Homair

3.6

Bestellen

2.4

Service

3.8

Prijs

2.2

Levering

10%

Zou hier weer kopen

Homair

In de zomer gaan alle Nederlanders massaal op vakantie naar de zon. Frankrijk, Spanje, Italië en Kroatië zijn populaire bestemmingen bij de Nederlanders. Homair heeft in al deze landen campings voor iedereen die wil genieten van ontspanning, maar ook altijd klaarstaat voor een dagje avontuur. Hun campings hebben voor het gezin de leukste faciliteiten en de stacaravans bieden altijd luxe. Wat hun gasten zelf vinden van de campings, lees je natuurlijk op NederlandReview. Je ontdekt hier alles over de ervaringen van anderen die al terug zijn van hun vakantie met Homair. Lees hun beoordelingen en je weet meteen of een vakantie met Homair geschikt is voor jou en je gezin.


Over Homair

Bijna 25 jaar geleden werden de eerste vakantiebestemmingen van Homair geopend. Nu heeft Homair 128 vakantiebestemmingen in Europa en blijft elk jaar weer groeien. De bekende parken in Frankrijk zijn bijvoorbeeld in Corsica, Provence, Côte d’Azur, Languedoc-Roussillon, Aquitaine, Charente-Maritime, Bretagne, Vendée en Normandië. Maar ook bij de campings in de andere landen zijn altijd verschillende bestemmingen te vinden. Op alle campings kun je natuurlijk je eigen kampeerplek huren, maar het is ook mogelijk om in een stacaravan van Homair te verblijven. Sommige parken hebben echter ook studio’s en kamers in luxe appartementen, chalets, tenten, lodges of kies voor een hut op het water. Er is altijd een accommodatie die bij jouw wensen past.



Zit jij net als Dierks Bentley binnenkort ergens aan het strand?


De vakantietips van Homair

Voor alle vakantiegangers die nog op zoek zijn naar inspiratie, heeft Homair hun eigen vakantietips. Je vindt hier campings met een kinderclub voor de kleintjes, de 4-sterren campings en de 5-sterren campings of je kunt hier zoeken naar de campings met tienerclubs. Verder hebben ze ook campings waar honden zijn toegelaten of kampeervakanties die geschikt zijn voor je baby. Ze hebben campings aan zee voor iedereen die dol is op watersport, campings voor cultuurliefhebbers en campings met een gigantisch waterpark. Neem voor alle vakantietips een kijkje op de website!


Klantenservice Homair

Heb jij vragen over de reservering of wil je meer weten over de verschillende campings? Voel je dan altijd vrij om contact op te nemen met de klantenservice. De medewerkers staan altijd voor je klaar. Op de website vind je het telefoonnummer en de openingstijden van de klantenservice. Je kunt overigens ook de brochure van Homair bestellen voor extra informatie over de parken en de accommodaties. Voor klachten tijdens je vakantie, kun je het beste het team op het park aanspreken. Zij kunnen problemen direct oplossen. Vertel nadat je contact opgenomen hebt over jouw ervaringen met de klantenservice.


Schrijf een review over Homair!

Ben jij net terug van een vakantie met Homair? Of ga jij al jaren naar hun park in Frankrijk? Geef dan jouw mening over de campingvakanties en schrijf een review. Wat vind je van de accommodaties? Zijn de vakanties duur? Bieden de parken altijd luxe? En kun je eenvoudig reserveren? Laat anderen weten of jij vaker een vakantie gaat boeken met Homair en vertel alles over jouw ervaringen!


Boek je jouw volgende campingvakantie in Frankrijk, Spanje Italië of Kroatië bij Homair? Lees dan eerst hier reviews en ervaringen van andere klanten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (10)

