NederlandReview

    Ervaringen Secret Escapes

    Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van Secret Escapes? Secret Escapes heeft geheimen! Het grootste geheim is dat ze de beste luxe hotels kennen welke regelmatig een lege kamer hebben. Voor alle leden van Secret Escapes is het mogelijk om in dit geheim te delen. Alle leden (en alleen de leden) ontdekken waar deze kamers zijn van deze exclusieve hotels. Vaak bespaart u al snel tot 70 procent op uw normale kosten in de mooiste hotels en resorts. Misschien denkt u dat dit te mooi om waar te zijn is. Het is echter daadwerkelijk zo. U kunt de reviews en meningen van anderen lezen op Nederlandreview.nl en zo ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Het is goed om te zien en te lezen wat anderen van een website als Secret Escapes vinden. Het is mooi om ook te ontdekken welke verschillende mooie hotels torenhoge kortingen geven. Ontdek het zelf!

    Over Secret Escapes

    Secret Escapes is een website waar u een luxe vakantie kunt boeken naar een mooi hotel. Het gaat om hotels en resorts over de hele wereld trouwens. In vergelijking met de normale prijs betaalt u al snel tot 70 procent minder. Het geheim is niet moeilijk. Het is echter wel een geheim waar u toegang tot moet hebben. Het geheim is dat Secret Escapes toegang heeft tot hotels waar er een overcapaciteit is. Aangezien de hotels liever niet met lege kamers blijven zitten geven ze deze tegen veel lagere prijzen weg. Een geheim wat natuurlijk niet op straat moet komen te liggen. Jij wilt toch ook niet van uw buren in het hotel horen dat u drie keer meer betaald! Of wel?

    U krijgt trouwens geheel gratis toegang tot de geheimen van Secret Escapes. U kunt zich namelijk gemakkelijk aanmelden met uw email adres. U zult de laagste prijzen ontdekken! Gegarandeerd.
    Er wordt trouwens alleen samengewerkt met hotels welke ook echt luxe en exclusief zijn. Middelmatige hotels krijgen geen toegang tot Secret Escapes. Vier sterren is het minimum om als hotel deel te nemen aan Secret Escapes.

    Kies ook voor Secret Escapes! Het kost u niets.

    De diensten van Secret Escapes

    Secret Escapes maakt het mogelijk om een mooie vakantie voor een scherpe prijs te boeken. Een vakantie moet een stressvrije en leuke ervaring zijn. Er zijn daarom exclusieve deals met de top hotels en resorts van de wereld.

    Bekijk in dit filmpje wat Secret Escapes precies doet. Zo vertellen ze dat alle hotels graag vol willen zitten (zelfs de hele dure) dus zijn ze bereid om hun kamers op het laatste moment weg te doen voor bodemprijzen!


    Iedere week zijn er nieuwe aanbiedingen waar u tien dagen gebruik van kunt maken. Er zijn momenten waarbij er wel 150 aanbiedingen op de website kunnen staan. U krijgt daarom altijd een email met de meest relevante aanbiedingen voor u. De beschikbaarheid kan trouwens wel beperkt zijn. Het is niet zo dat de hotels en resorts helemaal leeg staan of zijn.

    Secret Escapes is een reisagent voor touroperators, hotels en andere partijen welke goede acties willen presenteren aan haar klanten.

    De diensten zijn in te delen in een aantal groepen, te weten:
    - Actieve reizen
    - All-inclusive
    - Boetiekhotels
    - Cruisevakanties
    - Er even tussenuit
    - Europese vakanties
    - Familievakanties
    - Golfreizen
    - Huwelijksreizen
    - Last-minute
    - Romantische reizen
    - Secret Holidays
    - Skivakanties
    - Stedenreizen
    - Strandvakanties
    - Vakanties met vluchten
    - Vakanties op het platteland
    - Weekendreizen
    - Wellnessvakanties
    - Winterzon
    - Zomervakantie

    Klachten, tips en complimenten over en voor Secret Escapes

    Als u een klacht of opmerking heeft dan kunt u via de website van Secret Escapes contact met hun opnemen. Alle klachten worden serieus genomen en u krijgt altijd een bericht terug over de afwikkeling van uw klacht.
    Natuurlijk kunt u ook altijd een tip of compliment geven aan Secret Escapes.

    Uw mening over Secret Escapes

    Heeft u al een keer gebruik gemaakt van een van de scherpe aanbiedingen van Secret Escapes? Laat dan op Nederlandreview.nl uw beoordeling, mening en oordeel achter. U kunt zo laten zien wat u van hun vindt. Anderen kunnen uw reviewlezen en besluiten om zich wel of niet in te schrijven voor de gratis nieuwsbrief of om gebruik te maken van een van de acties van Secret Escapes.

    TIP!

    Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.

    Wat zeggen anderen over Secret Escapes? Lees ervaringen van klanten die u voorgingen! Betrouwbaar, goedkoop en echt zo secret? Bekijk het op NederlandReview!

