Nu Shop

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Nu Shop

Ben je op zoek naar voordeeltjes in relatie tot je vrije tijd? Wellicht is de NU Shop dan wel een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze webwinkel bekend zijn.


Wat is NU Shop?


NU Shop is een webshop van NU.nl om mensen aanbiedingen te doen in relatie tot vrije tijd. Leuk voor een dagje weg of tijdens een vakantie. Er wordt iedere dag gezocht naar originele aanbiedingen om lezers aan te spreken, blij te maken en te verrassen. Er wordt samengewerkt met andere bedrijven omdat ze mensen dan de beste aanbiedingen kunnen doen. Ze willen dat jij de tijd dat je niet werkt op een waardevolle manier kunt invullen. Liefhebbers van leuke dingen doen worden geadviseerd regelmatig op de website te kijken. Via de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van de laatste acties.


Bestelinformatie


Op twee verschillende wijzen kunnen kaarten besteld worden. Via de shop van NU.nl of de website van een partner. Het bestelproces is te doorlopen in enkele stappen. Jouw aankopen worden direct naar je verstuurd via TicketCounter. Mochten er nog vragen zijn kun je contact opnemen met deze organisatie. Het kan voorkomen dat je geen bevestiging hebt binnengekregen. Tijdens deze situaties word je geacht contact te leggen met de klantenservice. Zij zullen dan kijken of de order wel goed is binnengekomen. Bij aankopen die bij een partner zijn gedaan, moet contact met die partij worden opgenomen. Soms duurt het via externe bedrijven wat langer voordat iets verwerkt is. Bestellingen kunnen alleen via de website geplaatst worden. Het is geen optie om een bestelling via de telefoon of per e-mail te realiseren. Orders kunnen eveneens geplaatst worden door personen die geen abonnee zijn.


Betalen


In de NU shop kan enkel en alleen betaald worden via iDEAL en creditcard. Betalingen kunnen volgens 'NU' veilig, vertrouwd en eenvoudig gedaan worden. Er kan niet afgerekend worden middels cadeaubonnen. Soms worden er transactiekosten in rekening gebracht. Klanten worden hier tijdens het bestelproces al over geïnformeerd. Deze kosten worden onder andere verklaard als administratie- en verzendkosten.


Verzendinformatie


Digitale producten worden direct via e-mail verstuurd. Fysieke producten worden volgens verschillende levertijden bezorgd. Op de productpagina’s staan de levertijden vermeld. Items uit de kunstcollectie worden standaard binnen 1 à 2 weken geleverd. Producten uit onze Donald Duck-collectie worden geleverd tussen 1 en 5 werkdagen. Voor het transport wordt samengewerkt met PostNL. Zij zijn actief van maandag tot en met zaterdag. De verzendkosten zijn vastgesteld op € 2,95. Orders met een minimale bestelwaarde van € 35,- worden gratis verzonden.


Retourneren


Als items niet gebruikt zijn kunnen ze retour gestuurd worden. Dit moet wel binnen 14 dagen gebeuren. Retourkosten zijn voor rekening van de consument. Voordat je een retour in gang wilt zetten word je verzocht de klantenservice te contacteren. Van hun zal je verdere retourinstructies ontvangen. Ongebruikte vouchers kunnen binnen twee weken herroepen worden. Nadat er betaald is kunnen er geen wijzigingen meer doorgevoerd worden. Annuleren behoort dan eveneens niet meer tot de mogelijkheden. Het advies wat je dan krijgt is om een nieuwe bestelling te plaatsen. Aangeschafte kaarten kunnen niet ingewisseld worden voor geld of een tegoed. Ruilen mag ook niet.


Ervaringen


Heb je weleens een aankoop gedaan bij NU Shop? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn geweest? Heeft NU Shop jouw vrije tijd verrijkt? Ga je vaker op zoek naar aanbiedingen via deze webshop? Deel je ervaringen via een review op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

Koffer Princess capucchino

Zeer slecht bereikbaar op de chat. Na een week nog geen reactie op mijn vragen via het formulier. Het duurt nu al sinds 13 juni jl voor ik een normaal antwoord krijg van jullie. De koffer die jullie zouden annuleren is toch bezorgd. Door een storing bij jullie heb ik de koffer niet op tijd voor mijn vakantie gehad. Toch is de koffer nu bezorgd. Terwijl dit door Bauke was afgezegd. Ik wil mijn geld retour en een gratis retouretiket voor de koffer. Normaal reageren jullie de volgende dag. En nu het om geld gaat zijn we een week verder? Graag zie ik een compensatie tegemoet. Ik ben inderdaad nu met vakantie. Maar mijn fam moest de koffer accepteren van de GLS bezorger. Graag antwoord op al mijn vragen. Restitutie aankoopbedrag..en compensatie retourkosten door jullie nalatigheid. Er gaat nu constant van alles mis met jullie..omdat jullie kampen met storingen. En dan ben ik hier de dupe van. Ik blijf pogingen op de chat te maken om een oplossing te vinden, maar ik krijg elke keer brutaal antwoord en dan wordt de chat beeindigd zonder oplossing. Kunnen jullie dit nou een keer rechtzetten? Eerst de storing waardoor de koffer niet in het systeem stond. Dan kreeg ik akkoord van Bauke om de bestelling te annuleren omdat het al 2 weken duurde en ik nog 2 dagen had voor ik op vakantie ging. En dan 5 dagen later bericht..dat het niet geannuleerd kan worden en hup hier is de koffer. Betaal maar voor de retourkosten. Graag met spoed uw reactie. Retourlabel met onkosten en mijn geld retour

Z

Zen

19-06-2023

0