FlixBus
Alle reviewsFlixBus
Alle reviews (53)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Van te voren lage verwachting, dan valt de reis reuze mee
Als je van te voren geen hoge verwachting hebt, valt alles uiteindelijk reuze mee :) De heenreis, naar Parijs, hebben we 2x een Franse chauffeur gehad. De meeste reviews zeggen dat je geen service krijgt, etc. Maar Franse volwassenen zijn nu eenmaal stugge mensen. Daar hoef je al die extra service en vriendelijkheid niet te verwachten. Als je met deze kijk naar de reis kijkt verliep alles erg soepel. We kwamen overal op tijd aan en we konden zitten waar we wouden. Op de terugreis hadden we tot aan onze overstap ren Nederlandse chauffeur. Deze man was erg vriendelijk en praatte voor iedereen Engels. Ook nu kwamen we overal op tijd op de bestemmingen. Na de overstap kregen we een Duitse chauffeur. Deze man sprak ook voor iedereen Engels en leverde nog extra service met koffie, thee en iets lekkers. Kortom, wij hebben een goede heen- en terugreis gehad. Als we weer op deze manier vervoer gaan boeken, kan het maar zo zijn dat dat weer via Flixbus gaat gebeuren :)
Goedkoop en gezellig met de bus
Ik vind het best een relaxte service, nou ben ik niet zo moeilijk en vind ik het sowieso leuker om met de bus te gaan dan met de trein, zeker als je ziet wat je daar tegenwoordig voor moet betalen. Bus is gewoon veel gezelliger, en dus ook veel goedkoper. Het geeft mij altijd een beetje een romantisch gevoel, maar dat ben ik.
Ik doe het vaak voor weekendjes weg, vooral met stedentrips ben je altijd best duur uit als je ziet wat alles kost in bijvoorbeeld Parijs of Londen, echt heel dure steden! Dan scheelt het toch weer als je dan de heen- en terugreis voor een habbekrats hebt gehad.
Daarom wat mij betreft een aanrader, het is goedkoop en gezellig en je komt op je bestemming.Meerdere tickets
Mooie app en zeer goed te betalen. Voor de prijs mag je niet heel veel verwachten maar tot nu toe zijn al mijn reisjes met de Flixbus prima verlopen, erg blij met het aanbod. Retourtje Parijs voor 16 euro? Soms ietsje te laat maar zo erg is dat allemaal niet. Zou de maatschappij zeker aanraden, doe wat aan je verwachtingsmanagement als je een vijfsterren ervaring verwacht. In Wenen vertraging gehad met het vliegtuig waardoor ik de bus miste, even contact opgenomen en na enige tijd wachten een nieuw ticket- volledig gratis- in de app gekregen, prima service!
Rit Eindhoven Amsterdam
Verwacht geen luxe voor de prijzen, vergelijk het eerder met een reguliere stadsbus.
Er is ruimte voor bagage, maar controle hier op is niet erg groot.
Ook controle op tickets en dergelijke is vrij summier.
Chauffeurs hebben niet altijd even veel zin in hun werk.Onmenselijk
Unhunman ,a compagny made solely to make profit. They leave people standing for 10 hours for a delay, and then they can't even come on the bus because they don't have a smartphone to get a new ticket for the replacement bus. Scandalous! Even more , the busdriver gets agressive and threatens to throw people out when you adress the problem to him.
Flixbus Eindhoven -Antwerpen - Metz
In Eindhoven waren we zondagavond 3 juli op tijd aanwezig. We praatten met mensen die ook stonden te wachten. Twee dames met een jongen vertelden dat ze al om 18:00 uur bij de halte aanwezig waren. Hun bus (lijn 281)zou rond half 8 vertrekken maar was er nog niet geweest toen onze bus (lijn 280) arriveerde. Zij vroegen aan de chauffeur waar hun bus bleef. Hij wist het niet.
Hij was erg aardig en bevestigde onze fietsen zorgvuldig aan de daarvoor bestemde houders.
Compliment.
Wij gingen namelijk op fietsvakantie van Metz naar Avignon. Dit was een goed begin.
Toen we wegreden zag ik de dames met de jongen moederziel alleen bij de halte staan. Zou hun bus nog gekomen zijn?
