NederlandReview

    Ervaringen Tix.nl

    Wanneer je op vakantie wilt gaan met het vliegtuig kom je op het internet al snel in een oerwoud van vakantieaanbieders terecht. Tix.nl is hier ook een van. Om hier een beetje je weg in te kunnen vinden is het wel zo handig om ook te kunnen vinden wat anderen van de verschillende aanbieders vinden. Hier bij NederlandReview vindt je échte ervaringen van échte klanten. Wij zijn volledig onafhankelijk en verzamelen zoveel mogelijk meningen en ervaringen van consumenten zodat we elkaar kunnen helpen om de juiste bedrijven en producten te kiezen.

    Over Tix.nl
    Tix.nl is een website voor vliegtickets die verder gaat dan andere sites. Zij streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te geven rond hun aanbod, zodat je zelf kunt kiezen wat je beste vlucht is. Je kunt bij hen bijvoorbeeld de stiptheid van vluchten in het verleden bekijken. Ook krijg je meer informatie over de verschillende luchtvaartmaatschappijen en het niveau van de service die zij bieden in de verschillende reisklassen. Bij elke luchtvaartmaatschappij staat bijvoorbeeld de gemiddelde stoelafstand vermeld van de stoelen in de economy class. Handig om te weten wanneer je extra lang bent en lang moet vliegen. Ook zie je bij hen alternatieve luchthavens die misschien ook interessante mogelijkheden voor jouw reis bieden. Ook laat Tix.nl je zien welke vlucht het meest milieuvriendelijk is en ze geven je ook nog eens de mogelijkheid om je CO2 uitstoot te compenseren.


    Korte commercial van Tix.nl

    Diensten
    Door bij de start van je zoektocht een profiel aan te maken en je voorkeuren op mijn.tix.nl in te vullen, houd het systeem van Tix.nl bij je zoekopdrachten hier rekening mee. Op deze manier willen zij je een nog betere dienstverlening bieden. Zakelijke reizigers kunnen ook een expresboeking maken. Je kunt dan zonder persoonsgegevens in te vullen binnen 1 minuut een boeking maken voor een vlucht. Bij Tix.nl kun je de volgende dingen boeken:

    • Vliegtickets: Voor het boeken van alleen een vliegticket
    • Hotels: Voor het boeken van alleen een hotel
    • Autohuur: Voor het huren van een auto
    • Vlucht+Hotel: Voor het boeken van een vlucht en hotel, je krijgt dan korting op het vliegticket.
    • Activiteiten: Voor het boeken van activiteiten op de plaats van bestemming, zoals een bezoek aan de Eiffeltoren met gids, een bezoek aan het Vaticaan of het Colloseum.

    Klachten
    Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Tix.nl kun je contact opnemen met de klantenservice via (0900) 8801 (€ 1,00 per gesprek). Je kunt ook mailen via het formulier op de website. Wanneer je het gevoel hebt dat je er met de klantenservice niet uit kunt komen, dan kun je ze rechtstreeks mailen via costumercare@tix.nl. Zij zullen dan hun best doen om je alsnog tevreden te stellen.

    Deel jouw ervaring met Tix.nl!
    Aangezien ze veel reclame maken zullen veel mensen al gebruik hebben gemaakt van de diensten van Tix.nl. Ben jij ook een ervaringsdeskundige, vertel dan hier hoe het jou bevallen is. Daar hebben anderen heel veel profijt van.

    Hoe compleet is het aanbod van Tix.nl en is het wel objectief en betrouwbaar vergelijken? Lees de reviews van hun klanten en weet waar je koopt!

    Tix.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (30)

    4
    27% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,8

    Service

    3

    Prijs

    4,4

    Leveren

    3,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Vlucht zomaar geannuleerd

    Odile Ackermann08-04-2019

    Gisteren geboekt en betaald, vanmiddag,een dag voor mijn vertrek wordt mijn vlucht zonder reden geannuleerd waardoor ik niet meer kan vertrekken. Zeer slechte service en nooit meer bij Tix boeken!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Duur door zeer slechte service.

