NederlandReview

    Ervaringen Tripsta

    Een goed of een slecht bedrijf? Lees het hier. Tripsta.nl biedt vliegtickets aan en maakt het dus mogelijk om een mooie vakantie te krijgen buiten de Nederlandse grenzen. Tenminste in 99 van de 100 gevallen zal je naar het buitenland vliegen. Waarom zou je nog wachten met het delen van jouw mening over Tripsta.nl. Het is goed om te laten zien aan iedereen wat jij van ze vindt en hoe jij over Tripsta.nl denkt. Op NederlandReview.nl kun je jouw positieve of negatieve feedback en review achterlaten om zo een ander te helpen met wat je van Tripsta.nl vindt. Het is heerlijk om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Voor iemand welke nog niet zoveel ervaring heeft met Tripsta.nl is het natuurlijk heerlijk om een mening van een ander te lezen om zo een beter beeld te krijgen van dit bedrijf. Het is heerlijk en goed om hier gebruik van te maken.

    Over tripsta.nl

    Tripsta.nl is een groot online reisbureau welke haar bezoekers goedkope tickets voor het vliegen aanbiedt. Goedkope vliegtickets dus! Je kunt gemakkelijk een goedkope vlucht vinden naar een bestemming ergens in de wereld. Het maakt niet uit of het Japan is, Venezuela, Mexico, Amerika, Engeland, Australië, Korea of Kenia. Je kunt je reis gemakkelijk boeken via Tripsta.nl. Ze helpen jaarlijks meer dan een miljoen passagiers een ticket te boeken via hun site. Het komt neer op bijna 2000 airbus A380 vliegtuigen vol met passagiers en reizigers.


    Ga met Tripsta bijvoorbeeld naar Zuid-Korea, het land waar deze prachtige videoclip is opgenomen!

    Diensten van tripsta.nl

    Tripsta.nl is een bedrijf welke goedkope vliegtickets aanbiedt via het internet. Het is gemakkelijk en eenvoudig om een reis te boeken via de site van hun.

    Klachten, tips en complimenten over tripsta.nl

    Er zijn 97,1 procent van de klanten welke het boekingsproces gemakkelijk en snel vinden. 98,3 procent van de klanten boekt vaker een ticket via hun. 100 procent van de klanten vertrouwt op Tripsta.nl voor het boeken van hun ticket. Maak ook eens een inschrijfformulier.

    Er zijn dus veel tevreden klanten. Mocht er iets misgaan dan kun je natuurlijk je klacht indienen. Tripsta.nl zal dan graag een toelichting geven en een oplossing zoeken voor je probleem.

    Heb jij ervaring met tripsta.nl?

    Kies jij er ook voor om je mening te delen? Durf je dat? Het kan allemaal op Nederlandreview.nl. Hier verzamelen we namelijk vele meningen en beoordelingen plus reviews van mensen over bedrijven. Het kan hier! Doe het gewoon!

    Een goed of een slecht bedrijf? Lees het hier. Tripsta.nl biedt vliegtickets aan en consumenten die u voorgingen vertellen hun ervaringen op NederlandReview.nl

    Tripsta
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    5
    37% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,2

    Service

    4

    Prijs

    6

    Leveren

    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Worst service ever!

    What a terrible service! After sending 5 e-mails to cancel my flight, I got an answer that I will get €320 back, because I cancelled in time. I even got an e-mail that the money was sent. I never got any money on my account, never heard from Tripsta again. Because of course they are not available anymore. Terrible, I feel robbed. No more Tripsta for me. Never book with them!

    Door: Iris Adriaenssens27-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Faillissement Tripsta

    Ik heb een vlucht geboekt via Tripsta met KLM en ook deze is geannuleerd. Bij navragen bij KLM blijkt Tripsta een faillissement te hebben aangevraagd. Onder andere de licentie met KLM is doorgehaald, waardoor alle vluchten die Tripsta via KLM heeft aangeboden zijn geannuleerd. Ook de licenties met andere luchtvaartmaatschappijen zijn doorgehaald waardoor heel veel vluchten zijn geannuleerd. Welke dat zijn weet ik niet precies. Via Tripsta zou je je geld volgens KLM moeten kunnen terugkrijgen, maar ja als je failliet bent..

