Zoover

5

Bestellen

5

Service

5.1

Prijs

4.9

Levering

37.5%

Zou hier weer kopen

Zoover

Zoover geeft een overzicht van beoordelingen (reviews) van vakanties voor en door reizigers. Op de website van Zoover kunnen reizigers beoordelingen geven van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en nog vele andere accommodaties. Zo kan er door reizigers gezocht worden op de meest kindvriendelijke campings van Spanje, de beste hotels voor een stedentrip in London, de hotels met de beste prijs/kwaliteitverhouding of een totaal andere vakantie waar je graag meer informatie over zou willen lezen. Al deze beoordelingen zijn terug te vinden op de website van Zoover. Ook zijn er vakantiefoto’s van accommodaties en bestemmingen te zien bij Zoover.

Wat biedt Zoover?

Zoover biedt inzicht in miljoenen reviews van vakantieadressen. Te denken is aan reviews van:
-    Goedkope vakanties;
-    Zonvakanties;
-    Verre reizen;
-    Autovakanties;
-    Stedentrips;
-    All-inclusive vakanties;
-    Last-minute vakanties;
-    Hotelaanbieders;
-    Vakantiehuizen en bungalows en;
-    Campings.


In totaal zijn er meer dan 3,2 miljoen onafhankelijke en recente reviews geschreven over meer dan 400.000 accomodaties over heel de wereld. Hieronder vallen hotels, campings en zelfs kastelen. Daarnaast zijn er meer dan 900.000 tips van reizigers zodat nieuwe bezoekers zoveel mogelijk uit hun vakantie kunnen halen.


Ook biedt Zoover een overzicht van reviews van de populairste zonbestemmingen, zoals: Tenerife, Lanzarote, Madeira, Azoren, Gran Canaria en Marokko. Daarnaast zijn er ook vele reviews van populaire wintersportbestemmingen als: Winterberg, Gerlos, Val Thorens, Saalbach en Flachau.

Aanbevolen door Zoover

Als je niet meer zo goed weet waar je op vakantie wilt en door de miljoenen reviews niet meer weet waar je naar zoeken moet, biedt Zoover aanbevolen accommodaties. Daar staan een aantal accommodaties met veel reviews zodat je niet ver hoeft te zoeken om toch een leuke vakantie uit te zoeken die ondersteund is door reviews van vele bezoekers.

Zoover tips

Mocht je nog steeds geen idee hebben waar je naar toe wilt in je vakantie. Dan biedt de website Zoover Tips. Hier staan tips van Zoover medewerkers om je inspiratie te geven voor je volgende vakantie. Zo kun je optimaal genieten van een goede vakantie, je keuze ondersteund door de medewerkers van Zoover.

Wat belooft Zoover?

Zoover belooft meer dan 3,2 miljoen eerlijke, onafhankelijke en recente reviews van reizigers zoals jij. Daardoor wordt een eerlijk, niet-commercieel ondersteund beeld van een bestemming gegeven zodat je weet waar je aan toe bent als je de bestemming boekt.

Zelf een review toevoegen op Zoover

Was je vakantie niet helemaal naar wens? Of heb je juist een geweldige vakantie beleefd? Dan kun je dit andere mensen laten weten door een review te plaatsen op Zoover. Zo help je anderen een weg te vinden in de miljoenen accommodaties die te boeken zijn.

Wat is uw mening over Zoover?

Heb je dankzij Zoover een heerlijke vakantie beleefd? Heb je juist dankzij Zoover een helder beeld gekregen van de bestemmingen waar je tussen twijfelde? Laat dit aan andere mensen weten door een review over Zoover achter te laten. Zo laat je zien wat je waardeerde bij Zoover en wat je misschien liever anders had gezien.


