Trivago

5.7

Bestellen

5.5

Service

6.1

Prijs

5.3

Levering

52.9%

Zou hier weer kopen

Trivago

Heeft u ooit een hotel geboekt bij Trivago? Zo ja, wat denkt u daar over. Of in andere woorden, wat denken de consumenten over Trivago? Wij als NederlandReview verzamelen reviews op onze website van verschillende consumenten die al eerder contact hebben gehad met Trivago. Ook hebben zij reviews geplaatst over hoe het is om daar te gaan boeken en of het klopt dat het hotels die Trivago aanbiedt, wel de juiste hotels zijn. Wij zijn een onafhankelijk platform waar consumenten hun meningen / reviews kunnen achterlaten over een bedrijf. Hiermee kunnen de consumenten lezen of het bedrijf in een positief daglicht word gestopt of juist in een negatief daglicht. We horen dus graag uw review over Trivago zodat we de consumenten  samen kunnen helpen om te kijken of Trivago wel een goeie boekingsbedrijf is. 

Over Trivago

Wat is Trivago nou eigenlijk? U heeft het vast en zeker op tv als reclames zien komen of in de auto via de radio. Trivago is opgericht in het jaar 2005 in de stad Düsseldorf door personen van dezelfde universiteit genaamd Rolf Schrömges, Peter Vinnemeier en Malte Siewert. Ze probeerden iets te bedenken met hoe zij een zoekmachine konden creëren die fundamenteel anders zou zijn dan bijvoorbeeld Google. Het zou dus moeten gaan over hotels.

In het jaar 2006 heeft Trivago haar doel bereikt om een echte internationale community te worden door de vele klanten in het V.K., Spanje en in Frankrijk aan het einde van het jaar. Trivago is dus eigenlijk een boekbedrijf voor het boeken van hotels in een ander land.  In het najaar 2008 heeft Trivago meer dan 5 miljoen bezoekers per maand over heel Europa!


Op Trivago.nl vinden reizigers het perfecte hotel voor het goedkoopste tarief volgens Trivago. De online service heeft een systeem waar het de hoteltarieven vergelijkt van meer dan 30 boekingsplatform voor 400.000 hotels wereldwijd. Daarbij heeft Trivago ook 15 miljoen hotelbeoordelingen op de website. Klopt het dat je de perfecte hotels hier kan vinden voor goedkope tarieven? Graag willen wij en de consumenten weten of dit klopt.

Trivago diensten

Zoals ik het al eerder beschreef kan je via Trivago.nl boeken voor hotels. Op de website van Trivago zelf zie je aantal hotels van verschillende steden uit verschillende landen. Zo kan je bijvoorbeeld een hotel boeken in Amsterdam vanaf 13 euro en in Barcelona een hotel vanaf 11 euro. Het geeft dus een mogelijkheid aan de gebruikers om hotelprijzen te vergelijken met slechts enkele kliks op meer dan 250 boekingssites, voor meer dan 1 miljoen hotels over de hele wereld. Volgens Trivago gebruiken 120 miljoen reizigers de hotelzoekmachine maandelijks deals te vergelijken in dezelfde stad. Klopt het dat de boekingskosten goedkoop zijn? Of dat het gemakkelijk is om te boeken. We horen uw reviews.

Klachten

Heeft u opmerkingen of vragen over hotel boekingen of heb je fouten ontdekt? Dan kan je namelijk contact opnemen met het bedrijf Trivago. Ze hebben op hun website een contactformulier wat via de mail gaat. De helpdesk is open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00. Heeft u ooit een klacht gehad over iets bij Trivago, wat gebeurde er? Graag willen wij er meer over weten. 


Kunt u makkelijk een hotel boeken bij trivago? Goedkoper dan bij het hotel zelf en ook makkelijk? Lees ervaringen van vakantiegangers die u voorgingen. Zo gaat u voorbereid op reis!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Restaurant Zwarte Haan

Lekker kunnen lunchen in een zeer aangenaam omgeving, goed en lekker gegeten met prima persoonlijk bediening.

R

Richard Aldridge

27-07-2023

0forum

Onbetrouwbaar

Geen zaken mee doen, erg onbetrouwbaar bedrijf.

