NederlandReview

    Ervaringen Tix.nl

    Wanneer je op vakantie wilt gaan met het vliegtuig kom je op het internet al snel in een oerwoud van vakantieaanbieders terecht. Tix.nl is hier ook een van. Om hier een beetje je weg in te kunnen vinden is het wel zo handig om ook te kunnen vinden wat anderen van de verschillende aanbieders vinden. Hier bij NederlandReview vindt je échte ervaringen van échte klanten. Wij zijn volledig onafhankelijk en verzamelen zoveel mogelijk meningen en ervaringen van consumenten zodat we elkaar kunnen helpen om de juiste bedrijven en producten te kiezen.

    Over Tix.nl

    Tix.nl is een website voor vliegtickets die verder gaat dan andere sites. Zij streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te geven rond hun aanbod, zodat je zelf kunt kiezen wat je beste vlucht is. Je kunt bij hen bijvoorbeeld de stiptheid van vluchten in het verleden bekijken. Ook krijg je meer informatie over de verschillende luchtvaartmaatschappijen en het niveau van de service die zij bieden in de verschillende reisklassen. Bij elke luchtvaartmaatschappij staat bijvoorbeeld de gemiddelde stoelafstand vermeld van de stoelen in de economy class. Handig om te weten wanneer je extra lang bent en lang moet vliegen. Ook zie je bij hen alternatieve luchthavens die misschien ook interessante mogelijkheden voor jouw reis bieden. Ook laat Tix.nl je zien welke vlucht het meest milieuvriendelijk is en ze geven je ook nog eens de mogelijkheid om je CO2 uitstoot te compenseren.

    Korte commercial van Tix.nl

    Diensten

    Door bij de start van je zoektocht een profiel aan te maken en je voorkeuren op mijn.tix.nl in te vullen, houd het systeem van Tix.nl bij je zoekopdrachten hier rekening mee. Op deze manier willen zij je een nog betere dienstverlening bieden. Zakelijke reizigers kunnen ook een expresboeking maken. Je kunt dan zonder persoonsgegevens in te vullen binnen 1 minuut een boeking maken voor een vlucht. Bij Tix.nl kun je de volgende dingen boeken:

    • Vliegtickets: Voor het boeken van alleen een vliegticket
    • Hotels: Voor het boeken van alleen een hotel
    • Autohuur: Voor het huren van een auto
    • Vlucht+Hotel: Voor het boeken van een vlucht en hotel, je krijgt dan korting op het vliegticket.
    • Activiteiten: Voor het boeken van activiteiten op de plaats van bestemming, zoals een bezoek aan de Eiffeltoren met gids, een bezoek aan het Vaticaan of het Colloseum.

    Klachten

    Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Tix.nl kun je contact opnemen met de klantenservice via (0900) 8801 (€ 1,00 per gesprek). Je kunt ook mailen via het formulier op de website. Wanneer je het gevoel hebt dat je er met de klantenservice niet uit kunt komen, dan kun je ze rechtstreeks mailen via costumercare@tix.nl. Zij zullen dan hun best doen om je alsnog tevreden te stellen.

    Deel jouw ervaring met Tix.nl!

    Aangezien ze veel reclame maken zullen veel mensen al gebruik hebben gemaakt van de diensten van Tix.nl. Ben jij ook een ervaringsdeskundige, vertel dan hier hoe het jou bevallen is. Daar hebben anderen heel veel profijt van.

    Hoe compleet is het aanbod van Tix.nl en is het wel objectief en betrouwbaar vergelijken? Lees de reviews van hun klanten en weet waar je koopt!

    Meer informatie over Tix

    Je vakantie is vaak maar één keer per jaar, al gaan sommigen met een beetje geluk 2 of misschien 3 keer per jaar. Maar Natuurlijk wil je de beste vakantie zo mooi mogelijk is en zo goed mogelijk geregeld door een reisbureau, reisorganisatie or tour operator. Maar waar kun je nou het beste naartoe gaan? Één bedrijf dat zich inzet om voor jou zo mooi mogelijke vakanties te organiseren is Tix.nl. Dit bedrijf is ook wel bekend van tv. Maar zijn ze echt wel zo betrouwbaar als dat ze lijken? Hoe punctueel en comfortabel zijn de vluchten die ze aanbieden? Wat voor een vakanties bieden ze nou echt aan? Zijn de hotels die ze aanbieden wel gelegen op een goede locatie of zul je helemaal uit de buurt zitten van alle plekken die je als toerist en/of vakantieganger wilt zien voor je weer terug naar huis gaat? Zal het nou wel zo makkelijk zijn een complete vakantie te regelen via de website ven Tix.com? En hoe vriendelijk en hulpvaardig zal die klantenservice van die reisbureau nou werkelijk zijn als puntje bij paaltje komt en je om hun hulp vraagt? Zullen ze hun best doen om het probleem op te lossen? Deze vragen kun je je allemaal afvragen voor je besluit je vakantie via Tix.nl te boeken. Daarom vertellen we je graag iets meer over dit bedrijf zodat je een idee hebt van wat Tix.nl werkelijk doet.

    Over Tix.nl

    Tix.nl is een online reisbureau. Op hun website zeggen ze zelfs dat je hier de goedkoopste vliegtickets kunt vinden voor de beste vluchten. Via hun website kun je daarom al vrij makkelijk jouw ideale vakantie regelen. Ze bieden vakanties aan naar vele bestemmingen, Je kunt dus eigenlijk overal wel met ze naartoe vliegen en daar een hotel regelen. Zo stel je zelf jouw perfecte vakantie samen en zorg je er, samen met Tix.nl, voor dat alles naar wens is. Daarnaast is Tix actief op social media zoals Facebook. Mocht je op de hoogte willen blijven van alles dat Tix.nl aanbiedt, dan kun je je inschrijven voor hun online nieuwsbrief zodat je zeker weet dat je geen aanbiedingen zult missen.

