Aegon

4.4

Bestellen

4.1

Service

4.4

Prijs

4.3

Levering

46.7%

Zou hier weer kopen

Aegon

Met geld omgaan is aardig riskant. Toch is het af en toe nodig. Sparen, beleggen. Er kunnen zomaar een aantal dingen tegelijk gebeuren waardoor je in de financiële problemen komt. Aegon kan je helpen om een gezonde financiële toekomst na te streven. Maar zal je via hen nou echt veilig kunnen beleggen? Hoe zul je via Aegon nou echt voor wat financiële reserves kunnen opbouwen? Zal het makkelijk zijn om je aan te melden voor de diensten van die financiële bedrijf? En zal de klantenservice van Aegon nou wel bereid zijn om je te helpen als je er zelf even niet helemaal uit kunt komen? Alleen mensen die al bij Aegon zijn aangesloten kunnen je een antwoord op deze vraag geven. Lees hun reviews om te ontdekken wat Aegon misschien voor jou zou kunnen betekenen. Hun ervaringen, beoordelingen, cijfers en meningen zullen indiceren of Aegon de juiste weg naar een een zekere financiële toekomst is.


Over Aegon

Aegon is een bedrijf dat financiële oplossingen aanbiedt. Hun doel is om jou in staat te stellen om zelf bewuste keuzes te maken zie zullen leiden naar een gezonde financiële toekomst. Het maakt daarbij voor hen niet uit of het gaat om zorg of onderwijs. Ze weten namelijk dat de overheid daar steeds minder voor zorgt. Je moet dus zelf met je financiële reserves komen en daar oplossingen voor vinden. Ze snappen dat het (uitzonderingen daargelaten) vast geen hobby van je is om over geld na te denken. Daar willen ze je dus bij helpen. Zo kunnen ze je ondersteunen bij het aanvullen van je pensioen. Zo weet je zeker dat je na je pensioen niet alleen op een uitkering zal hoeven te leven, want die wordt steeds lager. Ook voor het onderwijs van je kinderen kun je geld sparen evenals voor grote medische kosten. Ook de hypotheek kan via Aegon geregeld worden. Het is zelfs mogelijk om via Aegon je geld te beleggen. De rente op een spaarrekening is immers zo hoog niet en met beleggen kan je geld sneller groeien. Dus of je nou gewoon simpelweg bankzaken wil regelen of juist zelf ingewikkelde beleggingen op de aandelenmarkt wilt kunnen doen, Aegon kan je erbij ondersteunen.




Diensten van Aegon

Je kunt dus via Aegon allemaal geldzaken regelen. Er is een particuliere en zakelijke afdeling, dus je kan er voor zowel privé als zaken terecht. Daarnaast is er een Aegon klantenservice voor als je nog vragen hebt of tegen problemen aanloopt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Aegon

Heb je ooit eerder geldzaken geregeld bij Aegon? Of je nou nog steeds bij Aegon zit of in het verleden een rekening bij ze hebt geopend, wij horen graag alles over jouw ervaring met deze financiële dienstverlener. Hoe veilig en betrouwbaar zijn die rekeningen nou echt? Kun je goed voor je pensioen of ander doel sparen of loopt het maar niet op? En hoe wordt je behandeld als je de klantenservice van Aegon een vraag stelt? Vertel ons dat en meer in een review over Aegon.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

Lijfrenteverzekering

Onlangs kwam het bedrag vrij van de door mij opgebouwde lijfrente bij Aegon. Uiteraard betrof het hier een van hun vele woekerpolisproducten. Het vrijgekomen gegarandeerde eindkapitaal liet ik via een waardeoverdrachtformulier overmaken naar De Onderlinge's Gravenhage. In mijn geupload waardeoverdrachtformulier meldde ik dat het over te maken bedrag exclusief de compensatie was die ik nog tegemoet kan zien via de woekerpolisclaim. Aegon weigerde mij een bevestiging van de compensatie.

