NederlandReview

    Ervaringen Solmar.nl

    Solmar beoordelingen, reviews en oordelen van anderen!

    Wat anderen van Solmar zeggen! Oorspronkelijk was het een aanbieder van busreizen. Nu is het een allround reisbureau geworden welke autovakanties, zonvakanties, stedentrips, last minute vakanties, vliegtickets en natuurlijk nog steeds bus vakanties aanbiedt. Solmar staat voor goedkope vakanties! Het is ook een aanbieder van reizen welke garant staan voor een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Hiermee kunt u dus nooit een verkeerde boeking maken. Het is goed om de verschillende reviews en beoordelingen over Solmar op Nederlandreview te lezen. Hiermee kunt u zichzelf goed voorbereiden om uw volgende vakantie te gaan boeken bij deze aanbieder.

    Over Solmar

    Een hoge kwaliteit en een goede service bieden voor een lage prijs. Dat was het eerste doel van Solmar Tours, toen ze in 1984 opgericht werden. Uiteindelijk heeft deze doelstelling nog steeds de hoogste prioriteit bij Solmar. Inmiddels zijn we 31 jaren verder. Het is belangrijk om de vakanties voor een breed publiek toegankelijk te maken en om ervoor te zorgen dat iedereen volop tevreden is over deze vakantie.
    Solmar Tours biedt reizen aan naar bestemmingen welke u per bus, vliegtuig of op eigen vervoer kunt bereiken. U bent ervan verzekerd dat alles met grote zorg is samengesteld. En ook dat alles met grote zorg uitgevoerd zal worden. Het maakt hierbij niet uit of u op een stedentrip gaat of een lange vliegreis wilt maken naar een warme bestemming. Solmar zal er alles aan doen om u een onvergetelijke vakantie te bezorgen.
    Solmar Tours heeft de laatste drie jaren de prijs gewonnen van Zoover voor beste aanbieder van zonvakanties. Hier zijn ze natuurlijk erg trots op. Er zijn daarnaast nog tal van prijzen en uitstekende beoordelingen voor hun geweest.

    Solmar tours heeft een heus eigen lied! Echt waar?? Ja echt! En beluister deze hier in dit filmpje!

    De diensten van Solmar

    Solmar is actief op het gebied van het aanbieden van verschillende vakanties. Hieronder hebben we een aantal van de verschillende soorten vakanties voor u opgesomd. Het gaat om de volgende soorten vakanties:
    • goedkope vakanties
    • zonvakanties
    • autovakanties
    • stedentrips
    • last minute vakanties
    • vliegticket aanbieders
    • busvakanties

    Klachten over Solmar

    Natuurlijk winnen ze geen prijzen zonder een goede klantenservice te bieden. Het is goed om te zien hoe ook u gemakkelijk contact met Solmar kunt opnemen om uw mening te geven over hun diensten. Het kan zijn dat dit een compliment is, maar natuurlijk kan het ook een klacht zijn. Het is goed om uzelf te laten horen als u ergens zeer tevreden over bent of wanneer u dit juist niet bent.

    Uw mening over Solmar

    Bent u een klant of een klant geweest van Solmar? Dan horen we graag uw mening op Nederlandreview.nl. Op Nederlandreview worden de beoordelingen van vele bedrijven en organisaties verzameld. Door uw mening achter te laten helpt u anderen om een goed beeld te vormen van een bedrijf of organisatie. Bekijk de verschillende reviews van andere bedrijven en vergeet vooral niet om uw mening achter te laten over Solmar of een ander bedrijf op Nederlandreview.nl.

    Blanes, Benidorm boeken met Solmar? Of een auto huren? Is dat betrouwbaar bij Solmar? Lees ervaringen van vakantiegangers bij NederlandReview!

    Solmar.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (30)

    6,6
    63% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6,8

    Service

    6,4

    Prijs

    6,8

    Leveren

    6,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Prima georganiseerd!

    Afgelopen winter voor de eerste keer een busreis geboekt bij Solmar. De organisatie was zeer professioneel, van telefoniste tot bus personeel en aanspreekpunt ter plaatse een dikke pluim. De administratieve afhandeling van de boeking verliep correct.
    Kortom, voor herhaling vatbaar. We hebben inmiddels een busreis naar Blanes (Spanje) geboekt en hebben alle vertrouwen in de organisatie van Solmar.

    Door: A Wijnants25-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Totaal geen service

    Wij hadden in september 'n soort van lastminute geboekt om er even tussenuit te zijn na 'n erg lastige tijd. Naar Indalo park. Het leek allemaal zo mooi door de hoge waardering, maar idd nu komen we er ook achter dat ze daar alleen de goeie beoordelingen opzetten. Mijn eigen reactie en van meerderen die daar toen ook waren, zijn nergens terug te vinden. Wij hadden nl last van bedwantsen, vreselijk! Het heeft voor een hoop ellende gezorgd in en ook nog na onze vakantie. Het ergste is nog, de reactie in het hotel, de reisleiding ter plekke ( die ons wel leken te begrijpen,maar er uiteindelijk ook niks mee gedaan hebben) en achteraf Solmar zelf nog . We werden duidelijk niet geloofd en aan de kant gezet alsof je zoiets ook maar kunt verzinnen. Verschrikkelijk om op deze manier afgescheept te worden, zonder enig begrip! Dus voor ons nooit meer Solmar. HET SOLMAR JE VAKANTIE ZIJN !

    Door: Ans22-01-2019
    Ans22-01-2019

    Ik heb nog steeds last van alle ellende en onbegrip!????

    Bart01-02-2019

    Wij hadden ongedierte voor een 4 sterrenhotel...Solmar is kassa kassa...Mijn advies: boek géén reis bij deze maatschappij. Ga er bovendien absoluut niet vanuit dat eventuele klachten serieus genomen worden. Erg triest van zo'n grote organisatie

    Hans13-03-2019

    Indalo park heeft het hele jaar door duizenden gasten! En je leest zowel op Solmar als op Zoover niets over bedwantsen. En neem van mij aan dat als ze er wel zouden zijn dan is de leiding van een Hotel daar heel allert op!! Als je bedwantsen in je bed hebt zit je van top tot teen onder de beten en daar ga je dan natuurlijk gelijk mee naar de receptie en laat je gelijk je bed zien waarin die beestjes zitten.... ook ga je gelijk Solmar reisleiding ter plaatse inlichten. Uit de beschuldiging hier boven blijkt niet dat daar op wat voor manier dan ook gebruik van gemaakt is....!!! Naderhand iemand beschuldigen is dan ook niet eerlijk!

