Solmar Tours
Alle reviewsSolmar Tours
Alle reviews (47)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
busreis malgrat de mar.Wij hebben betaald voor first class,andere mensen in de bus niet.
Solmar vakantie hotel fiesta park benidorm
Met kerst en oud en nieuw in hotel fiesta park in benidorm geweest met Solmar.
Mooi hotel en erg schoon
Vriendelijk personeel en eten was voor een 3 sterren hotel gewoon goed.
De ligging is prima, net iets rustiger dan andere hotels maar wel dicht bij centrum en 6 minuten van het mooie strand
Met de bus naar Benidorm is met Solmar gewoon prima
Comfortabel en geregeld stops voor een toiletbezoek, sigaretje of aankoop in de shop van het tankstation.Reis. Malgrat de Mar. Hotel Top hotel Royal Sun. En De reis Benidorm hotel Cimbel.
Het Hotel top…… zou vervroegd sluiten de dag na onze laatste dag.
Er was geen restauratie ,koffie drinken buiten op het strand bij een tentje , het diner moest je maar in de magnetron warm maken. Totaal geen faciliteiten die een hotel waardig is. Wij hebben al veel echt veel reizen gemaakt en veel met Solmar. Indien je 86 jaar bent en met veel moeite een reis kunt betalen reken je toch op enige coulance waar Solmar niets van wilt horen. Ook de reis naar hotel Cimbel in Benidorm die een jaar eerder al geboekt was ging fout .We kregen een kamer zonder balcon kamer was 4 bij 3 meter. En we voelden ons in een gevangenis.Na 2dagen konden we een andere kamer met balcon krijgen ,meteen bijbetaling van 160 euro. Geklaagd bij Solmar maar o op recept, De reislleiding was op de hoogte maar konden niets doen.Solmar had dit alles geregeld ,.Ik raad iedereen aan zich goed te informeren over de boeking want Solmar staat niet achter het woord samen naar de zon. Niet boeken dus
Mvg. F Ebels. 0495 317316Busreis Malgrat 13 sept.t/m 2 okt 2021
Minpunt bus 12 vanuit Malgrat 2 okt , dit was een gecombineerde bus met first Class beneden en royal class boven ,
Wij hadden betaald voor royal class beneden zowel voor heen en terug .
En dan moet je boven zitten ,en voor mij die moeilijke trap op .
Gebeld met jullie en zou het geld terug krijgen, voor deze terugreis. Maar nog steeds niets ontvangen ..
Ik vond en vind dit geen goede service , zeker niet dat we boven moesten zitten , dus hoop hier reactie op te krijgen . Groet mevr. St.nicolaas17dagen platja daro
Wij zijn met bus 1 vanuit maastricht naar platja daro geweest vreselijk wat een onbeschoft chauffeur corona werd niets van gevraagd mondkapje had niemand op na 4 uur eerste stop v an 10 min chauffeur heeft de hele weg niets gezegd om 6.15 in playa daro afgezet kregen pas om 1330 sleutel hostess hele m aal niet gezien dus konden onze klachten niet kwijt eetzaal veel te klein iedere dag 3 bussen met Fransen kwamen eten en slapen wij telden niet mee kwamen als laatste aan beurt Stoelen in recreatie waren iedere dag bezet ook aan bar was geen plek de herrie was vreselijk
Jammer zijn we van solmar niet gewendterugreis met bus 3 was uitstekendPeniscola Hotel Plaza
Na 28 jaar weer een bus reis geboekt samen met mijn moeder.
Ik kan alleen maar positief reageren . Zowel de heen als de terugreis verliep soepel met fantastische chauffeurs . Dennis, Ingrid en Andreas bedankt voor het veilig heen en terug brengen.
Hotel was ook top wij hadden een kamer met uitzicht op zee.
Ontbijt was prima, avondeten vond ik de benamingen van de gerechten minder. Mijn Spaans is niet zo goed en weet niet wat er allemaal voorgeschoteld werd.
Excursies onder leiding van Evert waren super, vooral onze trip naar Morella echt een aanrader.
