Ervaringen Otel.com

Bij Otel.com hoeft een hotel boeken niet duur te zijn. Met bestemmingen in meer dan 192 landen kun je altijd goedkoop een hotel boeken bij Otel.com. Komen deze lage prijzen echter met ongewenste consequenties of kun je zonder problemen van een heerlijke vakantie genieten? De beste manier om het antwoord te vinden op deze vragen, is het lezen van de reviews van andere klanten die al een hotel geboekt hebben bij Otel.com. Zij kunnen je alles vertellen over hun ervaringen met de website en de hotels. Je weet dan altijd wat je van de hotels kunt verwachten, zodat je tijdens je reis niet voor verrassingen komt te staan. Lees daarom hier de beoordelingen van andere klanten!

Over Otel.com

In 2004 werd Otel.com opgericht door de MetGlobal groep. Ze zagen dat reizigers vaak te veel betalen voor hotels en besloten een handje te helpen. Otel.com biedt reizigers daarom goedkope hotels, die ze eenvoudig en snel online kunnen boeken. De hotelaanbieder wil zo uitgroeien tot de one-stop-shop voor klanten die op zoek zijn naar de goedkoopste hotel. Otel.com garandeert klanten altijd de laagste prijs, zodat klanten nooit verder hoeven te zoeken naar hotelaanbieders met een goedkoper aanbod. Ze zijn zelfs zo zeker over hun prijzen, dat ze het verschil terugbetalen als jij hetzelfde hotel op een andere website voor een lage prijs vindt.

Ga jij net als Lieke Biemans binnenkort genieten van een heerlijke vakantie?

Diensten Otel.com

Het zoeken van een hotel wordt door de zoekmachine op de website nog makkelijker gemaakt. Kies voor een hotel of stad, vul je aankomst- en vertrekdatum in, laat weten met hoeveel kamers je wilt boeken, geef het aantal gasten door en je bent klaar. De zoekmachine geeft je alle opties en jij hoeft alleen nog maar te boeken. Boek bijvoorbeeld jouw volgende reis naar Barcelona, Londen of Parijs. Als je uit de ruime keuze nog altijd geen keuze kunnen maken, dan kun je de zoekresultaten nog verder filteren. Kies hoeveel sterren het hotel moet hebben, bepaal de maximum prijs, selecteer de faciliteiten die voor jou vereist zijn en kies een plek in de stad waar je het dichtstbij wilt zijn. Makkelijker kan Otel.com het niet maken.

Klachten Otel.com

Is er iets foutgegaan tijdens jouw boeking? Of waren er problemen tijdens de betaling? Neem dan altijd contact op met de klantenservice van Otel.com. Je kunt op de website meteen de LiveChat gebruiken om met een medewerker te spreken. Het kan echter zijn dat de chat offline is. Je kunt dan gebruikmaken van het telefoonnummer of het e-mailadres. Otel.com is ook te vinden op Facebook en Twitter. Je kunt ook altijd daar je vraag stellen.

Jouw ervaringen met Otel.com

Heb jij een hotel geboekt bij Otel.com om geld te besparen? Schrijf dan een review en laat andere klanten weten of je makkelijk een reis kunt boeken. Of ben jij net terug van een reis naar Berlijn? Vertel dan over jouw ervaringen tijdens je reis. Geef jouw beoordeling en laat anderen weten of jij vaker een hotel gaat boeken bij Otel.com.

Wat vinden anderen van de hotels met kortingen bij Otel.com? Is het betrouwbaar? Krijg je een luxe kamer? Ontdek het hier in reviews en ervaringen!

Otel.com
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

5
50% Zou hier weer kopen!

4

5

6

5

Waar blijft mijn geld

Reis geboekt en betaald op maandag 16/4
17/4 blijkt de boeking niet gelukt (na mail )
1/5 NOG steeds mijn geld niet terug , na diverse live chats
en mail
WAARDELOOS !!!!!

Door: G. Peters01-05-2018
Berry de Wit20-03-2019

Zelfde ervaring, leuk hotel gevonden voor 1 nacht, bij het boeken ging het steeds op het einde mis en kon ik het hotel daarna wel boeken voor een veel hogere prijs. Niet gedaan, maar ze hebben wel 2x een reservering gemaakt op mijn creditcard en dat blijken ze na 2,5 week nog niet te kunnen verwijderen. Goede raad: boek maar gewoon bij Booking.nl

2

hotel boeken

omdat ik zo gek van de reclame werd van booking.com ben ik elders gaan kijken voor goedkope hotels en zo kwam ik bij otel.com uit....