Tiqets

4.4

Bestellen

3.3

Service

3.8

Prijs

3.5

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

Tiqets

Ben jij het ook zat om al je tickets voor uitjes steeds weer te moeten printen? Raak jij ze steeds weer kwijt? Dan is Tiqets de oplossing. Je kunt bij hen tickets kopen voor de leukste uitjes en je hoeft ze nooit meer te printen. Je hebt ze namelijk altijd bij je in de App. Wat vinden hun klanten echter van de uitjes? Hebben ze de leukste musea en attracties? Heeft de App vaak storingen? Je ontdekt op NederlandReview alles over de ervaringen van klanten. Lees de reviews en beoordelingen en je weet meteen of Tiqets dé oplossing is en jij je tickets nooit meer kwijtraakt.


Over Tiqets

In december 2013 werkten vier ondernemers samen om culturele attracties beter toegankelijk te maken. Geen lange wachtrijen en geprinte tickets, maar juist plezier en gemak. Het is dan ook de missie van Tiqets om cultuur toegankelijker te maken. Niet alleen in Nederland, maar in heel Europa. Ze willen dit doen door hun klanten te laten zien wat er allemaal mogelijk is. Het aanbod richt zich geheel op leuke culturele uitjes voor iedereen die meer wil leren over kunst en geschiedenis. Ze noemen zichzelf dan ook een marktplaats voor toegangstickets. 




Waarom kiezen voor Tiqets?

Directe levering: Je hoeft bij Tiqets niet lang te wachten op kaartjes die per post verstuurd moeten worden. Je krijgt ze meteen binnen via de mail of het ticket wordt meteen toegevoegd aan de App.
Slimme entree: Je hoeft tickets niet langer meer te printen. Dit scheelt veel tijd. Je bent niet continu aan het checken of je de kaartjes nog hebt, want je weet dat je je telefoon bij je hebt en je telefoon is het kaartje.
In je eigen taal: Tiqets heeft een investering van 17 miljoen euro ontvangen om ook de internationale markt te kunnen veroveren. De dienst is in steeds meer landen beschikbaar en op dit moment is Tiqets al in zeven talen te gebruiken.


Klachten Tiqets

Blijft de App steeds vastlopen? Of waren er problemen met je ticket? Neem dan contact op met de klantenservice voordat je een review schrijft. De website heeft een uitgebreide contactpagina met alle gegevens om de klantenservice te bereiken. Er is een mogelijkheid om via WhatsApp je bericht te sturen. Je krijgt meestal binnen 10 minuten een antwoord. Mocht je na 20 minuten nog altijd geen reactie hebben gehad, dan kun je het beste mailen. Meestal krijg je dan binnen een uur een mail terug. Voor dringende zaken kun je gebruikmaken van het telefoonnummer


Schrijf een review over Tiqets!

Maak jij altijd gebruik van de App als je op vakantie gaat om de leukste uitjes te boeken? Of bezoek jij in Nederland alle musea met Tiqets? Schrijf dan een review en geef jouw beoordeling over Tigets. Zijn de tickets namelijk duur? Werkt de App altijd? En word je bij klachten vriendelijk geholpen door de klantenservice? Vertel anderen alles over jouw ervaringen met Tiqets en laat ze weten of jij de App aanraadt.


Je hebt je toegangskaart altijd bij je met de App van Tiqets, maar wat zijn de ervaringen van klanten? Zijn de uitjes goedkoop? Lees hier de reviews.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

S

Sam

30-07-2023

0forum

Hop-on Hop-off Bus Rome

Meine Erfahrung mit Tiqets war ein wahrer Albtraum! Der Ticketkaufprozess war von Problemen geplagt (es wurden völlig falsche Daten zugewiesen). Darüber hinaus war ich entsetzt über den Mangel an Kundensupport - fast 1 Monat, um eine typische Antwort zu erhalten wie "Es tut uns leid, aber Ihr Problem betrifft uns nicht". Die mangelhafte Benutzererfahrung, technische Probleme (die sie nicht akzeptieren) und unzureichender Kundensupport haben diese Erfahrung zu einer wirklich bedauerlichen gemacht. Ich rate dringend davon ab, ihre Online-Ticketplattform zu nutzen

J

Justin

22-05-2023

0forum

Tickets Rijksmuseum en Vermeer

Geen tickets waren betaald, bleek dat er nog een tijdslot geselecteerd moest worden, daar waren we niet van op de hoogte gesteld tijdens het boeken, nu verkeerde tickets. Geen helpdesk die je kan bellen, alleen een chat bot in India die zeer traag reageert, en op elke vraag na 10 minuten pas antwoord en je alleen naar de website terug stuurt .

