NederlandReview

    Ervaringen Hotelkamerveiling.nl

    Ben je op zoek naar het grootste aanbod in hotelveilingen? Dan is Hotelkamerveiling.nl wellicht iets voor jou. Voordelig een hotelkamer boeken door middel van een biedsysteem is nog nooit zo makkelijk geweest. Hotelkamerveiling is een hotel aanbieder als geen ander en geeft je de mogelijkheid voor een paar centen even een nachtje weg te zijn.

    Over Hotelkamerveiling
    Hotelkamerveiling is in 2008 opgericht door hotelier Klaas Stekelenburg en zijn twee zoons. Het doel was om een dagje weg in een hotel toegankelijker te maken voor de gewone mens. Door middel van een opbodsysteem geef je niet meer uit aan het uitje dan je wilt. Hotelkamerveiling is hiermee relatief uniek onder de verscheidene hotel aanbieders.

    Diensten
    Door middel van reisveilingen biedt Hotelkamerveiling een goedkoop aanbod van hotelovernachtingen. Dit varieert van slechts één nacht tot een weekend of midweek weg. Hotelkamerveiling heeft zich al behoorlijk uitgebreid sinds de opstart in 2008 en je kan nu bieden op hotelovernachtingen in vele landen. Hotelkamerveiling heeft niet in elk land evenveel aanbod, maar streeft er wel naar een goed, zo compleet mogelijk aanbod te geven met hotels die service leveren. Hoewel het bedrijf de meeste connecties heeft in Nederland, Duitsland, Italië en Frankrijk kan je ondertussen ook al meebieden op overnachtingen in, onder andere:
    -    Polen
    -    Tsjechië
    -    Marokko
    -    Verenigde Staten
    -    Engeland
    -    Spanje 
    -    Turkije

    Hotelkamerveiling bij een uitzending van Netwerk. Bent u het met Netwerk eens? Bekijk dit filmpje en vertel het ons!


    Ook zijn er enkele opties in minder bekende vakantielanden. Via het eerste tabblad op de website zie je snel een overzicht van de mogelijkheden en kan je meteen kijken naar het aanbod in een bepaald land. Bij elke veiling staat rechtsonder duidelijk aangegeven om hoeveel personen het gaat en voor hoeveel nachten, door middel van handige kleine icoontjes.

    Driedaagse stedentrips naar verscheidene verrassende steden zijn ook overzichtelijk samengevoegd. Absoluut de moeite waard om dit even te bekijken en eventueel mee te bieden op de reisveilingen.

    Klachten
    Hotelkamerveiling heeft een FAQ op de website waar je je vraag kunt invullen en zo meteen eventueel antwoord kunt krijgen. Als je vraag er niet tussen staat kan je vervolgens contact opnemen met hotel aanbieder Hotelkamerveiling.

    De grootste klacht die naar voren komt is dat je vouchers wint voor een overnachting. Vervolgens is het afwachten of je deze vouchers op de door jou gewenste datum kunt inwisselen. Er wordt veel gewaarschuwd door andere consumenten om goed de voorwaarden te lezen, het gaat nu eenmaal om boeking volgens beschikbaarheid. Toch is het hier opvallend dat er een aantal consumenten zijn die aangeven dat als men wil mee bieden op een nieuwe veiling de gewenste boekingsdatum wel beschikbaar is. Erg verwarrend dus en misleidend. Hoe dan ook is het belangrijk om goed na te gaan wat de voor- en nadelen zijn van het boeken van een hotel via een veilingsysteem. Als je gegarandeerd op zoek bent naar een specifieke datum en niet gewoon naar een dagje of twee er op uit, is het misschien verstandiger ergens anders een goede deal op te zoeken.

    Als je ook een ervaring hebt met Hotelkamerveiling.nl wordt het ontzettend gewaardeerd als je hier even een review achterlaat.

     

    Eerlijke en betrouwbare ervaringen van klanten van hotelkamerveiling.nl. Een leuke en goedkope hotel kamer gevonden? Lees eerst ervaringen bij NederlandReview voordat u gaat boeken!

    Hotelkamerveiling.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (29)

    5,6
    41% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,8

    Service

    5

    Prijs

    6

    Leveren

    5,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Geweldige service!!