    Vluchten Vergelijken met Tix.nl

    Maar je kunt de vluchten niet alleen vergelijken op prijs. Er zijn namelijk nog veel meer dingen die belangrijk zijn bij het zoeken naar de beste vlucht. Vooral bij een lange vlucht wil je voldoende beenruimte hebben zodat je niet urenlang in elkaar gevouwen zit. Ook wil je natuurlijk weten of jouw vliegtuig op tijd gaat opstijgen of dat de kans erg groot is dat het vliegtuig vertraagd is. Dit kun je allemaal vergelijken op Tix.nl. Het is zelfs mogelijk om te kijken welke vlucht het meest milieuvriendelijk is zodat je zeker weet dat jouw vlucht het milieu zo min mogelijk belast. Je kunt naar vele verschillende bestemmingen vliegen met Tix.nl. Er zijn Europese bestemmingen waaronder natuurlijk de meest bekende bestemmingen. Daaronder vallen grote steden zoals Londen, Helsinki, Budapest, Venetië, Praag, Rome, Parijs, Zürich, Milaan, Tenerife, Nice, Kreta, Pisa, Ibiza, Berlijn, Istanbul en nog vele andere Europese steden. Dus of je nou naar Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Italië of Griekenland wilt, Tix.nl heeft vast wel een vlucht ernaartoe. Maar ook buiten Europa zijn er genoeg vluchten. Wil je bijvoorbeeld naar Dubai, Tel Aviv, Bangkok, Mumbai, Tokyo, Singapore, Hong Kong, Kuala Lumpur of één van de andere grote Aziatische steden, dan kan Tix.nl dit voor je regelen. In Afrika kun je steden bezoeken zoals Marrakesh, Kaapstad, Cairo, Nairobi, Fez enzovoort. Een heel populaire bestemming is America. Vlieg naar Philadelphia, New York, Aruba, Miami, Los Angelos, San Francisco in Noord Amerika. Of bezoek Zuid Amerika en zijn steden zoals Rio de Janeiro, Lima, Buenos Aires, Sao Paulo or Paramaribo. Een laatste gebied waar Tix.nl vluchten naartoe aanbiedt is Oceanië. Melbourne, Sydney en Auckland zijn steden die zeker de moeite waard zijn. In het kort kun je dus met Tix.nl eigenlijk overal wel naartoe vliegen.

    Goedkope Vliegtickets naar Turkije

    Een speciale vermelding verdienen de vluchten naar Turkije. Turkije is ieder jaar opnieuw weer een heel populaire vakantiebestemming vanwege het mooie weer en de prachtige stranden. Als je dus op zoek bent naar een zonnige vakantiebestemming zou dit wel eens de plek kunnen zijn waar je alles kunt vinden wat je zoekt. Natuurlijk is het aan te raden ook meteen wat van de bezienswaardigheden te bekijken. Turkije heeft een rijke cultuur en geschiedenis. We raden je aan je daar zeker eens in te verdiepen tijdens je bezoek aan dit mooie land.

    Vliegtickets Transavia, KLM of Ryanair

    Maar met wat voor vliegtuigmaatschappijen kun je nou allemaal vliegen als je tickets bestelt bij Tix.nl? Je kunt hiervoor bijvoorbeeld denken aan bekende vliegtuigmaatschappijen als Ryanair en Transavia. Zij vliegen je graag naar de plek van bestemming. Zoals al eerder vermeldt kun je op de website van Tix.nl makkelijk uitzoeken welke maatschappij voor jou de beste en de goedkoopste optie is. Zo ben je nooit meer kwijt dan strict noodzakelijk.

    Last Minute Cruises en Best Cruise Deals naar de Caribbean

    Maar misschien ben je wel helemaal niet zo’n fan van vliegen. Voor hen die liever met hun voeten op de grond blijven zijn er ook vele mooie cruise reizen. Je vaart dan rond op een mooi cruiseschip waarop je kunt doen en laten wat je wilt terwijl je de crew erop kunt vertrouwen je veilig naar je bestemming te varen. Vaak is er aan boord van alles te doen. Er is meestal ten minste een zwembad, restaurant en bar. Maar sommige cruiseschepen hebben ook een bioscoop of ander entertainment om je tijdens de reis te vermaken. Je kunt zelfs gaan slapen en wakker worden op je bestemming. Zo wordt reizen nog eens ontspannend.

    Hotels Boeken bij Tix.nl

    Natuurlijk heb je ook een plek nodig om te overnachten. Tix.nl kan je aan een prettig hotel helpen waar je de nachten door kunt brengen en weer helemaal op kunt laden voor een nieuwe dag vol vakantieplezier. Je hoeft alleen maar de luchthaven en datum van inchecken en uitchecken in te vullen. Tix.nl laat je dan wat opties zien en jij kunt de optie kiezen die het best bij jou en je reisgezelschap past. Of je nou een simpele hotelkamer wilt, een appartement verkiest of juist gaat voor een luxe resort met alles erop en eraan, Tix.nl kan het voor je regelen. Je kunt het hotel natuurlijk ook samen met je vlucht boeken.

