Zwaluwhoeve

5.7

Bestellen

4.5

Service

4.7

Prijs

5.3

Levering

52.4%

Zou hier weer kopen

Zwaluwhoeve

Wilt u weten wat andere saunabezoekers van sauna- en wellnessresort de Zwaluwhoeve vinden? En of zij ervaring hebben met het online reserveren van de entree en arrangementen? Lees het allemaal hier. Ook kunt u uiteraard zelf een beoordeling achterlaten. Een heerlijk dagje ontspannen; wie wil dat nou niet? De Zwaluwhoeve is één van de bekendste en grootste sauna- en wellnessresorts in Nederland. Wanneer u begint met een dagje uit plannen en boeken, wilt u natuurlijk dat dit gebeurt zonder problemen. Ontspannen is het doel en het zou ook prettig zijn als de voorbereiding soepel verloopt. Lees daarom hoe anderen de Zwaluwhoeve ervaren. Ze hebben een uitgebreide website met een online reserveringssystemen voor entree, behandelingen en arrangementen. Heeft u al ervaring met online boeken?


Over de Zwaluwhoeve

De Zwaluwhoeve is misschien wel de meest bekendste wellnessresort van Nederland. Ze maken in ieder geval landelijk veel reclame omdat ze het meest centraal liggen in Nederland. Het resort is geopend sinds 2002 en ligt in het dorp Hierden midden op de Veluwe. Het resort is onderdeel van een wellnessgroep waar ook SpaPuur, SpaSense, de Veluwse Bron en Elysium tot toe behoren. De Zwaluwhoeve biedt diverse manieren aan om in luxe te ontspannen. Er zijn vele soorten sauna’s, baden en andere wellnessfaciliteiten. Daarnaast zijn er diverse beautybehandelingen en zijn er massages te boeken. Bovendien hoort bij het complex een 50.000 m2 grote tuin met buitensauna’s, een boomgaard en een aangelegd strand. Een hele dag verblijven is en compleet te maken door te lunchen of dineren in één van de vier restaurants.




Diensten

Op de website van de Zwaluwhoeve in het mogelijk om online een reservering te doen van de entree, behandelingen of arrangementen. Het is een uitgebreide website met veel informatie en vele wegen leiden naar Rome; oftewel, het is mogelijk om via diverse menu’s op de website een boeking te maken. Op de volgende manieren is het mogelijk om online een boeking bij de Zwaluwhoeve te doen:


•    Losse entree: kies voor alleen een entree boeken. Een hele dag entree voor 32,50 of een avondentree voor 19,95 (op het moment van schrijven geldt er een actie, nu 14,50).
•    Arrangementen: Er zijn diverse soorten arrangementen te boeken inclusief culinair aanbod, beauty- of wellnessbehandeling.
•    Losse behandelingen bijboeken: Naast de arrangementen kunt u er ook voor kiezen of losse behandelingen zelf bij te boeken naast de losse entree.
•    Abonnementen: Wanneer een bezoeker regelmatig in de Zwaluwhoeve komt, kan er een abonnement gekocht worden. Er kan gekozen worden voor speciale maandkaarten of diverse badenkaarten (zoals een 5- of 10-badenkaart).
•    E-ticket en acties: De Zwaluwhoeve heeft geregeld acties in samenwerking met partners waardoor u korting kunt krijgen op de entree en arrangementen. De actiecodes zijn in te vullen op de website, waardoor u alsnog online een boeking met korting kunt maken.


Naast het online boeken biedt de website veel informatie aan over het resort zelf en over overige diensten. Zo is er onder anderen informatie te vinden over partnervestigingen, praktische informatie, sauna en zwangerschap, massage opleidingen, giftcards en sauna rituelen. 


Klachten

U heeft de mogelijkheid om advies en tips achter te laten op de website via het contactformulier ‘Advies & Tips’. Heeft u een klacht over de geleverde prestatie en wilt u deze officieel indienen dan dient u de klacht binnen 48 uur kenbaar te maken en binnen 7 dagen te schriftelijk te bevestigen. Andere klachten naar aanleiding van de overeenkomst dienen uiterlijk binnen 14 dagen na constatering schriftelijk ingediend te worden. Er wordt in de algemene voorwaarden echter niet omschreven hoeveel tijd de Zwaluwhoeve zelf heeft om te antwoorden op de klacht. Wilt u een klein probleem of andere vraag snel beantwoord hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Zwaluwhoeve op telefoonnummer 088-0064844. 


