Pierre & Vacances
Alle reviewsPierre & Vacances
Alle reviews (11)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Appartementenhotel Avoriaz
Geboekt een duur hotel in Avoriaz vanwege een ski vakantie via Pierre et Vacances. Ruim 5000 euro betaald, met de hoop dat we dan wel zouden kunnen skien omdat het zo hoog is.
Het appartement geboekt met de tekst: "Appartement 6 personen - 2 slaapkamers - Balkon". Met balkon dus. Voor ons is ene balkon belangrijk. Zonder balkon zou ik niet geboekt hebben.
Bij aankomst bleek het balkon om veiligheidsreden afgesloten.
Dit is nooit met ons gecommuniceerd door Pierre et Vacances.
Pierre et Vacances stelde dat ze hiervoor een korting van 5% zouden hebben gegeven. Dit is pertinent onwaar! Het staat niet op de factuur en wij hebben hier nooit bericht over ontvangen.
Mails gestuurd ter plaatse, receptie gesproken, achteraf klachten ingediend. Maar ze blijven zeggen dat wij hiervoor korting zouden hebben gehad en dat ze niets meer voor ons kunnen doen.
Kortom: Waardeloze organisatie. Ze luisteren niet en nemen je niet serieus als je een klacht indient!
Voor mij nooit meer Pierre et Vacances.Wintersportvakantie
Na mijn reis te hebben geannuleerd binnen de gestelde termijn heb ik na 3 maanden nog steeds mijn geld niet terug
vakantie
Ik ben een radeloos
In december 5-12-2019 hebben mijn man en ik een vakantie geboekt voor mei 2020 naar Antibes Zuid Frankrijk. Het appartement hebben we geboekt is van Société PV Distribution, onderdeel van Groupe Pierre & Vacances Center Parcs.
Helaas hebben geen gebruik kunnen maken van deze vakantie i.v.m. met de uitbraak van corona. We hebben op tijd de vakantie geannuleerd. Dit hebben op donderdag 19 maart 2020 gedaan, voor dat er voucher werden in gevoerd en we zouden het netjes terug betaald krijgen.
In februari hadden vrienden van ons besloten om met ons mee te gaan en hebben hun eigen appartement geboekt in het zelfde appartementen complex . Ook zij hebben op donderdag 19 maart geannuleerd. Tot onze verbazing hebben zij op 20 maart het geld netjes terug gestoord gekregen en ze hebben een extra voucher gekregen voor 50 euro annuleren kosten.
Mijn man en ik hebben het geld niet terug gestort gekregen en er staat tot op de dag van 1021.60 voor hun terug te storten.
Ik ben van het moment van annulering aan het corresponderen geweest om het bedrag terug gestort te krijgen maar ze blijven vast houden dat ze in hun recht staan voor het geven van een voucher ondanks de uitleg van onze vrienden. Zij hoeven het pas na 18 maanden uit te betalen was het antwoord. Dit zou dus aflopen op 09-12-21.
Ik heb een mail ontvangen waar ik moest aangeven of ik 15% korting wilde voor een vakantie of een refund. De laatste heb ik aan geklik en netjes de gegevens in gevuld en het zou tot 4 weken terug gestort worden.
U begrijp dat tot op de dag vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik heb nu al meerdere gebeld met een wachttijd van 15 min tot 30 min en de dame geeft aan dat ze het nogmaals gaat doorgeven. Helaas zonder resultaat ik heb 25-1-22 nogmaals een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord of terug storting.
Vandaag 15/2/22 nogmaals gebeld werd zelf door verbonden met Parijs maar niemand sprak Engels en hebben de telefoon opgehangen.........
heb nog een klacht ingediend op contactariane in de hoop een eind te maken aan dit lang slepende touw trekkenrij
INHreizen zuid-frankrijk
Ben zeer tevreden met mijn reizen bij P&V.Reeds meer dan 20 jaar klant goede service en mooie reis ervaringen. Klantendienst zeer medewerkend en ten dienste van hun klanten.Dank daarvoor en tot onze volgende reis.
