NederlandReview

    Ervaringen Tix.nl

    Wanneer je op vakantie wilt gaan met het vliegtuig kom je op het internet al snel in een oerwoud van vakantieaanbieders terecht. Tix.nl is hier ook een van. Om hier een beetje je weg in te kunnen vinden is het wel zo handig om ook te kunnen vinden wat anderen van de verschillende aanbieders vinden. Hier bij NederlandReview vindt je échte ervaringen van échte klanten. Wij zijn volledig onafhankelijk en verzamelen zoveel mogelijk meningen en ervaringen van consumenten zodat we elkaar kunnen helpen om de juiste bedrijven en producten te kiezen.

    Over Tix.nl

    Tix.nl is een website voor vliegtickets die verder gaat dan andere sites. Zij streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te geven rond hun aanbod, zodat je zelf kunt kiezen wat je beste vlucht is. Je kunt bij hen bijvoorbeeld de stiptheid van vluchten in het verleden bekijken. Ook krijg je meer informatie over de verschillende luchtvaartmaatschappijen en het niveau van de service die zij bieden in de verschillende reisklassen. Bij elke luchtvaartmaatschappij staat bijvoorbeeld de gemiddelde stoelafstand vermeld van de stoelen in de economy class. Handig om te weten wanneer je extra lang bent en lang moet vliegen. Ook zie je bij hen alternatieve luchthavens die misschien ook interessante mogelijkheden voor jouw reis bieden. Ook laat Tix.nl je zien welke vlucht het meest milieuvriendelijk is en ze geven je ook nog eens de mogelijkheid om je CO2 uitstoot te compenseren.


    Korte commercial van Tix.nl

    Diensten

    Door bij de start van je zoektocht een profiel aan te maken en je voorkeuren op mijn.tix.nl in te vullen, houd het systeem van Tix.nl bij je zoekopdrachten hier rekening mee. Op deze manier willen zij je een nog betere dienstverlening bieden. Zakelijke reizigers kunnen ook een expresboeking maken. Je kunt dan zonder persoonsgegevens in te vullen binnen 1 minuut een boeking maken voor een vlucht. Bij Tix.nl kun je de volgende dingen boeken:

    • Vliegtickets: Voor het boeken van alleen een vliegticket
    • Hotels: Voor het boeken van alleen een hotel
    • Autohuur: Voor het huren van een auto
    • Vlucht+Hotel: Voor het boeken van een vlucht en hotel, je krijgt dan korting op het vliegticket.
    • Activiteiten: Voor het boeken van activiteiten op de plaats van bestemming, zoals een bezoek aan de Eiffeltoren met gids, een bezoek aan het Vaticaan of het Colloseum.

    Klachten

    Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Tix.nl kun je contact opnemen met de klantenservice via (0900) 8801 (€ 1,00 per gesprek). Je kunt ook mailen via het formulier op de website. Wanneer je het gevoel hebt dat je er met de klantenservice niet uit kunt komen, dan kun je ze rechtstreeks mailen via costumercare@tix.nl. Zij zullen dan hun best doen om je alsnog tevreden te stellen.

    Deel jouw ervaring met Tix.nl!

    Aangezien ze veel reclame maken zullen veel mensen al gebruik hebben gemaakt van de diensten van Tix.nl. Ben jij ook een ervaringsdeskundige, vertel dan hier hoe het jou bevallen is. Daar hebben anderen heel veel profijt van.

    Hoe compleet is het aanbod van Tix.nl en is het wel objectief en betrouwbaar vergelijken? Lees de reviews van hun klanten en weet waar je koopt!

    Tix.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (43)

    3,8
    30% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4,4
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    4,4
    Leveren
    rating
    3,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    vliegticket

    WAT EN ROT BEDRIJF!!!!!!!!!!!!!!! GEEN TELEFOONUMMER VOOR CONTACT . IK HEB GEEN ZIT EN AL BETALD 592 EUROS!!!!!!!!!!!
    ALS IK JOUW WAS!! ZAL NOOIT MEER DIT FUCKERS GEBRUIKEN

    Door: kudwv819-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Tickets Madrid

    Bij betalen was ineens de datum een maand later. Direct contact gezocht met Tix na meerdere keren mail pas antwoord. Tix doet niets voor je. Dus geld kwijt.