    Cobi26-11-2018

    Al heel veel gebruik gemaakt van de hotelkamerveiling . En dus voor mooie prijsjes overnacht op de mooiste plekken!
    Er is wel eens een probleempje, maar dat wordt bij ons altijd vlot en adequaat opgelost.
    We hopen er nog veel gebruik van te maken!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    misleiding ten top

    Ummels06-09-2018

    vandaag voor 100 ( + 9 ) euro een weekendje in wijk bij zee te hebben gekocht met de datum 16/09/2018 , netjes alles overgemaakt , voucher aan het uit printen , formulier verder invullen en wat denk je de datum bestaat inéénkeer niet meer , telefonisch contact tot 2x toe met hotel en hotelkamerveiling.nl ( ANNE en LISA ) gehad , moeten we maar een duurdere kamer nemen of annuleren , let wel VOOR 25 EURO , dit zijn MAFFIA PRAKTIJKEN

    Ummels06-09-2018

    NOOIT MEER , één troost als ik naar beneden scroll , is dat wij niet de enige zijn......

    Ummels06-09-2018

    zo slecht is Booking.com of Hotels.nl niet , daar kregen we wat we boekte , maar ook op de des betrefde datum

    Rijswijk...05-10-2018

    weekenden kan je niet boeken terwijl ze wel beschikbaar zijn vlak voor het boeken. tot 5 x toe hetzelfde probleem. Je wordt misleid met de weekenden .die zijn gewoon niet te boeken zelfs niet in de toekomst. Beter booking.com. De prijs is niet eens veel meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Geweldige ervaringen

    Cobi Groenendijk06-09-2018

    Al vaak gebruik van gemaakt. Tot volle tevredenheid. Een enkele keer is er geen beschikbaarheid op het juiste moment. Dan heb ik altijd het betaalde bedrag incl. kosten als tegoed terug gekregen.
    Prima, want ik ga wel weer bieden! Hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken!

    Ummels06-09-2018

    raar , wij moeten juist 25 euro betalen om iets te annuleren , als we de 109 euro al Überhaupt terug krijgen

    rijswijk05-10-2018

    Kan je vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Mij lukt het .Ze blijven maar hetzelfde antwoord geven..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Zeer correct geholpen.

    Geert 25-08-2018

    Helaas heb ik bij mijn vorige review gezegd bij nogmaals kopen nee maar dat moet JA zijn.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Zeer correct geholpen.

    Geert 25-08-2018

    nadat ik een veiling had bemachtigd en betaald kon ik het gekozen hotel niet boeken maar datum was wel vrij. Even later via de chat heel vriendelijk geholpen. Het lukte daarna ook niet en nu heeft hotelkamerveiling voor mij de reservering gemaakt. Heel fijn geregeld allemaal en Lisa dank je wel.

    Ummels06-09-2018

    Bij ons juist andersom , wel het hotel maar niet meer de datum ( en dat binnen 10 minuten ) , en wat dat fijn geregelde betreft ….zo veel geduld hadden Anne en Lisa niet , zeer kortaf - brutale - snotneuzen , zo omschrijf ik ze

    Staal28-11-2018

    Ik wil geen mail meer ontvangen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10

    review

    pierre van leeuwen20-08-2018

    vriendelijk te woord gestaan SUPERRR

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Waarschijlijk weer 10 bonnen niet kunnen gebruiken en WEG GELD !

    Zilly16-08-2018

    Ik bent al ongeveer 10 jaar trouwe klant bij dit bedrijf en per jaar kochten wij minstens 70 - 80 bonnen !
    Sinds afgelopen 2 jaar begonen met veel ellende bij dit bedrijf, de Klanten Service is hun job om allee klanten tevreden maken en behandelen zo correct mogelijk ...KLANTEN IS KONING ..ZONDER KLANTEN BESTAAT DIT BEDRIJF NIET MEER EN ZONDER DIT BEDRIJF ....DAN ZIJN ZE WERKLOOS !!! *** Mijn Klachten zijn : * Ik heb 10 bonnen van 4 X Van Der Valk Ridderkerk ( verloop datum 12 December 2018 )---> Ik heb gebeld al van af 4 manden geleden want die hotel heeft bijna geen beschikbare datum ingevuld en wij werken allebei dus we kunnen allen maar Vrijdag t/m Zondag weg ( weekendjeweg ).
    Op de voorwarden van deze bon : Aankomst van Vrijdag t/m Zondag ( niet waar dus , want we kunnen niet boeken op deze weekenden , helemaal nooit ingevuld in de weekenden ).
    Ten 2e is dit hotel nu vandag van 12.00 tot 14.00 weer geveild en je kunnen krijgen van af 16,- euro ...maar dit zijn alleen maar beschikbaar voor Zondagen ( dus lieve mensen goed lezen voor dat je gaat kopen )!!!
    Ik heb voor dit hotel gekocht voor ( 3 X 52,- euro + 1 x 55,- euro )dus best wel harstikke veel geld en nog steeds nooit kunnen boeken !
    Dit vindt ik echt een OPLICTERIJ , de oude bonnen kan nooit meer geboek en ze zijn weer bezig met nieuwe veiling , terwijl zo weinig beschikbarheid datum worden ingevuld !
    *** Ik heb net gebeld voor de 3 X deze week ( laste keer was opgenomen door MANON ) en ze zei : Het wordt goed komen !
    Dit willen wij zien en wachten tot volgende week zo niet dan zijn wij echt NEEM NIET GENOEGEN MEE !

