Meditel reisvaccinaties

5.4

Bestellen

5.4

Service

5.3

Prijs

4.6

Levering

31.3%

Zou hier weer kopen

Meditel reisvaccinaties

Moet u zich laten onderzoeken in zowel preventief- als gericht medisch voor verzekeraars? Dan bent u bij www.meditel.nl aan de juiste adres om je te laten keuren / onderzoeken. Wij van NederlandReview verzamelen reviews van consumenten die al eerder producten hebben besteld/gekocht van een bedrijf of een winkel. De eerdere consumenten die zich hebben laten onderzoeken of hebben laten keuren hebben een review geplaatst over Meditel. De reviews gaan o.a. over hoe de klantenservice omgaat met de klanten, je goed word geholpen met keuringen en vaccinaties en of je volledig gezond bent. Wij zijn een onafhankelijke platform waar consumenten dus zijn of haar meningen kunnen achterlaten over een bedrijf of winkel. Met de reviews die zijn geschreven door ons en de consumenten kunnen de toekomstige consumenten beslissen of zij zich willen laten onderzoeken via Meditel. We horen graag uw mening over Meditel.nl zodat we samen de toekomstige consumenten kunnen helpen.

Over Meditel.nl

Wat is Meditel.nl? Meditel is sinds 1987 een gespecialiseerde bedrijf in zowel preventief- als gericht medisch onderzoek voor verzekeraars, verzekeringstussenpersonen, bedrijven, overheden en particulieren. Er worden jaarlijks meer dan veertigduizend medische keuren onderzocht en Meditel is dus daarmee marktleider op het gebied van medische keuringen, risico- en claimbeoordelingen. Meditel verricht Preventief Medische Onderzoeken volgens de eisen van de Arbowet waarmee u hiermee als werkgever aan de wettelijke plicht om uw werknemers een periodiek medisch onderzoek aan te bieden voldoet. Ook verricht Meditel diverse wettelijk verplichte keuringen.  Het bedrijf is gevestigd in Gouda.


Heeft u zich ooit laten onderzoeken via Meditel.nl? Hoe was uw ervaring en klopt het dat zij goed zijn in het onderzoeken ervan?

Diensten Meditel.nl

Meditel gaat dus over het onderzoeken van mensen voor verzekeraars, verzekeringstussenpersonen, bedrijven, overheden en particulieren. Ze bieden categorieën aan zoals de PMO (Preventief Medische Onderzoeken), wettelijke keuringen waar een werknemer periodiek verplicht is een medische keuring te ondergaan, Vervolgstappen waar je door gewezen kan worden naar de huisarts of specialist, griepvaccinaties waar zij een vaccinatie aanbieden met een grote mate van bescherming en beroepsvaccinaties om uw organisatie te verzorgen. Meditel heeft een landelijk netwerk van keuringslocaties en vaste contactpersonen voor werkgevers. Het is tevens mogelijk om online in te plannen voor 24 uur per dag, 7 dagen per week. Meditel is dus een specialist op het gebied van medische keuringen en onderzoeken.


Heeft u als bedrijf of persoonlijk een categorie uitgekozen om iemand te laten onderzoeken voor uw bedrijf? Laat het ons weten.

Klachten

Heeft u een klacht opgelopen bij het onderzoeken ervan of heeft u een vraag over de onderzoeken en vaccinaties? Dan kunt u via de website Meditel.nl de klantenservice bereiken. U kunt het contactformulier zo invullen en de werknemers ervan zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Via de klantenservice kunt u ook online een vaccinatieafspraak maken. Of voor vragen kunt u met betrekking tot vaccinaties de FAQ raadplegen.

Ooit een klacht gehad om een onderzoeking of heeft u ooit iets gevraagd? Hoe snel werd u geholpen en hoe reageerden zij daarop? We willen het graag weten.


Duizenden onafhankelijke ervaringen van klanten die u voorgingen. Lees ze allemaal bij NederlandReview. Ook over Meditel!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

Reisvaccinaties

Slechte ervaring! Eerste keer moest ik 15 minuten wachten na de afspraak tijd. Dat is nog niet een heel groot probleem, maar de tweede keer meer dan een uur gewacht, daarnaast bij de tweede keer moest ik vertellen wat voor prik ik nodig had een rabiës prik, terwijl de arts mij een hepetitis a prik wilde geven waar minstens 6 maanden tussen moet zitten. Het verschil tussen mijn twee afspraken was een week! Ik raad u af om hier een vaccinatie te komen halen. Een arts die er in mijn ogen niet veel van leek te begrijpen over zijn vak.

