Siblu Villages

7.3

Bestellen

7

Service

7

Prijs

6.3

Levering

66.7%

Zou hier weer kopen

Siblu Villages

Bij Siblu Villages kun je genieten van een heerlijke vakantie in Frankrijk in één van de 17 4-sterren vakantieparken, en als het heel goed bevalt en dit tot jouw mogelijkheden behoort, kun je bij hen zelfs zelf een vakantiewoning aanschaffen op één van de parken. Wat anderen van deze parken en vakantiewoningen vinden lees je hier.


Over Siblu Villages

 
Siblu is een Brits-Frans bedrijf dat al sinds 1975 bestaat. In het begin verkochten zij vakanties in Frankrijk, vanaf 1980 begonnen zij daarnaast met de verkoop van vakantiewoningen. Ze namen verschillende vakantieparken in Frankrijk over die zij allen zelf in beheer hebben. Momenteel zijn er 17 Siblu vakantieparken in 10 verschillende regio’s in Frankrijk. Je kunt bij hen terecht voor het boeken van een vakantie in één van de parken in Frankrijk, maar ook als je zelf een vakantiewoning wilt kopen, nieuw of tweedehands, hebben zij een ruim aanbod met de bijbehorende services. Zoals ze zelf zeggen: ‘Siblu staat voor plezier en vrijheid, met een persoonlijk tintje.’




Diensten

 

Een vakantie boeken bij Siblu Villages

 
Als je op vakantie wilt gaan naar Frankrijk kun je direct via de website van Siblu een plekje huren in één van de parken. Je doet dit door bovenaan de pagina allereerst het park van jouw voorkeur te kiezen, vervolgens de aankomstdatum en de verblijfsduur die je wenst. Dan wordt je doorgelinkt naar de reserveringspagina waarin je vanzelf verschillende voorstellen aangeboden krijgt die beschikbaar zijn op de door jou gewenste datum. Ze hebben in ieder park verschillende soorten verblijven beschikbaar, en overal zijn de nodige voorzieningen te vinden zoals zwembaden, restaurants en sportfaciliteiten.


Een vakantiewoning kopen bij Siblu Villages 

Siblu verkoopt in de verschillende 4-sterren vakantieparken nieuwe en tweedehands vakantiewoningen. Zo kun je zelf 9 maanden per jaar genieten van een ruime standplaats in Frankrijk met maximale privacy. Daarnaast kun je gebruik maken van de verhuurservice van Siblu, zodat je de eigen kosten kunt compenseren op het moment dat je er zelf niet bent. Een ervaren team zorgt o.a. voor het parkonderhoud, het entertainment en de beveiliging. Op de website is het huidige aanbod te vinden en nog veel meer informatie.


Club Fun Pas

 
Wanneer je rechtstreeks bij Siblu Villages boekt krijg je een gratis Club Fun Pas die toegang geeft tot de zwembadcomplexen en andere diensten en entertainment activiteiten zoals de kidsclubs, bars, restaurants, etc. Wanneer je via een particulier huurt moet je deze pas apart aanschaffen.


Klachten

 
Wanneer iets bij thuiskomst niet naar tevredenheid is opgelost moet je zo snel mogelijk een brief sturen naar de klantenservice van Siblu. Vermeld hierbij de naam van de hoofdboeker, het boekingskenmerk, de data en plaats van de vakantie, het type vakantiehuis en het nummer van de kampeerplaats. Stuur meteen alle documenten mee die de klacht kunnen ondersteunen zoals bonnen en dergelijke. Siblu moet binnen 28 dagen na jouw vakantie de klacht hebben ontvangen. Zij zullen de brief binnen 14 dagen bevestigen en binnen 28 dagen reageren op de klacht. Ze accepteren geen aansprakelijkheid als je hen niet bij de eerste gelegenheid op de hoogte hebt gesteld van de klacht zodat zij de kans kregen om deze te verhelpen.


Schrijf hier jouw review over Siblu Villages!


