Vakanties.nl

5.4

Bestellen

5.1

Service

5.2

Prijs

5.1

Levering

61.1%

Zou hier weer kopen

Vakanties.nl

Heb je zin om er even op uit te gaan? Zit je meer te denken aan een weekendje weg, of twee weken naar een tropisch eiland? Ben je een echte cultuursnuiver of lig je het liefst te bakken op het strand? Is het voor jou van belang dat je zelf controle hebt over de indeling van je vakantie? Misschien is Vakanties.nl dan wel iets voor jou!


Wat vinden consumenten van deze organisatie? Zijn de vakanties goed geregeld? Zijn ze naar wens samengesteld? Hoe zit het met de prijs-kwaliteitverhouding? En is de klantenservice van goede hulp? Lees het hier bij NederlandReview!


 


Over Vakanties.nl

Bij Vakanties.nl kun je je eigen vakantiepakket samenstellen tegen een, naar eigen zeggen, scherpe prijs. Zo kun je onder andere een stedentrip, strandvakantie, kindervakantie, luxe vakantie of goedkope vakantie boeken. De bestemmingen variëren van Spanje, Griekenland, turkije, Portugal en Italië tot Curaçao, Dubai, Egypte en Marokko. Ook zijn er speciale aanbiedingen voor tijdens de schoolvakanties. Kinderen mogen overigens altijd voor de helft van de prijs mee op reis.


 




 


Diensten Vakanties.nl

Heb je je ideale vakantie op Vakanties.nl samengesteld? Dan is het tijd om ‘m te gaan boeken! Bij Vakanties.nl kun je betalen via iDEAL, Maestro, Visa, Mastercard en American Express. Direct bij je boeking dien je al een aanbetaling te betalen, de rest van de reissom betaal je 6 weken voor vertrek.


Krijg jij nou geen genoeg van Vakanties.nl? Neem dan een kijkje op hun blog. Daar vind je allerlei tips, tricks, do’s en don’ts en nieuwtjes. Ook kun je je aanmelden voor hun nieuwsbrief om te allen tijde op de hoogte te blijven van acties en aanbiedingen, en kun je ze volgen op Facebook of Instagram.


 


Garantie, vragen en klachten bij Vakanties.nl

Het kan natuurlijk dat je door omstandigheden je reis helaas moet afzeggen. Hoe eerder je bij Vakanties.nl je reis annuleert, hoe lager de annuleringskosten. In veel gevallen worden de annuleringskosten vergoed door je verzekering, dus bekijk of je hiervoor in aanmerking komt. Het is ook mogelijk om bij Vakanties.nl een annuleringsverzekering af te sluiten. Stuur een e-mail naar help@vakanties.nl om je reis te annuleren.


Heb je vragen over je reis of over iets anders? Bekijk dan eerst even de FAQ-pagina op de website. Als je vraag hier niet tussen staat of als je een klacht hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Vakanties.nl door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar +31 (0)88 7771700. Je kunt echter het snelst in contact komen via de live-chat op de website. De klantenservice is op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur bereikbaar, en op zondag tussen 12:00 en 16:00 uur.


 


 


Heb jij al ervaring met Vakanties.nl? Zo ja, wat is er zo goed aan en wat kan er beter? Laat het ons weten!


Ook als je nog niet bekend bent met deze reisorganisatie, zit je hier goed! Oriënteer je op andere bedrijven zoals deze en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Tóch besloten je reisje bij Vakanties.nl te boeken? Aarzel niet om zelf ook een review achter te laten!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (18)

Vakantie

Wij hebben bij Vakanties.nl een all in clusive geboekt van 17 maart 2024 voor 12 dagen naar bungalow park Castillo Club Lake in Caleta de fuste. Bij aankomst bleek het geen 5 maar 2 sterren te zijn en smeriger bungalows en slecht eten, we hebben gebeld naar de klantenservice, een andere accomodatie met 5 * geëist, we konden €200 ter compensatie krijgen of zelf wat anders boeken en betalen en via cxlwaiver@w2m.com ons geld terug te krijgen, zonder garantie. Op hun site staat nou 2* i.p.v 5*

J

Jolanda

19-03-2024

0

Vakantie naar Turkije

Fantastische vakantie gehad. Had het hotel, de privé transfer geboekt bij vakanties.nl Alles goed geregeld. Taxi stond ons al op te wachten. Ook bij terug reis, stond taci chauffeur netjes op de aangegeven tijd bij onze receptie. Alle informatie via de mail ook super en heel fuidrlijk weergegeven.

