NederlandReview

    Ervaringen Tix.nl

    Wanneer je op vakantie wilt gaan met het vliegtuig kom je op het internet al snel in een oerwoud van vakantieaanbieders terecht. Tix.nl is hier ook een van. Om hier een beetje je weg in te kunnen vinden is het wel zo handig om ook te kunnen vinden wat anderen van de verschillende aanbieders vinden. Hier bij NederlandReview vindt je échte ervaringen van échte klanten. Wij zijn volledig onafhankelijk en verzamelen zoveel mogelijk meningen en ervaringen van consumenten zodat we elkaar kunnen helpen om de juiste bedrijven en producten te kiezen.

    Over Tix.nl

    Tix.nl is een website voor vliegtickets die verder gaat dan andere sites. Zij streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te geven rond hun aanbod, zodat je zelf kunt kiezen wat je beste vlucht is. Je kunt bij hen bijvoorbeeld de stiptheid van vluchten in het verleden bekijken. Ook krijg je meer informatie over de verschillende luchtvaartmaatschappijen en het niveau van de service die zij bieden in de verschillende reisklassen. Bij elke luchtvaartmaatschappij staat bijvoorbeeld de gemiddelde stoelafstand vermeld van de stoelen in de economy class. Handig om te weten wanneer je extra lang bent en lang moet vliegen. Ook zie je bij hen alternatieve luchthavens die misschien ook interessante mogelijkheden voor jouw reis bieden. Ook laat Tix.nl je zien welke vlucht het meest milieuvriendelijk is en ze geven je ook nog eens de mogelijkheid om je CO2 uitstoot te compenseren.


    Korte commercial van Tix.nl

    Diensten

    Door bij de start van je zoektocht een profiel aan te maken en je voorkeuren op mijn.tix.nl in te vullen, houd het systeem van Tix.nl bij je zoekopdrachten hier rekening mee. Op deze manier willen zij je een nog betere dienstverlening bieden. Zakelijke reizigers kunnen ook een expresboeking maken. Je kunt dan zonder persoonsgegevens in te vullen binnen 1 minuut een boeking maken voor een vlucht. Bij Tix.nl kun je de volgende dingen boeken:

    • Vliegtickets: Voor het boeken van alleen een vliegticket
    • Hotels: Voor het boeken van alleen een hotel
    • Autohuur: Voor het huren van een auto
    • Vlucht+Hotel: Voor het boeken van een vlucht en hotel, je krijgt dan korting op het vliegticket.
    • Activiteiten: Voor het boeken van activiteiten op de plaats van bestemming, zoals een bezoek aan de Eiffeltoren met gids, een bezoek aan het Vaticaan of het Colloseum.

    Klachten

    Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Tix.nl kun je contact opnemen met de klantenservice via (0900) 8801 (€ 1,00 per gesprek). Je kunt ook mailen via het formulier op de website. Wanneer je het gevoel hebt dat je er met de klantenservice niet uit kunt komen, dan kun je ze rechtstreeks mailen via costumercare@tix.nl. Zij zullen dan hun best doen om je alsnog tevreden te stellen.

    Deel jouw ervaring met Tix.nl!

    Aangezien ze veel reclame maken zullen veel mensen al gebruik hebben gemaakt van de diensten van Tix.nl. Ben jij ook een ervaringsdeskundige, vertel dan hier hoe het jou bevallen is. Daar hebben anderen heel veel profijt van.

    Hoe compleet is het aanbod van Tix.nl en is het wel objectief en betrouwbaar vergelijken? Lees de reviews van hun klanten en weet waar je koopt!

    Tix.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (92)

    3.8
    34% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.4
    Service
    rating
    2.8
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    3.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    5 vliegtickets naar Thailand

    Na alle negatieve reviews hier een positieve! Wij boekten december 2019 vliegtickets voor ons gezin naar Thailand. Toen gooide corona roet in het eten. Natuurlijk hadden wij eerder dan 1 week voor vertrek meer info willen hebben en zou een snellere reactietijd op onze mails wenselijk zijn geweest, maar wij hebben zeker begrip voor de situatie waar Tix nu in verkeerd.
    Vandaag hebben wij het bedrag teruggestort gekregen. Weliswaar met aftrek van 55 euro administratiekosten, maar dat is niet uitzonderlijk hoog.
    TIX gaat nog achter de niet terugbetaalde bedragen aan voor stoelreserveringen, dus dat lijntje loopt nog.
    Al met al zijn wij van mening dat TIX ons onder deze zware omstandigheden goed heeft geholpen!
    Ik kan alleen maar zeggen: 'Mensen, moed houden en toon begrip voor de situatie waarin de reisbranche nu zit'!

