SnowWorld

2.4

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

11.1%

Zou hier weer kopen

SnowWorld

Ben je op zoek naar een bedrijf met indoorskibanen in Nederland. Dan zou SnowWorld voor jou weleens de uitkomst kunnen zijn. Lees de mening van mensen over SnowWorld. Onafhankelijke reviews lees je bij NederlandReview.  


Wat is SnowWorld?


SnowWorld is een bedrijf met indoorskibanen in Nederland. SnowWorld heeft in totaal zes SnowWorld vestigingen in Nederland. Dit zijn SnowWorld Landgraaf, SnowWorld Zoetermeer, SnowWorld Amsterdam, SnowWorld Rucphen, SnowWorld Terneuzen en Alpenpark Neuss skibaan. Daarnaast beschikt het bedrijf ook nog over IceKart Rucphen en Indoor Skydive Roosendaal.


Je kunt een skipas en online tickets online bestellen. Tickets zijn een jaar geldig. Je kunt bij SnowWorld ook ski- en snowboardlessen volgen. Er wordt per jaar bijna 150.000 uur lesgegeven. Deze lessen worden gegeven door meer dan 300 gediplomeerde instructeurs. SnowWorld stelt dat klanten bij SnowWorld altijd perfect kunnen skiën of snowboarden en dat er een perfecte sneeuwconditie is.


SnowWorld vestigingen


SnowWorld Landgraaf heeft het grootste indoor ski dorp van Europa. Er zijn in totaal 5 pistes, 4 restaurants, 1 hotel en 1 klimpark. Bij SnowWorld Zoetermeer zijn er 4 pistes waar klanten gebruik van kunnen maken. Daarnaast is hier een steile indoorpiste, speeltuin en zijn er 4 restaurants.


De skihal in Amsterdam heeft de beschikking over 2 pistes, 2 restaurants en Après-ski mogelijkheden. Wil je Skiën of snowboarden bij SnowWorld Rucphen? Dan kan dit vanaf 3 sneeuwpistes. Er is tevens een permanente kinderhelling en er zijn 8 skiliften.


SnowWorld Rucphen is volgens het bedrijf een unieke beleving op sneeuw. Bij SnowWorld Terneuzen kun je gebruik maken van 2 pistes, 4 liften en een funpark. Er is ook een restaurant waar gegeten kan worden. Alpenpark Neuss is gelegen in Duitsland en heeft 2 pistes, hotel en 5 restaurants en een klimpark.


Bij ‘Indoor Skydiven’ in Roosendaal kun je zoals de naam al doet vermoeden skydiven. Je kunt daar de 'vrije val' ervaring opdoen. Als je meer details te weten wil komen over de zojuist beschreven SnowWorld vestigingen adviseren we je om een kijkje te nemen op de website van SnowWorld.


Klachtenprocedure


Klanten die niet tevreden zijn over SnowWorld kunnen gebruik maken van de klachtenprocedure. SnowWorld stelt klachten alleen via deze procedure af te handelen. In eerste instantie kan de klant bij de receptie van SnowWorld aankloppen. Een klacht zal daar binnen een termijn van twee maanden gemeld worden.


Klanten worden er op geattendeerd dat klachten volledig met een duidelijke beschrijving en eventuele bewijsmiddelen ingediend dienen te worden. Mocht een klacht te laat worden aangegeven dan kan het zijn dat er geen recht meer is om de klacht in te dienen. Voor de gehele klachtenprocedure adviseren we een blik te werpen in de algemene voorwaarden van SnowWorld. Deze zijn online te lezen.


Gevonden voorwerpen


Er zijn regels opgesteld met betrekking tot gevonden voorwerpen. Mocht een bezoeker iets vinden dan moet het gevonden voorwerp zo snel mogelijk bij SnowWorld worden ingeleverd. Als degene die het gevonden voorwerp heeft verloren zich niet binnen drie jaar meldt dan wordt het eigendom van SnowWorld.


