Tubantia

4.6

Bestellen

2.3

Service

3.4

Prijs

2.9

Levering

38.5%

Zou hier weer kopen

Tubantia

Je wilt misschien wel eens een dagje uit. Helemaal met kinderen is een hele dag thuis zitten vaak erg vervelend maar ook met je partner wil je er wel eens even uit. Tubantia kan dat voor je regelen. Maar voor welke leeftijden zullen deze uitjes nou eigenlijk zijn? Zullen er dingen tussen zitten die je met het hele gezin kunt doen? Wat zal er te vinden zijn voor echte waaghalzen? Zal het makkelijk zijn om kaartjes of tickets te bestellen via hun website? En zal de klantenservice van Tubantia je helpen als je bij het bestellen of tijdens je dagje pretpark wat advies nodig hebt? Alleen mensen die wel eens een dagje uit via Tubantia hebben geplant kunnen je hierop antwoord geven. Lees hun reviews om te ontdekken of de kaartjes echt wel zo betrouwbaar zijn. Hun beoordelingen, meningen, ervaringen en cijfers kunnen je laten zien of Tubantia de juiste plek is om een dagje uit te boeken.


Over Tubantia

Tubantia is een vakantiebedrijf of reisbureau dat dagjes uit aanbiedt. Ze willen je helpen op er een dagje opuit te gaan met het hele gezin of juist met een partner of vriend(in). Er zijn namelijk uitjes voor alle leeftijden. Je kunt namelijk naar het Muziekfeest van het Jaar of een bezoekje brengen aan Neeltje Jans. Ook een musical als The Adams Family, Fabeltjeskrant, The Lion King of De Kleine Zeemeermin behoren tot de mogelijkheden. Zowel kinderen als volwassenen zullen hiervan genieten. Opa en Oma willen misschien wel mee naar Thermen Soesterberg of Thermen Bussloo. Je kunt via Tubantia ook naar verschillende pretparken zoals De Efteling of Bobbejaanland. En echte waaghalzen kunnen off road rijden, naar een klimpark gaan of een proefvliegles boeken op Texel. Dus of je nou van dierentuinen, wellness, theater, pretparken of juist musea houdt, Tubantia kan je helpen aan een geslaagd dagje uit. Je kunt bij hen zelfs een minicruise naar York boeken voor een gereduceerde prijs.




Diensten van Tubantia

Je kunt via Tubantia dus heel makkelijk een uitje boeken. Bezoek hun website om wat ideeën op te doen of zoek specifieker via hun categorieën of zoekbalk. Natuurlijk kun je dan ook meteen kaartjes voor jezelf of het hele gezin boeken. Als je je inschrijft dan sturen zij je regelmatig een mail met daarin de leuke uitjes die je dan gewoon in je mailbox ontvangt. En verder heeft Tubantia nog een eigen klantenservice die je bij kan staan als je wat advies of raad nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Tubantia

Heb jij wel eens kaartjes besteld via Tubantia? Dan zijn wij heel benieuwd naar jouw eigen ervaring met Tubantia. Was het echt zo makkelijk om tickets voor een pretpark te boeken via hun website? Hoe was het concert, de musical of andere theatershow waar je via Tubantia naartoe kon? Waren de kaartjes voor de dierentuin wel geldig of werden ze niet geaccepteerd? En wat voor een klantenservice gaf Tubantia toen je hulp nodig had? Schrijf je eigen Tubantia review en laat ons weten wat jouw mening over dit bedrijf echt is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (13)

Zaterdag plus abonnement

3 jaar geleden een 3-jarig zaterdag plus abonnement afgesloten met 50% korting, daarbij de toezegging dat ik na de periode van 3 jaar gewoon de 50% korting zou behouden tot opzegging, dat alles via de mail bevestigd. Je raad het al, de 3 jaar is voorbij maar de korting ook. Tubantia gewezen op de mail waarin de toezegging stond, maar dat zet ze niet op andere gedachten. Wat zijn de toezeggingen waard van Tubantia?

E

Erwin

25-10-2023

0forum

Proefabonnement

Zal nooit geen proefabonnement meer nemen. Proefabonnement kost 9,95 en Tubantia schrijft 54,94 af. Het teveel betaalde bedrag zou binnen 6 weken op onze rekening staan. Het is nu 7 weken geleden, en nog geen cent terug. Klantenservice paar keer gebeld, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Erg slecht.

J

Jolanda

15-09-2023

0forum

zaterdag courant

Al 5 weken geen zaterdag krant. Wel steeds gemeld, mails naar de klantenservice gestuurd en getelefoneerd. Niets helpt. Heb abonnementsgeld teruggestort en wordt nu bedreigd met het inschakelen van een incassobureau. Kosten : €40,00. De organisatie heeft de zaak slecht voor elkaar.