25 juni 2020
Boeking van 25 juni binnen gestelde drie dagen geanuleerd op 26 juni. Bedrag van 654,30 zou binnen 5 weken geretourneerd worden nu na 3 maanden nog steeds niet terug
vakantie
Wij hebben een boeking gedaan voor een vakantie en hier bevestiging van gekregen. De volgende dag bel ik omdat ik nog een vraag heb en krijg van de dame aan de telefoon te horen dat mijn boeking is geannuleerd? Wij hebben hier nooit bericht van ontvangen, wij waren met 2 kleine kinderen in de auto gestapt en daar aangekomen zonder boeking.
Anyway, die dame aan de telefoon geeft aan dat ze een nieuwe boeking kan doen, die is wel duurder, maar als ik dan contact opneem dan kan ik dat bedrag + eerder betaalde boeking terug krijgen. Inmiddels zijn we 6 weken verder, ik heb herhaaldelijk contact gezocht, maar krijg van niemand een reactie, laat staan dat ik mijn geld terug heb.vakantie appartement
Vreselijke organisatie! Onmogelijk te bereiken voor vragen of terugbetalingen.
Al een jaar bezig om een terugbetaling te ontvangen van een dubbele betaling. Op het park kon de receptie in 1 oogopslag zien dat het bedrag inderdaad dubbel betaald is, maar terugbetaling moet via de organisatie. Die reageert nergens op wat je ook probeert. Alles moet ook volledig in het frans.
Het onderhoud van het park liet sowieso te wensen over. Groene randen langs het zwembad en alles zag er verfomfaaid uit.
Totaal niet wat wij ervan verwacht hadden.vergane glorie
nu 4 dagen in cannes. appartement oud deuren sluiten niet. schimmel op de muren. vieze oude badkamer. niets is schoon op dit complex alles met de franse slag. reeds 4 dagen het zwembad gesloten omdat ze kinderen die niet zindelijk zijn toelaten in het grote zwembad. het gevolg dat er de afgelopen 7 dagen 7x gepoept is in het zwembad. oplossing sluiten dat bad. daar zit je dan op een complex in de zon zonder zwembad maar wel 24 euro per dag voor 3 bedjes betalen. waardeloos en ongelofelijk dat ze kleine kinderen toelaten in het grote bad terwijl er een kinderbad is. wat een risico durven ze hier te nemen. wachten is op de eerste die verdrinkt. oplossingen bieden ho maar wij kunnen er ook niets aan doen zeggen ze dan. voor alles moet je betalen. auto parkeren 120 euro voor 2 weken. bedjes langs het bad 8 euro per bedje per dag. en zwemmen ho maar. waardeloos concept ik ben nog niet klaar met deze organisatie. dat beloof ik je. boek hier niet is mijn advies.
Eerst mijn ouders, nu wij ook
Mijn ouders boekten al bij Pierre Vacances, nu doen wij het zelf ook.
Mooie reizen, we gaan meestal naar Frankrijk, maar hebben ook wel eens een vakantie naar Spanje geboekt hier.Meermaals vakantie geboekt bij Pierre
Meermaals vakantie geboekt via Pierre, wegens telkens goede ervaringen. Service die je kunt vertrouwen, aanbod dat nooit tegenvalt en de prijzen vallen ook mee. Ik geef ze daarom overal de hoogste cijfers voor hier, anders zou ik niet telkens boeken bij dezelfde reisorganisatie.
Reisje met de familie naar Italie
Wij hebben voor ons familietripje naar Italië geboekt met Pierre Vacances.
Heel mooi verblijf gekozen in Toscane en zag er allemaal goed uit
We gaan volgende week!!
Anderen bekeken ook

Wat is een betere plek voor een vakantiehuis dan aan zee? Vanuit je vakantieverblijf loop je zo de zee in, maak je een strandwandeling en kun je le...

Wie is deze Eliza en waar is ze dan geweest? Je kunt het je afvragen, maar kun je er ook een goede reis boeken? ‘Waar iedereen rechts afslaa...