    Ans18-03-2019

    Wat is dit nou voor reactie? Ik beschuldig zeer zeker niemand achteraf! Je kent het hele verhaal niet, want dat is te lang en te vervelend om hier helemaal uit de doeken te doen. Maar als je dit stukje goed gelezen had, zou je begrepen moeten hebben dat we wel degelijk meteen naar de receptie EN reisleiding zijn gegaan. En ik zat wel degelijk onder de beten. Ik heb hier nog foto's van zelfs. Natuurlijk lees je hier niks over op Solmar,omdat ze daar alleen maar positieve reacties opzetten. Duidelijk toch! We zijn echt heel begripvol geweest, zulke dingen kunnen gebeuren, maar om dan totaal geen begrip te krijgen voor alle ellende die je daardoor meemaakt en niet een keer zelfs maar 'n sorry, zowel van het hotel als van Solmar, dan gaat mijn begrip ook over,hoor! Dus dit is zeer zeker geen beschuldiging achteraf, maar naar mijn gevoel een rechtvaardige reactie!

    Bart03-04-2019

    Ans zoals u kan lezen op elke reactie deze Hans werkt uiteraard voor Solmar...hij gaat zwaar in defensie...bij elke post hier..uw reactie zoals de meesten hier zijn rechtvaardig..ook wij hebben de reisleiding ter plaatse ingelicht er werdt niets mee gedaan..wat hij neerschrijft is klaar en duidelijk een werknemer van Solmar..waar enkel de goede beoordelingen tellen...

    Beste Bart en Ans11-04-2019

    Ik werk totaal niet voor Solmar en krijg er ook niet voor betaald, om op jullie bericht te reageren!! Geloof je me niet dan zou ik gewoon Solmar opbellen... mijn naam zal daar vast wel in de computer staan, maar dan alleen omdat ik al zoveel met volle tevredenheid met Solmar ben mee gegaan...

    Ans29-04-2019

    Ieder heeft zijn eigen ervaringen. Laat dat dan ook zo. Geef asjeblief geen commentaar op iets wat iemand anders ervaart. Dat is pas dom! Ik ga toch ook niet reageren op mensen die WEL tevreden zijn. Daar kan ik niet over oordelen of dat terecht is of niet. Maakt mij ook niks uit of je nu wel of niet voor Solmar werkt of wat je er voor zou krijgen. Dat verandert niks aan MIJN ervaringen. Vind het erg kinderachtig om op deze manier te reageren. Zoek 'n ander tijdverdrijf!

    ingrid stevens04-06-2019

    24-5-2019 vertrokken met de Solmar First Class bus, mijn eerste keer First Class, maar tevens ook de ;laastste keer, de service was beneden alle peil. ook zoals de terug reis op 1-6 2019. Dat een bedrijf niet met verlies wil afsluiten op het einde van het jaar begrijpelijk. Maar als je afhankelijk bent van medicatie tijdens de reis en je moet dan een flesje water kopen om de medicatie te kunnen innemen, gaat toch qua service erg ver. Helaas de terug reis was nog erger dan de heenreis, mijn stoel was stuk en kon niet gerepareerd worden, de W. C. klemde zo erg dat alleen de hostess de deur open kreeg, zat je op het toilet kon aan de binnenkant de deur niet gesloten worden, overdag geen probleem ( maar de nacht was afschuwelijk, zowel de hostess als een chauffeur sliepen tijdens de nacht, niets op tegen, maar dan moet ook alles functioneren waarvoor het bedoelt is. Achter in de bus waar ik zat is niets van slapen terecht gekomen omdat medereizigers constant vroegen of Ik de deur open kreeg, altijd moest ik nee verkopen, niet prettig en ook niet nodig geweest, als de bus voor vertrek goed gecontroleerd zou zijn op eventuele mankementen, 10 euro enkele reis extra betalen geen probleem voor iets wat gewoon moet functioneren. Het zou coulant zijn als de 20 euro terug geboekt worden op mijn rekening, Ik ben dan ook van plan de onhafhankellijke A. N. V. R. in te schakelijken eveneens zal ik ook de vakantieman hier over informeren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    solmar busreis

    al jaren reis ik gemiddeld 2 x per jaar naar Benidorm met de bus.
    nog nooit problemen gehad, elke reis is weer een feest.
    de eerste 2 weken van oktober geweest en ik verbaas me er steeds weer over hoeveel mensen de bus pakken voor hun vakantie naar Benidorm en hoe soepel alles verloopt in Maarheze.
    en natuurlijk gaat er wel eens wat mis maar grote problemen ben ik na al die jaren niet tegengekomen.
    wij worden in Hoogeveen opgepikt door Henry een altijd vrolijke chauffeur die er voor zorgt dat je vakantie meteen goed begint.

    Door: willeke booij-duiverman02-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Vliegen met Solmar naar Espana

    Fijne vakantie gehad in het mooie Salou hotel Delfin! Weer genoten en opgeladen .. we kijken nu al iit naar de volgende vakantie. Waarschijnlijk weer nij Solmar. Dit was onze 2e keer dus het aas goed !

    Door: Fam Perera25-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    vacantie 2018 24 sep.t/m7 okt.