J

16-03-2023

0forum

Chauffeurskeuring

Kwartier eerder aan de beurt, snel, vakkundig, volledig en vriendelijk geholpen. Top !

R

Robert

15-01-2021

0forum

Keuring

Als een keuringsafspraak om 13.00 gepland staat dan verwacht ik niet dat de arts en collega’s om 13:20 nog steeds gezellig zitten te lunchen.

F

Frank

13-10-2020

0forum

alles wat fout kon gaan, ging fout

Vaccinaties. Niet heel bijzonder lijkt mij. Helaas was dit het wel. Wij gingen met ons gezin naar Meditel Gouda om gevaccineerd te worden voor onze twee weekse reis naar Costa Rica. Toen we bij de arts naar binnen kwamen begon de pret. De meneer was zeer chaotisch en niets liep zoals het hoorde. Ik had zelfs het gevoel dat ik voor de zekerheid de naam van mijn ene kind moest noemen zodat we zeker wisten dat hij de goede vaccineerde. Ik heb dit later bij Meditel neergelegd en daar werd netjes op gereageerd. Wij kregen via de mail excuses aangeboden. Mensen zijn mensen, dus dat kan. Maar als je je kinderen laat vaccineren hoop je eigenlijk dat dit niet voorkomt. Afijn, na een aantal dagen kregen we de rekening. Mijn jongste dochter is 4 en toch betaal je voor haar ook de volle consult kosten (later zagen we dat je bij de GGD minder betaald voor kinderen, maarja, achteraf ) 4 keer een consult voor lang op reis. Maar wij gaan twee weken. Dat leek mij niet te kloppen. Dus ik belde naar Meditel om te vragen waarom wij consultkosten lang verblijf moesten betalen. Dit is bijna de helft meer dan de gewone consultkosten. Mevrouw vertelde mij dat ze onder lang verblijf ook buiten Europa bedoelen. Dit leek mij nogal vreemd, maar mevrouw hield hier aan vast. Dus hier kon ik niet verder. Toen heb ik later weer een mail gestuurd (inmiddels zitten we al op ruim 15 mails) De reactie daarop verbaasde mij: klopt, we hebben een foutje gemaakt. We zullen een nieuwe factuur sturen. U man heeft al betaald, mag ik zijn rekeningnummer? Dan maak ik het verschil over. Na een paar weken nog niks gehoord. Vandaag lag er een brief op de mat. Een betalingsherinnering van Famed (hun administratiekantoor van buitenaf) dat ik moest betalen. Snel Meditel gebeld, want we hadden simpelweg die nieuwe factuur nog niet gekregen. Na een gesprek met een vriendelijke mevrouw werd ik doorverbonden met een zeer behulpzame meneer. Het vreemde is dat mevrouw eerst zei, ,,we hebben de mail kunnen vinden en hij wordt nu opnieuw ingelezen, er is helaas niks mee gedaan.'' Maar goed, op dit moment verbaasde mij dit al niet. Dus, geld is nooit teruggestort en de nieuwe facturen niet verzonden. Meneer vertelde mij vervolgens dat het voor hen lastig is om te communiceren met Famed. Dus hij hoopte dat hij het recht kon zetten. Omdat ik inmiddels niet meer zoveel vertrouwen in Meditel heb, heb ik Famed zelf gebeld. Gelukkig hadden zij al wat doorgekregen. Maar gelukkig belde ik na. Er waren maar twee facturen aangepast, terwijl de derde gewoon zo was blijven staan. De mevrouw bij Famed heeft nu de facturen allemaal aangepast. En nu kan ik hopelijk binnenkort betalen en hier klaar mee zijn. Wat een gezeur voor een paar vaccinaties. Ik kreeg dit gewoon vergoed, maar dat neemt niet weg dat dit vreemd is. De mevrouw die ik als eerst sprak was er van overtuigd dat het lange verblijf consult geldt voor alle reizen naar het buitenland, Hoeveel mensen hebben er dan niet al teveel betaald? En, ookal vind ik het netjes dat Meditel excuses aanbood, ik vind het toch vreemd dat we voor een gezin gewoon 4 keer consultkosten betalen. Twee jonge kinderen die niks aan dit consult hebben, en er ook echt niet naar geluisterd hebben. Als dan daarnaast het consult met vaccinaties erbij maar 4 minuten duurde, vind ik het zeer bijzonder. Excuses zijn fijn, maar ik vind dat we hiervoor gecompenseerd hadden moeten worden, helemaal omdat ze zelf hun ''fout'' toegeven. Mijn kinderen en man moeten nog voor een vervolg vaccinatie. Ik had na het eerste gedeelte nog het idee om gewoon bij Meditel de vaccinaties te halen, maar na vandaag en de dingen die nu weer fout gingen, lijkt het mij logisch om dit niet meer te doen. Wij rijden wel een stukje verder door naar de GGD. Onzin trouwens, dat alle organisaties die consulten zo duur kunnen maken en dat er niet een prijs is per consult maar per persoon.... onzin, geldklopperij! Ik wil graag positief zijn, maar hier kan ik helaas niet positief over zijn. Waarom is het soms zo moeilijk om dingen goed te laten verlopen. Heel jammer.