Wat zijn de klantervaringen?


Heb je al eens gebruik gemaakt van de faciliteiten en diensten die door SnowWorld worden aangeboden? We zijn reuze benieuwd naar je ervaringen bij dit bedrijf. Door je mening via dit platform te delen help je andere mensen een goede keuze te maken. We zouden het dan ook zeer op prijs stellen als je hier een mening geeft over dit bedrijf.


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (9)

4 skilessen voor onze 3 jarige

4 skilessen geboekt voor onze 3-jarige dochter. 1 van die lessen was zij ziek. Telefonisch besproken dat zij dan een uur vrij mocht skieen en dat daar uiteraard een volwassene bij mocht zijn met zoals tijdens de lessen. Nu is het zover en worden wij als ouder verplicht om een entree kaartje te kopen om haar onder aan de berg op te vangen. Dit terwijl er zwart op wit staat dat er een volwassene mee mag!! En dat dit ook mondeling is toegezegd. SCHANDALIG!! Alsof je een 3-jarige alleen een berg op laat gaan. Voor ons nooit meer Snowworld!

M

M.A.A. Zilder-Roelofsen

14-04-2023

0

Skiles en materiaalhuur

Het was erg druk, naar mijn mening veel te druk. Ik had kledingverhuur bijgeboekt, kleding valt ontzettend klein, waardoor ik geen gebruik heb kunnen maken van het materiaalhuur. Door de drukte en het continu ruilen van gepaste broeken een kleine 40 minuten te laat voor mijn 50-durende les. Skipas werkte niet en er was geen ondersteunend personeel aanwezig. Geen sneeuw gezien. Los van de beschamende dienstverlening een nog veel ergere klantenservice. Kan fluiten naar mijn geld. Ga iets leuks doen, maar hier zijn ze je geld absoluut niet waard! Waardeloze organisatie.

M

M

07-01-2023

0

Skiën Landgraaf snowworld

Niet skiën naar Snowworld Landgraaf! Levensgevaarlijk! Afgelopen mei (2022) liep mijn ski-uitje met mijn gezin. Snowworld Landgraaf niet goed af. Bij een afdaling van skipiste 4 kon ik helaas niet meer afremmen. Aan het einde van de piste stonden stootkussens tegen de muur om skiërs op te vangen. Helaas was 1 stukje muur niet bedekt met een kussen. En laat ik nu precies daar tegen aankomen. Achteraf bleek dit dus ook niet de bedoeling geweest.., er had daar ook een stootkussen moeten staan. Ik kwam met een flinke klap tegen de muur aan en ben enkele minuten buiten bewustzijn geweest. Mijn dochter van 11 zag het gebeuren en dacht dat ik dood was… die is nu getraumatiseerd en durft niet meer te skiën. Vervolgens slecht opgevangen door ehbo. Ze wisten niet goed wat ze moesten doen. Het ging niet goed met me, had veel pijn, was niet mezelf. Ik heb ze aangeraden om een ambulance te bellen. Maar volgens mij hebben ze niet goed uitgelegd hoe ernstig het was. Want de ambulance kwam niet. Toen ben ik op eigen houtje naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek dat ik een hersenbloeding had gehad… en dat door een vergeten stootkussen! Enfin, ik heb tot op heden last van het ongeluk en kan niet meer volledig werken. Snowworld laat verder niets van zich weten. Schandalig…

