Molecaten

4.6

Bestellen

3.6

Service

4.1

Prijs

3.8

Levering

40.9%

Zou hier weer kopen

Molecaten

Niemand wil uren in de auto zitten naar Zuid-Frankrijk met schreeuwende kinderen op de achterbank voor twee weekjes vakantie. Je hebt meestal nog een extra vakantie nodig om bij te komen van de reis. Bij Molecaten kun je een strand- of bosvakantie boeken binnen nederland. Geen lange autoritten en schreeuwende kinderen. Je wilt dan alleen wel bij een park of camping verblijven die genoeg te doen heeft voor de kinderen zodat jij kan genieten en ontspannen. Lees daarom op NederlandReview de recensies van vakantiegangers die al te gast geweest zijn bij één van de parken van Molecaten. Ze vertellen je alles over hun ervaringen, zodat jij alleen nog je koffers hoeft te pakken.


Over Molecaten

De familie Slager heeft al generaties lang ervaring in het exploiteren van recreatieparken. Hierbij staat respect voor mens en omgeving centraal. Volgens Molecaten draagt de omgeving namelijk bij aan de beleving van de gasten en dat kan natuurlijk niet genegeerd worden. De parken zijn daarom gericht op duurzaamheid en willen een toegevoegde waarde zijn voor de samenleving. De familiemissie is dan ook duidelijk: recreatieparken creëren voor de gast van de toekomst door middel van samenwerking met locale partners. De gast van de toekomst wil, volgens Molecaten, namelijk een betaalbaar product dat eigentijds is. Het verblijf in één van de parken moet de verwachtingen van de gasten overstijgen. 


 


Waarom Molecaten?

– De parken hebben kampeerplaatsen, cabins, huurtenten, caravans, chalets, bungalows en strandhuisjes
– Molecaten heeft al meer dan 50 jaar ervaring
– Er zijn 15 campings en vakantieparken in Nederland en één in Hongarije
– Vriendelijk personeel
– Activiteiten voor alle leeftijden
– Voordeel voor alle ‘snelle beslissers’


Diensten Molecaten

Voor iedereen die meer informatie wil over de verschillende parken van Molecaten, is een brochure beschikbaar die je via de website kunt aanvragen. Je kunt echter op de website gemakkelijk informatie vinden over de verschillende parken in Nederland en het park in Hongarije. Kun je geen keuze maken? Geef dan je voorkeuren aan op de website en er wordt een overzicht voor je gemaakt om makkelijker een keuze te kunnen maken. 


Parken Molecaten

– Noordduinen, Zuid-Holland
– Waterbos, Zuid-Hollandse eilanden
– Rondeweibos, Zuid-Hollandse eilanden
– Hoogduinen, Zeeuws-Vlaanderen
– ‘t Hout, Friese en Drentse bossen
– Het Landschap, Friese en Drentse bossen
– Kuierpad, Drentse Hooglanden
– De Agnietenberg, Vechtdal Overijssel
– De Koerberg, Veluwe
– Landgoed Molecaten, Veluwe
– De Leemkule, Veluwe
– Landgoed Ginkelduin, Utrechtse Heuvelrug
– Legénd Estate, Hongarije
– Flevostrand, Veluwemeer
– Bosbad Hoeven, Noord-Brabant
– Kruininger Gors, Brielse Meer


Contact opnemen met Molecaten

Heb je klachten, vragen of opmerkingen voor Molecaten? Neem dan een kijkje op de contactpagina van Molecaten. Je kunt contact opnemen met één van de parken of voor meer algemene vragen contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf zelf. Zodra je aangeeft met wie je contact zoekt, krijg je direct alle contactgegevens. Je krijgt van alle parken het telefoonnummer, e-mailadres en bezoekadres. Ieder park heeft echter ook zijn eigen contactformulier en eigen Social Media. Volg het bedrijf zelf op Facebook en Twitter.


Wat vind jij van Molecaten? 

Heb jij een heerlijke vakantie gehad bij één van de parken van Molecaten in Nederland of Hongarije? Schrijf dan een review over jouw ervaringen! Vertel alles over jouw vakantie, zodat nieuwe gasten weten wat ze te wachten staat.