Begint uw vakantie bij Zoover? Misschien wel of niet! Lees eerst ervaringen zodat u weet waar u aan begint en met een gerust hart op reis gaat! Lees meningen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

B&B Dalauro (Eys in Zuid-Limburg)

Wij hebben vier dagen in de B&B Dalauro van Rob en Nathalie gelogeerd. Wat een verademing was dit. De geweldig mooie accommodatie, de enorme gastvrijheid en alles tot in de puntjes schoon en verzorgd. Op vrijdagavond hebben wij samen met de andere gasten genoten van een overheerlijk viergangen diner dat door Nathalie en Rob zelf was bereid. Ronduit genoten en wat ons betreft een tien met een griffel! De kunst zit h’m in het weten te onderscheiden van anderen B&B’s. Dit is waartoe Nathalie en Rob zeer goed instaat zijn. Nogmaals onze dank voor het fijne verblijf!

N

Norbert en Jojanneke Rietveld

18-09-2023

0

Levensbedreigende ziekte tijdens vakantie in Hurghada, geen steun van Zoover

Bescherm uw kinderen tijdens de vakantie in Hurghdada Tijdens onze vakantie in Pickalbatros Aqua Vista hotel juli 2023, werd onze dochter van 6 besmet met de e.coli bacterie. Dit leidde al snel tot het HUS syndroom, een levensgevaarlijke ziekte waardoor onze dochter bijna stierf. HUS is geen voedselvergiftiging, reizigers diarree of salmonella besmetting maar een levensbedreigende ziekte waarbij acuut nierfalen optreedt en de rode bloedcellen sterven. Het is extreem gevaarlijk voor jonge kinderen omdat hun afweersysteem nog niet volop ontwikkeld is. De besmetting is gebeurd tijdens het eten van vlees bij een show in Pickalbatros hotel Neverland waar wij te gast waren voor een avondvoorstelling. 24 uur later werd onze dochter ziek, de incubatietijd van e.coli. Onze dochter kwam op intensieve zorgen terecht en kreeg 4 dagen nierdialyse met bloedtransfusies om haar leven te redden. Na een week was ze stabiel om met de luchtambulance naar België gebracht te worden waar ze nog drie weken in het universitair ziekenhuis verbleef en nierdialyse nodig had. We hebben dit uitvoerig uitgelegd aan een Aqua Vista manager en via mail achteraf maar kregen nooit een officiële reactie, steun of hulp van Aqua Vista of Zoover. We houden Pickalbatros group verantwoordelijk voor wat er gebeurd is. De veiligheid van onze kinderen kan niet afdoende gegarandeerd worden. Toen onze dochter op intensieve lag hebben we Zoover ingelicht en om hulp gevraagd. De enige reactie, die we tweemaal toe kregen, was dat we geen klacht hadden ingediend tijdens onze vakantie periode en Zoover niets kon doen. Onze prioriteit lag vanzelfsprekend bij onze dochter die in levensgevaar was. Wij voelen ons zéér in steek gelaten door Zoover. Deze besmetting is geen alleenstaand geval.

K

Koen Peeters

14-09-2023

0

We zitten er niet op te wachten maar gaan het uitbesteden.

Website werkt niet naar behoren krijgen wel de kosten. Vorige week hebben wij een boeking gedaan, de website van Zoover gaf aan dat dit op de 14e zou gebeuren. In de mailbevestiging staat de 18e. Direct contact opgenomen met Zoover en na een halve week krijgen we een omboek-rekening van ruim 800 euro of bijna 700 om te annuleren. We hebben nu de vakantie laten omboeken om hem toch door te laten gaan, omdat opa en oma in hetzelfde hotel zitten. We voelen op zwaar opgelicht door jullie. Hebben totaal geen zin in meer gezeur maar gaan dit nu toch uitbesteden, zodoende kan een onafhankelijke partij er naar kijken. €800 is serieus veel geld. Als iemand van Zoover dit leest, kijk even naar de redelijkheid van deze hele situatie (boekingsnr 471233) en benader ons alsnog om een compromis te sluiten.