    Zondervan08-04-2019

    - geld voor vlucht gestort, maar kreeg geen bevestigingsmail
    -tix-account aangemaakt, maar kreeg deze maar niet bevestigd...
    - doordat je geen bevestigingsmail hebt kun je nergens inloggen
    -020 telefoon 8x gebeld over verschillende dagen. Werd pas opgenomen toen ik een 1 intoetste voor wijziging of annulering (gratis Tip van mij..????)
    -ik kreeg eerder namelijk een antwoordmail, op een boze mail van mij, over hun onbereikbaarheid, dat ik binnen 5 dagen antwoord zou krijgen....de vlucht viel binnen die 5 dagen..stress dus!
    - Nadat ik aangaf dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering zou inschakelen...
    wel geld vangen maar niks doen... toen kwam er wèl ineens een antwoord waarin mijn reis ID stond en er zou een screenshot bijzitten, waarmee ik zelf kon inchecken....bij RyanAir....alleen zat er geen screenshot bij..Dat schoot weer niet op...
    -gebeld dus en op die 1 gedrukt...en eureka...na vrij korte tijd een stem ipv vreselijke muziek. Deze medewerkerster beweerde dat
    1. Mijn ID nummer niet klopte, terwijl ik dus de bewuste tix-mail met dat nummer voor me had...
    2. Dat ze de mijn opgelezen info, hoe ik wel kon inchecken, ook tegelijkertijd in een mail stuurde...ik wacht nog!

    Uiteindelijk is het gelukt, na dágen, om in te checken met de opgelezen info...
    Dan moet je je boardingpas echt uitprinten!!!

    Een zeer dure les voor mij aan tijd, stress en geld, ook vanwege het tijden in de wacht staan...

    TIX IS DUS INDERDAAD ECHT NIX!!

    Advies: Boek gewoon simpel bij RyanAir zelf...scheelt heel heel veel ergernis!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    tix is nix

    paulb05-04-2019

    ticket voor mijn zoon geboekt met KLM amsterdam florance vv
    krijg na de heen reis , des nachts om 2.50am een bericht dat
    de vlucht 1 uur te laat was aangekomen. Ik begrijp niet wat ik daar mee moet en was nog verkeerde info, want de vlucht, vanwege wind was uitgeweken naar Pisa. Ik klaag niet daarover want dat gebeurd , maar waarom sturen zij zo'n nutteloze email. ik heb hen dat dezelfde dag gevraag en ook of ik de terug reis met KLM kan annuleren.
    Nu 12 dagen later.....nog geen antwoord.
    Stomme mensen , nooit meer TIX.nl , gewoon direct bij KLM

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    Vlucht geannuleerd en zelf kunnen oplossen

    Eveline Van den Bosch26-03-2019

    Via Tix.nl een vlucht naar Zuid India geboekt, met overstap op Mumbai. Op de terugweg kwam ik op het lokale vliegveld, bleek mijn vlucht naar Mumbai geannuleerd te zijn en reeds een week. Van de luchtvaartmaatschappij een waardeloze service, maar van tussenpersoon Tix.nl helemaal, ik ben niet op de hoogte gebracht, het noodnummer was niet bereikbaar en ik kon zelf een nieuw ticket op een andere vlucht kopen om zo mijn intercontinentale vlucht nog te halen...PRUT dus!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Book nooit bij tix.nl of tix.be

    Dirk cornelis20-03-2019

    Na het boeken en betalen van een vlucht van Brussel naar lissabon via bank transfer Kreeg ik de dag erna een email van Charlie dat door “omstandigheden” deze vlucht niet kon doorgaan, na het doorgeven van mijn iban en BIC gegevens zoals gevraagd werd mij door Charlie beloofd dat de terugbetaling binnen 2 werkdagen op mijn rekening zou staan, na meer Dan 1 week en talloze emails met verschillende versies nog steeds niets ontvangen, een terugbetaling binnen Europa van rekening tot rekening kan niet meer dan 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen, na nog een email werd mij Verteld dat de financiele afdeling mijn restitutie verwerkt heeft op 13 maart, we zijn nu 21 maart, nog steeds niets ontvangen, een antwoord op een email die ik vrijdag 15 maart had verstuurd zei Kirsten me dat het begin volgende week zichtbaar zou zijn op mijn rekening, we zijn nu bijna een week later, nog steeds niets, ze gaf tevens een telefoon nummer van tix.be in belgie wat gewoon niet bereikbaar is. Deze website heeft veel weg van scamming dus ik zou nooit not iemand aanraden te boeken via hun!

