligheid en concentratieproblemen. De in het dossier beschreven klachten hebben zich aansluitend aan het ongeval ontwikkeld, waren voor het ongeval niet aanwezig en persisteren tot op heden. Naar mijn mening bestaat er dan ook geen enkele twijfel over het medisch causaal verband tussen het ongeval en de daarna ontstane klachten. De medische voorgeschiedenis betreft geen nek-, rug en/of schouderklachten en is naar mijn mening niet relevant. Het ongeval heeft in januari 2019 plaatsgehad, er kan voorlopig nog niet gesproken worden van een medische eindsituatie. Advies Ik begrijp dat betrokkene een multidisciplinair revalidatietraject overweegt. Een dergelijk traject is het meest aangewezen bij de klachten die betrokkene ervaart. In een dergelijk programma neemt de fysieke belasting geleidelijk toe en wordt hij daarnaast op psychisch/cognitief vlak begeleid. Op deze manier probeert men een maximale verbetering in de huidige situatie te krijgen en leert betrokkene zo goed mogelijk om te gaan met de resterende beperkingen. Ik adviseer hem dan ook om een dergelijk traject te gaan volgen. Tenslotte vroeg u mij naar het entameren van een medische expertise. Ik adviseer u om een neurologische expertise te entameren. Neurologen die deze expertise kunnen uitvoeren zijn o.a. Verlooy te Haarlem, Verhagen te Nijmegen of Oosterhoff van het NOC. De standaard IWMD- vraagstelling voldoet. Volgens het rapport van Baan Hofman lijkt het Delta-V onderzoek welke door Allianz is uitgevoerd, na herstel van mijn auto, onvolledig en daarom onbetrouwbaar. Middels deze schrijven wil ik dan ook aandacht vragen aan de zaak en alles op alles zetten om de situatie, hoe makkelijk Allianz Nederland Verzekeringen de drie apen uithangt, bekend te maken bij de publieke opinie.  Ben je van de pers en heb je interesse in meer informatie omtrent deze zaak? Schroom niet om mij te contacten. Uiteraard ben ik bereid alle medewerking te verlenen om deze handelswijze van Allianz bekend te maken. De reden van connectie verzoek is omdat ik naar aanleiding van een aanrijding met mijn auto op 30 januari 2019 door Allianz Schadeverzekeringen voor enkele tonnen in euro's ben gedupeerd en qua gezondheid in het nauw ben gedrukt.  Hoewel het rapport van Baan Hofman ongevallenanalyse en Niewold Advies BV mijn schade erkennen wil Allianz Nederland Schadeverzekeringen niets van zich laten horen.  Middels deze schrijven wil ik dan ook aandacht vragen aan de zaak en alles op alles zetten om de situatie, hoe makkelijk Allianz Nederland Verzekeringen de drie apen uithangt, bekend te maken bij de publieke opinie.  Gezien de schade die ik momenteel lijd zowel financieel als qua gezondheid ben ik bereid alle benodigde informatie ter beschikking te stellen.  In de bijlage doe ik je dan ook drie bijlagen toekomen.  1. schrijven van mijn advocaat Wolthers Jagersma Advocaten  2. Medisch adviesrapport van Niewold Advies BV  3. Second opinion Baan Hofman  Mocht deze zaak jullie interesse wekken dan verneem ik graag van jullie.  In afwachting van jullie reactie.

K

Kilinc

14-12-2019

0

autoverzekering

minpunten: mijn gehele autoverzekering slecht. aangemeld voor een autoverzekering voor een lagere maandbedrag, maar bij aangaan contract met lage maandbedrag ligt de bedrag opeens hoger. ik klagen maar zeggen ze dat ze recht hebben op verhoging zonder klant te waarschuwen. Dus advertentie was een misleiding om mensen te lokken voor een goedkopere bedrag. bedrijf reageert slecht op mijn klachten en als ze reageren blijven ze vaag en draaien ze erom heen.

R

ronny

11-12-2019

0

Verzekering

Heb heel even een auto verzekering bij hun gehad toen het nog allsecur was, daarna vond ik een goedkoper verzekering en heb ik het opgezegd, later kwam ik erachter dat ik ze wel bijna 2 jaar heb doorbetaald terwijl ik had opgezegd. Ik krijg mijn geld terug werd er gezegd voor een jaar en die andere maanden moesten ze handmatig uitvoeren. Die van een kleine jaar had ik na 56 dagen terug, maar die handmatig moest worden ingevoerd nog niet, dus even een berichtje gestuurd. Antwoord was dat er iets was misgegaan, ze waren nog niet begonnen met het handmatig invoeren ( 2 maanden geleden wisten ze dat al) binnen 10 werkdagen staat het op de rekening.... Nu 10 werkdagen later nog niets, weer een bericht gestuurd, excuses er is iets mis gegaan, het staat binnen 10 werkdagen op uw rekening... Ben benieuwd of ik over 10 werkdagen weer contact moet opnemen en weer het zelfde te horen krijg. Het is nu 3 maanden verder, ben er zo klaar mee.

M

Miep

04-12-2019

0

Auto ongeluk

Invalide geraakt door een Auto ongeluk. Na 3 jaar nog geen geld voor behandeling. Die kost minstens 1050€ maar met moeite wordt misschien 1000€ toegekend, na 3 jaar. Moet nog maar verder wachten want ze willen claimen dat ik in 2012 , ohja 7 jaar geleden, weleens bij de fysio ben geweest. En daarom niet uitbetalen? Schandalig

S

Sara

06-11-2019

0

Verzekering

Ik was verzekerd met alles bij hun, maar naar ik gezien heb hoe hun met onze buurvrouw omgaan nadat zij buiten haar schuld een zwaar ongeluk heeft gehad ben ik weg gegaan. Zij doen hun Duitse achtergrond eer aan! Jaar in jaar uit tergen deze zielloze mensen dus een complete familie die al zoveel door een ongeluk verloren zijn! Schande ga je schamen!!!

M

M de groot

23-08-2019

0