P

Piet Roeland

06-07-2023

0forum

Zaterdag courant

4 weken achter elkaar geen krant op zaterdag ontvangen. 1e een automatisch bericht dat het geld werd terug gestort. 2e keer geen enkele reactie. 3e keer toezegging dat de krant voor 10 uur ( telefonisch beloofd) of 11 uur (via mail toegezegd) alsnog bezorgd zou worden. Nou ze moeten nog komen. En 4e keer zou het bij de klachten afdeling op hoogste niveau belanden….. maar meer dan een automatisch bericht dat ze verbetering beloven krijg je niet. Terug storten van geld en/of alsnog de krant bezorgen laat zich raden…. Helaas. Wat verschrikkelijk slecht. We gaan morgen dan toch maar opzeggen en heb niet het idee dat het ze enigszins boeit of interesseert.

O

Olthof

03-07-2023

0forum

Dagblad Tubantia

Na 20 dagen geen krant te hebben ontvangen, uiteindelijk mijn abonnement maar opgezegd. Ondanks dagelijkse telefoontjes, mailtjes, klachten en chatmomenten in al die twintig dagen naar DPG, wel toezeggingen we doen er alles aan, verder geen enkele reactie van DPG Tubantia en wat nog erger is: geen krant! Hoe moeilijk kan het zijn!!! M.a.w. Waardeloze service vanuit DPG Tubantia en blijkbaar intern onmogelijk zaken te coördineren, zodanig dat een krant bezorgd kan worden. Jos

J

Jos

13-06-2023

0forum

Tubantia

Helaas komt de Tubantia (papierenkrant) vaak niet ....hier betalen wij veel geld voor .. Wij willen niet digitaal lezen maar worden op deze manier gedwongen om het te doen ...van 6 kranten per week vaak maar 3 of 4 en de zaterdagkrant al 3 weken niet ontvangen .....wij hebbem het abbonement dan ook opgezegt ,maar dit loopt mog tot januari 2024 ....en dan ? Alle kranten komen inmiddels van de zelfde uitgever .je kunt geen kant op op deze manier ...

B

Borkent

25-02-2023

0forum

krant

Wat een ontzettend slechte service. Laat je je krant omzetten omdat ze altijd te laat zijn naar een weekend krant, zijn ze weer telkens te laat of komt deze niet. Wanneer er gebeld wordt om te kijken of ik de krant volledig digitaal kan krijgen, wordt aangegeven dat dit niet kan, maar dat het wel weer een volledig abonnement kan worden. Luisteren jullie wel naar het probleem???? Slecht leveren, maar het geld wordt altijd wel exact op tijd volledig afgeschreven. Misschien een tip om ergens een knop te maken dat de krant niet geleverd is, zodat het makkelijker is voor mensen hun geld terug te krijgen. Scheelt weer wat handelingen!

L

laurie

19-09-2022

0forum

Abonnement tubantia

Na reeds 3 maanden regelmatig reklameren nog altijd geen Tubantia mogen ontvangen. Ze zijn maar met 1 ding snel het afschrijven van je centen .

V

Verkerk

02-09-2022

0forum

Tubantia

Na jaren trouw abonnee te zijn geweest eens gebeld over het telkens maar verhogen van de tarieven. Irritatie is dat voor trouwe klanten niets geregeld wordt en nieuwe abonnees 3 (!) Jaar lang meer dan 30% minder betalen. Een belletje levert u dus 30% op. Doe uw voordeel er mee. U kunt echter van dit dagblad verwachten dat ze met enige (behoorlijke) regelmaat hun bezorgplicht niet nakomen. U zult dan dagelijks via een digitale verbinding uw klacht kenbaar moeten maken. Deze onpersoonlijke en klantonvriendelijke contactmogelijkheid zal helaas niet verdwijnen.

Z

Zwiers

08-08-2022

0forum

Tubantia

Mijn man heeft iemand van de klantenservice Tubantia aan de telefoon gehad. Nu blijkt dat hij een abonnement heeft afgesloten van 3 jaar wat wij niet willen!!! Klantenservice gebeld, voor geen mogelijkheid om dit te annuleren, niks geen menselijkheid. Mijn man voelt zich erin geluisd. Tubantia ga je zo met je klanten om!!!!!! Voor ons nooit weer, en mondreclame doet ook veel, dus is zal flink mijn best doen. Veel geluk met ons 600 euro!!!!! Besteed het in jullie hardnekkige klantonvriendelijke klantenservice!!!!

Y

Yvonne Bijker

12-04-2022

1forum

Abonnement Zaterdagkrant

Wij ontvangen sinds kerst 2021 geen zaterdagkrant meer. Meerdere keren over gebeld maar er wordt geen oplossing geboden. Gewoon betalen!! Te gek voor woorden.

V

Van Eyck

06-03-2022

0forum

krant

Zeer slechte bezorging

B

BRISART

05-03-2022

0forum

krant

Zeer slechte ervaring met bezorging

K

KOORMAN

16-10-2021

0forum