J

Joris Hoogenboom

05-04-2023

0forum

Ik heb niks kunnen bestellen. Jammer genoeg. Klantenservice reageert op geen ene vraag, niet op Watsapp of E mail

D

D,Wijnnobel

22-03-2023

0forum

VerschIllende websites waar andere informatie op staat, hebben een doorlink naar Tiqets met andere voorwaarden. Teveel betaald voor alle activiteiten. Hop-on-hop-off € 31,00 betaald, was in Rome € 20,- en dan kan je gebruik maken van 2 verschillende bussen. Tickets Colosseum/Romanum € 25,- betaald, was ter plekke € 18,-. Dit ticket voor Colosseum bleek een combinatie te zijn met Forum Romanum waarvoor een tijdslot geboekt was, maar wel binnen 24 uur gebruikt moets zijn. Werd daarna niet meer geaccepteerd. Toeristenkaart met korting wordt niet geaccepteerd omdat het niet de officiële Rome pas is. Klacht naderhand per app (geen ander contact mogelijk) over te hoge bedragen, wordt afgedaan met kosten voor service, gebruik website en verschillende betaalmogelijkheden. Steken ze dus in eigen zak, ik maak nooit meer gebruik van deze organisatie.

03-05-2022

0forum

Tickets voor het Vaticaan

Deze site/ app is een grote oplichting. Ze verkopen tickets en als het misgaat geven ze of de klant of de venue de schuld. Ze verkocht tickets zonder te vermelden dat het om een andere taal ging of gaven de klant de schuld van een foutmelding op de website. Ga hier niet mee om zee! Koop liever bij de bezienswaardigheid zelf.

W

Wilco

11-10-2021

0forum

Tickets voor Martinitoren Groningen

Bestellen en betalen op 4 juli voor een bezoek aan Martinitoren in Groningen ging prima. Op 23 juli hebben we, door privé omstandigheden, Tiqets verzocht de geboekte tickets voor een bezoek aan de Martinitoren om te zetten van zaterdag 28 augustus naar zondag 29 augustus. Na 7 e-mails en tig whatsapp berichten nog steeds geen antwoord en/of bevestiging of dit überhaupt kan of dat het geregeld is. Het enige dat Tiqets doet tot nu toe is sturen van standaard ‘klantvriendelijke’ reacties, maar oplossen ho maar. Zeer teleurstellend dit. Dus mensen, let vooral goed op bij je boeking. Annuleren, verzetten of welke andere wijziging dan ook: Tiqets geeft geen thuis

A

Astrid

26-08-2021

0forum

Vatican Museums

Zeer goede service. Aanrader

L

Lorenzo Belfiore

12-07-2021

0forum

Tickets Louvre

Per ongeluk tickets gekocht voor het Louvre. Tiqets wil niet retourneren of überhaupt een mail beantwoorden. Vervelend bedrijf.

J

Jeroen Hettinga

22-07-2019

0forum

Unreliable

I do not trust Tiqet: tried to book 3 tickets for Rijksmuseum Amsterdam: according to official museum site everything is completely sold out for the days we wanted to go. So decided to call the Tiqet AMS customer service nr: it does not exist,!!! then sent an email: they say they respond within 1 hr, no reply. That does not make this site very trustworthy to me so I will never use it and I suggest you check first

J

jversturen@gmail.com

04-04-2019

0forum

Hop on hop off bus en boot Stockholm

Kaartjes besteld voor de hop on hop off boot en bus. Dat ging allemaal goed hoewel de meeste even goed moesten kijken van welk bedrijf er kaartjes besteld waren. In de omschrijving staat dat je gratis naar het ABBA museum kunt met dit ticket maar daar weten ze in het museum niets van af. Misschien tekst aanpassen?

I

Ingrid

08-06-2018

0forum