NederlandReview

    Ervaringen Hotelkamerveiling.nl

    Ben je op zoek naar het grootste aanbod in hotelveilingen? Dan is Hotelkamerveiling.nl wellicht iets voor jou. Voordelig een hotelkamer boeken door middel van een biedsysteem is nog nooit zo makkelijk geweest. Hotelkamerveiling is een hotel aanbieder als geen ander en geeft je de mogelijkheid voor een paar centen even een nachtje weg te zijn.

    Over Hotelkamerveiling

    Hotelkamerveiling is in 2008 opgericht door hotelier Klaas Stekelenburg en zijn twee zoons. Het doel was om een dagje weg in een hotel toegankelijker te maken voor de gewone mens. Door middel van een opbodsysteem geef je niet meer uit aan het uitje dan je wilt. Hotelkamerveiling is hiermee relatief uniek onder de verscheidene hotel aanbieders.

    Diensten

    Door middel van reisveilingen biedt Hotelkamerveiling een goedkoop aanbod van hotelovernachtingen. Dit varieert van slechts één nacht tot een weekend of midweek weg. Hotelkamerveiling heeft zich al behoorlijk uitgebreid sinds de opstart in 2008 en je kan nu bieden op hotelovernachtingen in vele landen. Hotelkamerveiling heeft niet in elk land evenveel aanbod, maar streeft er wel naar een goed, zo compleet mogelijk aanbod te geven met hotels die service leveren. Hoewel het bedrijf de meeste connecties heeft in Nederland, Duitsland, Italië en Frankrijk kan je ondertussen ook al meebieden op overnachtingen in, onder andere:
    - Polen
    - Tsjechië
    - Marokko
    - Verenigde Staten
    - Engeland
    - Spanje
    - Turkije

    Hotelkamerveiling bij een uitzending van Netwerk. Bent u het met Netwerk eens? Bekijk dit filmpje en vertel het ons!


    Ook zijn er enkele opties in minder bekende vakantielanden. Via het eerste tabblad op de website zie je snel een overzicht van de mogelijkheden en kan je meteen kijken naar het aanbod in een bepaald land. Bij elke veiling staat rechtsonder duidelijk aangegeven om hoeveel personen het gaat en voor hoeveel nachten, door middel van handige kleine icoontjes.

    Driedaagse stedentrips naar verscheidene verrassende steden zijn ook overzichtelijk samengevoegd. Absoluut de moeite waard om dit even te bekijken en eventueel mee te bieden op de reisveilingen.

    Klachten

    Hotelkamerveiling heeft een FAQ op de website waar je je vraag kunt invullen en zo meteen eventueel antwoord kunt krijgen. Als je vraag er niet tussen staat kan je vervolgens contact opnemen met hotel aanbieder Hotelkamerveiling.

    De grootste klacht die naar voren komt is dat je vouchers wint voor een overnachting. Vervolgens is het afwachten of je deze vouchers op de door jou gewenste datum kunt inwisselen. Er wordt veel gewaarschuwd door andere consumenten om goed de voorwaarden te lezen, het gaat nu eenmaal om boeking volgens beschikbaarheid. Toch is het hier opvallend dat er een aantal consumenten zijn die aangeven dat als men wil mee bieden op een nieuwe veiling de gewenste boekingsdatum wel beschikbaar is. Erg verwarrend dus en misleidend. Hoe dan ook is het belangrijk om goed na te gaan wat de voor- en nadelen zijn van het boeken van een hotel via een veilingsysteem. Als je gegarandeerd op zoek bent naar een specifieke datum en niet gewoon naar een dagje of twee er op uit, is het misschien verstandiger ergens anders een goede deal op te zoeken.

    Als je ook een ervaring hebt met Hotelkamerveiling.nl wordt het ontzettend gewaardeerd als je hier even een review achterlaat.

    Eerlijke en betrouwbare ervaringen van klanten van hotelkamerveiling.nl. Een leuke en goedkope hotel kamer gevonden? Lees eerst ervaringen bij NederlandReview voordat u gaat boeken!

    Hotelkamerveiling.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (32)

    5,2
    41% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,6
    Service
    rating
    4,8
    Prijs
    rating
    5,6
    Leveren
    rating
    5

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Hotelkamer

    Vreselijk. Ook duidelijk nep recensies hier dus wees alert! Bieden kamers aan die niet zijn aangekocht - voucher jaar geldig maar totaal geen beschikbaarheid (letterlijk 0). Email gestuurd, krijg een coupon aangeboden maar geen antwoord op de vraag: is het niet illegaal om iets te koop aan te bieden wat niet bestaat?