    Secret Escapes
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (50)

    6,6
    50% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7,4
    Service
    rating
    6
    Prijs
    rating
    7,2
    Leveren
    rating
    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Hotelarrangement

    Ik heb een arrangement bij hen geboekt en vond dezelfde dag hetzelfde arrangement in dezelfde locatie voor 54 euro goedkoper op een andere site. Secret Escapes garandeert een "best price garantie" beleid, dus ik heb vervolgens met hen contact opgenomen om te kijken wat er aan gedaan kan worden. Ik moest 3x verschillende screenshots opsturen aan ene Danielle, waarna ene Josh de correspondentie overnam en mij vriendelijk maar duidelijk vertelde, dat men niets aan het verschil wilde doen omdat de arrangementen niet volledig gelijk waren. Dit was onjuist - ze waren 100% identiek. Nooit meer een reactie ontvangen. Het is een clubje dat zijn afspraken niet waarmaakt en daar heb ik een hekel aan. Dus voor mij geen Secret Escapes meer - never!

    Door: Ans 11-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    28-10

    Bij Secret Escapes is het even oppassen met de heen- en terugvluchten. Zij bieden o.a. reizen aan van GOMUNDO. De aanbieding omvat vaak ongunstige tijden zodat 1 of 2 dagen op de vakantieduur wordt gemist. In mijn geval vertrek uit A’dam om 16.40 uur/ aankomst Sevilla 19.40 uur met aansluitend een reistijd van 2 uur (150 km rijden) naar locatie. In de praktijk betekent dit met afhaal huurauto dat je pas om 22.30 uur op de vakantie locatie arriveert. De terugvlucht was om 11.00 uur vanaf Sevilla waardoor ik van locatie om 06.30 moest vertrekken. Twee verloren dagen op de aangeboden 10-daagse reis is dus erg veel. Dit heb ik bij zowel SE als GOMUNDO gemeld. In eerste instantie is SE de aanbieder. Mijn ervaring om met hun een oplossing te vinden is zeer slecht. Onkundig personeel (dhr. Frederik) dat de mond vol heeft van service- en klantgerichtheid is niet in staat een praktische oplossing aan te reiken. Een 10-daagde reis bleek dus in de praktijk een 8-daagse..!!! Uitgedrukt in geld per dag bleek deze aanbieding een soort volksverlakkerij. Goedkoop bleek duurkoop. Ditzelfde geldt voor het via de mail bevestigde arrangement: logies èn ontbijt. Bij aankomst bleek er helemaal geen ontbijt beschikbaar. SE deed dit af met het excuus dat in de bevestiging een fout was geslopen. En dat de reis oorspronkelijk zonder ontbijt was aangeboden. Ter bewijsvoering werd een linkje meegestuurd dat aangaf: “Sorry deze aanbieding is verlopen ..”. Heel onprofessioneel allemaal.

    Ik zal niet snel weer een reis boeken via SE. Behalve de ogenschijnlijk voordelige prijs heeft SE geen toegevoegde waarde. GOMUNDO als reisorganisatie zou er goed aan doen haar verkooppunten beter te selecteren. SE is slechts een doorgeefluik en doet voor haar bemiddeling-fee niets aan klantvriendelijkheid en service. Opvallend is dat alle uitstekende en zeer goede reviews allemaal uit Engeland komen. Alle slèchte reviews komen bijna allemaal uit Nederland. Gedateerd op 14-11-2019 zijn 68 van de 80 NL-reviews slecht tot zeer slecht. Overigens was de aangeboden locatie wel heel goed. Maar wellicht kun je die ook via een andere organisatie boeken. Al met al SE is voor mij een No-Go geworden.

    ????11-11 SE heeft gereageerd met een standaard mail.., zie hun reacties op andere slechte reviews. Ik actualiseer deze review tot er een oplossing is. Wordt vervolgd..
    ☹️ 12-11 t/m 14-11 geen reactie ontvangen;
    ???? 15-11 SE UK belt dat klacht is doorgelegd naar GOMUNDO en bevestigt dat reistijden niet zichtbaar zijn op website. SE verschuift het probleem naar GOMUNDO. Géén oplossing dus ..!;
    ☹️ 16-11 t/m 19-11 geen reactie ontvangen;
    ???? 20-11 SE heeft gereageerd, zie onderstaand hun reactie. Géén oplossing dus ..!;
    ☹️ 21-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 22-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 23-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 24-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 25-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 26-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 27-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 28-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 29-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 30-11 Geen mail ontvangen;
    ☹️ 01-12 De in mail van 15-11 genoemde 14-daagse termijn is overschreden. Sindsdien zijn er inmiddels 17 dagen verstreken. SE is wederom onbetrouwbaar gebleken. Tot op vandaag geen mail ontvangen;

    ———————————— ——————
    15-11-2019
    Beste Chris,

    Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken op Trustpilot met ons te delen. We selecteren elk van onze aanbiedingen persoonlijk met de grootste zorg om je reis een onvergetelijke ervaring te maken. Het spijt ons dat je niet tevreden was over de aangeboden service. Je feedback - positief of negatief - is erg belangrijk voor ons, omdat het ons niet alleen de mogelijkheid geeft om ons aanbod te verbeteren, maar ook om de tevredenheid van onze leden te vergroten. Het spijt ons natuurlijk met name dat je nog steeds geen bevredigende feedback hebt ontvangen. Voor alle hotel- en reisboekingen, treden wij alleen op als tussenpersoon tussen jouw als gast en de touroperator. De uiteindelijke dienstverlener is de touroperator of het hotel en deze is dus ook verantwoordelijk voor eventuele klachten of mogelijke schade claims.