    De 2e bonnen is : 2 X BERG EN DAL HOTEL ( verloop datum is 16 Januari 2019 )-----> Deze bon heb ik al 8 manden lang , maar eleke keren als wij willen boeken zijn hel;emaal GEEN BESCHIKBARE DATUM INGEVULD !
    Na 8,5 manden lang hebben wij al misschioen 10 keren gebeld en nu net deze week ingevuld ,maar geen enekel weekenden ingevuld ..dus dit kunnen wij misschien helaas niet kan gebruiken !

    We zijn hele mand September 2018 op vacantie tot 4 October pas terug.

    De 3e sorten bonnen zijn : 4 X VAN DER VALK VEENENDAL net 2 dagen geleden gekocht ( verloop datum : 4 November 2018 )!
    Voorwarden : reserveren Vrijdag t/m Zondag , maar weer weining bescj=hikbaarheid ingevuld en vooraal niet in de weekenden !

    We zijn toch eenbeetje genoeg aan het worden van al deze SLECHTE TRUCJES , want we hebben allen maar weinig tijd om te boeken maar 4 weken tijd ( October alleen maar ) !

    Wij wachten nu op een goede oplossing van HOTEL KAMERVEILING , wat voor SERVICE gaan ze bieden voor dit alles om op te lossen , we zijn een goede klant die per jaar 70 a 80 bonnen gekocht is bij dit bedrijf ???

    Wij snappen ook niet ....waarom een hotel worden geveild als het geen genoeg beschikbaarheid te bieden is ??? Deze noemen wij ..een OPLICTERIJ !


    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Oplichters

    Frank29-07-2018

    Let op het zijn grote oplichters.
    Zodra je de boeking wilt annuleren, wat binnen 14 dagen mogelijk is, kun je fluiten naar je geld. Wachten al bijna 5 maanden op een terugbetaling. Iedere week bellen en iedere verzinnen ze weer een ander smoesje.
    Meisjes van de klanten service zijn zeer arrogant en verbreken de verbinding zodra er moeilijke vragen gesteld worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichters

    jj snijder16-07-2018

    Oplichters trap er niet in je bent gegarandeerd je geld kwijt

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Pure oplichterij!

    Hans Sueters10-07-2018

    Als Hotelkamerveiling.nl "beschikbaar" aangeeft voor een hotel op bepaalde dagen kun je daar niet van op aan!
    Ik heb vandaag een hotel voucher voor een hotel in Ierland gekocht. De website van Hotelkamerveiling.nl gaf beschikbaarheid aan voor o.a. 11 en 12 juli (morgen en overmorgen). Ik heb vervolgens dit hotel via hun website gereserveerd en de vlucht naar Ierland geboekt.
    Toen ik niets vernam van Hotelkamerveiling.nl of het hotel heb ik het hotel een paar uur later gebeld ter verificatie. Guess what? Ze ziten vol en ze hadden niets ontvangen of gehoord van Hotelkamerveiling.nl.
    Er is dus geen beschikbaarheid en nu blijkt ook opeens Hotelkamerveiling.nl de "beschikbaarheid"" informatie op hun website tussentijds te hebben aangepast!
    Dit is pure oplichterij. Ik heb vanaf 16.49 uur geprobeerd Hotelkamerveiling te bellen maar ze hebben me keurig tot exact 17.00 uur in de wacht gezet. Toen speelde er bandje met de mededeling dat ze morgen weer telefonisch bereikbaar zijn! Het toppunt van onbeschoftheid!
    Degene die schreef "bezint eer ge begint" heeft volkomen gelijk! Wees verstandig en mijdt deze site. Het kost je klauwen met geld.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    ABSOLUUT niet betrouwbaar!!

