10

10

10

10

100%

Travelcircus

Wil je een hotel in combinatie met attractie of event boeken? Dan is Travelcircus misschien wel het ideale boekingsplatform voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er bij Travelcircus bekend zijn.

Wat is Travelcircus?

Travelcircus is een online boekingsplatform voor premium reiservaringen. Via het platform worden hotelservice en hotels aangeboden. Dit gebeurt in combinatie met attracties en events die in trek zijn. Er kan onder andere gekozen worden uit dagjes uit, wellness, korte vakanties en stedentrips. Het bedrijf stelt originele pakketten tegen scherpe prijzen samen te stellen. Deze onderneming is in 2014 in het Duitse Berlijn opgericht. Mathias Zeitler en Bastian Böckenhüser zijn de oprichters en drijvende krachten. Er wordt met ruim zestig personeelsleden aan een speciale visie gewerkt. Ze willen liefhebbers van reizen prachtige bestemmingen en dito activiteiten kunnen aanbieden.

Boekingsinformatie

Als je het boekingsproces hebt afgerond, zal je per e-mail een boekingsbevestiging ontvangen. In dat bericht worden de prijs, boekingsvoorwaarden en andere bijzonderheden ten opzichte van het verblijf vermeld. De bevestiging kan bij hotels en partners vaak als bewijs van een boeking worden gebruikt. Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen dien je in je map ongewenste mail te kijken. Heb je een foutje tijdens het boekingsproces gemaakt? Dan is er geen man overboord. Het verzoek is dan contact te leggen met de klantenservice. Er zal dan bekeken worden of er een omboeking of andere wijziging gerealiseerd kan worden. Als je iets wilt omboeken of annuleren kan dit ook per e-mail aan service@travelcircus.nl worden doorgegeven.

Betalen

Na het invoeren van je contact- en reisgegevens is het tijd om te betalen. Er kan op vier verschillende manieren betaald worden. De eerst mogelijkheid die wordt geboden is via de automatische incasso. Het geld zal dan binnen 2 à 3 werkdagen automatisch van je rekening worden afgeschreven. Boekingen kunnen eveneens worden afgerond via de betaalpagina van PayPal. Creditcardtransacties worden op het volgende maandoverzicht inzichtelijk. Er kan ook worden overgeschreven via Sofort. Het is niet mogelijk om ter plaatse een betaling te verrichten.

Annuleren

Aanmeldingen voor een reis kunnen binnen 24 uur geannuleerd worden. Er zal dan contact moeten worden opgenomen met het serviceteam. Als een annulering later dan 24 uur gedaan wordt, kan het zijn dat er annuleringskosten betaald moeten worden. Deze kostenspecificatie staat vermeld in de algemene voorwaarden. Het kan voorkomen dat boekingen helemaal niet meer gewijzigd kunnen worden. Travelcircus stelt alles in het werk te stellen om aan je annuleringsverzoek te kunnen voldoen. Er kan een beroep gedaan worden op het algemene herroepingsrecht voor contracten op afstand.

VIP service

Er wordt ook VIP service aangeboden. Op dit moment kan er tot wel 10 procent bespaard worden. Het hangt van jouw status af tot welke geheime deals je toegang kunt krijgen. Het is mogelijk om je kosteloos voor het VIP programma in te schrijven. Vervolgens kan er voor een brons, zilver en goud pakket gekozen worden. Op de website staan daarover meer details beschreven zodat je weet wat je kunt verwachten. Er staat ook vermeld hoe je van status brons uiteindelijk naar goud kunt veranderen.

Heb je weleens een boeking gedaan bij Travelcircus? Dan horen we graag of alles naar tevredenheid is verlopen. Je kunt deze informatie delen door een review achter te laten op deze pagina van NederlandReview. Het is mede aan jou te danken dat we het grootste platform op het gebied van eerlijke en onafhankelijke bedrijfsreview kunnen blijven!

10