Kortom mij gaan jullie vaker zien.retour Malgrat
Onze 14 daagse reis bij de Jong Intra geboekt. De busreis werd uitgevoerd door Solmar. De heenreis verliep perfect- werd uitgevoerd door de firma Kupers uit Weert. De terugreis was een horrorreis. Om 19.30 uur zouden we opgehaald worden, werd 20 uur. De reis werd uitgevoerd door Stafcars. Bij hotel Luna Club ging nog een ander paar mee. Die hadden loodzware koffers. Zij gingen naar binnen maar wij willen zien, dat de koffers erin gaan. De chauffeur begon te vloeken en te schelden voor alles wat mooi en lelijk is. Wij zeiden, dat die koffers niet van ons waren en gingen naar binnen. Daarna mensen ophalen in Blanes. Meer dan een uur rondgereden, ondertussen schade aan de bus gereden. De chauffeur was vreselijk gestresst. De beide chauffeurs konden niet door een deur. Daarna naar Playa de Aro. Het toilet moest geleegd worden en we zouden naar het toilet kunnen. Dezen waren afgesloten. Na 20 min. weer stoppen. Het rijgedrag was abominabel. Toen barstte het noodweer los: onze bus reed de bus van Boosten en Solmar knoerdhard voorbij! Levensgevaarlijk! Om 7 uur een kwartier gestopt en na elf uur een stop bij een vrachtwagenstop. Men moet bedenken, dat men MENSEN vervoert en geen VEE.
retour Malgrat
De heenreis verliep perfect door de chauffeurs van Kupers uit Weert. De terugreis (25 september) was een horrorreis door de chauffeurs van Staff Cars. Dezen konden niet door een deur . Dat veroorzaakte veel stress bij de chauffeurs. Daardoor een zeer slechte terugreis gehad.
Reis naar Spanje
30 Augustus Gebeld om een reis te boeken voor 13 September helaas vol ze zouden kijken voor 20 September daar zou ik zo spoedig mogelijk over terug gebeld worden 8 september nog niet terug gebeld dat noem ik niet zo spoedig mogelijk 9 september zelf gebeld ja de reis is al volgeboekt.
We zijn in het verleden vaker met Solmar geweest voor nu voor ons geen Solmar meer heb inmiddels elders geboekt en dat kon nog voor 13 September in het zelfde hotel en met de zelfde voorwaarden en nog iets goedkoper ookCosta Brava 2021
Afgelopen maand op vakantie geweest naar Spanje en ik ben verbaasd wat een zooi ongeregeld het is bij Solmar Tours.
Slechte communicatie per mail, buiten de buschauffeurs om geen vriendelijk en voornamelijk onwetend personeel. De processen gedurende de start en het einde van de busreis zijn onlogisch en zorgt voor enorm veel wachttijd. Niet pro-actief en totaal niet meedenkend.
Mondkapjesplicht in de bus wordt niet gehanteerd. Gedurende de vakantie heb je vrijwel niks aan de reisleidster. Reageert nauwelijks op berichten en kwam pas op de laatste dag met een testlocatie. Hier betaal je €50 voor en is zogenaamd verplicht maar vervolgens wordt er bij het opstappen op de terugweg niet gecontroleerd op de test. Had ons toch weer €50 gescheeld ;)
Wij gaan nooit meer met Solmar Tours.februari 2019
terugbetalen van voucher naar een jaar nog steeds niet terug gehad.
ik boek nooit meer bij Solmar.
echte wanbetalersBusreis naar Benidorm
Voor het eerst met Solmar tours naar Benidorm gereisd op 28 Februari 2020. Wij zijn zeer tevreden, leuke chauffeurs en leuke hostess. Helaas moesten ook wij met spoed vertrekken uit Benidorm in ver band met het coronavirus. Geweldig hoe Solmar tours dit heeft gedaan. Op zondag heeft solmar 5 bussen richting Benidorm gestuurd om de Nederlanders op te halen. Ook op de terug weg geweldige chauffeurs en hostess. Wij gaan volgend jaar zeker weer met Solmar tours naar Benidorm. Ik wil echt een groot compliment geven aan allen van Solmar tours die het mogelijk hebben gemaakt dat wij weer terug konden naar Nederland.
Heerlijke vakantie
Wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad die we hadden geboekt bij Solmar.
Vooral erg te spreken over het personeel. Het boeken ging goed en ook op de costa zelf was iedereen erg aardig. De mevrouw die ons rondleidde deed dat erg goed en je kon vragen stellen. De mensen van het hotel ook echt vriendelijk dus dat is erg fijn.
