NH Hotels

7.4

Bestellen

5.7

Service

5.6

Prijs

5.1

Levering

59.1%

Zou hier weer kopen

NH Hotels

Wil je een weekendje weg, ga je een stadstrip maken of wil je juist langer op vakantie? Dan zou je zomaar terecht kunnen komen in één van de vele hotels van NH Hotels. Maar wil je dat wel? Wat kun je verwachten van deze enorme hotelketen? Vind je hier goede service, gezelligheid, chocolaatjes op je kussen? Of eerder muizen in de muur, luizen in je bed en vreemde vondsten onder de kast? Lees hier hoe anderen NH Hotels hebben beoordeeld en bepaal zo of je juist wel of niet zult kiezen voor een NH Hotel.


Over NH Hotels

NH Hotels, officieel NH Hotel Group, maar ook NH Hoteles geheten, is een van oorsprong Spaanse hotelketen, met een hoofdkantoor in Madrid. De NH staan dus niet voor Noord-Holland, zoals sommigen denken, maar voor Navarra Hoteles: eigenlijk heet het bedrijf dus Navarra Hoteles Hoteles. De keten biedt gemiddeld geprijsde en modern ingerichte kamers in met name Europa, (Latijns) Amerika en Afrika. De geschiedenis van het hotel begint in 1978 met het Ciudad de Pamplona Hotel, dat werd opgericht door de 29-jarige ondernemer Antonio Catalán Díaz. Nog geen twintig jaar later verkocht hij zijn aandeel voor 70 miljoen euro om een nieuwe keten te beginnen: AC Hotels. NH Hotels is inmiddels uitgegroeid tot een keten met wereldwijd zo’n vierhonderd hotels met meer dan 60.000 kamers, bovendien zijn er nog veel nieuwe hotels plus nieuwe kamers in aanbouw. Eén van de bekendste hotels in de keten is misschien wel het Krasnapolsky, op de Dam in Amsterdam. In 2000 werd de hele keten, inclusief Golden Tulip-hotels en hotels als het Barbizon Palace, het Doelen Hotel en het Schiller Hotel toegevoegd aan NH Hotels. De keten is inmiddels onderscheiden met vele awards en andere prijzen en staat in alle lijstjes van hotels wereldwijd.


Diensten van NH Hotels

Wanneer je naar een NH Hotel gaat, weet je wat je kunt verwachten. De kamers zijn over het algemeen vrij gelijk aan elkaar, waar ook ter wereld je een hotel van deze keten bezoekt. Clean, netjes, modern. Omdat het nooit te uitgesproken is qua smaak en stijl, kan iedereen er terecht. Restaurants in de hotels zijn voorzien van goede en soms zelfs beroemde chefs. Sommige hotels beschikken over luxe zwembaden en spa’s, anderen worden gekenmerkt door een fabuleuze architectuur. Er is vaak plaats voor conferentie- en vergaderzalen. Fitnesszalen en wifi-hotspots zijn natuurlijk ook niet weg te denken uit moderne hotels. Als je wilt, word je opgehaald vanaf het vliegveld of kun je je eigen auto parkeren bij het hotel. Ook is het mogelijk lid te worden van de club en punten te sparen bij de NH Hotel Group Rewards. Voor wie lid wordt, zijn er meteen voordeeltje te halen, zoals waardebonnen, kortingsacties, gratis overnachtingen en andere speciale ledenaanbiedingen.


Klachten over NH Hotels

Een kamer in een NH Hotel kun je op allerlei manieren boeken; bij reisorganisaties, via hun eigen website, telefonisch, via apps, email, et cetera. Met klachten kun je terecht bij de desbetreffende hotels of via één van de vele telefoonnummers die het bedrijf rijk is. Ook via de website kun je aan veel informatie en contactgegevens komen.


Heb jij weleens verbleven in een NH Hotel? Laat dan hier jouw mening achter over deze grote hotelketen! 


Amsterdam, Utrecht, Den Haag...waar kunt u goed overnachten en waar niet? Goed ontbijt en bedden? Lees ervaringen van klanten van NH hotels voordat u zelf een kamer boekt! Lees ervaringen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (22)

NH hotel sparrenhorst in nunspeet

Geweldig hotel. Heel gastvrij, super uitgebreid vers ontbijt Luxe en ontspanning Hond ook welkom en hotel ligt direct naast het bos. Zwembad is prima met mogelijkheid van sauna van 7.00 tot 23.00. Late check out zonder bijkomende kosten. Ons favoriete hotel voor een weekend ontspanning vanuit de randstad naar mooi bosgebied.

