Sandaya Campings
Alle reviewsSandaya Campings
Alle reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Camping Frankrijk
Waardeloze klantenservice. In een huisje gezeten waar de riolering kapot was (bleek laatste avond) en er werd niets gedaan behalve een bus wc verfrisser neerzetten. Laatste avond viel de stroom uit door de lekkage van alle ontlasting en vervolgens hebben we de hele nacht en dag zonder wc gezeten met 2 kleine kinderen. Je zou denken dat je dan een ander huisje krijgt of je geld terug voor in ieder geval die nacht, maar sandaya wil nergens van weten. Ze hebben een vervangende nacht aangeboden waar we van hebben aangegeven dat we geen interesse hebben en gewoon ons geld terug willen en ze weigeren op elk vlak mee te werken. Los van dat de douche met tape gemaakt moest worden, de wc de hele week al bleef lopen, het er stonk naar urine en de laatste avond zonder stroom en wc zaten vonden ze dat ze goed hun best hadden gedaan en je basically niet moest zeiken. Ook helpt de receptie je niet ter plekke met een dergelijke klacht. Dat mag je achteraf via de mail gaan uitvechten waar ze gewoon zeggen dikke vinger voor jou. Geen aanrader dus
kampeerplaats camping Plein Air des Chenes
Mooie leuke camping. Gedurende ons verblijf op een campingplaats kwam er echter een heel grote groep (40 man) van een tenniskamp. Deze groep verbleef op 4 plaatsen, met de verzamel- en eetplaats voor al deze 40 mensen pal achter ons. Vanwege de enorme geluidsoverlast konden wij verhuizen naar een andere plek. Dit betekende een dag vakantie verlies aangezien we wel een dag bezig zijn met afbreken en opbouwen van onze tent en toebehoren.
Ons verzoek aan de klantenservice om deze kosten van de gemiste vakantiedag terug te krijgen, werd keer op keer afgewezen. Zij gaven aan dat je overlast kan hebben op een camping. Echter zijn wij van mening dat je op een familie camping geen 40 man achter je hoeft te verwachten.
Uiteindelijk boden ze 1 dag in het laagseizoen op een camping aan, hier zijn wij niet op ingegaan.
Na deze slechte service denk ik niet dat wij nog naar een Sandaya camping gaan.Kampeerplaats
Wij verbleven op Camping Douce Quiétude te Saint-Raphaël in Frankrijk. Communicatie met de organisatie was prima. Echter de kampeerplaats was een tegenvaller. We hadden bij de boeking de maten van onze caravan+voortent doorgegeven en gevraagd of we een passende plaats konden boeken. Dit was geen probleem. Bij aankomst stond er een grote boom in het midden van onze plaats waardoor we de voortent niet eens hebben kunnen opzetten.
We stonden aan de doorgaande route van de gehele camping. Dit resulteerde de hele dag onrust en lawaai. Vooral op de wisseldagen van de accommodaties. De schoonmaaksters reden met hun eigen auto vanaf 7.30 al rond, stonden naast onze tent met draaiende motoren en praatte luid. Dit duurde de hele dag. Auto's stonden in een rij voor onze plaats waardoor wij in de stank stonden.
Het sanitair was bar slecht. Absoluut geen 5 sterren waard. Het gebouw was veel te klein voor het aantal bezoekers waardoor het erg vies werd en zonder toiletpapier. Het is erg verouderd waardoor schoonmaken haast geen nut had.
Wij komen hier niet meer terug.Voel me belazerd door dit bedrijf
Nooit meer Sandaya. Communicatie is echt slecht. De klantenservice is ook een flop! Relatief nieuw 4 a 5 sterren huisjes geboekt en dan erachter komen dat de waterdruk het niet aan kan. Puntje bij paaltje: geen warm water ,omdat de geiser een bepaalde waterdruk nodig heeft om te branden. Dan hadden we net zo goed een 2 ster tent kunnen huren. Behoorlijk geklaagd bij de receptie en de manager. Die beloven het een,maar doen niks. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij gaan GEEN zaken meer doen met Sandaya in ieder geval!