M

Mirjam

09-05-2023

0

Vakantie Egypte

Helaas moet je bij dit bedrijf goed opletten wat je koopt. Maak van alles screenshots en dan is het nog de vraag of ze je geloven. Ik boekte een All Inclusive reis naar Egypte. Had All Inclusive geboekt, screenshots gemaakt van boeking maar op zeer wonderbaarlijke wijze is het plots half pension. Al mijn bewijzen zijn All Inclusive maar ja in het systeem staat Half Pension en systeem heeft altijd gelijk. Voel mij opgelicht helaas. Dus ik zou zeggen, boek niet bij hun.

N

Natasja

17-04-2023

0

Krijg tot € 600 per passagier terug

Heeft u een vertraagde of geannuleerde vlucht gehad? Krijg tot € 600 per passagier terug Ongeacht de prijs van het ticket Ga naar onderstaande link: marktnet.nl/erotiek/contact-man-zoekt-man/vertraagde-of-geannuleerde-vlucht-gehad-krijg-600-terug-54657149.htm

R

remco

08-04-2022

0

Vakantie turkije

Prima bedrijf! Snap niet zo goed waarom enkele het bedrijf totaal met de grond gelijk maken betreft het corona gebeuren,geloof me dat gaat bij elk bedrijf zo.(corendon had ik ook vakantie staan,werk niet anders) Heb ze al wellicht 30x gebeld met vragen over me reis en ze blijven allemaal zo vriendelijk ,mee denkend en behulpzaam. Ik ben momenteel nog kijken voor omboeken. Een reactie terug per mail duurt momenteel wel erg lang maar ook dit door corona. Zijn natuurlijk duizenden mensen die allemaal geholpen willen worden. Al met al ben ik tevreden. Moest ook alles betalen (2963) maar goed als het door was gegaan was het ook weg. Een voucher zodat me vakantie voor volgend jaar dan maar alvast betaald is ,zal ik geen ramp vinden.

R

R.lammerts

22-07-2020

0

Pakketreis sicilie

We hebben vorig jaar geboekt naar sicilie en door de corona was het allemaal onzeker. We zijn goed op de hoogte gehouden van alles. We hebben zelf kunnen omboeken naar bijna 2 weken eerder en dan langer en binnen een paar dgn het teveelde betaalde geld terug op mijn rekening. Als er wat was werd het gelijk opgelost. Contact ging heel snel. We hebben een topvakntie geahd

M

Mamsie

18-07-2020

0

pakketreis griekenland mei 2020

Toroni Blue Sea Hotel Griekenland Boekingsnummer: 428411 van: dinsdag 12 mei 2020 tot: dinsdag 19 mei 2020 Duur: 8 dagen (7 nachten) Reizigers: 1 reiziger Betaald: € 238,50 Totale reissom: € 238,50 Openstaand: € 0,00,, geld kwijt ,,niets zoals de wet zegt ,,,schandalig dat zoiets blijft duren

F

frans meeus

09-07-2020

0

pakket reis kos

had een pakket reis naar kos in mei geboekt begin april al bekend dat de vakantie niet door zou gaan contact opgenomen moest het hele bedrag toch betalen ondanks dat ze wisten dat de vakantie door corona niet door zou gaan dus moet 1150 betalen om dan een voucher van 100 euro aanbetaling plus 1150 rest bedrag van 1250 euro tekrijgen vroeg waarom de 1150 betalen en niet gewoon een voucher van 100 euro geven bijven bij hun antwoord regels zijn regels heb zelf maar geanuleerd koste mij 375 euro is een dure les maar boek nooit meer bij vakantie .nl

T

Ton

03-07-2020

1

griekenlandv pakketreis mei 2020

voor iedereen corona ,,zij houden lekker uw geld ,pakketreis word door hun geanuleerd ,,de wet zegt duidelijk terugbetaling ,maar blijkbaar kunnen ze toch uw geld houden en u een voucher sturen ,,wel ik noem dat oplichters ,,ik eis mijn recht op en mijn geld terug ,,niks ben je ermee,,zeer slechte ,die moeten ertussenuit ,of ze mogen mij ook 2000 euro sturen hoor ,krijg je een voucher van mij net zo goed ,,triestig

