LuxuryHotelCompany

6.4

Bestellen

2.7

Service

5.1

Prijs

3.3

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

LuxuryHotelCompany

Als je op vakantie gaat heb je natuurlijk wel een goed hotel nodig om te verblijven. Of je nou de hele dag lui bij het hotel wilt rondhangen of er juist de hele dag opuit gaat en alleen ’s avonds van je hotelkamer gebruik maakt, het hotel moet er goed uitzien. Maar aangezien er zoveel verschillende hotels zijn is de keuze soms best moeilijk. Één iemand die je verblijf wel wil verzorgen is LuxuryHotelCompany. Maar wat zul je kunnen verwachten van de kwaliteit van hun bedden, hotelkamers en andere faciliteiten? Zal het nou wel zo makkelijk zijn om een verblijf te boeken via hun website? En hoe zal hun personeel en de mensen bij hun klantenservice je verwelkomen? Die dingen weten alleen vakantiegangers en reizigers die al eens een verblijf bij LuxuryHotelCompany geboekt hebben. Lees hun reviews om een eerlijk beeld van LuxuryHotelCompany te krijgen. Hun beoordelingen, meningen en ervaringen kunnen je helpen bij je beslissing wel of niet bij LuxuryHotelCompany te boeken.


Over LuxuryHotelCompany

LuxuryHotelCompany is een hotelketen. Op hun website noemen ze zichzelf “dé shortstay website”. De website en de hotels die je erop kunt vinden zijn bedoeld voor mensen die leuk, slim en reislustig zijn. Ze verwelkomen levensgenieters die het leuk vinden om verrast te worden door net dat beetje extra dat LuxuryHotelCompany biedt. Je krijgt bij je verblijf dus niet alleen een prachtige hotelkamer maar ook een heerlijk diner. Daarbij heb je als gast toegang tot LuxuryHotelCompany’s wellness faciliteiten. Verder kun je ook nog fietsen huren zodat je op je gemak de omgeving kunt verkennen en mooie fietstochten maken. Ze vinden dat alles zou moren draaien om jouw mooie en kwalitatief hoogwaardige ervaring met hen. Ze staan er ook open voor om met anderen zaken te doen. Als je denkt dat jouw hotel perfect bij hun doelgroep past en bereid bent met ze samen te werken dan kun je contact met ze opnemen door jouw gegevens in te vullen. Zij zullen dan contact met je opnemen.




Diensten van LuxuryHotelCompany

Je kunt een hotel boeken via hun website. Af en toe hebben ze wel eens leuke acties. Zo is er op het moment van schrijven een actie waarbij je een kortingscode van Etos in kan voeren. Hierdoor krijg je korting op je verblijf. Verder kun je dan het hotel kiezen en verder gaan met je boeking. Ook heeft LuxuryHotelCompany natuurlijk een klantenservice. Daar zullen ze je graag verder helpen als je er even niet meer uitkomt.


Klachten, Complimenten en Tips voor LuxuryHotelCompany

Heb je al eens een verblijf bij LuxuryHotelCompany geboekt? Dan willen wij graag weten hoe dit in zijn werk ging. Was het echt zo makkelijk om een verblijf te boeken via hun website? Waren de hotels echt zo leuk en verrassend als LuxuryHotelCompany doet voorkomen? Was er wel plek voor je of was je toch overboekt? Hoe zagen de hotelkamers eruit? En wat voor een klantenservice verleent LuxuryHotelCompany als je hulp nodig hebt? Schrijf een review en vertel ons alles over jouw ervaring met LuxuryHotelCompany.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

Hotel overnachting

Via Luxury hotel compagny een hotel in Amsterdam geboekt om de verjaardag van mijn vrouw te vieren (50ste verjaardag). In de nacht van de dag van vertrek voelde mijn vrouw zich plotseling niet goed worden. Een sneltest wees Corona uit. Pure overmacht. Luxury hotels gebeld en zij gaven aan niets voor ons te kunnen (willen?) doen. Ik moest zelf contact opnemen met het hotel aangezien de uiterste annuleringstermijn was verstreken. Het hotel wees vervolgens weer naar Luxury hotel compagny. Van het kastje naar de muur gestuurd. Onder aan de streep mag ik het zelf uitzoeken en ben ik 518,50 euro armer. Dank Luxury hotels voor het mee kunnen denken. Zeer slechte klantenservice. Gelet op deze uitzonderlijke situatie had ik een uitzondering verwacht op de algemene voorwaarden en ten minste een bemiddelingsinterventie vanuit Luxury hotel compagny richting het hotel verwacht.