    bernard10-07-2018

    nmiddels 6 weken bezig om een bedrag van 43 euro terug te krijgen, een bedrag wat ze ons zelf hebben toegezegd!

    na een reis van 1000km was ons hotel bij aankomst niet beschikbaar. nadat eerst het hotel en hotelkamerveiling elkaar de schuld hadden gegeven is er uiteindelijk gebleken dat wij als klant er in iedergeval niets aan konden doen.

    het hotel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en excuses aangeboden, zij hebben aan hotelkamerveiling verzocht om het door ons betaalde bedrag terug te storten. nadat ik eerst allerlei flauwekul mailtje kreeg over het ontbreken van de voucher code ( die hebben zij zelf gegeven aan ons!) het ontbreken van een IBAN( was in de allereerste klacht al meegestuurd) en verdere niets zeggende emails kregen wij na 6 weken een berichtje dat zij hadden besloten dat we een nieuwe vouchercode kregen.......ik dacht het niet! wij hebben absoluut geen vertrouwen meer in dit bedrijf en willen ons geld terug, geen nieuwe vouchercode. wie garandeerd ons dat we volgende keer wél een kamer krijgen?

    ons advies NOOIT met hotelkamerveiling in zee gaan! vakantieveilingen is prima, nog nooit problemen mee gehad!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    ABSOLUUT niet betrouwbaar!!

    fam Bernard10-07-2018

    inmiddels 6 weken bezig om een bedrag van 43 euro terug te krijgen, een bedrag wat ze ons zelf hebben toegezegd!

    na een reis van 1000km was ons hotel bij aankomst niet beschikbaar. nadat eerst het hotel en hotelkamerveiling elkaar de schuld hadden gegeven is er uiteindelijk gebleken dat wij als klant er in iedergeval niets aan konden doen.

    het hotel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en excuses aangeboden, zij hebben aan hotelkamerveiling verzocht om het door ons betaalde bedrag terug te storten. nadat ik eerst allerlei flauwekul mailtje kreeg over het ontbreken van de voucher code ( die hebben zij zelf gegeven aan ons!) het ontbreken van een IBAN( was in de allereerste klacht al meegestuurd) en verdere niets zeggende emails kregen wij n 6 weken een berichtje dat zij hadden besloten dat we een nieuwe vouchercode kregen.......ik dacht het niet! wij hebben absoluut geen vertrouwen meer in dit bedrijf en willen ons geld terug, geen nieuwe vouchercode. wie garandeerd ons dat we volgende keer wél een kamer krijgen?

    ons advies NOOIT met hotelkamerveiling in zee gaan! vakantieveilingen is prima, nog nooit problemen mee gehad!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10

    prima

    jasi19-03-2018

    Al heel vaak een hotelkamer geboekt. Inderdaad wel zaak om de kleine lettertjes te lezen... hoe lang is de bon geldig, komen er nog toeslagen bij en is het incl. ontbijt. Nog nooit maar dan ook nog nooit problemen gehad met boeken en/of geldigheid. Prima !!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Zint eer gij begint!