    Ga hier werk van maken, ben helemaal klaar met bedrijven die je voor een klein bedrag oplichten zodat je geen echte actie onderneemt, maar worden ondertussen wel rijk van consumenten met een goed vertrouwen.

    Door: Esther 28-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    2 persoons hotelkaer reservering te Mercure hotel Amersfoort

    Zeer slecht en asociaal bedrijf. Door een systeem fout is de reservering geplaatst op een verkeerde dag. Meteen erachter aan gebeld, maar ze werken alleen tijdens kantooruren. Vervolgens contact opgenomen met de hotel, waarin zij mij vertelden niks voor mij te kunnen betekenen.
    Vervolgens volgende ochtend gebeld om de dag te verzetten, maar niks is mogelijk. Je wordt niet serieus genomen en wordt constant van het kastje naar het muur gestuurd. Wederom meerdere emails verstuurd zonder reactie, heel slecht dit..

    Door: Mehmet 23-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Achteruitgang Hotelkamerveiling

    Vroeger kon je nog wel iets leuks op de veiling bemachtigen, maar sinds van der Valk erbij staat die minimum bedragen hanteert is het over. Geen 1€-veilingen meer. Ik heb het gehad met de veiling als dit zo blijft.

    Door: Wim 27-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Geweldige service!!

    Al heel veel gebruik gemaakt van de hotelkamerveiling . En dus voor mooie prijsjes overnacht op de mooiste plekken!
    Er is wel eens een probleempje, maar dat wordt bij ons altijd vlot en adequaat opgelost.
    We hopen er nog veel gebruik van te maken!

    Door: Cobi 26-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    misleiding ten top

    vandaag voor 100 ( + 9 ) euro een weekendje in wijk bij zee te hebben gekocht met de datum 16/09/2018 , netjes alles overgemaakt , voucher aan het uit printen , formulier verder invullen en wat denk je de datum bestaat inéénkeer niet meer , telefonisch contact tot 2x toe met hotel en hotelkamerveiling.nl ( ANNE en LISA ) gehad , moeten we maar een duurdere kamer nemen of annuleren , let wel VOOR 25 EURO , dit zijn MAFFIA PRAKTIJKEN

    Door: Ummels 06-09-2018
    Ummels 06-09-2018

    NOOIT MEER , één troost als ik naar beneden scroll , is dat wij niet de enige zijn......

    Ummels 06-09-2018

    zo slecht is Booking.com of Hotels.nl niet , daar kregen we wat we boekte , maar ook op de des betrefde datum

    Rijswijk... 05-10-2018

    weekenden kan je niet boeken terwijl ze wel beschikbaar zijn vlak voor het boeken. tot 5 x toe hetzelfde probleem. Je wordt misleid met de weekenden .die zijn gewoon niet te boeken zelfs niet in de toekomst. Beter booking.com. De prijs is niet eens veel meer.

    elvira 29-12-2018

    Net 2 positieve boeking, maar ook 1 die in hele jaar niet meer te plannen is 3x maar terwijl jaar nog moet beginnen

    Jeanne1945 08-02-2019

    Zo als de vorige klant zijn ze erg slecht met de beschikbaar hotels Ik hen hetv mee gemaakt dat we een heel jaaaar er niet terecht konden er stond gewoon niet open . Dat vind ik zeer slecht

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Geweldige ervaringen

    Al vaak gebruik van gemaakt. Tot volle tevredenheid. Een enkele keer is er geen beschikbaarheid op het juiste moment. Dan heb ik altijd het betaalde bedrag incl. kosten als tegoed terug gekregen.
    Prima, want ik ga wel weer bieden! Hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken!

    Door: Cobi Groenendijk 06-09-2018
    Ummels 06-09-2018

    raar , wij moeten juist 25 euro betalen om iets te annuleren , als we de 109 euro al Überhaupt terug krijgen

    rijswijk 05-10-2018

    Kan je vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Mij lukt het .Ze blijven maar hetzelfde antwoord geven..

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Zeer correct geholpen.

    Helaas heb ik bij mijn vorige review gezegd bij nogmaals kopen nee maar dat moet JA zijn.

    Door: Geert 25-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Zeer correct geholpen.

    nadat ik een veiling had bemachtigd en betaald kon ik het gekozen hotel niet boeken maar datum was wel vrij. Even later via de chat heel vriendelijk geholpen. Het lukte daarna ook niet en nu heeft hotelkamerveiling voor mij de reservering gemaakt. Heel fijn geregeld allemaal en Lisa dank je wel.

