NH Hotels
Alle reviewsNH Hotels
Alle reviews (21)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
1 overnachting
7 jaar geleden ook geweest. Nu met man ivm trouwdag, hier was heel attent aandacht aan besteed. Het bed was echter zeer oncomfortabel. 2 persoons, als de 1 zich omdraaide, ging de ander mee. Pocketvering, die, zo vermoeden al ouder en aan vervanging toe is. Ontbijt is ook niet meer wat het 7 jaar geleden was. Sapjes waren niet lekker, echt nep, dan beter geen sapjes. Scrambled eggs waren ook melkachtig. De zelfgemaakte wafel en koffie waren wel heerlijk!
Boeven
Er staat dat je kosteloos kan annuleren tot 16:00uur op de dag, een dag van te voren geannuleerd wordt er alsnog geld afgetrokken.
En ze zeiden dat de creditcard alleen ter garantie is en er geen bedrag zou worden afgetrokken echter is dit wel gebeurd.
Gesteggel aan de telefoon omdat hun in het systeem hadden staan dat het 48 uur van te voren moest worden geannuleerd wat een onzin.
Blijkbaar had ik gewoon als positief geteste persoon naar het hotel moeten gaan en een ieder moeten besmetten om zo waar voor mijn geld te hebben.
Volgende keer is er niet meer, stelletje boeven!!!Kamer NH hotel Utrecht
Door corona genoodzaakt te annuleren maar geen enkele clementie mogelijk, ook niet verzetten en een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon. Hier nooit weer.
NH Brugge
Hoewel ik een rolstoelkamergeboekt had, bleek deze neit beschikbaar. De receptionist beweerde dat alle kamers met bad waren. Ik heb mijn vrouw niet kunnen verzorgen nog wassen omdat de badkamer niet aangepast was voor een rolstoel. Het toulet was ook te laag en zonder beugels. Gelukkig hadden wij maar voor een nacht geboekt. Raar is dat het hotel aangeboden wordt voor mensen met beperking ?
NH Amersfoort
Hotel geboekt en betaald onder voorwaarde van geen restitutie.
Door treinstaking geen gebruik kunnen maken van de overnachting. Dit op tijd gemaild.
Hoewel het hotel in zijn recht staat geen geld terug te geven zou het van zo’n grote keten toch netjes zijn geweest om bijv. een voucher voor (een deel van) een volgende overnachting te verstrekken. Dat heet klantenbinding. Nu verliezen ze een klant.Diner
Ik kom hier al 7 weken voor mijn werk, meestal wordt ik bediend door Jeske. Ze werk in restaurant Blake ze is vriendelijk en in voor een praatje en gastvrij en er is altijd wat te regelen buiten de menukaart om.
3 overnachtingen
In deze coronatijd is dit niet het hotel waar u wilt verblijven. Het personeel waant zich handhavers van de overheid te zijn en behandelen gasten als gedetineerden in een gevangenis. Ze achten regels boven een prettig verblijf voor hun gasten. Mijd deze hotels als de pest
Overnachting NH Hotel airport Schiphol
Een heel bijzondere voorwaarde.
Als je een overnachting ruim van te voren boekt en betaald. Later blijkt door omstandigheden dat je dit moet annuleren ook ruim van te voren gedaan. Dan blijkt, dat je geen recht hebt op teruggave van de kosten, omdat je vooruit betaald hebt. Ik vind dit een hele rare regeling. Daarnaast vind ik, dat dit vermeld had moeten worden bij de betaling aan de balie. Dit is echt geen klant vriendelijkheid. Van NH Hotel ben ik genezen.Niet hitte bestendig
Gezellige sfeer, centrale locatie en klantvriendelijk personeel. Helaas konden wij niet genieten door de hitte in de kamer. Air cooling systeem schijnt het wel te doen, en we hebben een ventilator er bij gekregen. Tevergeefs. Het is een groot minpunt voor in de zomer...
Hotel overnachting grote kamer
Geen grote kamer bij na vraag bestaat ook niet. Wel voor betaald. Doen of het verschil terugbetalen en cadeau is aan ons.
Hond mag mee maar bij inchecken een blad met regels waaruit blijkt dat hond niet welkom is.
Betaald parkeren van 5 euro per nacht verplicht. Geen alternatief en meer dan 2000 parkeerplekken en 200 gasten. Terrassen niet uitgestalt terwijl het 22 graden is. Reserveren zwembad niet mogelijk omdat je als gast onbeperkt mag reserveren en vol is volNH Zandvoort
