Weekendesk

5.9

Bestellen

4.9

Service

6.2

Prijs

5

Levering

45.5%

Zou hier weer kopen

Weekendesk

Wat is Weekendesk en wat was uw ervaring met hen? Of hoe hebben de consumenten het ervaart. We verzamelen reviews over bedrijven en winkels van consumenten die eerder daar een product hebben gekocht of gingen winkelen. Wij als NederlandReview hebben dus verschillende reviews van verschillende echte klanten op onze portaal waar u kunt zien of Weekenddesk een goede professionele organisatie is die u helpt met het regelen van een leuk weekendje weg met de familie voor een acceptabel bedrag. Wij als NederlandReview zijn een onafhankelijk platform waar de mensen hun reviews dus kunnen achterlaten. Hiermee winnen we informatie voor de consumenten die ooit Weekenddesk heeft benaderd om zelf een weekendje weg te zoeken. Zoals ik al eerder aangaf, hoe was uw ervaring met Weekendesk? Waren ze klantvriendelijk tijdens de onderhandelingen? Waren de verhuurde huisjes mooi en was het netjes? Met de reviews op onze site kunt u dus zien wat consumenten van Weekendesk vonden.

Over Weekendesk

Weekendesk is opgericht in 2001 en is de nummer 1 op het gebied van weekendjes weg en korte thematische verblijven (wellness, gastronomie, ontspanning, avontuur…) Sinds haar oprichting hebben ongeveer 1 miljoen mensen een weekendje geboekt via Weekendesk. En ze zijn van plan om deze missie voort te zetten: na leider te zijn geworden op de Franse, Belgische en Spaanse markt zetten ze hun ontwikkeling voort met de lancering van websites in Italië en Nederland!

Herken je het gevoel.. je even een weekendje weg wilt, maar je niet weet waar je moet zoeken? Het aanbod op traditionele websites is te duur, te ver weg, of te klassiek. Na uren zoeken, blijf je maar thuis, want je vindt niet waarnaar je opzoek was. Weekendesk vond hiervoor de oplossing.


Diensten

Bij Weekendesk worden de hotelfaciliteiten en de activiteiten inbegrepen in jouw arrangement, nauwkeurig beschreven. Bovendien wordt de beschikbaarheid van de hotels voortdurend upgedated. Ook schenken ze bijzonder veel aandacht aan het selecteren van hotels. Slechts 1 op 10 hotels in België en buurlanden wordt op de site van Weekendesk toegelaten. Ten slotte worden alle klantenbeoordelingen over het bedrijf in alle transparantie gepubliceerd zodat je zelf in alle objectiviteit kunt oordelen.

Het hoofdkantoor van Weekendesk is gevestigd in Parijs tevens hebben ze een vestiging in Barcelona. Het team van Weekenddesk bestaat uit ongeveer 120 medewerkers in totaal. En ze hebben allemaal slechts één passie: Jou een prettig weekend bezorgen! Hun taak bestaat uit het identificeren van de meest aangename hotels, het verwerven van partners, het creëren van unieke arrangementen, en natuurlijk het onderhandelen van de prijs


Klachten

Zin in een weekendje weg? Heb je hulp nodig bij je boeking? Een vraag aan Weekenders? Vóór, tijdens en na uw boeking staat het team van Weekenders voor u klaar om al u vragen te beantwoorden en te helpen. U kunt ze contacteren via een formulier die op hun site staat, maar u kan ook van maandag tot en met vrijdag hun telefonisch bereiken van 08:00 – 22:00 en op zaterdag van 09:00 – 19:00.
Heeft u ooit een klacht gehad en heeft u het ermee besproken met Weekendesk? Laat uw ervaring weten met deze organisatie voor de andere consumenten die interesse hebben in een vakantie.


Onafhankelijke ervaringen van klanten die u voorgingen. Leuke weekendjes weg en makkelijk geboekt, of juist niet? Weet waar u aan begint en lees ervaringen bij NederlandReview

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (33)

Weekendje België

Arrangement zelf was niet zoals beschreven. Probeer je achteraf het probleem met de klantenservice op te lossen? Veel geluk dan, antwoorden amper na enkele weken, na 5 maand is het probleem nog steeds niet verholpen. Wees gewaarschuwd en zoek een andere website om te boeken.

Y

Yenthil De Smet

12-09-2022

0

Weekendje weg Spanje

Veruit de goedkoopste deals. Ik kreeg een kamer met ontbijt, champagne & chocolaatjes voor slechts 10 euro meer dan booking.com Zeker een aanrader om hier te boeken voor een minivakantie.