    A&C18-02-2018

    Jarenlang trouwe klant geweest.Wij ervaren de laatste twee jaar in toenemende mate hoe langer hoe minder kwaliteit/kwantiteit.
    Bovendien vinden wij de hele nieuwe opzet buitengewoon misleidend!
    Overal,,verschillende regeltjes"en,,apen uit de mouw"wanneer je een boeking wilt doen.
    Vandaag voor 29 euro, een veiling gescoord,die inclusief alles uiteindelijk op 85 euro uit zou komen(nee geen upgrade of andere luxe artikelen erbij!)
    Reactie medewerkster:We hadden alles vooraf kunnen lezen op de site..........En ja dat klopt idd:Je moet de site dan wel volledig uitspellen,het staat niet meteen allemaal onder één,,kopje"in de omschrijving!!
    Mensen ik zou willen zeggen:Kijk zelf en zie hoe slim alles opgezet is.Het begint al bij de veiling van 29 euro(Avegoor),waarbij je pas de beschikbaarheid kunt zien,wanneer je betaald hebt.Daarna wordt pas echt duidelijk wat er allemaal bij komt.Sommige bedragen hadden we idd kunnen lezen,maar de 20 euro extra om op een vrijdag te boeken stond apart bij een ander kopje bijv. niet bij de algemene omschrijving,waar o.a.wel staat dat je een tientje meer betaald voor een 4*hotel
    (waarvan je idd.nog maar af moet wachten of het 4*waard is!!)Alles bij elkaar gaf het ons een gevoel van een psychologisch spelletje een slimme verkooptruc dus.Nu beste mensen wij hebben het voorlopig ffe gehad met hotelkamerveiling,totdat ze hun leven gebeterd hebben en weer een transparante verkooptechniek gaan hanteren!
    Nog even een tip:We zijn er achter gekomen dat bijna alle hotels voor het zelfde bedrag of minder te boeken zijn of dat je zelfs over de prijs kunt onderhandelen.Een tijdje terug kon je bij hotelkamerveiling idd.nog voor 29euro plus veiligkosten boeken.Nu is er vqn alles bij gekomen,een toegevoegde waarde is er dus niet meer.Wij hebben ons lesje geleerd!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Klantenservice van HKV biedt geen service aan klanten

    Mark06-02-2018

    Ik had drie vouchers van hetzelfde hotel. In twee maanden tijd was er geen enkele overnachting beschikbaar. Toen ik de klantenservice hierover informeerde, wilden ze 1 voucher omzetten naar een tegoed, maar de andere twee niet. Toen ik aangaf dat ik een klacht wilde indienen, moest ik gewoon mailen naar de klantenservice. Bijzonder dat klachten worden afgehandeld door dezelfde mensen. In het echte bedrijfsleven (zoals een bank) is dit niet eens toegestaan. Ze tonen geen enkele empathie en doen net of ik de boeman ben. Ik heb dit probleem niet veroorzaakt, ze zouden boos moeten zijn op het hotel waar ze een samenwerking mee hebben. Onbegrijpelijk. Het gaat om een relatief klein bedrag (30 euro totaal), maar ze mailen meer dan tien keer heen en weer dan dat ze het oplossen. Voor mij een reden om geen biedingen meer te plaatsen op hun website.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Hotelkamerveiling verwijderd gewonnen veiling

    marco12-12-2017

    Ik heb een tweetal veilingen gewonnen op hotelkamerveiling.nl maar de gewonnen veiling is verwijderd.
    Na ongeveer twee uur bellen en meer dan 15 briefwisselingen is Hotelkamerveiling nog steeds niet in staat mijn gewonnen veiling terug te geven, ik heb nu al de voorjaars, zomer en herfstperiode moeten missen en de geldigheid is nu al bijna verlopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    ontbijt of niet!

    Bierhaalder17-09-2017

    heb vanochtend 2 x geboden en gewonnen op Ameland, hotel Dolores in het plaatsje Hollum. het ging om een overnachting met ontbijt maar na het uitprinten van de waardebonnen was het ontbijt nergens meer te vinden!!Heb gebeld met Hotelkamerveiling Linda wat pas na 10 uur kon en het dus niet meer op de site stond maar het had ook absoluut niet op de site gestaan zei deze dame. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die vanochtend voor 10 uur geboden en gewonnen hebben maar zeker weten dat het ontbijt er bij in zat maar het niet op de waardebon staat. 17-9-2017

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Opgelicht en Onvriendelijk

    Zilly10-08-2017

    Ik ben hier als klant since 6 jaar lang en heb altijd gekocht rond 40 - 60 bonnen per jaar bij deze Hotelkamerveiling.

    De laste jaar van af 2016 - heb ik ervaring dat gaat heel erg moeilijk met reserveringen en ik heb nu ook hast 8 bonnen die niet kan gebruiken : Van der Valk Houten , Van der Valk Hengelo en nog paar hotels in Duitsland die kan je helemaal niet boeken , maar toch gaat ze plaatsen bij deze veilingen ...ergens klop ook niet en helemaal niet correct !

