Vueling

3.9

Bestellen

2.3

Service

3.6

Prijs

2.4

Levering

29.8%

Zou hier weer kopen

Vueling

Weet je al waar je volgende vakantie naartoe gaat? Heb je de bestemming al in gedachten en weet je al welk hotel je gaat boeken en welke manier van transport je gaat gebruiken? Een maatschappij die vluchten aanbiedt is Vueling. Maar wat kan je verwachten van hun diensten? Zijn hun vliegtuigen veilig en comfortabel? Lopen de vluchten vaak vertraging op? Is hun crew vriendelijk en behulpzaam? Hoe zijn de maaltijden tijdens de vlucht? En wat kan je vertellen over de klantendienst als ze moeten antwoorden op een klacht of probleem? Konden ze je helpen? Zal Vueling je bagage niet verliezen? Lees reviews geschreven door echte klanten om te weten hoe Vueling echt werkt. Ze kunnen je helpen beslissen als je Vueling genoeg vertrouwt om je ticket bij hen te boeken.  


 


Over Vueling 

Vueling is een luchtvaartmaatschappij die in 2004 werd opgericht. Op 1 juli 2004 startten ze met hun eerste vlucht naar Ibiza. Vueling startte in 4 landen, vluchten op 15 verschillende routes en één basis. Momenteel hebben ze 83 vliegtuigen en vliegen ze over heel Europa, naar Birmingham, Londen, maar ook Parijs, Rijsel, Luxemburg, Rotterdam, Amsterdam, Belgrado, Milaan, Venetië, Brussel, Rennes, Palermo, Pisa, Genova, Catania, München, Stuttgart, Neurenberg, Hannover, Hamburg, Berlijn, Praag, Wenen, Krakow, Kiev, Minsk, Moskou, Budapest en zelfs Reykjavik. Vueling heeft ook speciale VIP lounges en je kan ook punten sparen voor speciale aanbiedingen en kortingen.  


Diensten van Vueling 

Je kan een vlucht boeken via de website van Vueling. Daarvoor hoef je enkel je bestemming en luchthaven van vertrek in te vullen, alsook de datum en het aantal volwassenen en of kinderen die meereizen. Je kan zelfs een extra stoel boeken. Nadat je succesvol een boeking gemaakt hebt krijg je een bevestiging via e-mail waarop alle details van je vlucht te vinden zijn. Op de website kan je ook bagage toevoegen en het is ook mogelijk om online in te checken, dat kan je heel wat tijd besparen.  


Vragen of klachten over Vueling 

Heb je ooit met Vueling gevlogen? Dan horen wij van ErvaringenSite dat graag! ErvaringenSite is dé plaats waar je zonder aarzeling je mening kan uiten. We zouden graag weten hoe hun vliegtuigen zijn. Zijn ze comfortabel? Krijg je genoeg beenruimte voor lange vluchten? Hoe gemakkelijk is het om een ticket te boeken bij Vueling? Arriveerde je bagage samen met jou of werd die kwijtgespeeld? En hoe voorzichtig waren ze ermee? En hun klantendienst, waren ze vriendelijk en behulpzaam? Laat het weten in een review! Jouw review helpt anderen om te weten te komen wat ze mogen verwachten van Vueling.  


Biedt de luchtvaartmaatschappij comfortabele vluchten aan? Lees reviews van echte klanten over Vueling en hun vluchten in Europa hier op NederlandReview!  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (57)

E

eef

14-11-2023

0forum

vliegticket

een vlucht geboekt met vertrektijd 15:15 aankomst op vliegveld was om 13:55. stond om 14:05 in de rij voor de incheck balie. de balie werd vroeg gesloten met als gevolg dat ik en enkele mensen voor mij niet meer konden inchecken. aanbod voor enkele anderen was een latere vlucht met flinke bijbetaling. dit was voor mij niet meer mogelijk. ik kon nog een ticket krijgen voor de volgende ochtend om 7 uur en betaling van een compleet ticket. en dan ook nog een afgeblaft worden aan de telefoon en op het vliegveld. wat een zooitje ongeregeld is dit bedrijf. ik zal iedereen afraden met dit bedrijf zaken te doen of te vliegen met deze maatschappij

