Supersaver

3.5

Bestellen

2.4

Service

3.5

Prijs

2.6

Levering

22.9%

Zou hier weer kopen

Supersaver

Elke dag worden 70 Boeing 737’s gevuld door Supersaver. De prijsvergelijk voor vliegtickets is met 3,5 miljoen klanten wereldwijd één van de grootste prijsvegelijkers, maar wat vinden hun klanten zelf van Supersaver? Op die vraag zoeken wij antwoord bij NederlandReview. Wij verzamelen reviews en beoordelingen van klanten die hun vlucht al geboekt hebben bij de prijsvergelijker. Ben jij net terug van een stedentrip of zakenreis met Supersaver? Vertel dan over jouw ervaringen met de prijsvergelijker. Wil jij een vlucht gaan boeken? Lees dan hier de reviews van andere reizigers, dan weet je namelijk echt waar je aan toe bent!


Over Supersaver

Elke dag worden 70 boeing 737’s gevuld. Dat is nog hard werk. Supersaver vergelijkt de vliegtickets van meer dan 650 partnerluchtvaartmaatschappijen om altijd de goedkoopste te kunnen zijn. Supersaver is onderdeel van Etraveli AB, één van de grote vijf in Europa als het gaat om op luchtverkeer gerichte online reisbureaus. Ze zijn te vinden in 46 landen en 5 continenten. Ze hebben een wereldwijd meer dan 3,5 miljoen klanten en hebben al meer dan 2 miljoen geboekte vakanties verkocht. Ze zijn al sinds 1989 actief als reusbureau en waren één van de eerste reisorganisaties in Scandinavië die e-commerce gebruikte voor hun reisbureau. 



Landen met een zware storm is nog niet zo makkelijk!


Populaire bestemmingen

Supersaver helpt klanten om de hele wereld over te vliegen. Ze gaan elke uitdaging aan, maar er zijn een aantal bestemmingen die veruit favoriet zijn bij klanten. De landen waar klanten het meeste heen reizen zijn:
•    UK
•    Turkije
•    Verenigde Staten
•    Spanje
•    Italië
•    Duitsland


Voor de steden zijn deze plekken echter de beste keuze:
•    London
•    Istanbul
•    Bangkok
•    New York
•    Brussel
•    Madrid


Diensten Supersaver

De prijsvergelijker staat voornamelijk bekend om de goedkope vliegtickets, maar ze doen nog meer voor klanten. Ze hebben ook meer dan 240.000 hotels en vakantiewoningen voor hun klanten om uit te kiezen en vergelijken ook de prijzen van verschillende autoverhuurbedrijven. Of je nu op zoek bent naar een vlucht, een hotel of een vlucht en hotel, je kunt het bij Supersaver boeken. 


Neem contact op met Supersaver

Aangezien Supersaver zelf geen luchtvaartmaatschappij is, raden ze klanten met klachten omtrent de vlucht aan hun klacht te melden bij de luchtvaartmaatschappij zelf. Krijg je op je klacht geen antwoord of zijn er andere problemen, dan kun je de klantenservice van Supersaver bereiken via het telefoonnummer. Klanten met vragen kunnen ook gebruikmaken van het telefoonnummer. Heb jij contact opgenomen met de klantenservice? Schrijf dan een review en laat andere klanten weten wat zij kunnen verwachten!


Wat zijn jouw ervaringen met Supersaver?

Ben jij net terug van een reis naar New York en heb je jouw vliegtickets geboekt bij Supersaver? Vertel dan over jouw ervaringen met de prijsvergelijker en geef jouw beoordeling! Is Supersaver de goedkoopste? Is de prijsvergelijker betrouwbaar? En waren er problemen tijdens jouw reis? Schrijf een review en help andere klanten om de beste keuze te maken voor hun volgende reis!


Kun je veilig boeken? Zijn de vliegtickets betrouwbaar? Wat zijn de ervaringen van klanten met de prijsvergelijker? Lees hier reviews over Supersaver!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (175)

Tickets

Super oplichters!!! Slecht sprekende arabieren of Aziaten en dan het omboeken op een hele andere datum boeken dan besteld. Als je naar de manager vraagt dan mag dat niet. Ongelooflijke prutsers!!! Enkeltje van E 200 kost me E 600, ja dat is pas super saver. Ik had niet gekeken naar de resecties, ga ik in het vervolg eerst even doen, en ze krijgen nog een paar vanuit onze reisclub.

