Ervaringen Tubantia

Je wilt misschien wel eens een dagje uit. Helemaal met kinderen is een hele dag thuis zitten vaak erg vervelend maar ook met je partner wil je er wel eens even uit. Tubantia kan dat voor je regelen. Maar voor welke leeftijden zullen deze uitjes nou eigenlijk zijn? Zullen er dingen tussen zitten die je met het hele gezin kunt doen? Wat zal er te vinden zijn voor echte waaghalzen? Zal het makkelijk zijn om kaartjes of tickets te bestellen via hun website? En zal de klantenservice van Tubantia je helpen als je bij het bestellen of tijdens je dagje pretpark wat advies nodig hebt? Alleen mensen die wel eens een dagje uit via Tubantia hebben geplant kunnen je hierop antwoord geven. Lees hun reviews om te ontdekken of de kaartjes echt wel zo betrouwbaar zijn. Hun beoordelingen, meningen, ervaringen en cijfers kunnen je laten zien of Tubantia de juiste plek is om een dagje uit te boeken.

Over Tubantia

Tubantia is een vakantiebedrijf of reisbureau dat dagjes uit aanbiedt. Ze willen je helpen op er een dagje opuit te gaan met het hele gezin of juist met een partner of vriend(in). Er zijn namelijk uitjes voor alle leeftijden. Je kunt namelijk naar het Muziekfeest van het Jaar of een bezoekje brengen aan Neeltje Jans. Ook een musical als The Adams Family, Fabeltjeskrant, The Lion King of De Kleine Zeemeermin behoren tot de mogelijkheden. Zowel kinderen als volwassenen zullen hiervan genieten. Opa en Oma willen misschien wel mee naar Thermen Soesterberg of Thermen Bussloo. Je kunt via Tubantia ook naar verschillende pretparken zoals De Efteling of Bobbejaanland. En echte waaghalzen kunnen off road rijden, naar een klimpark gaan of een proefvliegles boeken op Texel. Dus of je nou van dierentuinen, wellness, theater, pretparken of juist musea houdt, Tubantia kan je helpen aan een geslaagd dagje uit. Je kunt bij hen zelfs een minicruise naar York boeken voor een gereduceerde prijs.

De Efteling, een attractiepark waar je met tickets van Tubantia heen kunt gaan.

Diensten van Tubantia

Je kunt via Tubantia dus heel makkelijk een uitje boeken. Bezoek hun website om wat ideeën op te doen of zoek specifieker via hun categorieën of zoekbalk. Natuurlijk kun je dan ook meteen kaartjes voor jezelf of het hele gezin boeken. Als je je inschrijft dan sturen zij je regelmatig een mail met daarin de leuke uitjes die je dan gewoon in je mailbox ontvangt. En verder heeft Tubantia nog een eigen klantenservice die je bij kan staan als je wat advies of raad nodig hebt.

Klachten, Complimenten en Tips voor Tubantia

Heb jij wel eens kaartjes besteld via Tubantia? Dan zijn wij heel benieuwd naar jouw eigen ervaring met Tubantia. Was het echt zo makkelijk om tickets voor een pretpark te boeken via hun website? Hoe was het concert, de musical of andere theatershow waar je via Tubantia naartoe kon? Waren de kaartjes voor de dierentuin wel geldig of werden ze niet geaccepteerd? En wat voor een klantenservice gaf Tubantia toen je hulp nodig had? Schrijf je eigen Tubantia review en laat ons weten wat jouw mening over dit bedrijf echt is.

Tubantia

10

10