T

Thijs

16-03-2022

0

2 nachtjes Antwerpen

Online 2 nachtjes antwerpen geboekt. Op dag van vertrek mailtje en belletje ontvangen dat er " dubbele boeking" was en dat ze de reservering moeten annuleren... 3 nieuwe opties ontvangen... buiten Antwerpen... Ik snap dat het drukke periode van het jaar is, en dat er weinig alternatieven zijn, maar het gemak van annuleren is onvoorstelbaar. En dat het uberhaupt mogelijk is om online dubbele boekingen te hebben is natuurlijk niet meer van deze tijd. nooit meer via weekendesk boeken dus

W

Ward

28-12-2021

0

Hotel overnachting

Wil vraag stellen aangaande reservering, velen malen geprobeerd te bellen maar wordt niet opgenomen...

J

Johan

20-11-2021

0

2*2 nachten in les 5 ourthes in de Belgische Ardennen (2 koppels)

De boeking was gemaakt en bevestigd met een hotelvoucher van Weekenddesk. Enkele dagen later meldt weekenddesk mij per mail dat er een "prijsbug" was in hun systeem en dat ik binnen de 24u 720 euro moet bijbetalen, zoniet annuleren ze de boeking. Dit lijkt me juridisch verre van correct. Ondanks het versturen van een voucher maakt Weekenddesk ineens wegens eigen fout de boeking veel duurder dan was aangegeven op hun site bij de boeking. Volledig onbetrouwbare firma dus.

M

Marie-Gabriëlle Van Belle

30-06-2021

0

Weekendje weg

Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie zeg. Ik wil mijn reservering annuleren. Als ik mijn reserveringsnummer in tik wordt de verbinding verbroken. Als ik jullie gewoon wil bellen wordt na een lange wachttijd de verbinding verbroken. Ik boek nooit meer iets bij jullie, stelletje boeven zijn jullie !!! Mensen , jullie zijn gewaarschuwd !!

K

Kiesbrink

19-04-2021

1

Hotel voor paaspop

Wilde mijn geld retour vanwege afgelast evenement maar werd gedwongen een voucher te accepteren. Na dreigen met advocaat na 3 maanden geld terug.

R

Ruben Donker

09-12-2020

0

08-09-2020

geboekt 2 nachten ontbijt en diner ,na betalen voucher ontvangen met 1diner,gebeld naar weekendesk ja dit is juist zeggen ze ,onbetrouwbaar bedrijf.

H

huisert h

13-10-2020

0

Erfgoed bossem te Lattrop, 3 nachten sterrenkubus kamer

Onbetrouwbaar. Weken tevoren geboekt en betaald. 1 dag van tevoren afgezegd. "Zogenaamd" wegens overboeking. Schandalig.

R

Roel de Jonge

06-09-2020

0

Overnachting

Overnachting geboekt voor scherpe prijs via weekendesk. Betaling via credit card en die werd, op zich terecht, direct afgeboekt. Kort voor de daadwerkelijke dag van overnachting kregen we bericht dat het hotel overbooked was. Er was geen afstemming met het hotel geweest. Lekker professioneel en leuke eerste (en laatste) kennismaking met deze organisatie. De beloofde terugstorting op mijn kaart laat nog altijd op zich wachten. Dat kan kennelijk niet snel. Zo zie je maar weer, goedkoop is duurkoop.

L

Loeffen

16-07-2020

0

verblijf hotel aalst

wegblijven bij deze club. totaal niet flexibel. 'helpdesk' helpt niet, geeft gewoon geen antwoord op vragen die niet uitkomen. als in 'gewoon negeren'. aan de telefoon. nooit meer deze club.

H

henk-jan ebbers

28-01-2020

0

Hotel + therme

Horrible experience, due to missleading advertisement I booked therme and hotel in two different places! The cancelation was denied and customer servise did nothing to try to solve the problem.

K

Katia

03-01-2020

0

Hotel in Antwerpen

Prima hotel bij het station. Alles volgens afspraak. Kamer was een van de kleiner kamers in het hotel maar groot genoeg voor een stads hotel. Helaas, de beloofde chocolaatjes niet ontvangen

R

Reiziger

11-12-2019

0

verblijf koln 15 augustus

Ik bestelde op 14 augustus 3 dagen maritime hotel 444 euro betaald en bevestiging gekregen, daar aangekomen zegden dat ze niet meer samenwerkte met dit bureel nl weekendesk en dat we onze plan moesten trekken na drie uur bellen kregen we ander hotel, alles normaal tot we moesten uitchecken nl we moesten daar 537.75 betalen + ongeveer een 100 euro aan parkeerkosten. na zeker tien telefoons zegden ze dat we ons geld terug kregen maar groot was onze verbazing na een week als we al terug waren ging er namelijk nog eens 537.75 en 50 euro van onze credit card contact opgenomen met het hotel weekendesk had hun nog niet betaald en nog eens geboekt blijkbaar kortom na een twintig telefoons en veel geduld heb ik, uiteindelijk van het hotel mijn geld terug gekregen maar op de talrijke mails die ik naar weekendesk stuurde kreeg ik geen reactie DUS BOEK ZEKER NIET MET DEZE SITE NL WEEKENDESK