    We hebben je feedback gedeeld en opnieuw de touroperator GoMundo gevraagd de zaak te beoordelen en vervolgens zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Houdt er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat de organisator je klacht bevestigt en tot 28 dagen om je feedback te geven. Wij zijn er echter van overtuigd dat dit niet zo lang zal duren en we gaan er alles aan doen om het proces te versnellen. Wij hopen dat je ondanks deze ervaring binnenkort weer met ons zult reizen.

    Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,



    Secret Escapes/TravelBird
    Klantenservice

    Door: Chris 01-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Reis naar Spanje

    Bij Secret Escapes is het even oppassen…
    Bij Secret Escapes is het even oppassen met de heen- en terugvluchten. Zij bieden o.a. reizen aan van GOMUNDO. De aanbieding omvat vaak ongunstige tijden zodat 1 of 2 dagen op de vakantieduur wordt gemist. In mijn geval vertrek uit A’dam om 16.40 uur/ aankomst Sevilla 19.40 uur met aansluitend een reistijd van 2 uur (150 km rijden) naar locatie. In de praktijk betekent dit met afhaal huurauto dat je pas om 22.30 uur op de vakantie locatie arriveert. De terugvlucht was om 11.00 uur vanaf Sevilla waardoor ik van locatie om 06.30 moest vertrekken. Twee verloren dagen op de aangeboden 10-daagse reis is dus erg veel. Mijn ervaring om hier met SE een oplossing voor te vinden is zeer slecht. Onkundig personeel (dhr. Frederik) dat de mond vol heeft van service- en klantgerichtheid is niet in staat een praktische oplossing aan te reiken. Een 10-daagde reis bleek dus in de praktijk een 8-daagse..!!! Uitgedrukt in geld per dag bleek deze aanbieding een soort volksverlakkerij. Goedkoop bleek duurkoop.. Ditzelfde geldt voor het via de mail bevestigde arrangement: logies èn ontbijt. Bij aankomst bleek er helemaal geen ontbijt beschikbaar. SE deed dit af met het excuus dat in de bevestiging een fout was geslopen. En dat de reis oorspronkelijk zonder ontbijt was aangeboden. Ter bewijsvoering werd een linkje meegestuurd dat aangaf: “Sorry deze aanbieding is verlopen ..”. Heel onprofessioneel allemaal.

    Ik zal niet zo snel weer een reis boeken via SE. Behalve de ogenschijnlijk voordelige prijs heeft SE geen toegevoegde waarde. GOMUNDO als reisorganisatie zou er goed aan doen haar verkooppunten beter te selecteren. SE is slechts een doorgeefluik en doet voor haar bemiddeling-fee niets aan klantvriendelijkheid en service. Opvallend is dat alle uitstekende en zeer goede reviews allemaal uit Engeland komen. Alle slèchte reviews komen bijna allemaal uit Nederland. Gedateerd op 14-11-2019 zijn 68 van de 80 NL-reviews slecht tot zeer slecht. Overigens was de aangeboden locatie wel heel goed. Maar wellicht kun je die ook via een andere organisatie boeken. Al met al SE is voor mij een No-Go geworden.

    ????11-11 Kort na dit review heeft SE gereageerd met een min of meer standaard mail.., zie hun mail reacties op de slechte reviews van anderen. Ik actualiseer deze review net zo lang tot er een oplossing is geboden. Wordt vervolgd..
    ☹️ 12-11 Geen reactie ontvangen;
    ☹️ 13-11 Geen reactie ontvangen;
    ☹️ 14-11 Geen reactie ontvangen;
    ???? 15-11 Reactie ontvangen van SE,
    zie onderstaand;
    ???? 15-11 SE UK belt mij ter bevestiging dat klacht is doorgelegd naar GOMUNDO en bevestigt dat reistijden niet zichtbaar zijn op website. SE verschuift het probleem naar GOMUNDO en beschouwt de kwestie niet als háár probleem. Géén oplossing dus ..!
    ☹️ 16-11 Geen reactie ontvangen;
    ☹️ 17-11 Geen reactie ontvangen;
    ☹️ 18-11 Geen reactie ontvangen;

    Door: Chris 19-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Hotel Antwerpen

    Al een aantal keren geboekt bij SE, dit keer in Antwerpen. Gloednieuw hotel. Helaas bij aankomst wilde en kon het hotel ons niet verder helpen want we waren niet in epbezit van een cc. Gebeld met SE en ook al duurde het enorm lang en ging er ook wel eea mis, ze hebben het opgelost door een ander hotel te zoeken en boeken in Antwerpen. Top service, vriendelijk personeel, echt heel fijn. Samen gaan we nog verder kijken hoe we de door ons extra gemaakte kosten terug krijgen van het eerste hotel want dat slaat echt nergens op. Heb je geen cc dan doen ze niks meer voor je. Terwijl dit NERGENS bekend staat maar daar sta je dan in een vreemde stad, in de kou, half donker... dank jullie wel SE, wij zijn erg dankbaar.

