Hotelbon
Alle reviewsHotelbon
Alle reviews (17)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hotelbon
zonde geld, nergens iets op redelijke termijn te boeken. Beter te boeken bij een hotel zelf of bepaalde booking-sites.
hotelbon 15 maand gratis overnachten
De prijs is bijna hetzelfde als bij booking.com maar moet in principe goedkoper zijn want overnachten is gratis allen eten is betaald.
Op andere momenten kreegen we geen beschikbaarheid.
Ik zie hotelbon als een scam. Je betaalt 55 EUR voor 15 maanden var gratis overnachten (moet eten gebruiken en betalen) en krijg geen beschikbaarheid of te duur of bijna hetzelfde prijs als bij booking.comHotelbon gratis overnachting als je diner in hotel neemt
In heel Nederland tot een half jaar vooruit gepland GEEN enkele kamer beschikbaar. Je hebt dus niks aan die Hotelbon
Fletcher Hotelgeschenk voorjaar 2021
Een boeking gemaakte bij Fletcher Steenwijk inzake verjaardag kleindochter en achterkleindochter ,kon helaas niet doorgaan vanwege Corona,moesten dus annuleren en de bon kwijt.
hotelbon
Pluspunten: geen.
Minpunten: bijna niks te boeken, zeker niet voor 1 nacht. Dat wil zeggen, niet via hotelbon. Wel gewoon via de site van het hotel waar je heen wil zellf. Gratis overnachting? Je betaalt voor het eten in het hotel en dat wordt bij de telefonische verkoop niet verteld. Dus: je moet verplicht in het hotel eten, althans, daar betaal je voor.
Niet aan beginnen, want opzeggen is ook nog een vak apart.Aan begin corona periode ben ik gebeld
In de periode wanneer je de bon zou willen gebruiken blijken geen kamers vrij te zijn, slechts op ongunstige momenten van het jaar blijkt er slechts beperkt ruimte.
Totaal geen begrip dat er in de Corona-tijd wijzig momenten zijn dat er gebruik gemaakt mocht worden van een hotel.
Bij het Fletcher hotel waar wij 2 jaar geleden verbleven viel de accomodatie zwaar tegen; => Nul compensatie; jammer volgende keer beter.
Toen ik n.a.v. ons verblijf gebeld werd voor een hotelbon werd het gebracht als compensatie voor onze eerdere ervaring.
Nu blijkt dit ook een mooie leugen.Mij advies: Doe niet mee met die dopbon, alleen maar zakkenvullerij, waarschijnlijk ook in het nadeel van de betreffende hotels.Hotelbon
Zwaar teleurgesteld. Jammer dat Fletcher met deze oplichters samenwerkt. Het telefonisch verkooppraatje van hotelbon geeft onjuiste informatie en is volstrekt onvolledig. Vervolgens doet Fletcher als je er een (gratis) kamer geboekt hebt er nog een schepje bovenop door je € 50,= pp te rekenen voor een armzalig 3- gangen menuutje. Ik voel me ernstig belazerd door zowel Hotelbon als Fletcher. Trap er niet in om met deze lui in zee te gaan, of het moet zijn dat je van ergernis en hoge bloeddruk houd. Overigens is het voor het erg vriendelijk personeel van Fletcher ook een drama, want ze begrijpen de klanten heel goed en zijn verre van gelukkig met het gedrag van hun werkgever. Logisch dat Fletcher ernstig problemen heeft met het vinden van goed personeel.
geen aankoop
Minpunten:
- Met telefonische marketing overtreedt Hotelbon het 'bel me niet register'
- Vaste klanten mogen volgens dat register wel worden benaderd en Hotelbon beweert dat ik een vaste klant ben. VASTE KLANT??? De laatste keer dat ik bij een Fletcher hotel heb geboekt, was op 10 februari 2020. ???
- Ik ga niet direct op de hotelbon in, maar vraag om een informatiepakket per post. Die ontvang ik veel te laat en het is GEEN informatiepakket, maar een verkooppakket.
- Als ik bel naar de servicedesk wordt ik gewezen op de overschrijding van de 14 dagen bedenktijd, aanmaningskosten en een incassobureau.
- Inmiddels heb ik een serieuze aangifte gedaan bij het 'bel me niet register' en een advocaat.Hotelbon jaarkaart
Hotelbon besteld na revieuws gelezen te hebben toch maar besloten om deze bon niet meer te willen beschikken. Hotelbon opgebeld met dat ik wou stopzetten, er werd mij verteld dat dit alleen kon tot 2 weken na ontvangst. Hierna gevraagd voor betaal uitstel dit werd goed bevonden telefonisch, echter heb ik 2 weken later ontvangen dat ik direct moest betalen via incasso waarbij er een extra bedrag van 40 euro werd gerekend. Kort gezegd kut service en ik zou niemand dit aanraden!