    Bus 2 heen en Bus 22 terug geweldige trio,s kon niet beter, een dikke pluim 10+, Hotel geweldig eten vriendelijk personeel, minpuntje de zeer slechte badkamer en bed door ons te laat melding van gemaakt, maar toch een hele fijne vacantie gehad hartelijk dank hiervoor.
    Met vriendelijke groet Fam.H.Horstik

    Door: Horstik17-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    salou

    wij zijn al jaren goed gezind met solmar op vakantie geweest nooit klachten gehad altijd goede chaffeurs en host en hostes gehad met goede muziek en bingo's en films was altijd leuk maar op de terug reis was dat anders slechte bus mvg corrie slichter. voor mij geen busnr.1 meer. maar verders de vakantie was heel leuk en gezellig

    Door: corrie slichter24-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Zeer slecht

    In september naar Kroatië geweest. Hostess zei gelijk niet bellen of mailen want reageer toch niet. Schandalig. Hotelkamers smerig, eten ronduit slecht en koud. Iedere avond uit eten geweest.personeel zeer onvriendelijk. Klacht bij Solmar neergelegd maar hoor niets van ze. Laat het hier echt niet bij zitten.

    Door: Hanneke22-09-2018
    mem01-10-2018

    Solmar doet echt geen moeite om echt tot een oplossing te komen Schepen ons af met een bon van 50,00 voor een volgende busvakantie.

    Anneke25-10-2018

    Mijn vrindin heeft mieren op haar hotelkamer gehad in bed..overal in de kamer..er werdt niets gedaan ermee...ook zij heeft klacht neergelegd...voor niets..de enige oplossing is niet meer met Solmar te reizen..ondermaatse bussen en hotels..

    Hans25-10-2018

    In een bus moeten gaan zitten die net uit Bendidorm terug kwam. Was niet schoongemaakt en iedereen de gehele reis misselijk van de urine geur uit de wc! wc stops stressen, en file, het was geen ontspannende reis, terugkomst was zeer hectisch en een race precies, totaal geen ontspanning. Deze vieze dubbeldek bus waar vele dingen ontbraken, Chauffeur heeft tijdens de gehele reis , misschien 10 woorden gesproken. Onduidelijke informatie verschaffing of zelfs geen dus. Ons uit laten stappen waar het levensgevaarlijk was. Zo waren er nog meer zaken niet op orde helaas, neen ieder jaar slechter en slechter geen Solmar meer voor ons...zeer teleurstellend...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Absoluut een aanrader!!!

    De negatieve reviews hieronder kan ik gelukkig niet plaatsen. Wat mij betreft een en al lof over Solmar! Zondag zijn wij thuisgekomen van 14 dagen Spanje. De busreis was goed verzorgd. Er was catering aanwezig en de beenrumte in de first clas bus was goed. 's Ochtends komt de hostess een kopje koffie rond brengen en daarna een stop om even te rekken en strekken../. Ter plaatse goede info gehad van de reisleiding en ook de terugreis verliep zoals we hadden verwacht. Volgend jaar zien jullie ons weer!!

    Door: Marie-louise den Otter14-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    busreis Montemar Benidorm Spanje

    Mijn vrouw en ik reizen al ruim 30 jaar met Solmar Tours busreizen.
    De laatste 26 jaar naar hotel Montemar Benidorm Spanje. Het feit dat wij dit al zo lang doen, zegt genoeg. Altijd tot volle tevredenheid. Het is altijd weer een "thuiskomen". Natuurlijk zijn er wel eens nadelen geweest, maar deze wogen niet op tegen de voordelen. Alle afspraken zijn altijd nagekomen. Onze wensen werden altijd vervuld.
    Wij raden Solmar aan hun kwaliteit) en kwantiteit te handhaven en waar nog mogelijk, te verbeteren.

    Door: Bernardus H. de Bruin13-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Overboeking

    Al 3 jaar bezig om een boeking voor elkaar te krijgen voor Benidorm in de winter. 3 jaar geleden overboekt. Moesten naar Gemelos 4. Vorig jaar geboekt in April. In Augustus te horen dat wij niet terecht kunnen in gemelos 2 of gemelos 20. Familie Boekt in okt. Kunnen voor 2 weken wel terecht in gemelos 20.
    Proberen het dit jaar weer iIn Januari. In Benidorm. Bij Tygo.lianne en Samira zijn ook op het kantoor. Komt goed zegt men. 2 weken geleden gebeld. Een meneer aan de lijn . U krijgt volgende week schriftelijk bericht. Wordt van morgen gebeld. Wij hebben een slechte mededeling.Gemelos 2 en 20 zitten vol. een jaar geleden geboekt en toch vol. hoe kan het??? Zeer teleurgesteld. In Solmar. Met van ham nog Nooit probleem gehad.

    Door: Wim poelen11-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5

    bij meer dan 40 graden in de bus geen airco

    we zijn 4 augustus s avond rond 7 uur in bus 18 gestapt het was toen nog een temperatuur ruim boven de 40 graden in de bus was het nog heter dan 40 graden maar de airco bleek het niet te doen daar hebben we zo ongeveer 5 uur in een sauna gezeten daar kwam nog bij dat de wc binnen een uur zo stonk wegens de warmte dat het niet meer uit te houden was zelf ben ik hartpatient en had daar vreselijk last van daarom dien ik hier voor 3 personen een klacht in tegen solmar of staf cars dat ik 5 uur in een zeer benauwde positie heb verkeert grt W van Vught Anny van Vught en Marcel van Vught graag reactie terug.

    Door: WIM07-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Solmar is enkel uit op geld