R

Rein

11-12-2023

0forum

Opstalverzekering/ woonhuisverzekering

Al vele jaren verzekerd bij deze maatschapij (zonder ooit één schade te hebben ingediend). Als er een schade is op alle mogelijke manieren de reet er onderuit draaien. Als ik vermeld hoe de schade is ontstaan beweert Aegon dat dit anders is ontstaan.. (niet een directe schade maar 'geleidelijk aan is ontstaan ') Daarom verzekeren wijn niets meneer! Echt waardeloos. Als je maar aan je maandelijkse rekeningen voldoet...

A

Arjan

18-07-2023

0forum

Hypotheek

Afgelopen periode lukt het mij maar niet in te loggen bij Aegon. Eerst contact gelegd met chat robot, na 10 min chat medewerker. Drie keer het probleem moeten uitleggen. Eindconclusie: zij kon mij niet helpen. Ik moest de foutmelding maar digitaal doorgeven. Het chat bericht werd door Aegon afgebroken en ik was terug bij af. Telefonisch contact (via de klantenservice) is mij tot op heden ook niet gelukt. Na 20 min in de wacht heb ik het contact maar verbroken. Klachtenformulier ingevuld. Inmiddels zijn we een week verder en nog steeds heb ik niets van Aegon gehoord. Mijn wens: ik wil met een " mens". communiceren maar blijkbaar is dat tegenwoordig een zeldzaamheid. Wat een waardeloze manier van communiceren.

A

Anja

12-03-2023

0forum

Aegon Verzekeringen

Bij Aegon staat het wederzijds vertrouwen centraal. Al jaren heb ik bij Aegon verschillende verzekeringen lopen en ongeacht wat ik meld, er wordt altijd serieus op ingegaan. Al eerder schreef ik een groot compliment over de klantenservice van deze maatschappij en ook onlangs had ik wederom de ervaring dat ik bij Aegon nooit tevergeefs aanklop. De medewerkers van de klantenservice kunnen luisteren, meedenken en zijn empathisch. Ik ben hen heel dankbaar dat ik nooit alles tot in detail hoef uit te leggen, maar dat men mij als klant het vertrouwen geeft en ook daarnaar handelt. Datum van ervaring: 21 november 2022

C

Constance Broertjes

25-11-2022

0forum

Annuleringsverzekering

Wij hebben onze reis naar Ascona/ Zwitserland moeten annuleren vanwege een spoedoperatie van mijn vrouw, die, drie dagen voor vertrek geopereerd moest worden aan een acute blindedarmontsteking. De hotelkosten van € 1.150,00 hadden wij al voldaan. Deze kosten hebben we geclaimd bij Aegon, waar we een doorlopende reisverzekering (waaronder ook een annuleringsverzekering) hebben lopen. Deze verzekering loopt al sinds 2016 en we hebben nog nooit iets hoeven te claimen. Nu hebben we een duidelijke reden om onze reis te annuleren, en nu betaalt Aegon niet uit omdat deze operatie niet valt onder de verzekerde gebeurtenissen. Ook een coulanceverzoek werd niet gehonoreerd. We zijn dan ook enorm teleurgesteld in Aegon en gaan per direct op zoek naar een andere verzekeringsmaatschappij. Echt een hele slechte service van Aegon.

J

J.A. Verkuil

11-08-2022

0forum

Dierenverzekering

Toen ik mijn hond kreeg was hij anderhalf jaar oud. De verzekering begon met 15 euro per maand.Deze verzekering ging ieder jaar iets omhoog maar vorig jaar ging de verzekering opeens met meer dan 5 euro omhoog en betaalde ik voor een bastaard hondje wat bijna nooit iets gemankeerd heeft 40 euro per maand. Nu kreeg ik een verhoging van 15 euro. Dit vond ik teveel en ben eens gaan bellen . De mevrouw aan de lijn vertelde dat alles duur word dus dit ook en dat het komt omdat er zoveel mensen claimen . Dus ik mag opeens 55 euro gaan betalen voor al het geclaim van anderen . Lijkt mij meer logisch om dit op een andere manier te doen en net zoals bij andere verzekeringen waar de regel is , veel claimen meer betalen. Heb de verzekering opgezegd , die 600 euro spaar ik zo zelf voor als er wat is . Daarbij nog het feit dat er vele dingen bij aegon niet in het pakket zitten dus die kun je ook nog zelf betalen. Conclusie , een waardeloze verzekering en vooral veel te veel geld voor weinig service en een nihil pakket.

