Tubantia
Alle reviewsTubantia
Alle reviews (8)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Tubantia
Helaas komt de Tubantia (papierenkrant)
vaak niet ....hier betalen wij veel geld voor ..
Wij willen niet digitaal lezen maar worden op deze manier gedwongen om het te doen ...van 6 kranten per week vaak maar 3 of 4 en de zaterdagkrant al 3 weken niet ontvangen .....wij hebbem het abbonement dan ook opgezegt ,maar dit loopt mog tot januari 2024 ....en dan ? Alle kranten komen inmiddels van de zelfde uitgever .je kunt geen kant op op deze manier ...krant
Wat een ontzettend slechte service. Laat je je krant omzetten omdat ze altijd te laat zijn naar een weekend krant, zijn ze weer telkens te laat of komt deze niet. Wanneer er gebeld wordt om te kijken of ik de krant volledig digitaal kan krijgen, wordt aangegeven dat dit niet kan, maar dat het wel weer een volledig abonnement kan worden. Luisteren jullie wel naar het probleem???? Slecht leveren, maar het geld wordt altijd wel exact op tijd volledig afgeschreven. Misschien een tip om ergens een knop te maken dat de krant niet geleverd is, zodat het makkelijker is voor mensen hun geld terug te krijgen. Scheelt weer wat handelingen!
Abonnement tubantia
Na reeds 3 maanden regelmatig reklameren nog altijd geen Tubantia mogen ontvangen. Ze zijn maar met 1 ding snel het afschrijven van je centen .
Tubantia
Na jaren trouw abonnee te zijn geweest eens gebeld over het telkens maar verhogen van de tarieven.
Irritatie is dat voor trouwe klanten niets geregeld wordt en nieuwe abonnees 3 (!) Jaar lang meer dan 30% minder betalen.
Een belletje levert u dus 30% op. Doe uw voordeel er mee.
U kunt echter van dit dagblad verwachten dat ze met enige (behoorlijke) regelmaat hun bezorgplicht niet nakomen. U zult dan dagelijks via een digitale verbinding uw klacht kenbaar moeten maken.
Deze onpersoonlijke en klantonvriendelijke contactmogelijkheid zal helaas niet verdwijnen.Tubantia
Mijn man heeft iemand van de klantenservice Tubantia aan de telefoon gehad. Nu blijkt dat hij een abonnement heeft afgesloten van 3 jaar wat wij niet willen!!! Klantenservice gebeld, voor geen mogelijkheid om dit te annuleren, niks geen menselijkheid. Mijn man voelt zich erin geluisd. Tubantia ga je zo met je klanten om!!!!!!
Voor ons nooit weer, en mondreclame doet ook veel, dus is zal flink mijn best doen.
Veel geluk met ons 600 euro!!!!!
Besteed het in jullie hardnekkige klantonvriendelijke klantenservice!!!!Abonnement Zaterdagkrant
Wij ontvangen sinds kerst 2021 geen zaterdagkrant meer. Meerdere keren over gebeld maar er wordt geen oplossing geboden.
Gewoon betalen!! Te gek voor woorden.krant
Zeer slechte bezorging
krant
Zeer slechte ervaring met bezorging
Anderen bekeken ook

Madame Tussauds: Ervaringen Wil jij oog in oog komen te staan met koning Willem-Alexander en koningin Maxima, Adele, Barack Obama, Beyoncé...

Lees dit en je kent dit bedrijf een stuk beter. Voetbaltravel geeft al duidelijk aan wat het bedrijf doet. Het is een combinatie van voetbal en rei...

Amsterdam Dungeon: Ervaringen Gruwelijke moordenaars, volhardende heksen, zelf-kastijdende monniken, krankzinnige rechters, dames van heel lichte ...

Hier een vergelijkbaar probleem. Kom er net ook achter dat ik drie jaar aan mijn abonnement vast zit! dit kan toch niet waar zijn ! Weet altijd heel duidelijk wat ik wel en niet afspreek, kan mij hier niets van herinneren.