Het eten was een beetje eenzijdig maar op zich wel lekker.
Volgende keer weer!!Reis 10 dagen Bloemenriviera van 4 oktober tm 13 oktober 2019
Graag willen we Ad en Josephine dank je wel zeggen voor de perfecte en uitstekend verzorgde reis en vakantie in Italie aan de Bloemenriviera jl . Wij waren met een vriendengroep van totaal 8 personen en hebben ons uitstekend kunnen vermaken. Alles naar wens, een lief en gezellig paar die echt voor deze reis er wat van maakten. Fijne en leuke verrassingen door hun zelf georganiseerd. Wij, mijn vrouw en ik hebben veel gereisd zowel met Solmar als met anderen maatschappijen maar dit stel steekt echt met kop en schouders boven andere (chauffeur/ Hostes) uit. Ik heb ook diepe bewondering voor de professionaliteit van zijn rijden met VDL. Hij is als chauffeur echt lokaal in Italiaanse steden uitstekend op de hoogte. Deze mensen zijn echt een aanrader om een excursiereis mee te maken. Stops onderweg waren goed en de Hotels in Italië waren prima.
Ja, namens de groep dank je wel beide. Goed gedaan en een echte aanrader voor het nieuwe seizoen. Groet Harmke en Jan LenemanSolmar
wij hebben van een heerlijke vakantie genoten van vertrek tot en met terugkomst bus 14 de chauffeurs waren goed , goed als chauffeur zowel als voor de gaste mooi groepje bedankt voor deze mooie vakantie volgende keer zullen wij zeker weer met solmar gaan. enigste min puntje was de airco die was defect. vele groetjes
1x chineese tomaten soepje
PLUS PUNTEN
De hostess was heel goed
ze kwam regel matig langs voor iets eten of drinken.
MIN PUNTEN
1. De catering was slecht bij gevuld in bus 16 Spanje/ benidorm
2. Toen we instapte was de bus heel erg vies en niet schoon gemaakt.Busreis Calella juni 2019
Ben mindervalide, moest €40,00 betalen voor een zitplek onderin, maar word je wel in het midden van de bus geplaatst. Op de terugweg was er te weinig bagageruimte waardoor de chauffeurs hun slaapplek op offerden (dus niet voldoende rust namen) mijn rolstoel onder aan de trap werd gelegd, en er werd omgeroepen dat men geen gebruik van de wc kon maken ivm die rolstoel, hier werd ik door medereizigers op aangesproken. Chauffeurs wisten de weg niet, hebben ons 2 uur laten wachten. Watertank was lek, geen koffie/thee onderweg. Dan dien je hier een klacht overin, en verwacht je op zijn minst die €40,00 retour, krijg je een cadeaubon van €25,00 voor je volgende reis! Die volgende reis met hen komt er dus echt niet meer!
Waarom nu pas een reactie, ik zie dat ik dus lang niet de enige ben met een slechte ervaring bij Solmar. Ik heb alle mogelijke moeite gedaan om op de achtergrond, zonder drama, in contact te komen met Solmar. Wanneer je ze via messenger van facebook wat stuurt reageren ze niet. Als je via de chat contact zoekt reageren ze niet (allemaal nog schermafdrukken van). Laat ik voorop stellen > het hotel in Spanje was geweldig. We gaan daar volgend jaar weer heen maar dan met de auto. Nooit meer met Solmar. In Maarheeze op maandag 3 juni vertrokken met een bus met een kapotte airco. Men was daar mee bezig toen we vertrokken en toen we met die bus gingen rijden neem je aan dat alles in orde is maar dat was het niet. De airco was kapot en bleef kapot en erger nog, hij was een paar dagen ervoor ook met een kapotte airco uit Spanje teruggekomen. We hadden blijkbaar nieuwe chauffeurs, ze misten de eerste afslag, stopten bij kleine stops waar je nauwelijks tijd had om naar de toilet te gaan. Ze lieten 's-nachts de radio en de lichten aan en de mannelijke buschauffeur had het lef om de passagiers de schuld te geven van de defecte airco. Op de bus zat de installatie van de airco waar een grote tak doorheen stak...... dat was de schuldige, niet de passagiers. Het was zo verschrikkelijk warm in de bus dat ik ben flauwgevallen. Mijn dochter had toen de chauffeurs al twee keer gevraagd te stoppen omdat ik ziek werd en ook andere passagiers waren boos en niet in orde maar de chauffeurs hadden er lak aan. Nadat ik ben flauwgevallen zijn mijn dochter en ik geholpen door medepassagiers. Deze mensen hebben gezorgd voor koelmiddelen en hebben mij later (toen we eindelijk na 20 minuten stopten) de bus uitgehesen. De chauffeurs lieten zich niet zien..........de hele weg niet......niets gevraagd en niets geprobeerd om de situatie beter te maken. Dankzij ingrijpen van een passagier kon ik een deel van de reis benedendeks zitten