Tix.nl
Alle reviewsTix.nl
Alle reviews (161)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Flexibel ticket is helemaal niet flexibel
Na jaren klant: NOOIT MEER boeken bij Tix!
Tot nu toe boekte ik altijd via Tix, zakelijk en privé. En nu ga ik dat nooit meer doen.
Ik heb betaald voor een Flex ticket waar bij staat dat je het gratis kunt wijzigen. Letterlijke tekst: "kosteloos(!) wijzigen". Maar nu ik dat nodig heb, blijkt opeens dat ze je doorverwijzen naar een externe verzekeraar die met allerlei kleine lettertjes de bijkomende kosten voor het omboeken UITSLUIT. En dan draai je dus wél gewoon voor de omboekingskosten op (a zo'n 300 euro op een ticket van 400). En daarbij komt nog: je mag na 24u van tevoren NIET meer omboeken bij de verzekeraar, maar Tix belt me pas 14u van tevoren, terwijl ik ze al drie dagen daarvóór had gecontact!
Overigens is contact als je hulp nodig hebt ook super moeizaam. Een telefoontje kost bijna een euro per minuut, en mails worden pas na vele dagen beantwoord (en dan sturen ze ja van het kastje naar de muur). Terwijl als ze gewoon een soepele klantenservice hadden gehad, dit veel sneller en eerder handiger opgelost kon worden, want dan had ik nog met ze mee kunnen bewegen om het allemaal werkend te krijgen binnen hun strakke regels.
Ik kan na jaren mijn tickets bij Tix te hebben geboekt nu zeggen: NIET DOEN! Zoek een ander!!Ticket Bangkok
We hebben een ticket geboekt naar Thailand, alles was prima geregeld en is prima verlopen.
Zijn inmiddels alweer terug, inmiddels opnieuw een ticket gekocht in het volste vertrouwen, dat alles weer oké geregeld is!Vliegtickets
Geboekt,betaalt, 2keer genuulered door airlines maar geen geld terug.
Alleen via emails geen andere contact manieren.Vliegticket
Koop je vliegtickets niet via Tix.nl!!!!
Als er ook maar iets misgaat hang je want ze zijn werkelijk onbereikbaar! Kan het enigszins begrijpen als je beperkt bereikbaar bent maar dit mag je echt geen capabel bedrijf noemen en het gaat om duizenden euro's in mijn geval. Mijn visumaanvraag is afgewezen waardoor ik niet kan vliegen, de vluchtmaatschappij biedt hiervoor gewoon een teruggave omdat je een vliegticket nodig hebt voordat je dit visum uberhaupt kan aanvragen. De desbetreffende luchtmaatschappij verwijst mij naar tix en geeft aan dat zij een aanvraag kunnen doen om eventueel mijn geld terug te krijgen. Maar dit gaat een beetje lastig als tix.nl werkelijk ONBEREIKBAAR is. Mijn advies is gewoon je vliegtickets direct bij de luchtvaartmaatschappij te bestellen. Je betaalt dan misschien een beetje extra, maar zij hebben tenminste wel medewerkers in dienst die in staat zijn je te helpen. BELACHELIJK BEDRIJF dat tix.nl! Dan te bedenken dat ik ook nog voor 40€ een pakket erbij heb gekocht waarmee ik zogenaamd beter geholpen zou kunnen worden bij eventuele obstakels, wat een lachertje is dat zeg!Vliegtickets
Geboekt, betaald en geen bevestiging. Alleen telefonisch bereikbaar voor 70c per min. Klinkt dus erg onbetrouwbaar
vlieg tickets
geboekt, binnen een maand werd de vlucht geannuleerd en vervolgens ontvangen wij maar een deel van het geld terug terwijl easy jet het gehele bedrag heeft terug gestort aan tix.. geen enkel contact met tix mogelijk.
vliegticket
In januari 2020 vliegticket gekocht voor Euro 207 inclusief E28 administratiekosten. Vlucht werd door luchtvaartmaatschappij geannuleerd wegens Covid. Uiteindelijk eind 2020 bedrag teruggekregen minus Euro 55 aan extra administratiekosten!!! Heb 7 emails naar Tix.nl gestuurd. Niet bereikbaar en geen respons. Een schandelijk bedrijf.
vlucht naar Sevilla
Waardeloos bedrijf. Vlucht geboekt richting Sevilla voor uitwedstrijd van PSV. Vlucht geboekt toen hij op 135euro pp stond. Uur na de loting stond deze vlucht op 400euro en hebben ze ons eruit geknikkerd zodat ze meer winst kunnen maken. Niet bestellen via deze site want dan ben je een dief van je eigen portemonnee!..
Vlucht geboekt
Wij hebben in september jl. bij onze vluchtboeking via Tix tweemaal twee 'voorkeursstoelen' geboekt en aan Tix betaald (4 x 18,- = 72,- euro). Echter wij hebben deze niet gekregen. Transavia heeft (in twee systemen) alles nagekeken en zegt GEEN reserveringsverzoeken van Tix te hebben ontvangfen. Tix zelf krijgen wij op geen enkele manier te pakken. Zij sturen alleen maar autoreply's (van 'Maddie'), die ons doorverwijzen naar Transavia. Wij hebben Tix andermaal om terugstoring van onze 72,- euro gevraagd, maar komen niet verder en zijn ons geld dus gewoon kwijt.