M

M.Krohne

19-12-2023

0forum

Tickets

Super oplichters!!! Slecht sprekende arabieren of Aziaten en dan het omboeken op een hele andere datum boeken dan besteld. Als je naar de manager vraagt dan mag dat niet. Ongelooflijke prutsers!!! Enkeltje van E 200 kost me E 600, ja dat is pas super saver. Ik had niet gekeken naar de resecties, ga ik in het vervolg eerst even doen, en ze krijgen nog een paar vanuit onze reisclub.

M

M.Krohne

19-12-2023

0forum

Vliegtickets - oplichting

KOOP HIER GEEN VLIEGTICKETS!! Je bent je geld kwijt. Ze zijn niet bereikbaar. Ze verkopen tickets en naar je refund kan je fluiten. Ze zijn niet bereikbaar. Zo kan je heel makkelijk geld verdienen aan vliegticktets. KOOP HIER GEEN VLIEGTICKETS.

A

A. Dijkstra

15-11-2023

0forum

Fraud company - Fraudeurs 100% - Fraud scheme wachten tot de last minute en daarna zeggen dat zij niets meer kunnen doen.

De klantenservice zit ergens in India en zij doen niets om klanten te helpen met wijzigen van vluchten. Echte fraudeurs. Na 4 dagen bellen kregen wij alleen te horen dat wij teruggebeld zouden worden. Niemand belt terug en zij gaan wachten tot de laatste miment om te zeggen dat zij nu niets meer kunnen doen omdat het te laat is. Fraude scheme company.

V

Veronica

13-10-2023

0forum

ticket supersaver fraud company!!!!!!!

I just had this mail this morning from Junaidh S, that my receipts are not valid. Because a mistake of sueprsaver, I had to pay €510 euro extra at the airport. They fooled me and let me buy an expensive ticket for 3 persons lugage of 30 kg EACH but ath the airport the Turkish airlines checked and told us that supersaver NEVER booked for 3 person lugage, so supersaver LIED to us. From april 29th until today I am busy trying to get my refund from supersaver, but they come everytime with new excuses so they won't have to pay. This is my last mail, i will engage my legal assistance if supersaver is not willing to cooperate and not refunding me. So this case can be processed further with my legal assistance which wil have consequences for supersaver!!!!!!!!! Also, i will not recommend anyone to book with supersaver and I will put a bad review and telling my story on my social media (facebook and Instagram) under my 225.000 followers!!!!!!!!! SuperSaver is just fooling and messing with people!!

H

hassan

07-09-2023

0forum

Vlucht

Slechte service, niet tot door te dringen, Nog steeds geen refund van een in Covidtijd geannuleerde vlucht. Word van het kastje naar de muur gestuurd.

M

MPC

08-08-2023

0forum

vliegtickets

Niets kopen via deze site, kost je heel veel geld en stress.klantenservice uit india en pakistan. heel moeilijk te verstaan.ze maken bij een kleine vraag je hele reis anders en jij MOET betalen.

G

Glaxy

13-07-2023

0forum

Vliegtickets

Ze maken misbruik zodra de vliegmaatschappij een vlucht aanpast. Zo ook bij ons. Daarna maken ze er een zooitje van. Je belt naar een 020 nummer maar je krijgt altijd iemand van een callcenter gevestigd in India aan de lijn. Slecht te verstaan, beloven van alles maar uiteindelijk kom je niet verder. Ook telkens een andere medewerker aan de lijn die weer van niets weet. Dan krijg je weer een wijziging van je vliegschema waar totaal niets van klopt. Van het kastje naar de muur etc. om er maar voor te zorgen dat je geen fatsoenlijke vluchten krijgt. BEWUST de boel belazeren ! Met als einddoel je geld houden. Je kan support.nl@skyscanner.net en customersupport@support.etraveli.com op de cc zetten als je mailtjes stuurt naar SS. Dit helpt bij het terugkrijgen van je geld in ieder geval ! Ook dreigen met rechtsbijstand kan werken. Ongelofelijk dat dit bedrijf zo lang kan doorgaan. ook mytrip.com valt trouwens onder Etraveli group. Boek svp NOOIT bij ze ! Dat scheelt een hoop stress en ellende.