Wat zijn de ervaringen met Siblu Villages? Beleef je écht dat je op een 4-sterren vakantiepark bent of vallen de voorzieningen en activiteiten tegen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

Vakantie, annuleren

Onze eerste ervaring met Siblu. We hebben een vakantie van 3 weken geboekt. Helaas op een dag voor vertrek, is mijn schoonvader overleden. Ik heb Siblu gebeld, de mevrouw wist niet zo goed wat ze nu wel en niet kon doen, dus dat ging ze uitzoeken. Dit was op vrijdagmiddag rond 15uur. Ik werd 16u teruggebeld, de eerste week van de vakantie is geannuleerd, de andere twee weken gaat gewoon door (dat was ook onze wens) en we krijgen ook ons geld terug voor de eerste week.... Het was maandag, het geld was alweer terug op mijn rekening... Ondanks het zware verlies echt fantastisch geholpen!!

T

Tamara

25-07-2022

0

Caravan

Ik heb eerder een slecht review geplaatst.. Hier kom ik op terug, uiteindelijk drie dagen voor ons vertrek was ons probleem opgelost. We zaten nu in een hele nieuwe ruime caravan met 2 badkamers 2 toiletten en een wasmachine. Bij binnenkomst stond er zelfs een fles rode wijn klaar. Ik ben nu zeer tevreden en we hebben een heerlijke vakantie gehad.

A

Anoniem

17-08-2020

1

caravan

Wij hebben een caravan geboekt, en krijgen 5 dagen voor vertrek te horen dat de caravan ivm corona niet meer beschikbaar is. Ze hebben ons een alternatief aangeboden, maar dat is totaal niet vergelijkbaar met de foto's op de site die bij de caravans staan. Wij zijn niet akkoord gegaan, maar helaas zegt Siblu wij kunnen niets anders voor u doen. Alles is al vol. Wij voelen ons behoorlijk misleid/genaaid. De foto's van het interieur die bij de caravans staan, zijn dus niet voor alle caravans, je hebt er ook oude interieurs bij (alleen staan die dus niet op de foto). Erg veel geld voor een oud hok. IK GA ZEKER NIET MEER BOEKEN BIJ SIBLU!!!!. Totaal niet klantvriendelijk, doen alles per email . Telefonisch bijna niet bereikbaar of je moet een uur in de wacht willen staan. Communiceren via de mail is niet fijn.

K

Kramer

28-07-2020

0

1 week zomervakantie in een sta-caravan/chalet

Wij hebben 1 week zomervakantie geboekt. Helaas moeten wij deze reis wegens familieomstandigheden 2 weken naar achteren plaatsen. Gelukkig is er nog accommodatie beschikbaar en uiteraard voor een hogere prijs. Geen probleem. Echter de factuur die wij nu krijgen ligt ruim 200 Euro duurder dan dat we precies dezelfde vakantie via de website boeken. Reden? Onduidelijk! Ze geven aan dat de eerdere vroegboekkorting is komen te vervallen. Dat begrijpen wij uiteraard. Maar de vakantie kan via de website nog steeds met korting worden geboekt. Waarom hebben wij hier dan geen recht op? Bij de klantenservice geven ze aan het ook 'apart' te vinden, maar van hogerhand mogen ze niet het bedrag van de website hanteren, maar moeten ze vast houden aan het offerte bedrag van kantoor. Door het corona-virus leiden ze groot verlies, alle beetjes zijn welkom, dat bevestigen ze telefonisch. Maar toch niet over de rug van klanten? Waar is het service beleid gebleven? Wij denken er over om onze vakantie in zijn geheel te annuleren en het verlies van aanbetaling voor lief te nemen. Met deze organisatie wil ik in de toekomst geen zaken meer doen. Jammer, want ik sta zeker open voor een heldere en aannemelijke verklaring.

S

Struan

19-03-2020

0

Prima prijs/kwaliteit met goede faciliteiten

Les rives de condrieu (in de alpen, Frankrijk) is een dikke aanrader! Voor de prijs was het echt een prima huisje (soort stacaravan on steriods) maar vooral het park met de faciliteiten waren we erg over te spreken (vooral voor kleine kinderen). Ook een voregboekingkorting gepakt want dat is net ff een tikkie goedkoper dan dat je lastminute boekt of on the spot er heen rijd.

W

Wassink

26-06-2018

0

Zeer goed

Zeer goed geholpen en prima huisjes, klantenservice en info etc... aanrader!

H

Hans

17-06-2018

1