Voordeeluitjes.nl

6.3

Bestellen

3.7

Service

4.6

Prijs

3.6

Levering

43.3%

Zou hier weer kopen

Voordeeluitjes.nl

Een uitje naar bijvoorbeeld een vakantiepark of hotel kan duur zijn en niet iedereen kan zich dit veroorloven. Wie uit is op voordeeltjes kan terecht bij Voordeeluitjes.nl. De website biedt allerhande aanbiedingen op dagjes of dagen weg. Maar ze zijn natuurlijk niet de enige aanbieder. Wat doen ze om de concurrentie het onderspit te laten delven? Waarom zou je kiezen voor Voordeeluitjes.nl; moet je dat eigenlijk überhaupt wel doen? Lees hier wat anderen te zeggen hebben over deze aanbieder van voordelige uitjes en wie weet boek jij wel direct iets leuks!


Over Voordeeluitjes.nl

Voordeeluitjes.nl biedt vele uitjes op de website; je kunt kiezen uit meer dan duizend hotels met voordelige hotelaanbiedingen. Hotels in Duitsland, België, Luxemburg en natuurlijk in Nederland bevinden zich onder het aanbod. Ook kun je terecht in Frankrijk, Hongarije, Italië en Oostenrijk. Bovendien bieden veel bekende hotelketens hun kamers aan bij Voordeeluitjes.nl, zoals Amrath, Best Western, Ibis, Van der Valk, Fletcher, WestCord en Golden Tulip. Je kunt kiezen tussen landelijke bestemmingen, zoals een gezellig strandhotelletje aan zee of in de Veluwe, en hotels in bruisende stadscentra zoals Antwerpen of Maastricht. Ook zijn er hotelarrangementen te boeken, zoals een relaxvakantie met wellness of een sportieve vakantie met bergwandelingen en fietsroutes. Wil je alleen of ben je met een groep? Wil je meer comfort met een halfpension of heb je een mindervalidenkamer nodig? Ook dergelijke opties zijn te selecteren. Er zijn volledige reizen met de bus, vaak extra goedkoop, bijvoorbeeld naar Disneyland Parijs. Inspiratie kun je opdoen op de Voordeeluitjes Vakantieblog. Er zijn extra aanbiedingen in de vorm van vroegboekkortingen en zomerkortingen.


Diensten van Voordeeluitjes.nl

Voor het boeken op Voordeeluitjes.nl is geen creditcard nodig; hotelarrangementen kunnen meestal ter plaatse worden afgerekend. Ook is het mogelijk schriftelijk de betalingsinformatie te ontvangen, opdat je zelf het bedrag kunt overnemen. Voor veel mensen biedt dat natuurlijk extra veiligheid; er hoeft in ieder geval niets online te worden betaald. Elk hotel is persoonlijk door het team van Voordeeluitjes.nl bezocht. Kom je op de website, dan kun je getroffen worden door een pop-up die je € 7,50 korting belooft als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief of de Voordeeluitjes.nl liket op Facebook. Handig voor wie extra korting wil, niet voor mensen die gewoon ongestoord een website willen bezoeken.




Klachten over Voordeeluitjes.nl

Voor vragen, informatie of hulp bij het boeken, kun je contact opnemen met de klantenservice van Voordeeluitjes.nl. Ze zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 8.30 en 22.00, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 22.00. Ook zijn er e-mailadressen, voor algemene informatie en voor groepsaanvragen. Heb je een locatie die je wilt laten vertegenwoordigen door Voordeeluitjes.nl? Dan kun je via de website aan meer informatie komen om dat te doen.


Boek jij je reisjes zo voordelig mogelijk via Voordeeluitjes.nl? Laat dan hier je review achter en laat anderen weten hoe jouw vakantie of dagtrip bevallen is!


Hotels, vakantieparken en busreizen, hoe goedkoop zijn ze en is het ook betrouwbaar, hoe werkt het? Allemaal vragen waar consumenten die u voorgingen antwoord op geven op basis van hun ervaringen. Lees ze allemaal bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (30)

Hotelovernachting

Ik voel mij opgelicht. Bij annuleren staat tot 30 juli, 00.00 uur. Ik dacht dus dat ik kon annuleren tot en met 30 juli. Helaas het kon tot en met 29 juli, 24.00 uur. Ik heb dan toch echt het gevoel dat dit expres op deze manier wordt gecommuniceerd. Hetzelfde hotel (geboekt door vrienden) via Booking.com kon wel nog de 30ste geannuleerd worden. Volgende keer voor mijn geen voordeeluitjes meer.