A

Anoniem

22-06-2023

1forum

L

Lucienne

07-06-2023

0forum

Ticket naar Kaapstad

Januari 2023 Ten onrechte € 158 euro betaald om stoelen te reserveren bij Lufthansa. Reservering heeft niet plaatsgevonden. Slechts 26 x met een contactpersoon gechat om mijn geld terug te krijgen. Tot 2 x toe heb ik een link toegestuurd gekregen die niet werkte en zelfs verlopen was. Iedere persoon op de klantenservice heeft beloofd dat ik mijn geld terug kreeg. Tot nu toe niets terug gehad. (juni 2023). SS is een frauduleuze compagnie die een call center heeft ingeschakeld om klanten te woord te staan. Echter zonder resultaat.

D

Doesjka Kuhlemeier

06-06-2023

0forum

vliegtickets

Overstap garantie, niks dus. je word aan je lot overgelaten als er iets fout gaat. Geen Nederlandstalige assistentie. Nooit meer dit.

M

Martinus

07-05-2023

0forum

vliegtickets

Een korte samenvatting: - Boekingstijden veranderd 3 dagen nadat boeking was bevestigd. - Had problemen met de eerste vlucht toen ik probeerde in te checken. - Werd beloofd dat ik kon inchecken op de luchthaven - Mijn stoel voor de vlucht zat niet in het systeem. - Kon uiteindelijk op de eerste vlucht, maar toen stond mijn aansluitende vlucht niet in het systeem. - Kon uiteindelijk niet vliegen - Geen vlucht en geen geld terug. Op 28 januari had ik een reis geboekt van Barcelona naar Kaapstad met een tussenstop in Rome en Addis Abeba via Supersaver. Op 31 januari kreeg ik een email dat mijn vluchttijden waren veranderd. Het ging alleen om de vlucht van Barcelona naar Rome. Deze was vervroegd van 16:50 naar 11:40 op dezelfde dag. Ze vroegen mij of ik akkoord ging met de wijzingen van de vlucht. Ik beantwoorde de mail dat ik akkoord ging met de wijzigingen. Dag voor vertrek Ik wilde inchecken voor mijn vluchten. Dit lukte mij niet. Ik belde Supersaver voor assistentie. Zij zeiden dat ik over enkele uren (rond 20:00 in de avond) kon inchecken. Ik deed om 20:00 uur een tweede poging. Inmiddels kon ik voor alle vluchten behalve de vlucht van Barcelona naar Rome inchecken. Ik belde Supersaver weer met de vraag waarom dit nog steeds niet lukte. Zei zeiden dat ik de airline voor de vlucht van Barcelona naar Rome hiervoor moest bellen en dit was ITA Airways. ITA Airways vertelde mij dat ik geen reservering had en daardoor niet kon inchecken. Ik belde weer naar Supersaver en deze keer zeiden ze dat ik contact moest opnemen met Ethiopian Airlines. Zij zouden de vlucht van Rome naar Addis Abeba en Addis Abeba naar Kaapstad uitvoeren. Ethiopian Airlines vertelde mij dat er geen probleem was en net zoals op de website van Supersaver stond moest ik inchecken op het vliegveld wanneer het online niet lukte. Dag van vertrek Ik ben extra vroeg naar het vliegveld gegaan. De check-in en bagage afgifte openende 2,5 uur voor vertrek. Bij inchecken vertelde ze mij dat ik niet in het systeem stond voor de vlucht van Barcelona naar Rome. Ik belde met Ethiopian Airlines en zij vertelde mij dat ik met Supersaver moest bellen. Supersaver zei dat de vlucht van Barcelona naar Rome niet konden doorzetten omdat ik al was ingecheckt voor de vluchten met Ethiopian Airlines. Ik belde Ethiopian Airlines om mijn check-in te annuleren zodat ik later opnieuw kon inchecken. Hiervoor moest ik een mail sturen. Voordat ik deze verstuurde vertelde de werknemer van ITA Airways van de check-in balie dat ze mijn reservering heeft kunnen forceren zodat ik toch mee kan op de vlucht. Ik kreeg vervolgens twee boarding passes, namelijk van Barcelona naar Rome en van Rome naar Addis Abeba. ITA Airways kon geen reservering vinden van mij voor Addis Abeba naar Kaapstad. Ik belde weer met Supersaver en zij zeiden dat het wel in het systeem stond. De supervisor van ITA Airways, die naast mij stond nam het gesprek van mij over. Er waren twee opties. Optie 1 was dat ITA Airways mij van de vlucht afhaalde en Supersaver voor mij een alternatief ging zoeken. Optie 2 was dat zij mij samen met mijn bagage naar Addis Abeba in Ethiopië stuurde en dat Supersaver het probleem met de bagage en mijn ticket naar Kaapstad ging oplossen terwijl ik onderweg was. ITA Airlines kon mij niet naar Ethiopië sturen omdat daar een Visa voor nodig was, die ik niet had. Daarom was alleen optie 1 mogelijk en de supervisor en Supersaver gingen daar mee akkoord. Ik kon dus niet mee op de vlucht naar Rome. Na uren bellen ben ik niks verder gekomen. Supersaver zegt dat het de fout is (of verantwoordelijkheid ligt bij) van de airlines. De airlines zeggen dat het de fout is van Supersaver. In principe is het zo dat de partij verantwoordelijk is van wie je de dienst/product koopt, in dit geval dus Supersaver. Ik ben opgelicht voor bijna € 700 en ik las dat nog velen met mij de dupe zijn van deze oplichters.

