2

2

3.8

2.3

25%

Vacanzo

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je een vakantie kan boeken? Wil je graag naar een Mediterrane bestemming? Vacanzo is een organisatie waar je een dergelijke reis kunt boeken. Lees de reviews op NederlandReview om te kijken of Vacanzo het bedrijf is waar je met een gerust hart een vakantie kunt boeken.

Wat is Vacanzo?

Vacanzo is een bedrijf waarbij je een vakantie kunt boeken. Klanten kunnen reizen boeken in de volgende categoriesoorten: LAST MINUTE, ZONVAKANTIES, ALL INCLUSIVE en WINTERZON. Als je een reis boekt bij Vacanzo, dan is de transfer naar je bestemming inbegrepen. De reisorganisatie focust zich voornamelijk op Mediterrane bestemmingen. Personen kunnen zelf bepalen of ze vanaf een Duitse of Nederlandse luchthaven willen vertrekken. Op het moment van schrijven richt de reisorganisatie zich voornamelijk op landen zoals Egypte, Bulgarije, Griekenland en Turkije. Vacanzo is een jong bedrijf dat lid is van het ANVR, Calamiteitenfonds en SGR(Z). Het ANVR hanteert strenge eisen om lid te kunnen worden. Achterliggende gedachte is het reizen te bevorderen.

Het bedrijf stelt een groot aanbod te hebben van accommodaties. Je kunt dan denken aan uiteenlopende hotels en appartementen, van eenvoudige tot erg luxe. Je kunt onder andere reizen boeken naar kleine boetiek hotels, maar ook naar volledige all inclusive resorts op warme oorden.

Algemene informatie

Mocht je contact willen opnemen met Vacanzo dat is dit op twee manieren mogelijk. Je kunt telefonisch contact opnemen via 020 303 34 55 en via e-mail info@vacanzo.nl. Voor reizigers die een reis boeken via Cavanzo is het zo dat de accommodatie na 14:00 uur beschikbaar is op de dag van aankomst. Toch wil het weleens voorkomen dat klanten een accommodatie pas later in mogen. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat er op zaterdag en zondag rekening mee gehouden moet worden, dat sommige banken en winkels gesloten kunnen zijn. Klanten kunnen op de bestemming gebruik maken van service die wordt verleend door het lokale agentschap. Contactgegevens van de lokale vertegenwoordiger ontvang je bij de reispapieren. Mocht je een klacht willen indienen is dit mogelijk. Dit kan bij een fout of iets wat niet klopt op de bestemming. Het bedrijf verwacht dan dat hier direct melding van wordt gedaan bij de verstrekker van de dienst. Vaak is dit de hotelier, reisleider of een andere plaatselijke lokale vertegenwoordiger.

Betalingen

Vakanties kun je met Visa- of Mastercard betalen. Betalen via Ideal is ook mogelijk. Mocht je een vakantie boeken waarbij de vertrekdatum langer dan 6 weken ligt, dan dien je eerst een betaling van 35% van de totale reissom te voldoen. Het restant van de vakantie kan daarna zes weken voor vertrek betaald worden. Als je een vakantie boekt die binnen de zes weken ligt, dan dien je direct het volledige bedrag te betalen.

Wat zijn klantervaringen bij Vacanzo?

Ben jij al klant bij Vacanzo? We zijn ontzettend benieuwd wat jouw ervaringen zijn bij Vacanzo. Heb jij hier al een vakantie geboekt? Was dit tegen een goede prijs? Hoe is de vakantie verlopen? Ga je vaker een reis boeken via Vacanzo? Zou je andere mensen aanbevelen om een vakantie te boeken bij Vacanzo? Jouw mening is goud waard. We zouden het zeer op prijs stellen als jij je mening via deze pagina achterlaat. Door je visie hier te delen help je andere mensen op weg. NederlandReview is het bedrijf voor onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.

10

Alle reviews (8)

Reis Turkije

Hier even een update de gerechtsdeurwaarder is bij hun aan de deur geweest maar er zijn geen bank tegoeden meer dus nu gaan ze kijken of er ergens nog wat te halen is. Heb intussen ook mijn rechtsbijstand geinformeerd over dat deze oplichter weer gewoon doorgestart is op het zelfde adres en met het zelfde tel.nr. maar er was ook een website waar je een reis kon boeken maar nu ben Ik er ook achter gekomen dat hij geen lid meer is van SGR garantie.sinds medio 2022

Willem de Rooij

01-02-2023

3

Reis Turkije

Hier even een evaluatie, heb een mail van de rechtsbijstand gekregen dat er nu beslag gelegd is op zijn bank tegoeden, dus nu maar kijken wat er gaat gebeuren.

Willem de Rooij

21-06-2022

2

Reis naar Turkije

De firma Vancanzo b.v heeft tot nu toe niet gereageerd, ze hadden een uitnodiging van het gerecht in Almelo om uitleg te geven maar ze zijn niet verschenen dus nu heeft de rechter ons in gelijk gesteld en dus nu zit er een gerechtelijke deurwaarder op om het geld te gaan innen en anders gaan we een faillissement aanvragen. Dus mensen bij deze ga niet met deze firma in zee.

Willem de Rooij

31-03-2022

4

Pakket reis Turkije

Ik heb vorig jaar juli een mailtje gehad dat hij onze voucher en aanbetaling van onze nieuwe geboekte reis in September en Oktober in 2 termijnen wou terugbetalen maar tot op heden niks ontvangen heb daarom eind oktober mijn rechtsbijstand erop gezet en deze heeft ook geen reactie van hen gehad de deurwaarder is al aan de deur geweest en ook niks vernomen dus nu ligt alles onder de rechter.Dus mensen lees deze reviews die geschreven zijn aub goed en ga niet met deze firma in zee

Willem de Rooij

03-03-2022

0

Pakket reis Turkije

Door corona reis niet kunnen maken. Toch netjes het volledige bedrag overgemaakt op advies. Nu nog steeds mijn geld niet terug. Zeer moeilijk contact te maken. SGR geeft geen hulp. Incasso-buro brieven gestuurd. We zijn er helemaal klaar mee. Over na de laatste optie, Faillissement aanvragen, wie heeft er interesse om mee te doen, we moeten namelijk minimaal met 2 klanten zijn (er zijn wel kosten aan verbonden)! Omdat de Check gedekt is door SGR moet SGR overgaan tot betaling na Faillissement!

Doedee

06-12-2021

5

Pakket reis Turkije 27-3-2020

Door corona reis niet kunnen maken. Toch netjes het volledige bedrag overgemaakt op advies. Nu nog steeds mijn geld niet terug. Ook geen contact te krijgen. Website al meer dan een jaar onbereikbaar

H.schriemer

18-10-2021

1

Reis

Geen goed woord over voor deze bar slechte vakantie site! Boek hier nooit mensen. Ze gaan met je geld ervandoor.

Animo

26-08-2021

0

14 dagen kreta

Geen contact te krijgen geen reacties op e-mail erg laat en onprofessionele reacties we hebben kunnen annuleren maar we zijn bang dat we ons geld kwijt zijn . Geboekt op zelfde locatie via Sun web . De lokatie manager kent deze tour operator niet .

Berghs

02-08-2020

0