OUI.sncf

4.3

Bestellen

2.3

Service

3

Prijs

3

Levering

25%

Zou hier weer kopen

OUI.sncf

Heb je er altijd al van gedroomd om een rondreis door Europa te maken? Of wil je alle hoofdsteden van Europa bezoeken? Heb je echter geen zin om uren achter het stuur te zitten? Ga dan met de trein. Bij OUI.sncf kun je treinkaartjes boeken voor heel Europa. Je kent SNCF misschien als de Franse spoorwegen, maar de treinen in Frankrijk rijden ook voorbij de Franse grenzen. OUI.sncf is de officiële distributiewebsite om kaartjes te kopen voor de treinen die door heel Europa rijden. Lees daarom snel de reviews en beoordelingen van andere reizigers en ontdek of je tijdens jouw rondreis door Europa deze zomer gewoon de trein kunt nemen!


Over OUI.sncf

SNCF laat zich niet door de grenzen van landen tegenhouden. De Franse spoorwegen wil hun passie voor treinreizen delen met reizigers in heel Europa. Zij kennen het gemak van een treinreis als geen ander en willen reizen in Europa voor iedereen betaalbaar en toegankelijk maken. Er zijn genoeg reizigers die liever niet vliegen of de hele dag in de auto zitten. SNCF ging op zoek naar een oplossing en OUI.sncf was het resultaat.




Waarom OUI.sncf?

-    De klantenservice helpt je graag verder: Het team van OUI.sncf wil hun kennis en ervaring met hun klanten delen. Ze zijn daarom de hele dag bereikbaar voor vragen en advies. Je kunt ze bereiken via je mobiel, online, via de callcenters of Social Media.
-    Het comfort van de trein: De treinen van OUI.sncf hebben geen gewichtslimiet voor bagage. Je kunt dus je koffers volgooien en zonder zorgen om reis gaan.
-    Boek met vertrouwen: Bij OUI.sncf kom je nooit voor onverwachtse verrassingen te staan; er zijn geen verborgen kosten en alle klanten kunnen profiteren van meer dan 100 jaar expertise.
-    Lokale experts: Het beste advies krijg je natuurlijk van iemand die zelf jouw bestemming bezocht heeft. OUI.sncf heeft lokale experts in meer dan 12 Europese landen die je graag verderhelpen om jouw perfecte reis te plannen. Of bestel de reisgids en laat je inspireren.


Vragen, klachten of complimenten

OUI.sncf hoort graag van hun klanten. Ze helpen je verder bij vragen of klachten, maar stellen ook feedback altijd op prijs. Wil je contact opnemen? Dan is er altijd een geschikte manier om de adviseurs te bereiken. Je kunt gebruikmaken van de LiveChat op de website. Je wordt direct doorverbonden met een adviseur. Vragen worden direct beantwoord en er wordt bij klachten meteen naar een oplossing gezocht. Als de LiveChat offline is, kun je een bericht sturen via Facebook, gebruikmaken van het telefoonnummer of langsgaan bij één van de verkooppunten die verspreid zijn over heel Nederland.


Wat zijn jouw ervaringen met OUI.sncf?

Heb jij met jouw beste vriendin een treinreis door Europa gemaakt? Of heb je het platteland van Frankrijk doorgereisd met SNCF? Verteld dan over jouw ervaringen met OUI.sncf en schrijf een review! Kun je eenvoudig online kaartjes bestellen? Zijn de treinreizen duur? Of waren er problemen tijdens jouw reis? Laat het andere reizigers weten in jouw beoordeling!


Wat zijn de ervaringen van klanten met de Franse spoorwegen? Kun je goedkoop met de trein door Europa reizen? Lees hier de reviews over OUI.sncf!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

Treinticket

NIET BOEKEN ZE STELEN UW GELD Mijn vriendin en ik hadden twee tickets gekocht voor de TGV van Antwerpen naar Parijs. Toen we deze kochten verzekerde SNCF ons dat als we niet konden vertrekken wegens een positieve coronatest we dit geld zeker terugkregen. Dit gebeurde helaas, maar wanneer we ons geld terug wilden stuurden medewerkers aan de telefoon ons continu door naar andere sites. Het was heel slecht aangegeven hoe we dit administratief moesten aanpakken. De ene medewerker zei dat we zeker ons geld terugkregen en de andere zei dan weer van niet, al dan niet met grof taalgebruik via de telefoon. Nu twee maanden later hebben we bericht gekregen dat de tickets niet terugbetaald kunnen worden en ontkennen ze dat ze hadden gezegd dat dit wel kon (hoewel we hiervan wel bewijs op mail hebben). Echt SCHANDALIG

S

Seppe Engels

22-02-2022

0

TGV Avignon - Bruxelles Midi

De rechtstreekse verbinding werd onderbroken in Lilles zonder uitleg. Na ongeveer 20 minuten in een koud station zonder uitleg, werden we naar een overvol perron geleid, Daar nog 20 minuten moeten wachten om dan op een overvolle trein gepropt te worden voor de laatste reis naar Brussel. Sommige passagiers moesten de reis zelfs rechtstaand doen. Ter compensatie krijg je dan uitleg dat de trein niet langer dan 60 minuten vertraging had, dus, krijg een een voucher, maar geen geldelijke compensatie. Dit is niet acceptabel!