Deel nu uw mening over de Zwaluwhoeve en help daarmee anderen op een ontspannen manier een juiste keuze te maken naar welk wellnessresort te gaan.


Hoe ervaren klanten de wellness, sauna, spa en resort De Zwaluwhoeve? Wanneer is het badkledingdag? Wat zijn de entreeprijzen, zijn er aanbiedingen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (21)

Entree plus behandeling

Voor de corona crisis een dag entree plus behandeling gekocht die helaas lange tijd niet door kon gaan. Uit eindelijk geprobeerd om de tickets weer geldig te krijgen toen het weer mogelijk was. Ten eerste zijn ze telefonisch niet bereikbaar wat het ik al heel slecht vind. Vervolgens ben je genoodzaakt om te mailen en moet je ruim een maand wachten op antwoord. Ticket werd wel weer open gesteld maar omdat ik momenteel zwanger ben was mijn vraag of de tickets tot na zwangerschap verlengd konden worden omdat ik nu niet kon gaan. Dit was niet mogelijk. Vond de klantenservice echt zeer erg slecht! Het enige wat ik telkens als antwoord kreeg was nee dit is helaas niet mogelijk! Als ik vroeg of ze mij telefonische te woord konden staan zodat ik mijn situatie beter kon uitleggen was het antwoord nee dit is helaas niet mogelijk. Vind het echt een zeer slechte zaak! Ze willen alleen maar geld verdienen en verder niks!

D

Danielle Stalenhoef

20-11-2021

0forum

Dagarrangement

Op de site van zwaluwhoeve hebben ze een overload aan aanbiedingen. Je kan zelfs kiezen tussen een entree prijs van 31,95 of 36,95, en je krijgt er precies het zelfde voor. Ook kan je kiezen voor een entree met lunch, ook voor 36,95. Ik dacht dat ik daarvoor gereserveerd had. Maar dit bleek niet zo te zijn toen ik bij het restaurant kwam en mijn bandje scande. Achteraf bij de balie moet ik dus gewoon volle mep voor mijn lunch betalen want "ik had de fout gemaakt en niet zij. Ik had het moeten controleren, en zij konden niet voor mij betekenen" omdat het systeem dat niet toeliet, maar ook was er in een bejegening totaal geen begrip. Zwaluwhoeve is megagroot opgezet. Er zijn geen knusse plekjes en het personeel zou echt een trajectcursus in service en klantenbejegening moeten volgen. Daarnaast is de overkill aan aanbiedingen veel te onduidelijk. Ik weet nu weer waarom ik de afgelopen 10 jaar niet ben geweest. En dit was nu echt de laatste keer.

E

Erik Klarenbeek

02-09-2021

0forum

Entree en consumpties

Voordat wij een dag naar de Zwaluwhoeve gingen probeerden wij om hun te bereiken. Helaas is er geen werkend telefoonnummer te vinden en op mails werd niet gereageerd. Lastig als je vragen hebt over je reservering.. Eenmaal in de sauna was het menu zodanig ingekort dat er nog maar 4 hoofdgerechten te krijgen waren. Op hun menu stonden meer dingen o.a. verschillende pizza's maar dit werd niet gemaakt. Van een sauna ben ik goed personeel gewend en fijne bediening. Helaas was bediening ver te zoeken, het was allemaal zelf service. Ook waren veel dingen vies / verrot zoals alle toilet deuren. Toen wij eenmaal toch één van de weinige hoofdgerechten hadden besteld (saté) zat hier een loempia bij waar het vet letterlijk uit droop. Ik ben naar iemand van het personeel gelopen om hier wat van te zeggen, het antwoord wat ik kreeg was ja mevrouw dit is in vet gebakken ik kan niets voor u betekenen. Hier betaal je dan bijna 20 euro voor! Wij allen zijn het er over eens dat wij niet nogmaals een bezoek zullen brengen aan de Zwaluwhoeve, wat eerder één van mijn favoriete sauna's was.