M

Marc

21-06-2022

0

Hotel overnachting Boutique ter Zand

LEES DE REACTIE VAN LUXURY OP DE DAARONDER GESCHREVEN REVIEW: Normaal gesproken reageren we uitgebreid inhoudelijk op klachten. Dit doen we in uw geval niet, de bezoekers van Trustreview mogen daar zelf hun conclusie uit trekken. TM I Klantenservice Luxuryhotelcompany Hotel Boutique ter Zand (natuurhuisje) geboekt via jullie site. Via de site zag het er allemaal mooi en leuk uit. Wat voor ons een aantal dagen ontspanning zou zijn, is alleen maar stressvol geweest. Vanaf het moment van aankomst tot vertrek zijn we alleen maar bezig geweest met de gebreken waar zowel het hotel als luxury niet naar wilt luisteren. Lees hieronder het verhaal. Helaas bleek dit te mooi om waar te zijn. Aangekomen in het hotel ingecheckt en wilde lekker naar de wellness. Daarvoor moest je naar het zusterhotel ongeveer 200m verderop. Dat was prima te doen. Eenmaal daar aangekomen bleek de stoomcabine het niet te doen. Een andere sauna was die avond al eerder uitgezet, terwijl je gebruik mag maken van de wellness van 9.00-23.00 uur. Lekker het zwembad in zat er ook niet in, want het water was ijskoud. De temperatuur buiten was nog warmer dan het water. Terug naar het hotel kom je op je kamer doet de tv het niet. Receptie gebeld en ze waren er om het te resetten. Duurde ook even want er was 2 man nodig om de tv van de muur af te halen. Eenmaal gereset deed de netflix functie het nog steeds niet. Later die nacht een douche genomen. Deed het warm water het niet. Gebeld naar de recpetie maar werd niet opgenomen. Met shampoo in je haar over het terrein om naar de receptie te gaan. Nacht receptionist liep mee om de boiler te resetten. Maar dat kon nog wel uren gaan duren en dat was ook zo. Die nacht niet goed kunnen slapen vanwege de kou. Volgende ochtend bij de receptie gevraagd voor een manager. Die was die dag niet aanwezig, maar de meiden gaven aan wel met een compensatie te kunnen komen. Na het ontbijt terug bij de receptie en hun compensatie was: geen parkeerkosten en geen drankjes in rekening gebracht. De parkeerkosten is geen compensatie want de auto stond niet op het terrein. En drankjes van het huis kan niet goedmaken aan de opeenstapeling van gebreken die zich voordoen. En daarnaast is het zo dat wij geen drankjes hebben aangenomen! Smiddags weer een douche genomen en weer deed het warm water het niet. Receptie weer gebeld en die waren meteen gekomen. Hadden ons een andere kamer aangeboden. Die dag weer naar de wellness gegaan en de stoomcabine doet het nog steeds niet en het water is ook ijskoud. Al met al blijft het hotel bij dat hun aangeboden compensatie redelijk is. Wat niet zo is. Het feit dat je ergens naar toe gaat om te relaxen. Je betaald er niet een klein bedrag voor. Je ervoor kiest op wat je ziet op de site via luxury en blijkt dat het allemaal niet doet, is gewoon belachelijk. De site verkoopt iets wat niet blijkt waar te zijn. Oh ja en niet te vergeten dat er eerst in het arrangement stond dat je ook gebruik kan maken van de zonnebank. Maar eenmaal in het hotel blijkt dat tegen een betaling te zijn. Na telefonisch contact heeft luxury dit snel aangepast op hun site. Het is gewoon allemaal misleidend! Luxury verkoopt dingen die niet waar gemaakt worden in het hotel. En daar weten zij niks van af?????? Om maar niet te spreken over hoe het hotel en luxury de vingers naar elkaar wijzen en dus allebei geen normale compensatie willen aanbieden. Luxury zegt dat zij het geld gelijk aan het hotel geven en dat zij enkel de boekingskosten krijgen. Maar zouden jullie niet meer moeten betekenen aangezien klanten het volledige bedrag aan jullie betalen? Na wat dieper graven in de recensies lees je dat de stoomcabine al 3 maanden buiten werking is, dat er meerdere mensen klagen over de boiler, dat de netflix functie het ook al maanden niet doet, dat het water van het zwembad koud is ect. Jullie kunnen ons niet wijs maken dat Luxury hier niet van op de hoogte is en het plaatje nog steeds zo mooi blijft verkopen op hun site. Als ik het goed bekijk lijkt zowel het hotel als Luxury medeplichtig aan de gebreken!