    Door: Sandra25-08-2020
    H. KOK14-09-2020

    Januari 2020 2 tickets gekocht voor IJsland. Niet te bereiken. Niets terug!! Schandalige klantendienst( geen!) en oplichters.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    vliegtickets voor weinig geld

    Regelmatig reclames en advertenties gezien van Tix.nl, dus was wel bekend met deze organisatie. Had er echter nog nooit eerder vliegtickets geboekt. Een paar weken geleden wel een tripje met het vliegtuig geboekt en ik was blij verrast over de mogelijkheden en over de prijs. Je hebt bij Tix.nl echt heel veel mogelijkheden voor een vliegreis. De prijs ligt eveneens een stuk lager dan wanneer je een ticket direct bij een luchtvaartmaatschappij boekt. We hadden een klein foutje gemaakt tijdens het boeken, maar daarna direct telefonisch contact opgenomen. Een medewerkster heeft ons direct geholpen en uiteindelijk kwam alles toch nog goed.

    Door: R. Ypema21-04-2017
    Jannus17-03-2020

    Zeer slecht oplichters 2 tickets geboekt weg geld

    Dolf Geerts25-03-2020

    Wat een groep oplichters. Ga er niet heen en boek elders. Er staat dat ze 24 uur bereikbaar zijn.....ja per mail en dan hoor je nog niets. Je kunt bellen maar dan kost het maximaal 35 euro Ik ben bereikbaar op 06 414 904 25. Ik strijd met open vizier!! na 5 mailtjes en ook reply's van hun met reactienummer nog steeds geen bericht. . NOOIT MEER TIX EN IK ADVISEER U DSAT OOK NIET TE DOEN. Als alles loopt zoals het bedoeld is zal het een prima club zijn. Maar de kwaltiteit wordt gemeten nav van hun (uitgebleven) reacties wanneer je ze nodig hebt. Nee dus Dolf

    AD27-03-2020

    Tickets geboekt naar Turkije. Door Covid gaan deze vluchten niet door. Ik krijg en bericht van Tix dat ik zelf contact moet opnemen met de luchtvaartmaatschappij. Als ik de luchtvaartmaatschappij bel vinden ze mij niet terug in de passagierlijsten. 1e vraag is dus: was dit ticket wel geboekt? 2 vraag: hoe krijg ik mijn geld terug want Tix is enkel te bereiken via een online formulier en heeft totnutoe niet op mijn vraag gereageerd.

    Do14-04-2020

    Hele slechte site. Ik had 2 tickets geboekt, alles altijd geannuleerd, vliegtuig maatschappijen hebben mij geld terug gestort naar tix, nu ben ik 4 maanden verder nog steeds mij geld niet ontvangen. Tig keer gebeld, wordt elke h Keer verteld d ast mijn geld eind van de maand wordt gestort.

    Kaya 25-04-2020

    Ticket besteld omdat ik vanuit Griekenland gelijk terug moest naar NL. Reservering voor stoelen ging goed, vond ik wel iets aan de prijzige kant vergeleken met andere maatschappijen. Maar goed. Werden mijn stoelen geannuleerd, zou ik het bedrag terug gestort krijgen, 2 maanden verder en nog geen geld. Meerdere malen mails gestuurd, geen reactie

    Sjaak 03-05-2020

    Tix is niet te bereiken, op het contact formulier moet je een ID nummer invullen, dit is niet te vinden op de boeking. BOEK NOOIT VIA TIX. Dit "bedrijf " is nooit te bereiken op geen enkele manier.

    Susana 13-05-2020

    Ticket geboekt via Tix.nl/Gate1.nl naar Bali met China Airlines. Geannuleerd vanwege Corona en ik had volgens de annuleringspolicy recht op teruggave. Tix/Gate1 zou wel even de terugvordering regelen hadden ze in een grootschalige emailactie hun klanten gemaild. Daar kon je je voorkeur opgeven of je een voucher dan wel een teruggave wilde ontvangen. China Airlines heeft bij navraag aangegeven dat het geld is teruggestort naar Tix/Gate1 maar ik ben nu bijna 2 maanden later en nog steeds niets gehad. Geen reactie op de mail meer en we moeten maar het initiatief laten bij henzelf zegt de website. Oplichters.