M

Mischa Groenen

05-09-2023

0

Vakantie geboekt

VOOR ONS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER EEN REIS VIA ZOOVER!! Zoover bied dus reizen aan van FTI (een Duitse reisorganisatie). Deze reisorganisatie is niet aangesloten bij SGR en dus kun je bij eventuele klachten vrij weinig!! BOEK HIER DUS OOK NOOIT!! Zoover zelf geeft echter ook niet thuis en fungeert alleen maar als tussenpersoon en mailt dus onze klachtenmails daar naar FTI en vice versa.... (Lekker makkelijk natuurlijk) Wij hadden met het gezin een heerlijk vakantie in gedachten toen wij onze reis naar Turkije boekte. Speciaal gevraagd naar een kamer op de begane grond vanwege mijn gezondheid. Eenmaal aangekomen in het resort werd onze grootste nachtmerrie werkelijkheid, het was geen 5 sterren resort zoals het resort claimde, maar eerder een 2,5 sterren resort met een kamer op de 6e verdieping (letterlijk de zolder). Airco's die kapot waren, eten wat niet goed gaat was, deuren en kozijnen die kapot waren het was werkelijk waar niet te geloven. Tot 3 keer toe van kamer verandert tot we eindelijk een kamer hadden met werkende airco(de kamer zelf was helaas nog steeds een drama) en nog steeds op de 3e verdieping! Wij FTI benaderd en alles uitgelegd en hun zouden gaan kijken naar andere opties. Helaas kwamen ze met één optie (pas na 2dgn) maar dan moesten we wel even €800 extra afrekenen...... DAT IS TOCH DE WERELD OP ZIJN KOP!!!! Na 4dgn gesteggel zijn we niet verder gekomen dan een klachtenformulier en meer niet, oftwel jullie zoeken het maar uit. Nu eenmaal thuis komen ze na een hoop gemail en gedoe uiteindelijk (ze begonnen met €100) met een vergoeding van €320 (20% van de accommodatie prijs). 20% van 5 sterren is 4 sterren en dit resort is zeer zeker geen 4 sterren waard, maar eerder 2 en misschien met heel veel geluk 3 sterren!! Zoover zegt het maar te accepteren omdat dit, zoals FTI zegt, hun laatste kwijting is.... Belachelijk en ik vraag me toch echt af of Zoover geen verantwoordelijkheid draagt in deze en aan welke kant hun staan.. De kant van de klant of de kant van zakkenvullen... en dit alles neigt toch heel erg naar het laatste..

R

R.d.Goes

24-08-2023

0

Santa susanna malgrat de mar

Zeer zeer zeer slecht! En zoover laat je in de kou staan! Zelf mensen met hart problemen! Schaam jullie! Dat jullie mensen hun geld aftroggelen die daar zo kei hard voor gewerkt hebben! Opichters!

R

Raymond

05-08-2023

0

All inn reis naar Turkije

Reis 1 dag na boeking moeten annuleren wegens onverwachte ziekte van familielid. Annulatiekost €1797,69 euro?!!!!! van de betaalde € 2.868,49 met genomen annulatieverzekering. Zoover telefonisch niet bereikbaar voor dergelijke zaken, probeer ook eens de chat via whatsapp, een echte grap, dus enkel per mail en verwijzen je door naar de touroperator FTI Touristik GmbH omdat zij het bedrag van annulatie bepalen en deze verwijzen je dan weer door naar zoover die je niet kan helpen want zij bepalen het bedrag niet. Boeken en betalen = zeer gewillig, maar wijzigingen en onverwachte annulatie => ECHTE MAFFIAPRAKTIJKEN! NOOIT of te nimmer met zoover of FTI boeken want ze lachen je gewoon uit aan de telefoon alsof dat normaal is 1800 euro van mensen te stelen. Neem ook zeker geen annulatieverzekering want helpt toch niet. Voor ons geld zijn we goed maar voor al de rest ben je gewoon een nummertje dat de kas spijst en zoveel mogelijk uitgebuit zal worden bij wijzigingen. Daar kicken ze op! OPGELET VOOR DEZE DIEVENBENDE

M

Magali Schaubroeck

01-08-2023

2

Vakantie geboekt

Al dagen bezig met de klantenservice om een naamswijziging. Ze sturen je van het kastje naar de muur, klantenservice is klant onvriendelijk. Puntje bij paaltje kan je zelf alles regelen

R

Rianne

16-05-2023

0

Vakantie naar Turkije.geboekt via zoover nooit nooit nooit meeeeer ?

