Hotel Specials
Alle reviewsHotel Specials
Alle reviews (22)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hotelovernachting
Mijn dochter heeft 2 nachten geboekt maar per ongeluk de verkeerde datum ingevoerd, waar ze een dag later achter kwam. Ik heb direct gebeld of dit verzet kon worden, we praten hierover 3 dagen later, Nee was het antwoord om de voorwaarden. Ze wilde wel bijbetalen maar geen enkel begrip of tegemoetkoming. Waardeloze service en begrip. Dit is een dure fout waar ze totaal geen begrip voor hebben. Wij boeken hier nooit weer. Mijn advies mensen ga hier niet mee in zee.
Na hotel kamer te hebben gereserveerd met betalingsbevesting na 48!!!uur e-mail van HS ontvangen
Hotelovernachting
Ik heb een hotelovernachting voor 2 personen gekocht. Wegens medische reden wilde ik een wijziging brengen door via hun een andere hotel te boeken zonder dat ik al mijn geld zou kwijtraken. Ze konden mij niet helpen of tegemoet komen. Zelf een medewerker van het geboekte hotel vertelde me dat het via hotelspecial wel mogelijk moet zijn. Ik zal nooit meer hierna zaken met ze doen want dat bespaart je een hoop gedoe. Via social deals valt er genoeg te boeken en ze zijn ook nog eens goed bereikbaar en klantgericht en betrouwbaar. Het is trouwens ook belachelijk dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn anno 2022.
Betreft reservatie US4835KM1188, reservatie Secret Hotel Apple Park Maastricht
Bij deze had ik per vergissing 2 kamers betaald ipv 1 kamer.
Secret Hotel Maastricht was akkoord met de annulatie voor 1 kamer. De andere kamer heb ik gebruikt voor 1 overnachting.
Secret Hotel Maastricht had 1 kamer afgeboekt en stelde me voor dat ik Hotelspecials moest contacteren voor de terugbetaling. Van hen krijg ik een negatieve reactie, Zij weigeren om me het teveel betaalde bedrag terug te storten. Dit is pure oplichting en bedrog van hotelspecials.Producten
We hebben via online een kamer gereserveerd voor oktober,
Toen we aankwamen krijgen we een formuleer om in te vullen en onder tekennen.
Kunnen we eerst kamer zien?
Zijn we naar de kamer gegaan toen de deur open ging zaggen we heel slecht ingerichte kamer met overzicht op onkruiden en rots!
Nee, we willen graag een betere kamer voor € 150 per nacht.
De aantword was: we hebben geen andere kamer!
We zijn besloten naar andere hotel te gaan en in overleeg met hotel specials geen recht op onze geld terug!!!
Het is toch onmenselijk?
Beste mensen jullie zijn gewaarschoud niet doen en geen hoofdpijn.3 nachten Hotel Zum Eisenhammer Oberhausen
Nooit weer 3 hoog met kind en hond geen lift geen brandmelder receptie doet niks hotelspecials reageert op geen enkele mail met foto's wel €200 voor 3 nachten in een krot wat een horror
Slechte 1 april grap
Op 1 april 165 km gereden om er vervolgens achter te komen dat mijn reservering niet in het systeem van het hotel staat door Hotelspecials. Althans niet op de juiste datum. Hotel heeft geen kamers meer.
Men is op geen enkele wijze bereikbaar. Gooit het op drukte door Corona. Dan neem je verdorrie extra personeel aan.
Advies aan de hotelbranche. Doe geen zaken meer met Hotelspecials.
Zodra ze geld hebben ontvangen stopt de servicehotel overnachting
Slechtste communicatie ooit !!!
Mijn fout per ongeluk een dag te vroeg geboekt en wilde dit verzetten naar een overnachting een dag later.
Lijkt mij niet zo moeilijk maar wat ik ook mailde kreeg geen reactie , ja pas toen de geboekte nacht al voorbij was !!!!!! Dit bedrijf zegt vanwege de corona de telefoon niet aan te kunnen nemen of te kunnen whatsappen. Wat een belachelijk excuus na een jaar in de corona tijd te zitten. Veel mensen zijn thuis en hebben toch allemaal een telefoon !!!!