M

meeus frans

26-06-2020

0

griekenland mei 2020

doen niks en houden uw geld ,ik als invalide,alleenstaande ,gepensioneerde voel mij door hun in corona tijd opgelicht ,ik weet dat de wet zegt op pakketreizen terug betalen ,maar zij verijken zich door mijn betaling gewoon niet terug te stirten ,,meerderen zijn in dezelfde situatie ,,deze moeten er tussen uit ,,zo n dieven die geen wet respecteren en verrijken in crisis

F

frans meeus

10-06-2020

0

pakketreis griekenlans mei 2020

deze pakket reis moest ik volledig betalen ondanks de lockdown in covid 19 periode,nu moeten ze anuleren en willen mij een voucher geven ,ik eis mijn recht op en vorder mijn geld terug ,,schandalig nooit nog mee hun ,ik reis genoeg en ken mijn rechten ,t is overal corona nu

M

meeus frans

29-04-2020

3

Een pakketreis naar Sharm El sheikh

Door het coronavirus is onze reis geannuleerd. Had nog telefonisch contact alvorens mijn restbedrag te betalen om te vragen als er een annulatie zou komen of we dan ons geld terug kregen. Ik moest eerst alles betalen nadien kreeg ik de zekerheid dat we ons geld terug gingen krijgen. NIET DUS! We krijgen een voucher 1 jaar geldig. Als je weet dat ze ook nog afraden om in juli en augustus te reizen. Het najaar krijgen wij geen vakantie, enige optie is volgend jaar in de paasvakantie. Als deze 1 dag later begint, wat het geval is dan zijn wij ons geld kwijt. SCHANDALIG!! Dit zijn afzetters praktijken. NOOIT MEER! Ik had beter het restbedrag niet betaald dan was ik enkel 100euro kwijt, nu met naar hen te luisteren 2360,50 kwijt. BEDRIEGERS!!!

R

Rina Thys

20-03-2020

3

IBIZA reis

Vakanties.nl adverteert bewust met verkeerde informatie en komt zijn afspraken niet na. Website geeft informatie over hotel X en we boekten dit hotel, maar vervolgens krijgen we in de "mijnvakanties.nl" een volledig ander hotel te zien en blijkt dat we gewoon in hotel Y geplaatst zijn zonder enige uitleg. De reservering was ook bevestigd voor hotel X, echter in de portal stond hotel Y bevestigd. Vakanties.nl heeft op hun website gewoon bewust een combinatie gemaakt van foto's van hotel X en Y en de naam van hotel X gebruikt. De volgende dag gebeld en ze gaven aan dat we moesten bijbetalen om toch in hotel X te verblijven terwijl dit het hotel was wat wij gewoon geboekt hadden. Andere optie was om te annuleren. Vervolgens was annuleren geen optie meer, maar zelfds een verplichting omdat ze totaal niet wilde bewegen om ons de vakantie te bieden waar we recht op hadden en ook hadden geboekt. NOOIT MEER boeken via Vakanties.nl . Vakanties.nl adverteert bewust met verkeerde informatie en komt zijn afspraken niet na.

A

Arthur

08-02-2020

0

reis naar Algarve

Ik heb een slechte ervaring gehad bij Vakantie.nl. Tijdens het boeken van een reis zijn er VERBORGEN informatie. Voor 3 personen, waarvan 1 persoon op leeftijd een reis geboekt in september 2019 naar Algarve Clube Praia do Vau. Ten eerste moet je heel lang wachten als je aankomt op het vliegveld. Een hele lange wachttijd na aankomst voordat de transfer (grote touringcar) vol is, kon je vervoerd worden naar je hotel/appartement. We kwamen na een vertraagde vlucht aan bij het appartement in de nacht. Toen bleek het appartement gesloten te zijn en er was ook GEEN RECEPTIE IN HET APPARTEMENT aanwezig die de deur voor je kon openen. Het alarmnummer op onze reisbescheiden heb ik moeten bellen om te vragen waarom het appartement gesloten was. De persoon die bij het alarm assistant heeft opgenomen zei dat ze mij NIET kon helpen. Gelukkig heb ik een voorbijganger gevraagd of ze ons konden helpen aan informatie hoe wij in het appartement konden komen. Op eigen kosten een taxi genomen om naar een andere locatie te gaan om de sleutel van het appartement op te halen. Tijdens vakantie heb ik telefonisch de klacht bij vakantie.nl gemeld. Ze beloofden heel veel maar uiteindelijk komen ze hun beloften niet na. We hadden een vieze kamer, er werd niet schoongemaakt tijdens onze 8 dagen verblijf. Ze waren zelfs te beroerd om toilet papier bij te vullen als je dat vroeg en een trage wifi die niet werkte als je bij het zwembad zit. Na terugkomst nog een officiele klacht ingediend maar er wordt niets met je klacht gedaan. Alles wat er tijdens mijn vakantie telefonisch hadden beloofd, hadden ze zogenaamd nooit gezegd. DUS WEES 2X GEWAARSCHUWD ALS JE BIJ VAKANTIE.NL een reis/vakantie wil boeken!!!