    Door: Natasja en Etienne 18-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Secret Escapes

    Ik boek al een paar jaar na tevredenheid bij Secret escapes.
    Maar sinds een aantal maanden is er iet veranderd.
    Op de websites werden/worden hotels ( niet altijd, want als er n vliegreis in de aanbieding zit dan gebeurt het niet) per nacht per kamer aangeboden voor n bepaalde prijs. Sinds die tijd wordt er als je die aanbieding wil boeken en je klikt door de aanbieding niet per kamer gedaan maar per persoon.Uiteraard is de prijs op eens veel hoger. Het klopt niet met de oorspronkelijke aanbieding van de prijs per kamer per nacht. Dat maakt het volgens mij misleidend. Al een keer een mail gestuurd. Geen antwoord ( ik ben een goede klant). Nu 2 keer gebeld.Antwoord is heel onduidelijk. Ze kunnen het niet uitleggen en uiteindelijk is het antwoord: fout in het systeem; kunnen we niet veranderen. Wat natuurlijk onzin is.

    Door: Van Jou 27-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    bilderberg Kasteel Vaalsbroek

    Er wordt iets heel aantrekkelijks aangeboden, in een viersterren hotel tegen een redelijke prijs. Wanneer wij daar aankomen worden we geplaatst in het zakelijke gedeelte van het (gedateerde nieuwbouw) hotel. T toilet rook niet fris, de stoelen moesten worden verschoven wilde je bij het terras kunnen en douchen moet je in de badkuip doen. In de boeking staat dat honden niet zijn toegelaten, wat niet het geval is, tegen betaling mag je je huisdier meenemen.Er is ons een Deluxe kamer beloofd ( afgesproken in de deal) maar we kregen een gewone reguliere kamer. En nadat ik handdoeken op de grond had gelegd om te vervangen kreeg ik geen nieuwe. Voor een Kasteel, een viersterren hotel vind ik dit een heel slechte behandeling. Ik zal niet gauw meer via secret escapes boeken en ook niet bij Kasteel Vaalsbroek.

    Door: j.hanschen 18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Reis Bali

    Een bizar slechte service en waardeloze boekingen van slechte accomodaties voor de hoofdprijs. Mijn vrouw en ik werden op een zeer onbeschofte manier geholpen (door een Dimitri). Ik zou mijn ergste vijand deze organisatie niet aanbevelen.

    Door: Jaap Vd Pol 23-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Vakantie

    Je wordt geadviseerd om naar de luchthaven te gaan de dag dat je op vakantie gaat en zelf gaat kijken of je vakantie door gaat. Eventueel extra kosten geven ze aan te declareren. Dien je een declaratie in doen ze er niks mee. Heel slecht langer dan 7 maanden bezig.

    Door: Musa 05-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Hfdufl

    Good day

    SEO Link building is a process that requires a lot of time fo nederlandreview.nl
    If you aren't using SEO software then you will know the amount of work load involved in creating accounts, confirming emails and submitting your contents to thousands of websites in proper time and completely automated.

    With THIS SOFTWARE the link submission process will be the easiest task and completely automated, you will be able to build unlimited number of links and increase traffic to your websites which will lead to a higher number of customers and much more sales for you.
    With the best user interface ever, you just need to have simple software knowledge and you will easily be able to make your own SEO link building campaigns.

    The best SEO software you will ever own, and we can confidently say that there is no other software on the market that can compete with such intelligent and fully automatic features.
    The friendly user interface, smart tools and the simplicity of the tasks are making THIS SOFTWARE the best tool on the market.

    IF YOU'RE INTERESTED, CONTACT ME ==> seosubmitter@mail.com

    Regards,
    Glenn

    Door: Glenn Hartford 30-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10
    rating

    Pcpeuroterbyzs

    Hello there nederlandreview.nl

    SEO Link building is a process that requires a lot of time.
    If you aren't using SEO software then you will know the amount of work load involved in creating accounts, confirming emails and submitting your contents to thousands of websites in proper time and completely automated.

    With THIS SOFTWARE the link submission process will be the easiest task and completely automated, you will be able to build unlimited number of links and increase traffic to your websites which will lead to a higher number of customers and much more sales for you.
    With the best user interface ever, you just need to have simple software knowledge and you will easily be able to make your own SEO link building campaigns.

    The best SEO software you will ever own, and we can confidently say that there is no other software on the market that can compete with such intelligent and fully automatic features.
    The friendly user interface, smart tools and the simplicity of the tasks are making THIS SOFTWARE the best tool on the market.