    Wij zijn nu voor het 6e jaar met Solmar gegaan en eerlijk gezegd snap ik sommige commentaren hier wel. Echter zaten wij zowel heen als terug in een bus met goed personeel en ook qua stops was het prima (gemiddeld om de 3 uur) De stops bij de tankstations waren meestal 15 a 20 min en prima te doen. Maar waar het mij omgaat is dat Solmar zelf maar bepaalt wat wel en wat niet word terug betaald als iets niet goed is. Alles om maar geld te verdienen. Ik zou mijn auto parkeren bij Solmar, maar op de dag van vertrek kreeg ik pech. Ik solmar gebeld dat ik geen gebruik kon maken van de parkeerplaats ivm pech en dat ik graag mijn 42 euro (voor 14 dgn) terug wilde. Maar nee dat kon niet, want zij konden nu deze parkeerplaats niet meer verkopen. En annuleren op de dag van vertrek dat kon niet. Ik heb nog aangekaart dat dit voor mij overmacht was, maar geen klantvriendelijkheid bij Solmar, eant stel dat ze 42 euro minderr verdienen. De parkeerplaats bij solmar was bij vertrek totaal niet vol en niemand kon mij garanderen dat mijn betaalde plek ook leeg bleef. Dan verwijzen ze naar de algemene voorwaarden, artikel 10. Daar staat echter in dat je 100 % van je REISSOM kwijt bent bij annulering binnen 7 dgn tot de dag van vertrek, echter op het factuur staat dat het parkeren niet onder de reissom valt. Als je solmar daar mee confronteert, dan weigeren ze nog het terug te betalen. Als je zo met je klanten omgaat en alles voor de poen wilt doen, dan ben je bij af. En ze worden ook met het jaar duurder. 5 jaar terug scheelde het nog honderen euro's soms wel 1000 euro tegenover het vloegen. Nu zaten er mensen bij ons in het hotel, die een dag minder bleven, maar zelfs 200 euro goedkoper uit waren met vliegen dan wij met de bus. Dus volgend jaar word het voor ons weer vliegen, ook al betaal ik misschien 2 a 300 euro meer.

    Door: Ronald07-08-2018
    Mem01-10-2018

    Ze verschuilen zich overal achter. Vreselijk Voor een groot bedrijf is 42,00 een lachertje. Maar nee alles voor het geld! Wordt hier weer bevestigd Klachten lossen ze niet op of op manier waar je als klant niks mee kunt Geen tegoedbonnen maar graag klinkende munt Wij betalen ook met geld Solmar

    Karen25-10-2018

    Klachten lossen ze niet op..want ook wij zijn op de achterbank geraakt, terwijl we first class hebben betaald..en dan te horen in de bus..dat er een aantal reizigers Royal Class hadden betaald..en ook nog een mooie zitplaats hadden..is dit niet correct geweest..en zoals ik hieronder las..als een kudde vee vervoeren zij..de reizigers..dit klopt..als de bussen maar vol zitten..ongeacht..wat er betaald is geweest..royal class of first class..

    Bart25-10-2018

    Het hotel zeer teleurstellend, Ik heb mijn geld teruggeëist omdat de reis totaal niet is verlopen zoals ik mij deze had voorgesteld. Het enige wat ik terug heb gekregen, zijn de kosten van mijn gereserveerde stoel. Vorig jaar, sindsdien geen Solmar voor ons, Mijn advies: boek géén reis bij deze maatschappij. Ga er bovendien absoluut niet vanuit dat eventuele klachten serieus genomen worden. Erg triest van zo'n grote organisatie..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    hoe vaker hoe slechter de busreis.

    22-6-2018 vertrokken uit Maastricht met de bus.
    De heenreis naar Spanje was zeer goed te noemen en gezellig dank zij de chauffeurs en hostess.
    de terugreis viel zo tegen daar zijn geen woorden voor, de chauffeur hete Dick, en volgens mij , wou hij zo snel mogelijk thuis zijn.
    De service was ronduit slecht, als film werd de Gooise vrouwen opgezet, zonder ondertiteling totaal niets waard, zeker voor mensen die hard horend of doof zijn.
    De bus was veel te vroeg op de terug reis en veel mensen kwamen daar door te laat bij het hotel op de afgesproken tijd, totaal geen excuses van de chauffeur of wat dan ook, alleen maar een hoop gegrom, gezellig als je zo je vakantie afsluit, zeker als de heenreis zo positief is en de terugreis beneden alle maat.

    Door: I L M G Stevens01-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    vee"vervoer bedrijf Solmar

    Alles klopt wat ik hieronder lees..op hun site laten ze enkel goede beoordelingen toe..ook ik ben erin gevallen..First class betaald..en op de achterbank geplaatst..geen voetensteun niks..hygiene dikke nul..wc stops stressen..om de 4 uren en meer...airco zeer hoog..geen Solmar voor ons meer..ga niet af op de goede beoordelingen..zij plaatsen dit ook nog zelfs..wat niet klopt in de realiteit..

    Door: Joop29-07-2018
    Mem01-10-2018

    Klopt ook op hun Facebook worden alleen positieve dingen geplaatst Heb je een negatief bericht dan plaatsen ze het niet Tja dan lijkt alles positief

    Van heerden05-02-2019

    Wij gaan al 10 jaar twee keer perjaar met solmar op vakantie en ik moet zeggen elke keer is het weer perfect voor mij niets anders dan een grote pluim voor solmar de mensen die verkeerde dingen zeggen over solmar zijn zeur pieten die niets gewend zijn

    Ans08-02-2019

    Ik denk dat mensen die al jaren met solmar mee gaan, niks gewend zijn! Zij weten niet hoe het hoort te zijn. En wat service betekent, wanneer dat nodig is. Triest hoor!

    A. J Helleman06-03-2019

    Gaan al ruim 20 jaar met solmar en twee keer per jaar naar Kroatië en Spanje niets dan lof voor solmar nog nooit een slecht hotel of eten gehad ik ben er één als iets niet goed is ga ik nooit meer mee en alles perfect geregeld zal Geen ander bedrijf willen

    Hans13-03-2019

    Wij zijn inmiddels 8 keer met Solmar bus naar Spanje geweest. En alle reizen totaal geen klachten of problemen tegen gekomen. Het is denk ik ook een kwestie van een beetje passen en meten... oftewel aanpassen. We hebben ook 2x achter in de bus gezeten en kregen gewoon een soort houten kruk om de voetjes op te leggen, dit na de eerste stop van de bus toen ik het aan de chauffeur vroeg. Hij maakte excuus dat hij dit vergeten was om het mij te geven. Daar kan je dan gepikeerd op reageren, maar je moet niet op alle slakken zout leggen! Wij zijn nog steeds tevreden en trots op de chauffeurs van Solmar, veiligheid staat voorop en als je aardig tegen ze bent krijg je dat ook weer terug! Wie goed doet, wie goed ontmoet noemen ze dat geloof ik. Ik denk dat een slechte ervaring op vakantie vaker de schuld is van mede vakantiegangers dan dat het aan de reisorganisatie, de buschauffeur, of Hotel personeel te danken is...

