NederlandReview

    Ervaringen Homair

    In de zomer gaan alle Nederlanders massaal op vakantie naar de zon. Frankrijk, Spanje, Italië en Kroatië zijn populaire bestemmingen bij de Nederlanders. Homair heeft in al deze landen campings voor iedereen die wil genieten van ontspanning, maar ook altijd klaarstaat voor een dagje avontuur. Hun campings hebben voor het gezin de leukste faciliteiten en de stacaravans bieden altijd luxe. Wat hun gasten zelf vinden van de campings, lees je natuurlijk op NederlandReview. Je ontdekt hier alles over de ervaringen van anderen die al terug zijn van hun vakantie met Homair. Lees hun beoordelingen en je weet meteen of een vakantie met Homair geschikt is voor jou en je gezin.

    Over Homair

    Bijna 25 jaar geleden werden de eerste vakantiebestemmingen van Homair geopend. Nu heeft Homair 128 vakantiebestemmingen in Europa en blijft elk jaar weer groeien. De bekende parken in Frankrijk zijn bijvoorbeeld in Corsica, Provence, Côte d’Azur, Languedoc-Roussillon, Aquitaine, Charente-Maritime, Bretagne, Vendée en Normandië. Maar ook bij de campings in de andere landen zijn altijd verschillende bestemmingen te vinden. Op alle campings kun je natuurlijk je eigen kampeerplek huren, maar het is ook mogelijk om in een stacaravan van Homair te verblijven. Sommige parken hebben echter ook studio’s en kamers in luxe appartementen, chalets, tenten, lodges of kies voor een hut op het water. Er is altijd een accommodatie die bij jouw wensen past.


    Zit jij net als Dierks Bentley binnenkort ergens aan het strand?

    De vakantietips van Homair

    Voor alle vakantiegangers die nog op zoek zijn naar inspiratie, heeft Homair hun eigen vakantietips. Je vindt hier campings met een kinderclub voor de kleintjes, de 4-sterren campings en de 5-sterren campings of je kunt hier zoeken naar de campings met tienerclubs. Verder hebben ze ook campings waar honden zijn toegelaten of kampeervakanties die geschikt zijn voor je baby. Ze hebben campings aan zee voor iedereen die dol is op watersport, campings voor cultuurliefhebbers en campings met een gigantisch waterpark. Neem voor alle vakantietips een kijkje op de website!

    Klantenservice Homair

    Heb jij vragen over de reservering of wil je meer weten over de verschillende campings? Voel je dan altijd vrij om contact op te nemen met de klantenservice. De medewerkers staan altijd voor je klaar. Op de website vind je het telefoonnummer en de openingstijden van de klantenservice. Je kunt overigens ook de brochure van Homair bestellen voor extra informatie over de parken en de accommodaties. Voor klachten tijdens je vakantie, kun je het beste het team op het park aanspreken. Zij kunnen problemen direct oplossen. Vertel nadat je contact opgenomen hebt over jouw ervaringen met de klantenservice.

    Schrijf een review over Homair!

    Ben jij net terug van een vakantie met Homair? Of ga jij al jaren naar hun park in Frankrijk? Geef dan jouw mening over de campingvakanties en schrijf een review. Wat vind je van de accommodaties? Zijn de vakanties duur? Bieden de parken altijd luxe? En kun je eenvoudig reserveren? Laat anderen weten of jij vaker een vakantie gaat boeken met Homair en vertel alles over jouw ervaringen!

    Boek je jouw volgende campingvakantie in Frankrijk, Spanje Italië of Kroatië bij Homair? Lees dan eerst hier reviews en ervaringen van andere klanten.

    Homair
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

    4,2
    50% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6

    Service

    3

    Prijs

    6

    Leveren

    2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Huur stacaravan

    Alvorens we een vakantie gingen boeken diverse reviews gelezen. Homair kwam al niet positief uit de bus, dus bewust niet voor deze organisatie gekozen. Geboekt bij andere reisorganisatie. Bij aankomst bleek dat homair een dochteronderneming was van de reisorganisatie waar wij geboekt hadden. Wij kregen dus een caravan van Homair. Bij aankomst krijg ke de keus of je de eindschoonmaak zelf doet of 70 euro betalen voor een eindschoonmaak. Aangezien we geen zin hebben om te poetsen besloten 70 euro te betalen. Aangeko.men bij de stacaravan zagen we al dat hij zeer gedateerd. Maar dat zegt natuurlijk nog niks. Bij binnenkomst schrokken we ons kapot. Alles was smerig. Vloer was zwart van het vuil, in het toilet zaten nog remsporen van de vorige huurders, bestek in de la zat vol etensresten, servies was niet schoon, kitranden beschimmeld, douchekop vol kalk waardoor er geen water meer uit komt, koffiezetapparaat defect, magnetron defect. Wij hebben contact gezocht met een medewerker van homair op de camping maar niemand was meer bereikbaar ook telefonisch niet. We konden dus niet anders dan zelf de caravan schoon te maken. Volgende dag contact gezocht met een homair medewerker en zij kwam kijken. Gelukkig hadden we fotos gemaakt zodat ze kon zien hoe smerig het was. Ze stelde voor zelf de caravan schoon te maken voor ons. Dat hadden we zelf al gedaan de avond ervoor. Wij hebben met deze medewerker de afspraak gemaakt dat wij de 70 euro retour krijgen omdat wij zelf de schoonmaak hebben gedaan. Zij vertelde ons dat wij on later die middag op kantoor konden melden om het geld terug te krijgen. Bij aankomst op het kantoor bleek er een andere medewerker te zitten. Hij vertelde ons dat hij een nieuw koffieapparaat kwam brengen. Toen wij begonnen over het geld van de schoonmaak bleek hij ineens nergens wat van te weten. En wilde ons het geld ook niet terug geven. Wij hadden bij aankomst het direct moeten melden. Wij hebben uitgelegd dat we dat geprobeerd hebben maar er niemand meer aanwezig was. Volgens de medewerker kon dat niet en hebben wij de keus gemaakt de caravan te accepteren. Na hem duidelijk gemaakt te hebben dat wij die zelfde ochtend afspraken hebben gemaakt met zijn collega wilde hij zich niet neerleggen bij de gemaakte afspraken van zijn collega. Hij kon namelijk niet geloven dat het allemaal zo vies was als wij beweerde. Toen wij de foto's lieten zien dimde hij in. Maar weigerde het geld te geven. Na hem goed duidelijk gemaakt te hebben dat wij afspraken hebben gemaakt met zijn collega en dat wij er nu wel een beetje klaar mee zijn vertelde hij ons dat hij het geld bij het uitchecken zal terug geven. De rest van de vakantie hebben ze ons genegeerd. Totaal geen professionele houding van homair. Wij raden iedereen ook aan om deze organisatie te mijden of goed uit te zoeken of homair geen dochteronderneming is van een andere reisorganisatie.

    Door: Kevin De jonge26-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Homair H51 beach gardendouche stang

    Douche stang kophouder glijd maar beneden. Borg Schroe d is lam. Airco geen werking is al vanaf het begin. Niet warm te krijgen bij koude dagen/nachten

    Door: Ruud Rouwhorst14-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Schrijf zelf een review over Homair

    Uw beoordeling