    Door: Pieter13-08-2018
    René20-08-2018

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goedkope tickets

    Wij hebben via tripsta tickets geboekt naar Johannesburg. En 2 binnenlandse vluchten in zuid-Afrika. Voor vertrek wilde ik graag in checken. Heb contact gezocht met tripsta. Maar geen reactie via telefoon (telefoonnummer op hun site is buiten gebruik) of e-mail. Ik maakte me toch wat zorgen ook door verschillende slechte reviews op verschillende sites. Uiteindelijk kon ik 24 uur voor vertrekrechtstreeks bij Etihad inchecken. We hebben dus goedkoop van en naar en in Zuid Afrika kunnen vliegen.

    Door: Gijs Bus12-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    waardeloze service

    Geprobeerd tickets naar Nicaragua om te boeken, wat een drama. Ze houden je eindeloos aan de lijn en sturen je van kastje naar de muur. Vervolgens zeggen ze het in behandeling te nemen en bieden je een waardeloos alternatief. Dus ergens anders geboekt. Kreeg midden in mijn vakantie bericht dat tickets nog geldig waren, terwijl er toegezegd was dat we geheel/gedeeltelijk geld terug kregen. Elk land had al lang negatief reisadvies gegeven. klanten service is slecht bereikbaar. In dit geval voortaan maar iets meer betalen.

    Door: Cornelis Thissen12-08-2018
    Niels24-08-2018

    Beste Cornelis, Wij hebben een soortgelijke situatie, we proberen onze tickets naar Nicaragua om te boeken. Via welke weg heb jij überhaupt contact gehad met Tripsta? Ik kan ze namelijk met geen mogelijkheid bereiken. Telefoonnummers werken niet en het contactformulier geeft een auto-reply waarin staat dat we wijzigingen rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij moeten regelen. De luchtvaartmaatschappij die het ticket beheert (Copa Airlines) zegt op hun beurt dat ze niks voor ons kunnen betekenen zonder toestemming van Tripsta...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloze service

    Had een ticket geboekt voor een binnenlandse vlucht in Guatemala. Tijdens het boekingsproces is er iets mis gegaan waardoor de tickets op de verkeerde datum zijn gezet. Om dit te corrigeren moest ik 50 dollar betalen. Zo gezegd zo gedaan en werd mijn vlucht ingeboekt naar de juiste datum. Vervolgens hoor ik 1 week voor vertrek dat mijn vlucht is verzet naar de datum waarop de fout was gemaakt. Hierover heb ik gemaild maar mij is nooit uitgelegd waarom de vlucht is verzet. Geld terugkrijgen was onmogelijk en op mails reageerden ze ook niet meer. Waardeloze partij dit.

    Door: Lauren06-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2,5

    klm ticket maar geen gratis bus?

    Volgende bericht gestuurd aan TRipsta (eerst geprobeerd bij de Koninklijke maar die verwijst naar Tripsta>>>):
    Hello
    I have made a booking thru your site for 13th August Athens – Amsterdam (F89612289 sk19632 on flight NFCIEJ and I would like to use the free bus service AMS – Arnhem as provided by KLM. However KLM tells us to contact you to arrange this (as being the travel agent). Could you arrange this for me ,2 persons (KLM bus leaves at 21.00 ).
    Thanking you in advance
    Jan Rouffaer
    standaard antwoord en telefonisch onbereikbaar:
    Dear Customer,

    Thank you for your message. To immediately address your question, please note that this is an automated message which contains generic information regarding the changes to our customer service structure.

    If you have an existing booking with us your tickets remain valid. If you need to make any changes, cancellations, or if you have any questions regarding your booking, please contact the respective airline directly.

    Please note when speaking with the airline that you must provide your reference number provided by the airline (which can be found on your e-ticket) and not the tripsta reference number.

    We are sorry for any inconvenience caused and we thank you for your understanding.

    Best regards,
    The tripsta team


    Hopelijk gaat het goed met de in totaal 6 vluchten die wij hebben geboekt via Tripsta maar ik hou mijn hart vast...

    Door: J. Rouffaer24-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Drama

    Klein foutje in naam gemaakt. Tel. en via mail niet bereikbaar. Volgens vleigtuigmaatschappij kan alleen tripsta fout corrigeren. Mooi klaar mee.....

    Door: Cas20-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    FRAUDE

    Tripsta cancelt vlucht en geeft geen cent terug. Wel een e-mail:

    We are sorry to inform you that your booking has been cancelled due to flight issuing conflicts we are currently facing. Unfortunately, due to these technical issues in our system we are unable so assist you regarding this matter. You will need to communicate directly with the airline. tripsta cannot make any request for rebooking or refund.
    We strongly recommend that you contact your bank provider in order to receive instructions about any necessary actions you can take to get a refund of your money.
    Again, we are extremely sorry and we would like to apologize for any inconvenience this caused. Thank you for your understanding.