M

Maria Furtado

10-10-2019

1

Vakantie naar Kreta

Goeie service, we hadden een vraag over de transfer en dat is gelijk duidelijk uitgelegd. Fijne klantenservice, goede prijzen en zeker een aanrader!

I

Ivanka

11-07-2019

1

Vakantie

Wij hebben in april een reis geboekt naar Dubai via vakanties.nl. Bij aankomst in het hotel werd ons verteld dat er geen kamers meer vrij zijn in de rookvrije zone. Enige optie zou zijn bij betalen (bijna 300 euro) voor een kamer met een extra bed of toch een kamer nemen in de rookzone. Wij hadden ons kind mee van destijds 8 maanden oud. We gingen toch even kijken hoe rokerig de zone/kamer is omdat we dachten dat ze ons dit wilden aansmeren. Eenmaal in de zone kwamen we heel snel tot de conculsie dat we daar echt niet konden verblijven met een kind! Ik was moe/boos maar tegelijkertijd dacht ik (aangezien we om 4 uur snachts aankwamen) dat los ik makkelijk later op met vakanties.nl. we hebben het bedrag betaald aangezien er geen ander keus was en om betaalbewijs gevraagd. Eenmaal in NL heb ik de situatie uitgelegd en het bewijs toegestuurd naar vakantie.nl na enkele weken kreeg ik als reactie dat het hotel ons een optie had gegeven om de volgende dag wel een kamer te krijgen waar we voor hadden geboekt. Grootste leugen uiteraard!! Waarom zou ik daar geen gebruik van maken? Kamer waar we dus bijna 300 euro extra voor hadden betaald had slechts een 1 persoonsbed extra waar we geen gebruik van hebben gemaakt. Na enkele weken kreeg ik een reactie terug van vakanties.nl dat zij er niks mee doen omdat ik niet gelijk heb gebeld.  Met alle bewijzen en de situatie uitgelegd vind ik dit echt schandalig. Ik had geen flauw benul dat zij het hierop zouden gooien anders had ik uiteraard gelijk gebeld!! Heel sluw vooral omdat zij weten dat ik gelijk heb. Het lijkt erop dat ze het hotel willen geloven dat wij zogenaamd een keus hadden maar daar geen gebruik van hebben gemaakt. Nogmaals waarom zou ik mijn Koffer uitpakken als ik een aantal uren later een kamer kan krijgen waar ik voor heb geboekt en 300 euro in mijn portemonnee kan houden?  Oplossing die we kregen: 100 euro tegoed om een volgende vakantie bij vakanties.nl te boeken (serieus dachten jullie nou echt dat wij weer bij jullie ga boeken?!?) Na enkele keren heen en weer gemail was het enige wat ze konden doen, 1 nacht twv 37.50 euro terug storten. Ik ben echt teleurgesteld! Heel jammer dit!!

S

Soumaya

20-06-2019

3

zeer goed bevallen

voor het eerst via deze website geboekt en zeer goed bevallen. reispapieren/check in duidelijk en ter plaatste alles goed geregeld. Ik heb eigenlijk geen minpunten.

A

Angelique Kole

05-05-2019

0

Fijne website en goedkoop!

Handige website, duidelijke overzicht. Klantenservice was behulpzaam en supersnel bereikbaar. Vakantie was heerlijk.

E

Erik

07-02-2019

0