    Odile Ackermann08-04-2019

    Dan ben ik bang dat het bij mij ook gaat gebeuren. Gisteren ook geboekt,en vandaag mail zonder reden dat mijn vlucht geannuleerd is. Ik ga klacht bij Consumentenbond neerleggen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    klacht afhandeling vraag

    HM van Harten13-03-2019

    Ik heb een klacht, veel bij jullie geboekt, nu nooit meer. Heb 13/3 om 17.12 uur na 30 minuten wachten (70ct per minuut) even gesprek gehad over een boeking van Alta naar Oslo. Het heeft me 20 euro gekost om te horen dat jullie deze vlucht niet kunnen bieden, terwijl alle andere sites het wel kunnen. Ik wil nl. met norwegian air vliegen (i.v.m. het meenemen van een hond) Ik zal nu nooit meer boeken via Tix, U zal zien dat ik onder den naam Hein van Harten vele boekingen heb gedaan.
    Susi he3eft me op een onvriendelijke manier te woord gestaan. Voor mij geen TIX meer.

    m vr gr Hein van Harten

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    slechte service bij TIX

    laurean10-03-2019

    Vlucht geboekt via tix met Tuifly.
    We kregen geen referentienummer via tix waardoor we telkens niet in het systeem te vinden waren bij Tui. Zowel heen als terug vonden ze ons niet terug de passagierslijst.
    Ook kon je niet online inchecken of stoelen reserveren waardoor wij als gezin terecht zijn gekomen op verschillende plaatsen.
    Ook als je naar de klantendienst belt, moet je lang wachten want zij moeten telkens contact opnemen met de maatschappij zelf voor antwoorden en je kan niet rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij iets regelen.
    Ook maaltijd/fly delux waren bij de boeking niet bij de keuzes.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Purposefully misleading

    SD20-02-2019

    I bought a ticket recently through Gate1.nl and though the prices are cheap, they make a lot of money misleading customers to buy tickets with hidden baggage costs. They put the icon and ¨no baggage included¨ notice in an illogical place and in small grey letters on the purchase screen and do not provide any information about the terms and conditions of the flight during the pre-purchase and purchase process (when you click on ¨flight information¨ you only get the itinerary). I understand that there can be cheaper tickets that do not include baggage, but I would like to make the decision conciously, rather than being made aware of the issue only once the ticket is purchased! Especially since this was for an intercontinental flight outside the US, so not on a route where carry-on only is common. In fact it is pretty much unheard of on this trajectory, except through Gate1.nl. Additionally, they do not issue the ticket right away, so I have my fingers crossed that it will be valid at all, and of course it makes it impossible to check with the airlines about the actual terms and conditions of the fare. Given that it would be so easy to make it more clear that baggage is not included (make the ¨no baggage¨ notification red rather than grey, make it more visible, have a statement during the purchase process that says clearly that the flight only allows hand luggage unless you pay for a luggage allowance, list the carry-on only status in flight infomration, etc), it seems clear to me that they inflate their profit margin by using the very cheap fares to bait people into buying tickets they might not have chosen were the conditions more clearly presented. I understand that in some circumstances and for some people this might not be important, but it is clear that their business model is to be misleading in order to increase sales.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte service, boekingsgegevens niet doorgegeven

    S van Oers19-01-2019

    Via tix vlucht geboekt naar bangkok op 22 december. Helaas kwamen wij wel aan maar de bagage niet. Omdat je dit moet registreren voordat je vertrekhal (duurde 2 uur....)verlaat hebben we onze aansluitende vlucht gemist UIA was onbereikbaar zowel via mail en telefonisch....mijn man en ik hebben beide onze tel. limiet van 60 euro eraan verspeeld. Op mijn wanhopige verzoek aan tix om te helpen of althans uia aan te manen hun klanten te helpen kreeg ik helaas mailtje dat ze niets konden doen. Terug vlogen we klm en hiervan hebben we de gegevens niet ontvangen. Na bellen tix weer niets te regelen uiteindelijk heeft klm ons de boardingpassen via app gestuurd. Niets dan lof over klm. Tix en uia niet zo best doen we niet meer helaas

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    1 seconde , 1 letter 193 kosten

    Nobels19-01-2019

    Op zaterdag boekte ik een vlucht bij Tix. OP de bevestiging zag ik dat ik een typefout gemaakt had. Ik heb meteen na 1 seconde een email gebelt gestuurd.
    193 euro kosten moet betalen om 1 letter te veranderen. Totaal absurd omdat de tickets nog niet geprint zijn.
    Daarnaast wegen deze kosten totaal niet op tegen zo`n kleine verandering. Ik heb spijt dat ik bij Tix geboekt heb. Een wijze les, mij zien ze hier nooit meer terug.