K

kelly

14-03-2019

0forum

Onverzorgd

Meditel Doetinchem: week voor de afspraak langsgereden. Zag er verlaten uit. Woonhuis leeg met stapel post op de mat. Bedrijfsruimte met stoeken in de gang bij de voordeur. Openstaande brievenbuis mer uitpuilende folders en post. Kaal en onverzorgd. Afspraak geannuleerd.

N

Nn

11-11-2018

1forum

Super

Ik ben in Ridderkerk geweest voor een medisch onderzoek. Makkelijke site om afspraak te maken, je wordt vooraf goed geinformeerd, en het onderzoek gebeurde professioneel. Goede uitleg, en keurig op tijd geholpen.

N

Nellie

17-09-2018

0forum

ongevraagd een uitgebreid concult met 3 personen tegelijk 3 keer kosten

ik zou iedereen afraden een reisvaccin bij Meditel te halen. Ik wilde geen uitgebreied concsult want dit wasd geheel onnodig, maar kreeg deze toch in de maag gesplitst en wel maal 3 omdat ik met 2 kinderen kwam. Wij zijn max tien minuten binnen geweest, kregen wat informatie waar ik niet om verzocht had en voor die tien minuten moest ik 120, Euro aan consult kosten betalen, schandalig! De vaccins zelf waren prima, maar die haal ik voortaan zeker elders.

S

s. de vries

14-08-2018

0forum

Amateuristisch

Voor een lange reis consult gehaald. Het enige wat de assistente meldde waren de verplichte vaccinaties. Zelf heb ik aanbevolen inentingen ter sprake gebracht en er een keuze in gemaakt. M.b.t. de Mazelen en Rabies zou in een vervolgafspraak meer info komen. Over Rabies heb ik tussentijds via email afspraken gemaakt, die niet bij de assistente terecht kwamen. Op Mazelen had assistente zich niet voorbereid. bij de 2e afspraak, evenmin kwam ze terug op de profylaxe voor Malaria. Meditel voor mij eens maar niet weer. Ga je er toch naar toe, bereid je zelf dan degelijk voor.

P

Piekeboor

03-07-2018

0forum

vreselijk onprofessioneel consult van arts

Een verschrikkelijk consult gehad bij een van de artsen van Meditel Nijmegen. Het leek alsof wij geholpen werden door iemand die dit voor de eerste keer deed. Er werd aan het begin van het consult al aangegeven dat hij zeer snel moest zijn, 8 minuten per persoon, dus al te veel tijd voor vragen zou er niet zijn. We werden er tijdens het consult van beschuldigd dat we stil zouden zijn, terwijl dhr. ons geen tijd gaf om vragen te stellen, omdat hij de gehele tijd aan het woord was. Dhr. had een dossier openstaan van de patiënt voor ons. Hier konden mijn vriend en ik in meekijken. Dhr. had geen benul wie hij precies voor zich had en vroeg dit ook meerdere malen aan ons. Toen we de inentingen kregen was dhr. de DTP-prik van mijn vriend vergeten. Hier moesten wij hem aan herinneren. Vervolgens bij het opzoeken van de Malaria prevalentie, gaf dhr. aan bij zijn assistente dat onze reisbestemming Guatamala betrof. We hebben hem er toen aan moeten herinneren dat onze reisbestemming toch echt Ecuador was, terwijl het gehele reisadvies en de inentingen hier al aan vooraf waren gegaan. Ongepast dat dhr. aan het einde vraagt of wij beide de kosten niet kunnen delen (vriend aanvullend verzekerd, ik niet).. Dit zijn zijn zaken helemaal niet. Verbijsterd zijn wij weggegaan bij dit consult. Wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt. Ik raad iedereen af hier ooit naar toe te gaan.