waar het zelfs bijna koud was. We zaten op de achterste bank met de knieën tegen de stoel van onze voorburen en een rechte rugleuning omdat de bank tegen de toilet stond (de onverkoopbare plaatsen 49 en 50 waar normaliter de spullen van de hostess staan). Het heeft heel lang geduurd voordat het beter ging met mij. In Maarheeze riep de chauffeuse om dat de koffers van de gasten van Blanes er als eerste in moesten want die mensen gingen er als laatste uit. Dat lijkt logisch maar iedere ervaren Solmarreiziger weet dat de mensen van Blanes er als eerste uitgaan. Dus zo geschiede en moesten de koffers van deze mensen over de onze worden heengesleept. Onze koffers die we drie dagen ervoor gekocht hadden (kassabonnen aanwezig) zijn daardoor beschadigd. Eenmaal in Malgrat heeft het nog even geduurd voordat ik weer de oude was. De enige van het personeel in de bus die goed hielp was de hostess, Nathalie. Ook zij is een aantal keren (op ons verzoek en op verzoek van andere passagiers) naar de chauffeurs gegaan maar die trokken zich nergens wat van aan. In Malgrat zijn we naar het kantoor van Solmar geweest om een klacht neer te leggen. De man die daar zat zei dat we niet de eersten waren, dat hij het door zou geven maar dat we beter zelf contact op konden nemen met Solmar Nederland omdat er naar hem niet geluisterd werd. Hij vertelde dat hij heel veel klachten kreeg mede door onervaren chauffeurs (Solmar heeft blijkbaar tekort chauffeurs) en kostenbesparingen die moeten worden gehaald. We hebben gebeld met Solmar maar moesten een mail sturen...........daar reageren ze dan niet op. Uiteindelijk hebben we op de facebooksite van Solmar wat geplaatst maar dat wordt door Solmar direct verwijderd. In Malgrat hebben we gesproken met twee oudere Solmar-chauffeurs die namens Solmar hun excuus aanboden voor hun collega's en ook deze mensen zeiden dat het personeel onervaren is en Solmar niet meer de werkgever is die het was. Ook zei men dat als ik in hun bus flauw had gevallen, ze hadden gestopt om te zien wat ze voor mij hadden kunnen doen. Op de terugweg op 15 juni hadden de twee chauffeurs ruzie, vooral de oudste chauffeur was verschrikkelijk lullig tegen de andere chauffeur...... we zijn gestopt bij een tankstation waar de toiletten en wasbakken zo vies waren dat we toch maar in de bus naar het toilet gingen en onze tanden niet gepoetst hebben omdat de wasbakken zo smerig waren. Alle stops van een aantal jaren terug worden overgeslagen, daar waar het schoon en ruim was. We hebben ook met de hostess in de bus op de terugweg gesproken. Hij had het ook niet meer naar zijn zin........hij zei dat als je je rijbewijs C had met de module personenvervoer, je zo bij Solmar aan de slag kon, ervaring of niet. Je hoeft niet eens meer een aantal keer met een ervaren chauffeur mee te rijden. Op de terugweg in Maastricht ging de chauffeur ook nog een buiten staan plassen.......... Dus......voor alle mensen die zeggen dat we onze klacht bij Solmar hadden moeten neerleggen ipv op een openbare site.....we hebben dat eindeloos geprobeerd, ik heb alle schermafdrukken nog maar Solmar laat je zitten. Ze stuurden een brief (een zoethoudertje op 7 juni gepost) dat we de volgende keer met 25 euro korting meemogen maar er komt geen volgende keer. Volgens hen waren andere passagiers erg blij met deze aanbieding! Ik heb voorgesteld die 50 euro gewoon over te maken samen met het extra geld voor de luxere bus maar dat doet Solmar natuurlijk niet. We hebben de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en wat denkt u? Ook die kregen eerst geen reactie van Solmar en de laatste reactie van Solmar was dat men zich nergens voor aansprakelijk voelt. Solmar lacht zich rot....want nu moet ik beslissen of we de zaak voor laten komen bij de geschillencommissie, moet ik daar zelf ruim 100 euro voor voorschieten en volgens de rechtsbijstand is de kans op compensatie door Solmar klein???? Nu snap ik waarom men in Maarheeze zo zelfgenoegzaam reageert....wie maakt ze wat!!! Het is allemaal erg jammer. Als men gewoon normaal gereageerd had en excuus had gemaakt had het voor mij ook veel goedgemaakt maar Solmar heeft mij een trap nagegeven. We gingen al 16 jaar met Solmar op vakantie dus daar blijft het bij. Ik wil in ieder geval nogmaals de hostess van bus 1 op 3 juni jl. bedanken en alle passagiers die mij en mijn dochter zo fijn geholpen hebben.