R

Rene

24-02-2022

0forum

Fletcher hotel erica

Fijn personeel, maar zeer gedateerd hotel, slechte vloerbedekking, vies douche gordijn, roestige kranen, versleten meubilair, zwembad bezet voor zwemles op ma_ di_ wo en vrijdag dus die dagen niet kunnen zwemmen, zaten daar met jankende kinderen, boeken we nooit meer

K

Kelder

15-06-2021

0forum

Hotelfactuur door Otel.com niet betaald. Moest kamer 2 x afrekenen

Hotelfactuur door Otel.com niet betaald. Moest kamer 2 x afrekenen. Voor een begrafenis moest ik snel naar Curaçao voor 4 dagen. Een hotelaccommodatie heb ik geboekt via Trivago bij Otel.com. Prijs was goed en ik had de kamer meteen geboekt en betaald via creditcard. Daar aangekomen is mij gemeld dat de reisorganisatie verzuimd had het factuur te betalen. Hotel Livinstone in Curaçao heeft netjes contact gezocht met Trivago/Otel.com om het een en ander te regelen (goed hotel trouwens). Op de dag dat ik moest vertrekken kreeg ik te horen dat niet te mogen, omdat de rekening nog steeds niet betaald is. Meerdere malen gebeld met Otel.com (van Curacao naar Turkije) met mijn mobile telefoon. Na eindeloos in de wacht te zijn gestaan en de belofte dat ze nu wel alles hadden geregeld met het hotel, had ik opgehangen. Hotel bleek geen betalingen te hebben gekregen. Ik mocht de rekening nog een keer zelf betalen. Op 22 december heb ik een email gestuurd naar zowel Trivago als Otel.com. Trivago heeft tot nu toe niet gereageerd, ik moest bij Otel.com zijn. Bij Otel.com moest ik een bewijs van betaling sturen dat ik de rekening heb betaald. Niets meer van gehoord. Gelukkig was ik in de gelegenheid om dit alles nog een keer te betalen. Wat als rekening een paar duizend euro was geweest? De service is ver beneden peil. Ik snap dat er feestdagen zijn, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

I

Igor Jansen

27-12-2019

0forum

hotel boeking

Een geslaagde vacantie begind bij Trivago , maar die laat de hotel reservering ongevraagd over aan Booking.com . Ons oog viel op een vila in Honfleur hotel Ariane een familie kamer voor 181 € per nacht zonder ontbijt. Incheken zou plaatsvinden om 17,00 op een zaterdag na een lange rit ariveerden wij om 16,15 voor de gesloten poort van deze ommuurde vila . Op een naast gelegen ombewoond bouval hing een al even versleten banier , met de tekst Hotel Ariane met een telefoon nummer . En inderdaad de telefoon wordt pas stipt om 17,00 opgenomen en zwaait de poort open , dus rijden wij de oprijlaan op , maar hoe dichter wij de vila naderen bekruipt on het gevoel , dat wij gaan logeren bij de Adams familie . Na enig zoeken vinden wij een parkeer plekje achter het hotel op een veilige afstand van de gevel . Die overeind wordt gehouden door stutten , bouwhekken en dicht getimmerde ramen , Nadat wij de uitbater hadden gevonden , begeleide hij ons naar de kamer, die via een trap en een afbebladerde slecht sluitende deur aan de buitenkant van het pand , piepend openzwaaide . Waarna wij met lood in onze stoute schoenen over het kapotte tapijt naar binnen schuifelden . En onder de kille TL verlichting en dicht despijkerde ramen konden wij de kamer , in zijn volle glorie aanschouwen , die meer overeenkomst vertoonde met een uitverkoop bij horror bach , dan een doorsnee hotel kamer . Afbladderende kozijnen , het ernstig gedateerde en versleten meubilair zat vol grote vlekken . In de keuken werd het al niet veel beter , prominent hing daar een grauwe teedoek met vlekken , een versleten afwas sponsje en een kast met sevies uit de kringloop . Wij konden de moed niet meer opbrengen om de matras en de rest van de kamer te controleren . Unaniem besloten wij hier geen seconde langer te blijven . Ik heb hier over de uitbater , wiens gevoel voor gastvrijheid ik ronduit beledigend vind , direct aangesproken en zij dat ik mijn geld terug wou hebben . Die zij dat hiervan geen sprake kon zijn , en dat ik mij maar moest wenden tot booking.com . Daar hebben wij ook direct contact gezocht , maar die kon op dat moment niets voor ons betekenen, Dus hebben wij zelf maar een ander hotel gezocht . Na 2 weken bellen en mailen en foto,s sturen naar booking.com , waren zij bereid ons ter compensatie een bedrag van 27,15 € uit te keren , Wij runnen al jaren lang een zeer druk bezet hotel waar de klant koning is . En wij kunnen daarom met zekerheid stellen dat je voor 181,00 € geen slechte beoordeling op sociaal media kunt riskeren , want dan heb je totaal geen kennis van de hotel brance , maar dan ben je gewoon een kamertjes melker

R

robert

20-09-2019

0forum

2 hotelkamers

Geen of zeer slechte en late reactie van Trivago. Trivago heeft GEEN TELEFOON NUMMER WAAR JE ZE OP KAN BEREIKEN! Dus heb je problemen dan wordt je afgescheept met een mailtje, wij zijn maar een vergelijkingssite. Ze gaan met onvertrouwde partner organisaties in samenwerking en die komen afspraken niet na. Je wordt door Trivago door gestuurd naar onvertrouwde bookingsite partner en zie daar maar je geld terug te krijgen na een annulering. Ze moeten Trivago verwijderen van de TV reclames door de publieke en commercieele omroepen. Het is een en al bedrog! Dus LET OP! Mijn tip, boek alleen via BOOKING.COM of EXPEDIA, Deze kun je VERTROUWEN. Wees geen dief van je eigen portemonnee door met deze praktijken bedonderd te worden!