    Svetlana 04-06-2020

    Slechte ervaring! Tix.nl is echte oplichters! Geen reactie op mijn mails en geen geld terug! Automatische antwoorden dat ik moet wachten, en nog meer wachten, tot 4-5-6 maanden en meer. Dat is belachelijk! Ze lachen om ons ! En EU-wetten zijn niet voor tix.nl gemaakt....

    Mustafa10-06-2020

    Seriously avoid them. I read all negative feedbacks and still booked and i regret since day 1. First ticket arrived a week later (never ever happened this before). These scammers will charge you even if you have to call them for their mistakes. Now after 6 months i am still waiting a refund which they promised but but now without any explanation they sent a voucher.

    Johan Fransens15-06-2020

    Na mijn positieve ervaring hier beneden, een 0/10 . Ik betaalde 11 9.99 € voor een premium dienst met telefonische ondersteuning. Nu blijken mijn vouchers niet inwisselbaar en ik wil binnenkort op vakantie. Niemand bereikbaar. Geen telefoonnummer ondanks dat ik voor deze dienst 110 € extra betaalde. Tijdelijk geen telefoon door corona toestanden, maar wel mijn centen innen zonder service te geven .

    Danielle Wessels05-07-2020

    Voor Covid nooit problemen gehad met deze website. Maar sinds Corona.. jezus wat slecht. Je krijgt nooit een antwoord op je vraag per email, per telefoon zijn ze niet te bereiken. Onze vluchten zouden begin juni naar Bali gaan met Garuda, ik heb van Tix helemaal niets gehoord! Ben zelf contact gaan zoeken met Garuda en zij hebben onze tickets omgeboekt naar een open ticket. Nu moeten we schijnbaar weer via Tix.nl deze open tickets ombouwen naar nieuwe vluchten maar dat blijkt minimaal 4 maanden te duren voordat je van hun hoort of je een voucher krijgt of geld terug, en pas daarna kun je nieuwe vluchten boeken. Wat een ellende deze site. Als men bij Garuda wel antwoord kan geven waarom bij Tix dan niet?

    Wat een slechte website. Had ticket geboekt naar India door crona is geannuleerd. Heb contact opgenomen met lufthanse ze zeggen ze heben naar tix geld terug geboekt maar heel 08-07-2020

    Wat een slechte website. Had ticket geboekt naar India door crona is geannuleerd. Heb contact opgenomen met lufthanse ze zeggen ze heben naar tix geld terug geboekt maar heel Tix is niet bereikbaar. Het waren 5 ticket naar India. Vreselijk is het.

    Gerry Alders08-07-2020

    Reeds meerdere malen gevraagd om mijn geld van de tgv Corona geanuleerde reis bij Emirates naar Dubai terug te storten. 1560 eu, nog steeds niets en ik vrees er ook voor !! Best starten met Testaankoop in te schakelen !! Moeilijk te bereiken, waar is de firma gevestigt ?

    MB15-07-2020

    Dames en Heren we moeten aangiften doen bij de politie dit kan niet langer.

    Allemaal aangifte doen. Of aanklagen bij de rechter 23-07-2020

    Allemaal aangifte doen. Of aanklagen bij de rechter. Ik ben ook 4 tixkets kwijt 2000 euro van mijn zuur verdiende centjes. Tix is onbereikbaar heeft nooit gereageerd op mijn mails. Online formulier reeds 80x ingevuld

    Rob29-07-2020

    Hallo TIX wanneer ga je eens reageren op mijn berichten over de annulering? Het gaat om Trip-ID: 5604652 / Boekingsdatum: 22/12/2019. Ik ben echt niet de enige, dat weet ik. Maar jullie sturen alleen een standaard bevestiging per mail en verder helemaal niks. Transavia heeft me al laten weten dat ze jullie op 13 juli betaald hebben. Waarom hoor ik niks van jullie?