    Door: Paul17-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Betaal 5 euro extra bij een andere maatschappij

    Ik ga hier niet meer boeken. De tickets zijn goedkoop maar dat is ook wel het enige wat goed is aan tripsta.
    Ik had extra bagage bij geboekt maar later had ik deze toch niet meer nodig. Ik heb gemaild dat ik mijn bagage wil annuleren maar ik kreeg niks terug. Wat blijkt als je op Schiphol dat je geen bagage meer heb. De site van de vliegtuigmaatschappij zei zelfs dat ik extra bagage had maar in het systeem niet meer. Ben ik 60 euro kwijt aan spullen die weg moest gooien en de ticket. Die ik ook niet terug krijg van tripsta.

    Door: Gijs Koning05-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    mega super slecht

    de tickets hebben een goede prijs en als je niks hoeft om te boeken is het prima. Maar super slechte service, je wordt niet geholpen. Ik ga hier nooit meer mijn ticket boeken. Nog nooit zo slecht meegemaakt.

    Door: Rosie02-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Super slecht

    Niet te bereiken, van kastje naar de muur en houden zich niet aan afspraken. Slechtste ervaring ever!!

    Door: Rita01-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    The baddest customers service ever

    Cant reach in call even after waiting for so long on hold , plenty of requests in website and no any reply , it was emergency to change the flight ticket omg so unresponsible never again .....

    Door: Ahmed said29-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Achteraf alsnog een dure ticket!!!

    Mijn partner en ik gaan voor het eerst een rondreis maken op Bali. Voor het eerst via Skyscanner geboekt. Hele week bezig geweest om een goedkope ticket te krijgen. Ja hoor, uiteindelijk gevonden via de aanbieder 'Tripsta'. Omdat wij samen heen vliegen maar apart terug hebben we 2 boekingen moeten maken.

    15-05-2018 om 21:30 uur - De totale vliegduur heb ik op max 21 uur ingesteld. De vluchtgegevens heen waren gelijk dus enthiousiast dat we waren dat we samen heen vliegen. Na afronding per abuis in de mailbevestiging achter gekomen dat de terugvlucht van mijn partner 42 uur is! Met stres in mijn hoofd en hartkloppingen meteen het contactformulier (in het Engels) verstuurd naar Tripsta. De volgende dag meteen gebeld met de klantenservice, een Alex gesproken. Wat over en weer gebeld en gemaild. Uiteindelijk om 13:30 uur gelukt om de terugvlucht te wijzigen naar een mindere vluchtduur máár er komt nog wel € 198,- kosten bij! Ja, annuleren is ook mogelijk maar dan zijn de kosten € 150,- Wat een drama en teleurstelling.

    Nou boek dan maar. Helaas alsnog ruim € 900,- voor 1 ticket.
    Jammer, maar ik raad het écht niemand aan om via Tripsta te boeken. Ik zelf zal ook nooit meer zo snel via Skyscanner of Tripsta boeken. Denk goed na wat je doet.

    Door: Angela de Jong16-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    super snele service

    Ik heb goede ervaring met Tripsta. Ticket snel geboekt en met goede prijs. Ik heb nog gebeld voor ruimbagage bij te boeken, en super snel geholpen.

    Door: J. Magas14-05-2018
    Lana 14-07-2018

    Mag ik vragen welk nummer je gebeld hebt? Ik heb namelijk het probleem dat ik ook bagage bij moet boeken, echter krijg ik niemand van tripsta te pakken...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    NO TRIPSTA!!!

    Niet telefonisch bereikbaar.
    Alleen contactformulier waar geen of een te late reactie op volgt.
    Uren in de wacht .

    Door: M.12-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    NOOIT MEER TRIPSTA!!!!!

    Geen service.
    Geen fatsoenlijke /uncorre te communicatie en veel te laat .Bijna mijn vlucht gemist door deze maatschappij.
    Niet telefonisch bereikbaar.
    Amerikaans telefoonnummer.
    Ronduit waardeloos. Ongelooflijk dat hier geen controlle op is.

    Door: Magnus12-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Onbereikbaar

    Ik probeer al een week om hen te bereiken, zowel telefonisch als per mail. Telefoon is of afgesloten, of je staat meer dan 20 minuten in de wacht. Via de mail krijg je per omgaande bericht dat je melding is ontvangen en dat ze contact zullen opnemen. Tot op heden is dat nog niet gebeurd.