    Door: Bo26-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Tickets

    Reis geboekt met tix.nl naar namibie maar we kregen bericht dat de vlucht was gewijzigd waardoor wij te laat aan zouden komen om de auto op te halen. Ook bleek het ineens niet meer mogelijk te zijn om bagage mee te nemen. De vlucht die wij hadden geboekt was nog wel gewoon te boeken direct bij de vliegmaatschappijen dus waarom dit niet meer mogelijk was is ons een raadsel. We moesten binnen 5 dagen op accepteren klikken of konden telefonisch contact op nemen als we niet akkoord waren. 2 van de 5 dagen waren in het weekend waarin ze niet telefonisch bereikbaar waren. Ook niet op het Engelse noodnummer. Daarom maar een mail gestuurd. Er werd ons dringend verzocht alsnog telefonisch contact op te nemen maar na 2 keer meer dan 40 minuten in wacht te hebben gestaan toch maar weer gemaild of zij ons andere opties konden sturen of ons geld terug binnen afzienbare tijd zodat wij ergens anders kunnen boeken. We kregen als reactie contact op te nemen met customer service die een reactie termijn van 10 dagen hebben! Inmiddels heb ik een mail ontvangen met de mededeling dat ik tickets heb geaccepteerd. Deze vluchten vertrekken een dag later dan onze originele vlucht en deze hebben we dus ook nooit geaccepteerd. Nu zijn we nog steeds bezig met het in contact komen.

    Door: Loyce23-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    vliegtickets

    je betaalt E 47,- om gratis te kunnen wijzigen en vervolgens krijg je te horen dat je dat zelf moet regelen met de luchtvaartmaatschappijen tegen extra kosten.
    telefonisch onbereikbaar: je krijgt een bandje dat continu een tekst herhaalt en betaalt E 0,70 per minuut.
    onduidelijke site
    ik ga NOOIT meer via deze site reserveren, het zijn oplichters

    Door: Heidi Rutten18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    2 tickets mexico via VS

    helaas betreurt mij de gang van zaken bij Gate 1 en Tix.nl. Er mag echt aandacht naar de service van dit bedrijf. Teleurgesteld in het zonder aankondigen wisselen van stoelen waardoor wij niet bij elkaar zitten. het niet oplossingsgericht meedenken wanneer dit gemeld wordt. De onbereikbaarheid van de klanten service. Jammer dat dit in NL mag gebeuren zo.

    Door: sander van Bergen17-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    2 tickets met overstap

    De klantenservice is onbereikbaar en reageren niet. UIteindelijk bleek het veranderen van de vlucht niet mogelijk en hoor je er niets meer van.
    Nooit via deze site bestellen!

    Door: Bonno16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Reis Lissabon

    Eindelijk via allerhande schermen op de juiste vlucht gekomen, ga je boeken, pakt hij de andere vlucht weer. Nu dus de verkeerde tijd geboekt en ik moet de tickets maar via de vliegmaatschappij omzetten. Die geven echter aan dat dit niet kan omdat het juist via Tix is geboekt. Kortom tip: boek je vlucht nooit via Tix!!!!!! Zijn een soort tussenpersoon en kunnen niets voor je regelen of je helpen.
    Gewoon lekker via de maatschappij zelf boeken en ver van Tix weg blijven!!!

    Door: D Heijting04-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    5037574

    oplicht bedrijf.

    Door: hesham fawzi mohamed salook11-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2,5
    rating

    Ticket van Warschau naar Adam

    Zloty's zijn één op één omgezet naar euro's dus dat scheelt nogal. Tix geeft aan dit zelf maar te moeten regelen met de luchtvaartmaatschappij. Dit is niet klantvriendelijk. Na een e-mail geen reactie meer gekregen. Ik vlieg zeer frequent maar nooit meer met Tix

    Door: R. Jonkman24-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechte service

    Tix is onbereikbaar, onvolledig , niet clientgericht! Kortom TIX is niks. Nu 1 maal via deze organisatie geboekt maar dat is ook gelijk de laatste keer geweest

    Door: Koning16-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    zeer slechte bedrijf

    De allerslechtste bedrijf dat ik ook hebt meegemaakt.
    Ze zijn alleen op geld uit.
    bereikbaarheid, meedenken, omgaan met klanten, wijzegingen, enz enz zeer slecht. En al je om uitleg vraag , krijg je steeds als antwoord "Helaas kunnen we niks voor u betekenen" . Mijn advies, na mijn ervaringen : Boek nooit meer bij Tix,

    Door: sairam07-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Opgelicht voor 300 euro

    Kijk uit met boekingen bij tix en gate 1 gaat om dezelfde bedrijf en ze lichten wel is hier en daar klanten op, denk erom dat geen verzekering die hun verkopen echt is, het is allemaal oplichterij!