    Peter Martens04-08-2020

    Twee tickets voor 27 maart 2020 naar Bali gekocht : inclusief administratiekosten van €28,=een bedrag van € 1103,48 betaald. Vluchten geannuleerd ivm Corona. Op 26 mei van Tix een voucher ontvangen, waarde € 1020,48, Na aangegeven te hebben ipv een voucher geld terug te willen ontving ik op 5 juni een bedrag van €965,48 op mijn rekening. Aangegeven dat ik recht heb op €1075,48 (1103,48 minus 28) en dat ik dus nog steeds € 110,= moet ontvangen. Vervolgens diverse malen een formulier ingevuld maar nog steeds geen enkele reactie. TIX doe hier wat mee

    Peter Martens04-08-2020

    In aanvulling op mijn vorige bericht : Betreft TRIP ID 5390240

    Antonius Spapens10-08-2020

    TIX is alleen bereikbaar om u geld te ontvangen Elk betrouwbaar bedrijf heeft normaal emailverkeer TIX is geheel afgeschermd Zijn volgens richtlijnen ACM verplicht geld terug te storten TIX heeft ook geld terug ontvangen van de vliegmaatschappij TIX schaam je

    J. Meijer19-08-2020

    He bedrijf Tix B.V. of Gate1.nl is waardeloos, ze zijn absoluut niet bereikbaar.

    José 18-09-2020

    Ben ook zeer teleurgesteld! Geen gehoor, geen enige reactie! Boek aub niet bij deze maatschappij!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Tevreden

    Mijn ervaring met Tix is zeer positief, na een boeking met Jet airways die in zwaar weer verkeerde heeft Tix al het mogelijke gedaan om voor onze tickets een restitutie aan te vragen. Dit zou maanden kunnen duren, maar wij hadden met 2 weken ons geld retour waardoor wij toch een nieuwe reis konden boeken. Chapeau en de travelconsulente Kaatje met wie ik telefonisch contact had was zeer begripvol en had een luisterend oor. Onze ervaring met Tix is zeer positief. THNX

    Door: Aalbers25-04-2019
    johan31-05-2020

    die Kaatje heeft me ook goed geholpen.wrl via mail.

    Yvette Munning28-07-2020

    Vouchers ontvangen min de reserveringskosten. Ik wil opnieuw boeken en dan vraagt Tix wéér 28 euro reserveringskosten. Bijna 60 euro kassa???

    Rob29-07-2020

    Hallo Aalbers, welk telefoonnummer heeft u gebruikt? Want ik kan niks vinden ...

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    10 x Brussel Mumbai retour

    johan 31-05-2020
    geduld mensen. jullie zijn niet alleen op de wereld. ik boekte 10 tickets.gecanceled door corona. het heeft even geduurd maar de mensen van tix hebben me prima geholpen. dank u tix. het zijn ongetwijfeld zware maanden voor jullie.ik begrijp dat mensen boos reageren maar heb aub geduld. uw zaak wordt wel opgelost. er zijn momenteel miljoenen mensen met hetzelfde probleem. en vooral! BLIJF HOFFELIJK. aan de andere kant werken ook maar mensen.!

    Door: johan31-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Retour Bangkok 4 pers.

    De retourvlucht naar Bangkok met Emirates in augustus werd geannuleerd. Binnen een maand ontvingen wij van Tix.nl een voucher voor het volledige bedrag. Dit hebben we om laten zetten naar een refund. Dit is snel en goed geregeld. Het betaalde bedrag ( min 55 euro admkosten) terug ontvangen.

    Door: Ann15-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Slecht BEdrijf

    ze hebben praktisch mijn geld gestolen.

    Als u contact met hen probeert op te nemen, is dit niet mogelijk.

    Waarschijnlijk verkopen ze meer dan 100.000 tickets per maand, maar volgens hun linkedin-pagina hebben ze slechts 30 werknemers.

    Koop uw vliegtickets niet bij hen, tenzij u uw geld wilt verliezen.

    Door: Miguel11-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    3 tickets bali

    Door COVID-19 was onze reis op 6 juli geannuleerd. Binnen zeer korte tijd vouchers ontvangen ter waarde van de ticket prijs. Op 24-08-2020 gemaild dat ik toch het aankoop bedrag terug wilde. Volgende dag al antwoord gekregen en vandaag geld al teruggestort. Gelukkig kan het ook zo gaan. Mijn complimenten aan Tix/gate1

    Door: Flip26-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Tix is best wel top

    Tix is best wel top! Wel goed zoeken want veel ook niks. Maar soms zitten er pareltjes tussen voor nix! Levering geef ik een 8, want het kan beter, maar voor die prijs hoef je dat dan ook weer niet te verwachten...

