Ervaringen Flex Travel

Je wilt op reis gaan, maar hebt moeite om zelf uit te zoeken hoe je dit het beste kunt boeken? Dan kun je dat via Flex Travel zowel telefonisch als online doen. Maar wat voor een kwaliteit reizen zullen ze aanbieden? Zullen ze je wel echt de beste bezienswaardigheden laten zien? Naar welke bestemmingen zal je met Flex Travel kunnen gaan?In wat voor soort accommodaties zullen ze je laten verblijven? Zal het makkelijk zijn om online via hun webite een reis naar een verre bestemming te boeken? En wat voor een klantenservice zal Flex Travel verlenen aan reizigers en vakantiegangers die wat advies nodig hebben? Alleen vakantiegangers die al eens een reis bij Flex Travel hebben geboekt kunnen je hierover informeren. Lees hun reviews om te ontdekken hoe zij echt over dit vakantiebedrijf denken. Hun ervaringen, beoordelingen, meningen en cijfers zullen je op de hoogte stellen van alles wat je moet weten als je besluit bij Flex Travel te boeken.

Over Flex Travel

Flex Travel is een bedrijf dat vakanties aanbiedt. Het bedrijf is opgericht in 1990. Ze begonnen toen met enkel de telefonische verkoop van reizen. Dit bleek een gat in de markt te zijn, want het bleek dat veel mensen een reis gewoon vanaf hun huis of kantoor wilden boeken. Om telkens naar een reisbureau te moeten was een aardige stap en dus kwamen meer en meer mensen erachter hoe makkelijk telefonisch boeken is. Binnen een jaar of tien bleek echter dat online boeken via het internet nóg handiger was. Daar zijn ze dan ook naar overgestapt. Je kun bij hen reizen boeken naar Spanje, Portugal en Griekenland. Je kunt gaan wandelen op Madeira, een landhuis in Portugal huren, een stedentrip maken in Spanje of eilandhoppen in Griekenland. Het is jouw vakantie en jouw keus. Naast de vakantie zelf bieden ze ook nog autoverhuur en toeristische informatie aan.

Griekenland van bovenaf.

Diensten van Flex Travel

Zoals hierboven vermeldt kun je dus een vakantie bij Flex Travel boeken of bij hen terecht voor autoverhuur. Je kunt gewoon via hun website boeken door een boekingsformulier in te vullen. Daar willen ze natuurlijk wat persoonlijke informatie van je hebben. Ook kun je vrijblijvend een offerte aanvragen als je eerst wilt kijken hoe duur de reis zal uitpakken. Dan krijg je een prijsopgave zodat je ongeveer weet hoeveel de reis je gaat kosten. Ook is er een Flex Travel klantenservice die je kan helpen als je ze ergens voor nodig hebt.

Klachten, Complimenten en Tips voor Flex Travel

Heb je wel eens een reis via Flex Travel geboekt? Dan horen wij graag meer over jouw ervaring met deze reis. Hoe makkelijk was het om online een reis te boeken via dit reisbureau? Heb je genoten van je vakantie naar Griekenland of Spanje of liet er veel te wensen over? Was de accommodatie naar het zin? En wat voor een klantenservice biedt Flex Travel aan als je ze echt nodig blijkt te hebben? Schrijf je eigen Flex Travel review en vertel ons wat jouw mening over dit online reisbureau is.

Flex Travel

5
    4