NederlandReview

    Ervaringen Tripsta

    Een goed of een slecht bedrijf? Lees het hier. Tripsta.nl biedt vliegtickets aan en maakt het dus mogelijk om een mooie vakantie te krijgen buiten de Nederlandse grenzen. Tenminste in 99 van de 100 gevallen zal je naar het buitenland vliegen. Waarom zou je nog wachten met het delen van jouw mening over Tripsta.nl. Het is goed om te laten zien aan iedereen wat jij van ze vindt en hoe jij over Tripsta.nl denkt. Op NederlandReview kun je jouw positieve of negatieve feedback en review achterlaten om zo een ander te helpen met wat je van Tripsta.nl vindt. Het is heerlijk om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Voor iemand welke nog niet zoveel ervaring heeft met Tripsta.nl is het natuurlijk heerlijk om een mening van een ander te lezen om zo een beter beeld te krijgen van dit bedrijf. Het is heerlijk en goed om hier gebruik van te maken.

    Over tripsta.nl

    Tripsta.nl is een groot online reisbureau welke haar bezoekers goedkope tickets voor het vliegen aanbiedt. Goedkope vliegtickets dus! Je kunt gemakkelijk een goedkope vlucht vinden naar een bestemming ergens in de wereld. Het maakt niet uit of het Japan is, Venezuela, Mexico, Amerika, Engeland, Australië, Korea of Kenia. Je kunt je reis gemakkelijk boeken via Tripsta.nl. Ze helpen jaarlijks meer dan een miljoen passagiers een ticket te boeken via hun site. Het komt neer op bijna 2000 airbus A380 vliegtuigen vol met passagiers en reizigers.


    Ga met Tripsta bijvoorbeeld naar Zuid-Korea, het land waar deze prachtige videoclip is opgenomen!

    Diensten van tripsta.nl

    Tripsta.nl is een bedrijf welke goedkope vliegtickets aanbiedt via het internet. Het is gemakkelijk en eenvoudig om een reis te boeken via de site van hun.

    Klachten, tips en complimenten over tripsta.nl

    Er zijn 97,1 procent van de klanten welke het boekingsproces gemakkelijk en snel vinden. 98,3 procent van de klanten boekt vaker een ticket via hun. 100 procent van de klanten vertrouwt op Tripsta.nl voor het boeken van hun ticket. Maak ook eens een inschrijfformulier.

    Er zijn dus veel tevreden klanten. Mocht er iets misgaan dan kun je natuurlijk je klacht indienen. Tripsta.nl zal dan graag een toelichting geven en een oplossing zoeken voor je probleem.

    Heb jij ervaring met tripsta.nl?

    Kies jij er ook voor om je mening te delen? Durf je dat? Het kan allemaal op NederlandReview. Hier verzamelen we namelijk vele meningen en beoordelingen plUS-Reviews van mensen over bedrijven. Het kan hier! Doe het gewoon!

    Een goed of een slecht bedrijf? Lees het hier. Tripsta.nl biedt vliegtickets aan en consumenten die u voorgingen vertellen hun ervaringen op NederlandReview

    Tripsta
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    5
    37% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.2
    Service
    rating
    4
    Prijs
    rating
    6
    Leveren
    rating
    4.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Goede ervaring

    Vorig jaar een ticket gekocht via Tripsta, maar daarna (ja, dat is niet handig) las ik wat negatieve reviews. Mijn ervaring is echter anders. Het verhaal is als volgt:
    In mei bleek dat SAS een van mijn vluchten dusdanig had veranderd dat het zeer ongunstig werd voor mij. Tripsta gebeld. Inderdaad, je moet redelijk lang wachten, de eerste keer 25 minuten, de tweede 15. Maar daarna werd ik goed geholpen. De medewerker ging gelijk op zoek naar een alternatieve vlucht. Maar, zei hij, dat heeft wel de toestemming van SAS nodig. Kon 48u duren. Na zo'n 48u kwam de email: ik had de keuze om ofwel de veranderde vlucht te accepteren, ofwel mijn geld terug te krijgen. Geopteerd voor dat laatste. Na een weekend weer een mail, het geld zou worden teruggestort op mijn credit card, kon max 5 werkdagen duren. Na 5 werkdagen nog niks. Dat werd spannend. Weer gebeld. Het bleek teruggestort te zijn omdat de geldigheidstermijn van de credit card niet meer klopte. Dat verhaal was correct, inderdaad had ik inmiddels een nieuwe card, al was het nummer gelijk. Doorgegeven wat de nieuwe geldigheidsdatum was en deze keer binnen de termijn mijn geld terug gekregen.
    Met diverse medewerkers contact gehad maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik steeds correct ben behandeld.
    Ja, het contact verloopt in het Engels en je moet soms wachten voor je iemand te pakken krijgt, maar ik ben keurig geholpen.