We arriveerden een half uur te laat op het Koningin Astridplein in Antwerpen.
Onze chauffeur haalde voor ons de fietsen van de bus.
Geweldig zoals dit gemaakt is. de fietsen mankeerden niets. Bovendien hadden we voldoende overstaptijd: Onze bus naar Metz zou om 22:05 komen/vertrekken. Rond 22:15 kregen we in de app bericht dat de bus verlaat was naar 22:07.
Er kwamen verschillende bussen maar steeds niet nummer N136 naar Metz (Bratislava).
Intussen raakte het perron leeg.
Er was nog een jonge dame. Bij navraag bleek dat zij een rit naar Zurich geboekt had die rond 20:00 uur zou vertrekken. Geen andere passagiers voor Zurich.
Maar nog steeds geen bus om 22:45 uur.
Naast haar zat een oudere dame die met gebarentaal aangaf dat haar bus ook nog steeds niet gekomen was. Zij ging niet naar Zurich. Ik kon de plaatsnaam niet verstaan.
De oudere dame is rond 23:15 opgehaald: haar bus was niet gekomen. Ook zij had geen medepassagiers.
Om 23:45 ging de jonge dame telefonerend en gebarend naar ons naar een auto waar zij in stapte.
Voor Metz waren ook geen andere passagiers aanwezig.
Wij hadden om 00:15 de moed opgegeven dat bus N136 nog bij deze halte zou komen.
De volgende morgen zagen we in de app dat de bus om 22:07 uit Antwerpen vertrokken was en op tijd in Metz aangkomen.
Wij zijn naar huis gegaan en hebben via de computer ons verhaal verteld en geprobeerd contact te krijgen.
Helaas geen antwoord.
Het zou fijn zijn als de medewerkers van Flixbus ons uitleggen hoe het kan dat dit voor ons en deze vijf andere mensen zo desastreus is verlopen.Busreis Amsterdam munchen
Ik heb net een reis achter de rug van amsterdam naar München was een nieuwe en comfotable bus chauffeurs waren aardig en schone bus voor vervolg vatbaar
Leuk concept
Superleuk concept en werkt nog ook. Ik kon het niet geloven dat het voor die prijs kon, maar je komt er echt! Ik spreek uit ervaring.
Boeken van 2 tickets
In juni de eerste keer Flixbus- geboekt:
voor 2 personen de tickets Amsterdam-Parijs heen en terug, reisdatum valt in september.
Omdat wij dit bijtijds boekten hadden we nog vrije keuze aan plaatsen, dus reserveerden wij de panorama plaatsen.
Alles geregeld en betaald.
Een week later krijgen we uit 't niets bericht dat onze plaatsen vewisseld werden voor 2 plekken ergens in de bus ver uit elkaar, zonder opgaaf van reden.
Hierover blijkt contact onmogelijk!
We zijn nu fysiek wel 2x naar het bureautje geweest op Sloterdijk. Daar wist de vriendelijke Marysol met moeite alsnog plaatsen naast elkaar te vinden, maar niet meer de gewenste plekken. Waar zijn onze oorspronkelijke plaatsen gebleven?
Het gebeurt wel vaker dat Flixbus zomaar iets in je reservering verandert werd ons verteld. Een verontrustende gedachte.
We kijken het nog even aan gezien de tijdsruimte die we nu nog hebben.Bus en trein
Wat een waardeloos bedrijf.
Met de bus van Zagreb naar Munchen. Wat een vreselijke rit. De bus was ronduit goor. Overal etensresten, op de grond, op de stoelen. En dan de lucht. Ruim 9 uur in een penetrante urinelucht gezeten.
Helaas voor ons hadden wij voor de volgende dag ook al via flixbus iets geboekt, ditmaal de flixtrein van Munchen naar Duisburg. Meer dan een uur te laat vertrokken, en onderweg nog meer vertraging. Daardoor aansluitende verbinding naar Nederland gemist.
Echt waardeloos, voor ons nooit meer Flixbus!Bus ticket from Amsterdam Sloterdijk to Belgium
We had ticket to Belgium from Sloterdijk Amsterdam on 6 May at 19:00, my wife was at work in Ultrecht. On 14:45 the flixbus sent an email that the tickets are cancelled and instead we have to go to Bijlmer ArenA at 21:35. Now, there are some issues:
1. With the 21:35 bus we would arrived in Belgium on 1:00 and at that time, there was no train or bus to our destination and on the other hand, we wanted to be in Belgium that night.
