Op 11 maart teruggekomen uit Maleisie op Schiphol. Tinker taxi was al eerder geregeld met 50% korting in verband met een slechte afhandeling van een vorige trip. 6 uur in de morgen geland, krijg SMS dat er geen tinkerbelle aanwezig was. Verzoek naar meetingpoint te gaan waar de chauffeur zou wachten, danwel dat ik maximaal 10 minuten geduld zou moeten hebben.
Indien problemen, dan contact opnemen met het noodnummer. ( men gaf 9 cijfers op ipv 10 in de SMS, dus dat werkte natuurlijk niet.) 6:25 aangekomen bij meeting point en natuurlijk geen chauffeur. Een keer of 15 gebeld met het juiste nummer voor de noodlijn, daar werd niet opgenomen. Ook het 06 nummer van degene die mij een SMS had gestuurd reageerde niet op oproepen en SMS. Uiteindelijk werk ik om 7:20 gebeld met de vraag of ik nog steeds op Schiphol stond. Ja dus. De Taxi zou er vevolgens binnen 7 minuten zijn, hetgeen ook gebeurde.
Ik ben zeker al 50 keer met Tinker geweest naar Schiphol, ben een van hun eerste klanten. Tot November 2016 eigenlijk altijd goed verlopen, geen klachten. Laatste drie keer is het echter bar en boos, slechte planning, dingen vergeten en daarboven op ook nog eens keer een forse prijsverhoging per 1 januari waardoor het voor mij nu even duur is geworden in vergelijking tot het zelf boeken van een taxi naar Schiphol. Al met al erg teleurgesteld, kwaliteit en service hollen achteruit de afgelopen 6 maanden en ondertussen wel je prijzen met 35% verhogen. Ik ben er klaar mee, ze zijn een (goede) klant kwijt.
Tijdens verblijf in het buitenland kreeg ik een simpel mailtje, dat mijn rit van Schiphol naar huis niet door kon gaan. Geen rede opgegeven. Tot op heden ook mijn vooruitbetaalde ritprijs niet retour. Helaas, want eerdere ervaringen waren wel positief