Secret Escapes
Alle reviewsSecret Escapes
Alle reviews (54)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Meerdere hotels
Het is altijd goedkoper altijd de beste prijs, goedkoper dan andere.
Alles is netjes geregeld, Je kan heerlijk rond kijken op de site en krijgt meldingen als je favorieten wijzigen in prijs.
Wij zijn echt enorm tevreden.Hotel Monastere Maastricht
Hotel via Secret Escapes gereserveerd van 6/1/2022- 7/1/2022.
Helaas kregen wij op 5 januari in de avond het bericht van de GGD dat wij positief getest waren.
Volgens de regels van het Ministerie hebben wij dat direct op 6 januari in de ochtend om 09.00 uur bij Secret gemeld.
Uiteindelijk is het helaas pindakaas, wij moeten het hotel WEL betalen ook al kunnen wij er door onze Corona besmetting niet heen. Wij achtend het niet juist om besmet met het Coronavirus naar het hotel te gaan. Het kost ons wel 100 euro die wij niet vergoed krijgen of een alternatieve oplossing. Onze burgerplicht levert ons dus een schadepost op van 100 euro en Secret Escapes verschuilt zich achter het hotel.
Wij vinden dit heel erg slecht ondernemerschap. Verdient een koude douche en zeker niet aan te bevelen om te reserveren bij Secret Escapes. Het hotel benadrukt ons nogmaals dat het beter is direct bij hen zelf te boeken.
Jammer deze hele slechte ervaring, ziek en ook onze uitje in het water11 overnachtingen in Thon hotel Rotterdam
Bij aankomst door Thon Hotel de datum reservering verkerd ingeboekt. I.p.v 19 juni, 17 juli. Hadden geen kamer voor ons. Half uur gewacht en toen weggegaan. We hebben dus NIET geannuleerd maar Secret Escapes beweerd dat dus van wel in een mail en heeft 794 euro van de visa gehaald. Die willen wij uiteraard terug. het is alleen niet gemakkelijk om contact met het bedrijf te maken
nvt
Secret escape besloot mij uit het niets lastig te vallen met reclame
Toen ik vroeg waar ze mijn e-mail adres vandaan hadden gehaald. Zouden ze een onderzoek instellen. Vervolgens geen reactie.
Toen ik zelf er achter aan ben gegaan, Wouden ze dat ik de reclame die ik kreeg naar hun door stuurde. Dit heb ik ongeveer 10x gedaan en bij de laatste keer kreeg ik eindelijk reactie.
Dat ik uitgeschreven was.
Geen antwoord waar ze mijn gegevens vandaan hadden gehaald, geen onderzoek gedaan of resultaat, Dat werd helemaal verzwegen. Dus kortom er werd tegen mij gelogen. Heel onfatsoenlijk.
Hier is in totaal 3 maand over heen gegaan en dus besloot de laatste werknemer van secret escape mij maar aan te spreken dat ik begrip moet hebben voor langere reactie tijden wegens Corona.
Wachttijden waren mijn issue niet. Mijn gegevens wel, maar die vraag werd wederom weer niet beantwoord. Niet alleen is het ontzettend verwerpelijk en asociaal dat je Corona als excuus gebruikt terwijl dit niet aan de orde is. Genoeg mensen die er daadwerkelijk onder leiden waar je daar dan mee spot. Secret Escape weigert eerlijk en transparant te zijn.
Dit is enkel als het gaat om gegevens moet je nagaan als ze daadwerkelijk een dienst moeten leveren.
Vertrouw ze niet. Niks meer dan goedkope snelle zaken waarbij je als klant de dupe bent als het niet loopt volgens planningKorfu
2 reizen geboekt en betaald. Echter geen tickets, want de bestelde reizen waren niet meer beschikbaar.
En nu .... geld weg.
Klantenservice zegt dat ze het uitzoeken. Kan wel even duren. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt!!!Hotelarrangement
Ik heb een arrangement bij hen geboekt en vond dezelfde dag hetzelfde arrangement in dezelfde locatie voor 54 euro goedkoper op een andere site. Secret Escapes garandeert een "best price garantie" beleid, dus ik heb vervolgens met hen contact opgenomen om te kijken wat er aan gedaan kan worden. Ik moest 3x verschillende screenshots opsturen aan ene Danielle, waarna ene Josh de correspondentie overnam en mij vriendelijk maar duidelijk vertelde, dat men niets aan het verschil wilde doen omdat de arrangementen niet volledig gelijk waren. Dit was onjuist - ze waren 100% identiek. Nooit meer een reactie ontvangen. Het is een clubje dat zijn afspraken niet waarmaakt en daar heb ik een hekel aan. Dus voor mij geen Secret Escapes meer - never!
