Hotelkamerveiling.nl

5

Bestellen

3.6

Service

4.9

Prijs

3.9

Levering

31.4%

Zou hier weer kopen

Hotelkamerveiling.nl

Ben je op zoek naar het grootste aanbod in hotelveilingen? Dan is Hotelkamerveiling.nl wellicht iets voor jou. Voordelig een hotelkamer boeken door middel van een biedsysteem is nog nooit zo makkelijk geweest. Hotelkamerveiling is een hotel aanbieder als geen ander en geeft je de mogelijkheid voor een paar centen even een nachtje weg te zijn.

Over Hotelkamerveiling

Hotelkamerveiling is in 2008 opgericht door hotelier Klaas Stekelenburg en zijn twee zoons. Het doel was om een dagje weg in een hotel toegankelijker te maken voor de gewone mens. Door middel van een opbodsysteem geef je niet meer uit aan het uitje dan je wilt. Hotelkamerveiling is hiermee relatief uniek onder de verscheidene hotel aanbieders.

Diensten

Door middel van reisveilingen biedt Hotelkamerveiling een goedkoop aanbod van hotelovernachtingen. Dit varieert van slechts één nacht tot een weekend of midweek weg. Hotelkamerveiling heeft zich al behoorlijk uitgebreid sinds de opstart in 2008 en je kan nu bieden op hotelovernachtingen in vele landen. Hotelkamerveiling heeft niet in elk land evenveel aanbod, maar streeft er wel naar een goed, zo compleet mogelijk aanbod te geven met hotels die service leveren. Hoewel het bedrijf de meeste connecties heeft in Nederland, Duitsland, Italië en Frankrijk kan je ondertussen ook al meebieden op overnachtingen in, onder andere:
-    Polen
-    Tsjechië
-    Marokko
-    Verenigde Staten
-    Engeland
-    Spanje 
-    Turkije




Ook zijn er enkele opties in minder bekende vakantielanden. Via het eerste tabblad op de website zie je snel een overzicht van de mogelijkheden en kan je meteen kijken naar het aanbod in een bepaald land. Bij elke veiling staat rechtsonder duidelijk aangegeven om hoeveel personen het gaat en voor hoeveel nachten, door middel van handige kleine icoontjes.

Driedaagse stedentrips naar verscheidene verrassende steden zijn ook overzichtelijk samengevoegd. Absoluut de moeite waard om dit even te bekijken en eventueel mee te bieden op de reisveilingen.

Klachten

Hotelkamerveiling heeft een FAQ op de website waar je je vraag kunt invullen en zo meteen eventueel antwoord kunt krijgen. Als je vraag er niet tussen staat kan je vervolgens contact opnemen met hotel aanbieder Hotelkamerveiling.

De grootste klacht die naar voren komt is dat je vouchers wint voor een overnachting. Vervolgens is het afwachten of je deze vouchers op de door jou gewenste datum kunt inwisselen. Er wordt veel gewaarschuwd door andere consumenten om goed de voorwaarden te lezen, het gaat nu eenmaal om boeking volgens beschikbaarheid. Toch is het hier opvallend dat er een aantal consumenten zijn die aangeven dat als men wil mee bieden op een nieuwe veiling de gewenste boekingsdatum wel beschikbaar is. Erg verwarrend dus en misleidend. Hoe dan ook is het belangrijk om goed na te gaan wat de voor- en nadelen zijn van het boeken van een hotel via een veilingsysteem. Als je gegarandeerd op zoek bent naar een specifieke datum en niet gewoon naar een dagje of twee er op uit, is het misschien verstandiger ergens anders een goede deal op te zoeken.

Als je ook een ervaring hebt met Hotelkamerveiling.nl wordt het ontzettend gewaardeerd als je hier even een review achterlaat.


 


Eerlijke en betrouwbare ervaringen van klanten van hotelkamerveiling.nl. Een leuke en goedkope hotel kamer gevonden? Lees eerst ervaringen bij NederlandReview voordat u gaat boeken!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (70)

Hotelkamerveiliging BV voucher kwijt! Beroving!!!