J

Josien Jongsma

04-08-2021

0forum

Spa tickets

Ze communiceren niet, wanneer je hun klantenservice benadert dan komen ze niet met antwoorden maar met leugens (zoals dat m'n in 2020 gekochte ticket al gebruikt was in 2019 en daardoor niet meer bruikbaar is?), ben al 2 maanden bezig om 3 problemen die door hun zijn veroorzaakt op te lossen, iets wat letterlijk in één dag gedaan kon worden. Spa is bedoeld om te ontspannen van de dagelijkse stress, maar zij presteren erin om mijn stress te vertienvoudigen met hun bar slechte klantenservice, die tegenwoordig niet meer telefonisch te bereiken is.

A

Alix

12-06-2021

0forum

Vraag voor zelf eten mee te mogen nemen i.v.m. dieet.

Wil naar de zwaluwhoeve gaan, maar zelf etenswaren meenemen is niet toegestaan, en op het ogenblik is het restaurant niet geopend. Nu kun je buiten op de parkeer plaats wat nuttigen in de vorm van candybars ed. Maar ik ben diabetes en ben genoodzaakt op op gezette tijden iets van brood te eten of een plak koek, tevens moet ik als mijn suiker niveau te laag wordt direct wat nemen. Heb geen tijd om naar buiten te gaan. Nu willen ze alleen toestaan om een candy bar mee te nemen maar ander eten niet. Nu is voor mij onmogelijk daar naar toe te gaan, wordt als diabetes niet welkom geheten. Heb al diverse mails gestuurd maar men wil mij niet tegemoet komen. Het gaat hun alleen om geld (verdienmodel) en verder niets, alleen geld binnen harken, maar er niet voor de klanten zijn. Ik voel dit als discriminatie. Dit naar de consumentenbond (klantenkompas). Tot op heden geen reactie van de Zwaluwhoeve ontvangen.

H

Hartger Bosman

29-11-2020

0forum

wellness dag entree

Zwaluwhoeve is een mooi groot en schoon sauna complex. Ik kom hier vaker, maar zou hier in de corona periode NIET meer naar toe gaan. Dat zij, net als ieder ander, zich aan maatregelen moeten houden ivm corona snap ik helemaal. Alleen de manier waarop dit is vormgegeven bij de zwaluwhoeve is geen service. Het komt er namelijk op neer dat je nu maar met een bepaald aantal mensen in een sauna of hottub mag. Dit betekent dat je soms 30 minuten of langer moet wachten voordat je ergens in kan!! en daar betaal je dan nog 30 euro per persoon voor.... Niet erg klantvriendelijk. Of laat minder mensen binnen zodat er voor die mensen die binnen zijn, genoeg plekken zijn in sauna's en hottubs, of maak de kaarten (een stuk) goedkoper!! Eten is ook erg prijzig, 6,50 voor een kleine smoothie, Duur dagje zo en niet heel ontspannen met al dat wachten

M

michelle roeleveld

24-08-2020

0forum

Wellnessarrangement

Arrangement geboekt met 2 behandelingen. Moest eerst een "jeepsafari" over de totaal vervallen oprit doen, vol diepe kuilen met water. Bij binnenkomst 20 minuten in de rij bij de receptie. Open, gemengde kleedruimtes. Tijdens het omkleden mijn twee handdoeken gestolen waar ik bij stond (niet gezien). Stèrvenskoud in het hele gebouw. Doolhof van hokjes en drukke gangen. 1 verwarmd bad buiten in de regen. Kruidenbad en warm dompelbad koud. Hottubs alleen buiten. Tijdens beide behandelingen kwam er iemand binnen rommelen in de kastjes en een gehele voorradkast bijvullen o.i.d. Zeer storend! Lunch kost een fortuin. Behandelingen zelf matig. Na de behandelingen meteen naar huis gegaan vanwege de kou en dit gemeld bij de receptie; ze dachten dat het door de Noorderwind van die dag kwam... Geen enkele reden om hier ooit weer heen te gaan, vreselijk.

D

Debbie

08-03-2020

0forum

Dagje wellness

Veel geweest en was ooit goed. Nu echt slecht en vooral de horeca is het verdienmodel. Horeca dubbel te duur en nu ook nog zelfbediening. Temp sauna's te laag. Baden veel te koud en in bepaslde ruimtes hebben ze de verwarming maar vast uitgezet terwijl je daar schaars gekleef loopt. Brrrr. Op alles wordt bezuinigd. Nooit meer.

