NederlandReview

    Ervaringen Vakanties.nl

    Heb je zin om er even op uit te gaan? Zit je meer te denken aan een weekendje weg, of twee weken naar een tropisch eiland? Ben je een echte cultuursnuiver of lig je het liefst te bakken op het strand? Is het voor jou van belang dat je zelf controle hebt over de indeling van je vakantie? Misschien is Vakanties.nl dan wel iets voor jou!

    Wat vinden consumenten van deze organisatie? Zijn de vakanties goed geregeld? Zijn ze naar wens samengesteld? Hoe zit het met de prijs-kwaliteitverhouding? En is de klantenservice van goede hulp? Lees het hier bij NederlandReview!

    Over Vakanties.nl

    Bij Vakanties.nl kun je je eigen vakantiepakket samenstellen tegen een, naar eigen zeggen, scherpe prijs. Zo kun je onder andere een stedentrip, strandvakantie, kindervakantie, luxe vakantie of goedkope vakantie boeken. De bestemmingen variëren van Spanje, Griekenland, turkije, Portugal en Italië tot Curaçao, Dubai, Egypte en Marokko. Ook zijn er speciale aanbiedingen voor tijdens de schoolvakanties. Kinderen mogen overigens altijd voor de helft van de prijs mee op reis.

    Met deze tips van Beautygloss vergeet je nooit meer iets mee te nemen op vakantie!

    Diensten Vakanties.nl

    Heb je je ideale vakantie op Vakanties.nl samengesteld? Dan is het tijd om ‘m te gaan boeken! Bij Vakanties.nl kun je betalen via iDEAL, Maestro, Visa, Mastercard en American Express. Direct bij je boeking dien je al een aanbetaling te betalen, de rest van de reissom betaal je 6 weken voor vertrek.

    Krijg jij nou geen genoeg van Vakanties.nl? Neem dan een kijkje op hun blog. Daar vind je allerlei tips, tricks, do’s en don’ts en nieuwtjes. Ook kun je je aanmelden voor hun nieuwsbrief om te allen tijde op de hoogte te blijven van acties en aanbiedingen, en kun je ze volgen op Facebook of Instagram.

    Garantie, vragen en klachten bij Vakanties.nl

    Het kan natuurlijk dat je door omstandigheden je reis helaas moet afzeggen. Hoe eerder je bij Vakanties.nl je reis annuleert, hoe lager de annuleringskosten. In veel gevallen worden de annuleringskosten vergoed door je verzekering, dus bekijk of je hiervoor in aanmerking komt. Het is ook mogelijk om bij Vakanties.nl een annuleringsverzekering af te sluiten. Stuur een e-mail naar help@vakanties.nl om je reis te annuleren.

    Heb je vragen over je reis of over iets anders? Bekijk dan eerst even de FAQ-pagina op de website. Als je vraag hier niet tussen staat of als je een klacht hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Vakanties.nl door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar +31 (0)88 7771700. Je kunt echter het snelst in contact komen via de live-chat op de website. De klantenservice is op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur bereikbaar, en op zondag tussen 12:00 en 16:00 uur.

    Heb jij al ervaring met Vakanties.nl? Zo ja, wat is er zo goed aan en wat kan er beter? Laat het ons weten!

    Ook als je nog niet bekend bent met deze reisorganisatie, zit je hier goed! Oriënteer je op andere bedrijven zoals deze en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Tóch besloten je reisje bij Vakanties.nl te boeken? Aarzel niet om zelf ook een review achter te laten!

    Vakanties.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (6)

    6
    67% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6
    Service
    rating
    6
    Prijs
    rating
    6.4
    Leveren
    rating
    5.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    IBIZA reis

    Vakanties.nl adverteert bewust met verkeerde informatie en komt zijn afspraken niet na. Website geeft informatie over hotel X en we boekten dit hotel, maar vervolgens krijgen we in de "mijnvakanties.nl" een volledig ander hotel te zien en blijkt dat we gewoon in hotel Y geplaatst zijn zonder enige uitleg. De reservering was ook bevestigd voor hotel X, echter in de portal stond hotel Y bevestigd. Vakanties.nl heeft op hun website gewoon bewust een combinatie gemaakt van foto's van hotel X en Y en de naam van hotel X gebruikt. De volgende dag gebeld en ze gaven aan dat we moesten bijbetalen om toch in hotel X te verblijven terwijl dit het hotel was wat wij gewoon geboekt hadden. Andere optie was om te annuleren. Vervolgens was annuleren geen optie meer, maar zelfds een verplichting omdat ze totaal niet wilde bewegen om ons de vakantie te bieden waar we recht op hadden en ook hadden geboekt. NOOIT MEER boeken via Vakanties.nl . Vakanties.nl adverteert bewust met verkeerde informatie en komt zijn afspraken niet na.

    Door: Arthur 08-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    reis naar Algarve

    Ik heb een slechte ervaring gehad bij Vakantie.nl.