E

Ellen Brouwer

30-07-2023

0forum

3-daags Halfpension arrangement Hotel Residentie Slenaeken

We kregen kamer 6 toegewezen. De kamer is wat gedateerd en viel qua ruimte erg tegen. De oppervlakte incl. sanitaire ruimte is maar 17,5 m2. en die van het kleine balkonnetje is amper 4 m2. Dit terwijl we bij voordeeluitjes een Superior kamer geboekt hebben met een oppervlakte van 28m2. We hebben bij aankomst onze klacht bij de receptie aangegeven. De zeer vriendelijke jongeman heeft alles opgeschreven en hij zou het direct doorgeven aan zijn baas. Echter, deze heeft niet eens de moeite genomen om met ons in contact te treden. Verder was het ontbijt goed verzorgd en het diner een beetje karig met een beperkte keuze tussen één vlees of één vis menu. Thuisgekomen zagen we op de rekening dat de alle witte wijn was aangeslagen tegen een prijs van 7 euro. Bij het diner werd de witte wijn in een klein karafje geserveerd dus daar konden wij ons nog wel iets bij voorstellen. Echter, bij het zitje kregen we de wijn in een glas geserveerd en daarvoor hebben we dus ook 7 euro voor betaald. Een beetje prijzig dus, zeker in vergelijk met andere restaurants in het dorp, waar we voor een glas witte wijn hooguit € 4,75 hebben betaald.

F

F.Gielen

06-12-2022

0forum

Wijziging doorgeven

waardeloze service, afgesnauwd worden via de telefoon, geen antwoorden op vragen geven, een op geld belust bedrijfje, wat 0,0 meedenkend vermogen heeft! De eerste en 100% zeker de laatste keer dat ik via Voordeeluitjes iets boek. Ik zou zeggen NIET DOEN!

R

R.kelder

14-11-2022

0forum

3 daags arrangement Boshotel Vlodrop

Afgelopen week 2 overnachtingen gehad in dit hotel. Onze eerste kamer was niet schoongemaakt, bed was beslapen, badkamer niet schoon gemaakt. We kregen direct een andere kamer (bestemd voor gehandicapten ) voordeel was dat deze erg ruim was. De tweede dag viel de stroom in onze kamer tot twee keer toe uit. Hierop werd direct actie ondernomen echter zonder resultaat. Weer viel de stroom uit. 1 diner gekocht met 2 gangen bij dit arrangement. Echter 1.5 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Sucadelapjes stonden op het menu maar waren na 1.5 uur wachten nog niet gaar. Als overmaat van ramp heb je in het hotel geen dekking voor je mobiele telefoon. Aangewezen op een niet beveiligd wifi netwerk. Kortom diverse punten die hier voor verbetering vatbaar zijn. Trek zelf je conclusie ?

E

EHuijbregts

29-10-2022

0forum

Hotelovernachting

Oplichters zijn het, voor een hotelkamer vragen ze ruim 50 euro meer als bij een andere aanbieder. Mensen ga niet met hun in zee!

J

John

18-09-2022

0forum

3 dagen akzent hotel saltenhof in Horstl.

Niet om terug te komen, vergane glorie. Bedden ok, douchecabine afvoer verstopt, zeer gevaarlijke warm/ koud waterkraan met boilersysteem. Geen koelkast op de kamer Ontbijt is zeer karig, alleen op zondag wat meer keus. Het keuzemenu is er niet, er wordt gewoon verteld wat je eet, een huis tuin en keuken menu, wij koken zelf beter !! Pasta met saus en garnalen: te gare pasta, droge garnalen, saus zo dun als melk, welke niet aan de pasta blijft hangen zonder kraak of smaak. Savonds na 21.30 sluit de bar, en ook de loungehoek en zit je al op je kamer.. Voor ons nooit meer!

I

Iemke van Winssen

31-07-2022

0forum

StadsAppartement Harderwijk

3 weken dat de bevestiging binnen was voor een appartement, kwam er plotseling een telefoontje, het appartement heeft de prijs met €200,- verhoogd, je MOET bijbetalen of annuleren. En nu beslissen! Ik heb dit toch even tegengehouden en op een later moment de beheerder van het appartement gebeld. Hier was NIETS bekend over een prijsverhoging! Telefonisch contact met voordeeluitjes heeft niets meer opgeleverd, dan bijbetalen of annuleren. Ik heb hier een vervelend gevoel van overgehouden, wat is mijn recht hierin?

H

H. Vd Heijden

31-05-2022

0forum

Hotel in A’dam

Na een bevestigde boeking met megadeal alsnog na 4 dagen gecanceld door Voordeeluitjes en wijzen vervolgens naar het betreffende hotel. Productinformatie is niet op orde, er wordt is geen overzicht over hun aanbod. Voordeeluitjes gebruik ik nooit meer en vertrouw toch maar weer op betrouwbaarheid van booking.com.