    Door: Bart Gravendeel10-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Wat een slechte service

    Ticket geboekt van Delhi - AMS. Wil ik een wijziging doen, kan alleen via een contactformulier op de website. Inmiddels ruim 48u geleden, nog niks gehoord. Nu al 20 minuten aan de lijn geweest, nog steeds in de wacht.

    Door: Denise30-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Super slecht!

    Vreselijke service, moet 20 min wachten totdat er iemand opneemt en daarna word je totaal niet geholpen. Verschrikkelijk, nooit meer!

    Door: Digdem27-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Bagage

    Goedkope tickets geboekt, 180 naar Miami, bij het afrekenen kwam daar ineens 25 euro per ticket bovenop, omdat de vorige tickets niet meer beschikbaar waren. Maar goed, nog goedkoop. Er was geen optie om bagage aan te vinken. Nu geboekt en moeten we ineens 115 euro per ticket betalen om bagage bij te boeken!

    Door: Joyce14-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Geen tickets!

    Gisteren 7 tickets gekocht voor mijn familie in Suriname om zondag a.s. te vliegen, Paramaribo- belem Brazilië. Betaling ook gedaan via creditcard en iedereen is zich aan het opmaken voor d begrafenis van mijn vader, onze vader wordt maandag begraven in Brazilië en daar wilt de familie bij zijn. Vandaag krijg ik een mail van Tripsta dat alle tickets ergens technische redenen gecanceld zijn! Ik bellen en kreeg iemand in Roemenië aan de lijn en hij zegt weer dat het met veiligheid te maken heeft maar verder kan hij geen reden of oplossing geven! Wij moeten maar nieuwe tickets boeken en wachten tot zij het geld van de 1e tickets terugstorten, dit kan wel 5 werkdagen duren! Dit is natuurlijk absurd waardoor alle kinderen de begrafenis moeten missen van hun vader omdat zij zonder reden 7 tickets kunnen cancelen! Tickets zijn 1 dat later ook €1100 euro duurder en wij zitten hier met een groot probleem! Nooit meer zaken doen met deze lui!!

    Door: Darlison dos Ferreira dos Santos12-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    GEBRUIK NOOIT TRIPSTA

    Tenzij het je honderden euro scheelt, nooit tripsta gebruiken!

    We hebben een vlucht geboekt via tripsta naar portugal. 4 dagen voor de vlucht hebben we zelf even de status van de vlucht gecheckt. Onze originele vlucht bleek geannuleerd te zijn en in plaats daarvan hadden we nu een vlucht met een stop in porto ipv onze direct vlucht naar Lisabon. De vlucht was ook 3 uur vroeger dan geboekt. Bij nabellen bij Tripsta (wat overigens onmogelijk is, ze zijn bijna niet bereikbaar!!) doen ze alsof ze een alternatief voor ons zoeken en is er geen reden gegeven waarom ze ons niet geinformeerd hebben en blijkt zelfs dat we de vlucht nog moeten confrmeren voordat het geboekt is!!! 2 dagen voor vliegen!!! Van compensatie is natuurlijk geen sprake. De vliegmaatschappij kan ons niet vinden, dus we gaan zien over we uberhaubt nog kunnen vliegen.

    Lang verhaal kort, ipv de paar euro besparen voortaan gewoon een beetje meer betalen en een betrouwbare site gebruiken ipv deze oplichters.

    Door: cb10-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    veel korting op vliegticket Rome

    Leuke deal voor een vliegticket naar Rome! Je moet wel goed opletten en alles netjes invullen enzo, maar ik was daardoor wel lekker goedkoop uit met veel korting, joepie!

    Door: Marsha Damas12-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Goed zonder meer

    Geen problemen gehad, alles verliep gesmeerd.
    Niets op aan te merken

    Door: Derrick Vereecken03-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Belachelijke service

    De slechtste service ooit
    Ik heb voor allemaal extra service gekozen waar ik onder amdere mijn een reschedule van mijn vlucht kon doen.
    Het enigste wat ik vervolgens terug krijg is dat de vliegmaatschappij dit niet toe staat.
    Op de vraag waarom ik dan voor de extra service heb betaald wordt domweg geen antwoord gegeven.