M

marianne

09-11-2021

2forum

Levensverzekering uitkering

Wat een naar bedrijf. Per 15 september heb ik recht op een maandelijkse uitkering van mijn spaarovereenkomst levensverzekering. Het is mijn eigen gespaarde geld. Ik moest stukken insturen en €150,- betalen voor ze tot uitbetaling zouden overgaan. Van alle opgestuurde stukken zoals i.d bewijs, NAW gegevens bank, kreeg ik een algemene mail van allemaal verschillende contactpersonen, van u hebt niet aan de voorwaarden voldaan. Elke keer moest ik bellen en dan bleek dat alles wel opgestuurd was, geen enkel excuus. Ik heb een klacht ingediend in de hoop dat er iets zou veranderen. Het tegendeel is waar, de chaos aan verkeerde mailing zet zich voort. Ondertussen beschikt men over mijn eigen gespaarde geld. Op dit moment heb ik nog niets ontvangen na opnieuw de NAW gegevens te hebben opgestuurd. Ik krijg gewoon geen bericht. Alle verkeerde naar mij gestuurde mails, zijn ondertekend, door telkens een ander maar ik kan het niet beantwoorden. Naar de klantenservice gebeld, die willen niet zeggen of mijn NAW gegevens van de bank zijn aangekomen. Ze weigeren het postadres te bellen en willen geen duidelijkheid verschaffen. Op deze manier lijkt het wel een criminele organisatie.

P

P.J Krijgsman

08-10-2021

0forum

levensverzekering

Verschrikkelijk bedrijf. Geen service. Jij wordt helemaal niet geholpen. Niet bereikbaar. Let op! Niet met Aegon in zee gaan

A

Annie

24-08-2021

0forum

Dierenverzekering

Ik heb vorig jaar toen mijn hond gezond was verklaar een dierenverzekering aangevraagd bij Aegon . Nu mn hond 1 jaar heeft en patella luxatie mankeert aan beide knieën ( waar hij dus niet mee Geboren is ) word de operatie niet vergoed ! De communicatie eromheen is ook waardeloos duurde weken eer ik überhaupt een antwoord kon krijgen ! Klantenkaart meerdere keer opgestuurd prijsindicatie wat je pas kan weten na bezoek orthopeed! Maar geen antwoord krijgen ! Nu is m’n hond geopereerd en word het niet vergoed !!! Ik vind het waardeloos . Dat ik niet eerder een antwoord heb gekregen . Sluit een verzekering af bij een gezonde hond dus dit hoort gewoon verzekerd te worden . Naar de diepte van de kniegroef kijken en het afschuiven op erfelijk vind ik schandalig !

E

Evelien

28-06-2021

0forum

afhandeling reparatie scherm Iphone Xs

Onder onze inboedelverzekering is het scherm van mijn Iphone Xs "gerepareerd". Volgens de voorwaarden ben je verplicht om dit via het bedrijf Dynafix te doen, anders betaal je een groot deel van de kosten zelf. Dynafix schrijft op haar website dat ze bij de reparatie gebruik maakt van officiële fabrieksonderdelen. Ik was dus akkoord om de reparatie via Dynafix te regelen. Na "reparatie" bleek het aanraakscherm echter niet te werken. Het scherm is vervolgens weer door Dynafix opgehaald en nagekeken. Het scherm is daarbij niet eens gecontroleerd en er is alleen een update van iOS uitgevoerd (had ik zelf ook al geprobeerd zonder resultaat). Ik het toestel vervolgens naar Apple gestuurd. Daar werd geconstateerd dat de reparatie met een imitatiescherm is uitgevoerd. Daardoor maak ik geen aanspraak meer op de garantie vanuit Apple. Vanwege de hoge kosten heb ik het scherm maar niet door Apple laten repareren en heb Aegon gemaild en verzocht om een oplossing waarbij er een officieel scherm wordt gebruikt. Na een maand eindelijk een reactie op mijn verzoek; zoek het maar uit met Dynafix. Inmiddels kan ik mijn toestel al 2 maanden niet gebruiken terwijl ik dit hard nodig heb. Ik ben nu aan het onderzoeken wat de juridische mogelijkheden zijn. Mijn advies is om geen verzekering bij Aegon af te sluiten. Ik ga ook zeker overstappen naar een andere inboedelverzekering.