    IF YOU'RE INTERESTED, CONTACT ME ==> MoneyRobotSubmitter@mail.com


    Regards, Stevie Marvin
    Denmark, REGION MIDTJYLLAND, Arhus C, 8000, Kilen 15

    Door: Stevie Marvin 27-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10
    rating

    Schandalig

    Naar aanleiding van mijn vorige reviews wil ik meedelen dat ik een mailtje heb gekregen van Secret Escapes met daarin de belofte dat ik mijn geld binnen 3 tot 5 werkdagen terug zou krijgen. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat ik niets terugkrijg. Dit is wel een heel vreemde manier om met je klanten om te gaan.

    Door: Sonja 05-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Ten einde raad

    Ik ben nu eigenlijk ten einde raad. Heb op 27 september j.l. ook al een review geschreven. Het antwoord daarop kwam op 11 oktober j.l. dat ik maar moet bellen met een Engels sprekende persoon. Nu ben ik daar al mee bezig vanaf 28 september . Als ik al contact krijg (want na 20 tot 30 min. wachten ben ik er wel klaar mee. Heb meer te doen). Zegt de een dat ik contact op moet nemen met het hotel en zodra het hotel akkoord gaat dat even aan S.E. moet doorgeven . Nu heb ik dat al op 24 september j.l. gedaan. De ander zegt dat zij contact gaan zoeken met het hotel. Maar tot op heden gebeurt er niets. Mailtjes sturen heeft geen zin want die worden niet beantwoord. Bellen is een ramp. Ik ben er al mee bezig sinds 18 september maar heb nog nooit iets van S.E. persoonlijk gehoord.
    Wat een drama.

    Door: Sonja 15-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    Slechte service, al dagen geen reactie

    Voor aanstaande zaterdag heb ik een overnachting via Secret Escapes geboekt. Dit was een cadeau voor mijn moeder, zij kan helaas niet gaan omdat mijn vader ziek is geworden. Ik probeer hiervoor al dagen Secretescapes te bereiken, zowel per mail als telefonisch. Op eerste mail kreeg ik de reactie dat het druk was waardoor het wat langer kon duren. Voor zaken die niet kunnen wachten, wordt er verwezen naar een telefoonnummer. Ik bel dit nummer al drie dagen op wisselende tijden en krijg steeds te horen dat het nummer buiten gebruik is. Op herhaalmailtje omdat de tijd dringt (de boeking is voor morgen), krijg ik geen enkele reactie. Het boekingsproces en betaling werkt prima maar de service is echt heel tragisch. Ik wilde 1 ster hiervoor geven maar het lijkt of dat je niet minder dan 2 kunt geven. Je boekt bij het hotel maar het hotel kan niets doen voordat ze bericht van Secretescapes hebben. En die komt dus niet. Wat een teleurstelling. Hopelijk neemt Secretescapes vandaag nog contact op. Anders: nooit meer!

    Door: Henriette 28-09-2018
    Gerard 28-09-2018

    Je kan het beste rechtstreeks contact opnemen met het hotel en vragen of je het kan verplaatsen.

    Secret Escapes 11-10-2018

    Beste Henriette, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je ons niet kunt bereiken zodat we je verder kunnen helpen met je verzoek. We hebben momenteel een hoog aantal klantvragen waardoor het voor ons niet mogelijk was om direct op je verzoek in te kunnen gaan. Indien er geen van onze nederlandse medewerkers beschikbaar is, dan hoor je normaal gesproken te kunnen kiezen om je gesprek voort te zetten in het engels/duits of frans, mocht dit een mogelijkheid zijn. Op deze manier heb je toch de mogelijkheid dat je verzoek zo spoedig mogelijk wordt opgepakt. Onze excuses dat we je niet per direct met je verzoek hebben kunnen helpen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer (+31) 0207091052? We horen graag van je. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Secret Escapes

    Verified

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Slechte service

    Ben al 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen van S E. Hotel is akkoord met de annulering. Heb al verschillende mails gestuurd naar S E
    maar hoor nooit wat. Bel elke dag maar er is nooit een Nederlands sprekend persoon aanwezig. Ongelooflijk slechte service. Ben benieuwd hoe lang ik nog op mijn geld moet wachten.

    Door: Sonja 27-09-2018
    Secret Escapes 11-10-2018

    Beste Sonja, Zodra het hotel heeft ingestemd met je annuleringsverzoek, dan willen we dit uiteraard zo snel mogelijk voor je in orde maken. Uiteraard bieden we onze oprechte excuses aan voor de lange wachtijden. We hebben momenteel een hoog aantal klantvragen waardoor het voor ons niet mogelijk was om direct op je verzoek in te kunnen gaan. Indien er geen van onze nederlandse medewerkers beschikbaar is, dan hoor je normaal gesproken te kunnen kiezen om je gesprek voort te zetten in het engels/duits of frans, mocht dit een mogelijkheid zijn. Op deze manier heb je toch de mogelijkheid dat je verzoek zo spoedig mogelijk wordt opgepakt. Zou je zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer (+31) 0207091052? Hartelijk dank voor je begrip en we horen graag van je. Met vriendelijke groeten, je Secret Escapes team

    Verified

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    Papier is geduldig

    Tot op heden 2 maal hotelovernachtingen geboekt bij SE. De 1e boeking betrof 10 overnachtingen in Phuket waarbij allerlei extra's in het vooruitzicht gesteld werden zoals 1 uur massage, frisdrank vanuit minibar, 1 diner en 1 lunch voor 2. Het hotel was echter niet op de hoogte van deze extra's. Op de door hen met SE afgesproken "aanbieding" waren deze niet terug te vinden. Nadat wij onze boekingspapieren en PDF van de SE aanbieding getoond en vertaald hadden in het Engels, werd hier verder niet meer moeilijk over gedaan en met de bekende Thaise gastvrijheid opgelost. Het is echter niet prettig om na een lange reis dergelijke discussie te hebben.