    Door: Geert 25-08-2018
    Ummels 06-09-2018

    Bij ons juist andersom , wel het hotel maar niet meer de datum ( en dat binnen 10 minuten ) , en wat dat fijn geregelde betreft ….zo veel geduld hadden Anne en Lisa niet , zeer kortaf - brutale - snotneuzen , zo omschrijf ik ze

    Staal 28-11-2018

    Ik wil geen mail meer ontvangen

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10
    rating

    review

    vriendelijk te woord gestaan SUPERRR

    Door: pierre van leeuwen 20-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Waarschijlijk weer 10 bonnen niet kunnen gebruiken en WEG GELD !

    Ik bent al ongeveer 10 jaar trouwe klant bij dit bedrijf en per jaar kochten wij minstens 70 - 80 bonnen !
    Sinds afgelopen 2 jaar begonen met veel ellende bij dit bedrijf, de Klanten Service is hun job om allee klanten tevreden maken en behandelen zo correct mogelijk ...KLANTEN IS KONING ..ZONDER KLANTEN BESTAAT DIT BEDRIJF NIET MEER EN ZONDER DIT BEDRIJF ....DAN ZIJN ZE WERKLOOS !!! *** Mijn Klachten zijn : * Ik heb 10 bonnen van 4 X Van Der Valk Ridderkerk ( verloop datum 12 December 2018 )---> Ik heb gebeld al van af 4 manden geleden want die hotel heeft bijna geen beschikbare datum ingevuld en wij werken allebei dus we kunnen allen maar Vrijdag t/m Zondag weg ( weekendjeweg ).
    Op de voorwarden van deze bon : Aankomst van Vrijdag t/m Zondag ( niet waar dus , want we kunnen niet boeken op deze weekenden , helemaal nooit ingevuld in de weekenden ).
    Ten 2e is dit hotel nu vandag van 12.00 tot 14.00 weer geveild en je kunnen krijgen van af 16,- euro ...maar dit zijn alleen maar beschikbaar voor Zondagen ( dus lieve mensen goed lezen voor dat je gaat kopen )!!!
    Ik heb voor dit hotel gekocht voor ( 3 X 52,- euro + 1 x 55,- euro )dus best wel harstikke veel geld en nog steeds nooit kunnen boeken !
    Dit vindt ik echt een OPLICTERIJ , de oude bonnen kan nooit meer geboek en ze zijn weer bezig met nieuwe veiling , terwijl zo weinig beschikbarheid datum worden ingevuld !
    *** Ik heb net gebeld voor de 3 X deze week ( laste keer was opgenomen door MANON ) en ze zei : Het wordt goed komen !
    Dit willen wij zien en wachten tot volgende week zo niet dan zijn wij echt NEEM NIET GENOEGEN MEE !

    De 2e bonnen is : 2 X BERG EN DAL HOTEL ( verloop datum is 16 Januari 2019 )-----> Deze bon heb ik al 8 manden lang , maar eleke keren als wij willen boeken zijn hel;emaal GEEN BESCHIKBARE DATUM INGEVULD !
    Na 8,5 manden lang hebben wij al misschioen 10 keren gebeld en nu net deze week ingevuld ,maar geen enekel weekenden ingevuld ..dus dit kunnen wij misschien helaas niet kan gebruiken !

    We zijn hele mand September 2018 op vacantie tot 4 October pas terug.

    De 3e sorten bonnen zijn : 4 X VAN DER VALK VEENENDAL net 2 dagen geleden gekocht ( verloop datum : 4 November 2018 )!
    Voorwarden : reserveren Vrijdag t/m Zondag , maar weer weining bescj=hikbaarheid ingevuld en vooraal niet in de weekenden !

    We zijn toch eenbeetje genoeg aan het worden van al deze SLECHTE TRUCJES , want we hebben allen maar weinig tijd om te boeken maar 4 weken tijd ( October alleen maar ) !

    Wij wachten nu op een goede oplossing van HOTEL KAMERVEILING , wat voor SERVICE gaan ze bieden voor dit alles om op te lossen , we zijn een goede klant die per jaar 70 a 80 bonnen gekocht is bij dit bedrijf ???

    Wij snappen ook niet ....waarom een hotel worden geveild als het geen genoeg beschikbaarheid te bieden is ??? Deze noemen wij ..een OPLICTERIJ !


    Door: Zilly 16-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Oplichters

    Let op het zijn grote oplichters.
    Zodra je de boeking wilt annuleren, wat binnen 14 dagen mogelijk is, kun je fluiten naar je geld. Wachten al bijna 5 maanden op een terugbetaling. Iedere week bellen en iedere verzinnen ze weer een ander smoesje.
    Meisjes van de klanten service zijn zeer arrogant en verbreken de verbinding zodra er moeilijke vragen gesteld worden.