B

B Wolthuis

30-10-2022

0

Hotelkamer boeken

Paar maanden geleden een hotel geboekt in Spanje met 4 personen en 2 kamers. Hotel ona brava in Santa Susanna. Eenmaal bij het hotel aangekomen ma 8 aug 2022 geeft het hotel aan dat zoover geen 2 kamers heeft doorgegeven maar een 4 persoons kamer. Aangezien wij 2 stellen zijn zit je hier niet op te wachten. Het hotel wou ons op alle manieren helpen maar het moest even geregeld worden vanuit zoover. Anders konden ze bij hotel ona brava het niet omboeken. Meerdere keren gebeld met zoover maar hier wouden ze niks doen!. We moesten maar een email sturen. Toen met zoover gemaild. Maar de fout lag niet bij hun, op hun manier en ze wouden niks doen. We moesten ons maar redden. En werden gevraagd om niet meer terug te emailen. Zeer zeer slecht van zoover. Ze sturen je van het kastje naar de muur, en bieden hele andere diensten aan dan waar je voor betaald. Op onze voucher staat duidelijk dat er 2 persoons kamers zijn geboekt. de service van zoover is onbeschoft Zeer zeer slecht. Na 8 dagen hebben ze niks opgelost en laten ze hun klanten met de problemen zitten

T

Thijs

15-08-2022

0

Geboekt naar Eftalia Ocean

Ik las de reviews op Zoover en toen kon ik er ook boeken. Goedkoper ook nog. Heb nog de klantenservice gebeld en aardige dame aan de lijn gehad. We gaan in de meivakantie dit jaar.

J

Josine

11-02-2022

0

Geboekt voor zomer 2022

Helaas kregen we pas later te lezen dat we met Pegasus vliegen wat wij absoluut niet willen. En willen graag met een andere maatschappij helaas vragen ze over veel geld voor om te annuleren dat zie ik bij andere bureaus wel anders! Dit is voor ons de eerste en ook zeker de laatste keer boeken bij zoover

S

Sharona

23-01-2022

0

All in 3 daags Bonte Wever

Het verblijf bij de Bonte Wever was ronduit abominabel. Derhalve een slechte recensie achtergelaten op de Zoover site. Blijkbaar worden deze gescreend door het bedrijf want er is niks geplaatst.

B

B

01-08-2021

0

Slechte ervaring

Park berkenrhode Wekerom Veluwe ..prachtig Nou kom er voor je rust ..niks te doen ..grand café meer dicht dan open ..en als het op e n was zaten er 4 mensen ..ongezellig en dan nog dubbel afrekenen ook Slappe patat ..salade oud Nee nooit meer ..de ontvangst was geweldig alles perfect..Nou nee nooit meer

A

Ann

13-12-2018

0

Vakantie naar Kos

We zijn met Zoover naar Kos geweest. Het was een aanbieding, met vlucht en hotel. Supergoedkoop. De reis was goed verzorgd. De kamers waren echt best wel groot en mooi, ruim ingericht. Kos is trouwens een prachtig eiland, er is veel te doen daar.

C

Chantelle Loos

20-01-2017

0

Lastminute vakantie naar Spanje

We hebben net een lastminute reis naar Spanje geboekt. Afhandeling ging snel en overmorgen vertrekken we al. Ook handig om de beoordelingen gelijk te lezen op Zoover over de accommodatie.

K

K. Dubois

10-08-2016

0

Canarische eilanden in de Kerstvakanti

Heerlijke vakantie geboekt, gevonden via Zoover, voor de Canarische Eilanden, afgelopen Kerstvakantie. Ontzettend van genoten, het was heerlijk. Goed weer, fijne accommodatie en zelfs de vlucht ging goed. Wel een beetje eenzijdig eten in het ontbijtrestaurant en toch wel te koud om te zwemmen, maar daar konden we best mee leven!

F

Familie de Smet

18-01-2016

0