Heel slecht ik ontvangt geen vergoeding meer voor gekochte voucher door de bedrijf overgenomen, de curator geantwoord in email. Nooit meer boeken bij deze bedrijf tenzij ik krijg mijn geld terug(rond 100 eur) Wie overgenomen moet wel ons teruggeven de vouchers.

I

Ildiko

16-01-2024

0

overnachtingen

ze hebben mij geoon in het zak gezet, dan failliet gegaan en mogen dan gewoon doorstarten begrijpen wie kan

R

Ronny Patijn

02-07-2023

0

5 bonnen t.w.v. € 230

H

H. Ahmed

22-06-2023

0

2 vouchers tezamen €98,- in eens niets meer waard

als je bedenk dat Hotelkamerveiling.nl @BiedopHotels · 6 sep. 2021 Yes! Wij zijn met ons enthousiaste team genomineerd om website van het jaar 2021 te worden en dan halverwege het jaar de stekker eruit werd gehaald met de onkosten van vele honderden misschien wel duizenden gedupeerden die WAARDELOZE VOUCHERS nog hebben, ohja je kreeg een korting van enkele euro's om je wonden ermee af te dempen. ONBESCHOFT om zo om te gaan

B

benadeelde

20-02-2023

1

Vouchers

Bizar dat ik nu lees dat Hotelkamerveiling is overgenomen en dat je voor elke voucher een vergoeding krijgt van 9 euro.....té gek voor woorden! Tientallen mensen zijn veel geld kwijt door het faillissement. Maanden aan het lijntje gehouden dat we een deel van de vouchers vergoed zouden krijgen. NIETS DUS!!!!

S

Suzanne van Ewijk

18-09-2022

1

Coupon hotel

Dit bedrijf heeft de failliete hotelkamerveiling overgenomen en veel mensen zijn hun centen kwijt..Als compensatie krijg je wel 9 euro korting als je bij dit bedrijf een kamer boekt..Hou ie 9 euro maar je krijgt van mij 1 ster

A

Adelaar

22-08-2022

0

3 Coupons eind september 2022

De nieuwe overnamer van hotelkamerveilig. Nl beloofde deel van mijn coupons terug te betalen maar nog niets gekregen.

M

Merckaert Werner

19-01-2022

0

Hof van Putten

Het is afgebeld door Hof van Putten omdat, op vrijdag 8 oktober 2021 het faillissement is uitgesproken van Hotelkamerveiling.nl Kortom het ging niet door.

A

ans

12-10-2021

0

Helaas failliet

Jammer dit

J

Joram Van Grevenbroek

11-10-2021

0

Hof van Putten

Al jaren zeer tevreden, goede duidelijke site. Ook telefonisch kontakt gehad en tevreden. Nu echter krijg ik geen reactie meer op mijn mail. Zo kom je ook van de klacht af. Hof van Putten us een fantastisch hotel 10+ aan hun ligt het niet. 2 bonnen zijn verlopen, wij durfde niet en je ontbijt aan de deur is ook niet alles. Nu kan er weer meer maar helaas, bonnen verlopen, € 95.00 euro weg en een mail sturen helpt niet, na 3 mailtjes antwoorden ze niet meer. Ook heen telefoontje gehad. In deze corona tijd vindt ik dit Niet correct, Dus let op de geldigheid van uw bon. Echt jammer hotelkamerveilingen !!