28-10
Bij Secret Escapes is het even oppassen met de heen- en terugvluchten. Zij bieden o.a. reizen aan van GOMUNDO. De aanbieding omvat vaak ongunstige tijden zodat 1 of 2 dagen op de vakantieduur wordt gemist. In mijn geval vertrek uit A’dam om 16.40 uur/ aankomst Sevilla 19.40 uur met aansluitend een reistijd van 2 uur (150 km rijden) naar locatie. In de praktijk betekent dit met afhaal huurauto dat je pas om 22.30 uur op de vakantie locatie arriveert. De terugvlucht was om 11.00 uur vanaf Sevilla waardoor ik van locatie om 06.30 moest vertrekken. Twee verloren dagen op de aangeboden 10-daagse reis is dus erg veel. Dit heb ik bij zowel SE als GOMUNDO gemeld. In eerste instantie is SE de aanbieder. Mijn ervaring om met hun een oplossing te vinden is zeer slecht. Onkundig personeel (dhr. Frederik) dat de mond vol heeft van service- en klantgerichtheid is niet in staat een praktische oplossing aan te reiken. Een 10-daagde reis bleek dus in de praktijk een 8-daagse..!!! Uitgedrukt in geld per dag bleek deze aanbieding een soort volksverlakkerij. Goedkoop bleek duurkoop. Ditzelfde geldt voor het via de mail bevestigde arrangement: logies èn ontbijt. Bij aankomst bleek er helemaal geen ontbijt beschikbaar. SE deed dit af met het excuus dat in de bevestiging een fout was geslopen. En dat de reis oorspronkelijk zonder ontbijt was aangeboden. Ter bewijsvoering werd een linkje meegestuurd dat aangaf: “Sorry deze aanbieding is verlopen ..”. Heel onprofessioneel allemaal.
Ik zal niet snel weer een reis boeken via SE. Behalve de ogenschijnlijk voordelige prijs heeft SE geen toegevoegde waarde. GOMUNDO als reisorganisatie zou er goed aan doen haar verkooppunten beter te selecteren. SE is slechts een doorgeefluik en doet voor haar bemiddeling-fee niets aan klantvriendelijkheid en service. Opvallend is dat alle uitstekende en zeer goede reviews allemaal uit Engeland komen. Alle slèchte reviews komen bijna allemaal uit Nederland. Gedateerd op 14-11-2019 zijn 68 van de 80 NL-reviews slecht tot zeer slecht. Overigens was de aangeboden locatie wel heel goed. Maar wellicht kun je die ook via een andere organisatie boeken. Al met al SE is voor mij een No-Go geworden.
????11-11 SE heeft gereageerd met een standaard mail.., zie hun reacties op andere slechte reviews. Ik actualiseer deze review tot er een oplossing is. Wordt vervolgd..
☹️ 12-11 t/m 14-11 geen reactie ontvangen;
???? 15-11 SE UK belt dat klacht is doorgelegd naar GOMUNDO en bevestigt dat reistijden niet zichtbaar zijn op website. SE verschuift het probleem naar GOMUNDO. Géén oplossing dus ..!;
☹️ 16-11 t/m 19-11 geen reactie ontvangen;
???? 20-11 SE heeft gereageerd, zie onderstaand hun reactie. Géén oplossing dus ..!;
☹️ 21-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 22-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 23-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 24-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 25-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 26-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 27-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 28-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 29-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 30-11 Geen mail ontvangen;
☹️ 01-12 De in mail van 15-11 genoemde 14-daagse termijn is overschreden. Sindsdien zijn er inmiddels 17 dagen verstreken. SE is wederom onbetrouwbaar gebleken. Tot op vandaag geen mail ontvangen;
——————————————————
15-11-2019
Beste Chris,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken op Trustpilot met ons te delen. We selecteren elk van onze aanbiedingen persoonlijk met de grootste zorg om je reis een onvergetelijke ervaring te maken. Het spijt ons dat je niet tevreden was over de aangeboden service. Je feedback - positief of negatief - is erg belangrijk voor ons, omdat het ons niet alleen de mogelijkheid geeft om ons aanbod te verbeteren, maar ook om de tevredenheid van onze leden te vergroten. Het spijt ons natuurlijk met name dat je nog steeds geen bevredigende feedback hebt ontvangen. Voor alle hotel- en reisboekingen, treden wij alleen op als tussenpersoon tussen jouw als gast en de touroperator. De uiteindelijke dienstverlener is de touroperator of het hotel en deze is dus ook verantwoordelijk voor eventuele klachten of mogelijke schade claims.