    Door: Daan waal27-02-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    hééeéle slechte service



    Werkelijk de aller aller slechtste onderneming die ik ooit meegemaakt heb. Geboekt via Skyscanner, maar alle documenten via Tripsta verkregen. Ik heb een vlucht geboekt naar Warschau, dit ging goed. Ik moest binnen 1 1/2 uur na boeken al vliegen. Heb dus vrijwel geen tijd gehad na het uitprinten van de documenten deze nog na te lopen. Bij aankomst bleek ik 5 dagen te vroeg te zijn. In eerste instantie heb ik aangenomen dat er bij het in toetsen van de data door mij zelf een fout was gemaakt, nu na de reviews gelezen te hebben ben ik van mening dat deze fout niet bij mij zelf lag. Ter plaatse een nieuw ticket geboekt direct bij LOT. Aan de balie werd mij verteld dat als ik 5 dagen later geen gebruik zou maken van de heen reis automatisch de terug reis geannuleerd zou worden. Dit kan ik nog begrijpen, maar het is niet mogelijk geweest in 8 dagen tijd antwoord op mijn mails te krijgen met het verzoek de terug reis niet te annuleren. LOT kon dat niet veranderen omdat het via een tussen persoon geboekt was. Telefonisch was Tripsta wel bereikbaar, maar totaal geen medewerking om de reis niet te annuleren dit moest via Email. Uit eindelijk via LOT inderdaad vernomen dat er geen terug reis was voor mij. Dus toen ook maar een andere vlucht geboekt. Extra kosten voor heen reis met LOT 308 EUR en de terug reis 53,00 EUR met Ryanair naar Eindhoven. Dan nog trein en taxi kosten om bij mijn auto in de buurt van Schiphol te komen. Dus ik boek never nooit meer bij Skyscanner of Tripsta

    Door: den Arend23-02-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Vreselijk slechte service

    Tripsta is de slechtste organisatie waar ik ooit mee te malen heb gehad.
    Ze maakten zelf een fout in de boeking en bleken in twee maanden tijd na vele verzoeken via telefoon en email niet in staat die te verbeteren.
    Telefonisch bereik is niet te doen: gemiddeld een uur in de wacht met een vreselijk reclame bandje en via mail dagen voordat een antwoord komt en dat is dan steeds standaard zonder enige overgang tot actie.
    Deze organisatie zou verboden moeten worden.

    Door: Vanessa19-02-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Onbeikbare klantenservice

    Wij hadden problemen met ons ticket en wilden wat informatie controleren via de telefonische helpdesk. Na alle gevraagde info (ticketnummer en telefoonnummer) ingevoerd te hebben kregen we allerlei dingen uit een keuzemenu te horen. Na een te selecteren kregen we echter nooit iemand aan de telefoon en werd er uiteindelijk vanuit Tripsta de verbinding verbroken.
    2 maal hebben geprobeerd telefonisch in contact te komen maar beiden keren gebeurde hetzelfde.

    Ze zijn echt compleet onbereikbaar wanneer je ze nodig hebt. Dat geintje van hun onbereikbaarheid heeft ons 500 euro extra gekost.
    We boeken nooit met met Tripsta, that's for sure.

    Door: Deborah12-02-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Geld terug krijgen

    Mij boeking is niet geaccepteerd maar wel van me bamk afgeschreven. Mail van tripsta gehad binnen 1-5 werkdagen krijgt u je geld terug. Mij vraag is storten ze ook echt terug of duurt het veel langen?

    Door: Marcel06-02-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Ticket elke keer gecanceld.

    Dit is echt een hele slechte website. Heb twee keer geprobeerd om een ticket te boeken via deze site, en beide keren was de aankoop gelukt. Een dag later krijg ik een email dat het ticket is gecanceld vanwege "security reasons". Ik heb gebeld met de creditcard company en die hadden de aankoop gewoon goedgekeurd. Heb ook contact opgenomen met Tripsta en die willen geen reden geven, alleen dat ze niet kunnen ingaan op vragen over cancelen vanwege "security reasons". Het lijkt erop dat ze het ticket gewoon hebben gecanceld omdat de prijs niet klopte of dat ze de tickets niet meer hadden.

    Door: Rob18-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    goed geholpen tijdens vertragingen

    Ik lees dat sommige slechte ervaringen hebben gehad met de service; vandaar hier ook van mij uit een ander geluid, want ik ben juist ontzettend goed geholpen tijden een vertraging met overstap. Snel afgehandeld en zat binnen mum van tijd in een andere vlucht waardoor ik (zelfs) zonder vertraging uiteindelijk op hetzelfde moment thuis was. Toppertje!!

    Door: Mirjam27-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    ams-hongkong 150 euro per ticket goedkoper

    Tickets amsterdam - hongkong gekocht. Na even checken bij de maatschappij zelf, hier gekocht want het scheelde een dikke 150 euro per ticket!! Geen problemen met wat dan ook. Tickets binnen, was net alsof je bij de maatschappij zelf bestelde. Inchecken etc alles prima. Voor mij een aanrader dus.