M

marieke

24-03-2023

0forum

Vliegtickets

Ik had via Supersoaker een combinatievlucht geboekt. Heen naar Stockholm met Norwegian en terug naar Amsterdam met KLM. Ik weet dat je bij Norwegian moet betalen voor een handbagagekoffertje, dus dat klikte ik aan. Vervolgens wordt er automatisch handbagage voor de terugvlucht bijgeboekt, die je dus ook mag betalen. Ik ging ervan uit dat ik dan met voorrang mocht instappen. Dat was ook zo op de heenvlucht, maar op de terugvlucht dus niet. Gebeld met de KLM en er werd mij verteld dat handbagage altijd gratis is. Het kan alleen voorkomen dat de vlucht vol zit en dat je wordt gevraagd je koffertje (gratis) in te checken. Dat wilde ik voorkomen, want ik wil liever niet bij de bagageband wachten op Schiphol (duurt daar altijd nogal lang). Na terugkomst het ik via de chat contact opgenomen met Supersaver. Mij werd verteld dat ik gebeld zou worden. Ik had verwacht dat dat niet zou gebeuren, maar tot mijn verbazing werd ik een paar dagen later toch gebeld. Ik kreeg een telefoontje uit het Verenigd Koninkrijk van een meneer met een enorm Indiaas accent, waardoor hij heel moeilijk te begrijpen was. Maar ik begreep al snel dat ik het bedrag dat ik ten onrecht heb betaald niet terugkrijg. Dat is nl een vergoeding voor hun kosten. Dat staat nergens op de boeking, er staat alleen “handbagage”. Het gaat maar om € 24,00, dus ik eet er geen boterham minder om, maar ik voel mij toch bedonderd. Ik zou een ieder afraden een ticket te boeken bij Supersaver. Het lijkt goedkoop, maar ze belazeren de kluit en je betaalt alsnog te veel.

M

Marjolein

23-03-2023

0forum

vliegreis

Vreselijk. Vliegreis naar Tortola geboekt. 1 dag voor vertrek krijgen we bericht dat de terugvlucht 2 dagen later is dan geboekt! Vervolgens wordt je eindeloos in de wacht gezet voor de helpdesk waar je te horen krijgt dat ze niks kunnen doen en dat je zelf maar iets moet zien te regelen met de vliegmaatschappij. Schandalig dat dit soort organisaties mogen blijven opereren!