Wat vinden anderen van de campings en vakantieparken van Molecaten? Kun je bij Molecaten echt ontspannen? Lees de reviews over hun ervaringen hier!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (22)

6 persoons huisje

Wij zijn zomer 2023 naar molecaten tureluur Zeeland Breskens geweest. Eerst de locatie, de locatie was wel mooi een natuurgebied en het was heel vlakbij zee maar het huisje, het huisje zag er mooi uit van buiten maar toen we binnen kwamen vonden we het erg klein voor 6 personen wij waren met zen drieën dus voor ons perfect maar als je hier met 6 personen zit heb je het echt niet ruim! Maar 1 kleine kast in elke kamer dus je moet dan 1 kleine kast met zen tweeën delen. De temperatuur deze week was lekker ongeveer 21 tot 26 graden maar het huisje had geen airco dus het was ‘S avonds rond 23:00 nog 24 a 25 graden heel erg warm dus we hadden de ramen ook open staan maar daar zat ook geen hor deur voor dus we hadden heel veel muggen en we zijn dus ook helemaal lek geprikt en we hebben ontzettend slecht geslapen van de warmte! Bij vertrek hebben we dit aangegeven bij de receptie waar vervolgens niks mee is gedaan zelfs niet excuses. De 3 sterren zijn eigenlijk alleen om de locatie omdat we gemakkelijk naar de zee konden en dat was leuk. Wij komen hier nooit meer! Dus ik raad je aan om hier niet heen te gaan en bijvoorbeeld naar retranchement den molinshoeve te gaan (ook Zeelan) wij zijn hier 2 keer geweest en het was echt geweldig maar kijk daarvoor op Google

L

Lena

21-08-2023

0

Niks het is gewoon te duur

R

RUBEN

19-07-2023

0

Terras

Bestellen is bagger

W

Willem

11-06-2023

0

WiFi

Voor 2 devices gekocht €32 voor 14 dagen Met hulp van de vriendelijke behulpzame receptiedames onze instellingen juist gezet en voor ieder apparaat een aparte code gekregen?, wat beter werkte ! Helaas is het luisteren naar onze favoriete Internetradio nog steeds NIET mogelijk BINNEN ons chalet ,die gooit ie er regelmatig uit Buiten gaat het een stuk beter !

H

HENNY BUIJSMAN

18-06-2022

0

Horeca

Het is echt schandalig dat op een park de horeca midden in de meivakantie 2 dagen dicht is. Dit is niet te bevatten. Dit is de grootste service op het park. Er kan niet eens een ijsje worden gehaald.

J

Jan

05-05-2022

0

Wifi voor 1 dag als test

Wifi is niet best. Inloggen verloopt héél moeizaam Zeer trage verbinding, live tv kijken bijna niet mogelijk, veel buffering Eindconclusie: prijs kwaliteit verhouding is slechts!!

D

Don Kronenburg

24-04-2022

0

kampeerplaats

Hieronder heb bij 'reservering kampeerplaats' mijn ongenoegen over de reservering geschreven. Uiteindelijk hebben we besloten om toch naar de camping te gaan en het was een heerlijke plek! Mooi bosrijk terrein, goed verzorgd, prima sanitair dat goed past in de omgeving. En binnenkort bloeien de rododendrons er waarschijnlijk prachtig! We zijn blij dat we toch gegaan zijn. Zo is er een betere ervaring over de vorige heen gekomen.

A

Angelique

28-03-2022

0

reservering kampeerplaats

Toppunt van onvriendelijkheid! We hebben gereserveerd bij een van de campings. Na de reservering hadden we nog enkele vragen en echt niets bleek meer mogelijk. Het was mijn probleem, ik had het maar anders aan moeten aanpakken en de mevrouw van de receptie vertelde me dat "zij er niets aan kon doen dat ik een fout heb gemaakt." Terwijl het helemaal niet ging om iets wat mis of fout is gegaan. We hadden alleen vragen over extra mogelijkheden. Die hadden we blijkbaar voor de reservering moeten stellen, zo bleek. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! We overwegen om niet meer heen te gaan, het is maar voor twee nachten, maar als we gaan is het de eerste en gelijk ook de laatste keer.

A

Angelique

22-03-2022

0

Vakantiehuisje ginkelduin

Sanitair is erg gedateerd en was niet schoon. Rest van het huisje matig. Veel stofwebben. WiFi werkte niet, na enkele keren klagen een ander huisje gekregen. Waardoor dit probleem was opgelost. Zodoende in 2 huisjes geweest. Bij allebei dezelfde ervaring met sanitair en hygiëne. Kan me dus niet voorstellen dat het dit toevallig alleen bij deze 2 is. Zou ook niet meer boeken. Zeker in deze coronatijd is hygiëne extra belangrijk!