    Tijdens het boeken van een reis zijn er VERBORGEN informatie. Voor 3 personen, waarvan 1 persoon op leeftijd een reis geboekt in september 2019 naar Algarve Clube Praia do Vau. Ten eerste moet je heel lang wachten als je aankomt op het vliegveld. Een hele lange wachttijd na aankomst voordat de transfer (grote touringcar) vol is, kon je vervoerd worden naar je hotel/appartement.

    We kwamen na een vertraagde vlucht aan bij het appartement in de nacht. Toen bleek het appartement gesloten te zijn en er was ook GEEN RECEPTIE IN HET APPARTEMENT aanwezig die de deur voor je kon openen. Het alarmnummer op onze reisbescheiden heb ik moeten bellen om te vragen waarom het appartement gesloten was. De persoon die bij het alarm assistant heeft opgenomen zei dat ze mij NIET kon helpen. Gelukkig heb ik een voorbijganger gevraagd of ze ons konden helpen aan informatie hoe wij in het appartement konden komen. Op eigen kosten een taxi genomen om naar een andere locatie te gaan om de sleutel van het appartement op te halen.

    Tijdens vakantie heb ik telefonisch de klacht bij vakantie.nl gemeld. Ze beloofden heel veel maar uiteindelijk komen ze hun beloften niet na. We hadden een vieze kamer, er werd niet schoongemaakt tijdens onze 8 dagen verblijf. Ze waren zelfs te beroerd om toilet papier bij te vullen als je dat vroeg en een trage wifi die niet werkte als je bij het zwembad zit. Na terugkomst nog een officiele klacht ingediend maar er wordt niets met je klacht gedaan. Alles wat er tijdens mijn vakantie telefonisch hadden beloofd, hadden ze zogenaamd nooit gezegd.

    DUS WEES 2X GEWAARSCHUWD ALS JE BIJ VAKANTIE.NL een reis/vakantie wil boeken!!!

    Door: Maria Furtado 10-10-2019
    Babet - Vakanties.nl 19-10-2019

    Beste Maria, Bedankt voor het schrijven van je review. Het spijt me om te horen dat je vakantie niet helemaal naar tevredenheid is geweest. Ik vind het erg vervelend dat je denkt dat we niets met je klacht doen. Je klacht is meerdere malen grondig onderzocht. Zoals eerder uitgelegd ga je tijdens het maken van een boeking akkoord met de voorwaarden. Hierin staan ook de voorwaarden van het hotel vermeld, waarin omschreven stond dat de receptie op een andere locatie was. Echter begrijpen we dat het een vervelende situatie is geweest dat het contact niet helemaal goed verlopen is, waardoor we je niet hebben kunnen bijstaan zoals we dat graag hadden gewild. Hiervoor hebben we je dan ook een vergoeding aangeboden. De klachten over de schoonmaak zijn na de reis bij ons kenbaar gemaakt. Het is van belang om klachten over de accommodatie altijd direct te melden bij de receptie. Lossen zij het niet op? Dan kun je uiteraard meteen contact met ons opnemen op het noodnummer. Helaas kunnen wij achteraf weinig voor u betekenen. Mocht je in het vervolg een klacht hebben aangaande de accommodatie, laat dit dan altijd direct weten, zodat we je meteen kunnen helpen. Groetjes, Babet van Vakanties.nl

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Vakantie naar Kreta

    Goeie service, we hadden een vraag over de transfer en dat is gelijk duidelijk uitgelegd. Fijne klantenservice, goede prijzen en zeker een aanrader!

    Door: Ivanka 11-07-2019
    Babet - Vakanties.nl 19-10-2019

    Bedankt voor je review, Ivanka! Ik ben blij om te horen dat je zo blij bent met onze service. We doen er alles aan om jou de beste service te geven. En wist je dat we de laagste prijs garantie hebben? Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Babet van Vakanties.nl

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Vakantie

    Wij hebben in april een reis geboekt naar Dubai via vakanties.nl. Bij aankomst in het hotel werd ons verteld dat er geen kamers meer vrij zijn in de rookvrije zone. Enige optie zou zijn bij betalen (bijna 300 euro) voor een kamer met een extra bed of toch een kamer nemen in de rookzone. Wij hadden ons kind mee van destijds 8 maanden oud. We gingen toch even kijken hoe rokerig de zone/kamer is omdat we dachten dat ze ons dit wilden aansmeren. Eenmaal in de zone kwamen we heel snel tot de conculsie dat we daar echt niet konden verblijven met een kind!

    Ik was moe/boos maar tegelijkertijd dacht ik (aangezien we om 4 uur snachts aankwamen) dat los ik makkelijk later op met vakanties.nl. we hebben het bedrag betaald aangezien er geen ander keus was en om betaalbewijs gevraagd.

    Eenmaal in NL heb ik de situatie uitgelegd en het bewijs toegestuurd naar vakantie.nl na enkele weken kreeg ik als reactie dat het hotel ons een optie had gegeven om de volgende dag wel een kamer te krijgen waar we voor hadden geboekt. Grootste leugen uiteraard!! Waarom zou ik daar geen gebruik van maken? Kamer waar we dus bijna 300 euro extra voor hadden betaald had slechts een 1 persoonsbed extra waar we geen gebruik van hebben gemaakt.