    Door: Hans Deventer 02-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    vlucht naar Sao Paulo

    Bij Tripsta een vlucht Brussel Sao Paulo geboekt. Kreeg direct een bevestiging met de mededeling dat, wanneer ik niet binnen 48 uur de e-tickets had, ik contact moest opnemen. Heb ik gedaan en werd keurig geholpen. De man zou ze opnieuw opsturen. Toen ik thuis in mijn mailbox kon kijken had ik ze niet ontvangen. Nogmaals gebeld. Kreeg nu een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zij vertelde me dat ik 's morgens gebeld had en de e-tickets gemaild waren. Ik vertelde haar dat ik ze niet ontvangen had. Ze probeerde het opnieuw, weer niets. Toen via een andere manier geprobeerd en ik heb ze ontvangen. Prima service

    Door: Peter 11-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Aanbiedingen met goede luchtvaartmaatschappijen

    Reis geboekt met tripsta omdat ze hier een scherpe aanbieding hadden voor een vakantie reis en daar zoek ik altijd naar.

    Vooral een groot voordeel vind ik dat ze werken met goede luchtvaartmaatschappijen waar je gewoon goed wordt behandeld.

    Ik vlieg nu bijvoorbeeld met KLM en met Lufthansa, daar teken ik voor. Ik heb ooit een keer met zo'n budgetmaatschappij moeten vliegen omdat dat goedkoper was, maar dat was wel zo armoedig, dat doe ik niet meer. Bij Tripsta hebben ze vaak aanbiedingen met kwalitatieve producten en dat vind ik een grote plus.

    Door: Pieter Mansveld 28-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    mijn review

    hallo,

    ik heb een vakantie geboekt via tripsta, de tickets waren goedkoper als ik het zo boekte. dus ik ben wel tevreden daarmee, want het scheelde best veel geld met bijvoorbeeld direct bij klm boeken, dat was echt duur zag ik. daarom ging ik wat googlen en toen vond ik tripsta. Ik vond het boeken best makkelijk en je kan wel makkelijk zoeken. ik ben nog niet op de vakantie geweest, maar ik wilde alvast zeggen dat ik het een handige website vind en als tip, want ze zijn dus wel goedkoper. maar er zijn er vast wel meer denk ik.

    groetjes, Joyce

    Door: joyce 27-07-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Worst service ever!

    What a terrible service! After sending 5 e-mails to cancel my flight, I got an answer that I will get €320 back, because I cancelled in time. I even got an e-mail that the money was sent. I never got any money on my account, never heard from Tripsta again. Because of course they are not available anymore. Terrible, I feel robbed. No more Tripsta for me. Never book with them!

    Door: Iris Adriaenssens 27-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Faillissement Tripsta

    Ik heb een vlucht geboekt via Tripsta met KLM en ook deze is geannuleerd. Bij navragen bij KLM blijkt Tripsta een faillissement te hebben aangevraagd. Onder andere de licentie met KLM is doorgehaald, waardoor alle vluchten die Tripsta via KLM heeft aangeboden zijn geannuleerd. Ook de licenties met andere luchtvaartmaatschappijen zijn doorgehaald waardoor heel veel vluchten zijn geannuleerd. Welke dat zijn weet ik niet precies. Via Tripsta zou je je geld volgens KLM moeten kunnen terugkrijgen, maar ja als je failliet bent..

    Door: Pieter 13-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Goedkope tickets

    Wij hebben via tripsta tickets geboekt naar Johannesburg. En 2 binnenlandse vluchten in zuid-Afrika. Voor vertrek wilde ik graag in checken. Heb contact gezocht met tripsta. Maar geen reactie via telefoon (telefoonnummer op hun site is buiten gebruik) of e-mail. Ik maakte me toch wat zorgen ook door verschillende slechte reviews op verschillende sites. Uiteindelijk kon ik 24 uur voor vertrekrechtstreeks bij Etihad inchecken. We hebben dus goedkoop van en naar en in Zuid Afrika kunnen vliegen.