    En ook nog als ik belt naar de medewerker van de Hotel Kamerveling dan neem op 1 van de medewerker met de naam : MANON ....dit person is erg brutal en echt onvriendelijk te woord staan als een receptionist of medewerker die eigenlijk klanten met problemen moeten helpen ...dan is zij te berooerd om mijn mail te openen.
    *** Ik zei kan ik mijn e-mail doorgeven zodat u kan samen mee kijken ?
    Manon antwoord : ,, JA U HEEFT HIER AL ELKE DAG GEBELD DUS HOEF IK NIET MEER TE KIJKEN ( zei ze ) ...terwijl ze weet nog niks wat er over gaat !!! ( Zo wat een brutale medewerker ....Wij hebben zelf 6 grote bedrijven maar we leren onze medewerker altijd netjes en beleef zijn tegen onze klanten .....omdat klanten zijn altijd KONING ..zonder klanten zijn deze bedrijf ook gegarandeerd gaat over.

    Als ik een medewerker die dat doet tegen mijn klanten : dan gelijk op dezelfde dag ONTSLAG gekregen....dat kan toch niet deze zijn echt te ver !!! ( schrok gelijk toen ze uit haar mond zo zie tegen een klant ...echt brutal en onbeschoofd ...zeker een person die heb niet hoog gestudeerd ...ongemanierd person )!!!

    Hele goede medewerkers van Hotelkamerveling zijn : MELANIE , LORAINE , EVELIEN en nu nog MICHELE ...dit zijn super medewerker altijd beleef en die willen de klanten echt helpen !!!

    Noteer maar wie aan de telefon de namen dan weet jullie wel met wie jullie te maken is en als het weer zo iets gebeurt ...moeten maar jullie op deze klacht indienen ....dat kan toch niet ...wat een fatsoen zeg !!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Naar tevredenheid geholpen

    jasper de ridder27-04-2017

    Op 26 april kon ik niet meer inloggen op hotelkamerveiling. Nadat ik van alles had geprobeert om toch in te loggen en dit niet lukte. Via Chat een oplossing verkregen we zijn er uiteidelijk toch samen uit gekomen. bedankt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Eindelijk het laatste bod

    H. Kloes03-04-2017

    Toch wel een relaxte website.
    Ik was eerst een beetje sceptisch omdat het me steeds niet lukte met bieden.
    Maar nu heb ik eindelijk een keer het laatste bod.
    Voor lekker weinig een hotel gevonden. Maar je moet dus wel geluk hebben dat er niemand sneller en hoger biedt dan jij...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    De volhouder wint!!

    Naomy06-01-2017

    Soms moet je echt lang volhouden met bieden, want dan is er altijd wel iemand die meer wil bieden dan jij en dan gaat de hotelkamer toch voor meer weg.
    Maar je moet gewoon goed opletten en je slag slaan als er net niemand echt fanatiek zit te bieden.

    dat is mij nu een paar keer gelukt, maar ik heb er wel heel veel voor moeten bieden haha.

    De volhouder wint!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Hotelbon niet inleverbaar

    Brens19-10-2016

    Op de site de waardebon gekocht, maar een reservering maken lukt niet. Hotel geeft niet thus. Steeds een ander excuus. Bij Hotelkamerveiling eveneens geen actie. Al diverse mails gestuurd, maar tevergeefs. Geld weg. Trap hier niet in!!

    Liz28-10-2016

    I had exactly the same bad experience with hotelkamerveiling, including a hotel that went under and they refused to refund me, I had to use the money for another room which was also never available. Avoid dealing with hotelkamerveiling!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Hotelovernachting voor 1 euro - hier lukt het nog

    Marco F.13-09-2016

    Op Vakantieveilingen probeer ik het ook altijd, maar lukt het niet. Denk dat die website inmiddels te populair is geworden en dat ik er daardoor altijd naast grijp.
    Maar ik jaag graag op aanbiedingen voor 1 euro. Eerst lukte dat weleens ook bij vakantieveilingen, maar nu niet meer.

    Hotelkamerveiling.nl is echter veel minder bekend (minder reclame?) en daar is het mij dus regelmatig gelukt voor 1 euro een overnachting te scoren!

    Gewoon heel leuk om heel vaak in allerlei gekke hotels overal te overnachten - voor de prijs hoef je het niet te laten.

    Natuurlijk, er komen wel nog extra kosten bij - veilingkosten en reserveringskosten enzo - maar ook als je dat erbij optelt, is het natuurlijk spotgoedkoop.