    Door: Blogger27-05-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    mega goedkoop vliegticket Ibiza

    Vliegticket naar Ibiza geboekt in Maart, want dan is dat echt mega goedkoop .
    Het hotel moet ik er nog bij zoeken. dat moet dan Los dus.
    Nu vliegen nog goedkoop kan, doe ik dat zeker!!

    Door: myke12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede service

    Tickets boeken was de eerste keer niet gelukt.
    Door goede service snel het geld weer terug gekregen voor de reeds betaalde tickets.
    Daarna opnieuw geboekt, is alles goed gegaan.

    Door: Annemiek visser30-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    retour tickets op 11 mei naar Praag

    op 11 mei zou ik naar Praag vliegen en op 12 mei weer terug.
    vanwege de Corona werd mijn vlucht gecanceld, kosten retour ticket 120 euro
    Ik wil nu mijn vlucht verzetten naar september en kosten 161 euro
    Je zou denken dat je het verschil van 41 euro bij moet betalen. Het om boeken kost mij 120 euro extra terwijl ik niet verantwoordelijk ben voor het afzeggen van mijn vlucht in mei. Alles wordt via de mail geregeld en heb je eindelijk iemand aan de telefoon (Sunsinela) dan wordt er een standaard verhaal afgedraaid ik hoor dat zij buiten loopt (thuiswerken?) maar ze wil niet naar je luisteren want zij is van een andere afdeling (zucht) Wanneer ik de 120 euro niet wil betalen dan wordt alles gecanceld. Deze Sunsinela wilde steeds het telefoon gesprek beëindigen zette mij voor het blok en werd niet mee gedacht. houding was ronduit onbeschoft
    In de mail die ik ontving verwijzen me naar de vliegtuigmaatschappij en schuiven zij hun verantwwoording af. Zoals je al eerder in de reviews kan lezen laat TIX. NL je gewoon in de steek.BOEK DUS NOOIT BIJ TIX ZE LATEN JE GEWOON IN DE KOU STAAN.

    Door: M van K09-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 tickets naar Dalaman (Turkije)

    Op 10/02/2020 2 tickets naar Dalaman geboekt, deze trip werd door Corona geannuleerd.
    Na diverse mails met Tix.nl, werd er aangegeven dat de betaalde tickets gestorneerd zouden worden, maar dat dat wel enige tijd zou gaan duren..
    Inmiddels zitten we al maanden te wachten op de terugbetaling.
    Contact krijgen met Tix.nl is niet meer mogelijk.
    Ze reageren niet op E-mails, telefonische zijn ze NIET te bereiken, en op het contactformulier wordt ook niet gereageerd.

    Zeer slechte ervaring met Tix.nl.
    we zitten nog steeds te wachten op iets van een reactie

    Door: Robert Bolt04-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    2 tickets naar Toronto

    Nov.2019 geboekt voor 2 tickets naar Toronto in April 2020. De vlucht is 2 weken voor vertrek geannuleerd. Tot op heden geen geld en/of Voucher ontvangen. Ook niet na herhaaldelijk mails.
    Van Air Canada wordt verwezen naar t reisbureau. Hoop mijn geld € 881 terug te ontvangen. Gespaard van mijn pensioen.

    Door: Mw.Reingoud31-08-2020
    JGC Duineveld31-08-2020

    Nog steeds geen geld terug gekregen van een in november 2019 geboekte trip naar Mallorca. Je hoort niets van ze en ze zijn niet niet te bereiken. Waardeloos bedrijf. Hier kom ik nooit meer.

    I. Widdershoven01-09-2020

    Door covid 19 is het niet doorgegaan, van TIX heb ik tot noch toe helemaal niets gehoord, ook geen restitutie gekregen. Mensen die rechtstreeks bij Easy Jet boekten, waren veel goedkoper uit en hebben uiteindelijk al lang hun kochten vergoed gekregen. Ik zou dus niemand aanraden om via TIX te boeken

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    tickets amerika voor 3 personen op 19-10-2019

    er zijn geen pluspunten . Boek hier nooit maar dan ook nooit geen vliegtickets. Als er iets misgaat moet je het zelf oplossen en o0k nooit een reactie op de tientallen mails en aangetekende brieven.Zeggen dat ze in Juni geld hebben terug geboekt en nu 24 -09 na weer vele mails te hebben gestuurd nog geen geld.