    Joop03-04-2019

    Hans u bent een werknemer van Solmar...dit is duidelijk..als men betaald voor een First Class bus moet deze in orde zijn..met alles...wij hebben geen voetensteun gekregen...steward zei mailtje sturen met uw beklag...veiligheid staat voorop? er werdt roekeloos gereden..met weinig stops...een goede vakantie begint als men de bus opstapt..en alles in orde is...wie een goede service verleent, krijgt men ook tevreden klanten, heeft niets met goed doet goed doet goed ontmoet...als de reisorganisatie een degelijke kwaliteits service verleende las men deze nare ervaringen niet van de klanten, dit is de realiteit.

    Thea Van de voort10-06-2019

    Nu ik wil bij deze Ad en Josephine namens mijn zus en ik zelf nogmaals bedanken voor de prachtige goed verzorgde vakantie , 24 mei 2019 naar Toscane(Italië) ! Alles naar wens,een gezellig en lief echtpaar die er wat van maken! Leuke verrassingen tijdens de reis,ja in een woord geweldig zodat wij verzorgd zijn! Echt een aanrader om een excursie reis te maken bij Solma ,goed verzorgd lekker gegeten goede hotels !Ook vorig jaar een prachtige reis gehad naar de bloemenrivera,ook fantastisch verzorgd door Ad&Josephine ! Groetjes Thea &Annemiek.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    goedkoop = duurkoop.

    Alleen werken om het geld binnen te harken, als er betaald is zit je opgescheept met duizenden problemen, na meerdere malen gebeld ..nog geen voucher in de brievenbus..dan via mail..nog moeten wachten..wc stops zijn rampzalig...vuil vies..men krijgt de tijd niet om de benen te strekken..na het lange aanschuiven..bij de wc stops..terug de bus in..aangekomen in het hotel..eten zeer slecht..gemeld aan de reisleiding ter plaatse..volgens hun alles oke..terwijl er mensen ziek werden...ondermaatse service Solmar..hier zullen we niet meer mee reizen...

    Door: Jef29-07-2018
    Mem01-10-2018

    De reisleiding ter plekke zegt in nl een klacht indienen Doe je dat dan schepen ze je af Vreselijk

    Mem01-10-2018

    De reisleiding ter plekke zegt in nl een klacht indienen Doe je dat dan schepen ze je af Vreselijk

    Jef25-10-2018

    Door hun publiciteit trekken ze veel mensen aan..lijkt mooi en wel allemaal..de realiteit is dat dit niet het geval is...men trekt enkel 1 soort publiek aan..en deze vinden Solmar top...bah bah..

    Ans08-02-2019

    Klopt, en als je thuis een klacht indient, word je afgescheept met 'n nietszeggend antwoord: " wij waren er ter plekke niet bij, dus kunnen daar geen oordeel over geven" . Dus solmar is alleen maar tussenpersoon om reizen te verkopen! De woorden service en begrip komen niet voor in hun beperkte woordenschat.

    Hans13-03-2019

    Met verbazing lees ik hier boven de reacties van, ik noem ze maar moppersmurfen! Wat kan Solmar er in hemelsnaam aan doen dat je bij een Frans benzinestation een vieze en drukke WC tegen komt!!! Echt van den gekke dat mensen Solmar daar de schuld van geven! Waar een chauffeur ook stopt onderweg, hij weet natuurlijk nooit of het daar druk is, of dat de WC schoon is! Het hem kwalijk nemen en nog erger de schuld bij Solmar neerleggen is natuurlijk hersenloos!

    Jef03-04-2019

    Hans het zijn geen moppersmurfen, Solmar moet eerst zich beter organiseren met de wc stops, als alle bussen tegelijkertijd, stoppen aan dezelfde wc stops, is toch logisch dat het zeer druk is, men kan dit voorkomen door structureel een planning op te maken, en dit begint van het management, men neemt de reisorganisatie kwalijk, ookal bent u een werknemer van Solmar of chauffeur uit uw reaktie's te lezen, deze ervaringen zijn terecht en grondig, dit is geen fictie, als zelfs de stewards klagen dat Solmar niets doet met de klachten dan weet men hoe laat het is, niet meer ermee reizen, dit is voor ons duidelijk, er reist op lange duur maar 1 soort volk hiermee...en dit zegt genoeg! service Solmar dikke nul!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    De eerste keer en absoluut weer!

    Vakantie peniscola juli 2018! De busreis er naartoe goed geregeld. Goede bediening, om de zoveel tijd een stop, en zelfs entertainment savonds in de bus! Papaluna hotel is top! Ruim assortiment eten en de service is goed. Evert is de perfecte reisleider in peniscola! Terugreis naar NL was er een ongeluk gebeurd waardoor de snelweg afgesloten werd. De chauffeurs wisten een binnenweg dus niet in de file gestaan en zelfs nog prima op tijd terug in Maarheeze. Wij gaan een volgende keer zeker weer mee! Jeff en Nicolle

    Door: Nicolle26-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ieder jaar slechter

    3x op rij met solmar. Deze keer compleet waardeloos. Heb diverse keren om de rekening moeten vragen om te betalen. 4 dagen voor vertrek nog geen tickets in huis. Die kreeg ik uiteindelijk per mail. Moest zelf maar alles printen terwijl ze normaal opsturen.

    In de bus mochten de stoelen niet paar cm naar achter tijdens de reis. Dit mocht alleen paar uur snachts.

    Essentie stoelen geboekt en bevestigd. Dan ga je ervanuit dat je ze krijgt. Op de terugweg bij instappen te horen dat ze vervallen waren en we ons geld ervan terug krijgen.... nou we zijn meer dan 2 weken thuis en nog geen cent gezien van solmar.

    Vind het ronduit waardeloos.
    En steeds dat gehaast onderweg met 15 min stop waar 4 bussen van solmar staan. En dan ineens oh we mogen niet voor 14.00 uur binnen komen...we gaan maar effe een langere pauze inlassen. Dit is bekend. Iedere reis hetzelfde. Geef ons dan wat meer tijd bij andere stops zodat dames ook op hun gemak naar de wc kunnen.

