6.7

6.7

5.3

6.7

66.7%

Mondygo

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over mondygo. Mondygo is een bedrijf wat zon vakanties aanbiedt, goedkope vakanties, verre reizen, wintersport vakanties, last minute reizen, bungalows, vakantiehuizen, hotel aanbiedingen, vliegtickets en zelfs camping vakanties. Iets wat natuurlijk heerlijk is. Een ruim aanbod maakt het mogelijk om te kiezen. NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed om te zien, dat ook over dit bedrijf er volop reviews en beoordelingen verzamelt worden. Wanneer jij nog geen mening hebt kunnen vormen over mondygo, dan is dat met NederlandReview nu wel mogelijk. Het is goed om de zaken goed door te nemen om daarna te besluiten om wel of geen klant te worden van mondygo.

Over mondygo

Mondygo is een bedrijf en website welke een einde wil maken aan de jungle van vakantiereizen en cowboy praktijken. Ook willen ze eerlijke prijzen aanbieden en het naar volle tevredenheid opleveren. Mondygo maakt het mogelijk om tal van verschillende vakanties te boeken. Je kunt de reizen vergelijken, combineren en doorzoeken. Hier kun je ook gemakkelijk de vakantiereizen boeken. Het is mogelijk om dit met een laagste prijsgarantie te doen en naar volle tevredenheid.  Om zoveel mogelijk mensen hiermee te helpen hebben ze commercials op de NPO zenders, Net5, TLC en ook op SBS6. Het is mogelijk om op een unieke manier een pakketreis te boeken bij touroperators, zoals Corendon en TUI. Het is mogelijk om zo een goedkope vakantie te boeken.  Ook de hotels van booking.com tref je aan op de site en nog veel meer moois. Het is goed om de mogelijkheden te bekijken.  Een vakantiehuis en vlucht boeken kan natuurlijk ook. Het is ongekend om de mogelijkheden te ontdekken. De website is veel meer dan alleen een website. Het is een bedrijf wat al meer dan 27 jaar ervaring heeft met het boeken van vakantiereizen. Het is ongekend om de mogelijkheden te bekijken. Er zijn zelfs reisadviseurs om je te helpen om de juiste vakantie te boeken.

Diensten van mondygo

Mondygo is een bedrijf welke anderen helpt om de mooiste vakanties te boeken bij de verschillende bedrijven. Het maakt niet uit om welke soort vakantie het gaat. Het is mogelijk om iedere soort vakantiereis te boeken en te verkrijgen.

Klachten, tips en complimenten over mondygo

Mondygo is aangelsoten bij de SGR, de IATA en ook bij de ANVR. Het is dus mogelijk om een klacht eventueel bij hun in te dienen. Je doet dit natuurlijk pas wanneer je er samen niet uitgekomen bent. Het is dan mogelijk om je klacht te laten escaleren bij hun. Het is slim en verstandig om de juiste vakantie te boeken!

Heb jij ervaringen bij mondygo

Jouw mening telt! Deel hem op NederlandReview. Laat anderen weten wat jij van mondygo vindt. Het is goed om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn om je hart te luchten of juist om een pluim uit te delen aan mondygo.

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over mondygo. Een bedrijf wat goedkope vakanties aanbiedt. Maar zijn ze ook betrouwbaar? Lees alles op NederlandReview

10

Veel keuze uit verschillende soorten vakanties

Voor de tweede keer een vakantie geboekt bij Mondygo en het blijft allemaal erg gemakkelijk hier. Vorige jaar al goede ervaringen gehad en dit jaar ging het eigenlijk allemaal nog wat makkelijker. Het zoeken naar vakanties is heel erg simpel en ook het boeken is een fluitje van een cent. Medewerkers willen graag helpen om alles in goede banen te leiden en dat geeft mij een prettig gevoel. De prijs is wat aan de hoge kant, maar daar krijg je wel echt een hele leuke en bijzondere vakantie voor terug. De vakantie van vorig jaar is prima verlopen. Tevreden over het verblijf en er was een Nederlandstalige reisleidster aanwezig om ons van informatie en hulp te voorzien indien wij hier behoefte aan hadden.

Ans van Mierlo

20-02-2017

0

Werkt niet

Leuk idee dat je vakanties kunt vergelijken maar hier werkt het voor geen meter.

Gerard

05-09-2016

0

Voor iedereen aan te raden!

De beste vergelijk en combineer site die ik tot nu toe gezien heb. Op alle vlakken aan te raden! Je krijgt veel verschillende prijs voorstellen en combinaties te zien, er is een zeer grote keuze. Alles wordt netjes afgehandeld en de service is prima!

Michel

30-04-2016

0