    5
    0

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    administratiekosten door 1 typefout

    miranda16-01-2019

    Op maandag boekte ik een vlucht bij Tix. OP de bevestiging zag ik dat ik een typefout gemaakt had. Ik heb meteen een email gestuurd.
    Pas 2 dagen erna kreeg ik een mailtje of ik ze wilde bellen.
    Dat heb ik gelijk gedaan. Daar kreeg ik te horen dat ik 45,00 euro administratiekosten moet betalen om 1 letter erin te voegen. Totaal absurd omdat de tickets nog niet geprint zijn.
    Daarnaast wegen deze kosten totaal niet op tegen zo`n kleine verandering. Ik heb spijt dat ik bij Tix geboekt heb. Een wijze les, mij zien ze hier nooit meer terug.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichters!!!

    Christian Van Nederkassel06-01-2019

    Ongeziene oplichters, echt een schande, bah !!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Foutmelding en toch geld afgeboekt

    Wijngaarden05-01-2019



    Ik heb in de nacht van 23-24 dec 2018 een ticket geboekt voor mijn dochter via tix. . Aan het eind van de boeking was er een foutmelding dat de boeking niet gelukt was. In de ochtend toen ik opnieuw wilde gaan boeken zag ik dat het geld als gereserveerd stond. Ik heb meteen contact opgenomen met m’n dochter om te vragen of zij dan toch iets ontvangen had ze zei van niet. Toen had ik meteen contact opgenomen met m’n creditcard maatschappij deze zeiden dat het geld wel gereserveerd stond bij tix dus moest ik contact met hun opnemen. En als tix het geld niet zou afboeke het automatisch terug gezet zou worden. Er was nergens een mail adres waar je meteen contact met hun kon opnemen. En er was een foutmelding dus had ik niet verwacht dat het geld van m’n rekening gehaald zou worden. Mijn dochter had ook geen bericht gekregen dat er iets met boeking aan de hand was. Enigste mogelijkheid was bellen naar jullie wat heel duur 0900nr. daar het niet om 1 of 2€ maar bijna 500€ ging!! De mevrouw Katje waarmee ik gesproken had kon mij in eerste instantie niet vertellen wat er aan de hand was en zag ook geen boeking of iets met onze gegevens. Na lang wachten zei ze wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn en dat het gekozen hotel vol zou kunnen zijn en dat we de volgende dag moeten bellen. Zo gezegd zo gedaan. Weer gebeld toen had mevrouw me gezegd dat het hotel mogelijk niet beschikbaar was, voor haar ook niet duidelijk wat er gebeurd was dus dat ik de optie gekregen om reis te annuleren en opnieuw boeken en dan zou ik m’n geld volledig terug gestort krijgen of wachten. Ik vertrouwde het niet dus heb ik gekozen voor annuleren. En mevrouw zei dat het geld meteen gestort zou worden en binnen 3 dagen op de rekening zou staan. Ze zei dat ze meteen de reis zou annuleren. Ik had ook gevraagd om een schriftelijke bevestiging. Dit was 24 dec. 2018. Er is de hele tijd naar jullie toe gebeld en gemaild over dit. Op 4 jan krijgt mijn dochter een mail dat de terug storting nu pas is aangevraagd, tereijl aan de telefoon 3 dagen werd gezegd daarna via mail binnen 5 dagen teruggestort zou worden . Op 4 jan 2019 na een boze dreigende mail dat ik andere stappen zou nemen stond het geld plotseling wel op de rekening. Alle kansen om andere vluchten te boeken zijn verkeken. We zijn meer dan 20€ kwijt aan jullie dure telefoonlijn waar je ook nog eeuwen in de wacht staat. En daarna weer 10€ omdat tix zo traag reageren op mail ga je toch bellen nogmaals het gaat om bijna 500€ dat na een foutmelding van mijn creditcard is gehaald. Omdat je alleen kon mailen als je een reserveringsnummer had. Is pas na de bevestiging’s mail dat we een mail adres hadden waar we naar toe konden mailen. Dit geld had m’n dochter kunnen gebruiken om daar te eten ze is student en werkt hard voor haar geld. Om haar vriendje in Italy te kunnen bezoeken. Omdat de terug storting zo lang duurt betekent dit misschien dat zij straks niet meer kan gaan, omdat reizen dan duurder zijn en zij ook rekening moet houden met haar werk! Het ergste is dat zij in eerste instantie niet via tix wilde boeken omdat zij het niet vertrouwde ik had haar overhaalt omdat ik dacht dat tix een betrouwbare site was. Nu krijgt zij onpersoonlijke antwoorden op haar email over dat de vliegtuigmaatschappij geannuleerd had enz. Dit was nooit naar ons gecommuniceerd... alleen dat misschien hotel geen plek had.
    Ik vind tix manier van klantenservice zeer slecht en onbetrouwbaar met de tegenstrijdige antwoorden. Weet dat het vertrouwen is geschaad en dat hierdoor klanten zijn kwijt geraakt. Wellicht zullen jullie er niks van aan trekken, maar van onze kant zullen we niet stil blijven. Want dat geld had nooit geïncasseerd moeten worden bij een foutmelding en het op zelfde dag geannuleerd was en als gereserveerd stond. Echt nooit meer zal iemand uit onze omgeving een reis bij tix boeken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Absoluut onbetrouwbaar!