    Autohuur bij Tix.nl

    Tijdens je vakantie wil je natuurlijk wel mobiel zijn. Vooral als je van plan bent om veel van het land te zien kan het handig zijn om een auto ter beschikking te hebben. Daarom geeft Tix.nl je ook de mogelijkheid om een auto te te huren. Je kunt ervoor kiezen om de gehele vakantie een auto voor de deur te hebben staan, maar het is ook mogelijk om voor een dagje of paar dagen een auto te huren. Populaire bestemmingen voor autohuur zijn malaga, Ibiza, Faro en Alicante. En omdat je de auto gratis kunt annuleren via hun gratis annulering loop je eigenlijk geen enkel risico.

    Activiteiten bij Tix.nl

    Sommige mensen willen het liefst hun hele vakantie aan het strand liggen en zonnebaden. Als jij zo’n type bent die liever iets wil doen tijdens je vakantie dan wil je uiteraard een aantal bezienswaardigheden bezoeken. Maar dit is niet altijd even gemakkelijk. Je bent immers vast niet de enige met datzelfde plan. Vaak staan er bij de meest populaire attracties de grootste rijden en duurt het uren voordat je eindelijk binnen bent. Dit is natuurlijk zonde van je tijd, helemaal aangezien je maar korte tijd in het land bent. Daarbij sta je bij warme landen dan ook nog eens een hele tijd in de brandende zon en ben je helemaal daas als je eindelijk aan de beurt bent. Tix.nl biedt speciale skip-the-line tickets aan waarmee je de rij gewoon voorbij kunt lopen. Deze tickets zijn wel wat duurder maar besparen je heel wat tijd en ergernis. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de fast track tickets die verzorgd worden door Tix.nl. Attracties die met deze tickets bezocht kunnen worden zijn bijvoorbeeld London Eye, Eiffeltoren, Burj Khalifa, Sagrada Familia en het Empire State Building. Maar Tix.nl heeft nog veel meer attracties en bezienswaardigheden in Rome, Barcelona, Curaçao en andere plekken. Naast attracties heeft Tix.nl ook vele tours. Je kunt kiezen tussen dagtours, bezienswaardigheden, boottochten, culinaire tours enzovoort. Deze tours kunnen je alles laten zien dat de cultuur van een land of stad te bieden heeft. En zelfs shows zijn te vinden in hun assortiment. Kijk dus voor je vertrek eens goed rond op Tix.nl om te zien wat zij allemaal aanbieden in de buurt van je hotel. Wie weet kom je nog wel activiteiten tegen waar je zelf helemaal niet aan had gedacht als je ze niet toevallig tegen was gekomen.


    Wat tips van local New Yorker Gideon.

    Kortingscodes van Tix.nl

    Soms heeft Tix.nl nog wel eens leuke kortingscodes. Er zit er bijvoorbeeld wel eens eentje bij hun nieuwsbrief, maar ook op andere plekken zijn ze wel eens verborgen. Let dus goed op of je ergens één van deze kortingscodes tegenkomt. Deze code kun je invullen tijdens je boeking. Je krijgt dan korting op je hotel, vlucht of autohuur. Dit is natuurlijk altijd mooi meegenomen aangezien op vakantie gaan sowieso altijd al duur genoeg is.

    Bellen en Ander Contact met de Klantenservice van Tix.nl

    Na een blik op hun website weet je natuurlijk nog lang niet alles van Tix.nl. En omdat je natuurlijk wilt dat je vakantie perfect is, is het logisch dat je nog vragen hebt of misschien zelfs tegen problemen aanloopt. Misschien heb je wel een vraag over je bestelling of ben je bang dat je boeking niet helemaal goed is gegaan. Je wilt natuurlijk wel met een gerust hart op vakantie kunnen gaan en alvast kunnen genieten van de voorpret. Daarom is er dan ook een Tix.nl klantenservice die je kan benaderen als je even wat assistentie nodig hebt. Je kunt online al wat dingen nakijken. De meest gestelde vragen over inchecken, bagage, storingen, stoelen, reisdocumenten en andere onderwerpen zijn daar al beantwoordt. Mocht je vraag er toch niet tussen staan dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Tix.nl. Dit is mogelijk via facebook, e-mail of telefoon. Het is maar net welke manier jouw voorkeur heeft.

    Reviews over Tix.nl

    Er zijn natuurlijk al vele mensen met Tix.nl op vakantie geweest. Het is echter niet altijd makkelijk om erachter te komen of die klanten wel tevreden zijn. Hier op NederlandReview kun je hun reviews lezen en erachter komen hoe zij over Tix.nl denken. Was het hotel echt zo mooi als de plaatjes die Tix.nl op hun website plaatst? Hoe makkelijk was het nou echt om een vlucht te boeken via hun website? Was de vlucht die ze suggereerde als beste optie echt wel de goedkoopste aanbieding of ben je ergens anders anders nog een goedkopere optie tegen gekomen? Was je niet overboekt? Stond de auto wel netjes klaar toen je aankwam op de locatie waar je de auto zou moeten ophalen? Heb je veel plezier gehad tijdens één van hun activiteiten? En wat voor een klantenservice biedt Tix.nl aan als je met een vraag zit? Zijn de mensen die bij deze klantenservice werken vriendelijk en bereid om je te helpen? Dit zijn allemaal vragen die deze echte klanten kunnen beantwoorden. Als je zelf ervaring met Tix.nl hebt moedigen we je aan om zelf ook een review achter te laten omdat jouw review anderen weer kan helpen om een beter beeld van Tix.nl te krijgen.

