Meditel reisvaccinaties
Alle reviewsMeditel reisvaccinaties
Alle reviews (10)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Reisvaccinaties
Slechte ervaring! Eerste keer moest ik 15 minuten wachten na de afspraak tijd. Dat is nog niet een heel groot probleem, maar de tweede keer meer dan een uur gewacht, daarnaast bij de tweede keer moest ik vertellen wat voor prik ik nodig had een rabiës prik, terwijl de arts mij een hepetitis a prik wilde geven waar minstens 6 maanden tussen moet zitten. Het verschil tussen mijn twee afspraken was een week! Ik raad u af om hier een vaccinatie te komen halen. Een arts die er in mijn ogen niet veel van leek te begrijpen over zijn vak.
Chauffeurskeuring
Kwartier eerder aan de beurt, snel, vakkundig, volledig en vriendelijk geholpen. Top !
Keuring
Als een keuringsafspraak om 13.00 gepland staat dan verwacht ik niet dat de arts en collega’s om 13:20 nog steeds gezellig zitten te lunchen.
alles wat fout kon gaan, ging fout
Vaccinaties. Niet heel bijzonder lijkt mij. Helaas was dit het wel. Wij gingen met ons gezin naar Meditel Gouda om gevaccineerd te worden voor onze twee weekse reis naar Costa Rica.
Toen we bij de arts naar binnen kwamen begon de pret. De meneer was zeer chaotisch en niets liep zoals het hoorde. Ik had zelfs het gevoel dat ik voor de zekerheid de naam van mijn ene kind moest noemen zodat we zeker wisten dat hij de goede vaccineerde.
Ik heb dit later bij Meditel neergelegd en daar werd netjes op gereageerd. Wij kregen via de mail excuses aangeboden. Mensen zijn mensen, dus dat kan. Maar als je je kinderen laat vaccineren hoop je eigenlijk dat dit niet voorkomt.
Afijn, na een aantal dagen kregen we de rekening. Mijn jongste dochter is 4 en toch betaal je voor haar ook de volle consult kosten (later zagen we dat je bij de GGD minder betaald voor kinderen, maarja, achteraf ) 4 keer een consult voor lang op reis. Maar wij gaan twee weken. Dat leek mij niet te kloppen. Dus ik belde naar Meditel om te vragen waarom wij consultkosten lang verblijf moesten betalen. Dit is bijna de helft meer dan de gewone consultkosten. Mevrouw vertelde mij dat ze onder lang verblijf ook buiten Europa bedoelen. Dit leek mij nogal vreemd, maar mevrouw hield hier aan vast. Dus hier kon ik niet verder. Toen heb ik later weer een mail gestuurd (inmiddels zitten we al op ruim 15 mails) De reactie daarop verbaasde mij: klopt, we hebben een foutje gemaakt. We zullen een nieuwe factuur sturen. U man heeft al betaald, mag ik zijn rekeningnummer? Dan maak ik het verschil over.
Na een paar weken nog niks gehoord. Vandaag lag er een brief op de mat. Een betalingsherinnering van Famed (hun administratiekantoor van buitenaf) dat ik moest betalen. Snel Meditel gebeld, want we hadden simpelweg die nieuwe factuur nog niet gekregen. Na een gesprek met een vriendelijke mevrouw werd ik doorverbonden met een zeer behulpzame meneer. Het vreemde is dat mevrouw eerst zei, ,,we hebben de mail kunnen vinden en hij wordt nu opnieuw ingelezen, er is helaas niks mee gedaan.'' Maar goed, op dit moment verbaasde mij dit al niet. Dus, geld is nooit teruggestort en de nieuwe facturen niet verzonden.
Meneer vertelde mij vervolgens dat het voor hen lastig is om te communiceren met Famed. Dus hij hoopte dat hij het recht kon zetten. Omdat ik inmiddels niet meer zoveel vertrouwen in Meditel heb, heb ik Famed zelf gebeld. Gelukkig hadden zij al wat doorgekregen.
Maar gelukkig belde ik na. Er waren maar twee facturen aangepast, terwijl de derde gewoon zo was blijven staan. De mevrouw bij Famed heeft nu de facturen allemaal aangepast. En nu kan ik hopelijk binnenkort betalen en hier klaar mee zijn.
Wat een gezeur voor een paar vaccinaties. Ik kreeg dit gewoon vergoed, maar dat neemt niet weg dat dit vreemd is. De mevrouw die ik als eerst sprak was er van overtuigd dat het lange verblijf consult geldt voor alle reizen naar het buitenland, Hoeveel mensen hebben er dan niet al teveel betaald?
En, ookal vind ik het netjes dat Meditel excuses aanbood, ik vind het toch vreemd dat we voor een gezin gewoon 4 keer consultkosten betalen. Twee jonge kinderen die niks aan dit consult hebben, en er ook echt niet naar geluisterd hebben.