    Laura02-01-2019

    Ik heb vliegtickets geboekt op gate1.nl, een website van TIX BV. Website werkt goed maar ze boeken niet meteen de bestelde tickets bij de vliegtuigmaatschappij, wat ertoe kan leiden dat de prijs veranderd. Dit betekend dat je later bericht kan krijgen dat bestelling wordt geannuleerd omdat tickets niet beschikbaar zijn. Ik moet naar een begrafenis en hoor 24 uur van tevoren dat ik geen vliegtickets heb en de verwerking van de restitutie enkele dagen in beslag kan nemen.

    Olivia27-02-2019

    Heb jij jouw geld gekregen?

    Odile08-04-2019

    Ik heb hetzelfde vandaag meegemaakt.vlucht ook zonder reden geannuleerd en nu wacht ik op mijn geld. Heb je het geld teruggekregen?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    waardeloze klantenservice

    koen22-12-2018

    Tickets goedkoop, maar klantenservice volstrekt waardeloos.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Misleidend

    M18-12-2018

    Voor het eerst boeking gemaakt, waarin ik per ongeluk verkeerde datum heb ingevuld. Gelijk de klantenservice gebeld.
    Zeer onvriendelijke dame. Gezien ik een wijzigbaar ticket had geboekt ging ik er vanuit dat ik om die reden het ticket kon aanpassen. Dit bleek niet zo te zijn en, tix.nl rekent standaard admin kosten a ca EUR 45,-. Het aanbieden (tegen betaling) van de optie voor een wijzigbaar ticket is dus zinloos. Daarnaast is deze ook niet geldig t.a.v. de betreffende airline.
    Bij de meeste ticket aanbieders (KLM, Cheaptickets, etc) kan je (als je binnen 24 uur belt) na het boeken van een verkeerde datum kosteloos wijzigen. Bij Tix (althans, deze medewerkster) niet. Zeer onbehulpzaam, verveldende ervaring. Uiteindelijk de boeking in zijn geheel gecancelled (tegen betaling van EUR 45,-) echter, ook de bevestiging daarvan laat op zich wachten.
    Response bevestiging op een bericht geeft aan reactietijd van 10 dagen... bizar..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Goede service

    Annemiek visser30-11-2018

    Tickets boeken was de eerste keer niet gelukt.
    Door goede service snel het geld weer terug gekregen voor de reeds betaalde tickets.
    Daarna opnieuw geboekt, is alles goed gegaan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Tix, wel innen maar niet retouneren