    Hopelijk hebben we je wat wijzer kunnen maken over Tix.nl en ben je nu beter in staat op de keuze te maken wel of niet bij dit reisbureau te boeken. En laat ons vooral ook weten hoe jouw eigen vakantie was.

    Tix.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (104)

    3.6
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.4
    Service
    rating
    2.8
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    3.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    5 vliegtickets naar Thailand

    Na alle negatieve reviews hier een positieve! Wij boekten december 2019 vliegtickets voor ons gezin naar Thailand. Toen gooide corona roet in het eten. Natuurlijk hadden wij eerder dan 1 week voor vertrek meer info willen hebben en zou een snellere reactietijd op onze mails wenselijk zijn geweest, maar wij hebben zeker begrip voor de situatie waar Tix nu in verkeerd.
    Vandaag hebben wij het bedrag teruggestort gekregen. Weliswaar met aftrek van 55 euro administratiekosten, maar dat is niet uitzonderlijk hoog.
    TIX gaat nog achter de niet terugbetaalde bedragen aan voor stoelreserveringen, dus dat lijntje loopt nog.
    Al met al zijn wij van mening dat TIX ons onder deze zware omstandigheden goed heeft geholpen!
    Ik kan alleen maar zeggen: 'Mensen, moed houden en toon begrip voor de situatie waarin de reisbranche nu zit'!

    Door: Sandra25-08-2020
    H. KOK14-09-2020

    Januari 2020 2 tickets gekocht voor IJsland. Niet te bereiken. Niets terug!! Schandalige klantendienst( geen!) en oplichters.

    J. Schellings25-09-2020

    februari tickets geboekt voor Portugal, half maart. Diverse mailtjes gehad tot half mei, van Tix, dat ze bericht hadden van de luchtvaartmaatschappij(Ryan air) en wat onze keuze was, voucher of geld terug. Divers malen aangegeven geld terug. Nog niets ontvangen. Bij Ryan air, diverse malen vlucht etc. niet bekend en laatst stond er, dat het al aangegeven was, door ons, geld terug. Maar dat ze met de terugbetalingen tot half april waren?? Beiden moeilijk te bereiken, niets gehoord en niets ontvangen.

    Pattikawa05-10-2020

    Helaas nog steeds niks gehoord van Tix.nl. Op 20-12-2019 2 tickets geboekt en betaald, nog steeds geen geld terug ontvangen en ze zijn niet bereikbaar, Waardeloos

    Moonen12-10-2020

    Meest waardeloze instantie ooit waar wij tickets bij geboekt hebben. 2 vluchten ieder voor 5 personen naar Japan voor de Olympische Spelen. Van SA inmiddels vernomen dat tix.nl de bedragen ontvangen heeft. Maar zijn totaal niet te bereiken. Iedere keer moet je voor elke vraag weer steeds ‘n nieuw formulier invullen (ook nog per vlucht). Alleen ‘n mail met ontvangstbevestiging krijg je. Op 8 sept. mail ontvangen dat ‘n bedrag is teruggestort maar is wel nooit aangekomen, als we dan op aangeven van onze bank ‘n code van de overboeking vragen krijgen we geen enkele reactie meer. Zullen helaas de rechtsbijstandverzekering moeten inschakelen. Niet te geloven! Nog nooit meegemaakt zoiets!!!

    M m hibo 19-10-2020

    Geloof me koop geen tikid hier ik heb tikid gekocht naar Kenya op last moment geannuleerd en je kan niemand bellen niet bereiken voortdurende diefstal !

    Yvon Hajunga27-10-2020

    Ik heb op 20 okt. mijn vliegtuig van Sharm naar Amsterdam, via Istanbul gemist doordat de confirmation ticket van Tix (Trouwens alle tickets van Tix) in mijn Spambox kwamen. Outlook op mijn tel. geeft geen Spam te zien. Welliswaar is het ook mijn verantwoordelijkheid. Maar let hier op! Ik heb mijn vliegtuig hierdoor gemist en wordt niet door Tix vergoed. Ook al komt hun correspondentie wel in mijn Inbox terecht, de tickets niet. Omdat die van een ander email adres gestuurd worden. Ik zal niet meer bij hen boeken.

    Jaime Groes07-11-2020

    In januari 2020 3 tickets gebooked voor retourvlucht in juni 2020 naar Praag. prijs + 30 euro administratie kosten. Nooit iets van Tix gehoord dat de vluchten niet door gingen, met inchecken ook duidelijk gemaakt dat deze vlucht geannuleerd was. Volgend de voorwaarden van Tix moet jezelf contact opnemen met de prijsvechter om het geld terug te laten storen naar Tix. Dit gedaan en keurig werd dit geld terug gebooked naar Tix. Kreeg dit -55 euro terug van Tix, deze 55 euro waren de administratiekosten. Dat is nu ineens verdubbeld??? Op geen enkele wijze is het mogelijk om contact te krijgen met Tix, schandalig je komt niet verder dan geautomatiseerde niets zeggende mailtjes op je verzoek om de 55 euro terug gebooked te krijgen. Het is wettelijk duidelijk dat wanneer je vlucht wordt geannuleerd door de je als consument niet mag opdraaien voor de administratiekosten.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    vliegtickets voor weinig geld

    Regelmatig reclames en advertenties gezien van Tix.nl, dus was wel bekend met deze organisatie. Had er echter nog nooit eerder vliegtickets geboekt. Een paar weken geleden wel een tripje met het vliegtuig geboekt en ik was blij verrast over de mogelijkheden en over de prijs. Je hebt bij Tix.nl echt heel veel mogelijkheden voor een vliegreis. De prijs ligt eveneens een stuk lager dan wanneer je een ticket direct bij een luchtvaartmaatschappij boekt. We hadden een klein foutje gemaakt tijdens het boeken, maar daarna direct telefonisch contact opgenomen. Een medewerkster heeft ons direct geholpen en uiteindelijk kwam alles toch nog goed.