    Door: Jessica24-07-2018
    Wilfried29-07-2018

    Klopt wij ook..waardeloze reis..vuile bussen..in de rij staan bij de toiletten..en om de 4.30uur pas een wc stop..wc in de bus overgelopen..alle jaren dezelfde liedje...airco zeer hoog..

    Sonia29-07-2018

    ...Op hun site lees je enkel de goede beoordelingen..zo worden de mensen misleid...

    Solmar30-07-2018

    Beste Jessica, helaas kunnen wij uit bovenstaande niet achterhalen wat uw gegevens zijn. Graag willen wij nagaan wat er fout is gegaan op uw terugreis wat betreft de essentie plaatsen. Zou u uw gegevens willen sturen naar info@solmar.nl? Wij berichten u dan zo spoedig mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Solmar

    corrie slichter24-09-2018

    wij gaan ook al jaren met solmar altijd alles goed hoor, maar op de terugweg bus nr 1 bij de een ging de rugleuning niet naar beneden bij mij was het voetenplankje kapot daar moet je wel extra voor betalen beneden was het hartstikke koud en boven gingen ze lopen van de hitte. de 2 chaffeurs hebben de hele reis de mond niet opengedaan ik heb me eigen zitten te verbijten en dat vind ik van me eigen nog mooi gezegd maar voor mij geen busnr. 1 meer de reis er naar toe was prima naar Salou maar de terug reis een domper volle w.c bus was niet schoon maar vies, sorry solmar maar dat zijn 2 minpuntjes voor jullie mvg corrie slichter en o ja een onervaren chaffeur er ook nog eens bij

    Mem01-10-2018

    Jessica...heb je inmiddels geld terug gekregen van Solmar?

    Marloes25-10-2018

    Mem...het geld terug krijgen is een lachertje..een tegoedbon..terwijl men een domper heeft gehad over de reis..verwacht aub niet teveel ervan..gewoonweg niet meer reizen met deze maatschappij...service en kwaliteit dikke nul...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    zeer tevreden over de busreis.

    voor de 18e maal met de bus naar Salou geweest. First class wel te verstaan. Is prima geweest.
    Goede chauffeurs, prima host/hostess gehad.
    Voor ons nog steeds de fijnste manier van reizen.
    Doen we zeker nog eens.

    Door: alex hendrickx22-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Laatste maal met Solmar

    Opstapplaats Maarheeze ..toiletten zeer smerig..plassen urine op de grond bij de mannen....eenmaal in de bus ook smerig...middenleuning en voetsteun stuk..voor een first class bus...wc stops om de 4 uur..er werdt niks gemeld..stopten zeer kort..file voor naar de toiletten..roekeloos rijgedrag chauffeurs...deze reis was ene stress heen en terugweg..terugweg mensen moeten oppikken bij verschillende hotels...2 uren verloren..toppunt zij hadden betaald voor een royal class bus..zaten bij ons in de First Class..top Solmar..als een kudde dieren de bussen vullen...wij zijn klaar met Solmar..

    Door: harrie14-07-2018
    Solmar16-07-2018

    Beste Harrie, Wij betreuren het dat uw busreis niet naar wens is verlopen. De opmerkingen die u aangeeft willen wij graag voor u nagaan. Zou u uw factuurnummer willen doorsturen naar info@solmar.nl? U krijgt dan zo spoedig mogelijk een antwoord van ons terug. Met vriendelijke groet, Team Solmar

    Sonia16-07-2018

    op hun site lees je enkel de goede beoordelingen...zo worden de mensen misleid..dank je voor je info...

    Hans13-03-2019

    Ik heb inmiddels alle reacties hier met verwondering gelezen, en herken er gelukkig geen een van uit ervaring... Maar aan de andere kant... als je alle klagers in een bus zou moeten zetten, dan heb je waarschijnlijk nog geen 2 bussen vol...! En als je dan nagaat hoeveel bussen er elke week het hele jaar door van Solmar rijden dan denk ik maar: je hebt klagers en je hebt dragers... Op alle slakken zout leggen en altijd maar ongefundeerd snel klagen heeft totaal geen meerwaarde! Ik en vele tienduizenden reizigers die met Solmar op vakantie zijn geweest zij zeer tevreden over de prijs/ kwaliteit die deze reisorganisatie aanbied. En dat je daarom goede beoordelingen over Solmar leest is geen misleiding maar een meegemaakte beoordeling!!

    harrie03-04-2019

    Hans ik lees met verwondering je reaktie! ik heb enkel mijn ervaring medegedeeld, ben ik hiermee een klager? neen! ja er rijden veel bussen ernaar toe, met 1 soort publiek! men betaald voor service wat hier niet aan voldaan is, Solmar is al opgeslaan met zijn prijzen, ik en mijn vrindin hebben betaald voor een First class bus, en men verwacht een propere bus, wat niet was, met alle defecten, mijn beoordeling op Solmar website is niet geplaatst waarom? omdat enkel de goede beoordelingen tellen dit is een feit! ik accepteer niet dat mensen die een royal clas bus betaald hebben ook nog in onze bus te komen zitten, met een betere zitplaats dan ons, is dit eerlijk ??? neen niet fair! men betaald voor een betere service waar Solmar niet aan voldoet, ben ik hiermee een klager??? zoals ik hier las, kassa kassa..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Achteruitgang, kassa kassa, als vee gebracht naar de bestemming!

    Wij reizen al 7 jaar met Solmar, en ja iedere keer slechter, bussen vuil, gordijnen smerig, kruimels op de zetels en in het middenvak van vorige reizigers bah! zeer koude airco! er werdt meerdere malen gevraagd om dit lager te zetten, stops voor wc's , heel druk, voetensteun stuk, men moet zich haasten want de bus stopt 10 minuten en dit om de 4.30uur, klanten die betaald hadden voor Royal Class zaten bij ons in de bus First Class, dit enkel om de bus te vullen klanten die de toeslag betaald hadden, eindigden helemaal achterin op de achterbank, toen ze protesteerden werdt er gewoonweg, reageert van, mail te sturen naar Solmar, waar iedereen van weet, er wordt hier niets aan gedaan dus elke jaar hetzelfde liedje...wij hebben besloten om niet meer met Solmar te reizen, men wordt als vee gebracht naar de bestemming!! de stops om de 4uur a 4.30uur en het aanschuiven en meerdere dingen zoals de hygiene in de bus was de druppel!