M

M

30-11-2022

0

Ski- en snowboard materiaal verhuur

Beste Snowworld locatie Landgraaf, Ik probeer het via deze weg maar, want via de e-mail of per telefoon krijg ik totaal geen gehoor. Helaas heeft mijn vriend tijdens wintersport zijn been gebroken en waren we niet in staat om op de gereserveerde datum (was 13 maart 2022) te skiën in Snowworld locatie Landgraaf. We hadden tickets gekocht via de Hema en skiverhuur gereserveerd en betaald via Snowworld. Toen ze in de gaten hadden dat de skipassen via de Hema gekocht waren, reageerden ze erg snel op de mail dat ik de vraag aan Hema moest stellen en dit niet in hun beheer ligt. Heel begrijpelijk. Toen ik vervolgens een e-mail terugstuurde hoe we een oplossing konden vinden voor de gereserveerde verhuur materialen zijn ze niet meer thuis en is er op geen enkele manier contact te krijgen. Ik heb inmiddels bijna dagelijks geprobeerd telefonisch contact op te nemen en in vier weken tijd vier maal een mail gestuurd met het verzoek om contact op te nemen. Nog geen enkele keer is daar gehoor aan gegeven. Gezien de omstandigheden had ik echt wel verwacht dat ze met een passende oplossing zouden komen. Al is het maar dat de gereserveerde verhuur materialen naar een andere datum verzet konden worden, maar nee dan betaal je daar ook nog eens even 10 euro voor. Benieuwd welke kosten ze daarvoor doorberekenen aangezien er geen materiaal verhuurd is die dag? Al met al, hele slechte service!!!! Ik heb er geen goed woord voor over. Zeer slecht bedrijf en totaal NIET klantvriendelijk. Ik moest hierboven sterren aangeven, maar jullie verdienen nog niet eens 1 ster!!!

D

Danique H.

16-03-2022

0

€11,50 Te veel afgeschreven

Op 14 februari 2022 is er bij SnowWorld Amsterdam 11,50 € te veel berekend en afgeschreven, de daar dienstdoende kassière zij dat dit heel vervelend was en dat zij er voor zou zorgen dat dit zo spoedig mogelijk, hopelijk binnen een week op mijn rekening retour gestort zou worden, dit alles omdat daar geen contant geld aanwezig was! Het is nu een maand later 15-03-2022 en ik heb nog steeds niets terug gestort gehad op mijn rekening ondanks meerdere telefoon gesprekken met medewerkers, die allemaal aangeven dat er veel mensen nog geld krijgen van SnowWorld maar op het ogenblik lang moeten wachten, ik vind dit heel vervelend

J

Jan Broersma

15-03-2022

0

Ijskart tickets

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. ..service 0...Geen geld terug alleen een voucher...telefonisch onbereikbaar. . Mensen boek hier NOOIT!

J

Joost van der Boom

03-03-2022

0

96053569

Binnen een uur na bestellen de skiticket willen annuleren (bij het inpakken kwam ik er namelijk achter dat er een onderdeel van mijn skischoen miste). Dit kan blijkbaar niet anno 2022 aldus SnowWorld (= geld weg) Er kan contact met mij opgenomen worden om het geld terug te boeken. Dan haal ik de review ook weg (order nr. 96053569).

M

Mitchel

27-02-2022

0

Hele slechte service. Zeer teleurgesteld!

Tijdens de lockdown tussen kerst 2021 en nieuwjaar 2022 is onze reservering geannuleerd. We vroegen om een refund. Ze beloofden ons dat het binnen 30 dagen onze geld te krijgen. We zijn al 1,5 mand verder en ze antwoorden niet op onze e-mails en geen geld terug. Ik heb met Mariska gesproken en ze vertelde me dat "ik moet begrijpen dat ze midden in de season zitten en het super druk hebben" en dat ze geen idee hebben wanneer ik mijn geld terug kan krijgen.

S

Sandra

09-02-2022

0

Friends & family reservering

Hele slechte service. Zeer teleurgesteld! Ik heb een friends & family reservering geplaatst waarna ik er direct achter kwam dat ik voor 1 iemand te weinig geboekt had. Meteen gebeld en gemaild. Ik mag niet de bestelling annuleren of iemand bijboeken. Diegene moet het volledige bedrag betalen en ze kunnen niks voor ons doen.

K

Kim Van vliet

09-11-2021

0