H

HJ van Oijen

15-06-2019

0forum

zeer ontevreden

Ik dacht bij Trivago een hotel in Porto, Portugal, te boeken voor een reis in oktober 2019. Ik kreeg een prijs voor een hotel, met annuleringsmogelijkheid en ontbijt voor Euro 885 voor 5 dagen. Toen ik dit geboekt had, kreeg ik een bevestiging van een compleet andere organisatie: Love holidays in Engeland, met de mededeling dat ik slechts een boekingsverzoek had gedaan en dat men binnen 48 uur bij mij terug zou komen. Ik kreeg nu een bericht dat de boeking Euro 125 duurder zal zijn. Bovendien zag ik dat ook al heb ik gratis annulering, er toch Euro 75 kosten in rekening zullen worden gebracht. Dit is voor mij de eerste en laatste keer dat ik via Trivago zal boeken. Overige reizigers gewaarschuwd:Trivago houdt zich niet aan wat ze aanbieden. Voortaan toch maar weer naar Booking.com, die leveren tenminste wat ze aanbieden en sturen je niet foor naar een onbekende andere reisorganisatie.

P

Peter Wijsmuller

06-02-2019

3forum

Nooit via Trivago boeken!

Nooit via Trivago boeken! Wij hebben in augustus via Trivago hotel Tulip Inn Eindhoven airport geboekt voor 13 december. De boeking is op 5 december gecanceld zonder bericht (en ook zonder terugbetaling) zodat wij voor €132 ter plaatse alsnog een kamer konden boeken bij Tulip Inn. Dat werd een hele dure overnachting. Oplichting dus Trivago! Trivago doet niets en verwijst enkel door. ????????????

S

Sonja

30-12-2018

0forum

beach hotel Zoutelanden

Hotel denkt niet klant gericht. Laat zijn gasten in de kou staan als ze een feest organiseren. Zij vinden dat je geen recht heb op een zitplaats om een borrel te drinken in het hotel. Parkeerplaatsen worden ook niet vrij gehouden ondanks de belofte dat wel te doen. Vier sterren en een hoge prijs betalen maar service ho maar. Eens maar nooit meer.

P

piscaer

26-09-2018

0forum

Expedia/Trivago changed booking date

Never again! For our stay at the Holiday Inn Express in Rotterdam we had to pay more than double (Instead of € 116,- exactly € 268,- excl city tax) Reason:The comparison site Trivago or Expedia (Both blame each other) changed our booking dates. Instead from 7 to 8 of april they made a reservation from 4 to 5 april. After typing destination and date we clicked on the 'Trivago View deal button', proceeding to the pop-up offer of Trivago's partner and majority shareholder Expedia. We received a confirmation which we had to open with the app-store because the other mailed possibility to view the confirmation directly on the mobile phone did not show-up. Obviously Expedia wants us to download the app but we did not follow their 'redirection'. On arrival at the Rotterdam Holiday Inn Express on the 7th of april the receptionist told us that our reservation was already expired. She was so cooperative to connect us by phone to an Expedia Helpdesk. The customer service told us surprisingly that this happens quite often by using Trivago. She could arrange a refund of our payment in case we made a booking with the Holiday Inn for the actual price of € 268,- Because we had an important meeting and needed time to fresh-up, we had to accept the offer. Checking Internet reviews we discovered on the HIGHYA site that Trivago carries a long list of complains: Changed booking dates; incorrect prices; lost bookings and an unresponsive customer service ignoring email conversation. Expedia has obviously the same bad reputation. Anyhow we are still surprised that an International Hotel Chain like Holiday Inn works with companies like this. The receptionists handled us professional as the typical victims of the Trivago-Expedia connection because as I mentioned before Expedia is majority share holder of Trivago. Read here Trivagos reply on our review on Trustpilot: Dear K. , thank you for contacting trivago on this behalf. I am shocked to hear what has happened to you during your stay in Rotterdam. First of, I would like to sincerely apologize for the great inconvenience this has caused you. Please bear in mind that we are not involved in the booking process and are thus unable to make changes to your booking or switch the chosen booking dates. What can happen from time to time is that the data exchange between the trivago and booking site interface is faulty, meaning that while being redirected the dates will change to the default dates set by the booking site itself, Expedia in this case. I am very sorry you have come across this technical glitch. Please contact me via info@trivago.de so that I may explain the issue at hand in more detail and resolve it as soon as possible. Looking forward to hearing from you. Kind Regards, Aurélie @trivago