A

Annemieke

04-02-2024

0

1 overnachting

7 jaar geleden ook geweest. Nu met man ivm trouwdag, hier was heel attent aandacht aan besteed. Het bed was echter zeer oncomfortabel. 2 persoons, als de 1 zich omdraaide, ging de ander mee. Pocketvering, die, zo vermoeden al ouder en aan vervanging toe is. Ontbijt is ook niet meer wat het 7 jaar geleden was. Sapjes waren niet lekker, echt nep, dan beter geen sapjes. Scrambled eggs waren ook melkachtig. De zelfgemaakte wafel en koffie waren wel heerlijk!

W

Winny

11-03-2023

0

Boeven

Er staat dat je kosteloos kan annuleren tot 16:00uur op de dag, een dag van te voren geannuleerd wordt er alsnog geld afgetrokken. En ze zeiden dat de creditcard alleen ter garantie is en er geen bedrag zou worden afgetrokken echter is dit wel gebeurd. Gesteggel aan de telefoon omdat hun in het systeem hadden staan dat het 48 uur van te voren moest worden geannuleerd wat een onzin. Blijkbaar had ik gewoon als positief geteste persoon naar het hotel moeten gaan en een ieder moeten besmetten om zo waar voor mijn geld te hebben. Volgende keer is er niet meer, stelletje boeven!!!

S

Stu

05-03-2022

0

Kamer NH hotel Utrecht

Door corona genoodzaakt te annuleren maar geen enkele clementie mogelijk, ook niet verzetten en een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon. Hier nooit weer.

A

Aldert

17-02-2022

0

NH Brugge

Hoewel ik een rolstoelkamergeboekt had, bleek deze neit beschikbaar. De receptionist beweerde dat alle kamers met bad waren. Ik heb mijn vrouw niet kunnen verzorgen nog wassen omdat de badkamer niet aangepast was voor een rolstoel. Het toulet was ook te laag en zonder beugels. Gelukkig hadden wij maar voor een nacht geboekt. Raar is dat het hotel aangeboden wordt voor mensen met beperking ?

W

willy vandaele

28-09-2021

0

NH Amersfoort

Hotel geboekt en betaald onder voorwaarde van geen restitutie. Door treinstaking geen gebruik kunnen maken van de overnachting. Dit op tijd gemaild. Hoewel het hotel in zijn recht staat geen geld terug te geven zou het van zo’n grote keten toch netjes zijn geweest om bijv. een voucher voor (een deel van) een volgende overnachting te verstrekken. Dat heet klantenbinding. Nu verliezen ze een klant.

K

Karin van der Sluis

02-09-2021

0

Diner

Ik kom hier al 7 weken voor mijn werk, meestal wordt ik bediend door Jeske. Ze werk in restaurant Blake ze is vriendelijk en in voor een praatje en gastvrij en er is altijd wat te regelen buiten de menukaart om.

R

R.J.H Nijenhuis

01-09-2021

0

3 overnachtingen

In deze coronatijd is dit niet het hotel waar u wilt verblijven. Het personeel waant zich handhavers van de overheid te zijn en behandelen gasten als gedetineerden in een gevangenis. Ze achten regels boven een prettig verblijf voor hun gasten. Mijd deze hotels als de pest

W

Wiekema

09-03-2021

0

Overnachting NH Hotel airport Schiphol

Een heel bijzondere voorwaarde. Als je een overnachting ruim van te voren boekt en betaald. Later blijkt door omstandigheden dat je dit moet annuleren ook ruim van te voren gedaan. Dan blijkt, dat je geen recht hebt op teruggave van de kosten, omdat je vooruit betaald hebt. Ik vind dit een hele rare regeling. Daarnaast vind ik, dat dit vermeld had moeten worden bij de betaling aan de balie. Dit is echt geen klant vriendelijkheid. Van NH Hotel ben ik genezen.

H

Huub

18-09-2020

1

Niet hitte bestendig

Gezellige sfeer, centrale locatie en klantvriendelijk personeel. Helaas konden wij niet genieten door de hitte in de kamer. Air cooling systeem schijnt het wel te doen, en we hebben een ventilator er bij gekregen. Tevergeefs. Het is een groot minpunt voor in de zomer...