Hotelbon
Bij een telefonisch gesprek over verkeerde incasso's werd ik enorm onbeschoft te woord gestaan. Door 'Hotelbon leisure Fletcher' zelf. Totaal geen gebrek tegemoetkoming of service. Pas dus op met die bedrijf en controleer de afschrijvingen goed. Voor je het weet, ben je een hele hoop geld lichter en krijg je er niks voor terug.
Zeer onaangename toon in briwf
Ik heb een jaarkaart. Was er altijd heel tevreden over. Maar, ik ben verhuisd. Heb op 3 manieren mijn adres wijziging doorgegeven. Nu kreeg ik net van de nieuwe bewoners een brief doorgestuurd van de hotelbon. Dat ze me al verschillende malen hadden gevraagd te betalen en als ik binnen 7 dagen niet betaal ze een incasso bureau op me af zouden sturen. En daar de kosten ook van zou moeten betalen.
Ik heb betaald, onder protest, want eigenlijk hoeft het voor mij niet meer als het op deze toon moet. Ik heb gebeld met hotelbon, en ach ja....stond toch mijn nieuwe adres in het systeem. Alleen niet op je juiste plaats.... wie heeft deze fout gemaakt??? Ik niet! Maar ook geen woord van excuus of andere tegemoetkoming. Nee. Jammer dit,heb mijn abonnement opgezegd .jammer, want ik vond het een super concept.Niet te boeken want zogenaamd zijn de hotels op aanvraag
Niet te boeken want zogenaamd zijn de hotels op aanvraag die op hun website wel te boeken zijn maar dan ineens volgeboekt. Alleen Fletcher hotels waar er toch heel veel van zijn. Niet aan beginnen want het is weggegooid geld.
Geen toegevoegde waarde
Cadeau gegeven voor mijn ouders, maar bij het boeken al teleurgesteld over het aanbod en de werking van de site. En na een mislukte boeking bij hernieuwde poging ook een hoger bedrag gezien. Tot slot was vergelijkbaar aanbod via Booking.com steeds goedkoper. Totaal geen toegevoegde waarde dus
Afgelopen jaar heb ik mij deze kaart in een zwak moment aan de telefoon laten aanpraten.
Ik zei dat ik er niets mee kon omdat ik alleenstaand was, maar volgens de colporteur kon ook een alleenstaande bijna overal terecht... niet dus! Geen enkel hotel zei ja, en ik heb er echt héél veel gebeld... (want het concept werkt voor ons alleen bij 2 personen.Zo werd mij door de hotels uitgelegd).
Ik ben dus gewoon voorgelogen aan de telefoon, bah! Wat een bedrog!Negatieve ervaring
Mijn ervaringen met de Hotelbon zijn zeer negatief, met name de beschikbaarheid van kamers. Hotelbon is een dochter van Fletcher Hotels en verschillende malen ervaren dat er in een bepaalde regio in een bepaalde periode geen enkele kamer beschikbaar is terwijl ik al maanden van te voren probeer te boeken.
Ga je naar de website van de desbetreffende hotels, dan zijn er gewoon kamers beschikbaar. Op de vraag aan zowel de hotels of hotelbon, hoeveel kamers er nu beschikbaar worden gesteld aan Hotelbon, dan wordt daar inhoudelijk niet op gereageerd.
In de algemene voorwaarden wordt niet aangegeven dat er in bepaalde periodes geen of een beperkt aantal kamers worden aangeboden. Niet kopen, er zijn geschiktere kanalen voor het boeken van een hotelkamer, wat Hotelbon op mijn vragen ook zelf aangeeft....Hotelbon van mijn vader
Heel leuk weekend gehad met de hotelbon die we van mijn vader hadden gekregen.
Hotel was erg mooi en onze kamer had een prachtig uitzicht. We hebben heel lekker gegeten in het restaurant.
Het was maar een weekendje maar voelde echt als een vakantie.
Bedankt dus, Pap!enorm goedkoop in een hotel. 'addertje' is niet erg
Hotelbon cadeau gedaan aan mijn partner (maar dus ook aan mezelf).
Echt heel erg goedkoop: 3 keer naar een hotel voor in totaal 40 euro!
Het 'addertje' is dat je ook in het hotel eet, en dat dan apart betaalt. Maar als je dat dan niet te gek maakt, ben je nog steeds harstikke goedkoop uit en je gaat vaker naar een hotel, dat is ook weer leuk.Hotelbon: simpel en goedkoop
Mijn vriendin onlangs verrast met een weekend weg. Dit heb ik geboekt bij Hotelbon. Je wordt goed geholpen en de prijs is echt waanzinnig. Het verblijf was overigens ook top. Alles was goed geregeld en het zag er allemaal schoon en netjes uit. Wij hebben dan ook heel erg genoten en ik zou Hotelbon zeker aanbevelen aan andere mensen.
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
ben het helemaal met jou eens, dit is een fop-product. Je kan beter zelf boeken zonder de hotelbon.