1 nacht van 26 op 27 juni 2020. Ontbijt was keurig verzorgd, vriendelijk personeel, nette parkeerplaats. Helaas was de airco op onze kamer ( 124 ) kapot, hiervan melding gemaakt en dit werd netjes opgelost. De weg oversteken en dan zat je al op het strand. Het avondeten was heerlijk en ook hier weer vriendelijk personeel. Alles met elkaar een prima hotel.
Pinksterweekend NH Zandvoort
Wij hebben een geweldig fijne en goede ervaring gehad bij het NH Zandvoort.wij verbleven hier 2 nachten.
Wij werden keurig geholpen door Linda bij de check inn. Prima parkeerplaats super goed ontbijt geserveerd op de kamer, gratis up grade gehad. De kamer was schoon en netjes, het bed lag heel comfortabel en binnen 15 meter sta je aan de zee. Echt een geweldig goed hotel met uitstekende service. Echt een aanrader.midweekje NH Sparrenhorst
Alles leek leuk totdat we de fietsenhuur moesten afrekenen. We hadden niet verwacht en het was ons ook niet bij het huren vooraf gemeld dat deze zo verschrikkelijk hoog zou zijn. We zijn op veel plekken geweest en hebben vaak fietsen gehuurd maar nog nooit tegen deze "woeker"prijzen. En vooral omdat je op amper 10 minuten wandelen soortgelijke fietsen voor minder dan de helft kon huren. Wat een vreselijke tegenvaller!!!
Slechte service
Ik heb afgelopen nacht in het NH hotel geslapen in Cappelle a/d ijsel. Wij gingen daar als groep vriendinnen heen om een avondje te stappen ! Via de mail heb ik een reservering bevestiging gekregen met daarin alle details over ons verblijf, hier stond dat we een gratis late uitcheck zouden krijgen. Na nog een keer geïnformeerd te hebben aan de balie kwamen wij er al gauw achter dat dit niet het geval was, wat voor ons natuurlijk erg vervelend was.
Kosten/ tarieven
Verassingen. Tarieven verschillen enorm op de site zelf, op hetzelfde tijdstip en datum! Service van management is ver te zoeken.
Kosten NH hotel
Altijd leuk geweest. Nu is het in 1 keer verpest door slechte management. Na een paar dagen van mijn boeking heeft de NH de prijzen verlaagd, met ontbijt en annuleerbaar gemaakt. Mijn klacht word niet opgelost. Ik als vaste klant heb besloten om niet meer te boeken bij de NH.
Niet schoon geen nieuwe kamer
kamer was niet goed schoongemaakt, het meisje bij de receptioniste zeer onvriendelijk en ik kreeg geen nieuwe kamer.
Noordwijkerhout
Een weekendje weg geweest met de mooie dagen naar NH Noordwijkerhout. De ligging was perfect, je was zo in Noordwijk zelf. Onze hotelkamerraam lag aan het restaurantgedeelte. Je hoorde de hele tijd de airco brommen. Heel irritant. Wel leuke kindervoorzieningen in het hotel zelf.
Een prima hotel, het eten was verrukkelijk en afwisselend. De zee redelijk dichtbij (3 km). De kamer royaal. De bediening uitstekend. De omgeving vrij gewoontjes, maar binnen korte afstand mooie steden en duinen en strand.
NH Hotels -NH Brugge
Ik heb ontzettend genoten van een midweek weg naar Brugge. Een ontzettend fijn hotel. Alles was netjes schoon en er waren ontzettend veel dingen te doen, ook de service liet niks te wensen over! Met ook nog een geweldige locatie in het oude gedeelte van Brugge ben ik verkocht! Alleen nog maar NH Hotels voor mij!
NH Zandvoort. Dichtbij Circuit, ver van winkels en restaurants
Keurig hotel, weinig op aan te merken. We zqten erg dicht bij het circuit, dat was leuk. Maar om bij de winkels en het dorp te komen, moesten we een end lopen. Het strand was wel weer dichtbij, maar dan dus het rustigere deel van het strand.
Anderen bekeken ook

Wat is een betere plek voor een vakantiehuis dan aan zee? Vanuit je vakantieverblijf loop je zo de zee in, maak je een strandwandeling en kun je le...

Wie is deze Eliza en waar is ze dan geweest? Je kunt het je afvragen, maar kun je er ook een goede reis boeken? ‘Waar iedereen rechts afslaa...


Uiteindelijk is het tocht goed gekomen.
Omdat we ruim voor de 48 uur geannuleerd hadden worden we toch gecompenseerd.
Prima zo.