K

Koos Hendriks

21-02-2023

0forum

vliegtickets

Wat een slecht bedrijf is dit en ik raad iedereen aan niks te boeken. Wij hebben een vliegreis geboekt naar de Filipijnen in februari, maar kwamen erachter dat ons zoontje van vijf jaar niet zo lang van school mocht. We hebben dit netjes omgeboekt en aangegeven dat ons andere zoontje, nu 1 jaar dan 2 jaar zou zijn en een eigen stoel nodig zou hebben, maar ja dan heb je het al een call center in het midden van Mumbai en die begrijpen je dan niet goed. Maar in ieder geval was dat geen probleem!! Wij kregen vorig jaar in september 2022 de tickets al toegestuurd, maar geen stoel voor ons zoontje van nu nog 1. Wij bellen, wordt zo snel mogelijk geregeld werd er gezegd en niet een maar talloze keren (veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven, zeg maar). Het heeft nog geen prioriteit het komt wel goed zeggen ze dan. Puntje bij paaltje krijgen we in februari 2023 bericht of we €1.400,00 kunnen betalen inclusief supersaverservicefee om ons zoontje mee te krijgen. Nu mag je zelf bepalen na dit verhaal wat je er over denkt, maar van mij krijgt dit bedrijf een dikke middelvinger toegewezen en kunnen ze van mij aan het gas.

D

David

06-02-2023

0forum

flight ticket

Never book a ticket from them! I needed to rebook my flight. They told me that they will do it. When I was asking for an update they kept telling me to be patient over and over until the flight actually happened and then they told me that they cannot rebook the flight because I had "no show" at the airport when the flight was departing (kind of logical right? I didn't show up because I couldn't and that's why I wanted to rebook the flight!). They also told me that I should contact the airlines and ask them to give me an authorization to rebook my flight. What the h*** is that? That's also what the airlines asked me (in a polite way of course) when I called them. The airlines told me that the agency (not the passenger) should contact them concerning the rebooking, which makes perfect sense since the agency is handling the booking. It's been an endless circle when the "Super (not really) Saver" kept telling me that I should contact the airlines and the airlines saying that they have to be contacted by the agency. It ended up that the agency (Super Saver) informed me that they already provided me with all the information and that they "cannot make changes in such scenario". To my question which scenario they mean, they answered that in the case of "scenario where they can not make changes" (seriously, like a bad joke). Then they just interrupted the online chat when they couldn't defend their ridiculous arguments. After that the Austrian Airlines were actually super (this time for real) nice to me and since I was basically scammed by the "Super Saver" agency the airlines rebooked my flight for a cheaper fare. Plus they accepted my report that "Super Saver" is providing false and misleading information. I should have booked my flight directly through the airlines. I had some problems with the webpage and so i just went to the second option which was "Super Saver" unfortunately. Don't make the same mistake and don't book any tickets with them. They are not Super and not Saver (they actually ask for lots of fees for many small things which are normally provided for free by the airlines). Hope this experience will help other people and if you fell into their trap as well report them and write a review. Such "agencies" must be stopped from scamming customers!

M

Martfin

29-01-2023

0forum

4 tickets van Hannover naar Hurghada

4 Tickets gekocht en niet ontvangen. Ook geen ontvangstbewijs en reservering nummer gekregen. Slecht bereikbaar maar ze weten van niks. Waardeloos!!!! Weg 880 euro?

E

Els

27-01-2023

0forum

Flight tickets

Fraudulent company!! Scammers at large. Forget about the money they owe you, it's never coming back. After 2 years, they will give you the same generic response because all communications are outsourced to India, Mauritius, etc.

D

Dom

24-01-2023

0forum

Vliegticket

Ik had een vlucht geboekt naar Brazilie met terugvlucht op 8 januari om 16.00 u binnenlandse vlucht en 19.50 u internationale vlucht. Enkele dagen voor vertrek kreeg ik een mail dat vertrektijd terugvlucht van 16.00 u was gewijzigd naar 04.45 u!! Helpdesk gebeld en volgens hun de schuld van de maatschappij want oorspronkelijke vlucht was geannuleerd. Vervolgens de maatschappij gebeld maar die terugvlucht was niet geanulleerd. De maatschappij kon mij niet terugboeken want Supersaver had klantgegevens geblokkeerd dus deze moest dan met maatschappij contact opnemen. Bijna dagelijks gebeld met Supersaver of het was opgelost maar meer informatie als "wij hebben een mail gestuurd en bel over 2 werkdagen terug" kreeg ik niet. Helpdesk spreekt zeer slecht Engels (volgens mij callcenter in India) en ik heb hun ook nog € 15,00 betaald voor het omboeken terwijl er uiteindelijk niets is omgeboekt! WAARDELOOS !!!! NOOIT BOEKEN!!!

T

Ton

24-01-2023

0forum

Vliegticket

Direct na de bestelling (en betaling) crashte de site. via de mail niets ontvangen…

D

Danny

10-01-2023

0forum