V

Van der Veeken

10-09-2021

0

Vakantie

Bedreigd door parkmanager. Na aankomst op het park mochten er geen 2 auto’s bij het huisje staan. Ook niet nadat we hadden uitgelegd dat we een chronisch ziek kind hebben en snel weg moesten kunnen elk moment van de dag. Om de vakantie niet negatief te beginnen de 2e auto op de parkeerplaats gezet. Blijkbaar de verkeerde plaats want deze was alleen voor kiss en ride. Toen we na 3 dagen de auto weer nodig hadden ontdekten we onze fout helaas te laat. Een wielklem was het gevolg, de parkmanager vond dat hij in z’n recht stond om mijn auto in beslag te nemen en de wielklem pas te verwijderen als ik had betaald. Andere mogelijkheden waren er niet. Ik voelde me in het nauw gedreven omdat het vervoer essentieel. Voor ons nooit meer molecaten

W

Wouter

26-07-2021

0

Molencaten Ginkelduin

Goedendag, Ik zit nu op het vakantiepark Molecaten Ginkelduin. Gisteren heb ik helaas met de gehuurde fiets van Molecaten een fietsongeluk gehad. Ik heb de fiets overstuur ingeleverd. Ik ben vandaag terug gegaan naar de receptie. Ik heb bij de receptie aangegeven dat ik niet goed zie met mijn linkeroog. Mijn oog was opgezwollen. Ik vroeg of ze iets voor mij konden doen. Ze gaven als mogelijkheid een ander dag fietsen aan, maar dat kon natuurlijk niet vanwege slecht zicht. Ze konden er voor de rest niets aan doen. Ik gaf aan dat mijn dochter wilde skelteren. Dat kon dan wel gratis. Echter er werd geen begrip voor mijn situatie getoond en dat vond ik vreselijk. Ik heb helaas 29.50 betaald. Ik heb geen plezier gehad van de vakantie. Gezien de ernst van de situatie had Molecaten coulanter en begripvoller zijn. Ook waren gisteren en eergisteren de buitenglijbaan beperkt open. Mijn dochter van 8 kon niet op de glijbaan. Daar was ze wel verdrietig over. Er stond geen bord met de openingstijden van de glijbaan. De animatie liet ook te wensen over. Bij de activiteit Green Cards zaten de kinderen een uur lang op de grond. Ik had meer een beweegactiviteit verwacht ipv zitactiviteit. Bii obstacle run waren 3 obstakels. De medewerker van Molencaten hielp de kinderen niet eens met de pijl in de boog te leggen. Het duurde te lang. Sommige kinderen mochten heel vaak pijl en boog schieten en de anderen weer 1x. Ook was er niet van te voren aangegeven dat ze natte obstakel hadden zoals een watermat. Ook heb ik afgelopen maandag proberen in te schrijven voor de show van Stefan Kazan, maar die zat toen al overvol. Een medewerker van Molencaten gaf aan dat er extra plaatsen vrijkomen, maar ik zie op de app dat je niet kunt inschrijven. Het is vol geeft de app aan. De softijsmachine in het restaurant doet het wel dan weer niet. Je weet nooit wanneer het doet. Dan lijkt mij logisch dat er een monteur dient te worden ingeschakeld ipv nee te verkopen. Kortom deze vakantie tot nu is een regelrechte ramp

A

Anoeradha Oepasie

21-07-2021

0

Nog geen ervaring

Wel dat dit bedrijf erg geobsedeerd is door het geld. Je moet overal voor betalen lijkt het Terwijl er duidelijk wordt aangegeven wanneer er betaald moet worden krijg je drie keer een dringende vraag om toch maar te betalen. Wanneer je verder de recenties ziet dan hoop ik dat e.e.a. goed verloopt.

R

Ron Wijdeveld

10-10-2020

0

Borg Agnietenberg

Op 19 sept hier ingecheckt voor een week. Uiteraard het chalet + 20 euro borg voor de slagboom kaart betaald. Bij het uitchecken op 26 sept. kon de borg niet cash terug betaald worden. Deze zou worden teruggestort.... Inderdaad ZOU, want tot op heden, 6 oktober, is het nog niet teruggestort. Gisteren weer s gebeld, maar het hoofdkantoor van Molecaten heeft geen telefoon? Uiteindelijk belde er iemand terug (/ toch een telefoon?) en die beloofde het vandaag terug te storten. Nou, ook vandaag niks ontvangen! Volgens de man aan de receptie van de Agnietenberg was ik niet de eerste die belde over niet teruggestorte borg.... Er bekruipt mij een naar gevoel....