    Door: R. Ypema21-04-2017
    Jannus17-03-2020

    Zeer slecht oplichters 2 tickets geboekt weg geld

    Dolf Geerts25-03-2020

    Wat een groep oplichters. Ga er niet heen en boek elders. Er staat dat ze 24 uur bereikbaar zijn.....ja per mail en dan hoor je nog niets. Je kunt bellen maar dan kost het maximaal 35 euro Ik ben bereikbaar op 06 414 904 25. Ik strijd met open vizier!! na 5 mailtjes en ook reply's van hun met reactienummer nog steeds geen bericht. . NOOIT MEER TIX EN IK ADVISEER U DSAT OOK NIET TE DOEN. Als alles loopt zoals het bedoeld is zal het een prima club zijn. Maar de kwaltiteit wordt gemeten nav van hun (uitgebleven) reacties wanneer je ze nodig hebt. Nee dus Dolf

    AD27-03-2020

    Tickets geboekt naar Turkije. Door Covid gaan deze vluchten niet door. Ik krijg en bericht van Tix dat ik zelf contact moet opnemen met de luchtvaartmaatschappij. Als ik de luchtvaartmaatschappij bel vinden ze mij niet terug in de passagierlijsten. 1e vraag is dus: was dit ticket wel geboekt? 2 vraag: hoe krijg ik mijn geld terug want Tix is enkel te bereiken via een online formulier en heeft totnutoe niet op mijn vraag gereageerd.

    Do14-04-2020

    Hele slechte site. Ik had 2 tickets geboekt, alles altijd geannuleerd, vliegtuig maatschappijen hebben mij geld terug gestort naar tix, nu ben ik 4 maanden verder nog steeds mij geld niet ontvangen. Tig keer gebeld, wordt elke h Keer verteld d ast mijn geld eind van de maand wordt gestort.

    Kaya 25-04-2020

    Ticket besteld omdat ik vanuit Griekenland gelijk terug moest naar NL. Reservering voor stoelen ging goed, vond ik wel iets aan de prijzige kant vergeleken met andere maatschappijen. Maar goed. Werden mijn stoelen geannuleerd, zou ik het bedrag terug gestort krijgen, 2 maanden verder en nog geen geld. Meerdere malen mails gestuurd, geen reactie

    Sjaak 03-05-2020

    Tix is niet te bereiken, op het contact formulier moet je een ID nummer invullen, dit is niet te vinden op de boeking. BOEK NOOIT VIA TIX. Dit "bedrijf " is nooit te bereiken op geen enkele manier.

    Susana 13-05-2020

    Ticket geboekt via Tix.nl/Gate1.nl naar Bali met China Airlines. Geannuleerd vanwege Corona en ik had volgens de annuleringspolicy recht op teruggave. Tix/Gate1 zou wel even de terugvordering regelen hadden ze in een grootschalige emailactie hun klanten gemaild. Daar kon je je voorkeur opgeven of je een voucher dan wel een teruggave wilde ontvangen. China Airlines heeft bij navraag aangegeven dat het geld is teruggestort naar Tix/Gate1 maar ik ben nu bijna 2 maanden later en nog steeds niets gehad. Geen reactie op de mail meer en we moeten maar het initiatief laten bij henzelf zegt de website. Oplichters.

    Svetlana 04-06-2020

    Slechte ervaring! Tix.nl is echte oplichters! Geen reactie op mijn mails en geen geld terug! Automatische antwoorden dat ik moet wachten, en nog meer wachten, tot 4-5-6 maanden en meer. Dat is belachelijk! Ze lachen om ons ! En EU-wetten zijn niet voor tix.nl gemaakt....

    Mustafa10-06-2020

    Seriously avoid them. I read all negative feedbacks and still booked and i regret since day 1. First ticket arrived a week later (never ever happened this before). These scammers will charge you even if you have to call them for their mistakes. Now after 6 months i am still waiting a refund which they promised but but now without any explanation they sent a voucher.

    Johan Fransens15-06-2020

    Na mijn positieve ervaring hier beneden, een 0/10 . Ik betaalde 11 9.99 € voor een premium dienst met telefonische ondersteuning. Nu blijken mijn vouchers niet inwisselbaar en ik wil binnenkort op vakantie. Niemand bereikbaar. Geen telefoonnummer ondanks dat ik voor deze dienst 110 € extra betaalde. Tijdelijk geen telefoon door corona toestanden, maar wel mijn centen innen zonder service te geven .

    Danielle Wessels05-07-2020

    Voor Covid nooit problemen gehad met deze website. Maar sinds Corona.. jezus wat slecht. Je krijgt nooit een antwoord op je vraag per email, per telefoon zijn ze niet te bereiken. Onze vluchten zouden begin juni naar Bali gaan met Garuda, ik heb van Tix helemaal niets gehoord! Ben zelf contact gaan zoeken met Garuda en zij hebben onze tickets omgeboekt naar een open ticket. Nu moeten we schijnbaar weer via Tix.nl deze open tickets ombouwen naar nieuwe vluchten maar dat blijkt minimaal 4 maanden te duren voordat je van hun hoort of je een voucher krijgt of geld terug, en pas daarna kun je nieuwe vluchten boeken. Wat een ellende deze site. Als men bij Garuda wel antwoord kan geven waarom bij Tix dan niet?