    Door: Ashkan Maniei06-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Tevreden

    Mijn ervaring met Tix is zeer positief, na een boeking met Jet airways die in zwaar weer verkeerde heeft Tix al het mogelijke gedaan om voor onze tickets een restitutie aan te vragen. Dit zou maanden kunnen duren, maar wij hadden met 2 weken ons geld retour waardoor wij toch een nieuwe reis konden boeken. Chapeau en de travelconsulente Kaatje met wie ik telefonisch contact had was zeer begripvol en had een luisterend oor. Onze ervaring met Tix is zeer positief. THNX

    Door: Aalbers25-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Vlucht zomaar geannuleerd

    Gisteren geboekt en betaald, vanmiddag,een dag voor mijn vertrek wordt mijn vlucht zonder reden geannuleerd waardoor ik niet meer kan vertrekken. Zeer slechte service en nooit meer bij Tix boeken!!!

    Door: Odile Ackermann08-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Duur door zeer slechte service.

    - geld voor vlucht gestort, maar kreeg geen bevestigingsmail
    -tix-account aangemaakt, maar kreeg deze maar niet bevestigd...
    - doordat je geen bevestigingsmail hebt kun je nergens inloggen
    -020 telefoon 8x gebeld over verschillende dagen. Werd pas opgenomen toen ik een 1 intoetste voor wijziging of annulering (gratis Tip van mij..????)
    -ik kreeg eerder namelijk een antwoordmail, op een boze mail van mij, over hun onbereikbaarheid, dat ik binnen 5 dagen antwoord zou krijgen....de vlucht viel binnen die 5 dagen..stress dus!
    - Nadat ik aangaf dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering zou inschakelen...
    wel geld vangen maar niks doen... toen kwam er wèl ineens een antwoord waarin mijn reis ID stond en er zou een screenshot bijzitten, waarmee ik zelf kon inchecken....bij RyanAir....alleen zat er geen screenshot bij..Dat schoot weer niet op...
    -gebeld dus en op die 1 gedrukt...en eureka...na vrij korte tijd een stem ipv vreselijke muziek. Deze medewerkerster beweerde dat
    1. Mijn ID nummer niet klopte, terwijl ik dus de bewuste tix-mail met dat nummer voor me had...
    2. Dat ze de mijn opgelezen info, hoe ik wel kon inchecken, ook tegelijkertijd in een mail stuurde...ik wacht nog!

    Uiteindelijk is het gelukt, na dágen, om in te checken met de opgelezen info...
    Dan moet je je boardingpas echt uitprinten!!!

    Een zeer dure les voor mij aan tijd, stress en geld, ook vanwege het tijden in de wacht staan...

    TIX IS DUS INDERDAAD ECHT NIX!!

    Advies: Boek gewoon simpel bij RyanAir zelf...scheelt heel heel veel ergernis!

    Door: Zondervan08-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    tix is nix

    ticket voor mijn zoon geboekt met KLM amsterdam florance vv
    krijg na de heen reis , des nachts om 2.50am een bericht dat
    de vlucht 1 uur te laat was aangekomen. Ik begrijp niet wat ik daar mee moet en was nog verkeerde info, want de vlucht, vanwege wind was uitgeweken naar Pisa. Ik klaag niet daarover want dat gebeurd , maar waarom sturen zij zo'n nutteloze email. ik heb hen dat dezelfde dag gevraag en ook of ik de terug reis met KLM kan annuleren.
    Nu 12 dagen later.....nog geen antwoord.
    Stomme mensen , nooit meer TIX.nl , gewoon direct bij KLM

    Door: paulb05-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Vlucht geannuleerd en zelf kunnen oplossen

    Via Tix.nl een vlucht naar Zuid India geboekt, met overstap op Mumbai. Op de terugweg kwam ik op het lokale vliegveld, bleek mijn vlucht naar Mumbai geannuleerd te zijn en reeds een week. Van de luchtvaartmaatschappij een waardeloze service, maar van tussenpersoon Tix.nl helemaal, ik ben niet op de hoogte gebracht, het noodnummer was niet bereikbaar en ik kon zelf een nieuw ticket op een andere vlucht kopen om zo mijn intercontinentale vlucht nog te halen...PRUT dus!