    Door: Gijs Bus 12-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Prima servcie

    Via Tripstra heb ik tickets gekocht en de prijs was een stuk goedkoper dan bij de vluchtmaatschappij!
    Na de boeking heb ik een bevestigingsmail ontvangen en de volgende ochtend (in het weekend) de tickets.
    Met het vluchtreserveringsnummer die ik van Tripstra heb gekregen, heb ik mijn vluchtgegevens toegevoegd aan mijn account bij de vluchtmaatschappij (Aegean airlines).
    Als je niets hoeft te wijzigen, dan is Tripstra een prima optie.

    Door: O. Kikkert 19-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Prima vlucht gehad

    Heen met British airways en terug met klm vanuit londen. Het was goedkoper (niet goedkoper dan een easyjet pakken ofzo) maar voor mijn zakentrip de meest gunstige tijden. Goed geregeld, rustige vlucht en duidelijke info, precies wat ik nodig heb als ik met andere dingen (zaken) bezig ben. Dus even een pluim hier voor het regelen aan deze gasten. Dank!

    Door: Harmen 27-06-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    goed geholpen tijdens vertragingen

    Ik lees dat sommige slechte ervaringen hebben gehad met de service; vandaar hier ook van mij uit een ander geluid, want ik ben juist ontzettend goed geholpen tijden een vertraging met overstap. Snel afgehandeld en zat binnen mum van tijd in een andere vlucht waardoor ik (zelfs) zonder vertraging uiteindelijk op hetzelfde moment thuis was. Toppertje!!

    Door: Mirjam 27-12-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    waardeloze service

    Geprobeerd tickets naar Nicaragua om te boeken, wat een drama. Ze houden je eindeloos aan de lijn en sturen je van kastje naar de muur. Vervolgens zeggen ze het in behandeling te nemen en bieden je een waardeloos alternatief. Dus ergens anders geboekt. Kreeg midden in mijn vakantie bericht dat tickets nog geldig waren, terwijl er toegezegd was dat we geheel/gedeeltelijk geld terug kregen. Elk land had al lang negatief reisadvies gegeven. klanten service is slecht bereikbaar. In dit geval voortaan maar iets meer betalen.

    Door: Cornelis Thissen 12-08-2018
    Niels 24-08-2018

    Beste Cornelis, Wij hebben een soortgelijke situatie, we proberen onze tickets naar Nicaragua om te boeken. Via welke weg heb jij überhaupt contact gehad met Tripsta? Ik kan ze namelijk met geen mogelijkheid bereiken. Telefoonnummers werken niet en het contactformulier geeft een auto-reply waarin staat dat we wijzigingen rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij moeten regelen. De luchtvaartmaatschappij die het ticket beheert (Copa Airlines) zegt op hun beurt dat ze niks voor ons kunnen betekenen zonder toestemming van Tripsta...

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Waardeloze service

    Had een ticket geboekt voor een binnenlandse vlucht in Guatemala. Tijdens het boekingsproces is er iets mis gegaan waardoor de tickets op de verkeerde datum zijn gezet. Om dit te corrigeren moest ik 50 dollar betalen. Zo gezegd zo gedaan en werd mijn vlucht ingeboekt naar de juiste datum. Vervolgens hoor ik 1 week voor vertrek dat mijn vlucht is verzet naar de datum waarop de fout was gemaakt. Hierover heb ik gemaild maar mij is nooit uitgelegd waarom de vlucht is verzet. Geld terugkrijgen was onmogelijk en op mails reageerden ze ook niet meer. Waardeloze partij dit.

    Door: Lauren 06-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    klm ticket maar geen gratis bus?

    Volgende bericht gestuurd aan TRipsta (eerst geprobeerd bij de Koninklijke maar die verwijst naar Tripsta>>>):
    Hello
    I have made a booking thru your site for 13th August Athens – Amsterdam (F89612289 sk19632 on flight NFCIEJ and I would like to use the free bus service AMS – Arnhem as provided by KLM. However KLM tells us to contact you to arrange this (as being the travel agent). Could you arrange this for me ,2 persons (KLM bus leaves at 21.00 ).
    Thanking you in advance
    Jan Rouffaer
    standaard antwoord en telefonisch onbereikbaar:
    Dear Customer,

    Thank you for your message. To immediately address your question, please note that this is an automated message which contains generic information regarding the changes to our customer service structure.

    If you have an existing booking with us your tickets remain valid. If you need to make any changes, cancellations, or if you have any questions regarding your booking, please contact the respective airline directly.