    Wat een slechte website. Had ticket geboekt naar India door crona is geannuleerd. Heb contact opgenomen met lufthanse ze zeggen ze heben naar tix geld terug geboekt maar heel 08-07-2020

    Wat een slechte website. Had ticket geboekt naar India door crona is geannuleerd. Heb contact opgenomen met lufthanse ze zeggen ze heben naar tix geld terug geboekt maar heel Tix is niet bereikbaar. Het waren 5 ticket naar India. Vreselijk is het.

    Gerry Alders08-07-2020

    Reeds meerdere malen gevraagd om mijn geld van de tgv Corona geanuleerde reis bij Emirates naar Dubai terug te storten. 1560 eu, nog steeds niets en ik vrees er ook voor !! Best starten met Testaankoop in te schakelen !! Moeilijk te bereiken, waar is de firma gevestigt ?

    MB15-07-2020

    Dames en Heren we moeten aangiften doen bij de politie dit kan niet langer.

    Allemaal aangifte doen. Of aanklagen bij de rechter 23-07-2020

    Allemaal aangifte doen. Of aanklagen bij de rechter. Ik ben ook 4 tixkets kwijt 2000 euro van mijn zuur verdiende centjes. Tix is onbereikbaar heeft nooit gereageerd op mijn mails. Online formulier reeds 80x ingevuld

    Rob29-07-2020

    Hallo TIX wanneer ga je eens reageren op mijn berichten over de annulering? Het gaat om Trip-ID: 5604652 / Boekingsdatum: 22/12/2019. Ik ben echt niet de enige, dat weet ik. Maar jullie sturen alleen een standaard bevestiging per mail en verder helemaal niks. Transavia heeft me al laten weten dat ze jullie op 13 juli betaald hebben. Waarom hoor ik niks van jullie?

    Peter Martens04-08-2020

    Twee tickets voor 27 maart 2020 naar Bali gekocht : inclusief administratiekosten van €28,=een bedrag van € 1103,48 betaald. Vluchten geannuleerd ivm Corona. Op 26 mei van Tix een voucher ontvangen, waarde € 1020,48, Na aangegeven te hebben ipv een voucher geld terug te willen ontving ik op 5 juni een bedrag van €965,48 op mijn rekening. Aangegeven dat ik recht heb op €1075,48 (1103,48 minus 28) en dat ik dus nog steeds € 110,= moet ontvangen. Vervolgens diverse malen een formulier ingevuld maar nog steeds geen enkele reactie. TIX doe hier wat mee

    Peter Martens04-08-2020

    In aanvulling op mijn vorige bericht : Betreft TRIP ID 5390240

    Antonius Spapens10-08-2020

    TIX is alleen bereikbaar om u geld te ontvangen Elk betrouwbaar bedrijf heeft normaal emailverkeer TIX is geheel afgeschermd Zijn volgens richtlijnen ACM verplicht geld terug te storten TIX heeft ook geld terug ontvangen van de vliegmaatschappij TIX schaam je

    J. Meijer19-08-2020

    He bedrijf Tix B.V. of Gate1.nl is waardeloos, ze zijn absoluut niet bereikbaar.

    José 18-09-2020

    Ben ook zeer teleurgesteld! Geen gehoor, geen enige reactie! Boek aub niet bij deze maatschappij!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Tevreden

    Mijn ervaring met Tix is zeer positief, na een boeking met Jet airways die in zwaar weer verkeerde heeft Tix al het mogelijke gedaan om voor onze tickets een restitutie aan te vragen. Dit zou maanden kunnen duren, maar wij hadden met 2 weken ons geld retour waardoor wij toch een nieuwe reis konden boeken. Chapeau en de travelconsulente Kaatje met wie ik telefonisch contact had was zeer begripvol en had een luisterend oor. Onze ervaring met Tix is zeer positief. THNX

    Door: Aalbers25-04-2019
    johan31-05-2020

    die Kaatje heeft me ook goed geholpen.wrl via mail.

    Yvette Munning28-07-2020

    Vouchers ontvangen min de reserveringskosten. Ik wil opnieuw boeken en dan vraagt Tix wéér 28 euro reserveringskosten. Bijna 60 euro kassa???

    Rob29-07-2020

    Hallo Aalbers, welk telefoonnummer heeft u gebruikt? Want ik kan niks vinden ...

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    10 x Brussel Mumbai retour

    johan 31-05-2020
    geduld mensen. jullie zijn niet alleen op de wereld. ik boekte 10 tickets.gecanceled door corona. het heeft even geduurd maar de mensen van tix hebben me prima geholpen. dank u tix. het zijn ongetwijfeld zware maanden voor jullie.ik begrijp dat mensen boos reageren maar heb aub geduld. uw zaak wordt wel opgelost. er zijn momenteel miljoenen mensen met hetzelfde probleem. en vooral! BLIJF HOFFELIJK. aan de andere kant werken ook maar mensen.!

    Door: johan31-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Retour ticket Sardinie mei 2020

    Vluchten geannuleerd, geen contact te krijgen met Tix.nl. Slechte communicatie, slechte service. Nog geen geld of voucher terug gekregen. Niet bereikbaar! Kortom waardeloze situatie!