Campingplaats
Goed sanitair, wel kan de verlichting in het gebouw en op de camping iets beter. Goed restaurant, al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam. Ontvangst bij aankomst is origineel en zeer efficiënt.
‐----------------
Na de overstroming is de informatie voorziening nul. Er komt geen update sandaya reageert totaal niet op mail en is telefonisch slecht bereikbaar. Mijn caravan en spullen staan nog op de camping er is niet eens na 5 dagen informatie over hoe hoog het water heeft gestaan. Daardoor geen idee of ik alleen iets aan dingen kan ophalen of alles verloren is.
De communicatie kan en moet echt beter. Sandaya is alles behalve proactief. Wanneer er telefonisch contact is dan weten ze niets en ze denken niet mee. Op mail reageren ze niet.
Ben inmiddels behoorlijk teleurgesteld in sandaya. Je mag van zo'n grote organisatie toch verwachten dat ze een goed communicatie beleid hebben.
‐----------
Vandaag 19 juli naar de camping gegaan er heeft anderhalve meter water in onze caravan gestaan. De camping was blijkbaar veranderd in een wilde rivier. Ter illustratie een gastank van ons is 50 meter verderop klem onder een chalet vandaan geplukt. Caravan is Total loss net als de tenten en de spullen in de caravan.
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze bij de evacuatie niet de moeite hebben genomen om contact met ons te leggen. Alle andere caravans waren namelijk weg. Het begrip vanuit sandaya is ver te zoeken. Ik begrijp dat zij ook veel schade hebben en verdrietig zijn. Zij proberen er ook nog iets van te maken. Echter hebben ze een grote organisatie boven zich staan die hier adequater mee om moet kunnen gaan.
Vanwege het onbegrip verlaag ik mijn beoordeling naar 1 ster. Als ik er -5 had kunnen geven hadden ze echt verdiend.
‐-------------
Nieuwe stand van zaken:
Op de mail van 17 juli is nog niet gereageerd
Op de mail van 23 juli is nog niet gereageerd.
Op 10 augustus maar eens gebeld.
Een vriendelijke medewerker zij u wordt terug gebeld door sandaya vandaag nog.
Helaas nog geen enkele reactie van sandaya mogen ontvangen.
Conclusie: als je geld komt brengen moet je dankbaar zijn dat dat mag en verder mag je niets zeggen of vragen.
‐---------
Inmiddels is het 23 augustus en heeft sandaya een maand na een mail nog steeds geen mail beantwoord. Er is totaal geen communicatie. Onze rechtsbestands verzekering inmiddels ingeschakeld.
Het is toch wel het toppunt van onbeschofdheid om een speciale klachten afdeling te hebben. Die kan niet gebeld worden en op de mail reageren ze totaal niet.
Mensen het is een ballen tent. Boek hier niet je komt van een koude (natte)kermis thuis.Reis Frankrijk met "Optie vrijheid"
"Optie vrijheid" is hélemaal geen vrijheid. Het is een manier om je 30 euro te laten betalen als 'annulatieverzekering' (in coronatijden weet je nooit, dus we beslisten dat zeker te nemen) maar het geldt alleen als je meer dan 30 dagen voor dag van aankomst annuleert. Je moet dus plannen wanneer je een coronabesmetting oploopt! Anders ben je je geld kwijt. Want ja, een kleine aanpassing maken in een computer kost bij Sandaya blijkbaar 90 (!!!!) euro. Ik ben echt zwaar gedegouteerd. Dat zo'n groot bedrijf geen rekening kan houden met corona in deze tijden... Ze zien mij daar nooit meer terug!