Wij waren in juni dit jaar in Salou hotel Delphine
Boek dit hotel nooit
Schone schijn hotelIn november met solmar dagtrip geweest naar Valencia. Van alles ging mis. 54 mensen, bij de eerste stop konden er enkele mensen niet mee, wel betaling voldaan. Koffiestop kleine ruimte waarin je alleen kon staan. Stop in Valencia na ruim drie en een halfuur in de bus. Hebben betaald voor een rondleiding, was niet bij te houden, met 54 mensen de helft was overgestoken en de gids liep verder. Daar stonden we, vriendin rollator. Al met al een waardeloze dag. Een hostes die het drukker had om dagtrips te verkopen en dus in verschillende talen dit op een nare, harde manier insprak je OREN TOETERDE. Maar het ergste kwam nog, in het donker was de chauffeur aan het appen. Mijn vriendin was zo boos en schreeuwde STOP HIERMEE. De hostes deed niets, wij hebben op de terugweg om de beurt de chauffeur in de gaten gehouden. Weken bezig geweest om het aan te melden en een nietszeggende reactie gekregen. GA niet met SOLMAR ALS U ZEKER WIL ZIJN VAN EEN GOEDE CHAUFFEUR.
Wat ik hierboven lees verbaasd me heel erg...
Ik twijfel niet aan de mensen die dit is overkomen, maar wij zijn al heel vaak met Solmar mee geweest en hebben gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt.
Zelfs in 2019 twee keer meegewerkt naar Salou en Malgrat de mar in het hoogseizoen. Natuurlijk druk in de bus, druk op de stopplaatsen, druk in het Hotel en druk op het strand.
Maar dat hoort bij de grote vakantie periode.
Van beide busritten hebben we geen klachten, we hadden 3 kleinkinderen bij ons en die mochten zelfs bij een stop achter het stuur van de bus...
De verzorging in bus en hotel was helemaal toppie!
Tussen die vele chauffeurs die voor Solmar rijden ( ze zijn niet in dienst van Solmar maar rijden voor het Belgische bedrijf Staf Cars) zal er vast wel een keer een zitten die zijn dag niet heeft.
Ook hebben wij meegemaakt dat niet alle reizigers even fatsoenlijk en aardig zijn tegen het buspersoneel!
Een voorbeeld hiervan is dat met maar blijft draaien aan de airco knoppen terwijl de chauffeur net heeft omgeroepen dat je dat nou juist niet moet doen omdat anders het hele systeem ontregeld wordt, en er grote temperatuurverschillen in de bus gaan komen.
En zelfs als er wordt omgeroepen dan men over een kwartier een stop gaat maken, gaan er nog gewoon mensen naar de bus WC. En die is er toch echt alleen maar voor noodgevallen!
Als je dat meemaakt als buspersoneel kan ik het me heel goed voorstellen dat ze een keer uit hun slof schieten, hoe vervelend ze dit misschien zelf ook vinden...
Op vakantie met ze’n allen in een bus of vliegtuig vraagt van beide kanten geduld en begrip, daar zouden klagers eerst eens over na moeten denken......Och och, daar hebben we " meneer" Hans ook weer. Dus toch medewerker???