    Door: Visser22-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Reis zuid africa

    Door corona is de reis niet door gegaan. Tientallen emails gestuurd en contact trachten te maken. Geen respons / geen service / niet aanwezig / zijn ze failliet ?

    Door: Bert Worms20-11-2020
    Bert Worms20-11-2020

    Door corona is de reis niet door gegaan. Tientallen email s gestuurd en contact trachten te maken. Geen respons / geen service / niey aanwezig / zijn ze failliet ?

    Bert Worms20-11-2020

    Door corona is de reis niet door gegaan. Tientallen email s gestuurd en contact trachten te maken. Geen respons / geen service / niey aanwezig / zijn ze failliet ?

    Bert Worms20-11-2020

    Door corona is de reis niet door gegaan. Tientallen email s gestuurd en contact trachten te maken. Geen respons / geen service / niey aanwezig / zijn ze failliet ?

    Bert Worms20-11-2020

    Door corona is de reis niet door gegaan. Tientallen email s gestuurd en contact trachten te maken. Geen respons / geen service / niey aanwezig / zijn ze failliet ?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    3 tickets bali

    Door COVID-19 was onze reis op 6 juli geannuleerd. Binnen zeer korte tijd vouchers ontvangen ter waarde van de ticket prijs. Op 24-08-2020 gemaild dat ik toch het aankoop bedrag terug wilde. Volgende dag al antwoord gekregen en vandaag geld al teruggestort. Gelukkig kan het ook zo gaan. Mijn complimenten aan Tix/gate1

    Door: Flip26-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Retour Bangkok 4 pers.

    De retourvlucht naar Bangkok met Emirates in augustus werd geannuleerd. Binnen een maand ontvingen wij van Tix.nl een voucher voor het volledige bedrag. Dit hebben we om laten zetten naar een refund. Dit is snel en goed geregeld. Het betaalde bedrag ( min 55 euro admkosten) terug ontvangen.

    Door: Ann15-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Tix is best wel top

    Tix is best wel top! Wel goed zoeken want veel ook niks. Maar soms zitten er pareltjes tussen voor nix! Levering geef ik een 8, want het kan beter, maar voor die prijs hoef je dat dan ook weer niet te verwachten...

    Door: Blogger27-05-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    mega goedkoop vliegticket Ibiza

    Vliegticket naar Ibiza geboekt in Maart, want dan is dat echt mega goedkoop .
    Het hotel moet ik er nog bij zoeken. dat moet dan Los dus.
    Nu vliegen nog goedkoop kan, doe ik dat zeker!!

    Door: myke12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Vliegticket

    Dus ik koop een ticket voor €1111,- en dan komt corona.... Heel vervelend natuurlijk, voor iedereen. Maar dan lukt het me 8 maanden niet om in contact te komen. Dan krijg ik opeens automatisch een voucher die ik niet wil. En dan wordt er na contact, yes het was gelukt, €942,- retour gestort uiteindelijk. Ik vind het werkelijk crimineel. Nooit, maar dan ook nooit meer zal ik een ticket boeken via dit soort tussenpartijen. Waardeloos. Ik ben zelf ondernemer en ben ook hard geraakt door de crisis, maar ik heb gewoon het fatsoen gehad om klanten netjes alles terug te betalen. €55,- administratiekosten rekenen om iets terug te storten, schaam je.

    Door: Marc20-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    ticket Nieuw zeeland

    Ik ben helemaal eens met aangifte doen bij de politie!!
    Ik heb 1435 euro + 180 euro omboekverzekering betaald voor mijn ticket naar NZ in Maart, ivb met Corona en omdat ik omboekverzekering had had ik mijn vlucht verzet naar December. Door verkeerde informatie van Tix medewerker moest ik nog eens 220 euro bijbetalen voor het omboeken. Anyways, 2 weken geleden kreeg ik een email van Tix dat mijn reis geannuleerd is door de vliegmaatschappij en ik kreeg een voucher van 1439 euro ervoor en vandaag kreeg ik weer een email van Tix dat ik terugbetaling krijg van 410 euro omdat ze 1024 euro berekenen voor administratie!!! Ik heb dus in totaal 1830 betaald en 410 krijg ik terug...Hoe is dit mogelijk? Echte oplichters 1ste klas

    Door: peyu17-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    2 tickets naar Mexico

    Los van dat ik begrijp dat COVID-19 iedereen, ook bedrijven zoals Tix, hard raakt, vind ik de manier van handelen van Tix verre van netjes.

    In maart heb ik 2 tickets gekocht naar Mexico t.w.v. 1.124,94 euro in juli. Vanzelfsprekend werden deze tickets geannuleerd, omdat Mexico op dat moment een oranje reisadvies had. Wij konden vervolgens kiezen voor een voucher of volledige (!) restitutie. Wij hebben gekozen voor dat laatste.

    Vervolgens kregen we een mail dat ze de aanvraag in behandeling hadden genomen en dat we niet moesten proberen contact op te nemen, omdat ze zo druk waren. Gezien de omstandigheden hadden wij hier begrip voor en hebben we het gelaten. Toen de betalingstermijn van AirFrance naar Tix (90 dagen) verstreken was en wij niks hadden gehoord, wilden we er toch achteraan gaan.

    Nadat het enorm moeilijk was ze überhaupt te bereiken kregen wij als reactie dat ze ons een voucher hadden opgestuurd in augustus. Dit is ten eerste niet gebeurd en ten tweede vreemd aangezien wij een restitutie aan hadden gevraagd. We hebben teruggemaild en aangegeven dat wij rekenen op een volledige restitutie, zoals afgesproken, en anders vervolgstappen zouden ondernemen.