Dit was voor ons de derde keer dat wij via Tix boekten, maar voor ons vanaf nu helaas NOOIT meer Tix en voor wie dit leest: wees hiermee gewaarschuwd s.v.p.!Vliegticket
Ticket ams - mnl
TIX.nl is de meest waardeloze, zoniet de slechtste bookings side van de wereld. Compleet onvindbaar, altijd maar weer naar anderen wijzend, met telefoon nummers welke allemaal niet bestaan of buiten werking zijn. Ik durf te zeggen TIX.nl is een oplichterij zonder een gram service. Nooit boeken bij TIX.nl. NOOIT, NEVER!!
Een retourvlucht Amsterdam Izmir
Zoals ook elders te lezen valt is de service verbijsterend slecht. Na diversen vlucht wijzigingen ( problemen op Schiphol) waar TIX overigens niets aan kon doen kwam er vervolgens een mail dat de heenreis door Corendon geannuleerd was ( ook vanwege de problemen op Schiphol). Dit werd per mail doorgegeven door TIX. Echter voor de oplossing moest ik Corendon zelf bellen. Maar Corendon kon mij niet helpen want de boeking stond op naam van Kristof Matthys en laat dat nou net de CEO van TIX zijn.... Diverse mails om hulp richting TIX gestuurd waar automatische antwoorden door "Maddie" worden gegeven die kant nog wal raken. Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Ik heb nog nooit bewust zo'n review gestuurd maar vind dat ik nu andere reizigers moet waarschuwen. Zolang je bij TIX boekt en alles verloopt vlekkeloos dan is er waarschijnlijk geen probleem maar zijn er onvoorziene omstandigheden dan ben je je geld kwijt en valt je vakantie of reis volledig in het water. Wel raar dat tegen dit soort foute praktijken niets te doen valt.
De enige oplossing is om altijd direct te boeken bij de luchtvaartmaatschappij en dan met je creditcard te betalen. Je bent dan goed verzekerd en beheerd dan zelf je boeking.reis geboekt
Gate1 is Waardeloze reisorganisatie
Tix is Waardeloze reisorganisatie, Ook is hun Gate1 dochterbedrijf en geen gehoor bij vragen, we hebben reis van 860 euro geboekt en helaas geen visum, maar ze reageren niet op 30 x mail en telefoon en laten ticket gewoon doorlopen tot niks meer waard is, Als dit geen internet fraude is!? wat is het dan !? Uiteindelijk ga ik bij hun kantoor in Breda langs, nog een paar dagen wacht ik,vliegticket
na het kopen van een vliegticket helemaal niet bereikbaar per telefoon, en vrijwel nauwelijks per mail.
automatisch bericht wordt direct verstuurd dat het erg druk is. oftewel na 3 weken nog steeds geen reactie ontvangen. Het ergste van dit bedrijf is dat zij je jaarlijks een bedrag afschrijven voor kortingen, zonder dat daar naar wetens goedkeuring voor is gegeven. ook hier zijn zij dus niet over te bereiken. wat goedkoop lijkt te zijn is dus duurkoop geworden. Geen service en onwetend vast aan extra lasten. NIET IN ZEE GAAN MET DIT BEDRIJF.Vliegticket met Ryanair
Wilde ad hoc naar Italie en kon op tix.nl een vliegticket kopen voor ruim €1000,00 minder dan op de standaard sites. Vertrouwde het niet helemaal dus las eerst reviews. Over het algemeen waren die zeer slecht. Ryanair gebeld om te checken of de vlucht echt ging en of het klopte dat ie zo goedkoop was. Het klopte dus ik waagde de gok.
Ticket uitprinten was even een dingetje maar na duidelijke stap-voor-stap uitleg per mail van Tix (die na mijn vraag per ommegaande werd gestuurd) was het zo gepiept.
Online in gechecked en na een prima vlucht keurig op tijd aangekomen.
Mijn ervaring was dus zeer positief en ik zou zo weer bij ze boeken.vliegtickets
Wacht al vanaf 2020 op een restitutie van de vliegtickets.
Geen service, geen alternatief, niks.Vliegtuigtickets
Met grote boog rondlopen .
Geen , totaal geen naservice ...
Niet bereikbaar ...Vliegticktet
Tix verkoopt vluchten die niet bestaan. Ik krijg nu een mail, 2 weken voor vertrek, dat onze middagvlucht is “verplaatst” naar een ongunstige tijd laat in de avond. Uit navraag bij de vliegmaatschappij blijkt dat de middagvlucht nooit op de planning heeft gestaan. Uiteraard in Tix niet bereikbaar. Oef, wat een oplichters.
ticket usa
hallo ik heb een reis omgeboekt,kreeg verkeerde ticket.
om mijn goede ticket te krijgen heb ik 45 minuten aan de lijn
gehangen kosten 31.50 E.schandalig.geen normale telefoon nr
alleen de dure.eerst 30 min in wacht dan in engels aangesproken .de tickets lagen gewoon al klaar
M.Goggerle
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Ik heb PRECIES dezelfde ervaring gehad!! Niet hier boeken nee!