    Door: Tom14-07-2018
    Solmar16-07-2018

    Beste Tom, wij betreuren het te vernemen dat uw laatste busreis niet naar wens is verlopen. Graag willen wij dit voor u uitzoeken. Zou u uw factuurnummer willen doorsturen naar info@solmar.nl? U gaat dan zo spoedig mogelijk een reactie van ons terug ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Solmar

    Sonia16-07-2018

    Bedankt voor deze info...al de rest is misleidend..op hun laten ze deze beoordelingen niet toe..wat zeer misleidend is..mvg

    Mem01-10-2018

    Tom,is er een oplossing gekomen van Solmar??

    Joost06-10-2018

    Mem, ben jij niet gewoon aan het zoeken en opstoken hier? Bij elke reactie moet je een opmerking maken. Ik denk dat het probleem meer bij je eigen ligt. Zoek een hobby of leven. Succes ermee

    Tom25-10-2018

    Beste Mem...ik heb geen contact meer opgenomen met Solmar ...voor wat..wij hebben besloten om er niet mee te reizen meer...op de bus hoorde ik van andere reizigers dat alle jaren hetzelfde liedje is...Joost ik denk dat u zelf bij Solmar werkt..iedereen is vrij om hun mening te uiten..en Solmar is rond uit slecht...wie zegt dat het goed is zijn de marginale gattenlikkers die ermee reizen...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    goede busreis

    zeer goed

    Door: jo manders07-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Geen begeleiding bij onze vliegreis

    De vliegreis geboekt onder fakt.nr. 22135.

    Volgens bijlage door u gestuurd werd transfer geregeld door GLOBAL Transfer. Bij aankomst zouden wij DIRECT ontvangen worden door de chauffeur, herkenbaar aan een bordje met het Solmar Tours Logo en het logo van het bedrijf ; Global Transfer. NOU NIET DUS….. Waar anderen reizigers van een ander operator ontvangen werden door een duidelijk bord vonden wij na 10 minuten zoeken een mijnheer met een laptop voor zijn borst met daarop 5 namen!!!!! Wij waren het 2e paar dat hem vond en het 5e en laatste paar was zeker 15 minuten aan het zoeken geweest.
    In busje geen enkele informatie of een welkom papier { zal wel te duur zijn} van SOLMAR of uitnodiging tot een bijeenkomst , zoals gebruikelijk in de bus was.
    3 weken in Salou Villa Romana geen enkele reactie van het Solmar personeel. Bij één komst dus ook niet gehad, was altijd bij Heineken Hoek.
    Dag voor vertrek beneden gekeken met ophaal tijd voor transfer naar Barcelona. Lijst met 1 familie stond er op vertrek 06.15 uur. Onze vlucht stond op 14.25 gepland dus……..hoe laat zouden wij worden opgehaald….wij stonden er NIET op. In de hal van het hotel een juffrouw met een Solmar boek onder der arm en……dit was een medewerkster van Solmar. “Als u er niet op staat is uw terug reis denkelijk geannuleerd ”!!!!! Nou zij was wel bereid even te bellen, met als resultaat ….. “ ik hoor net dat u wordt opgehaald door GLOBAL TRANSFER om 11.40 , Ja omdat u met Global reist staat het niet op de lijst”!!!!!!! Mijn simpele vraag is dan “ik reis met solmar hoe moet ik één dag voor vertrek weten dat ik zelf maar moet uitzoeken hoe ik in Barcelona kom met mijn vrouw”. Na wat gesorry en diens meer deze vertegenwoordigster van ons reisoperator hartelijk bedankt voor de prima service!!!!. De dag van vertrek om 11.30 bij de deur van het hotel uitkijkend naar het GLOBAL busje. 11.50 geen Global bus , komt mijnheer op ons aflopen en vraagt in gebrekkig engels of wij naar airport moeten . Op onze bevestiging pakt hij een lijst met daarop onze naam{ twee personen}
    En wijst dat de PUJOL bus staat tussen ons hotel en een verderop gelegen hotel. “No no global, you go PUJOL”.

    EEN WAARDELOZE BEHANDELING DEZE EERSTE VLIEGREIS met SOLMAR dit met andere operators nooit meegemaakt.

    20 Jaren met de bus gegaan: met Solmar, prima geregeld, maar de behandeling van een klant op vliegreis NIET voor herhaling vatbaar….m.a.w. W A A R D E L O O S .

    Door: Fred01-07-2018
    Jolande29-07-2018

    Klopt waardeloos ook de laatste busreis in juli...een grote achteruitgang zoals ik las op alle gebieden...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    ervaring reis naar Maritim- Calella (8-18 juni 2018)

    Voor het eerst in een First Class bus op reis geweest . Dat scheelt wel want geen rugpijn en "zadel"-pijn meer zoals vroeger.
    Het Maritim hotel is een goede keus want dichtbij zee en een fraai uitzicht naar zee. Onze kamer was lekker ruim en voorzien van een koelkastje. Het eten was minder, met name de groentes waren niet best. Aan het het zwembad is het goed toeven met lekkere bedden en een bar met oa. snacks en pasta's en pizza's. De plaals Calella heeft veel te bieden zoalsl pleintjes met terassen en lange winkelstraten. Tenslotte zijn de stranden zeer aan te bevelen. Ze zijn breed en comfortabel met strandtenten en veel bedden en parasols. Zou zo weer gaan!!