    Joerie Strijbos13-09-2018

    Ik was op vakantie in Bulgarije.
    Ik ben daar om medische redenen (heimwee) eerder vandaan gemoeten.
    Ik heb toen een vlucht kunnen boeken via Moskou. Dit was de eerste vlucht mogelijk. Nu heb je voor Moskou een paspoort nodig, anders kom je het land niet in. Dat had ik natuurlijk niet bij, omdat mijn reis in de EU zou blijven in eerste instantie.
    Het punt is dat ik via tix de reis kon boeken zonder mijn paspoort document in te hoeven vullen. Wel mijn ID, maar geen ander document.
    Nu schermt Tix dat het de verantwoordelijkheid van de klant is om de geldige reisdocumenten te hebben. En daar hebben ze gelijk in.
    Maar dat ik een reis kan boeken zonder geldig document dat leggen ze ook bij de consument.
    En schuiven ze alle verantwoordelijkheid af.
    En mailen met het klachten bureau van Tix helpt ook niet, want die reageren niet.

    Groetjes Joerie

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Waardeloos!

    Filiz Kahraman06-09-2018

    Triest voor woorden!
    Alternatieve luchthavens zitten tussen je zoekopdracht. Je moet heel goed opletten! Ik wilde antalya - amsterdam boeken, maar kwam een dag later achter, stond in de bevestiging "let op uw zoekopdracht wijkt af van iw bestemming" het antalya-brussel was! Dit konden ze niet voor me veranderen! Waardeloos! Nooit meer via TIX.NL

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    DO NOT BOOK USING TIX.NL

    Hitika Bhan03-09-2018

    I cannot begin to explain how bad my experience was with Flighttix.it or Tix.nl. They lack customer service, the decency to acknowledge their fault, internal communication & coordination and the basically the skillset required to function as a travel company!!

    With the average response time of over a week, they always justify their late response to the fact that they have to "properly understand the matter" before they can get back to me. Not only do they have a lousy product, they have a terrible team managing their customer service (I tried to book a flight at the last moment from them in order to attend a funeral, received the e-ticket in my mail box 12 minutes before the boarding pass counter would no longer allow me in. I COULD REACH THE AIRPORT IN UNDER AN HOUR AND THEY COULDN'T SEND ME MY E-TICKET IN OVER 45 MINUTES!! And then they suggest I contact them using phone when none of their agents attending the phone calls speak English!

    My case has been pending for close to TWO MONTHS now and they keep asking ME to check if I've been partially refunded the money they owe me and one fine day (after two months of back and forth), one of their agent says that the refund is pending at their end with their "REFUND DEPARTMENT".

    My suggestion is that if you are bored and cannot find anything to do, make a booking using their website (if they are capable of doing it) and then interact with them for the next couple of months - cause that's the only thing they can actually do! I'd have preferred to give a no star rating had that been possible!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Boek er NIET mee!!! - deel 2

    Vanessa31-08-2018

    Ok, ik heb nog eens gebeld en de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik deze keer niet zolang in wacht heb gestaan. De terugbetaling was volgens hen 4 werkdagen eerder bij hen doorgegeven dus normaal zou ik het geld ontvangen moeten hebben. Toen ik vroeg of ik dan een screenshot kon krijgen van hen van die zogezegde transactie nam operator terug contact op met de boekhouding. Bleek toch niet dat bij hen inderdaad dat bedrag niet van de rekening was gegaan zeker??? DUH!!. Heb dan gezegd dat ik wilde dat deze terugstorting nu direct zou gebeuren en dat als ik tegen het einde van de week nog niets had ontvangen, ik andere stappen zou ondernemen. 2 uur later stond het op mijn rekening!!! Ik hou er niet van als mensen/firma’s alleen (re)ageren als je begint te dreigen dus voor mij écht nooit meer. Dan betaal ik liever wat meer voor mijn tickets...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Boek er NIET mee!!!

    Vanessa30-08-2018

    Na boeking en betaling bleek de boeking ineens “mislukt”. Ik probeer al 3 weken mijn geld terug te krijgen. Een terugbetaling is blijkbaar een uiterst moeilijke procedure voor hen. Ga ze nu nog maar eens bellen - zal eerst weer een half uur in wacht worden gezet...