Prima georganiseerd!
Afgelopen winter voor de eerste keer een busreis geboekt bij Solmar. De organisatie was zeer professioneel, van telefoniste tot bus personeel en aanspreekpunt ter plaatse een dikke pluim. De administratieve afhandeling van de boeking verliep correct.
Kortom, voor herhaling vatbaar. We hebben inmiddels een busreis naar Blanes (Spanje) geboekt en hebben alle vertrouwen in de organisatie van Solmar.Totaal geen service
Wij hadden in september 'n soort van lastminute geboekt om er even tussenuit te zijn na 'n erg lastige tijd. Naar Indalo park. Het leek allemaal zo mooi door de hoge waardering, maar idd nu komen we er ook achter dat ze daar alleen de goeie beoordelingen opzetten. Mijn eigen reactie en van meerderen die daar toen ook waren, zijn nergens terug te vinden. Wij hadden nl last van bedwantsen, vreselijk! Het heeft voor een hoop ellende gezorgd in en ook nog na onze vakantie. Het ergste is nog, de reactie in het hotel, de reisleiding ter plekke ( die ons wel leken te begrijpen,maar er uiteindelijk ook niks mee gedaan hebben) en achteraf Solmar zelf nog . We werden duidelijk niet geloofd en aan de kant gezet alsof je zoiets ook maar kunt verzinnen. Verschrikkelijk om op deze manier afgescheept te worden, zonder enig begrip! Dus voor ons nooit meer Solmar. HET SOLMAR JE VAKANTIE ZIJN !
Ik heb nog steeds last van alle ellende en onbegrip!????
Wij hadden ongedierte voor een 4 sterrenhotel...Solmar is kassa kassa...Mijn advies: boek géén reis bij deze maatschappij. Ga er bovendien absoluut niet vanuit dat eventuele klachten serieus genomen worden. Erg triest van zo'n grote organisatie
Indalo park heeft het hele jaar door duizenden gasten! En je leest zowel op Solmar als op Zoover niets over bedwantsen.
En neem van mij aan dat als ze er wel zouden zijn dan is de leiding van een Hotel daar heel allert op!!
Als je bedwantsen in je bed hebt zit je van top tot teen onder de beten en daar ga je dan natuurlijk gelijk mee naar de receptie en laat je gelijk je bed zien waarin die beestjes zitten.... ook ga je gelijk Solmar reisleiding ter plaatse inlichten.
Uit de beschuldiging hier boven blijkt niet dat daar op wat voor manier dan ook gebruik van gemaakt is....!!!
Naderhand iemand beschuldigen is dan ook niet eerlijk!Wat is dit nou voor reactie? Ik beschuldig zeer zeker niemand achteraf! Je kent het hele verhaal niet, want dat is te lang en te vervelend om hier helemaal uit de doeken te doen. Maar als je dit stukje goed gelezen had, zou je begrepen moeten hebben dat we wel degelijk meteen naar de receptie EN reisleiding zijn gegaan. En ik zat wel degelijk onder de beten. Ik heb hier nog foto's van zelfs. Natuurlijk lees je hier niks over op Solmar,omdat ze daar alleen maar positieve reacties opzetten. Duidelijk toch! We zijn echt heel begripvol geweest, zulke dingen kunnen gebeuren, maar om dan totaal geen begrip te krijgen voor alle ellende die je daardoor meemaakt en niet een keer zelfs maar 'n sorry, zowel van het hotel als van Solmar, dan gaat mijn begrip ook over,hoor! Dus dit is zeer zeker geen beschuldiging achteraf, maar naar mijn gevoel een rechtvaardige reactie!
Ans zoals u kan lezen op elke reactie deze Hans werkt uiteraard voor Solmar...hij gaat zwaar in defensie...bij elke post hier..uw reactie zoals de meesten hier zijn rechtvaardig..ook wij hebben de reisleiding ter plaatse ingelicht er werdt niets mee gedaan..wat hij neerschrijft is klaar en duidelijk een werknemer van Solmar..waar enkel de goede beoordelingen tellen...
Ik werk totaal niet voor Solmar en krijg er ook niet voor betaald, om op jullie bericht te reageren!!