Als dan daarnaast het consult met vaccinaties erbij maar 4 minuten duurde, vind ik het zeer bijzonder. Excuses zijn fijn, maar ik vind dat we hiervoor gecompenseerd hadden moeten worden, helemaal omdat ze zelf hun ''fout'' toegeven.
Mijn kinderen en man moeten nog voor een vervolg vaccinatie. Ik had na het eerste gedeelte nog het idee om gewoon bij Meditel de vaccinaties te halen, maar na vandaag en de dingen die nu weer fout gingen, lijkt het mij logisch om dit niet meer te doen. Wij rijden wel een stukje verder door naar de GGD.
Onzin trouwens, dat alle organisaties die consulten zo duur kunnen maken en dat er niet een prijs is per consult maar per persoon.... onzin, geldklopperij!
Ik wil graag positief zijn, maar hier kan ik helaas niet positief over zijn. Waarom is het soms zo moeilijk om dingen goed te laten verlopen. Heel jammer.Onverzorgd
Meditel Doetinchem: week voor de afspraak langsgereden. Zag er verlaten uit. Woonhuis leeg met stapel post op de mat. Bedrijfsruimte met stoeken in de gang bij de voordeur. Openstaande brievenbuis mer uitpuilende folders en post. Kaal en onverzorgd. Afspraak geannuleerd.
Super
Ik ben in Ridderkerk geweest voor een medisch onderzoek. Makkelijke site om afspraak te maken, je wordt vooraf goed geinformeerd, en het onderzoek gebeurde professioneel. Goede uitleg, en keurig op tijd geholpen.
Amateuristisch
Voor een lange reis consult gehaald. Het enige wat de assistente meldde waren de verplichte vaccinaties. Zelf heb ik aanbevolen inentingen ter sprake gebracht en er een keuze in gemaakt.
M.b.t. de Mazelen en Rabies zou in een vervolgafspraak meer info komen. Over Rabies heb ik tussentijds via email afspraken gemaakt, die niet bij de assistente terecht kwamen. Op Mazelen had assistente zich niet voorbereid. bij de 2e afspraak, evenmin kwam ze terug op de profylaxe voor Malaria.
Meditel voor mij eens maar niet weer. Ga je er toch naar toe, bereid je zelf dan degelijk voor.Gerustgesteld voor reisvaccinaties
Ik was wat angstig voor mijn reis naar het buitenland in verband met welke vaccinaties ik precies nodig zou hebben. ik heb bovendien wat naaldenangst en wilde daarom niet te veel spuiten, maar ook zeker niet te weinig. Contact opgenomen met Meditel en een afspraak gemaakt. Gelukkig kon dat gewoon via de website.
Kundig personeel, de persoon die mij ging inenten wist mij echt rustig te maken en houden. Uiteindelijk heb ik toch voor de volledige cocktail gekozen, liever te veel dan te weinig dacht ik en dat was ook wel het advies. Bovendien was ik gerustgesteld met mijn angst voor naalden en was ik toch al bezig.
Daarom zou ik Meditel zeker aanraden voor wie op reis gaat en daar een vaccinatie voor nodig heeft.Dhr
Meditel is een professioneel bedrijf. De medewerkers zijn vriendelijk, geduldig, behulpzaam en zeker een snelle afhandeling cq reactie op zowel email als ook telefoongesprek. Dit maken we nog zelden mee in Nederland, gewoonweg perfect, zeker een aanrader !!!
Volop tevreden.Gezondheidstest uit laten voeren bij Meditel
Sinds kort ben ik van baan gewisseld en voor mijn huidige job moet ik aan bepaalde fysieke eisen voldoen. Hiervoor moest ik een gezondheidstest uit laten voeren. Dit heb ik laten doen bij Meditel, omdat ik er goede ervaringen over gelezen heb. Ik kan nu bevestigen dat het inderdaad een professioneel bedrijf is met veel aandacht voor de personen die er komen.
Anderen bekeken ook

Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.nl? Lampentotaal.nl valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Begint u ook last te krijgen van ouderdomsvlekken, of heeft u andere donkere vlekken zoals donkere kringen rondom uw ogen? Dan wilt u daar natuurli...

Er zijn momenten waarop u een mooi lint wilt laten bedrukken. Bijvoorbeeld bij een droevige gebeurtenis als een begrafenis of crematie, of bij een ...

Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Ik ben goed geholpen door Meditel in Doetinchem. Als je op de online agenda kijkt, zie je dat ze niet alle dagen open zijn. Van buiten zou je inderdaad niet verwachten dat er een bedrijf in zit, maar binnen is het schoon en verzorgd en ze konden me precies vertellen welke vaccinaties ik nodig had en hadden deze op voorraad.