    Na enkele weken kreeg ik een reactie terug van vakanties.nl dat zij er niks mee doen omdat ik niet gelijk heb gebeld. 
    Met alle bewijzen en de situatie uitgelegd vind ik dit echt schandalig. Ik had geen flauw benul dat zij het hierop zouden gooien anders had ik uiteraard gelijk gebeld!! Heel sluw vooral omdat zij weten dat ik gelijk heb. Het lijkt erop dat ze het hotel willen geloven dat wij zogenaamd een keus hadden maar daar geen gebruik van hebben gemaakt. Nogmaals waarom zou ik mijn Koffer uitpakken als ik een aantal uren later een kamer kan krijgen waar ik voor heb geboekt en 300 euro in mijn portemonnee kan houden? 

    Oplossing die we kregen: 100 euro tegoed om een volgende vakantie bij vakanties.nl te boeken (serieus dachten jullie nou echt dat wij weer bij jullie ga boeken?!?)
    Na enkele keren heen en weer gemail was het enige wat ze konden doen, 1 nacht twv 37.50 euro terug storten.

    Ik ben echt teleurgesteld! Heel jammer dit!!



    Door: Soumaya 20-06-2019
    Judith 11-07-2019

    Beste Soumaya, Bedankt voor het schrijven van je review. Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen rookvrije kamer hebt gekregen bij aankomst. In Dubai is dit helaas nog niet standaard. Het hotel heeft je direct een upgrade aangeboden tegen meerprijs, en deze heb je geaccepteerd. Ik had graag meer voor je willen betekenen tijdens je verblijf, maar kan helaas niet meer nagaan welke afspraken tussen jullie en het hotel zijn gemaakt. Wanneer er pas na de vakantie contact met ons wordt opgenomen blijft het voor ons vaak giswerk. Ik begrijp je teleurstelling, maar helaas kunnen we niet de gehele upgrade voor je vergoeden. Groetjes, Judith van Vakanties.nl

    Soumaya 15-07-2019

    Uiteraard heb ik MOETEN accepteren omdat er nogmaals geen ander keus was. Had ik anders met een kind van 8 mnd in een rokerskamer moeten verblijven? Waarom zou ik later met mijn verhaal en bewijs komen als ik -zoals het hotel beweerd-" het allemaal maar goed vond"? Ik vind dit nogmaals gewoon heel sluw. Jullie gooien het erop dat ik niet gelijk had gebeld. Ik wist niet dat dat moest anders had ik dat uiteraard gedaan.  Voor mij in ieder geval nooit meer vakanties.nl BewerkVerwijderen Delen Ui teraard heb ik MOETEN accepteren omdat er nogmaals geen ander keus was. Had ik anders met een kind van 8 mnd in een rokerskamer moeten verblijven? Waarom zou ik later met mijn verhaal en bewijs komen als ik -zoals het hotel beweerd-" het allemaal maar goed vond"? Ik vind dit nogmaals gewoon heel sluw. Jullie gooien het erop dat ik niet gelijk had gebeld. Ik wist niet dat dat moest anders had ik dat uiteraard gedaan.  Voor mij in ieder geval nooit meer vakanties.nl BewerkVerwijderen Delen Uiteraard heb ik MOETEN accepteren omdat er nogmaals geen ander keus was. Had ik anders met een kind van 8 mnd in een rokerskamer moeten verblijven? Waarom zou ik later met mijn verhaal en bewijs komen als ik -zoals het hotel beweerd-" het allemaal maar goed vond"? Ik vind dit nogmaals gewoon heel sluw. Jullie gooien het erop dat ik niet gelijk had gebeld. Ik wist niet dat dat moest anders had ik dat uiteraard gedaan.  Voor mij in ieder geval nooit meer vakanties.nl BewerkVerwijderen Delen

    Bert Korterink 08-12-2019

    wat een geneuzel. Lees vooraf wat je wel/niet moet doen als je op reis naar het buitenland gaat. We worden er al jaren lang op gewezen dat je niet klakkeloos akkoord moet gaan met een (betaalde)wijziging, maar direct contact moet opnemen met je reisorganisatie. Leg telefoongesprekken vast. Bijna iedere mobiele telefoon heeft die mogelijkheid en klaag niet achteraf. Achterat is een discusiie over wat er wel/niet is toegezegd nooit hard te maken en kun je compensatie in iedr geval vergeten

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    zeer goed bevallen

    voor het eerst via deze website geboekt en zeer goed bevallen. reispapieren/check in duidelijk en ter plaatste alles goed geregeld. Ik heb eigenlijk geen minpunten.

    Door: Angelique Kole 05-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Fijne website en goedkoop!

    Handige website, duidelijke overzicht. Klantenservice was behulpzaam en supersnel bereikbaar. Vakantie was heerlijk.

    Door: Erik 07-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Vakanties.nl

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is Vakanties.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 6 ervaringen geplaatst over Vakanties.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6 gekregen, waarbij 67% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Vakanties.nl actief?

    Vakanties.nl is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector Goedkope vakanties

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Vakanties.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.