S

Stevens

04-10-2021

0

Service hotelkamerveiling.nl

Een tijdje geleden heb ik een voucher voor een hotel in Berg en Dal gekregen. Doordat er tot de geldigheid van de voucher geen beschikbaarheid was zou hotelkamerveiling de voucher omzetten naar een coupon. Daar was ik blij mee zodat ik het betaalde bedrag ergens anders voor kon gebruiken. Hotelkamerveiling.nl heeft de voucher inderdaad overgezet naar een coupon, maar nu komt het. Ze hebben de voucher van mijn account afgehaald en op een ander account een coupon terug gezet. Dit is de persoon die de veiling destijds heeft gekocht. De voucher heb ik gekregen maar weet niet meer van wie omdat het op een jubileum gegeven is. Hotelkamerveiling geeft aan dat ik maar bij die persoon de coupon moet terug halen en hun doen er niks meer mee en voelen zich niet verantwoordelijk ervoor. Volgens hun staat in de voorwaarden dat je de voucher niet mag door verkopen maar wel als cadeau weg geven. Ik ben er nu al een paar weken mee bezig en ben tot de ontdekking gekomen dat het hotelkamerveiling alleen om het geld gaat, trouwe klanten ( heb meer vouchers van hun gehad) willen ze niet helpen. Een slechte service en zal geen zaken meer met hotelkamerveiling doen. In het antwoord op de reviews lijkt het dat ze het willen oplossen maar daar is dus niks van waar. Kort om, een slecht bedrijf dat geen service verleend als het niet goed loopt.Jammer.

E

Erwin

21-09-2021

0

Hotelbon

Ik lees net een review van een klant. Hij is snel en fijn geholpen omdat er geen beschikbaarheid zou zijn bij een hotel. Ik heb al inmiddels 4 mailtjes over hetzelfde probleem geschreven en wordt niet serieus genomen. De laatste mail gekregen van dezelfde medewerkster die Andre heeft geholpen. Hotelbon van De Gouden Leeuw gekocht in februari 2021. Nog steeds niets kunnen boeken. Steeds maar 1 of 2 dagen om de 2 maanden beschikbaar. In augustus gemeld bij Hotelkamerveiling.nl, Krijg vervolgens een mail van ene Dewi dat er idd weinig beschikbaar is,maar dat in september wel geval zal zijn. We zitten in september en opnieuw gemaild dat ik mijn geld teruggestort wil hebben, omdat al 8 bonnen heb die ik nog moet gebruiken, dus een tegoedbon heeft geen zin. Opnieuw mail gekregen dat ik maar moet kijken want er komt beschikbaarheid in september. Dus niet. Klacht ingediend, maar mijn klacht wordt behandeld door dezelfde dame. Want zij hebben geen klachtenafdeling. Krijg weer hetzelfde antwoord. Tot grote frustratie van mij. Gebeld met hun. Krijg diezelfde dame aan de lijn. Niet te geloven. Ik vraag om teruggebeld te worden door een leidinggevende. Maar dat gebeurd niet. Ik krijg een mail van Aarti met de mededeling dat ik maar moet maar blijven opletten want er komt nieuwe beschikbaarheid vanaf eind oktober... Ook mailt zij de kleine lettertjes van de voorwaarden mee. " Reserveren op basis van (actie)beschikbaarheid. Tip: reserveer snel! Het hotel bepaalt hoeveel kamers er beschikbaar zijn, dit verschilt dagelijks" Ik ben een ontevreden klant en zo gaan ze met mij om. Wat deze dame niet begrijpt is dat ik niet de enige ben met een bon van dit hotel. Als er zo weinig te boeken is dan is het ook snel weg! Ook ik werk en kan niet elke minuut van de dag checken of er iets vrij is! 1 ding is zeker, voor mij nooit meer Hotelkamerveiling.nl! Mijn vrienden zijn ook gewaarschuwd.

B

Bies Abdoel

03-09-2021

0

Hotel I Sicht Oudega,Avenarius Ruurlo en Berg en Dal Slenaken

5 vouchers gekocht die één jaar geldig zouden zijn. Maanden lang vrijwel iedere dag gekeken maar geen mogelijkheid bij de hotels en Hotelkamerveiling maar adverteren met GELDIGHEIDSDUUR VAN ÉÉN JAAR,nou vergeet dat maar er is niets te boeken. Als je bij Hotelkamerveiling vraagt hoe dit mogelijk is geven ze niet thuis en ook geen compensatie. Inmiddels is er al één voucher verlopen en die hebben ze van de site gehaald. Ik ben vreselijk teleur gesteld in Hotelkamerveiling en dat nadat ik in het verleden zo tevreden was. Mensen pas dus op want een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!