    Maar misschien moet ik dit niet te hard roepen, want dan gaat iedereen het doen en lukt het mij niet meer ;-)

    M.Beuman- v.Roermund10-12-2018

    Zojuist hebben we een veiling gewonnen (10 december ) ,Nordenau Sauerland. Onze computer reageerde traag, waardoor we bij vergissing 3 maal dezelfde boeking gemaakt hebben. Zoals u kunt begrijpen willen we maar 1 maal gebruik maken van de accommodatie. Kunt u a.u.b. 2 van de 3 gewonnen boekingen annuleren. Dank u.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Niet doen!

    Maarten12-09-2016

    Hoewel ik zelf de kleine letters had moeten lezen (reservering kan niet gewijzigd worden) vind ik dat Hotelkamerveiling de mogelijkheid moet bieden aan klanten om wijzigingen aan te brengen in reserveringen. Men heeft blijkbaar geen behoefte om deze service aan klanten te verlenen. Ik heb daarnaast drie kwartier (!) in de wacht gehangen aan te de telefoon. Bij dit bedrijf staat de klant niet op de eerste plaats, blijkbaar wel het zo snel mogelijk veilen en incasseren van bedragen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    2 personen

    stam18-08-2016

    3 Waardnbonnen voor hotel Astenstubchen niet in te wisselen. Het hotel heeft alleen nog luxe kamers. die niet op hotel site staan maar wel €10 euro toeslag hebben . Oude veiling- systeem geeft niets aan (geen dagen, geen mogelijkheden). Vragen aan klantenservice worden niet beantwoord, zowel telefonisch, chat of mail. Weg geld, weg andere leuke boekingen,.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Ontevreden

    L. J. Verschoor28-07-2016

    Wat een misleiding en wat een slechte service. Het hotel heeft geen beschikbare data. Op mails naar de klantenservice ontvang ik geen reactie. Wel een automatische reply dat het wat langer kan duren vanwege het lanceren van de nieuwe website. Die is inmiddels in ieder geval sinds 1 mei in de lucht! Trap er niet in. Betaal gewoon de volle mep. Dat bespaart je een hoop ergernis.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichting

    S01-03-2016

    Opgelicht door deze site
    Hotel geboekt en betaald
    Bij aankomt niet in kunnen checken
    Weg geld!

    loes meijer07-06-2016

    na de laatste klacht over hotelkamerveiling en veel fustratie heb ik het vandaag weer geprobeerd het werkte perfect het vertrouwen is weer helemaal terug loes meijer

    WM14-06-2016

    SUPER vandaag 14 juni voucher gekocht kon niet boeken heb meteen gebeld en er werd direct een telefonische boeking gemaakt die ik na enkele minuten in mijn mailbox kreeg geweldig toch

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    1 euro voor hotelovernachting valt tegen

    Marjo V20-10-2015

    Vind er niks aan, want:

    - elke keer als iets voor weinig lijkt weg te gaan, gaat het last minute toch ineens hard omhoog. Van 1 euro naar hop 25 euro!
    - alles lijkt wel Van der Valk !
    - hoge veilingkosten van 10 euro en ook soms nog prijs per nacht per persoon erbovenop...

    Karin20-10-2015

    25 euro voor een hotelovernachting in een luxe Van der Valk - hotel is toch nog steeds een hele goede deal??

    Ans20-10-2015

    en dus die veilingkosten nog... ik ben het eens met Marjo

    Karin20-10-2015

    Ok, incl. die veilingkosten is het 35 euro, maar dat is nog steeds veel minder dan je normaal betaalt daar! Dan zijn die hotels best wel duur, meestal ook vier sterren vandaar

    Marjo20-10-2015

    Ja, nou ik vind het gewoon jammer steeds. Ik hoop telkens dat ik een hele goede deal heb voor een euro, maar dat is dan steeds niet zo. 35 euro is ook weinig ja, maar ik ga uit van een euro...

    Karin20-10-2015

    Misschien moet je dat niet doen en gewoon blij zijn met een goede aanbieding, ook al is dat 35 euro en niet 1 euro.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    10 euro voor een nacht in een Van der Valk

    Li19-10-2015

    10 euro voor een nacht in een Van der Valk Hotel! Goede deal, toch?

    Wel jammer van die 10 euro veilingkosten, maar ja

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Schrijf zelf een review over Hotelkamerveiling.nl

    Uw beoordeling