6

2

2

2

0%

Vipio

Ben je toe aan een vakantie in een bijzondere accommodatie? Dan zou je weleens je slag kunnen slaan via de website van Vipio. Bekijk hier welke ervaringen er over de dienstverlening van deze organisatie bekend zijn.

Wat is Vipio?

Via de website van Vipio kunnen klanten originele en speciale overnachtingen en vakantie in Nederland en België boeken. De speciale overnachtingsplekken die je bij Vipio boekt zorgt volgens het bedrijf voor onvergetelijke herinneringen. Er wordt aangegeven dat de accommodaties tegen scherpe prijzen worden aangeboden. De medewerkers hebben al het zoekwerk voor je verricht. De pijlers waarnaar gekeken wordt zijn bijzondere overnachtingslocatie, ligging, historie en interieur. De slaapplekken zijn volgens Vipio voordelig, veilig en snel vast te leggen. Personeelsleden van deze organisatie stellen dat populaire plekken om te overnachten snel volgeboekt zijn. Het behoort eveneens tot de mogelijkheden om jouw eigen locatie via Vipio te verhuren. Bij deze organisatie vinden ze privacy erg belangrijk. Dat is de reden dat jouw informatie niet doorgespeeld zal worden aan externe partijen. Alleen als je een boeking doet worden je NAW-gegevens bekend gemaakt aan de verhuurder.

Boeken

Deze organisatie stelt erg gebruiksvriendelijk te zijn. De speciale verblijven op de website kunnen ook rechtstreeks zonder account geboekt worden. Ga allereerst op zoek naar de speciale plek die je wilt boeken. Daarna is het tijd om een beschikbare datum te selecteren. Bij deze organisatie hoef je voor de boeking niet te betalen. Er wordt vermeld dat er veilig betaald kan worden. Via een professioneel ingestelde betaalomgeving kunnen betalingen verricht worden. Na de boeking zal je direct een bevestiging via e-mail ontvangen. De voordelen van Vipio worden beschreven op hun website. Zo wordt er aangegeven dat ze een fijne selectie van bijzondere verblijven binnen Europa hebben gemaakt. Het gaat om onvergetelijke locaties en er worden geen boekingskosten in rekening gebracht.

Verhuren

Overweeg je jouw verblijf te verhuren via Vipio? Je accommodatie zal volgens deze onderneming direct vindbaar zijn en bekeken worden door vele mensen. Voor het aanmelden van jouw locatie hoeven geen aanmeldingskosten betaald te worden. Er worden nog meer voordelen beschreven. Zo wordt er aangegeven dat je meer boekingen zult ontvangen. Er wordt gewerkt met lage commissies. Zo betaal je bij een boeking een commissie van 9 %. Dit is exclusief btw. Er kan veilig en rap betaald worden. Het gehele betaalproces wordt voor je uit handen genomen. Hier zal je geen omkijken naar hebben. De personeelsleden geven aan altijd voor je klaar te staan.

Annuleren

Een boeking kan geannuleerd worden. Hier komen wel kosten bij kijken. De berekening voor annuleringskosten staat beschreven op de site van Vipio. Het is raadzaam om daar voor het boeken een kijkje te nemen. Wellicht is het voor jou een idee om een reisverzekering, annuleringsverzekering of andere verzekering af te sluiten. Een annulering moet aan het bedrijf doorgegeven worden. Dit kan gedaan worden door een e-mail te sturen naar info@vipio.com. Op de site staat beschreven welke informatie je in het schrijven moet doorgeven. Er kan bij dit reisbedrijf geen annuleringsverzekering worden afgesloten.

Heb je weleens een boeking via Vipio gedaan? Ben je met deze organisatie in zee gegaan om jouw accommodatie te verhuren? Dan horen we graag hoe je de dienstverlening hebt ervaren. Heb je plezier gehad van jouw accommodatie? Is jouw verblijf door dit bedrijf vaak geboekt? Deel je ervaringen via deze pagina van NederlandReview.

10

Odd huisje in Wilsum duitsland

Er was beloofd een glazen huisje met uitzicht op een weerzinwekkend uitzicht op de vallei. Geen vallei gezien, alleen een maisveld… huisje viel enorm tegen, we hebben meteen bij wilsumerberge gemeld, zij hebben in overleg met het management beloofd dat wij ons geld terug zouden krijgen. Eenmaal thuis, kregen wij een mailtje dat we dat via vipio moesten boeken, vipio zegt via wilsumerberge. Al met al €400 kwijt en het is totaal niet wat ze beloofd hebben. Huisje valt tegen, ziet er op de foto’s allemaal veel mooier uit, lijkt alsof je midden in de bossen zit maar dat is in werkelijkheid helemaal niet zo. Ook staat er op de site van wilsumerberge dat de restaurants open zijn, die waren gesloten

josta Van de Loo

18-09-2022

Vakantie van 8 dagen

De website geeft een verkeerde weergave van wat hetgeen wat wij hebben ontvangen. De verwachting is een luxueuze accommodatie met een loungeset op het terras en dicht bij het water. Een heuse villapark dachten wij te boeken. Echter bleek het een ordinaire camping vol met huisjes te zijn waarbij je letterlijk vanuit je woonkamer door 5 huisjes gezien kan worden. De loungeset is niet aanwezig en totaaaaaal niet bij het water. Je staat tussen de boeren die dagelijks aan het gieren zijn dus je hebt enorm veel last van vliegen in je huis. Al vanaf dag 1 proberen wij in contact te komen met Vipio. Na vele berichten (want dit knuddebedrijf is telefonisch niet bereikbaar) een reactie gekregen dat wij het maar moeten uitzoeken met de campinghouder want die zou de plaatjes verzorgen voor de website. De campinghouder zegt dat Vipio dit moet doen, dus de vingertjes wijzen naar elkaar. De campinghouder is de enige die contact zoekt, want voor Vipio is het klaar. Geld staat op de rekening en de daarmee de klus geklaard. Zoek je een fijne vakantie? Ga voor een andere instantie. Boek NOOIT bij Vipio. Zoek een partij die daadwerkelijk bereikbaar is met een goede klantenservice. Want van het woord ‘service’ heeft Vipio nog nooit van gehoord.

Robert Rijswijk

30-07-2022