S

Salim

04-06-2021

0forum

Tegenpartij

Ik ben tegenpartij en hun verzekerde is aansprakelijk en ben al 7 maanden zowat bezig om mijn schade van 900e nog wat uitgekeerd te krijgen , ze rekken of om precies te zijn  rekt al zolang en ze hebben alle troeven eruit gehaald en niets is over om nog te bedenken en nu hoor ik niets méér en wordt elke keer telefonisch afgescheept , 50 e-mails gestuurd onderhand en beweren niets te ontvangen en kan de verzekerde niet kwalijk nemen , hij is nu via contactpersoon al vaker bezig, maar ik ben rechtsbijstandverzekerd , jullie kunnen zolang rekken , maar ik zal overal continu mijn horrorervaring blijven delen vooral op het werk als ik toch aan het bellen ben tot ik mijn geld heb en zal nooit stoppen schandalig triest bedrijf

C

Charifa Tertar

18-09-2020

0forum

Autoverzekering met pechhulp

Daar sta je dan om 21u 's avonds met een lekke band langs de A27. Helaas nog geen reserveband achterin (auto net aangeschaft), maar gelukkig wel pechhulp... Denk je dan. Na 4x uit de telefooncentrale gegooid te zijn (melding extensie onbekend na keuze 1 pechhulp Nederland) uiteindelijk door een toevallig passerende bergingsdienst van de A27 weggesleept. Vervolgens 1.5 uur lang met 2 man de pechhulp geprobeerd te bereiken ivm akkoord op het maken van de band. Na 1.5 uur krijg ik door 's werelds slechtst getrainde en meest empathieloze klantenservicemedewerkster te horen dat mijn Onna Onna pechhulp (in 2017 overgenomen door Aegon) waarvoor ik al 9 jaar aanvullende premie betaal en meerdere keren gebruik van heb gemaakt, ineens geen pech meer dekt. Want ik zou nu ineens alleen verzekerd zijn als ik aangereden word. Wat een pech he! Ook al staat er op hun eigen website dat Onna Onna pechhulp, hulp biedt bij een lekke band, ook al betaal ik jarenlang premie, ook al staat het in mijn polis en op de groene kaart. Aegon geeft niet thuis en de onervaren troela aan de telefoon geeft geen sjoege. Inmiddels 2 uur later de band laten repareren door de bergingsdienst en 95 euro hiervoor betaald. Als de bergingsdienst mij niet had gezien dan had ik er nog een eeuwigheid gestaan! Om te janken dit. Gisteren gelijk de verzekering met zogenaamde pechhulp stopgezet. Nóóit meer Aegon voor mij, wat een vreselijke teleurstelling.

M

Marietje

19-07-2020

0forum

Hypotheek..

Eerst Woekerpolis genoten, en nu problemen met hypotheek oversluiten . Rente vast op meer dan 5 procent voor 30 jaar. Berekening boete in voordeel aegon.. Niets wordt meegenomen.. Zelfs verschil in rente percentage wordt bepaald op de nog lopende tijd ipv afgesloten tijd. . 0 medewerking, traag ondoorzichtig en bijkant onmogelijke expeditie. . Overal is een clausule voor in voordeel aegon. Grootste bedriegers in hedendaagse tijd. Grote Oplichters. Laat u niet oplichten en begin nooit aan aegon

M

Marco

03-01-2020

1forum

goede service

Niet de allergoedkoopste aanbieder voor ons maar wel de beste. Service gaat voor mij boven prijs, want je wil niet achteraf met de gebakken peren zitten. Onze rekeningen lopen nu via Aegon.

K

Karel

31-12-2018

0forum

Zeer tevreden over de dienstverlening van Aegon

Zeer tevreden over de dienstverlening van Aegon. Wij zijn al jaren klant en dat houden we zo. Hier helpen ze je gewoon nog echt als er iets is, ze denken met je mee en dat merk je aan alles.

F

F. Bakker

29-12-2018

0forum