10

10

100%

Theaterclub.nl

Zoek jij een gids voor theater- en musicalaanbod? Theaterclub.nl kan voor jou dan weleens een mooie uitkomst zijn. Lees via NederlandReview wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn.

Wat is Theaterclub.nl?

Theaterclub.nl is een gids voor het theater- en musicalaanbod. Het bedrijf stelt exclusieve acties en aanbiedingen aan haar klanten voor. Je leest hier ook het laatste nieuws en restaurant-, hotel- en borreltips. Achterliggende gedachte hiervan is jouw avondje uit compleet te maken.

Geschiedenis

De theaterclub is opgericht in 2015. In dat jaar was de theaterclub nog onderdeel van Musical Club. Dit was een samenwerking met Stage Entertainment. Laats genoemde bedrijf is zeer bekend en richtte zich in die periode op musical producties. In 2016 is de naam veranderd in Theaterclub.nl. Achterliggende gedachte was om hiermee een bredere doelgroep aan te spreken.

De Theaterclub is opgericht door Sanoma. Dit is een mediabedrijf die zich richt op het verspreiden en de inzet van events, publiekstijdschriften, sites, apps en e-commerce. Het mediabedrijf bouwt al sinds 1913 aan een prachtig portfolio wat bestaat uit diverse A-merken. We zetten hierbij een aantal van die A-merken op een rijtje: Autoweek, Margriet, Donald Duck, NU.nl, Flow, SchoolBANK, Libelle, Startpagina, Tina, vtwonen, VIVA, Flair, Story, Ouders van Nu en Kek Mama.

Mocht je op de hoogte willen blijven van de nieuwste producties dan kun je je inschrijven op de nieuwsbrief die door Theaterclub.nl wordt verstuurd. Mocht je een vraag/opmerking hebben of wil je een telefonische reservering maken, dan kun je telefonisch contact met het bedrijf opnemen. Je kunt dan bellen met het volgende telefoonnummer 0900 1353 en dat is € 0,60 per minuut. De klantenservice van Theaterclub.nl is bereikbaar op werkdagen van 09:00 uur tot 20:00 uur en in het weekend van 09:00 uur tot 18:00 uur.

Het bedrijf geeft via haar website aan dat theaterclub.nl jouw gids is naar het musical- & theateraanbod dat het meest geliefd is. De theaterclub richten zich op de beste producties die mensen echt gezien moeten hebben. Er wordt aangegeven dat er vaak korting wordt aangeboden en dat de beste plaatsen beschikbaar zijn. Een ander voordeel dat wordt aangegeven is het feit dat men altijd als eerste op de hoogte is van de leukste nieuwe producties. Dit komt doordat er diverse partnerships zijn met musical- en theaterproducenten. Het theaterbedrijf geeft aan dat ze hierdoor al vroeg de beste officiële tickets kunnen aanbieden. Om het aantrekkelijker te maken krijg je bij de theaterclub altijd iets extra's. Voorbeelden daarvan zijn bijvoorbeeld gratis drinken, korting op je kaartje of kans op een fantastische meet & greet. De voortstellingen zijn volgens de theaterclub met zorg geselecteerd. Er worden nog meer voordeeltjes aangegeven. Zo biedt het bedrijf absoluut het meeste voordeel. Er is een ruime keuze aan locaties en speeldata. Theaterliefhebbers kunnen kiezen uit rangen en stoelen. Er wordt door Theaterclub.nl samengewerkt met partners als Eventim en Theaters in Nederland.

Welke klantervaringen zijn er bij Theaterclub.nl?

Ben je al klant bij Theaterclub.nl? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf. Laat via NederlandReview jouw visie schijnen over Theaterclub.nl. Jouw mening is goud waard. Door je visie te delen via NederlandReview help je andere mensen een weloverwogen beslissing te nemen. Moeten zij wel of niet met Theaterclub.nl in zee gaan? We stellen het zeer op prijs als jij je mening deelt. Mede door jouw inbreng kan NederlandReview het meest objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews blijven.

10