L

Laurie

29-05-2018

0forum

Kosten consult

Erg jammer dat de kosten voor een consult per persoon worden gerekend. Terwijl het toch echt consult kosten worden genoemd waarbij er in tijd wordt gerekend. Als je samen medisch advies en dezelfde vaccinaties wilt voor een gezamenlijke reis zien zij dit, bleek achteraf, als twee consulten. Ookal kost het hen maar de tijd van één consult. Na een aantal weken wachten kregen we uiteindelijk te horen dat ze 'er geen rekening mee kunnen houden dat een consult korter duurt als mensen er voor kiezen samen langs te komen'. Niet erg goed in klant contact dus. Als het geld maar binnen komt, klant tevredenheid is dan niet meer van belang.

T

Tara Donkersloot

29-12-2017

0forum

Slechte zaak

Onjuist geïnformeerd. 500 totaal moeten betalen terwijl op de website 128 euro staat. Totaal niet verteld hoeveel de vaccinaties kosten tijdens het consult.

K

Krijn van der Burgt

23-05-2017

0forum

Gerustgesteld voor reisvaccinaties

Ik was wat angstig voor mijn reis naar het buitenland in verband met welke vaccinaties ik precies nodig zou hebben. ik heb bovendien wat naaldenangst en wilde daarom niet te veel spuiten, maar ook zeker niet te weinig. Contact opgenomen met Meditel en een afspraak gemaakt. Gelukkig kon dat gewoon via de website. Kundig personeel, de persoon die mij ging inenten wist mij echt rustig te maken en houden. Uiteindelijk heb ik toch voor de volledige cocktail gekozen, liever te veel dan te weinig dacht ik en dat was ook wel het advies. Bovendien was ik gerustgesteld met mijn angst voor naalden en was ik toch al bezig. Daarom zou ik Meditel zeker aanraden voor wie op reis gaat en daar een vaccinatie voor nodig heeft.

J

Jolanda

24-03-2017

0forum

onzorgvuldig geholpen met vaccinaties

Bij Meditel ben ik gevaccineerd tegen hondsdolheid/rabies voor mijn verre reis. Voor de rabies kuur moest ik een week later terug komen voor de tweede injectie, dit luistert vrij nauw. Mij werd geadviseerd dus meteen bij thuiskomst de volgende afspraak online te maken. Echter, voor precies week later was geen plek meer. Bij telefonisch navragen bleek dat Meditel in Noord Nederland die hele dag gesloten was, iets wat bij mijn eerste rabies inenting al bekend was. De aangedragen oplossing was het opnieuw beginnen met de kuur. Ik vind dit allemaal erg onprofessioneel en onnauwkeurig. Ik maak mijn kuur af bij een andere aanbieder van reisvaccinaties.

T

Tim van Veen

16-01-2017

0forum

Dhr

Meditel is een professioneel bedrijf. De medewerkers zijn vriendelijk, geduldig, behulpzaam en zeker een snelle afhandeling cq reactie op zowel email als ook telefoongesprek. Dit maken we nog zelden mee in Nederland, gewoonweg perfect, zeker een aanrader !!! Volop tevreden.

A

Andre Coster

12-11-2016

0forum

mevrouw

Ik krijg geen enkele reactie op mijn gestuurde mails met de vraag of er een factuur kan worden verstuurd met de gegevens die Univé nodig heeft om te kunnen declareren. Volgen Unive kan Meditel de declaratie opnieuw aanleveren bij hen met de juiste gegevens, of u een uitgebreide nota verstrekken waarop zij uw gegevens vermelden (Burgerservicenummer en geboortedatum nog extra) en de Z-indexnummers van de toegediende medicijnen vermelden. De nota die u nu in de bijlagen van de e-mail hebt toegevoegd, is niet uitgebreid genoeg. Tot nu is het al maandenlang stil. Geen enkele reactie ontvangen op mail en klacht hierover

A

Anneke Bijsterbosch

20-06-2016

0forum

Gezondheidstest uit laten voeren bij Meditel

Sinds kort ben ik van baan gewisseld en voor mijn huidige job moet ik aan bepaalde fysieke eisen voldoen. Hiervoor moest ik een gezondheidstest uit laten voeren. Dit heb ik laten doen bij Meditel, omdat ik er goede ervaringen over gelezen heb. Ik kan nu bevestigen dat het inderdaad een professioneel bedrijf is met veel aandacht voor de personen die er komen.

M

Monica de Vries

02-06-2016

0forum