E

Edith

19-02-2020

1forum

Entree zwaluwhoeve

- veel te weinig sauna's en die waren ook nog eens niet fijn qua temp! Gem.75 graden! Veelste weinig dus - eten&drinken is zelfbediening - erg nat/glad overal ipv ff droog trekken werd er n klapbord opgezet + goede prijzen,het eten was okee (vers bereid)

W

wendy

12-01-2020

0forum

Dagentree

Vandaag een dagje zwaluwhoeve gedaan. Viel ons op bepaalde vlakken erg tegen. Geen uitleg over de kluisjes, dat je eerst moet scannen met je bandje. Vervolgens geen personeel te vinden. Wat inhoudt dat je terug moet naar de receptie beneden, waar een enorme rij staat.( in je badjasje) De vloeren in de kleedkamers en verschillende sauna’s waren vies van stof en haren. In het restaurant namen we soep en een broodje€14. Maar op tafel staat een aanbieding voor €12,50. Komen we bij de receptie, vragen we wat ze gerekend hebben. De volle prijs. Wat blijkt? Je had bij entree sochtends om 10 uur al moeten zeggen wat je smiddags wil eten. En ook allebei hetzelfde moeten kiezen, heel vreemd. De gastvrijheid is heel ver te zoeken in deze sauna. Ook met afrekenen ging het niet goed. Heel jammer want het was een leuke dag met vriendinnen. Maar de volgende keer niet meer hier denk ik.

L

Loesje

30-12-2019

0forum

Saunaentree

Pluspunt is alleen de entreeprijs. Verder achterstallig onderhoud. Nergens saunamedewerkers te bekennen. Geen bediening meer in het restaurant maar wel 4,40 vragen voor een glaasje wijn. Broodje? 8,25 meneer. Ik ga hier niet meer heen.

M

Martin

29-11-2019

0forum

bon zwaluwhoeve

Als diverse malen hebben wij tot tevredenheid een bon gekocht om naar de Zwaluwhoeve te gaan. De laatste tijd zijn we minder tevreden. Een behoorlijke groep Marokkanen van tussen de 25/30 maakt heel veel herrie, en viel gisteren ook een meisje lastig. Eén van de Marokkanen wilde een meisje afdrogen. Het is dat wij als volwassen vrouwen eromheen gingen staan, anders weet ik niet hoe dit afgelopen was. Geen enkele medewerker te bekennen. Waarom wordt zo'n groep tegelijk binnen gelaten? Werken heel ergerlijk. En het is geen discriminatie, want als het een groep blanke jongeren was geweest hadden we ons ook geërgerd.

C

Corina Lebon

13-11-2019

0forum

Saunadag

Zwaluwhoeve valt voortaan tegen. We kwamen ervoor uit Eindhoven, maar de Zwaluwhoeve gaat echt achteruit. Er heerst een echte vliegenplaag; is blijkbaar al langer aan de hand, maar blijkbaar nog niet aangepakt. Over zwarte vliegen: restaurant binnen, zitgedeelte buiten, rustruimte met open haard, bij klankschalensessie ... overal dus. Drankarrangement gekozen; blijkt dit alleen te bestaan uit de frisdranken uit de tap en koffie/thee uit automaat (allemaal zelfbediening). Geen watertesten zien uitvoeren gedurende de dag. Complex oogt ook niet schoon en hygiënisch. Bezoekers zijn lawaaierig en druk (zwembadpubliek) in stoom- en sauna's en hier wordt niets van gezegd door het personeel. Er was een Herfstactie, waar klankschalen bij hoorde. Deze werd gehouden in een andere, grotere ruimte terwijl je rechtop in een stoel zat. Dit zodat er meer mensen tegelijk in konden. Onacceptabel ! De Oosterse beleving werd ook volgepropt met bezoekers, die zo hard met elkaar aan het praten waren als in een café; de saunamaster zei er niets van ! Voortaan maar geen actie meer voeren en gewone prijzen hanteren, want deze Herfstactie is een echte afrader. Het smoezelen van 1 uur, duurt in feite maar 45 minuten. Het onderdeel masseren werd echt afgeraffeld: vingers en tenen werden niet aangeraakt, maar opgetild en weer neergelegd. Dit was altijd zo'n fijne beleving, waar we graag Euro 14,95 voor betaalden. Alweer een tegenvaller ...