We hebben je feedback gedeeld en opnieuw de touroperator GoMundo gevraagd de zaak te beoordelen en vervolgens zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Houdt er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat de organisator je klacht bevestigt en tot 28 dagen om je feedback te geven. Wij zijn er echter van overtuigd dat dit niet zo lang zal duren en we gaan er alles aan doen om het proces te versnellen. Wij hopen dat je ondanks deze ervaring binnenkort weer met ons zult reizen.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Secret Escapes/TravelBird
KlantenserviceReis naar Spanje
Bij Secret Escapes is het even oppassen…
Bij Secret Escapes is het even oppassen met de heen- en terugvluchten. Zij bieden o.a. reizen aan van GOMUNDO. De aanbieding omvat vaak ongunstige tijden zodat 1 of 2 dagen op de vakantieduur wordt gemist. In mijn geval vertrek uit A’dam om 16.40 uur/ aankomst Sevilla 19.40 uur met aansluitend een reistijd van 2 uur (150 km rijden) naar locatie. In de praktijk betekent dit met afhaal huurauto dat je pas om 22.30 uur op de vakantie locatie arriveert. De terugvlucht was om 11.00 uur vanaf Sevilla waardoor ik van locatie om 06.30 moest vertrekken. Twee verloren dagen op de aangeboden 10-daagse reis is dus erg veel. Mijn ervaring om hier met SE een oplossing voor te vinden is zeer slecht. Onkundig personeel (dhr. Frederik) dat de mond vol heeft van service- en klantgerichtheid is niet in staat een praktische oplossing aan te reiken. Een 10-daagde reis bleek dus in de praktijk een 8-daagse..!!! Uitgedrukt in geld per dag bleek deze aanbieding een soort volksverlakkerij. Goedkoop bleek duurkoop.. Ditzelfde geldt voor het via de mail bevestigde arrangement: logies èn ontbijt. Bij aankomst bleek er helemaal geen ontbijt beschikbaar. SE deed dit af met het excuus dat in de bevestiging een fout was geslopen. En dat de reis oorspronkelijk zonder ontbijt was aangeboden. Ter bewijsvoering werd een linkje meegestuurd dat aangaf: “Sorry deze aanbieding is verlopen ..”. Heel onprofessioneel allemaal.
Ik zal niet zo snel weer een reis boeken via SE. Behalve de ogenschijnlijk voordelige prijs heeft SE geen toegevoegde waarde. GOMUNDO als reisorganisatie zou er goed aan doen haar verkooppunten beter te selecteren. SE is slechts een doorgeefluik en doet voor haar bemiddeling-fee niets aan klantvriendelijkheid en service. Opvallend is dat alle uitstekende en zeer goede reviews allemaal uit Engeland komen. Alle slèchte reviews komen bijna allemaal uit Nederland. Gedateerd op 14-11-2019 zijn 68 van de 80 NL-reviews slecht tot zeer slecht. Overigens was de aangeboden locatie wel heel goed. Maar wellicht kun je die ook via een andere organisatie boeken. Al met al SE is voor mij een No-Go geworden.
????11-11 Kort na dit review heeft SE gereageerd met een min of meer standaard mail.., zie hun mail reacties op de slechte reviews van anderen. Ik actualiseer deze review net zo lang tot er een oplossing is geboden. Wordt vervolgd..