    Door: Gerard van den Bosch26-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Tripsta: uiteindelijk bedrogen!

    Ik reserveerde onlangs vliegtuigtickets via Tripsta voor IJsland. Tickets werden door hen gereserveerd bij Icelandair.

    Problemen bij de vleet !!! Ik ontvang een boekingsbevestiging waarbij vermeld staat 'geen ingecheckte bagage' zonder dat ik hierom gevraagd had (dacht ik)! Na contact met callcenter (inderdaad in het Engels!) bleek dat ik die info waarbij dat vermeld stond, was vergeten aan te klikken. Ja, dat was een klein symbooltje dat ik inderdaad niet had aangeklikt vooraleer verder te gaan met de boeking! Maar wie reist er nu naar IJsland zonder bagage?

    Wat nu dus? Als ik extra bagage wou inchecken zou mij dat 50 Euro per bagage per persoon kosten (administratie Tripsta) + dan de kosten bij Icelandair zelf (45 Euro!!! Goed gevonden hé van Tripsta want als je dat bij Icelandair zelf opzoek,t blijkt dat de kosten normaal 55 Euro zijn, maar dat je mits boeking on line 20% korting krijgt!)

    Dus dan maar bij Icelandair zelf extra bagage boeken,! Haah, lukte niet. Kan alleen als je bij Icelanair rechtstreeks hebt geboekt! Toen ik contact had met Icelandair geraakten ze via mijn boekingsnummer van Tripsta niet in hun eigen boekingssysteem! Dat lijkt toch allemaal heel verdacht!

    En dan nog de prijs van de tickets!!! De prijs van Tripsta daalde niet zelfs al heb ik later ontdekt dat ze dus voor de terugreis 'Light' tickets hadden geboekt, dus zonder bagage!Het verschil in prijs met 'Economy' steken ze dus in hun eigen zak!
    Bij de tickets zaten ook 2 tickets (heen en terug) voor kinderen. Als je bij Icelanair zelf boekt, krijgen zij een fikse korting op de ticketprijs voor volwassenen! Bij Tripsta wordt daar met geen woord over gerept! Die korting stoppen ze dus opnieuw in eigen zak.
    Rest mij nu dus alleen extra bagage in te checken bij Icelandair zelf ter plaatse, in de terminal aan 55 Euro per bagage!

    Als ik alles nu opnieuw bereken (en mijn telefoonkosten erbij reken) zou ik op een totaal verschil voor de tickets voor 4 volwassenen en 2 kinderenl op een meerprijs van 4 Euro per persoon komen mocht ik niet bij Tripsta hebben geboekt en wel rechtstreeks bij Icelandair!!! Want dan zou ik bijvoorbeeld zelf rechtstreeks online bagage kunnen bijboeken aan 45 Euro per bagage!!
    Kortom, kijk goed uit je doppen als je bij Tripsta reserveert en vergelijk eerst met de prijzen van de luchtvaartmaatschappij zelf!

    Door: Verlé Rudi03-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    mijn review

    hallo,

    ik heb een vakantie geboekt via tripsta, de tickets waren goedkoper als ik het zo boekte. dus ik ben wel tevreden daarmee, want het scheelde best veel geld met bijvoorbeeld direct bij klm boeken, dat was echt duur zag ik. daarom ging ik wat googlen en toen vond ik tripsta. Ik vond het boeken best makkelijk en je kan wel makkelijk zoeken. ik ben nog niet op de vakantie geweest, maar ik wilde alvast zeggen dat ik het een handige website vind en als tip, want ze zijn dus wel goedkoper. maar er zijn er vast wel meer denk ik.

    groetjes, Joyce

    Door: joyce 27-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Slechte service

    Meerdere keren een half uur in de wacht gestaan bij Tripsta klantenservice, maar geen gehoor, alleen een bandje dat wordt afgespeeld. Nu vooral geld kwijt aan telefoonkosten en geen vlucht om kunnen boeken.
    Ook werd de keuze bagage aanklikken op de site erg slecht aangegeven waardoor we dit niet hebben gedaan en daarom extra moesten betalen.