2. Bijlmer ArenA is about 1:30 hour far from our home.
3. We went towards the Schiphol to get the 17:55 bus and arrived there at 17:57. The driver didn’t allow us to get on and when we tried to persuade him that we are on an emergency, he behaved in an impolite and aggressive manner. Finally, we couldn’t reach our destination.Busreis
Altijd positief geweest over Flixbus maar dat is nu veranderd. Ik heb twee weken een ticket geboekt van Roermond naar Antwerpen maar de bus is nooit komen opdagen.
Na het krijgen van een mail dat de bus later zou zijn ben ik blijven wachten maar via de live locatie kon ik zien dat de bus gewoon Roermond heeft overgeslagen. Nu moet ik met de auto gaan wat €40 extra kost.
Ook wordt het ticket niet vergoed omdat het onder de 250km is en is er geen klantenservice te bereiken omdat dit 55cent per minuut kost met 10 wachtende voor je. Dan betaal je €10 extra alleen om een klacht in te dienen.
Verschrikkelijk hoe dit soort bedrijven wegkomen met oplichterij.busreis
Wat is er met Flixbus gebeurd? Ik heb in het verleden vaak met ze gereisd, tot volle tevredenheid. Maar ze hebben nu geen klantenservice meer en zijn volledig onbereikbaar. Ik had een extra stoel gereserveerd (anders kan ik echt niet slapen in zo'n bus) en die reservering is zonder overleg gecancelled. Communicatie hierover is onmogelijk. Geen telefoonnummer, geen mailadres. Ik reis nooit meer met ze.
KLACHT
Als eerste wil ik zeggen dat dit machtsmisbruik is en dit een van de SLECHTSTE ervaringen is die ik ooit heb meegemaakt! Ik had een flixbus dat vertrok van Antwerpen naar Den Haag om 07:45. Ik kom zelf letterlijk 1 minuut te laat lopend en buiten adem, de chauffeur die buiten nog stond zei tegen mij :"kijk naar de tijd.. JE BENT TE LAAT."
Eerst sprak hij frans, dan engels. Deze man had het niet eens voor elkaar om normaal te praten tegen mij, dan had hij het over respect??
RESPECT MOET VAN BEIDE KANTEN KOMEN. Als hij vindt dat het een kapot grote chaos is over 1 minuut en erop nog agressief reageert en zegt dat ik deze rit niet mag nemen EN de deur dichtdoet.. Moet hij van mijn part ontslag krijgen. NOOIT NOOIT NOOIT MEER flixbus, schande voor me geld en schande voor de collega's die dit doen tegen passagiers.dit gaat zeker naar de politie en de kenteken van de flixbus, ik ben er helemaal klaar mee dat zulke mensen nog mogen werken.
1-VLP-289 flix bus, als je dit herkent mag je zeker zijn met wie je te maken hebt.Flixbus Parijs-Brugge
Nooit meer!!!!!!Dit is de meest akelige ervaring ooit!! Nog geen uur nadat we waren opgestapt, stopt de chauffeur aan een benzinestation op de autostrade en zegt dat we 15minuten hebben om te plassen eten, drinken, roken! Toen we na 5 minuten terug buiten kwamen, was de bus vertrokken. Samen met nog 2 passagiers werden we aan ons lot overgelaten en moesten we zelf een oplossing zoeken om thuis te geraken. De servicedienst beloofde ons terug te bellen maar we hebben hen nooit meer gehoord. Onze eigen familie heeft gelukkig onze bagage en die van onze medepassagiers kunnen ophalen, want alles lag nog op de bus. De chauffeur was onbeleefd en zeer arrogant. Onze familie die de bagage kwam ophalen, had net zoals wij, de indruk dat hij had gedronken.
Uiteindelijk hebben we onze krachten gebundeld en naar oplossingen gezocht. met taxi, trein en ophaling door familie dus wat een goedkoop busritje moest zijn, is een hele dure fiasco uitgedraaid!!! Nooit meer!!!!!!!!!Bustrip Bolzano- munchen
Bus vertrok 1,5 te laat hit Bolzano. Op Munchen moesten we in koude buitenlucht wachten, volgens planning van 01 tot 04 maar dat werd tot 05:15 uur. IJSkoude buitenlucht. Chauffeurs zijn give snauwende Oost- Europeanen.