J

Jolanda

06-04-2022

0

Luxury hotel overnachting

WAARDELOOS...mijn man kreeg op de dag van de overnachting van de ggd bericht dat hij positief getest op corona was....hotel wijst naar luxury...weekend geen klantenservice....maar ze doen niets ...299 kwijt....waarschijnlijk had luxury hotel liever dat we iedereen zouden besmetten...

V

Verspeek

06-04-2022

0

Verzetten hotel door quarantaine

Door quarantaine ivm Corona konden wij niet onze 14e trouwdag vieren in Antwerpen! Door de geweldige service van de klantenservice (Mary) is ons weekendje weg 3 weken verzet!!!!!! Geweldig geregeld! Hartelijk dank hiervoor!

G

G de Bruin

06-01-2022

0

Overnachting

Wat een beroerde service. Reageren echt nergens op. Had deze ervaringen eerder moeten lezen.

L

Linda Vrijsen

16-09-2021

0

Hotelovernachting

Wij hebben ook door familie omstandigheden moeten annuleren en ook nog steeds geen geld terug. Mailen en bellen wordt niet op gereageerd. Alleen het boeken en betalen loopt goed . DUS BOEK NIET.

L

Lammers

15-08-2021

0

2 nachten incl. Diner bij Duin en Kruidberg.

Helaas, onze zwager overleed en op de dag dat hij gecremeerd werd zouden wij van onze overnachtingen gebruik maken. Wij hebben dus op tijd, 22-7: geannuleerd maar na 3 weken nog steeds onze € 301,50 niet terug. Telefonisch onbereikbaar en op e-mail voor de terugstorting wordt niet gereageerd.

N

Nelly

13-08-2021

0

Hotel overnachting

Na het annuleren word je geld niet terug gestort zoals gezegd. Na mailtjes en bellen nig niks opgeschoten. Amateuristisch Hotel keten. Boek hier nooit!!

S

Stefano

03-08-2021

0

Welness hotel in Utrecht

Ook ik heb helaas vorige week zondag moeten annuleren en ook nog steeds geen geld terug! Ik lees zo veel slechte revieuws over het terug betalen..... Ik mag toch hopen dat ze niet failliet gaan en ik mn bijna € 200,- kwijt ben.... Ik verwacht dat jullie per omgaande mn geld terug storten!

D

Diana

31-07-2021

0

Luxury verblijf in een hotel

Luxuryhotelcompany werkt als een tussenpersoon. Maar ik wil iedereen waarschuwen voor deze oplichters. Ze willen geld zien, direct na de boeking en dreigen met kosten als niet direct betaald wordt. Deze praktijken zien we veel op TV voorbij komen en dat blijkt dan bijna altijd te gaan om oplichters pur sang. Ook hier en nu. Denk je een leuk weekend te boeken, eind oktober, maar ze willen meteen geld zien. Ze dreigen in dit geval de reservering te annuleren. Ik ben benieuwd of zij het incasso traject aan durven.

A

André van Beveren

09-09-2020

0

Bilderberg hotel weekend

LuxuryHotelCompany zijn oplichters. Nooit bereikbaar en reageren nergens op. Willen alleen maar geld zien, waarna niets gebeurd.

A

André van Beveren

07-09-2020

0