    Door: Frank 29-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Oplichters

    Oplichters trap er niet in je bent gegarandeerd je geld kwijt

    Door: jj snijder 16-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Pure oplichterij!

    Als Hotelkamerveiling.nl "beschikbaar" aangeeft voor een hotel op bepaalde dagen kun je daar niet van op aan!
    Ik heb vandaag een hotel voucher voor een hotel in Ierland gekocht. De website van Hotelkamerveiling.nl gaf beschikbaarheid aan voor o.a. 11 en 12 juli (morgen en overmorgen). Ik heb vervolgens dit hotel via hun website gereserveerd en de vlucht naar Ierland geboekt.
    Toen ik niets vernam van Hotelkamerveiling.nl of het hotel heb ik het hotel een paar uur later gebeld ter verificatie. Guess what? Ze ziten vol en ze hadden niets ontvangen of gehoord van Hotelkamerveiling.nl.
    Er is dus geen beschikbaarheid en nu blijkt ook opeens Hotelkamerveiling.nl de "beschikbaarheid"" informatie op hun website tussentijds te hebben aangepast!
    Dit is pure oplichterij. Ik heb vanaf 16.49 uur geprobeerd Hotelkamerveiling te bellen maar ze hebben me keurig tot exact 17.00 uur in de wacht gezet. Toen speelde er bandje met de mededeling dat ze morgen weer telefonisch bereikbaar zijn! Het toppunt van onbeschoftheid!
    Degene die schreef "bezint eer ge begint" heeft volkomen gelijk! Wees verstandig en mijdt deze site. Het kost je klauwen met geld.

    Door: Hans Sueters 10-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    ABSOLUUT niet betrouwbaar!!

    nmiddels 6 weken bezig om een bedrag van 43 euro terug te krijgen, een bedrag wat ze ons zelf hebben toegezegd!

    na een reis van 1000km was ons hotel bij aankomst niet beschikbaar. nadat eerst het hotel en hotelkamerveiling elkaar de schuld hadden gegeven is er uiteindelijk gebleken dat wij als klant er in iedergeval niets aan konden doen.

    het hotel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en excuses aangeboden, zij hebben aan hotelkamerveiling verzocht om het door ons betaalde bedrag terug te storten. nadat ik eerst allerlei flauwekul mailtje kreeg over het ontbreken van de voucher code ( die hebben zij zelf gegeven aan ons!) het ontbreken van een IBAN( was in de allereerste klacht al meegestuurd) en verdere niets zeggende emails kregen wij na 6 weken een berichtje dat zij hadden besloten dat we een nieuwe vouchercode kregen.......ik dacht het niet! wij hebben absoluut geen vertrouwen meer in dit bedrijf en willen ons geld terug, geen nieuwe vouchercode. wie garandeerd ons dat we volgende keer wél een kamer krijgen?

    ons advies NOOIT met hotelkamerveiling in zee gaan! vakantieveilingen is prima, nog nooit problemen mee gehad!

    Door: bernard 10-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    ABSOLUUT niet betrouwbaar!!

    inmiddels 6 weken bezig om een bedrag van 43 euro terug te krijgen, een bedrag wat ze ons zelf hebben toegezegd!

    na een reis van 1000km was ons hotel bij aankomst niet beschikbaar. nadat eerst het hotel en hotelkamerveiling elkaar de schuld hadden gegeven is er uiteindelijk gebleken dat wij als klant er in iedergeval niets aan konden doen.

    het hotel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en excuses aangeboden, zij hebben aan hotelkamerveiling verzocht om het door ons betaalde bedrag terug te storten. nadat ik eerst allerlei flauwekul mailtje kreeg over het ontbreken van de voucher code ( die hebben zij zelf gegeven aan ons!) het ontbreken van een IBAN( was in de allereerste klacht al meegestuurd) en verdere niets zeggende emails kregen wij n 6 weken een berichtje dat zij hadden besloten dat we een nieuwe vouchercode kregen.......ik dacht het niet! wij hebben absoluut geen vertrouwen meer in dit bedrijf en willen ons geld terug, geen nieuwe vouchercode. wie garandeerd ons dat we volgende keer wél een kamer krijgen?

    ons advies NOOIT met hotelkamerveiling in zee gaan! vakantieveilingen is prima, nog nooit problemen mee gehad!

    Door: fam Bernard 10-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10
    rating

    prima

    Al heel vaak een hotelkamer geboekt. Inderdaad wel zaak om de kleine lettertjes te lezen... hoe lang is de bon geldig, komen er nog toeslagen bij en is het incl. ontbijt. Nog nooit maar dan ook nog nooit problemen gehad met boeken en/of geldigheid. Prima !!