H

henry

26-09-2023

0forum

Travel from Bilbao to Amsterdam

One of worst airlines in Europe. I kept my passport in seat pocket and forgot to take it when offboarded in Amsterdam. The flight was from Bilbao to Amsterdam. I have checked almost every days with Airlines, checked with their service desk in Schiphol airport, emailed, twitted. But airlines didn’t locate it or rather didn’t help me to locate it where I have shared all detail (seat no, flight no, date of travel etc). Clearly it is a sign that Airlines sell such identity document and heavily involved in fraudulent activity. I would recommend if you ever try to fly with Vueling, and forget your Id document on flight, you will never get it back

P

Partha Sarkar

23-09-2023

0forum

Vlucht heen en terug barcelona met ruimbagage

Koffer niet aangekomen in barcelo. Niemand die wat voor je doet. Slecht telefonisch bereikbaar. Geen reacties op mail. Koffer nu twee maanden later nog weg en nu bestaat ineens mijn PIR code niet meer bekend. Nooit meer grrrrrrrr

C

Chris

02-08-2023

0forum

Priority stoelen in het vliegtuig

1 ster is nog teveel 1 ster is nog teveel, maar minder schijnt niet te kunnen. Wat een slecht opgeleid en ongeinteresseerd personeel bij deze maatschappij en wat een oplichters. Doordat onze koffer 4 dagen weg was op de heenweg moesten we natuurlijk het nodige aanschaffen en daardoor hadden we meer bagage dan op de heenweg. Bij het inchecken bij VUELING zag ik al dat zij vrij streng zouden zijn dus ik zag een mogelijkheid om 2 stuks handbagage pp mee te mogen nemen als we priority zouden reizen. Dat koste wel 50 euro pp meer maar dan zouden we ook nog op de eerste rij zitten met extra beenruimte en als eerste naar binnen mogen bij een priorityrij en ergens denk je dan ook nog dat je een betere behandeling zult krijgen. Nou geloof me, niets van dat alles! Het enige wat wel klopte was dat we die extra handbagage mee mochten nemen. Maar bij het inchecken had je 3 klasses, 1 dat waren wij, 2 dat waren de mensen achter ons waarvan ik dacht dat zij ook flink hadden betaald (not) en 3 dat was nog verder naar achteren. Dus ik vroeg aan een van de bemanningsleden hoe het werkte en die stuurde ons naar een andere kant, daar aangekomen zag ik ineens het bordje van klasse 1 en 2 tezamen, dus ik loop terug naar die man, zegt hij doodleuk, o ja sorry, inmiddels dus 40 man van klasse 2 voor ons, niks priority dus. Een meisje voor ons in de rij vertelde dat zij helemaal niets extra had betaald voor deze stoel van klasse 2, dus we kregen een steeds vervelender gevoel. Eenmaal in het vliegtuig bleek de eerste rij ineens veranderd in de 2e rij, waar je beduidend minder beenruimte had, dus weer het personeel van VUELING aangeschoten en die deden alsof hun neus bloedde. Die rij was al door een gezin gereserveerd. Dat gezin (Portugees of Spaans) van 4 had dus ineens 6 plaatsen tot hun beschikking. Het personeel was helemaal niet vriendelijk en verstopte zich steeds achter een gordijntje. Wij hadden op het vliegveld twee kleine flesjes rose en een flesje water gekocht voor in het vliegtuig, toen ze dat ontdekte werden ze nog boos ook, want dat mocht niet, dat hadden we bij hen moeten kopen. Nou geloof me, VUELING NOOIT MEER!!!

D

Debbie

28-07-2023

0forum

Dieven zijn het bij Vueling

Retour tickets geboekt van Alicante naar Amsterdan en 2 weken later terug, krijg de tickets in mijn mail en staan allebei op Amsterdam naar Alicante! dit is onmogelijk met een retourboeking dat je 2x dezelfde luchthaven aan kan klikken. Gebeld en vriendelijke jongeman verteld mij dat dit een error is in hun systeem en dat hij het oplost en een nieuwe ticket toe zal sturen, niets gehad. weer bellen en krijg te horen, u zal de fout wel zelf gemaakt hebben, heel jammer voor u, wij gaan er niets aan doen! dieven zijn het!!!!! 2 dagen later hoorde ik van iemand anders dat dit bij haar ook gebeurd is, alleen zij stond al op het vliegveld toen ze het ontdekte.