    Olivia27-02-2019

    Heb jij jouw geld gekregen?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Naam op ticket

    Snitselaar19-08-2018

    Ik had 1 letter verkeerd ingevuld bij het boeken van een ticket naar NY ( in totaal 6 tickets geboekt). Mijn fout maar Tix wilde niets ondernemen en verschool zich achter het vliegtuigmaatschappij. Oplossing van Tix: Ik kon hetzelfde ticket opnieuw kopen voor 3x het bedrag.
    Tix is alleen maar een verkoopsite en verder niets.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Klantenservice

    Karin taverne29-07-2018

    Klantenservice ,na 45 min in de wachtrij te hebben gestaan niet kunnen bereiken!
    Vlucht blijkt te zijn gewijzigd, zonder ons hierover geiinformeerd te hebben! Waardeloos

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Ticket probeem

    Scheepstra08-07-2018

    Ze zijn geen reis agent allen een ticket verkoop bedrijf zonder
    service. Roep naam op ticket kon niet veranderd worden , als paspoort naam. Ticket was waardeloos 485,— weggegooit.
    Dat is een fake ticket toch.

    Scheepstra08-07-2018

    Nog even dit ik moest inchecken via KLM OOK GEEN SERVICE, IK MOEST VLIEGEN MET CHINA EASTERN AIRLINE OOK GEEN SERVICE DUS ALLEMAAL SLECHTE BEDRIJVEN VOOR 485,—MET ALLEMAAL EEN MOOIE SMOES U TICKET STAAT OPSLOT. IK MOEST WEL 2 NIEUWE TICKETS KOPEN MET BETERE SERVICE QATAR OF EVA AIR VIA CHEAP TICKETS EN DAT DOEN IN JE VAKANTIE.

    Simon Kodoatie en Ita Juwita Soewardi- Kodoatie21-08-2018

    Wij zijn onze gegevens van onze vliegtickets vergeten (kwijt) kunt u ons helpen wij vliegen op 4 oktober en komen op 2 november terug 2018.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Boeking werd geannuleerd na betaling

    Caroline De weirt24-01-2018

    17e januari tickets besteld .. betaald en werd geannuleerd ..
    Wij hebben jullie dan gecontacteerd in het ENGELS , er werd ons beloofd dat we ons geld na een week teruggestort kregen .. jullie hebben ons rekening nummer van de transactie en toch vragen jullie al onze bankgegevens ??? ZEER onveilig gevoel tegenover jullie
    Hopelijk word dit snel opgelost

    Olivia27-02-2019

    Heb jij jou geld gekregen?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Goed

    Sander04-12-2017

    Nix mis mee. Was de goedkoopste die ik kon vinden en goede reisbescheiden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Tix.nl volgt liever de eigen voorwaardes niet

    Renee09-10-2017

    Volgens het boekingsscherm kon ik mijn vlucht nog tot 22:00 dezelfde dag gratis annuleren. Toen ik dat probeerde, bleek het een heel gevecht te zijn. De telefonist was gelukkig zeer vriendelijk en behulpzaam, maar moest maar liefst 3 keer overleggen met zijn leidinggevende voordat ik daadwerkelijk de toezegging kreeg mijn gehele kosten terug te ontvangen, incl. vliegtuigmaatschappijkosten en administratiekosten. Dat lukte slechts toen ik 'dreigde' daadwerkelijk screenshots te hebben gemaakt van de mij gepresenteerde voorwaardes. In totaal heb ik bijna een uur aan de telefoon gehangen. Klantonvriendelijk op zijn best, en op zijn ergst regelrechte misleiding.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Tix is best wel top

    Blogger27-05-2017

    Tix is best wel top! Wel goed zoeken want veel ook niks. Maar soms zitten er pareltjes tussen voor nix! Levering geef ik een 8, want het kan beter, maar voor die prijs hoef je dat dan ook weer niet te verwachten...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    vliegtickets voor weinig geld

    R. Ypema21-04-2017

    Regelmatig reclames en advertenties gezien van Tix.nl, dus was wel bekend met deze organisatie. Had er echter nog nooit eerder vliegtickets geboekt. Een paar weken geleden wel een tripje met het vliegtuig geboekt en ik was blij verrast over de mogelijkheden en over de prijs. Je hebt bij Tix.nl echt heel veel mogelijkheden voor een vliegreis. De prijs ligt eveneens een stuk lager dan wanneer je een ticket direct bij een luchtvaartmaatschappij boekt. We hadden een klein foutje gemaakt tijdens het boeken, maar daarna direct telefonisch contact opgenomen. Een medewerkster heeft ons direct geholpen en uiteindelijk kwam alles toch nog goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Tix.nl

    Uw beoordeling