Caravan huren
Mooie camping maar je mag hier niks zijn hier gekomen voor mijn verjaardag we mochten niks van muziek onze muziek stond totaal niet luid en nog steeds was het niet oké ze hebben ons gezegd als we nog 1 maal muziek afspeelden dat we van de camping werden afgestuurd hier zien ze mij nooit meer
Chalet Soustons-village
Waardeloze organisatie die alleen aan geld denkt
--------
In december 2019 heb ik voor de volgende zomervakantie (2020) twee weken een Chalet geboekt op camping Soustons-village in Soustons. Dit was vóór de "Corono-tijd". Daarna kwam Corona.
Tussen maart 2020 en juli 2020 heb ik meerde malen contact gehad met Sandaya over het wijzigen van mijn boeking. Omdat ik mijzelf niet wil blootstellen aan eventuele gevaren en mijzelf niet fijn voel op een camping in Zuid-Frankrijk terwijl er nog geen vaccin is, heb ik geprobeerd mijn vakantie te annuleren.
Echter Sandaya houdt vol dat de camping gewoon open is en het veilig is, dus er is geen reden voor annuleren. De aanbetaling van 513,- euro krijg ik dus ook niet terug. Daarna heb ik gevraagd om in plaats van dit jaar naar de camping te komen, een voucher te kunnen krijgen voor volgend jaar. Ook dit was niet mogelijk. Wat wél mogelijk was, dat ik het bedrag van mijn aanbetaling zou kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld een weekendje Parijs in de herstvakantie.
Maar als ik in de zomervakantie niet naar Zuid-Frankrijk zou willen, waarom zou ik dan wel een paar maanden later naar Parijs willen?? Wat mij nog het meeste dwars zit, is dat op het moment ik op de camping zou zitten, de overheid het reisadvies voor grote delen van Frankrijk heeft gewijzigd naar code Oranje. Ik had dus gelijk en in mijn ogen was het dus inderdaad niet veilig (genoeg).
Ik zou iedereen aanraden twee keer na te denken voordat je iets boekt bij Sandaya. Dit is een organisatie die totaal niet meedenkt met de vakantieganger en alleen maar uit is op geld.
Ik vind het schandalig hoe zij te werk gaan. Economie gaat blijkbaar voor gezondheid.
Bastiaan Duijnhouwer
LeidenKampeer plek
+ reserveer gemak
- communicatie vooral het vertalen
- Het gehele bedrag ruim van te voren betalen(in 25 jaar kamperen nooit hoeven te doen)
- het omzetten naar anderen data, in mijn geval monde dit uit in een afzegging en geld verlies.
+goedkoper te reserveren via ANWB met als voordeel nederlands talig.Camping sandaya
Heel slecht. Geen reactie als je de vakantie moet annuleren ivm corona crisis. Geld dus kwijt.
Vakantie geannuleerd ivm Corona. Aanbetaling kwijt.
Sandaya wil niet tegemoet komen dmv een voucher of gedeeltelijke voucher. Beroepen op algemene voorwaarden in deze uitzonderlijke tijden is totaal onacceptabelIdem slecht communicatie uiteindelijk klein deel terug gehad teminst is me toegezegd
Vakantie Cypsela
Door de huidige corona- crisis hebben wij net, zoals vele landgenoten, besloten om vakantie te vieren in eigen land.
In eerste instantie bij Sandaya aangegeven dat de geldende regels vanwege Corona (reserveren timeslot van 1 uur voor het zwembad, mondkapjes dragen in winkels, etc etc) ervoor zorgen dat wij (gezin met kleine kinderen) niet optimaal van onze vakantie kunnen genieten. Daarbij ook erop gewezen dat Sandaya door de omstandigheden niet kan leveren wat wij geboekt hebben.
De reactie op onze mail was veelzeggend: camping en alle faciliteiten zijn gewoon open dus U heeft geen reden om te annuleren.
Geen begrip voor onze situatie.
Telefonisch contact gezocht en ook hierbij dezelfde reactie. Ook worden wij steeds gewezen op de geldende algemene voorwaarden wat er op duidt dat wij onze aanbetaling van €1.100 sowieso kwijt zijn.