    Door: Anoniem05-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Goede ervaring

    Vorig jaar een ticket gekocht via Tripsta, maar daarna (ja, dat is niet handig) las ik wat negatieve reviews. Mijn ervaring is echter anders. Het verhaal is als volgt:
    In mei bleek dat SAS een van mijn vluchten dusdanig had veranderd dat het zeer ongunstig werd voor mij. Tripsta gebeld. Inderdaad, je moet redelijk lang wachten, de eerste keer 25 minuten, de tweede 15. Maar daarna werd ik goed geholpen. De medewerker ging gelijk op zoek naar een alternatieve vlucht. Maar, zei hij, dat heeft wel de toestemming van SAS nodig. Kon 48u duren. Na zo'n 48u kwam de email: ik had de keuze om ofwel de veranderde vlucht te accepteren, ofwel mijn geld terug te krijgen. Geopteerd voor dat laatste. Na een weekend weer een mail, het geld zou worden teruggestort op mijn credit card, kon max 5 werkdagen duren. Na 5 werkdagen nog niks. Dat werd spannend. Weer gebeld. Het bleek teruggestort te zijn omdat de geldigheidstermijn van de credit card niet meer klopte. Dat verhaal was correct, inderdaad had ik inmiddels een nieuwe card, al was het nummer gelijk. Doorgegeven wat de nieuwe geldigheidsdatum was en deze keer binnen de termijn mijn geld terug gekregen.
    Met diverse medewerkers contact gehad maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik steeds correct ben behandeld.
    Ja, het contact verloopt in het Engels en je moet soms wachten voor je iemand te pakken krijgt, maar ik ben keurig geholpen.

    Door: Hans Deventer02-06-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Waardeloze klantenservice

    Mijn vlucht van amsterdan naar panama op 5 juni wordt gewijzigd. Kan gebeuren, maar je kiest een specifieke vlucht om een reden natuurlijk.
    Nu ben ik al drie weken over en weer aan het mailen met de klantenservice van tripsta die alleen maar op zaterdag lijken te reageren.
    Ze zoeken mee naar alternatieven maar staan niet open voor mijn alternatieven.


    Telefonische klantenservice is na 4 keer 45 minuten in de wacht hangen op verschillende dagen op verschillende tijden ook onebreikbaar

    Als je vlucht ongewijzigd is, prima bedrijf.
    Maar bij wijzigingen echt een amateuristische instantie zonder fatsoenlijk werkende klantenservice.

    Hopelijk lossen ze mijn probleem alsnog snel op

    Door: Karin van Luijt25-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Betaald, Tripsta Anuleert, 5 dagen wachten op geld

    Vandaag 2 tickets geboekt, Tenerife -Amsterdam.Na betaling met creditcard is het bedrag afgeschreven van mijn rekening. Ik ontving geen bevestigings e-mail. Ik heb gelijk gebelt naar de klantenservice. De klantenservice in Nederland spreekt alleen Engels. De mevrouw aan de lijn vroeg om het boekingsnummer, wat ik natuurlijk ook niet had. Na veel moeite heeft ze mijn boeking gevonden en vertelde dat er geen plaats meer was bij de luchvaartmaatschappij.
    Ze konden mijn boeking kosteloos annuleren en mijn geld zou na 5 tot 7 dagen weer op mijn rekening staan. Ik vind dit buitensporig lang, want je wilt natuurlijk meteen andere tickets boeken bij een andere maatschappij. Ik heb de mevrouw gevraagd waarom ik geen e-mail ontvangen heb met de door haar vertelde informatie. Zij wist ook niet waarom ik dit niet heb gehad. Ik vroeg haar of zij dit alsnog kon sturen en dat zou zij gelijk doen. Niets meer ontvangen. Ik heb een contactformulier ingevuld op de site en ook daar kreeg ik geen antwoord op. Nog steeds op deze site kun je dezelfde reis boeken. Bij het kijken naar dezelfde vlucht stond er zelfs in een groen balkje: ''U heeft deze reis al geboekt''
    Ik kreeg vandaag nog wel 2 e-mails met de mededeling dat zij gezien hebben dat ik 2 keer naar de specifieke vluchten zocht maar de boeking niet af maakte en dat ze de reis nog vast konden houden voor dezelfde prijs.Ik kan de creditcard betaling niet terughalen bij de bank. Iemand een idee wat ik moet doen als ik mijn geld niet terugkrijg? Ik heb de reis inmiddels via transavia geboekt, zonder problemen.

    Door: mandy16-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Aanbiedingen met goede luchtvaartmaatschappijen

    Reis geboekt met tripsta omdat ze hier een scherpe aanbieding hadden voor een vakantie reis en daar zoek ik altijd naar.

    Vooral een groot voordeel vind ik dat ze werken met goede luchtvaartmaatschappijen waar je gewoon goed wordt behandeld.