Racisme Flixbus en afzetterij
Hier is uw aanvraag voor FlixBus:
Op zaterdag 11/12/2021 boekte ik mijn reis van Brussel naar Hamburg rond 14 uur met Flixbus. IK betaalde €49,99 voor de trip die Zou plaatsvinden om 00:40 op 12/12/2021 in de nacht. Bij mijn aankomst aan de bus zijn de 2 chauffeurs heel onbeleefd tegen mij.Ze scannen mijn ticket en ze zeggen geen ticket jij moet 50 euro betalen. Ik weiger ik laat hun mijn online ticket nog is zien met de betaalbewijs van fortis.En zeggen software problemen met Flixbus wij kunnen niks voor u doen.Ik weiger ik zeg ik ga mee met deze bus ik heb betaald! Ik ga niet 2x betalen en ik moet naar Hamburg. En ze beginnen mij uit te schelden van Negro you Negro we are serviers get out. En ik weiger .. uiteindelijk vertrek de bus maar na 5 minuten keren ze terug en Wachten we op de politie die hun hadden gebeld.De politie kwam maar niet en hun ginger met andere mensen praten die mij allemaal gelijk gaven omdat ze mijn ticket en betaalbewijs zagen.En toch stand de chauffeur erop dat ik nogmaals moest betalen. Uiteindelijk overhaalde een andere collega van Flixbus mij over om opnieuw te betalen het bedrag bedroef nu 70 euro. En ik moest daarna naar de klantendienst bellen om het bedrag terug te krijgen. Om 2 uur 20 gaf ik maar toe en betaalde cash 70 euro aan de chauffeur. Hij vroeg mij nogmaals mijn identiteitskaart en mijn vorige reservatie nummer, en ik liet het hem nogmaals zien, en opeens om 02:24 Kreeg ik een sms dat ik mijn ticket had aangepast, wat ik helemaal niet had gedaan of gevraagd. Maar ik vroeg om mijn betalingsbewijs van 70 euro en ik kreeg het maar niet. Uiteindelijk kwam hij met zijn telephone pak photo en daar stond alleen maar mijn naam op. Dus eenmaal in Hamburg deze morgend om 9uur 30. Ging ik snel naar de locket van Flixbus en legde ik mijn probleem uit.....en de persoon acher de balie ging mij opzoeken en hij vond mij terug en blijkbaar hebben de 2 chauffeurs mijn ticket van 49,99 euro geannuleerd.En een nieuwe ticket gekocht van 25 euro maar op 13/12/2021. Dus op maandag en dus deze mensen zijn gewoon dieven en ze stellen zomaar 95 euro van een arme burger zoals mij. Dit is een schande en ik ga jullie aanklachten en ik wil een vergoeding dit Kan echt niet !! Zwaar discriminate en racisme dit was mijn eerste keer met deze bedrijf en ik ga nooit meer met jullie.Nu ben ik in Duitsland en ontvang ik een ticket van 25 euro om deze nacht van Brussel naar Hamburg te komen wat is dit? En Wie zijn die mensen die voor Flixbus werken? Wie heeft hun aangenomen ? Het gaat om de bus N71 richting Hamburg komend uit Parijs. Ik ga dit niet laten rusten!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor nog snellere antwoorden, controleer aub onze veelgestelde vragen.
Customer Service
FlixMobility Experience GmbH – Karl-Liebknecht-Straße 33 – 10178 Berlin – Germany
Geschäftsführer/Board of Directors: Stefan Tontsch, Daniel Krauss
Amtsgericht Charlottenburg, HRB 171698 B
USt-ID/VAT-ID: DE302298339
11022889111
Kanker slechte bus wollah 2 koffers zijn kanker gestolen en wat de fuck doen ze eraan helemaal niks broer. Ik zweer ga niet met deze bus want ze neuken je anaal -,-
hoe is jouw bagage gestolen? door andere mensen op de bus? door de buschauffeur zelf?
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Dag Jordi, moest je een negatieve PCR test tonen?