I

Ineke

01-09-2021

0

Hotel 't Trefpunt Made

Plus...relatief goedkoop Minpunten....boeken is onmogelijk Geen compensatie , bv via coupontegoed Contact met hkv en hotel zelf leidt tot niets

R

Rob van den Bos

31-08-2021

0

20 verschillend veilingen

Het lukt niet meer in onze bonnen om te zetten elk hotel heeft geen plaats meer.of in enkel geval een meer betaling dan op onze bon staat.wat moeten we .laten we onze bon vervallen.of betalen wij een meerwaarde.(dat vertik ik Maria Smets

S

smets maria

31-08-2021

0

Voucher Hampshirehotel Avenarius in Ruurlo

Drie maanden geleden een voucher gekocht bij hotelkamerveiling.nl voor hotel Avenarius in Ruurlo. Vrijwel elke dag gekeken; er was en is bij het hotel gewoon geen enkele kamer beschikbaar. Nul komma niks!!! Uiteindelijk vandaag rechtstreeks het hotel gebeld. Daar zeggen ze doodleuk aan de telefoon dat helemaal niet zeker is dat er überhaupt kamers beschikbaar zullen komen. Dit voelt echt als oplichting. Wat een ongelooflijke voor-de-gek-houderij en slechte service!!!

T

T. Duut

24-08-2021

0

Hampshire Avenarius Ruurlo en gastvrij Berg en Dal

acht Heb in maart vouchers gekocht voor Hampshire hotel in Ruurlo met ontbijt, diner en overnachting en voucher voor twee overnachtingen in hotel gastvrij erg en Dal in Limburg. Tientallen malen geprobeerd te boeken, maar alleen maar grijs dwz onboekbaar. Na een paar keer contact opgenomen te hebben met de klantenservice met een erg onbevredigend gevoel blijven zitten. Belofte dat het regelmatig bijgewerkt wordt en vanaf eind augustus/ september weer mogelijkheden kwamen zijn tot nu toe niet waargemaaktDe antwoorden op mijn mail zijn bijna bot en quasi correct. “ Dan geeft u ze toch weg”. Nou dat is iemand blij maken met een dode mus. Steeds staat ook de quote, u kunt gerust vouchers aanschaffen in Corona tijd, want we garanderen zeker een vertrek. Maak dat aub waar en als dat dan alleen in november of februari kan, voel ik me toch bij de neus genomen. Toen ik de vouchers aanschafte; waren er volop mogelijkheden; maar die zijn allemaal ingetrokken. Mijn voorstel om de vouchers om te zetten voor tegoed om andere overnachtingen te kunnen aanschaffen; werd afgewezen. Voel me erg teleurgesteld in hotelkamerveiling en las dat ik niet de enige ben. Heel jammer en hoop dat het nog prettig afgehandeld kan worden. Heb het contact met de klantenservice zeker niet als service en prettig ervaren

M

M v Leuken

20-08-2021

1

fletcher hotelkamerbon

Had een hotelbon gewonnen en wilde deze annuleren. Gevraagd of dit kon en dit hebben ze regelrecht geannuleerd. Heb al verschillende veilingen gebruikt en ben heel tevreden . Ook de service die hotelkamerveiling biedt.

M

mara72

13-08-2021

0

Hotel voucher

Makkelijk een veiling gewonnen, maar helaas is deze niet te verzilveren aangezien bij het hotel maandenlang tot einde geldigheidsdatum niets boekbaar is en dat is al 8 weken het geval. Klantenservice, ene Aarti, reageert niet op redelijke voorstellen voor een alternatief. Ik ga een klacht indienen.

S

Sadh

27-07-2021

0

hotelovernachting

makkelijk een veiling gewonnen. Helaas is deze niet te verzilveren aangezien bij het hotel maandenlang tot einde geldigheidsdatum niets boekbaar is. Klantenservice reageert niet op redelijke voorstellen voor een alternatief.

A

aversantvoort@hotmail.com

09-07-2021

0