☹️ 12-11 Geen reactie ontvangen;
☹️ 13-11 Geen reactie ontvangen;
☹️ 14-11 Geen reactie ontvangen;
???? 15-11 Reactie ontvangen van SE,
zie onderstaand;
???? 15-11 SE UK belt mij ter bevestiging dat klacht is doorgelegd naar GOMUNDO en bevestigt dat reistijden niet zichtbaar zijn op website. SE verschuift het probleem naar GOMUNDO en beschouwt de kwestie niet als háár probleem. Géén oplossing dus ..!
☹️ 16-11 Geen reactie ontvangen;
☹️ 17-11 Geen reactie ontvangen;
☹️ 18-11 Geen reactie ontvangen;Hotel Antwerpen
Al een aantal keren geboekt bij SE, dit keer in Antwerpen. Gloednieuw hotel. Helaas bij aankomst wilde en kon het hotel ons niet verder helpen want we waren niet in epbezit van een cc. Gebeld met SE en ook al duurde het enorm lang en ging er ook wel eea mis, ze hebben het opgelost door een ander hotel te zoeken en boeken in Antwerpen. Top service, vriendelijk personeel, echt heel fijn. Samen gaan we nog verder kijken hoe we de door ons extra gemaakte kosten terug krijgen van het eerste hotel want dat slaat echt nergens op. Heb je geen cc dan doen ze niks meer voor je. Terwijl dit NERGENS bekend staat maar daar sta je dan in een vreemde stad, in de kou, half donker... dank jullie wel SE, wij zijn erg dankbaar.
Secret Escapes
Ik boek al een paar jaar na tevredenheid bij Secret escapes.
Maar sinds een aantal maanden is er iet veranderd.
Op de websites werden/worden hotels ( niet altijd, want als er n vliegreis in de aanbieding zit dan gebeurt het niet) per nacht per kamer aangeboden voor n bepaalde prijs. Sinds die tijd wordt er als je die aanbieding wil boeken en je klikt door de aanbieding niet per kamer gedaan maar per persoon.Uiteraard is de prijs op eens veel hoger. Het klopt niet met de oorspronkelijke aanbieding van de prijs per kamer per nacht. Dat maakt het volgens mij misleidend. Al een keer een mail gestuurd. Geen antwoord ( ik ben een goede klant). Nu 2 keer gebeld.Antwoord is heel onduidelijk. Ze kunnen het niet uitleggen en uiteindelijk is het antwoord: fout in het systeem; kunnen we niet veranderen. Wat natuurlijk onzin is.bilderberg Kasteel Vaalsbroek
Er wordt iets heel aantrekkelijks aangeboden, in een viersterren hotel tegen een redelijke prijs. Wanneer wij daar aankomen worden we geplaatst in het zakelijke gedeelte van het (gedateerde nieuwbouw) hotel. T toilet rook niet fris, de stoelen moesten worden verschoven wilde je bij het terras kunnen en douchen moet je in de badkuip doen. In de boeking staat dat honden niet zijn toegelaten, wat niet het geval is, tegen betaling mag je je huisdier meenemen.Er is ons een Deluxe kamer beloofd ( afgesproken in de deal) maar we kregen een gewone reguliere kamer. En nadat ik handdoeken op de grond had gelegd om te vervangen kreeg ik geen nieuwe. Voor een Kasteel, een viersterren hotel vind ik dit een heel slechte behandeling. Ik zal niet gauw meer via secret escapes boeken en ook niet bij Kasteel Vaalsbroek.
Reis Bali
Een bizar slechte service en waardeloze boekingen van slechte accomodaties voor de hoofdprijs. Mijn vrouw en ik werden op een zeer onbeschofte manier geholpen (door een Dimitri). Ik zou mijn ergste vijand deze organisatie niet aanbevelen.
Vakantie
Je wordt geadviseerd om naar de luchthaven te gaan de dag dat je op vakantie gaat en zelf gaat kijken of je vakantie door gaat. Eventueel extra kosten geven ze aan te declareren. Dien je een declaratie in doen ze er niks mee. Heel slecht langer dan 7 maanden bezig.
Pcpeuroterbyzs
Hello there nederlandreview.nl
SEO Link building is a process that requires a lot of time.
If you aren't using SEO software then you will know the amount of work load involved in creating accounts, confirming emails and submitting your contents to thousands of websites in proper time and completely automated.
