• OpVakantieVanafMaastricht.nl

OpVakantieVanafMaastricht.nl

Cijfer: 8Lees ervaringen

Over HRS

Zou u nogmaals kopen bij HRS?

Ervaringen HRS

Moet jij voor werk vaak op reis en ben je altijd op zoek naar de goedkoopste hotels? Of ga je binnenkort op vakantie en heb je nog geen hotelkamer? Je kunt dan een kijkje nemen bij HRS, de online prijsvergelijker voor hotelkamers. Wil je eerst zeker weten dat HRS echt de voordeligste hotelkamers heeft? Lees dan hier alle reviews en beoordelingen van anderen die de prijsvergelijker al gebruikt hebben. Ze vertellen je alles over hun ervaringen met de vergelijker. Wat vinden zij van de prijzen? Krijg je altijd een luxe hotelkamer? En kun je over de hele wereld hotels boeken? Je ontdekt het allemaal op NederlandReview.

Over HRS
In 1972 werd het familiebedrijf door Robert Ragge opgericht in Keulen. HRS, wat staat voor Hotel Reservation Service, is een reisbureau gespecialiseerd in boeking voor hotels. In meer dan 40 jaar in HRS uitgegroeid tot een internationaal bedrijf. Ze hebben meer dan 1.300 medewerkers, verspreid over 16 verschillende landen. Het team is elke dag op zoek naar de beste hotels kamers, voor de scherpste prijzen. Ze hebben op dit moment een aanbod van meer dan 300.000 hotels in meer dan 190 landen. Je hebt altijd een ruime keuze en krijgt altijd de laagste prijs.

Krijg je voor meer geld ook meer luxe? Ontdek het in de video van BuzzFeed!

Voordelen HRS
Je krijgt bij het reisbureau altijd de laagste prijs. Deze belofte neemt HRS altijd serieus. Vind jij dezelfde hotelkamer ergens anders goedkoper, dan krijg je het verschil weer terug. Dat noemen ze de HRS-prijsgarantie. Je kunt je boekingen tot 18 uur van tevoren annuleren, zonder extra kosten. Met de zoekfunctie op de website kun je alle hotels en bestemmingen eenvoudig bekijken. Je hebt binnen enkele seconde een lijst met alle hotels voor jouw volgende reis. De hotelaanbieder richt zich verder ook niet alleen op vakantiegangers. Ze hebben ook voor zakelijke klanten een mooi aanbod. Je kunt als zakelijke klant extra kortingen krijgen op je boekingen en kunt ook voor grote groepen eenvoudig een zakenreis boeken.

Klachten HRS
Is er iets misgegaan tijdens het boeken? Of waren er andere problemen? Neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice voordat je een review schrijft. De klantenservice kan je klacht wellicht naar tevredenheid afhandelen. Je kunt op de website van HRS alle contactgegevens vinden.  De klantenservice heeft verschillende afdelingen. Zoek de afdeling die jou het beste kan helpen bij jouw probleem en je vind meteen alle contactgegevens. Meestal staat er een adres, telefoonnummer en e-mailadres vermeld. Of je kunt een kijkje nemen op de Twitter-pagina van HRS.

Jouw ervaringen met HRS
Boek jij de hotelkamer voor je zakenreis altijd bij HRS? Of ben jij net terug van een vakantie in Canada en heb je het hotel gevonden bij HRS? Schrijf dan een review en vertel over jouw ervaringen met het reisbureau. Betaal je echt nooit te veel? Krijg je altijd de beste kwaliteit? En kun je makkelijk en snel een hotelkamer boeken? Geef jouw beoordeling en vertel andere reizigers of zij hun volgende hotelkamer moeten boeken bij HRS.