V

V.vVroenhoven

23-04-2022

0forum

2 overnachtingen Hamburg

2 nachten Hamburg gereserveerd. Bij aankomst weet het hotel niets van de reservering. Servicemedewerker van Voordeeluitjes schuift de schuld direct naar het hotel. Aangezien het hotel is volgeboekt wordt een alternatief geboden, dat 50% duurder is. Er wordt geweigerd het prijsverschil terug te betalen. Lang verhaal kort- pas naar verwijzing rechtsbijstandsverzekering komt er wat beweging. Er wordt nu echter een hotel op 22 km van de stad aangeboden voor ongeveer dezelfde prijs. Niet acceptabel. Na lang aandringen volgt er een nieuwe poging en toezegging het prijsverschil terug te betalen. Het aangeboden hotel ligt echter weer ongunstig. Uiteindelijk heeft de GM van het oorspronkelijke hotel geprobeerd rechtstreeks met ons een oplossing te bedenken. Zij heeft het contract met Voordeeluitjes ook verbroken. De goede stemming voor een leuk weekend was echter verpest en we zijn weer 450 km naar huis gereden. U bent gewaarschuwd.

F

Frank

16-04-2022

0forum

Hotelovernachting

Slechte service

B

Bakkers

20-12-2021

0forum

3 weken parelstrand lommel

Hoge prijs voor lage kwaliteit Matige service Slechte caravans slecht onderhoud horeca onregelmatig open. Geluidsoverlast Voordeeluitjes verwittigd Jammer

H

H van Malsen

06-07-2021

0forum

hotel Wijmerts Workum

Onvriendelijke bejegening in het hotel Wijmerts. Onhygienische kleding van de kok, wat zeker in Coronatijd niet kan. Daardoor geen gebruik meer gemaakt van het gratis ontbijt. Verlichte kamer door schijnwerper voor het raam. Kerkklok die ieder uur slaat. Kortom, een dag eerder naar huis gegaan. Aangegeven bij voordeeluitjes die dit negeert en vervolgens wwer nieuwe reklame stuurt.

W

wim van oven

11-10-2020

1forum

5 dagen arrangement Harz

14 juli heb ik een boeking gedaan via Voordeeluitjes bij Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf omdat er een zwembad aanwezig is. Er stond dat het zwembad wegens renovatie gesloten zou zijn t/m 15-07-2020. (Gasten konden gebruik maken van het zwembad van Van der Valk Hotel Ballenstedt, 5 km verderop). Én de afstand én het feit dat er 2 hotels gebruik moeten maken van 1 zwembad in Corona tijd was de reden dat wij hebben geboekt voor een datum erna (15-08-2020) Toen ik vanmorgen nog een keer ging kijken op de site voor de highlights in de buurt zag ik staan dat het zwembad tot nader order gesloten was. Omdat dat juist voor ons een reden was om daar voor deze datum te boeken waren we daar dus niet blij mee. Zowel van het hotel als van Voordeeluitjes hebben wij hierover GEEN bericht gehad. En denk je dat we bij telefonisch contact met Voordeeluitjes iets zijn opgeschoten? Helemaal niks! Voordeeluitjes schuift alles af op het hotel: de voorwaarden van het hotel gelden, wij kunnen er niets aan doen dat het nog niet gerenoveerd is, wij zijn ook niet op de hoogte gesteld door het hotel. Wat dus onzin is want op de site was het dus wel aangepast. Geen geld, geen tegoedbon, geen dinerbon, geen gratis annulering. Van zowel Voordeeluitjes als het hotel helemaal niets! Dat voordeeluitjes niet garant staan voor hun klanten is voor ons een reden daar NÓÓIT meer te boeken.

W

Wendy

15-08-2020

1forum

Hotel Dorhout Mees

Bij aankomst te hoge rekening moeten betalen (kwam niet overeen met voordeeluitjes) na een klacht is dit alsnog gecorrigeerd. Daarna bleken we een veel minder luxe kamer te hebben gekregen (kwam ook niet overeen met voordeeluitjes) Dus een 2e klacht ingediend. Ter compensatie een fles wij of 2 tientjes retour ....schandalig. Vakantie helemaal verpest. Hotel geeft voordeeluitjes de schuld. NOOIT MEER !!!!!

J

J.J.

24-07-2020

0forum

Voordeeluitjes hotel

Boek nooit via voordeeluitjes! Eenpersoonstoeslag is anders dan aangegeven in de voorwaarden, omdat we daar op de dag van aankomt achter kwamen konden ze helaas niet het tarief van de voorwaarden op de factuur zetten. Ze zagen het als een wijziging, dus volledige bedrag is in rekening gebracht. Erg klantonvriendelijke klantenservice. In het hotel gaven ze aan dat het via hen goedkoper was om te boeken. Pure oplichting dus! Ze nemen geen verantwoordelijkhijd, geldklopperij.