    Door: Eveline Van den Bosch26-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    Book nooit bij tix.nl of tix.be

    Na het boeken en betalen van een vlucht van Brussel naar lissabon via bank transfer Kreeg ik de dag erna een email van Charlie dat door “omstandigheden” deze vlucht niet kon doorgaan, na het doorgeven van mijn iban en BIC gegevens zoals gevraagd werd mij door Charlie beloofd dat de terugbetaling binnen 2 werkdagen op mijn rekening zou staan, na meer Dan 1 week en talloze emails met verschillende versies nog steeds niets ontvangen, een terugbetaling binnen Europa van rekening tot rekening kan niet meer dan 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen, na nog een email werd mij Verteld dat de financiele afdeling mijn restitutie verwerkt heeft op 13 maart, we zijn nu 21 maart, nog steeds niets ontvangen, een antwoord op een email die ik vrijdag 15 maart had verstuurd zei Kirsten me dat het begin volgende week zichtbaar zou zijn op mijn rekening, we zijn nu bijna een week later, nog steeds niets, ze gaf tevens een telefoon nummer van tix.be in belgie wat gewoon niet bereikbaar is. Deze website heeft veel weg van scamming dus ik zou nooit not iemand aanraden te boeken via hun!

    Door: Dirk cornelis20-03-2019
    Odile Ackermann08-04-2019

    Dan ben ik bang dat het bij mij ook gaat gebeuren. Gisteren ook geboekt,en vandaag mail zonder reden dat mijn vlucht geannuleerd is. Ik ga klacht bij Consumentenbond neerleggen.

    Dag05-06-2019

    Mvg Carlo Is recent bij mij ook gebeurd

    Selen citak07-06-2019

    Woensdag ticket geboekt en vandaag is mijn booking zomaar geannuleerd, Dirk Cornelis, heb jij je geld ondertussen al ontvangen? Het gaat hier om 500 euro bij mij.. echt om zot van te worden!!

    wouter18-06-2019

    Ticket vopr vrouw en kinderen geboekt woensdag 13 juni €2.268,72 betaald maar heen en terug vlucht één maand te vroeg geboekt! Nog nooit zoveel geld in 1 minuut kwijtgespeelt! Met noodnummer gebeld en kon veranderen van ticket na bijbetaling van 10.168

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    klacht afhandeling vraag

    Ik heb een klacht, veel bij jullie geboekt, nu nooit meer. Heb 13/3 om 17.12 uur na 30 minuten wachten (70ct per minuut) even gesprek gehad over een boeking van Alta naar Oslo. Het heeft me 20 euro gekost om te horen dat jullie deze vlucht niet kunnen bieden, terwijl alle andere sites het wel kunnen. Ik wil nl. met norwegian air vliegen (i.v.m. het meenemen van een hond) Ik zal nu nooit meer boeken via Tix, U zal zien dat ik onder den naam Hein van Harten vele boekingen heb gedaan.
    Susi he3eft me op een onvriendelijke manier te woord gestaan. Voor mij geen TIX meer.

    m vr gr Hein van Harten

    Door: HM van Harten13-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    slechte service bij TIX

    Vlucht geboekt via tix met Tuifly.
    We kregen geen referentienummer via tix waardoor we telkens niet in het systeem te vinden waren bij Tui. Zowel heen als terug vonden ze ons niet terug de passagierslijst.
    Ook kon je niet online inchecken of stoelen reserveren waardoor wij als gezin terecht zijn gekomen op verschillende plaatsen.
    Ook als je naar de klantendienst belt, moet je lang wachten want zij moeten telkens contact opnemen met de maatschappij zelf voor antwoorden en je kan niet rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij iets regelen.
    Ook maaltijd/fly delux waren bij de boeking niet bij de keuzes.

    Door: laurean10-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Tix.nl

    Uw beoordeling