10

10

10

10

100%

Travel Bricks

Vakanties boeken we met de komst van het internet allemaal al jaren zelf. De tijd dat je in aan de balie van een reisbureau zat en samen met een baliemedewerker en de reisgids in de hand een reis uitstippelde, ligt lang achter ons. We hebben nu zelf onze vakantie en de kosten in de hand. We kunnen vergelijken en boeken daar waar we de beste aanbieding vinden. Of het nou gaat om een vlucht of een accommodatie. Leuk, maar het kost soms best wat tijd, zeker als je op zoek bent naar een mooie rondreis. Bij Travel Bricks kun je met behulp van hun aanbod en suggesties zelf je maatwerkreizen helemaal zelf samenstellen.

One-stop-shopping

Hoewel je ook losse onderdelen kunt boeken, is Travel Bricks vooral gericht op rondreizen. Je kunt je complete reis online vanaf één plek boeken, van losse vluchten tot hotels, autoverhuur en activiteiten. Travel Bricks werkt samen met veel partners, waardoor er een groot aanbod op de website beschikbaar is. Uiteraard kun je ook een losse vlucht of accommodatie boeken. Je kunt kiezen uit ruim 2100 bestemmingen, 500.000 hotels, bijna alle airlines en 200.000 activiteiten. En niet te vergeten bieden ze een honderdtal transfers en 500 autoverhuurbedrijven aan.

Met bouwstenen bouw je je reis op

Boek je een vakantie bij Travel Bricks, dan stel je je reis zelf samen aan de hand van ideeën van de website. Dat heet dynamic packaging. Wil je een 14-daagse rondreis door China maken bijvoorbeeld, dan geeft Travel Bricks suggesties voor steden waar je naartoe zou kunnen gaan inclusief accommodatie. Ze geven ook een geschat budget per persoon. En ook hier geldt dat je huurauto, transfers en activiteiten erbij kunt boeken. Maar je kunt ook een korter reisje boeken naar bijvoorbeeld Lissabon. Als in een soort bouwpakket krijg je een overzicht met een aantal vluchten, accommodaties en activiteiten en maak je zelf het pakket compleet.

Heb je advies nodig?

Heb je vragen of kom je er bij via de website zelf niet helemaal uit, dan kun je op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur contact opnemen met Travel Bricks en krijg je hulp van een van de medewerkers. Op de website vind je niet alleen suggesties voor je reis, ook kun je ter inspiratie blogs op de website lezen over steden of de mooiste plekken in bijvoorbeeld Zuid-Afrika met must sees en leuke vakantietips.

Heb jij wel eens een reis via Travel Bricks geboekt? Laat dan bij NederlandReview jouw mening over deze organisatie achter. Wat vind je van hun reissuggesties? En bestaan de pakketten uit voldoende bouwstenen om je reis helemaal naar wens te plannen? Of ben je van plan een rondreis bij Travel Bricks te boeken, kijk dan hier naar de beoordelingen van mensen die jou dit al een of meerdere keren gedaan hebben.

Lees hier hoe reizigers Travel Bricks beoordelen voordat je je rondreis gaat boeken!

Ben je van plan een rondreis zelf helemaal te plannen? Lees hier de ervaringen met Travel Bricks voor vakanties of rondreizen op maat samengesteld

10

Super!

2 citytrips met fijne hotels geboekt bij Travel Bricks. Een citytrip Amsterdam en een citytrip Barcelona. Een prettige medewerkster heeft ons goed geholpen en wist onze vragen uitgebreid te beantwoorden. TOP!

F

Fleur

03-01-2018