    Ik vlieg nu bijvoorbeeld met KLM en met Lufthansa, daar teken ik voor. Ik heb ooit een keer met zo'n budgetmaatschappij moeten vliegen omdat dat goedkoper was, maar dat was wel zo armoedig, dat doe ik niet meer. Bij Tripsta hebben ze vaak aanbiedingen met kwalitatieve producten en dat vind ik een grote plus.

    Door: Pieter Mansveld28-02-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    vlucht naar Sao Paulo

    Bij Tripsta een vlucht Brussel Sao Paulo geboekt. Kreeg direct een bevestiging met de mededeling dat, wanneer ik niet binnen 48 uur de e-tickets had, ik contact moest opnemen. Heb ik gedaan en werd keurig geholpen. De man zou ze opnieuw opsturen. Toen ik thuis in mijn mailbox kon kijken had ik ze niet ontvangen. Nogmaals gebeld. Kreeg nu een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zij vertelde me dat ik 's morgens gebeld had en de e-tickets gemaild waren. Ik vertelde haar dat ik ze niet ontvangen had. Ze probeerde het opnieuw, weer niets. Toen via een andere manier geprobeerd en ik heb ze ontvangen. Prima service

    Door: Peter11-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Prima servcie

    Via Tripstra heb ik tickets gekocht en de prijs was een stuk goedkoper dan bij de vluchtmaatschappij!
    Na de boeking heb ik een bevestigingsmail ontvangen en de volgende ochtend (in het weekend) de tickets.
    Met het vluchtreserveringsnummer die ik van Tripstra heb gekregen, heb ik mijn vluchtgegevens toegevoegd aan mijn account bij de vluchtmaatschappij (Aegean airlines).
    Als je niets hoeft te wijzigen, dan is Tripstra een prima optie.

    Door: O. Kikkert19-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    DHR

    Vliegticket geboekt met aantal keer overstappen. Daarom ook optie gekocht om bij vluchtwijzigingen advies te krijgen.
    ik had te maken met vertraging en dus vluchtwijzigingen. Ik bellen naar Tripsta; antwoordapparaat, alleen open tijdens kantooruren!!!!!!! Zojuist Tripsta gebeld om uitleg over deze gekochte optie te vragen, Toen ik situatie had uitgelegd, werd de verbinding verbroken............

    Door: Harm28-11-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    3 x zonder problemen

    Nu reeds 3 x bij ze geboekt. Korte tripjes welliswaar, maar altijd prima en naar behoren.

    Door: L. Samuel28-06-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Prima vlucht gehad

    Heen met British airways en terug met klm vanuit londen. Het was goedkoper (niet goedkoper dan een easyjet pakken ofzo) maar voor mijn zakentrip de meest gunstige tijden. Goed geregeld, rustige vlucht en duidelijke info, precies wat ik nodig heb als ik met andere dingen (zaken) bezig ben. Dus even een pluim hier voor het regelen aan deze gasten. Dank!

    Door: Harmen27-06-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Opeens begrijpen zij niets !!!!

    Tripsta is een buitenlands bedrijf dat o.a. via Tripsta.nl alles doorzet naar callcenter buitenland (Griekenland).
    Op de heen weg hebben wij door omstandigheden de vlucht gemist. toen wij contact opnamen konden zij niets voor ons doen. Wij moeten maar een andere vlucht boeken maar het kon niet via hun geregeld worden. Men zij zelfs dat wij een retour moesten nemen wat de terug vlucht was ook al geannuleerd door het missen van de heen vlucht.
    Wij hebben uiteindelijk een enkeltje ergens kunnen boeken vanaf Schiphol en gokte erop dat terug niet geannuleerd was.
    Terug bleek niets aan de houd te zijn. Wij hebben vernomen dat je een terugbetaling van de belastingen kunt vragen van de gemiste vlucht. Helaas werkt Tripsta.nl daar niet aan mee. Opeens snappen ze het niet en zijn niet meer te bereiken.
    Telefonisch word je niet netjes behandeld en doorgeschakeld tot verbinding wegvalt.
    Alles goed zolang het goed gaat. Zonet, niemand thuis.

    Door: E. Leenhouwers12-06-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Cuba was fantastisch!

    Ik heb (toevallig) ook een reis naar Curacoa naar Cuba geboekt met tripsta en het was heele-maal fan-tas-tisch. Niks op aan te merken en de 2 weken van mijn leven gehad. Vlucht heen en terug op tijd en super veel kunnen zien van de landen. Aanrader!

    Door: Madelief29-05-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Schrijf zelf een review over Tripsta

    Uw beoordeling