Slechte, slechte ervaring

Wat een oplichters!!! Boek nooit via homair!! Een huisje geboekt voor 6 personen, 4 volwassen en 2 kinderen en dit voor 2 weken. Online zagen we een huisje die voor ons idee top leek echter kregen we pas naar het boeken van dit huisje een mail dat het huisje op een andere plek zou staan. Opzich niet echt iets waar wij ons druk over maakten, echter bleek het een heel ander huis te zijn dan we hebben geboekt! Het huisje was vies, erg veel stof en spinnenwebben, kastdeuren die niet dicht gingen, een hoekbankje waar je met zijn drieën op kon zitten (dat was al krapjes), een vierkante eettafeltje met 4 stoelen terwijl je een huisje boekt voor 6 personen, schimmel in de badkamer, water die om de minuut veranderde van temperatuur als je aan het douchen was, pannen waar je niet eens een gerecht in kon maken voor 6 personen, geen ruimte in de slaapkamers, als je fatsoenlijk wou aankleden zonder een hoofd, arm of knie te stoten dan moest je dat in de woonkamer(tje) doen want zelfs in de douche kon je, je kont niet keren. Onder het bed lag dikke plukken met haar en bij het raampje bij de keuken zat ook lekker veel haar en viezigheid. Putjes die verstopt raakte als je ging afwassen en een airco die lekte. Ook hadden we een bbq erbij besteld, deze was zo vies dat we hem niet hebben gebruikt. Uiteraard hebben we lopen klagen maar ze konden weinig doen want tja, de camping zat vol en er waren geen andere huisje beschikbaar. Ik deelde deze ervaring met mijn buren hier op het park en iedereen hier naast mij, hadden het zelfde probleem of iets vergelijkbaars. Ik heb filmpjes en foto's gemaakt van deze vieze en slechte ervaring en zal deze overal waar ik homair tegen kom delen!! NOOIT MEER!

K

Kasina Karwofodi

09-08-2023

0

Homair Albatros

Hopeloze service. Niet te bereiken; niet op het park, niet via telefoon, niet via app, niet via e-mail. Borg na 2 maanden nog niet terug gestort. Op gekregen telefoon wordt niet gereageerd. Eerste keer via Homair en tevens ook LAATSTE keer via Homair. Mijn advies en uit eigen ervaring: ga naar Vacansoleil, vacanceselect, Roan, suncamp….daar heb ik dit gezeik nooit gehad en ben ik altijd meteen geholpen. Tevens zijn het aantal gegeven sterren te hoog! Je moet bij de review er minimaal 2 geven per stelling. Voor mij geen enkele ster waardig!

L

Lei

02-11-2021

0

Noot meer homair

Waardeloze service. Ben door bed gezakt omdat er gewoon geen katten inzaten. Schoonmaak is 95 euro of je wel ook ff de ramen wil lappen In plaats van 100 zoals in de papieren staat 150 euro borg zonder reçu. Waardeloze service. Never nooit meer homair.

A

Aniek Dorenbos

31-07-2021

0

Waardeloze zen en flex garantie

Zeer slechte service. Zen en flex garantie zegt totaal niks! Code oranje , de niet noodzakelijk reizen worden afgeraden. Moeilijk doen terugboeking,annulering en omboeken. Nooit maar dan nooit meer homair voor ons

M

Miranda

22-07-2021

0

chalet in Spanje

Zeer slecht bereikbaar, weigert uitspraak te doen over annulering van accomodatie in Spanje, code oranje lijkt niet bekend bij Homair. Zen & flex garantie zegt dus niets

E

Else Breukelman

21-07-2021

0

huur chalet bij Homair

Homair heeft mij een voucher gegeven voor mijn door hen geannuleerde vakantie in mei/juni 2020. Homair weigert echter de voucher uit te betalen, hetgeen volgens Europese wetgeving wel zou moeten. Pas nà 2021 kun je je geld eens terugeisen Wel geld vangen, niet leveren en dan ook nog niet terugbetalen. Dat is Homair.

M

M.Looij

28-07-2020

0

Camping geboekt

Onze vlucht is geannuleerd door Covid. Wij gingen een rondreis doen en enkele dagen geboekt via Homair. Bedrijf is totaal niet te bereiken. Enige mogelijkheid is telefoneren maar al zeker 20 keer gebeld en nog niemand aan de lijn gekregen. Een fax versturen kan ook. Jawel, we zijn 2020 !! We hebben in maart een fax gestuurd om 1 nacht te annuleren maar daar is ook geen rekening mee gehouden. Nooit nooit meer Homair.