    Door: jasi 19-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Zint eer gij begint!

    Jarenlang trouwe klant geweest.Wij ervaren de laatste twee jaar in toenemende mate hoe langer hoe minder kwaliteit/kwantiteit.
    Bovendien vinden wij de hele nieuwe opzet buitengewoon misleidend!
    Overal,,verschillende regeltjes"en,,apen uit de mouw"wanneer je een boeking wilt doen.
    Vandaag voor 29 euro, een veiling gescoord,die inclusief alles uiteindelijk op 85 euro uit zou komen(nee geen upgrade of andere luxe artikelen erbij!)
    Reactie medewerkster:We hadden alles vooraf kunnen lezen op de site..........En ja dat klopt idd:Je moet de site dan wel volledig uitspellen,het staat niet meteen allemaal onder één,,kopje"in de omschrijving!!
    Mensen ik zou willen zeggen:Kijk zelf en zie hoe slim alles opgezet is.Het begint al bij de veiling van 29 euro(Avegoor),waarbij je pas de beschikbaarheid kunt zien,wanneer je betaald hebt.Daarna wordt pas echt duidelijk wat er allemaal bij komt.Sommige bedragen hadden we idd kunnen lezen,maar de 20 euro extra om op een vrijdag te boeken stond apart bij een ander kopje bijv. niet bij de algemene omschrijving,waar o.a.wel staat dat je een tientje meer betaald voor een 4*hotel
    (waarvan je idd.nog maar af moet wachten of het 4*waard is!!)Alles bij elkaar gaf het ons een gevoel van een psychologisch spelletje een slimme verkooptruc dus.Nu beste mensen wij hebben het voorlopig ffe gehad met hotelkamerveiling,totdat ze hun leven gebeterd hebben en weer een transparante verkooptechniek gaan hanteren!
    Nog even een tip:We zijn er achter gekomen dat bijna alle hotels voor het zelfde bedrag of minder te boeken zijn of dat je zelfs over de prijs kunt onderhandelen.Een tijdje terug kon je bij hotelkamerveiling idd.nog voor 29euro plus veiligkosten boeken.Nu is er vqn alles bij gekomen,een toegevoegde waarde is er dus niet meer.Wij hebben ons lesje geleerd!

    Door: A&C 18-02-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Klantenservice van HKV biedt geen service aan klanten

    Ik had drie vouchers van hetzelfde hotel. In twee maanden tijd was er geen enkele overnachting beschikbaar. Toen ik de klantenservice hierover informeerde, wilden ze 1 voucher omzetten naar een tegoed, maar de andere twee niet. Toen ik aangaf dat ik een klacht wilde indienen, moest ik gewoon mailen naar de klantenservice. Bijzonder dat klachten worden afgehandeld door dezelfde mensen. In het echte bedrijfsleven (zoals een bank) is dit niet eens toegestaan. Ze tonen geen enkele empathie en doen net of ik de boeman ben. Ik heb dit probleem niet veroorzaakt, ze zouden boos moeten zijn op het hotel waar ze een samenwerking mee hebben. Onbegrijpelijk. Het gaat om een relatief klein bedrag (30 euro totaal), maar ze mailen meer dan tien keer heen en weer dan dat ze het oplossen. Voor mij een reden om geen biedingen meer te plaatsen op hun website.

    Door: Mark 06-02-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Hotelkamerveiling verwijderd gewonnen veiling

    Ik heb een tweetal veilingen gewonnen op hotelkamerveiling.nl maar de gewonnen veiling is verwijderd.
    Na ongeveer twee uur bellen en meer dan 15 briefwisselingen is Hotelkamerveiling nog steeds niet in staat mijn gewonnen veiling terug te geven, ik heb nu al de voorjaars, zomer en herfstperiode moeten missen en de geldigheid is nu al bijna verlopen.

    Door: marco 12-12-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    ontbijt of niet!

    heb vanochtend 2 x geboden en gewonnen op Ameland, hotel Dolores in het plaatsje Hollum. het ging om een overnachting met ontbijt maar na het uitprinten van de waardebonnen was het ontbijt nergens meer te vinden!!Heb gebeld met Hotelkamerveiling Linda wat pas na 10 uur kon en het dus niet meer op de site stond maar het had ook absoluut niet op de site gestaan zei deze dame. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die vanochtend voor 10 uur geboden en gewonnen hebben maar zeker weten dat het ontbijt er bij in zat maar het niet op de waardebon staat. 17-9-2017

    Door: Bierhaalder 17-09-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Hotelkamerveiling.nl

    Uw beoordeling