S

Sutedjo

11-08-2020

0

Hotel overnachting grote kamer

Geen grote kamer bij na vraag bestaat ook niet. Wel voor betaald. Doen of het verschil terugbetalen en cadeau is aan ons. Hond mag mee maar bij inchecken een blad met regels waaruit blijkt dat hond niet welkom is. Betaald parkeren van 5 euro per nacht verplicht. Geen alternatief en meer dan 2000 parkeerplekken en 200 gasten. Terrassen niet uitgestalt terwijl het 22 graden is. Reserveren zwembad niet mogelijk omdat je als gast onbeperkt mag reserveren en vol is vol

G

Gravemaker

28-07-2020

0

NH Zandvoort

1 nacht van 26 op 27 juni 2020. Ontbijt was keurig verzorgd, vriendelijk personeel, nette parkeerplaats. Helaas was de airco op onze kamer ( 124 ) kapot, hiervan melding gemaakt en dit werd netjes opgelost. De weg oversteken en dan zat je al op het strand. Het avondeten was heerlijk en ook hier weer vriendelijk personeel. Alles met elkaar een prima hotel.

T

T.den Boer

29-06-2020

0

Pinksterweekend NH Zandvoort

Wij hebben een geweldig fijne en goede ervaring gehad bij het NH Zandvoort.wij verbleven hier 2 nachten. Wij werden keurig geholpen door Linda bij de check inn. Prima parkeerplaats super goed ontbijt geserveerd op de kamer, gratis up grade gehad. De kamer was schoon en netjes, het bed lag heel comfortabel en binnen 15 meter sta je aan de zee. Echt een geweldig goed hotel met uitstekende service. Echt een aanrader.

L

Lena en Christof Wijnhoud

08-06-2020

0

midweekje NH Sparrenhorst

Alles leek leuk totdat we de fietsenhuur moesten afrekenen. We hadden niet verwacht en het was ons ook niet bij het huren vooraf gemeld dat deze zo verschrikkelijk hoog zou zijn. We zijn op veel plekken geweest en hebben vaak fietsen gehuurd maar nog nooit tegen deze "woeker"prijzen. En vooral omdat je op amper 10 minuten wandelen soortgelijke fietsen voor minder dan de helft kon huren. Wat een vreselijke tegenvaller!!!

L

Loes van Westerop

30-09-2019

0

Slechte service

Ik heb afgelopen nacht in het NH hotel geslapen in Cappelle a/d ijsel. Wij gingen daar als groep vriendinnen heen om een avondje te stappen ! Via de mail heb ik een reservering bevestiging gekregen met daarin alle details over ons verblijf, hier stond dat we een gratis late uitcheck zouden krijgen. Na nog een keer geïnformeerd te hebben aan de balie kwamen wij er al gauw achter dat dit niet het geval was, wat voor ons natuurlijk erg vervelend was.

N

Najefny

28-07-2018

0

Kosten/ tarieven

Verassingen. Tarieven verschillen enorm op de site zelf, op hetzelfde tijdstip en datum! Service van management is ver te zoeken.

T

Twijnstra

15-07-2018

0

Kosten NH hotel

Altijd leuk geweest. Nu is het in 1 keer verpest door slechte management. Na een paar dagen van mijn boeking heeft de NH de prijzen verlaagd, met ontbijt en annuleerbaar gemaakt. Mijn klacht word niet opgelost. Ik als vaste klant heb besloten om niet meer te boeken bij de NH.

T

Twijnstra

12-07-2018

0

Niet schoon geen nieuwe kamer

kamer was niet goed schoongemaakt, het meisje bij de receptioniste zeer onvriendelijk en ik kreeg geen nieuwe kamer.

A

Antoin

28-09-2016

0

Noordwijkerhout

Een weekendje weg geweest met de mooie dagen naar NH Noordwijkerhout. De ligging was perfect, je was zo in Noordwijk zelf. Onze hotelkamerraam lag aan het restaurantgedeelte. Je hoorde de hele tijd de airco brommen. Heel irritant. Wel leuke kindervoorzieningen in het hotel zelf.

F

Familie Smit

05-09-2016

1

NH Hotels -NH Brugge

Ik heb ontzettend genoten van een midweek weg naar Brugge. Een ontzettend fijn hotel. Alles was netjes schoon en er waren ontzettend veel dingen te doen, ook de service liet niks te wensen over! Met ook nog een geweldige locatie in het oude gedeelte van Brugge ben ik verkocht! Alleen nog maar NH Hotels voor mij!

A

A.Nahon

12-03-2016

0