Ben mindervalide, moest €40,00 betalen voor een zitplek onderin, maar word je wel in het midden van de bus geplaatst. Op de terugweg was er te weinig bagageruimte waardoor de chauffeurs hun slaapplek op offerden (dus niet voldoende rust namen) mijn rolstoel onder aan de trap werd gelegd, en er werd omgeroepen dat men geen gebruik van de wc kon maken ivm die rolstoel, hier werd ik door medereizigers op aangesproken. Chauffeurs wisten de weg niet, hebben ons 2 uur laten wachten. Watertank was lek, geen koffie/thee onderweg. Dan dien je hier een klacht overin, en verwacht je op zijn minst die €40,00 retour, krijg je een cadeaubon van €25,00 voor je volgende reis! Die volgende reis met hen komt er dus echt niet meer!
Na tig reizen met Solmar naar diverse hotels o.a prince park (Benidorm) Olimar (Cambrils) dit jaar gekozen voor hotel Maritim Salou, maar helaas de eerste avond valt mijn vrouw van de trap, schouder en enkel gebroken. Kortom voor eerste hulp naar Reus en terug naar hotel waarna de hulpverlening van de meisjes van Solmar in werking trad, helaas pas na 4 dagen ruimte in vliegtuig , waarna rolstoelservice en verdere hulp geweldig was, kortom alle lof voor Solmar. Heenreis 11-6-2018 terugreis met transavia 17-6-2018 helaas iet eerder plek