J

J. Sikkema

06-10-2020

0

Voorzeisoen

als je voorseizoen niet doorgaat door Corona, waar wij ook niets aan kunnen doen, ben je verplicht een voucher te nemen. Wanneer je zeker weet hier niet meer terug te willen komen en je je geld terug wilt hebben, ze je een jaar laten wachten terwijl dit niet eens rechtsgeldig is. Oplichters zijn het.

B

Boonstra

28-09-2020

0

Uitgescholden en afgesnouwd

Nog een weekje vakantie boeken resulteerde in een nare ervaring. Frederika Huizinga Wijbenga begon na discussie over de toeristenbelasting van €5,- pp/pp mij via FB uit te schelden, snouwde me af en blokkeerde me. Niet best...

B

Bergsma

14-08-2020

1

4 jaar vaste staplaats

Als je hier een vaste staplek hebt; Vreselijke parkmanager ontzettend onsympathiek en meten met 2 maten. Heeft vrienden staan op dit park die overal mogen parkeren te pas en te onpas (midden op het pad zodat je de auto met eigen vervoer niet kan passeren) maar staat jouw trampoline te lang dan krijg je een mail dat deze verwijderd moet worden. Let goed op bij een caravan/chalet aanschaffen hier want wij zijn hier waar we bij stonden opgelicht. Als de chalet ouder dan 20 jaar is (wij kochten hem toen hij 20 was) en je wilt de chalet op het park verkopen dan mag dit niet en moet je het tegen hoge kosten van het park laten verwijderen. Daarna krijg je nog een hele riedel aan kleine regeltjes die nergens in het destijds overeengekomen contract te vinden zijn, maar sowieso álles om je op nog meer kosten te jagen. Van grind (wat er tevens al lag toen we deze plek gingen huren in de beginne) tot een heg (ook al gestationeerd bij start vd huur van deze plek) Peter van Osteade(parkmanager) blijft je zelfs met kerst mailen met dreiguitingen dat het binnen 11 dagen verwijderd moet worden volgens zijn persoonlijke regelement. Een ware hel om van dit park af te komen, het lijkt wel een nachtmerrie met gevolg 70%verlies op de destijds geïnvesteerde chalet plus alle bijkomende kosten van bedrijven die wij nu moeten inhuren

S

Sabrina

26-12-2019

0

Molecaten noordduinen

Duinhuisje gehuurd. Er zaten kruipende beesten in ons matras. Na geklaagd te hebben bij receptie ander huisje gekregen. Ook daar ongedierte in matras waarschijnlijk bedwants. Eerder naar huis gegaan

G

Groenheiden

06-12-2019

0

Molecaten Landgoed Ginkelduin

Overlast gehad van muizen in onze chalet met als gevolg dat onze eigendommen aangevreten waren. Muizenplaag is bekend op het park echter hier over geen communicatie naar de gasten, bij melden van de klacht wordt er weinig begrip getoond. Opmerkelijk was de lichte irritatie bij medewerkers van de receptie bij opnieuw melden "want het probleem is bekend". Muizenplaag is wel aangepakt echter vervolgens is er totaal geen evaluatie/communicatie naar de gasten toe. Alsof het er niet is wanneer je er niet over spreekt. Molecaten is niet bereid om ons tegemoet te komen door de geleden schade en ontevredenheid. Jammer dat de klant tevredenheid weinig prioriteit lijkt te hebben

F

Familie Haring

26-08-2019

0

boeking geweigerd

Onze boeking was geweigerd omdat wij met een “groep” zouden komen. Echter hebben wij maar met drie volwassen dames een boeking gedaan. Na wat navraag bleek het dat wij zijn geweigerd vanwege leeftijd terwijl wij alle 3 22 plus zijn. Ik vind dit echt zeer belachelijk.

N

Naomi

23-05-2019

0

Terugloop camping

Veel veranderingen terwijl dit niet teruggekoppeld wordt naar de klanten. Gesprek gehad met parkmanager, echter dit heeft weinig zin. Woord: communicatie naar klanten ontbreekt. alles is veel duurder daardoor geworden, hetgeen jammer is, want het was een mooie camping.

K

Kraaier

23-05-2019

0