Organisatie Sandaya verschuilt zich blijkbaar achter de algemene verkoopvoorwaarden en repeteert dit zinnetje bij elke vraag die je stelt. Enkele vorm van coulance, begrip of medeleven zit er dus helaas niet in.
In onze omgeving krijgen collega’s, vrienden en familieleden gewoon hun geld terug óf een voucher of wordt de boeking doorgezet naar volgend jaar. Verschil is dat deze mensen via reisorganisatie hebben geboekt en niet rechtstreeks bij de camping.
Helaas blijft Sandaya volharden in deze klant-ONvriendelijke houding. Jammer maar dit betekend voor ons dat we nooit meer iets met deze organisatie te maken willen hebben.Wou dat ik al deze klachten eerder had gelezen ze zijn inderdaad niet klant vriendelijk
Nooit meer deux fontaines
Mooie camping met zwembad. Prijzen op terras en winkel erg duur. Ergste was dat wij na 1 nacht weer terug zijn gegaan naar Nederland ivm kakkerlakken 10/15 st in ons huisje. Deze huisjes staan er.nog geen jaar. Ze hebben het schoongemaakt maar helaas dezelfde avond weer kakkerlakken. Er was geen anderhuisje beschikbaar dis zijn we s nachts rond 00.30 weggegaan.
Boek geen vakantie als Nederlander bij sandaya
Ik mag helaas niet afreizen naar Frankrijk Las vagues om medische reden van mijn arts...
Netjes een papier meegekregen maar ik kan niet annuleren omdat de arts om de nieuwe privacyregeling mag invullen wat mij mankeert krijg ik dus niks terug van de annuleringsverzekering....
Lekker dan weg 290 euro..
Gewoon oplichterijDoor de huidige corona- crisis hebben wij net, zoals vele landgenoten, besloten om vakantie te vieren in eigen land.
In eerste instantie bij Sandaya aangegeven dat de geldende regels vanwege Corona (reserveren timeslot van 1 uur voor het zwembad, mondkapjes dragen in winkels, etc etc) ervoor zorgen dat wij (gezin met kleine kinderen) niet optimaal van onze vakantie kunnen genieten. Daarbij ook erop gewezen dat Sandaya door de omstandigheden niet kan leveren wat wij geboekt hebben.
De reactie op onze mail was veelzeggend: camping en alle faciliteiten zijn gewoon open dus U heeft geen reden om te annuleren.
Geen begrip voor onze situatie.
Telefonisch contact gezocht en ook hierbij dezelfde reactie. Ook worden wij steeds gewezen op de geldende algemene voorwaarden wat er op duidt dat wij onze aanbetaling van €1.100 sowieso kwijt zijn.
Organisatie Sandaya verschuilt zich blijkbaar achter de algemene verkoopvoorwaarden en repeteert dit zinnetje bij elke vraag die je stelt. Enkele vorm van coulance, begrip of medeleven zit er dus helaas niet in.
In onze omgeving krijgen collega’s, vrienden en familieleden gewoon hun geld terug óf een voucher of wordt de boeking doorgezet naar volgend jaar. Verschil is dat deze mensen via reisorganisatie hebben geboekt en niet rechtstreeks bij de camping.
Helaas blijft Sandaya volharden in deze klant-ONvriendelijke houding. Jammer maar dit betekend voor ons dat we nooit meer iets met deze organisatie te maken willen hebben.Opgelicht door Sandaya
Vakantie bij camping Les Vagues geboekt, geld overgemaakt via bankboekingen zoals aangegeven op de site van Sandaya, correct bankrekeningnummer en goede omschrijving gebruikt. We zouden binnen 48 uur een bevestiging krijgen. Nou, die kwam maar niet. Na een week hebben we gemaild met een screenshot van de overschrijving en we kregen als reactie (in gebrekkig Nederlands) dat onze boeking binnen was maar onze betaling niet. Raar, maar dat kan natuurlijk wat langer duren van Nederland naar een ander land. Inmiddels 3 weken later, ze houden nog steeds vol onze betaling niet binnen te hebben en onze reservering valt ook niet meer te bekijken met het reserveringsnummer op de site (geeft aan niet te bestaan). Ondertussen 180 euro en dus een vakantie verloren aan dit grapje. De service is flop en voor ons geen Sandaya meer.