M

marc maesfranckx

25-08-2019

0

Nachtje Noordwijk < SLECHTE service

Ze adverteren met dat je bij ze moet boeken omdat het ontbijt en activiteiten inbegrepen zijn. Na verschillende prijzen vergeleken te hebben bleken ze met ontbijt erbij de beste en voordeligste te zijn. Bij het boeken stond niet vermeld dat ontbijt inbegrepen was maar ook niet dat het niet inbegrepen was. En onderin bij de boeking stond nogmaals vermeld dat ontbijt bij Weekendesk inbegrepen was. Pas bij de bevestiging van de boeking stond dat het niet inbegrepen was. Ik heb 3 berichten gestuurd maar 5 dagen later nog steeds geen reactie. Ik belde en kreeg een klantenservice die alleen Engels sprak en alleen maar steeds zei dat het ontbijt niet bij alle deals zat. Dus toen ik zei dat ze er dan niet mee moesten adverteren zei ze dat ze het zou doorgeven en dat was het. Geen compensatie, geen optie om te annuleren en daar zat ik met een veel te duur hotel omdat er ineens bijna 50 euro extra kosten bijkwamen. Belachelijk! Als ik ook de reviews lees is het annuleren ook drama. Kortom echt niet bij deze wazige website boeken!

F

Floor

25-07-2019

0

Crown hotel Eindhoven

Super hotel. Je loopt de hoek om en je bent in het centrum. Ontbijt ook prima.

B

Barbara

24-06-2019

0

2 nacht + 1 Degustatiediner

Een weekendje weg in Portugal heb ik geregeld als een verjaardag cadeua voor mijn man, Helaas zijn we gewegerd door het hotel omdat dat zijn geen info gekregen door de agency, wat een dramatisch en ik kon ze antwoorden niet krijgen via hun contact telefoonnmmer, gewoon geen antwoorden, hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

K

Katy Ye

17-06-2019

0

Annulering

Moest vanwege ziekte annuleren. Binnen 2 dagen geld terug op de rekening Geweldig

H

Helena

19-05-2019

0

Wacht al 40 dagen op terugbetaling

2 nachten hotel geboekt, maar moest helaas 2 nacht annuleren. Heb dit ruim op tijd gedaan en het was allemaal geen probleem. De terugbetaling zou binnen 1 tot 2 weken worden gedaan. Na 2 weken nog geen terugbetaling, gemaild en kreeg als antwoord dat het zeker nog een week of w zou duren. Na 2 weken weer gemaild, zou binnen een week worden terugbetaald. Inmiddels is het 40 dagen geleden dat ik geannuleerd heb en ik wacht nog steeds op terugbetaling. De laatste smoes was dat het vertraging had opgelopen wegens de zomerdrukte. Alsof een terugbetaling meer dan een minuut tijd kost. Al met al zal ik nooit meer via hen boeken. Wat een waardeloze afhandeling.

E

Elena

18-07-2018

0

waardeloos

2 dagen geboekt in Valkenburg Thermae 2000. Bij de boeking op "ja" geklikt om extra annuleringsverzekering. en hiervoor ook extra betaald. Op de dag van vertrek werd onze zoon ziek. Braken en diarree, koorts. Dus bellen om te annuleren. Ondanks dat alles op de site er Nederlands uitziet, het verblijf in Nederland geboekt is en wij in Nederland wonen, verliep de communicatie in Belgisch, Engels en Frans. Want wat blijkt: Weekendesk is een Frans/Belgische organisatie die in Nederland reizen verkoopt o.a. binnen Nederland. De annuleringsverzekering die zij aanbieden, loopt bij een Franse verzekeringsmaatschappij. Na veel gebel en gemail in het Engels (want ze kunnen geen Nederlands!) blijkt dat ik geen aanspraak kan maken op de annuleringsverzekering omdat zij een volledig ingevulde en getekende verklaring IN HET FRANS nota bene, van een "geneesheer" eisen. Dit is volgend de Franse wet. Nu kan mijn huisarts waarschijnlijk ook geen Frans op dit niveau, maar in Nederland doen artsen dit niet. Ook geregeld, bij de Nederlandse wet. Je komt met een ernstig buikgriepvirus hier pas bij de huisarts als je na een week dreigt uit te drogen. De huisarts komt hier niet eens voor langs hier in Nederland, laat staan dat ze een verklaring van 2 kantjes gaan invullen (in het Frans!) Omdat ik dus niet kan voldoen aan de voorwaarden keren ze niet uit. WAARDELOOS!!! Weekendesk regaeert met: wij distantieren ons van de werkwijze van de verzekeringsmaatschappij, als we iets moeten vertalen dan laat u het maar weten, meer kunnen we niet doen! Belachelijk, ze bieden deze verzekering zelf aan bij de boeking. Op hun eigen site. Dit dus nooit meer. Het is allemaal prachtig, totdat er iets onvoorzien gebeurt, dan geven ze niet thuis.

H

Hosgor

30-10-2017

0