Hilton

8

Bestellen

7.6

Service

6

Prijs

6.8

Levering

60%

Zou hier weer kopen

Hilton

Als je van plan bent een reis te boeken, wil je natuurlijk verblijven in het beste hotel dat beschikbaar is. Het Hilton is één van de meest bekende hotelketens in de wereld, maar kunnen zij de verwachtingen van gasten ook waar maken? Of is het een goedkoop hotel waar niemand met plezier verblijft? Alleen gasten die al een vakantie geboekt hebben bij het Hilton kunnen je dat vertellen. Lees hier op NederlandReview de reviews, ervaringen en meningen over de hotelketen. Laat de reviews van andere gasten je helpen in het maken van de juiste keuze. Is het Hilton namelijk het beste hotel voor jouw volgende vakantie of zakenreis?


Over het Hilton

Het Hilton is een keten met hotels over de hele wereld. Het is één van de grootste en snelst groeiende hotelketens in de wereld. Volgens het team van het Hilton is er niets belangrijker dan de klantenservice. Bij het Hilton zijn gasten altijd koning. De oprichter, Conrad N. Hilton, opende in 1919 het eerste hotel in Texas. In 2018 heeft de hotelketen meer dan 540 hotels en zijn er 104 resorts wereldwijd. Ze hebben onder andere hotels in Tokyo, Schotland, Puerto Rico, Miami, de Malediven en Amsterdam. In totaal heeft het Hilton meer dan 758.000 hotelkamers beschikbaar. Elk hotel heeft een unieke inrichting en stijl. Ook de kamers hebben een unieke sfeer, zoals de Waldorf Astoria, het Conrad, de Canopy, het Curio, de Dubble Tree, de Embassy suites, de Hampton, de Tru, de Homewoord suites en de Home2 suites. Ze bieden gasten ook een complete vakantie met hun Hilton’s Grand Vacations programma.



Het Hilton blijft innoveren en zoekt altijd naar nieuwe technologieën om het verblijf van hun gasten nog aangenamer te maken.


Diensten van het Hilton

Het hoofdkantoor bevindt zich in Virginia in de USA, maar klanten met vragen of klachten kunnen ook terecht bij één van de kantoren in Europa, Azië, het Midden-Oosten en Afrika. De telefoonnummers van deze kantoren zijn te vinden op de website. Op de contactpagina vind je ook het e-mailadres van de klantenservice om een bericht te sturen of je kunt gebruikmaken van de LiveChat. Je kunt ze echter ook vinden op Facebook, LinkedIn, flickr, YouTube en Instagram. Gasten die vaker terugkomen bij het Hilton kunnen lid worden van het Hilton Honors programma. Je krijgt dan extra voordelen en privileges tijdens je verblijf en kunt punten sparen voor kortingen of extra airmiles verzamelen. Diamant en Goud leden kunnen zelfs een kamerupgrade krijgen zonder extra kosten, waarbij je gratis WiFi en ontbijt krijgt.


Klachten, complimenten en tips voor het Hilton

Heb jij ooit een vakantie of zakenreis geboekt in een hotel of resort van het Hilton? Laat ons dan weten wat jij vindt van de hotelketen en schrijf een review over jouw ervaringen, meningen, complimenten of klachten. Wat vond je van de hotelkamers? Waren ze echt zo schoon en luxueuze als op de foto’s? En waren het uitzicht en de omgeving nog beter dan jouw verwachtingen? Gasten die nog twijfelen of ze bij het Hilton moeten verblijven, willen graag meer horen over jouw verblijf!


Wat zijn de ervaringen van klanten met het Hilton? Zijn de hotelkamers duur? Kun je snel boeken? Lees hier de reviews van klanten over dit hotel!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

verblijf februari

Gastvrij ontvangen. We kregen een prachtige, schone en ruime kamer. We hebben 's avonds heerlijk in het restaurant gegeten. Als we iets minder lekker vonden werd er direct op een prettige manier actie ondernomen. Genoten van de gezellige bar en 's morgens van het heerlijke ontbijt. Tot snel

M

margaheylema

03-02-2020

0

overnachting in hilton dusseldorf

hadden op 19-12-2019 een kamer geboekt bij de telegraaf airco op kamer werkte niet,kamer 416 steeds een raar geluid op kamer.{leek alsof je de lift hoorde) ontbijt was karig,op andere plaats en geen keuken meer geen ramen in de ruimte. men kon niet meer buiten zitten

M

michel bouten

20-12-2019

0

Eerst goede klant en daarna geen waarde meer

We hebben in oktober verjaardag van mijn vriendin gevierd in DoubleTree by Hilton te Luxemburg. De locatie is prima en in het hotel wordt je prima ontvangen. Ontbijt is ook prima te noemen. Zo lijkt het gewoon een prima hotel. Echter wat is ons overkomen? Kluis niet leeggehaald en daar lagen zaken in welke dringend in ons bezit moesten komen ivm reizen naar andere oorden. We hebben 2 weken lang telefoontjes gepleegd en diverse mailtjes eraan besteed.... pas op allerlaatste moment werden we goed geholpen en 1 dag voor vertrek hadden we de benodigde documenten weer terug. Geen enkele reactie vanuit Hilton.... en nog steeds niets.... Dus ja je bent een klant als je er bent maar daarna ben je NIETS :-(

P

Paul Kulk

22-11-2019

0

goede overnachting

De hotelkamer was erg mooi en netjes. Niet superdeluxe zoals je zou kunnen verwachten. Maar wel ruim en keurig ingericht. We hebben heerlijk geslapen, het matras was erg goed: niet te hard, maar ook niet te zacht. Het personeel bij de balie was vriendelijk, maar ook niet echt hartelijk ofzo. Dat vond ik jammer. Maar het was wel goed.

H

H. vd K

22-09-2018

0

De moeite waard om te proberen

Duur, maar zeker de moeite waard als je iets speciaals wilt En niet in alle landen en locaties is het echt heel duur, wel in de "westerse wereld" maar niet als je daarbuiten kijkt. Ik slaap niet altijd in Hilton ofzo, maar soms vind ik het wel leuk, vooral met een aanbieding...

M

Marieke Nije

05-03-2018

0