    Door: Sikko Huizinga19-06-2018
    Wim Huisman21-06-2018

    Na tig reizen met Solmar naar diverse hotels o.a prince park (Benidorm) Olimar (Cambrils) dit jaar gekozen voor hotel Maritim Salou, maar helaas de eerste avond valt mijn vrouw van de trap, schouder en enkel gebroken. Kortom voor eerste hulp naar Reus en terug naar hotel waarna de hulpverlening van de meisjes van Solmar in werking trad, helaas pas na 4 dagen ruimte in vliegtuig , waarna rolstoelservice en verdere hulp geweldig was, kortom alle lof voor Solmar. Heenreis 11-6-2018 terugreis met transavia 17-6-2018 helaas iet eerder plek

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Waardeloos

    Al jaren reis ik met solmar verzekeringen alles lopen via solmar de reis en het buspersoneel prima niks te klagen.
    Nu echter heb ik altijd een annuleringsverzekering via solmar al de jaren gelukkig nooit nodig gehad nu hebben wij door een overlijden in de familie helaas maar 4 dagen kunnen genieten van de vakantie.
    Het is belachelijk hoe solmar dan verdient over de rug van de getroffen reiziger net alsof wij er om gevraagd hebben onze vakantie af te moeten breken.
    Het is heel ernstig dat ondanks de verzekering er bij jullie totaal geen medewerking bestaat. En jullie al het geld lekker in jullie zak stoppen !
    Voorals nog was dit de laatste vakantie bij jullie
    Ik hoop nooit meer mee te maken dat me vakantie onderbroken moet worden voor een overlijden en zeker niet met jullie

    Door: Jessica 14-06-2018
    Sonia16-07-2018

    blij dat ik dit heb kunnen lezen..nu ga ik zeker niet boeken..meer...mvg

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Tip

    Tip als U met een first class bus wil reizen . Er zijn verschillende typen bussen voor de first class. Er zijn bussen met fijne stoelen die een wat dikkere zitting hebben met een brede armleuning. Maar er zijn ook first class bussen met harde leren zitting en een laag flut armsteuntje. Als u het eerste wil kunt u dit benoemen bij de boeking. Ik wist dit niet dus heb niet lekker gezeten tijdens de reis. Ik ben lang en niet erg slank.
    Verder prima chauffeurs,hostess en service tijdens de reis.

    Door: annet erwine07-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Waardeloos

    16-02-2018 met "First Class" bus naar Benidorm. 45 minuten in wind en kou staan te wachten in Maastricht. Vlgs. chauffeurs van andere bussen was de bus later want die moest naar de garage ivm kapotte verwarming. Koud de bus in en die leek wel een koelkast. Alleen ijskoude lucht via de ventilatie naar binnen. Bij eerste stop chauffeur aangesproken. Schouders ophalen. Hij staat op 30. Later hostess gevraagd er iets aan te doen. Hij kan zo "ploep" weer aanspringen was reactie. Eind van de middag de andere chauffeur gevraagd naar dekentje of zo. Hij zou er naar kijken. Niets meer gehoord. Bij de zeer korte stops gauw naar wc om handen in water en drogers een beetje te warmen. Om 21.00 's avonds zelf bij wegrestaurant deken gekocht om de nacht in te kunnen. Had het liefs terug gegaan!! In Benidorm arts moeten consulteren omdat klachten die door de kou onderweg opgetreden waren verergerden.
    Solmar ontkent alles. Chauffeurs zeggen dat het pas om 9 uur 's avonds koud geworden is. Overmacht dus. Voor ons "ongemak" hebben ze uit coulance 17.50 euro overgemaakt via cheque, bij hun te besteden. Hun laatste bericht; ze hebben positieve reacties op het geven van hun cheque mogen ontvangen...dús....de meeste passagiers zijn tevreden met hun compensatie.
    Het ergste is dat ze dezelfde bus weer hebben gebruikt om mensen terug te vervoeren en...hoe kan het... volgens hen was het bij vertrek uit Spanje oké maar helaas werd het NA ENKELE UREN WEER TE KOUD.
    Zelfs als het overmacht was geweest dan kun je nog zorgen voor een volle bus ouderen. Hoe komen die deze reis door in deze situatie. Wat zouden we voor ze kunnen doen?? Niets van dit alles
    NOOIT MEER MET SOLMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Door: van Hooren05-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    reis italie

    Met Sol Mar Tours naar de Bloemenrivieara in october van 29-08 t/m 09--09-2017'

    Een geweldige reis met een kleine groep van 30 personen met Ad als een zeer goede rustige en gezellige chauffeur
    en met Mauwrits als reisleider tevens zorgde hij voor de catering tijdens deze reis.
    Hij wist veel te vertellen over de bezienswaardigheden tevens was hij zeer behulpzaam waar dit nodig was hiervoor bedankt.
    De excursies waren geweldig en door Ad geregeld.
    Deze reis was voor ons een zeer mooi met veel bezienswaardigheden
    Ad en Mauw-Rits bedankt.
    Fam. Jeanne en Ad Claassens roosendaal.
    Hopelijk tot de volgende reis.

    Door: ad claassens12-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Met de bus naar Lloret de Mar (Spanje)

    Wij zijn met Solmar Tours met de bus naar Lloret de Mar in Spanje geweest, inclusief Hotel en alles geregeld.
    Het is een lange zit in de bus, maar we hadden goede chauffeurs en de sfeer in de bus was gezellig. Ook hebben we best veel geslapen en dan gaat de tijd een stuk sneller.
    Het is een stuk goedkoper dan vliegen en het is ook wel een ervaring op zich.
    Het hotel was goed en we zaten dichtbij het strand en het uitgaan.

    Ik zou het nog een keer doen omdat het goedkoop was en een hele leuke vakantie.

    Door: Hannes22-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    TOPPIE VAKANTIE

    Fantastische vakantie
    Goede deal
    Eten daar kon iets beter maar verder echt TOPPIE ALLEMAAL!

    Door: Casper22-08-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Deal naar Spanje

    Hotel Top Royal Sun geboekt in Malgrat de Mar, dat is aan de noordkust van Spanje.

    All Inclusive, 10 dagen lang voor net geen vierhonderd euro.

    Goed dealtje toch? De korting was maar een paar tientjes, maar het was überhaupt al niet duur.

    En dat het dan niet een vijfsterrentophotel is vind ik niet erg!!

    Door: Dianna21-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Solmar.nl

    Uw beoordeling