1 keer nooit weer bij dit bedrijf geboekt echt waardeloos
bestellen en betalen ging uiteraard vlekkenloosWeekend zee
Geven foute prijzen weer.nadien maanden wachten om mijn geld terug te zien
Weekend Parijs
Door corona ging het niet door en geld is weg. Hotelspecials weigert ook maar iets te doen. Lekker klantvriendelijk, not
reis 2+1 België
Wij hadden een reis geboekt en geen bevestigingsmail gekregen. Via de website hebben wij meermaals het formulier ingevuld om een bevestigingsmail te krijgen. Hierop hebben wij NOOIT reactie gekregen! Gelukkig hadden we een foto genomen van ons scherm! Wij hebben deze reis moeten annuleren wegens ziekte. De enige manier waarop dit kan is wegens een link in de bevestigingsmail, maar die hebben we dus nooit gekregen! We hebben hun hele website + het internet afgezocht op zoek naar contactgegevens en hen op alle mogelijke manieren proberen te bereiken. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waarmee ze samen werken en alle nodige documenten ingevuld en aan de verzekering bezorgd. Maar zij vragen nu naar het nummer van de polis, die we van hotelspecials nooit gekregen hebben. Na een maand heeft hotelspecials eindelijk gereageerd met de boodschap dat we geen terugbetaling krijgen omdat we niet tijdig geannuleerd hebben. Stel u voor. Bedriegers! We laten dit natuurlijk niet zo en gaan op alle mogelijke manieren klacht indienen. Maar dit vraagt veel tijd en energie. Voor u is het nog niet te laat. Een verwittigd mens is er 2 waard. Niet boeken!!!
Hotel overnachting
Klantenservice onbereikbaar, met problemen wordt je aan je lot overgelaten.
Twee overnachtingen in ibis haarlem
Hallo zijn net terug van overnachtingen in hotel ibis in haarlem ben er niet over te spreken .ontbijt was slecht parkeren was slecht waar we wel voor betaald hebben ze weten van elkaar niet wat er gebeurd of schrijven het niet op terwijl je het wel door gegeven hebt.gr
Weekend Amersfoort Inclusief Diner & Wine
Wij hadden een mooie deal gekocht via hotelspecials. Echter na het betalen van de 15 euro servicekosten werden we rechtstreeks door het hotel benaderd dat deze deal helemaal niet kon en dat we meer dan het dubbele zouden moeten betalen om deze voorwaarden te kunnen krijgen, anders zouden zij de reservering annuleren omdat ze het weekend voor dit geld niet door zouden laten gaan. Hierop hebben we Hotelspecials benaderd, dat de deal die zij aanboden niet geleverd werd. We zouden een voucher van de 15euro terug krijgen, wat al belachelijk is want ze hebben niets geleverd dus ik verwacht dan gewoon de 15euro terug. Maar zelfs de voucher hebben we nooit ontvangen, na meerdere mails te hebben gestuurd. Beschamend om op deze manier je geld te verdienen. Overal 15euro claimen van mensen maar geen dienst leveren... hoe kan het dat deze site nog in de lucht is??
Twee overnachtingen voor 4 personen hptel
Eind januari hotel geboekt van 18 tot 20 maart voor 4 pers. in Duitsland. Helaas Corona en hotel was gesloten, de grenzen dicht. Hotelspecials heeft volgens mijn ingewonnen info toch meer verantwoording dan het flauwe antwoord wat wij na weken wachten kregen: tsja, wij hebben contact gehad met het hotel en willen nergens aan mee werken. Hopende u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben..... Hoe makkelijk is dit? Ik boek bij jullie en ook al zijn jullie dan tussenpersoon, ik had hogere verwachtingen van jullie als hulplijn. Wij hebben niet gevraagd om geldteruggave en ook geen 100% compensatie in vorm van een voucher. Maar kom in ieder geval met iets en niet zo’n reactie zoals al beschreven.
Nachtje valkenburg
Ik heb 100 procent zeker weten geannulleerd en dit stond ook bebestigd na annulering. Toch blijven zij volhouden ban niet. Hun systeem deugd duidelijk niet. En nemen geen enkele eigen verantwoordelijlheid. Prima hoor dan moet de rechter maar bepalen. Ik ben uitgepraat met dit bedrijf. Ik zal dan ook.nooit meer gebruik makrn van hun (falende) diensten
Zeer klantonvriendelijk
Zeer klantonvriendelijk bedrijf. Schuift de eigen grove fouten af op de consument en accomodatie. Weigert zelf verantwoording te nemen. 1 ster is nog te hoog.
Zeer smerig hotel in Ulm
Geen toiletpapier of bekertjes om de mond te spoelen. Vloer zwart van de viezigheid en lege flessen onder het bed tussen de stofnesten.
Pas op met verborgen kosten
Goedendag,
Onder de noemer tijdelijke informatie worden vaste kosten zoals schoonmaakkosten opgenomen. Deze worden niet meegenomen in de zogenoemde "Totale kosten". Dit betrof een reservering via de site en, jawel, bij uitchecken ter plaatse kwam dit natuurlijk wel op de factuur. En dit betrof 33% van de totale kosten. jawel.
Bij navraag werd me er op gewezen dat ik het wel ergens had kunnen lezen. Geen woord over de misleidende totale kosten etc.
Waardeloos.Goedkope hotelovernachting.
Goedkope hotelovernachting. Was een mooi hotel. Wel een beetje afgelegen. Maar mooi en ze waren aardig.
Boeken gedoe met die website, dat kan beter
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
Dat is mijn ervaring ook. Neemt geen enkele eigen verantwoordelijlheid