With THIS SOFTWARE the link submission process will be the easiest task and completely automated, you will be able to build unlimited number of links and increase traffic to your websites which will lead to a higher number of customers and much more sales for you.
With the best user interface ever, you just need to have simple software knowledge and you will easily be able to make your own SEO link building campaigns.
The best SEO software you will ever own, and we can confidently say that there is no other software on the market that can compete with such intelligent and fully automatic features.
The friendly user interface, smart tools and the simplicity of the tasks are making THIS SOFTWARE the best tool on the market.
IF YOU'RE INTERESTED, CONTACT ME ==> MoneyRobotSubmitter@mail.com
Regards, Stevie Marvin
Denmark, REGION MIDTJYLLAND, Arhus C, 8000, Kilen 15Waardeloos bedrijf dit Secret Escapes. Door COVID-19 moesten wij ons verblijf bij Radisson in Brugge eerder dit jaar moeten annuleren omdat België de grenzen had gesloten. Ondanks meerdere keren telefonisch contact, het invullen van het daarvoor bestemde formulier en aanhoudend e-mailen krijg je geen enkel contact of toezegging over restitutie of verplaatsing van je verblijf naar een andere datum. Uiteindelijk direct zaken gedaan met het hotel Radisson in Brugge die wel heel toegeeflijk waren en het geen enkel probleem vinden om het verblijf te verplaatsen (zonder meerprijs) Dit hotel moet overigens zijn verblijfkosten nog terughalen bij Secret Escapes want zij krijgen dat pas betaald nadat wij gebruik hebben gemaakt van ons verblijf aldaar. Overigens deed Secret Escapes voorkomen, in het spaarzame contact dat we hebben gehad, dat de gelden reeds aan het hotel waren betaald en we zaken moesten doen met Radisson. Bij Secret Escapes nemen ze het kennelijk niet zo nauw met de waarheid en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Wij maken in ieder geval nooit meer gebruik van deze aanbieder !
Hoi waarom kan ik jullie niet bereiken
Schandalig
Naar aanleiding van mijn vorige reviews wil ik meedelen dat ik een mailtje heb gekregen van Secret Escapes met daarin de belofte dat ik mijn geld binnen 3 tot 5 werkdagen terug zou krijgen. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat ik niets terugkrijg. Dit is wel een heel vreemde manier om met je klanten om te gaan.
Ten einde raad
Ik ben nu eigenlijk ten einde raad. Heb op 27 september j.l. ook al een review geschreven. Het antwoord daarop kwam op 11 oktober j.l. dat ik maar moet bellen met een Engels sprekende persoon. Nu ben ik daar al mee bezig vanaf 28 september . Als ik al contact krijg (want na 20 tot 30 min. wachten ben ik er wel klaar mee. Heb meer te doen). Zegt de een dat ik contact op moet nemen met het hotel en zodra het hotel akkoord gaat dat even aan S.E. moet doorgeven . Nu heb ik dat al op 24 september j.l. gedaan. De ander zegt dat zij contact gaan zoeken met het hotel. Maar tot op heden gebeurt er niets. Mailtjes sturen heeft geen zin want die worden niet beantwoord. Bellen is een ramp. Ik ben er al mee bezig sinds 18 september maar heb nog nooit iets van S.E. persoonlijk gehoord.
Wat een drama.Slechte service, al dagen geen reactie
Voor aanstaande zaterdag heb ik een overnachting via Secret Escapes geboekt. Dit was een cadeau voor mijn moeder, zij kan helaas niet gaan omdat mijn vader ziek is geworden. Ik probeer hiervoor al dagen Secretescapes te bereiken, zowel per mail als telefonisch. Op eerste mail kreeg ik de reactie dat het druk was waardoor het wat langer kon duren. Voor zaken die niet kunnen wachten, wordt er verwezen naar een telefoonnummer. Ik bel dit nummer al drie dagen op wisselende tijden en krijg steeds te horen dat het nummer buiten gebruik is. Op herhaalmailtje omdat de tijd dringt (de boeking is voor morgen), krijg ik geen enkele reactie. Het boekingsproces en betaling werkt prima maar de service is echt heel tragisch. Ik wilde 1 ster hiervoor geven maar het lijkt of dat je niet minder dan 2 kunt geven. Je boekt bij het hotel maar het hotel kan niets doen voordat ze bericht van Secretescapes hebben. En die komt dus niet. Wat een teleurstelling. Hopelijk neemt Secretescapes vandaag nog contact op. Anders: nooit meer!