    Maar het kan ook anders! De 2e boeking betrof een 9daags verblijf in een safari lodge in Hoedspruit Zuid Afrika. De Aanbieding betrof een all-in verblijf inclusief transfer vanaf het vliegveld. De vliegreis van NL naar Johannesburg was niet inbegrepen. Hiervan werd wel een prijsindicatie afgegeven.

    Nadat wij deze boeking doorgevoerd en betaald hadden. Vervolgens ook de vliegreis vanuit NL naar Johannesburg geregeld. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met SE om onze vluchtdata door te geven, zodat zij de transfer naar de lodge konden regelen.

    De reactie van SE was dat we dit rechtstreeks via het hotel moesten regelen. Nadat we onze vluchtgegevens via het van SE ontvangen emailadres doorgegeven hadden ontvingen we het bericht dat de genoemde transfer niet vanuit Johannesburg bij de aanbieding inbegrepen was maar vanuit een lokaal vliegveldje. Prijsverschil ca. 500 euro.

    Hierop weer contact gezocht met SE en hen deze discrepantie voorgelegd. Een en ander uitgelegd en zij zouden eea uitzoeken en mij terugbellen. Dus niet. Wel was binnen 5 minuten de tekst op hen site aanpast. Nu stond er dat transfer vanuit Hoedspruit inbegrepen was.

    Dus weer contact opgenomen met SE. Toegezegd dat men mij zou terugbellen na contact met hoofdkantoor. Dus niet.
    Na een week ontvingen wij van SE per mail het bericht dat de boeking gecanceld was. Hierbij verwijzend naar de kleine lettertjes in de SE voorwaarden. Kortom:
    - print aanbieding van de SE site uit en neem deze samen met de boekingspapieren mee
    - bedenk altijd een plan B voor het geval SE na boeking en na betaling verblijf alsnog annuleert.
    - bezint er gij begint.

    Door: Rob 10-08-2018
    Secret Escapes 15-08-2018

    Beste Rob, Hartelijk dank voor uw feedback op uw boekingen bij Secret Escapes. Allereerst willen we graag aangeven dat Secret Escapes deze klacht uiterst serieus neemt. Indien u hetgene dat wordt aangegeven op uw boekingsbevestiging niet ontvangt en u geeft dit bij ons aan, dan lossen we dit altijd direct op.Wij bieden altijd speciale aanbiedingen die niet voor elke gast beschikbaar zijn. We gaan er altijd vanuit dat onze hotels van de gehele aanbieding op de hoogte is en dat alles inbegrepen is, maar menselijke fouten kunnen helaas voorkomen. We zijn blij om te horen dat het hotel hier adequaat op heeft gereageerd en u uiteindelijk alles heeft ontvangen. Met betrekking tot uw tweede reis die helaas geannuleerd moest worden en de service niet zoals verwacht is geweest, zou u alstublieft persoonlijk contact met ons willen opnemen via onze email klantenservice@secretescapes.nl of telefonisch via onze klantenservice zodat we deze kwestie verder kunnen onderzoeken? We horen graag van u. Vriendelijke groeten, Uw Secret Escapes team

    Verified

    Morena 01-10-2018

    Ooo wat erg! Mijn vriend en ik hadden bijna een vakantie naar Vietnam geboekt voor 10 dagen. Wat zijn wij blij met jouw eerlijke review en met die van alle andere hier. Wij gaan gelijk verder kijken! Bedankt!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Een grote misleiding

    Ik heb al veel meegemaakt in mijn leven maar wat secret escapes doet is gewoon niet te geloven. Op hun prachtige website beloven ze gouden bergen maar in werkelijkheid verkopen ze knollen voor citroenen. En als je een klacht indient krijg een prachtige mail waarin ze begrip tonen en zeggen dat ze het gaan onderzoeken waarna er niets gebeurt. Keer op keer krijg je dezelfde mail zonder echt op de inhoud in te gaan. Ik noem dit oplichting en bedrog. Een schande dat dit bedrijf op de Nederlandse markt zo vrij kan opereren. Ik zou wel eens inhoudelijk met de directie van dit bedrijf willen spreken . Weten ze wel hoe ze met klachten moeten omgaan ? Volgens mij niet en zeker niet hoe je klachten kunt oplossen. Ik heb geen behoefte aan een mail maar aan een telefonisch contact met een van de verantwoordelijke directieleden. Ik ben zo boos omdat u recent mijn neef van zijn zuur verdiende centen heeft afgeholpen door hem een luxe vakantie te verkopen dat achteraf een drama bleek te zijn. Ik hoop dat iemand bij u de uitdaging aangaat en zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en met mij contact opneemt. Ik wacht met interesse af.