    Door: plb24-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    3 vliegtickets Tenerife en 3 weken parkeren AirPort dusseldorf

    Bij boeking laten betalen voor contact, hadden we gedaan. Maar is op geen mogelijkheid direct contact te leggen. Mail ontvangen dat we 2 uur eerder gingen vliegen, alles omgezet ivm Parking... kwamen we aan, was er helemaal geen spraken van. Onze reservering van 3 weken Parking werd 2 dagen voor vertrek geannuleerd zonder pardon. Alles was al betaald. Wij zijn nu al vanaf 17 juli Te vergeefs bezig contact Te leggen om ons geld van de parking terug te krijgen.

    Door: Familie Roels 20-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Vliegreis

    Slechtste boeking site ooit!

    Meer dan 5 maanden moeten wachten voor reactie op mijn verzoek tot terugbetaling, en dan hebben ze ook nog eens 55 EURO aan administratiekosten gerekend voor een geannuleerde reis!

    Als je een goedkope vlucht wilt boeken en een paar tientjes wilt besparen, ga je gang, maar ik kan je sterk aanraden om direct te boeken bij de luchtvaartmaatschappij waarmee je wilt vliegen.
    Alles van een wijziging tot een annulering zal een probleem zijn met Gate1.nl, ze hebben geen communicatie en je hebt geluk als je geld ooit wordt terugbetaald.
    In mijn geval is een van mijn aansluitende vluchten geannuleerd, ze hebben mij hier pas een paar dagen voor mijn vertrek over geïnformeerd en mij nooit omgeboekt of me informatie gegeven over wat ik vervolgens moest doen. Ik heb mijn reis moeten annuleren door nalatigheid van Gate1.nl, voor mij NOOIT MEER!

    Door: J. Meijer19-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    5 tickets Florida

    Even een positief bericht over Tix. Binnen 4 weken ons geld terug van de geannuleerde vluchten. Zo kan het dus ook :)

    Door: Mijs11-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    vliegticket

    wacht al 4 maanden op geld van tix maar kan geen contact opnemen niet bellen wat een sukkels NOOIT meer iets boeken bij tix

    Door: wilma van loenhout02-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    tickets

    Slechte ervaring mee, willen niet mee denken in een oplossing. Tickets geboekt, door Corona dachten we het geld terug te krijgen, maar ze hebben de vluchten aangepast naar + 4 en + 6 uur overstap (voor een vlucht die 2 uur duurt) en die vluchten gaan wel, dus krijgen we niks terug.
    Niet bereikbaar, bellen kan niet.

    Door: Kim23-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    vliegticket + bagage

    Waar zijn de bagagekosten en de service?
    Ik heb 4 kaartjes voor Corsica en bagagetickets gekocht.
    Ik heb vandaag vernomen dat bagagetickets niet vooraf kunnen worden geboekt bij de luchtvaartmaatschappij. Daarom wordt het bagagetarief terugbetaald.
    Aangezien ik echter niet bij Air Corsica heb gekocht, zal het moeilijk zijn om online te boeken. Ik heb het geprobeerd, maar het is mislukt.
    Ik vroeg me af waarom Air Corsica haar bagagebeleid ontkende. Of heb je misschien niet vooraf betaald de tix.nl? Ik wacht op het antwoord de tix.nl, maar ook naar de reactie van Air Corsica.
    Moet ik nu een Frans telefoonnummer bellen om te regelen wat ik al een keer heb betaald en geregeld?

    Triest genoeg dat een industrie op die manier wil overleven. De beoordeling zal dienovereenkomstig veranderen...
    ...ik kreeg een onzinnig antwoord van tix.nl dat niets oplost.

    Door: Zoltan Vegvari18-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Tix.nl

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Tix.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 92 ervaringen geplaatst over Tix.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Tix.nl actief?

    Tix.nl is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Goedkope vakanties, Luchtvaartmaatschappijen, Daguitjes & Tickets

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Tix.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.