K

Kurt Huehn

18-04-2018

0forum

Expedia/Trivago changed booking date

Never again! For our stay at the Holiday Inn Express in Rotterdam we had to pay more than double (Instead of € 116,- exactly € 268,- excl city tax) Reason:The comparison site Trivago or Expedia (Both blame each other) changed our booking dates. Instead from 7 to 8 of april they made a reservation from 4 to 5 april. After typing destination and date we clicked on the 'Trivago View deal button', proceeding to the pop-up offer of Trivago's partner and majority shareholder Expedia. We received a confirmation which we had to open with the app-store because the other mailed possibility to view the confirmation directly on the mobile phone did not show-up. Obviously Expedia wants us to download the app but we did not follow their 'redirection'. On arrival at the Rotterdam Holiday Inn Express on the 7th of april the receptionist told us that our reservation was already expired. She was so cooperative to connect us by phone to an Expedia Helpdesk. The customer service told us surprisingly that this happens quite often by using Trivago. She could arrange a refund of our payment in case we made a booking with the Holiday Inn for the actual price of € 268,- Because we had an important meeting and needed time to fresh-up, we had to accept the offer. Checking Internet reviews we discovered on the HIGHYA site that Trivago carries a long list of complains: Changed booking dates; incorrect prices; lost bookings and an unresponsive customer service ignoring email conversation. Expedia has obviously the same bad reputation. Anyhow we are still surprised that an International Hotel Chain like Holiday Inn works with companies like this. The receptionists handled us professional as the typical victims of the Trivago-Expedia connection because as I mentioned before Expedia is majority share holder of Trivago. Read here Trivagos reply on our review on Trustpilot: Dear K. , thank you for contacting trivago on this behalf. I am shocked to hear what has happened to you during your stay in Rotterdam. First of, I would like to sincerely apologize for the great inconvenience this has caused you. Please bear in mind that we are not involved in the booking process and are thus unable to make changes to your booking or switch the chosen booking dates. What can happen from time to time is that the data exchange between the trivago and booking site interface is faulty, meaning that while being redirected the dates will change to the default dates set by the booking site itself, Expedia in this case. I am very sorry you have come across this technical glitch. Please contact me via info@trivago.de so that I may explain the issue at hand in more detail and resolve it as soon as possible. Looking forward to hearing from you. Kind Regards, Aurélie @trivago

K

Kurt Huehn

18-04-2018

0forum

annulering boeking

Bij deze wil ik de reservering bij Lake Front Hotel Mirage annuleren vanwege omstandigheden.. Het bevestigingsnummer is 1114689303 In afwachting van de terugbetaling van onze betaling. Met vriendelijke groet J Lamers

J

jo Lamers

28-03-2018

1forum

Hotel De Zwaan

Voor derde maal gelogeerd in hotel De Zwaan in Raalte en voor derde keer zijn we over alles héél tevreden. Zowel over vriendelijkheid personeel, maaltijden en logement. De derde maal hebben we er gelogeerd met 18 leden van de fietsvereniging De Mandelfietsers. Alle leden waren heel enthousiast en tevreden. Qua prijs-kwaliteit is dit een hotel die zeker het boeken waard is. Wij gaan zeker nog terug!!! Hilde en Johan.

N

Nuytten johan

28-05-2017

0forum

Paar keer vakantie

Paar keer geboekt met Trivago en steeds lekker goedkoop op vakantie geweest naar allerlei plekken (Parijs, Barcelona en Den Haag). Nice service!

E

E.

22-12-2016

0forum

Vergelijken scheelt gewoon geld

Het scheelt gewoon geld om te vergelijken. Voor zorgverzekeringen ga ik ook altijd eerst vergelijken en voor een nieuw telefoonabonnement ook, het scheelt echt veel geld altijd. Voor hotels en vakanties ga ik vaak naar trivago en het is echt cool om te zien hoe veel PRECIES dezelfde vakantie in geld zoveel kan schelen.

N

Noor

15-12-2016

0forum

Hotels Amsterdam prijzen vergelijken

Weekendje Amsterdam met groepje vriendinnen, dan valt er veel te besparen op kosten voor hotel! Via TriVAGO heb ik het kunnen vergelijken en konden we een supermooi hotel boeken in West. En de prijs viel ons alles mee, want we konden uitgebreid kiezen. Goede service!

C

Charelle van der Nat

16-09-2016

0forum

Goed systeem

Trivago is lekker makkelijk in gebruik en de beste prijs voor een hotel helemaal naar jouw wensen komt naar voren. Het is makkelijk weergegeven, zodat je snel je keus kan maken.

S

Steven Teurlings

25-04-2016

4forum