    Door: Glenn van der Heijden 02-08-2018
    Secret Escapes 06-08-2018

    Beste Glen, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het spijtig om te horen dat u het gevoel hebt dat er niet serieus op uw klacht wordt ingegaan. Onze medewerkers van het support team zijn altijd bereid om te helpen en uit te zoeken hoe we u het beste kunnen helpen. We stoppen enorm veel tijd in het onderzoeken van klachten en in het direct in gesprek gaan met ons sales team en het management van het hotel. We nemen graag telefonisch contact met u op om uw klacht nader te bekijken, alleen hebben we hiervoor meer gegevens nodig. Indien u ons een email stuurt via klantenservice@secretescapes.nl of telefonisch contact opneemt met onze klantenservice dan pakken we dit zo spoedig mogelijk voor u op. We kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groeten, Uw Secret Escapes team

    Verified

    Marly 19-11-2018

    Na alles te lezen zijn het idd mooie woorden van se maar geloven doe je nog voor geen mm wat zeg ik nog minder dan dat

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    misleidend

    We hadden 2 overnachtingen geboekt in een de luxe kamer in een 4 sterren hotel in Bad Salzuflen in Duitsland. Hotel was wel 4 sterren maar de kamer absoluut niet. Na aankomst bleek dat wij in een gewone kamer in het oude gedeelte van het hotel zaten met "gigantisch" uitzicht op het afzuigsysteem van het hotel. Vuilcontainers in het zicht. Bij binnenkomst keek je gelijk tegen een wastafeltje aan. Toilet en douche waren weer apart. Je kon nergens je handdoek of kleding kwijt als je had gedoucht. Dus maar gewoon op de grond gelegd. 1 zielig stoeltje waar we om de beurt op mochten zitten. Toen we geklaagd hadden bij de receptie werden we gewoon afgesnauwd. Geen 3 gangen keuze menu wat ons was beloofd. Alle extra's die waren vermeld waren er dus helemaal niet. Erg flauw dit. Het was de bedoeling om een leuke verjaardag te hebben maar door de zielige kamer waar we in verbleven is dat niet helemaal gelukt. De vorige keer hebben we ook al niet gekregen wat er was beloofd. Alleen de eerste twee keer toen SE net bestond was het goed. Wij boeken absoluut nooit meer bij SE. Als we ergens niet tegen kunnen dan is het wel misleiding.

    Door: Greetje Naaijer 16-07-2018
    Secret Escapes 17-07-2018

    Beste Greetje, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen met Secret Escapes te delen. Wij selecteren onze hotels zorgvuldig, gezien we ons bewust zijn dat onze klanten hoge eisen stellen aan de aanbieding op Secret Escapes. Daarom vinden we het erg jammer dat u niet in staat was om een ​​positieve ervaring over te houden aan uw reis. Om eerlijke transparantie van informatie te garanderen, linken we altijd naar andere bronnen bij elke aanbieding, zoals de hotelwebsite. Zou u ons een email wilen sturen via klantenservice@secretescapes.nl zodat we kunnen nagaan of er veranderingen zijn in de kwaliteit van het hotel of dat onze beschrijving van het verblijf niet langer adequaat is. Daarnaast dient u altijd te ontvangen wat er wordt vermeld in uw boekingsbevestiging. Indien u geen diner heeft ontvangen, dan willen we graag nagaan waarom dit niet is aangeboden. We horen graag van u, zodat we uw feedback nader kunnen onderzoeken. Alvast bedankt en vriendelijke groeten, uw Secret Escapes team.

    Verified

    Glenn van der Heijden 02-08-2018

    Ik heb al veel meegemaakt in mijn leven maar wat secret escapes doet is gewoon niet te geloven. Op hun prachtige website beloven ze gouden bergen maar in werkelijkheid verkopen ze knollen voor citroenrn. En als je klacht indient krijg een prachtige mail waarin ze begrip tonen en zeggen dat ze het gaan onderzoeken waarna er niets gebeurt. Keer op keer krijg je dezelfde mail zonder echt op de inhoud in te gaan. Ik noem dit oplichting en bedrog. Een schande dat dit bedrijf om de Nederlandse markt zo vrij kan opereren. Ik zou wel eens inhoudelijk met de directie van dit bedrijf willen spreken . Weten ze wel hoe ze met klachten moeten omgaan ? Volgens mij niet en zeker niet hoe je klachten kunt oplossen. Ik heb geen behoefte aan een mail maar aan een telefonisch contact met een van de verantwoordelijke directieleden. Ik ben zo boos omdat u recent mijn neef van zijn zuur verdiende centen heeft afgeholpen door hem een luxe vakantie te verkopen dat achteraf een drama bleek te zijn. Ik hoop dat iemand bij u de uitdaging aangaat en zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en mij contact opneemt. Ik wacht met interesse af