B

Balfoort

17-04-2020

0forum

Hotel Mayzer in Treis Karden

Bij ontvangst bleek er geen mogelijkheid te bestaan om met een betaalkaart te betalen. Ook overige zaken, zoals drankjes bij de maaltijden, moesten contant worden voldaan. Mogelijkheid om de kosten op de kamer te zetten werden ook van de hand gewezen. Er was 1 medewerker vriendelijk, de rest was kortaf en bijna onbeleefd. De kamers werden prima verzorgd! Ik realiseer me dat de prijs iets doet met de kwaliteit, maar de hoofdmaaltijd is reuze slecht. Het ontbijt daarentegen was prima, heerlijke verse broodjes en heerlijke yoghurt en vruchten.

A

Anita Everhard

23-08-2019

0forum

Dagen naar de Panne

Door een fout op hun website was er een dubbele boeking gedaan. Zowel voordeeluitjes als ik had dat niet opgemerkt. We moesten onze vakantie dubbel betalen, omdat een opzeggen niet meer mogelijk was. Voordeeluitjes wilden niet tegemoetkomen in wat eigenlijk een probleem was in hun eigen ordening systeem. Uiteindelijk wilde het hotel ons wel tegemoetkomen. we moesten wel de 75 euro aan commissiekosten betalen die het hotel kwijt was aan Voordeeluitjes. Voordeeluitjes is geen goede keuze, ze zijn niet klantvriendelijk onze vakantie was 75 euro duurder. Wij hebben spijt voor onze keuze met Voordeeluitjes.

D

Dirk Jan Buter

18-08-2019

0forum

Hotel in Duitsland

Hotel geboekt en bevestiging gehad. Op dag van vertrek voor alle zekerheid het hotel gebeld in Duitsland. Wist nergens van.

H

Hans

19-07-2019

0forum

Betreft Hotel Het Witte Veen in Witteveen

Heerlijk een paar dagen weg op 3, 4 en 5 oktober naar Hotel Het Witte Veen in Witteveen. Werden heel vriendelijk ontvangen. Kamer was prima in orde maar van de badkamer zijn wij heeeeel erg geschrokken!!! Zwarte schimmel!! Deze badkamer had al lang afgekeurd moeten worden. Wij hebben er foto's van gemaakt zodat u kunt zien hoe deze badkamer er aan toe is! Verder was het hotel in orde! Gezellige bar en heerlijk eten, ook het ontbijt was prima. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wat wij geboekt hadden was wel een aanbieding maar dan nog mag je mensen niet laten verblijven in een badkamer met zwarte schimmel!!

V

Veronica Hess-Smit

07-10-2018

1forum

WAARDELOOS VOORDEELUITJES !

Via Voordeeluitjes een boeking gedaan voor 4 dagen naar Camping Tikvah in Hooghalen (Drenthe) voor € 249,- in een safaritent incl. schoonmaak a € 50,- excl. allerlei bijkomende kosten. Net voor vertrek nog eens gebeld voor de zekerheid of alles goed geregeld is en kreeg ik zonder pardon te horen dat we maar 3 dagen konden komen omdat de zaterdag al volgeboekt zat via een andere website op de camping. Goed dat ik nog even bel dus, we krijgen doodleuk te horen dat we dit zelf maar moeten oplossen door nog elders zelf een accomodatie te vinden voor 1 dag om onze vaststaande planning niet geheel in het water te laten vallen. Ze draaien ook de rollen om en zeggen dat we heel blij mogen zijn met onze 3 dagen terwijl je een boeking van 4 dagen geboekt hebt ! Afin eind goed al goed zou je zeggen met een wrange bijsmaak. Dus niet !; we krijgen voor de (schade)dag minder maar een korting van € 35,- van Voordeeluitjes (ipv € 69,- p nacht) blijkt op de faktuur en blijken op de camping zelf de eindschoonmaak (a € 50,-) ook nog zelf te moeten uitvoeren vanwege meerdere partijen die niet met elkaar communiceren! Voordeeluitjes als bemiddelende partij die eindverantwoordelijk is, Vodatent als verhuurder en eigenaar van de tent en Camping Tikvah als verhuurder van de plaats, elektra, toeristenbelasting en de opdrachtnemer van de schoonmaak. De camping was leuk, maar Voordeeluitjes zijn oplichters door je geld achterover te drukken ! Schade € 34,- + € 50,- = € 84,- door je neus geboord ! Het enige dat ze tegemoet zijn gekomen is hun administratiekosten te annuleren. KIJK UIT JE KAN BETER GEEN ZAKEN DOEN MET VOORDEELUITJES HET ZIJN ECHTE BOEVEN !! ....

D

D. Bakker

15-08-2018

0forum