B

Bianca

02-05-2023

0forum

Vlucht porto Amsterdam via Barcelona

Transsavia had onze vlucht vanuit porto geannuleerd. We moesten echt terug naar huis. Vueling was onze redding, keurige service,personeel is vriendelijk en professioneel. Transavia kan van deze maatschappij nog wel het een of ander leren.

O

Oevermans

26-04-2023

0forum

Flight

After sending Vueling letters from my hospital about my operation they still refused to refund any money. They did not even give me credit, nothing. Never ever book with these scammers!

G

Gigi

02-01-2023

0forum

Tickets

Omg the worst worst worst, first they change my flight with An transfer of more then 6 hours i want to cancel but pushed the wrong buttom! So i call and they can do nothing about it they are not friendly or searching for An solution! And you have to call because the online chat dies not work how it must be.. awfull customer service i can't say any good thing about this Vueling.. no wonder it hot 1,5 star..

A

Alicha

09-12-2022

0forum

Kopenhagen Amsterdam vy8447 van 08-10-2022

Dit is één groot drama. Meer wil ik er niet over zeggen.

J

Johan

08-10-2022

0forum

vlucht Barcelona-Schiphol

Nadat we allemaal keurig in de rij stonden om te boarden verscheen er een melding dat er onbekende vertraging was. Niemand van het personeel aanwezig om ons te informeren. Niemand was bereikbaar en op de app werd vertraging elke keer weer een uur opgeschoven. Na 4 uur werd er eindelijk geboard maar wederom vertraging nu allemaal in het toestel wachten. Nadat een aantal passagieren en ik zelf aangaven dat het vetrek pas over 3 uur gepland stond in de app zijn we uiteindelijk toch binnen een uur vertrokken. Informatieverstrekking en communicatie zeer matig.

R

Rem

23-09-2022

0forum

Vlucht Barcelona- Amsterdam

Toen ik het vliegtuig naar Barcelona nam, was er geen probleem met mijn koffer. Maar van Barcelona naar Amsterdam moest de koffer in de bagageruimte en dat kostte me 40,- extra. Natuurlijk vertelde ik de vrouw bij de balie dat de koffer geen probleem was op weg naar Barcelona. Toen vertelde ze me: "Je kunt 40,- betalen voor ons verblijf op het vliegveld". Uiteraard heb ik betaald maar ik ga echt nooit meer met Vueling. Ze had me ook netjes kunnen vertellen dat ik geluk had gehad op Schiphol, maar ze koos ervoor om me zo toe te snauwen.

P

Peter W

12-09-2022

1forum

Vlucht Lissabon-Amsterdam

Vlucht enkele uren vertraging. Ipv Amsterdam naar Bilbao gevlogen, want daar stond een ander toestel klaar. Daar nog eens 1,5 uur wachten. Claim ingediend maar volgens hun geen recht op compensatie. Dit trucje passen ze bij iedereen toe, in de hoop dat je je daar bij neerlegt. Pure oplichting dus. Wat ik niet begrijp is dat als je al deze reviews leest, er van overheidswege niet wordt ingegrepen. Als het zo duidelijk is dat deze vliegmaatschappij er alleen maar op uit is om mensen op lichten, waarom grijpt niemand in dan?

M

Madelon

07-09-2022

0forum

vlucht Barcelona - Brussel

Nog nooit zo'n horror reis gehad! Vueling had onze vlucht met 12 personen overboekt! Gevolg was dat wij in Barcelona niet mee mochten met de vlucht, ondanks 2,5 uur van te voren te hebben ingecheckt. (dan hadden we maar online moeten inchecken was hun antwoord) Ze boden ons een vlucht aan naar Amsterdam. Dit was langer vliegen en voor ons veel verder rijden, maar welke keus heb je? Ook werd gegarandeerd dat onze koffers mee zouden gaan met de vlucht naar Amsterdam. Een dag op het vliegveld gewacht, uren bij de bagageband gewacht (waar de koffers uiteraard niet waren), vervolgens uren in de rij gestaan om een bagage claim te maken. Ook waren er 2 spaanse jongens die niet mee mochten. Die moesten dan maar met de bus van Amsterdam naar Brussel en hen werd verteld dat dit hooguit één uurtje met de bus was. Deze jongens geholpen, want naast het weigeren van de vlucht liegen ze gewoon waar je bij staat. Ik heb al met 20 tal maatschappijen mee gevlogen, maar ben absoluut nog nooit zo slecht behandeld. Een schadeclaim duurt vervolgens maanden. Reis echt NOOIT met Vueling mensen. Een reis van 2 uur werd 2 dagen en nog geen spoor van onze koffers.