Alvast zomervakantie geboekt
Omdat wij de afgelopen jaren erg hebben genoten van onze vakantie op de camping met Sandaya, hebben we nu alvast weer onze zomervakantie geboekt hier.
De kinderen hadden allerlei vriendjes en vriendinnetjes gemaakt de voorgaande jaren en die willen ze natuurlijk weer terugzien. Ze hebben met sommige zelfs briefcontact onderhouden op mijn aanraden, maar dat is moeilijker volhouden dan wanneer je elkaar elke dag op de camping tegenkomt. Wel doen ze af en toe aan Appen, maar ze kijken er vooral naar uit om weer samen te spelen.
Daarnaast was er genoeg leuks voor ze te doen en voor mij als moeder is er de rust en de natuur om van te genieten. En van de kinderen natuurlijk.
Locatie was mooi, de sfeer goed en de toiletten en douches schoon. Dan kom je terug.heerlijke vakantie op camping
Wij hebben afgelopen jaar een heerlijke vakantie gehad op de camping van Sandaya. Voor dit jaar willen we hier zeker nog een keer boeken, misschien zelfs op dezelfde camping, maar wellicht op een andere om weer eens iets nieuws te proberen.
Zeer goede en gemoedelijke sfeer, hoge hygiëne en de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt!Genoten op New Douce Quiétude
Echt genoten van de camping New Douce Quiétude.
Mooie luxe uitvoering en faciliteiten
Heel fijn publiek, de kinderen hebben veel vriendjes gemaakt.
En het was prachtige natuur met pijnbomenMijn ervaringen met Sandaya
Hallo,
Ik wil wel vertellen hoe mijn ervaringen zijn met Sandaya.
Deze zomervakantie hebben we weer op de camping gestaan in Zuid-Frankrijk. Het was een viersterrencamping, dus met heel veel luxe.
Voor de kinderen was er heel erg veel te doen. Daardoor konden wij ook genieten van onze rust op vakantie.
Het weer was natuurlijk altijd heel goed. We hebben wel eens een bui gehad, maar dat was niet erg, want er waren genoeg activiteiten te doen met overdekking.
We zijn eigenlijk de camping niet eens afgeweest. Dat is een goed teken!
Anders dan andere jaren hadden we ook leuke buren. Buren waar de kinderen ook gezellig mee gingen spelen. En voor het eerst ook geen overlast van geluid en dat soort dingen. Daar hebben we in andere jaren soms best problemen mee gehad, maar deze camping was veel beter. Of we hadden geluk. Dat kan ook.
Maar dit zijn voor ons alvast allemaal redenen om volgend jaar waarschijnlijk wel weer met Sandaya te boeken.
Want we hebben allemaal een hele leuke vakantie gehad. Met veel activiteiten te doen. En mooi weer. En zelfs leuke buren! De kinderen hebben zelfs adressen uitgewisseld!
Groetjes,
AnneliesGeweldige vakantie aan de Côte d'Azur
Vorig jaar met mijn gezin twee weken op camping Douce Quiétude verbleven. Geweldig verblijf gehad, mooi zwembad goede horeca en aardig personeel. De kinderen werden de hele dag vermaakt door het animatie-team en de buitenactiviteiten die er heel veel waren.Het strand lag op 10 minuten loopafstand, en Cannes en Saint-Tropez waren nog geen uur rijden! Voor iedereen aan te raden, met of zonder kinderen.
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...

Tussen alle grote reisorganisaties die Nederland rijk is, is daar Dagboekreizen.nl, een kleine en intieme reisorganisatie die schitterende reizen b...

Worldwide Campers: Ervaringen Hou jij van avontuurlijke vakanties en bind jij je op reis niet graag aan één locatie? Wellicht reis j...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Nooit meer