H

H Kluitmans

27-10-2019

0forum

Xxx

Jammer dat jullie nu een heel duur zwembad zijn geworden en bijna alleen maar badkledingdagen hebben. Heeft toch niks meer met een sauna te maken. En veel te duur om iets te eten en te drinken. Ben ik bij een normaal zwembad toch iets goedkoper uit. Het is vaak ook veel te druk en er wordt veel gekletst in de sauna s.

A

Anita

28-08-2019

0forum

jammer maar te duur.

Ze zeggen wel is vroeger was alles beter, nou bij deze sauna klopt dat wel, zeker als het gaat om de prijs. Vroeger was er het lunch buffet, met melk, karnemelk, thee en koffie, de drankjes gingen er af maar de prijs bleef gelijk, later ging ook het lunch buffet weg, maar men beloofde dat het terug zou komen, nou nee hoor, daar voor in de plaats een culinaire markt. Mijn zien ze daar niet, ik schrik mij kapot van de prijzen, bv 2/3 boterhammen met 2 kroketten voor bijna 12 euro of een glaasje warm water met een blaadje muntthee 3.70 euro. Of bv een schaal salade met geitenkaas in het verleden 10.95 dat was best wel te doen, nu 12.95 maar de nootjes die er toen bij zaten hebben ze er afgehaald, en het sausje wat er toen gratis zat daar moet je nu voor betalen. Zit je buiten op het terras en wil je iets van de kaart dan komen ze dat netjes bij je brengen, maar wil je bv tomatensoep die er wel is maar niet op de kaart staat dan moet je die zelf binnen gaan halen, wat bedoel je met klantvriendelijkheid. Ja vroeger was het bij de zwaluwehoeve veel beter.

J

jansen

18-10-2018

0forum

Na de brand

Onlangs zijn we naar de Zwaluwhoeve geweest. Dit was na de brand. Alle begrip voor de geleden schade, maar er was nauwelijks ruimte om te relaxen. De krappe ruimte die er was werd gebruikt door gasten die een lange tijd lagen te pitten. Dit zou toch niet moeten kunnen vind ik. Dus wat te doen na een sauna sessie? Jammer.....

M

Marijke Visserman

07-03-2018

0forum

Na de brand

Onlangs zijn we naar de Zwaluwhoeve geweest. Dit was na de brand. Alle begrip voor de geleden schade, maar er was nauwelijks ruimte om te relaxen. De krappe ruimte die er was werd gebruikt door gasten die een lange tijd lagen te pitten. Dit zou toch niet moeten kunnen vind ik. Dus wat te doen na een sauna sessie? Jammer.....

M

Marijke Visserman

07-03-2018

0forum

Vaak naar de sauna

Ik ben een fervent saunaganger en kom graag bij Zwaluwhoeve (maar ook bij andere sauna's) voor de rust en de heerlijke sauna's. Tegenwoordig mijd ik wel de weekenden, dan is het soms redelijk druk en voor mij is dat een domper; ik kom juist voor rust, niet voor mensen die dan gaan zitten "bijkletsen" in de sauna's. Maar vooral op doordeweekse is Zwaluwhoeve echt ene prachtige en rustgevende plaats. Ik merk aan mijn gezondheid dat regelmatig saunabezoek mij bestendiger maakt tegen verkoudheden en griepjes en voel me altijd een stuk beter als ik weer eens geweest ben.

L

Lotte Zwiers

09-05-2017

0forum

een van mijn favoriete sauna's

ik kies altijd voor een aanbieding ergens, anders vind ik het best duur, zo'n dag. maar zwaluwhoeve is echt wel een van mijn favoriete sauna's! ze hebben veel lekkere dingetjes hier en de sauna is gewoon schoon (dat heb ik wel anders meegemaakt bij andere sauna's.....) Ik vind het personeel ook vriendelijk, maar ook een beetje zakelijk.

J

j. de lange

10-03-2017

0forum

In de winter naar de sauna is het beste!

Fantastische dag gehad, heerlijk ontspannen. Elke sauna is net weer een beetje anders. Heerlijk ook om met koud weer naar buiten te kunnen lopen, nog helemaal nagloeiend van de sauna. Dus mijn tip: ga nu het nog lekker koud buiten is!

M

Melissa Gravesande

03-02-2017

0forum