I

Ingrid Catoor

08-02-2022

0

carte senior avantage

mijn partner en ik hebben allebei een kaart besteld en betaald waarmee je als senior goedkoper door Frankrijk kan reizen, zou gevolgd worden door een andere mail met de kaart zelf; nooit een mail ontvangen, nooit een kaart ontvangen en onmogelijk om ze te bellen. kortom: opgelicht voor 50 euro

L

L. Goedbloed

06-01-2022

0

tickets

Tickets gekocht bij Oui Sncf. Deze tickets digitaal gekregen en niet geprint. We hebben ze moeten cancellen maar krijgen geen geld terug. Het is on-mo-ge-lijk om Oui Sncf te bellen. Hun nummer geeft een Frans bandje te horen waar je als Nederlander geen touw aan vast kunt knopen. Onmogelijk om contact te maken met deze organisatie!

N

N.

22-11-2021

0

Parijs - Alicante

Vreselijke ervaring voor betreft de klantenservice. In Parijs een uur gewacht om een ticket op te halen om vervolgens te horen dat we voor dat traject naar een balie in Spanje moesten zijn terwijl op de tickets duidelijk werd vermeld dat dat in Frankrijk moest gebeuren. De reis kon niet worden gevonden, de dame stuurde ons uiteindelijk gewoon weg met de mededeling dat het in Spanje goed zou komen wat uiteraard niet het geval was. Daar 4 balies geprobeerd om hulp te krijgen die ze natuurlijk niet kunnen geven, want de RENFE is geen SNCF. Allemaal opzich vervelend maar geen ramp, maar als je dan na de reis even contact hierover wil opnemen loop over tegen blokkades aan: opvallend dat de pagina waar een klacht kan indienen een 404 error geeft (al weken) We laten ons dus gewoon maar in de reet boren door dit onsympathieke bedrijf - we hadden voor 3 tientjes het vliegtuig kunnen pakken maar met oog op de uitstoot ook maar eens de trein geprobeerd. Voordat je uit Parijs kan vertrekken komt er een hotel bij, parkeren, bij aankomst moet je in een hotel dus al met al is het trein niet alleen 10 uur langer zitten, maar ook nog eens ruim 7 keer zo duur. Never again!

V

van der Voort

27-06-2021

0

treinticket Lyon part dieu vv Albertville

tickets niet op mijn naam (wel op naam van medepassagier??) uit te printen + ook niet via de App in te zien wegens een ANOMALI????? Uw telefoonnummer = niet te vinden, of een onjuistnummer??? Kortom, erg vervelend dat het aanschaffen van een simpele treinreisticket van Lyon part dieu vv Albertville zoveel complicaties geeft + op reis gaan met een e-ticket die niet op mijn naam uit te printen is, noch te scannen is via de App Oui.sncf = GEEN aanbeveling!

V

van dorp

11-08-2020

0

treinreis rotterdam londen en vv

terwijl ns internationaal kosteloos alle internationale treinreizen annuleert, is oui.scnf ONBEREIKBAAR voor vragen daarover voor zover ik het nu zie wordt er niets kosteloos geannuleerd

M

m wilmans

14-03-2020

0

Wisselende prijzen en Betaling niet kunnen afronden

Heenrieis Beziers Amsterdam goed kunnen boeken op de site. Door mijn fout dubbele boeking direct kunnen annuleren en kreeg ook prima feedback. Terugbetaling wel lang enkele weken. Paar weken later de terugreis Amsterdam - Beziers willen boeken. Dat was een crime! Onmogelijk de betaling af te ronden op de Safari zoekmachine Na vele pogingen ook op andere zoekmachine niet gelukt. Daarna kreeg ik ook de onbegrijpelijke mededeling “ loyaliteitskaart onherkenbaar” terwijl ik dat niet had ingegeven. Dan maar via NS site proberen te boeken, ineens veel duurder zelfde traject en treinen. En plots ook geen plaatsen meer beschikbaar! Volgende dag maar weer geprobeerd en..... ineens weer lager prijs en wel plaatsen beschikbaar.. Het vreemde dat mij werd aangeraden om treinen maar apart te boeken dwz Amsterdam -Parijs en Parijs - Beziers. Dat was Amsterdam - Parijs niet mogelijk geen plaatsen. Kortom de volgende dag bleek alles ineens wel mogelijk tegen aantrekkelijk tarief. Overigens kon ik nogsteeds niet boeken op ouisncf. Uiteindelijk na 1 dag achter de pc gelukt

W

Willem van Oosten

09-12-2018

0