H

HS

02-09-2022

0forum

Ticket BCN-Brussels

My flight for the 30th of July 2022 Barcelona- Brussels was cancelled and still today I am waiting for an explanation or the reason why the flight was cancelled. I was not notified in advance and only when tryin to go through the control check the personal from the airport in BCN notified me that my ticket was invalid and I was pointed to ask to Vueling in the airport. I found a person working for Vueling that was not very helpful and rude and the only thing she said was the number of the place I had to go, where there was a queue of 3 hours. Looking at the app of vueling I only had the option of changing the flight to Amsterdam (another country) or a refund. My car was parked in Brussels therefore the option of Amsterdam was everything but convenient. I am still waiting for an explanation of this bad service and the reason why I was not notified. When booking a flight we always are requested to fill in our email, somebody needs to explain Vueling how to use the emails they ask so many times! I felt powerless and lost, please think twice before booking with vueling, you cannot trust them.

J

Jen MC

03-08-2022

0forum

Een koekje

H

Hans kees

08-07-2022

0forum

Tickets t.b.v. stedentrip Valencia (Spanje)

Ga je een gezellig weekendje of een aantal dagen op vakantie bespaar jezelf dan een hoop ergernissen en boek VOORAL NIET bij Vueling! Ten eerste is wordt er zowel op de heenweg als de terug wel een rede verzonnen waarom ze nu weer heel veel zaken niet aan boord hebben. Zoals frisdrank, broodjes, chips etc. . Er is dus onderweg vrijwel niks verkrijgbaar. Daarnaast doen ze vanuit Nederland absoluut niet moeilijk over de handbagage maar ga je vanuit je vakantie adres weer terug naar huis dan wordt je met dezelfde handbagage ineens de keuze voorgelegd om of €40,- extra te betalen voor je handbagage of achter te blijven op het vliegveld. Dit ook nog eens op een bijzonder dwingende manier waardoor we aan ons te gekke weekend toch een rare nasmaak hebben over gehouden. Bedenk je dus goed dat wanneer je lekker voordelig uit denk te zijn er dus toch nog van alles bij kan komen en deze maatschappij dus alles behalve klantvriendelijk is!

J

Jaimy Dieduksman

30-05-2022

0forum

Vueling

Slechte service. Vóór de corona-crisis reis voor 4 personen Londen geboekt, was toen uiteraard geannuleerd. Na de corona bleek Vueling niet meer op Londen te vliegen... Krijg geen geld terug, alleen tegoed voor een andere bestemming. Maar ik wil helemaal niet naar een andere bestemming!. Mailtjes gestuurd en gebeld maar daar kom je niet verder mee als je al een antwoord krijgt. Volgende keer zal ik gewoon bij KLM boeken.

E

E. Schutte

21-05-2022

0forum

15 tickets AMS-BCN

15 tickets geboekt met flexpakket in d gedachte dat ik dat eea kon aanpassen. geboekt met de roepnamen vande groep. Bij inchecken wilde ik de namen wijzigen naar de doopnamen van de groep.... echter dat zat niet in het flexpakket en koste ons het buitensporig bedrag van meer dan 10.000 euro. Na veel bellen en mailen geen enkele reactie van betekenis. nooit meer vueling.

W

Wijnand

10-05-2022

0forum

Vlucht naar Alicante

Vlucht geboekt voor 20 november 2020 (geen foutje!). Door Vueling gewijzigd. Omdat nieuwe datum ons niet uitkwam voor refund gekozen. Tot op heden nog geen eurocent gezien! Op de site 'nog in behandeling'. Hallo Vueling!!!????

C

Chris Ulrichts

25-04-2022

0forum