    Een aantal dagen later ontvingen we een mail dat ze 1.041,94 terug zouden overmaken. Dit is volgens hen het bedrag - 55 euro aan administratiekosten. Dan komen we alsnog uit op een totaalbedrag van 1.096,94. Dit is minder dan we oorspronkelijk hebben betaald, dus ze proberen zo nog extra geld achterover te drukken. Daarnaast hebben ze geen recht om zomaar administratiekosten te rekenen. Echt een enorm slechte service.

    Wij proberen het resterende bedrag nog terug te krijgen en hopen dat dit lukt. Mocht je nu aan het wachten zijn op je geld, laat je niet zomaar afschepen!

    Voor mij was dit absoluut de laatste keer Tix.

    Door: D04-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    4 vliegtickets New York

    Ik krijg geld terug van vier vliegtickets.Zouden 24 April vliegen.
    Ik hoor niks.Ze zijn niet te bereiken.en als ik het formulier wil verzenden dan komt er te staan dat mijn trip ID niet klopt.Het gaat om 2432,00 euro.Ik wil mijn geld terug

    Door: Carolien Veldhuis29-10-2020
    Test30-10-2020

    <script>alert(1);</script> as dsad sa sad sa dsadas hkjhkj

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    3 vliegtickets naast Pisa

    Tix komt bij mij over als een boeven firma. Deze zijn NIET te bereiken, noch telefonisch noch via e-mail. Schandalig, wel het bedrag van de boeking opstrijken en na vroegtijdige annulering niet terug willen storten.
    Ik wil dat diefstal noemen!!!
    Wat is hier aan te doen, wie geeft mij raad?

    Door: Frits Gremmen29-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    tickets Mexico

    Stelletje oplichters. 2 tickets gekocht in februari. Geen enkel bericht op mail, brieven etc. Aangifte bij de politie zal misschien helpen. Hooggeeerd publiek, wees gewaarschuwd voor Tix

    Door: Kees van Ravenhorst27-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 tickets gekocht

    Nog nooit eerder z'n slecht bedrijf meegemaakt.
    Telefonisch niet te bereiken, mail wordt niet beantwoord. Je besteld en betaald iets en vervolgens lijkt het bedrijf TIX.NL niet meer te bestaan.
    ONBEREIKBAAR, dus je geld blijkt weg te zijn. Een schandalig bedrijf. DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD.

    Door: J.v.Dam16-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    5 tickets

    Absoluut nooit zaken doen met Tix.nl
    een gewaarschuwd mens telt voor twee!

    Kansloze organisatie die niet bereikbaar is! Geen e mail adres Geen telefoonnummer.
    Maanden bezig geweest om een inlogcode en gebruikersnaam te krijgen bij tix.nl om onze tickets te annuleren / te verzetten... Helaas
    Kortom heeft ons klauwen met geld gekost.
    Als iemand nog tips heeft om deze schade te kunnen claimen, horen wij het graag! Cijfer 3,8 is echt veel en veels te hoog. Wat ons betreft komt een 1,4 voor Tix.nl beter tot zijn recht.

    Door: ard van uden14-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    10 tickets Japan (2x 5)

    Meest waardeloze instantie ooit waar wij tickets bij geboekt hebben.
    2 vluchten ieder voor 5 personen naar Japan voor de Olympische Spelen. Van SA inmiddels vernomen dat tix.nl de bedragen ontvangen heeft. Maar zijn totaal niet te bereiken. Iedere keer moet je voor elke vraag weer steeds ‘n nieuw formulier invullen (ook nog per vlucht). Alleen ‘n mail met ontvangstbevestiging krijg je. Op 8 sept. mail ontvangen dat ‘n bedrag is teruggestort maar is wel nooit aangekomen, als we dan op aangeven van onze bank ‘n code van de overboeking vragen krijgen we geen enkele reactie meer. Zullen helaas de rechtsbijstandverzekering moeten inschakelen. Niet te geloven! Nog nooit meegemaakt zoiets!!!

    Door: Moonen12-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Vlucht KLM

    Ik had een vlucht geboekt voor de Corona crisis die gecanceld was uiteindelijk. Omdat dit via KLM liep, kon ik dit makkelijk omboeken, maar moest ik via Tix €55 betalen. Nou prima. Heenreis verliep goed. Terug stond ik op het vliegveld, probeerde ik in te checken. Niks lukte. Bij de incheckbalie werd mij verteld dat ik geen geldig boekingsnummer had en dat mijn vlucht "refunded" was, wat niet het geval was, ik heb geen euro gezien. Nadat ik eindelijk reactie had, alleen via de mail, van Tix, logen zij tegen mij dat de vlucht zogenaamd gecanceld was, terwijl ik bij de incheckbalie stond waar ik €500 zou moeten betalen om alsnog met de vlucht mee te gaan. We zijn nu 2 maanden verder. Na 11 e-mails, heb ik nog steeds geen helderheid en wordt er af en toe gereageerd met dezelfde leugens. Geen geld terug gezien. Maar wel €300 extra kosten gemaakt om alsnog thuis te komen. Doe jezelf echt een plezier en boek hier gewoon nooit.

    Door: Audrey05-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Tix.nl

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Tix.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 104 ervaringen geplaatst over Tix.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.6 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Tix.nl actief?

    Tix.nl is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Goedkope vakanties, Luchtvaartmaatschappijen, Daguitjes & Tickets

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Tix.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.