Je kan het beste rechtstreeks contact opnemen met het hotel en vragen of je het kan verplaatsen.
Beste Henriette,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je ons niet kunt bereiken zodat we je verder kunnen helpen met je verzoek. We hebben momenteel een hoog aantal klantvragen waardoor het voor ons niet mogelijk was om direct op je verzoek in te kunnen gaan.
Indien er geen van onze nederlandse medewerkers beschikbaar is, dan hoor je normaal gesproken te kunnen kiezen om je gesprek voort te zetten in het engels/duits of frans, mocht dit een mogelijkheid zijn. Op deze manier heb je toch de mogelijkheid dat je verzoek zo spoedig mogelijk wordt opgepakt. Onze excuses dat we je niet per direct met je verzoek hebben kunnen helpen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer (+31) 0207091052?
We horen graag van je.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Secret EscapesSlechte service
Ben al 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen van S E. Hotel is akkoord met de annulering. Heb al verschillende mails gestuurd naar S E
maar hoor nooit wat. Bel elke dag maar er is nooit een Nederlands sprekend persoon aanwezig. Ongelooflijk slechte service. Ben benieuwd hoe lang ik nog op mijn geld moet wachten.Beste Sonja,
Zodra het hotel heeft ingestemd met je annuleringsverzoek, dan willen we dit uiteraard zo snel mogelijk voor je in orde maken.
Uiteraard bieden we onze oprechte excuses aan voor de lange wachtijden. We hebben momenteel een hoog aantal klantvragen waardoor het voor ons niet mogelijk was om direct op je verzoek in te kunnen gaan.
Indien er geen van onze nederlandse medewerkers beschikbaar is, dan hoor je normaal gesproken te kunnen kiezen om je gesprek voort te zetten in het engels/duits of frans, mocht dit een mogelijkheid zijn.
Op deze manier heb je toch de mogelijkheid dat je verzoek zo spoedig mogelijk wordt opgepakt.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer (+31) 0207091052?
Hartelijk dank voor je begrip en we horen graag van je.
Met vriendelijke groeten,
je Secret Escapes teamPapier is geduldig
Tot op heden 2 maal hotelovernachtingen geboekt bij SE. De 1e boeking betrof 10 overnachtingen in Phuket waarbij allerlei extra's in het vooruitzicht gesteld werden zoals 1 uur massage, frisdrank vanuit minibar, 1 diner en 1 lunch voor 2. Het hotel was echter niet op de hoogte van deze extra's. Op de door hen met SE afgesproken "aanbieding" waren deze niet terug te vinden. Nadat wij onze boekingspapieren en PDF van de SE aanbieding getoond en vertaald hadden in het Engels, werd hier verder niet meer moeilijk over gedaan en met de bekende Thaise gastvrijheid opgelost. Het is echter niet prettig om na een lange reis dergelijke discussie te hebben.
Maar het kan ook anders! De 2e boeking betrof een 9daags verblijf in een safari lodge in Hoedspruit Zuid Afrika. De Aanbieding betrof een all-in verblijf inclusief transfer vanaf het vliegveld. De vliegreis van NL naar Johannesburg was niet inbegrepen. Hiervan werd wel een prijsindicatie afgegeven.
Nadat wij deze boeking doorgevoerd en betaald hadden. Vervolgens ook de vliegreis vanuit NL naar Johannesburg geregeld. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met SE om onze vluchtdata door te geven, zodat zij de transfer naar de lodge konden regelen.
De reactie van SE was dat we dit rechtstreeks via het hotel moesten regelen. Nadat we onze vluchtgegevens via het van SE ontvangen emailadres doorgegeven hadden ontvingen we het bericht dat de genoemde transfer niet vanuit Johannesburg bij de aanbieding inbegrepen was maar vanuit een lokaal vliegveldje. Prijsverschil ca. 500 euro.
Hierop weer contact gezocht met SE en hen deze discrepantie voorgelegd. Een en ander uitgelegd en zij zouden eea uitzoeken en mij terugbellen. Dus niet. Wel was binnen 5 minuten de tekst op hen site aanpast. Nu stond er dat transfer vanuit Hoedspruit inbegrepen was.