Geloof je me niet dan zou ik gewoon Solmar opbellen... mijn naam zal daar vast wel in de computer staan, maar dan alleen omdat ik al zoveel met volle tevredenheid met Solmar ben mee gegaan...Ieder heeft zijn eigen ervaringen. Laat dat dan ook zo. Geef asjeblief geen commentaar op iets wat iemand anders ervaart. Dat is pas dom! Ik ga toch ook niet reageren op mensen die WEL tevreden zijn. Daar kan ik niet over oordelen of dat terecht is of niet. Maakt mij ook niks uit of je nu wel of niet voor Solmar werkt of wat je er voor zou krijgen. Dat verandert niks aan MIJN ervaringen. Vind het erg kinderachtig om op deze manier te reageren. Zoek 'n ander tijdverdrijf!
24-5-2019 vertrokken met de Solmar First Class bus, mijn eerste keer First Class, maar tevens ook de ;laastste keer, de service was beneden alle peil. ook zoals de terug reis op 1-6 2019.
Dat een bedrijf niet met verlies wil afsluiten op het einde van het jaar begrijpelijk.
Maar als je afhankelijk bent van medicatie tijdens de reis en je moet dan een flesje water kopen om de medicatie te kunnen innemen, gaat toch qua service erg ver.
Helaas de terug reis was nog erger dan de heenreis, mijn stoel was stuk en kon niet gerepareerd worden, de W. C. klemde zo erg dat alleen de hostess de deur open kreeg, zat je op het toilet kon aan de binnenkant de deur niet gesloten worden, overdag geen probleem ( maar de nacht was afschuwelijk, zowel de hostess als een chauffeur sliepen tijdens de nacht, niets op tegen, maar dan moet ook alles functioneren waarvoor het bedoelt is.
Achter in de bus waar ik zat is niets van slapen terecht gekomen omdat medereizigers constant vroegen of Ik de deur open kreeg, altijd moest ik nee verkopen, niet prettig en ook niet nodig geweest, als de bus voor vertrek goed gecontroleerd zou zijn op eventuele mankementen, 10 euro enkele reis extra betalen geen probleem voor iets wat gewoon moet functioneren.
Het zou coulant zijn als de 20 euro terug geboekt worden op mijn rekening, Ik ben dan ook van plan de onhafhankellijke A. N. V. R. in te schakelijken eveneens zal ik ook de vakantieman hier over informeren.op 07-06-2019 zijn we met Solmar naar Salou gereisd first class, 40,00 pp. had dit beter niet kunnen doen we werden zowel met de heen als terug reis op de achterste rij stoelen gedropt. veel minder ruimte, geen plek voor de handbagage, geen voetsteun en tafeltje. echt first class toch. meteen bij thuis komst hier een melding van gemaakt maar werd niet op gereageerd na 2 meldingen heb ik telefonisch contact gehad, en wat denk je nog dezelfde dag een reactie met het antwoord dat de stoelen waarop wij zaten veel gevraagde stoelen zijn omdat je de hele dag je rugleuning naar achter kunt zetten. ik weer meteen gerageerd dat het wel erg vreemd is dat er niemand zowel op heen als terug reis die veel gevraagde stoelen met ons wilde ruilen.
schandalig dat je voor de achterste rij 40,00 moet betalen. maar ik kreeg toch 1x40,00 euro terug.
solmar in niet meer de solmar als vele jaren geleden, toen kreeg je meer stops nu even eruit met zijn alle naar 1 heren of dames wc en weer vertrekken. als ze zo doorgaan gaat het zeker klanten kostensolmar busreis
al jaren reis ik gemiddeld 2 x per jaar naar Benidorm met de bus.
nog nooit problemen gehad, elke reis is weer een feest.
de eerste 2 weken van oktober geweest en ik verbaas me er steeds weer over hoeveel mensen de bus pakken voor hun vakantie naar Benidorm en hoe soepel alles verloopt in Maarheze.
en natuurlijk gaat er wel eens wat mis maar grote problemen ben ik na al die jaren niet tegengekomen.
wij worden in Hoogeveen opgepikt door Henry een altijd vrolijke chauffeur die er voor zorgt dat je vakantie meteen goed begint.
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Solmar een hele achteruitgang, op alle vlakken...blijkbaar..vorig jaar laatste maal mee gereisd..noooooiiiit meer...