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Misleidend en onduidelijke advertentie

    Midweek in Alpen geboekt (zuid tirol) all inclusive maar eenmaal aangekomen blijken drankjes bij diner gewoon betaald te moeten worden. Contact gehad met SE want hotel kan hier niks aan doen. Vervolgens een zeer slechte reactie terug gehad dat SE het wel duidelijk vermeld vindt. maw zoek het maar uit. Mijn advies NIET boeken via SE vaak is het direct bij het hotel goedkoper omdat dit soort organisaties op commissie basis werken. Je bent altijd duurder uit en waarschijnlijk knijpen ze het hotel ook nog uit. Mogelijk moet je als hotel een flinke fee betalen aan dergelijke bedrijven.

    Door: Ivonne 10-07-2018
    Secret Escapes 17-07-2018

    Beste Ivonne, Wat vervelend om te horen dat uw reis met Secret Escapes niet zoals verwacht is verlopen. Indien er iets niet inbegrepen is in de aanbieding, wordt dit altijd vermeld onder 'meer informatie'. Ons redactie team stopt altijd veel tijd in het juist omschrijven van onze aanbieding. Mocht dit niet genoemd zijn, dan horen we dit graag, gezien het ook onze grootste zorg dat alle informatie duidelijk wordt weergegeven. Daarnaast horen we het graag wanneer u een identieke aanbieding vindt welke goedkoper is dan op onze website. De prijzen van de aanbiedingen op onze website worden namelijk van tevoren met onze leveranciers afgesproken en er wordt contractueel overeengekomen dat dit de laagste prijs dient te zijn die mogelijk is, gedurende onze aanbieding loopt. We hopen u opnieuw te kunnen begroeten op onze website. Met vriendelijke groet, uw Secret Escapes team.

    Verified

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Na boeking bleek er nog 170€ extra kosten bij te komen

    Geen transparantie.

    We boekten via SE een huisje in Ameland voor 3 dagen met 4 personen voor een goedkope prijs (350€ voor 3 nachten). Pas na de boeking ontvingen we een mail over verplicht afnemen van beddengoed (13,5€ pp), schoonmaakkosten en toeristen belasting waardoor er 170€ bovenop kwam. Met de veerpont hadden we wel rekening gehouden maar 170€ is toch 50% van de door SE geadverteerde totaalprijs erbij! Foto’s waren wel representatief. Bij aankomst bleken er maar 2 bedden opgemaakt te zijn (voor een huisje van 6p) en het afval van de vorige bezoekers zat nog in de prullenbak. Daar betaal je dan 75€ aan schoonmaakkosten voor? Ik boek voortaan via booking.com, zij adverteren vooraf wel over bijkomende kosten.

    Door: Emma 02-07-2018
    Secret Escapes 09-07-2018

    Beste Emma, Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen. Vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte was van de extra kosten. Transparantie is enorm belangrijk voor ons, om deze reden worden extra kosten vermeld op de boekingspagina of op uw boekingsbevestiging. Indien dit niet het geval is, dan horen wij dit uiteraard graag direct, wij zetten ons graag voor u in. We zouden dit graag verder willen onderzoeken, maar ik kan helaas uw boeking niet direct vinden in ons systeem. Zou u ons alstublieft een email met uw feedback willen sturen via klantenservice@secretescapes.nl? We kijken uit naar uw e-mail. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Secret Escapes.

    Verified

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Hotel niet klaar? Los het zelf maar op

    Begin 2018 boekte wij via Secret Escapes een nieuw 5-sterren hotel in Rhodos dat zou opengaan in april. Wij zouden er verblijven eind mei begin juni.
    Korter op de afreisdatum, en wetende dat het om een nieuw hotel ging, informeerde we ons her en der over de staat van het hotel. Dit bleek nog steeds een bouwwerf vlak voor ons vertrek. Wij moesten dit zelf uitvinden en werden hierover niet geïnformeerd door SE. Toen we hen hierover belde, stelde ze het verschuiven van de data voor, een andere locatie uit hun aanbod of een terugbetaling.
    Aangezien je gebonden bent aan je vliegtuigtickets kan je niet zomaar verschuiven en ze hadden gaan ander aanbod op Rhodos. Maw is er enkel een terugbetaling mogelijk en trek dan maar je plan... gelukkig is er Booking.com nog! Niet echt de service die je verwacht van een organisatie die zich premium waant!
    En over de betere prijzen heb ik ook mijn twijfels...

    Door: Tom 02-06-2018
    Customer Service Secret Escapes 05-06-2018

    Beste Tom, Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om feedback te geven op uw boeking via Secret Escapes. Wat vervelend om te lezen dat u zo'n teleurstellende ervaring hebt gehad. We willen graag nakijken wat er precies is voorgevallen en of er nog iets is wat we voor u kunnen betekenen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, wil ik u vriendelijk vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@secretescapes.nl, zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oppakken. Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Anne Customer Service Supervisor

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    Schrijf zelf een review over Secret Escapes

    Uw beoordeling