Dus weer contact opgenomen met SE. Toegezegd dat men mij zou terugbellen na contact met hoofdkantoor. Dus niet.
Na een week ontvingen wij van SE per mail het bericht dat de boeking gecanceld was. Hierbij verwijzend naar de kleine lettertjes in de SE voorwaarden. Kortom:
- print aanbieding van de SE site uit en neem deze samen met de boekingspapieren mee
- bedenk altijd een plan B voor het geval SE na boeking en na betaling verblijf alsnog annuleert.
- bezint er gij begint.Beste Rob,
Hartelijk dank voor uw feedback op uw boekingen bij Secret Escapes.
Allereerst willen we graag aangeven dat Secret Escapes deze klacht uiterst serieus neemt. Indien u hetgene dat wordt aangegeven op uw boekingsbevestiging niet ontvangt en u geeft dit bij ons aan, dan lossen we dit altijd direct op.Wij bieden altijd speciale aanbiedingen die niet voor elke gast beschikbaar zijn. We gaan er altijd vanuit dat onze hotels van de gehele aanbieding op de hoogte is en dat alles inbegrepen is, maar menselijke fouten kunnen helaas voorkomen. We zijn blij om te horen dat het hotel hier adequaat op heeft gereageerd en u uiteindelijk alles heeft ontvangen.
Met betrekking tot uw tweede reis die helaas geannuleerd moest worden en de service niet zoals verwacht is geweest, zou u alstublieft persoonlijk contact met ons willen opnemen via onze email klantenservice@secretescapes.nl of telefonisch via onze klantenservice zodat we deze kwestie verder kunnen onderzoeken?
We horen graag van u.
Vriendelijke groeten,
Uw Secret Escapes teamOoo wat erg! Mijn vriend en ik hadden bijna een vakantie naar Vietnam geboekt voor 10 dagen. Wat zijn wij blij met jouw eerlijke review en met die van alle andere hier. Wij gaan gelijk verder kijken! Bedankt!
Een grote misleiding
Ik heb al veel meegemaakt in mijn leven maar wat secret escapes doet is gewoon niet te geloven. Op hun prachtige website beloven ze gouden bergen maar in werkelijkheid verkopen ze knollen voor citroenen. En als je een klacht indient krijg een prachtige mail waarin ze begrip tonen en zeggen dat ze het gaan onderzoeken waarna er niets gebeurt. Keer op keer krijg je dezelfde mail zonder echt op de inhoud in te gaan. Ik noem dit oplichting en bedrog. Een schande dat dit bedrijf op de Nederlandse markt zo vrij kan opereren. Ik zou wel eens inhoudelijk met de directie van dit bedrijf willen spreken . Weten ze wel hoe ze met klachten moeten omgaan ? Volgens mij niet en zeker niet hoe je klachten kunt oplossen. Ik heb geen behoefte aan een mail maar aan een telefonisch contact met een van de verantwoordelijke directieleden. Ik ben zo boos omdat u recent mijn neef van zijn zuur verdiende centen heeft afgeholpen door hem een luxe vakantie te verkopen dat achteraf een drama bleek te zijn. Ik hoop dat iemand bij u de uitdaging aangaat en zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en met mij contact opneemt. Ik wacht met interesse af.
Beste Glen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
We vinden het spijtig om te horen dat u het gevoel hebt dat er niet serieus op uw klacht wordt ingegaan.
Onze medewerkers van het support team zijn altijd bereid om te helpen en uit te zoeken hoe we u het beste kunnen helpen. We stoppen enorm veel tijd in het onderzoeken van klachten en in het direct in gesprek gaan met ons sales team en het management van het hotel.
We nemen graag telefonisch contact met u op om uw klacht nader te bekijken, alleen hebben we hiervoor meer gegevens nodig.
Indien u ons een email stuurt via klantenservice@secretescapes.nl of telefonisch contact opneemt met onze klantenservice dan pakken we dit zo spoedig mogelijk voor u op.
We kijken uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groeten, Uw Secret Escapes teamNa alles te lezen zijn het idd mooie woorden van se maar geloven doe je nog voor geen mm wat zeg ik nog minder dan dat
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Dat valt onder je reisverzekering. Is SE geen schuld aan als je die niet hebt