10

10

10

10

100%

SurfHolidays.com

Als je van surfen houdt dan wil je je hier vast in je vakantie ook wel mee bezig houden. Maar waar kun je nou de allerbeste surfvakantie regelen? Een bedrijf dat dit soort vakanties aanbiedt is SurfHolidays.com. Maar waar zullen hun vakanties allemaal heen gaan? Zullen ze je echt wel naar de beste golven sturen? Welke stadjes zul je tijdens je vakantie kunnen bezoeken? Op wat voor soort locatie zul je overnachten? Zal het makkelijk zijn om een surfvakantie te boeken via hun website? En wat voor een klantenservice zal SurfHolidays.com verlenen als je even wat hulp nodig hebt met wat dan ook? De enige mensen die je hier meer over kunnen vertellen zijn de mensen die al eens eerder een surfvakantie hebben geboekt bij SurfHolidays.com. Lees hun reviews om te ontdekken of de locaties even mooi zijn als de plaatjes om hun website. Hun ervaringen, meningen en beoordelingen kunnen je laten zien waar het bij SurfHolidays.com echt om draait.

Over SurfHolidays.com

SurfHolidays.com is een bedrijf dat surfvakanties aanbiedt. Het bedrijf is opgericht in 2009. Sinds die tijd hebben al meer dan 20.000 mensen een vakantie bij ze geboekt. Je kunt bij hen terecht voor watersportvakanties bij mooie golven en baaien. Hun doel is om jou een platform te bieden waar je unieke plaatsen kunt bedenken om te surfen. Plaatsen waar je heen kunt zijn San Juan del Sur, Ericeira, Lissabon, Fuerteventura, Santa Teresa en nog veel meer. Dus of je nou naar de Canarische Eilanden wilt of liever Portugal, Costa Rica, India, Indonesië of een andere plaats bezoekt, het is allemaal mogelijk. Ook willen ze je helpen bij het zoeken naar een goede surfschool. Ze bieden solo surfreizen maar het is ook mogelijk om een surfvakantie te boeken voor je familie of als koppel. Je kunt er zelfs een hele groepsvakantie boeken. En voor de surfliefhebbers die tegelijk willen ontspannen is er een surf & yoga retreat.

Diensten van SurfHolidays.com

Je kunt online een vakantie boeken bij SurfHolidays.com. De website is geheel in het Engels dus je zult het met Engels moeten doen als je een vakantie wilt boeken via hun website. Wel is het mogelijk om de prijzen in Euro te laten zien zodat je weet hoeveel je kwijt bent aan je vakantie zonder eerst te moeten omrekenen. Op hun website kun je de bestemming selecteren en vervolgens de datums van inchecken en uitchecken. Ook kun je aangeven hoeveel gasten er zullen komen. Vervolgens kun je de vakantie boeken. Er is een SurfHolidays.com klantenservice om je te helpen als je even niet meer weet hoe nu verder.

Klachten, Complimenten en Tips voor SurfHolidays.com

Heb jij wel eens een surfvakantie geboekt via SurfHolidays.com? Dan horen wij graag meer over jouw ervaring met deze aanbieder van surfvakanties. Hoe makkelijk was het om een vakantie te boeken via hun website? Was de locatie zoals je had verwacht of ben je teleurgesteld? Heb je echt wel zoveel mooie golven gezien als ze je beloofd hadden? En wat voor klantenservice kunnen we van SurfHolidays.com verwachten? Schrijf een review en laat ons weten wat jij van SurfHolidays.com vindt.

10