10

10

10

10

100%

Flowtrack.nl

Ben je toe aan zomer-, winter- of surfvakantie? Dan is Flowtrack wellicht een interessante reisorganisatie voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit bedrijf. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.

Wat is Flowtrack?

Flowtrack organiseert zomer-, surf- en wintersportvakanties. Dit doen ze voor jongeren en volwassenen. Van stelletjes tot hele gezinnen. Mensen kunnen een boeking doen via Flowtrack.nl. Bij deze onderneming hechten ze veel waarde aan positieve energie. Als mensen in goede flow zijn, zijn ze vaak volledig in hun element. ‘Track’ staat voor originele locaties en mooie landschappen die ontdekt worden als je met deze organisatie op reis gaat. Tenminste, dat is wat er door dit bedrijf wordt aangegeven. Ze stellen pure momenten te bieden die echt zijn. Dit moet zorgen voor een extra shot aan energie.

Boekingsproces

Overweeg je een reis te boeken? Dan wil je natuurlijk weten hoe je dit moet doen. Dit kun je doen via een online boekingssysteem. Selecteer allereerst de gewenste verblijfdata en het verblijf. Vervolgens wordt er een prijsberekening gemaakt voor je vakantie. Reis je met meerdere reizigers? Dan moet je deze allemaal toevoegen inclusief de geboortedata. Per persoon kun je andere gewenste opties selecteren. Nadat je de informatie hebt doorgegeven zie je welke prijzen er betaald moeten worden. Daarna is het tijd om je boeking te bevestigen. Vervolgens wordt hetgeen je hebt geboekt door dit bedrijf gecontroleerd. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een boekingsbevestiging.

Kind inschrijven

Het behoort uiteraard tot de mogelijkheden om je kind in te schrijven. Je moet als ouder/verzorger eerst een eigen profiel aanmaken. Dit doe je op je eigen naam. Je kunt vervolgens je kind toevoegen aan de inschrijving. Ze kunnen dan contact met je opnemen en hebben dan zowel de gegevens van je kind als jezelf voorhanden. Het boekingsproces wordt omschreven als eenvoudig. Er zijn op allerlei plekken buttons met informatie over het boeken. Het is handig om een button te klikken als je ergens niet uitkomt.

Betalingsopties

Als de boeking bevestigd is, dan is het tijd om te betalen. Betalingen kunnen op verschillende manieren verricht worden. Denk bijvoorbeeld aan een betaling via iDEAL, Visa, Bankcontact of creditcard. Het is ook mogelijk om een boeking te doen via een overschrijving. Je kunt zelf kiezen wat je het prettigste vindt. Na het boeken en betalen wordt er per e-mail een factuur verstuurd. Deze nota is eveneens terug te vinden in je persoonlijke 'My Flowtrack' account. Check de website voor de exacte betaaltermijnen.

Contactmogelijkheden

Iedereen is welkom om langs te komen op het kantoor. Er wordt aangegeven dat de deuren altijd openstaan. De hoofdvestiging bevindt zich in de plaats Mechelen in België. De openingstijden zijn op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur. Op die dagen en tijdstippen kan er telefonisch contact opgenomen worden. Dit kun je doen als je een vraag, opmerking en/of feedback hebt. Ze zijn ook op tijden buiten kantooruren bereikbaar. Dit is alleen voor noodgevallen. Het nummer dat je dan moet bellen staat vermeld op de website.

Ben jij al klant bij Flowtrack? Heb je weleens een boeking gedaan via Flowtrack.nl? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Is jouw reis goed bevallen? Wat vond je van het boekingsproces? Hoe heb je de service ervaren? We waarderen het enorm als jij je visie deelt via een review op deze pagina.

10