S

Sabine De Roover

21-06-2020

0

huur chalet in Frankrijk

Wil je boeken bij Homair Vacances, dan moet je met het volgende ernstig rekening houden. Gaat je reis niet door? Homair geeft je dan een voucher die het pas na minstens tussen ACHTTIEN maanden en 24 maanden aan je terugbetalen als je geen gebruik van dat voucher maakt. Homair weigert categorisch de Europese wetten na te komen als je je betaalde reis eerder terugbetaald wil hebben Je mag er dus gewoon twee jaar op wachten!

G

g.zwolle

18-05-2020

0

Huur stacaravan

Alvorens we een vakantie gingen boeken diverse reviews gelezen. Homair kwam al niet positief uit de bus, dus bewust niet voor deze organisatie gekozen. Geboekt bij andere reisorganisatie. Bij aankomst bleek dat homair een dochteronderneming was van de reisorganisatie waar wij geboekt hadden. Wij kregen dus een caravan van Homair. Bij aankomst krijg ke de keus of je de eindschoonmaak zelf doet of 70 euro betalen voor een eindschoonmaak. Aangezien we geen zin hebben om te poetsen besloten 70 euro te betalen. Aangeko.men bij de stacaravan zagen we al dat hij zeer gedateerd. Maar dat zegt natuurlijk nog niks. Bij binnenkomst schrokken we ons kapot. Alles was smerig. Vloer was zwart van het vuil, in het toilet zaten nog remsporen van de vorige huurders, bestek in de la zat vol etensresten, servies was niet schoon, kitranden beschimmeld, douchekop vol kalk waardoor er geen water meer uit komt, koffiezetapparaat defect, magnetron defect. Wij hebben contact gezocht met een medewerker van homair op de camping maar niemand was meer bereikbaar ook telefonisch niet. We konden dus niet anders dan zelf de caravan schoon te maken. Volgende dag contact gezocht met een homair medewerker en zij kwam kijken. Gelukkig hadden we fotos gemaakt zodat ze kon zien hoe smerig het was. Ze stelde voor zelf de caravan schoon te maken voor ons. Dat hadden we zelf al gedaan de avond ervoor. Wij hebben met deze medewerker de afspraak gemaakt dat wij de 70 euro retour krijgen omdat wij zelf de schoonmaak hebben gedaan. Zij vertelde ons dat wij on later die middag op kantoor konden melden om het geld terug te krijgen. Bij aankomst op het kantoor bleek er een andere medewerker te zitten. Hij vertelde ons dat hij een nieuw koffieapparaat kwam brengen. Toen wij begonnen over het geld van de schoonmaak bleek hij ineens nergens wat van te weten. En wilde ons het geld ook niet terug geven. Wij hadden bij aankomst het direct moeten melden. Wij hebben uitgelegd dat we dat geprobeerd hebben maar er niemand meer aanwezig was. Volgens de medewerker kon dat niet en hebben wij de keus gemaakt de caravan te accepteren. Na hem duidelijk gemaakt te hebben dat wij die zelfde ochtend afspraken hebben gemaakt met zijn collega wilde hij zich niet neerleggen bij de gemaakte afspraken van zijn collega. Hij kon namelijk niet geloven dat het allemaal zo vies was als wij beweerde. Toen wij de foto's lieten zien dimde hij in. Maar weigerde het geld te geven. Na hem goed duidelijk gemaakt te hebben dat wij afspraken hebben gemaakt met zijn collega en dat wij er nu wel een beetje klaar mee zijn vertelde hij ons dat hij het geld bij het uitchecken zal terug geven. De rest van de vakantie hebben ze ons genegeerd. Totaal geen professionele houding van homair. Wij raden iedereen ook aan om deze organisatie te mijden of goed uit te zoeken of homair geen dochteronderneming is van een andere reisorganisatie.

K

Kevin De jonge

26-07-2019

0

Homair H51 beach gardendouche stang

Douche stang kophouder glijd maar beneden. Borg Schroe d is lam. Airco geen werking is al vanaf het begin. Niet warm te krijgen bij koude dagen/nachten

R

Ruud Rouwhorst

14-06-2019

0