    Please note when speaking with the airline that you must provide your reference number provided by the airline (which can be found on your e-ticket) and not the tripsta reference number.

    We are sorry for any inconvenience caused and we thank you for your understanding.

    Best regards,
    The tripsta team


    Hopelijk gaat het goed met de in totaal 6 vluchten die wij hebben geboekt via Tripsta maar ik hou mijn hart vast...

    Door: J. Rouffaer 24-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7
    rating

    Drama

    Klein foutje in naam gemaakt. Tel. en via mail niet bereikbaar. Volgens vleigtuigmaatschappij kan alleen tripsta fout corrigeren. Mooi klaar mee.....

    Door: Cas 20-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    FRAUDE

    Tripsta cancelt vlucht en geeft geen cent terug. Wel een e-mail:

    We are sorry to inform you that your booking has been cancelled due to flight issuing conflicts we are currently facing. Unfortunately, due to these technical issues in our system we are unable so assist you regarding this matter. You will need to communicate directly with the airline. tripsta cannot make any request for rebooking or refund.
    We strongly recommend that you contact your bank provider in order to receive instructions about any necessary actions you can take to get a refund of your money.
    Again, we are extremely sorry and we would like to apologize for any inconvenience this caused. Thank you for your understanding.

    Door: Paul 17-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Betaal 5 euro extra bij een andere maatschappij

    Ik ga hier niet meer boeken. De tickets zijn goedkoop maar dat is ook wel het enige wat goed is aan tripsta.
    Ik had extra bagage bij geboekt maar later had ik deze toch niet meer nodig. Ik heb gemaild dat ik mijn bagage wil annuleren maar ik kreeg niks terug. Wat blijkt als je op Schiphol dat je geen bagage meer heb. De site van de vliegtuigmaatschappij zei zelfs dat ik extra bagage had maar in het systeem niet meer. Ben ik 60 euro kwijt aan spullen die weg moest gooien en de ticket. Die ik ook niet terug krijg van tripsta.

    Door: Gijs Koning 05-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    mega super slecht

    de tickets hebben een goede prijs en als je niks hoeft om te boeken is het prima. Maar super slechte service, je wordt niet geholpen. Ik ga hier nooit meer mijn ticket boeken. Nog nooit zo slecht meegemaakt.

    Door: Rosie 02-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Super slecht

    Niet te bereiken, van kastje naar de muur en houden zich niet aan afspraken. Slechtste ervaring ever!!

    Door: Rita 01-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    The baddest customers service ever

    Cant reach in call even after waiting for so long on hold , plenty of requests in website and no any reply , it was emergency to change the flight ticket omg so unresponsible never again .....

    Door: Ahmed said 29-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Achteraf alsnog een dure ticket!!!

    Mijn partner en ik gaan voor het eerst een rondreis maken op Bali. Voor het eerst via Skyscanner geboekt. Hele week bezig geweest om een goedkope ticket te krijgen. Ja hoor, uiteindelijk gevonden via de aanbieder 'Tripsta'. Omdat wij samen heen vliegen maar apart terug hebben we 2 boekingen moeten maken.

    15-05-2018 om 21:30 uur - De totale vliegduur heb ik op max 21 uur ingesteld. De vluchtgegevens heen waren gelijk dus enthiousiast dat we waren dat we samen heen vliegen. Na afronding per abuis in de mailbevestiging achter gekomen dat de terugvlucht van mijn partner 42 uur is! Met stres in mijn hoofd en hartkloppingen meteen het contactformulier (in het Engels) verstuurd naar Tripsta. De volgende dag meteen gebeld met de klantenservice, een Alex gesproken. Wat over en weer gebeld en gemaild. Uiteindelijk om 13:30 uur gelukt om de terugvlucht te wijzigen naar een mindere vluchtduur máár er komt nog wel € 198,- kosten bij! Ja, annuleren is ook mogelijk maar dan zijn de kosten € 150,- Wat een drama en teleurstelling.

    Nou boek dan maar. Helaas alsnog ruim € 900,- voor 1 ticket.
    Jammer, maar ik raad het écht niemand aan om via Tripsta te boeken. Ik zelf zal ook nooit meer zo snel via Skyscanner of Tripsta boeken. Denk goed na wat je doet.

    Door: Angela de Jong 16-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Tripsta

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Tripsta een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 46 ervaringen geplaatst over Tripsta. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5 gekregen, waarbij 37% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Tripsta actief?

    Tripsta is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Luchtvaartmaatschappijen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Tripsta gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.